Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD403.55 FtCHF440.33 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Azelőtt a TSZ-be szegecseltünk fék ferolodokat és most meg olyan árba van csak asima ferodol,hogy kétszerese az fékszalagnak.Vagy nem is érdemes foglalkozni vele??Azt hittem fele ennyiből meg ússzuk.
Én is most cseréltem fék szalagot ,anyiért vettem mint irtad jó nagy szopás kicserélni föleg a hoszabik felét ,de sikerült és faszául fog a fék át is ment műszakin minden jó rajta most 2018 ig müszakis lehet nyomni a pedált ...
Az egyik ismerösöm le égette a féket a trakiján.Kértem ár ajánlatot 3750ft mondtak.Csak próba képen nem lehet valahol venni ugyan ilyen feroldolt és saját magam rá szegecselni.Régen a TSZ-be még a pótkocsit is így ferolodoztuk.szerintem ez is menne. Persze ha legalább feliből ki jönne!!Csinált már valaki ilyet,ha igen hol vette és mennyiért???
Válasz #2622. hozzászólásra
Kényes téma a kuplungozás volt már többször is gondom vele
-letörött a nyomólap egyik füle -leszakadt a ferodol -kinyomócsapágy szétesett -a tárcsa szegecsei kiszopósodtak -a villa működtető tengelynek letörött a vége az állító rudazatnál.Ugyhogy párszor már motor ki kuplung le,a nyagyobb baj már ha tovább kell bontani mind a kinyomócsapágy cseréjéhez egyszer próbáltam hézagolni a nyelestengelyt a kupkerékhez de sajna nem jött össze.A kuplungról annyit a tlt a pedálút felénél kell hogy oldjon de a lényeg az egészben a kinyomócsapágy alapon legyen és a villák hézaga 1-3 mm legyen és mindhárom egyvonalba legyen bár a csapszegek és a villák furatai is lehetnek kopottak! A pedálholtjátékot a rudazaton kell állítani15-35mm-re.Nagy ördöngöséget nem takar csak sokat kell vele bibelödni,volt mikor évente kellett szétszednem mert a tulaj mindig azon pihentette a lábát,már erősebb visszahuzó rugó kellet
akkor meg te is minek kérdezed meg a képre meg nem írtam hülyeséget mert a könyv szerint van , ,
másik dolog a villákat ha beállítod mikor kuplungozod és miután már beszerelted akkor is alá fekszel és tágra nyílt szemekkel vizsgálódsz hogy mennyi a hézag és hogy jó e lehet hogy neked az a 51 mm de akinek már le van szabályozva annak már teljesen más értékeket kell figyelembe venni .
sztem meg nem írtam hülyeséget mert azok a rúgók szorítják a kuplung tárcsát a lendkerékhez ha benyomod a pedált akkor az elemelkedik onnan erre ha meg betekered a csavart akkor nem tud elmozdulni a nyomlapja az egésznek mert felütközik a csavarokra
Válasz #2613. hozzászólásra
Ez a szerkezet T30-as traktorban van. A szerkezetben lévő kettő gyűrű és a kinyomócsapágy közötti hézagot kellene a könyv szerint beállítani az ablakon keresztül.Ez egy két tárcsás tengelykapcsoló. Az egyik a kardánt a másik a sebességeket kapcsolja.
Válasz #2618. hozzászólásra Ha itt vagy ha nem folytatom!!Mikor be nyomod a pedált el éri a csapágy a villát el kezdi fel húzni mind a két nyomó lapot és miután el éri az egyik nyomólap azokat a csavarokat onnan már csak TLT hajtás nyomólapját emeli!!És,ha pontos be állítási adatokat akarsz aszt is meg mondom.51 mm-re kell be állítani a villákat a TLT tárcsa szegecse melletti részről. És a csavar alá meg pedig 1,5 mm-es hézagot kell hagyni!Ez a gyári adat!!
már rájötünk hogy mi a baja a traktornak hogy miért nem emel szét a kuplungaja két ok miatt egyrészt üt a nyelestengely meg ami van ott a kinyomo csapágynál rugo nem huza vissza teljesen a kinyomo tokot van mögötte 10 mmm méter hézag gyenge már a rugo hozzá szolást kérek?
Bocsi ,hogy közbekérdezek!
Nekem is lenne egy kérdésem kuplung témában.
Szerintetek ezen a kéttárcsás kuplungon beszerelt állapotban az ablakon keresztül, hogy lehet beállítani a 2,5-3mm-es hézagot?Jelenlegi hézag 6mm.Egy kicsit fent fog,de recsegés nélkül dupla kuplungolással hibátlanul működik a váltóm.
Igen a dupla nyil az a menethajtásé a z egy nyilas meg a tlt a kis furaton be nyulsz egy elkalapált elektrodával ami pont 2mm ter legyen s lekontrázod, a menet kuplung kinyomó csapágy és a villa között 2,5mm ter legyen,fel engedett pedálnál,igy jónak kell lennie a kuplung pedál rudazatán tudsz még finomittani rajta,biztos sikerülni fog...
a dupla nyíl a hajtás("menet kuplung") a sima nyíl a kuplung beállító csavarja
[ mellékesen megjegyezném hogy kivettük a motort és a főtengely végében lévő csapágy megadta magát teljesen szét hullott majd teszek fel fotót róla]
Melyikre gondolsz? ,hogy téved ha a könyvben leírtak szerint állította be a kinyomócsapágy és a kinyomóvillák közti hézagot és a tlt kuplungját is annyi hézagra állította be akkor annak müködnie kellene..?!
Válasz #2599. hozzászólásra Nagy tévedésbe vagytok,ha azt hiszitek,hogy az állító csavarnál állítod a gardán kuplungotHa nem használod a kardánt akkor állítsd vissza azt a csavart teljesen.
olyan kérdésem lenne hogy mitől recseg a váltom mikor új benne a tárcsa le is van szabájozva a nyom lap meg a lenkerék is ujmég a kinyomo villák is és jó a tlt lapnál a hézag is meg a kinyomo csapágy között is hzzá szolást kérek hogy miért nem álitya meg a váltomat?
elég nehéz volt szerelni ,ugyebár a váltófedél leszerelni, tlt kapcsolót kiszedni hogy kézzel le tudjak nyúlni oda akkor még a hidraszivattyút is levenni a tengelyét kiszedni és onnan benyúlni biztosító lemezt kihajlítani levenni róla a fogaskereket és akkor egy 12-es karacélal simán ki lehetett ütni de csak félig mert a lehajtás tengelyébe bele ütközött akkor még azt is levenni de a munka megérte
Én sem használom ha nem muszáj de már igy vettem tavaj hogy a bal oldali a hosszabik fele már nem fogott nem lehetett már rajta állitanom,nemkis munka....29 edikén lejár a müszakija most jó rajta minden csak lefestve nincs,remélem e miat átmegy a müszakin...
Válasz #2593. hozzászólásra Van egy gyanításom arra a váltó hangra bár nem biztos,hogy így van,de azért egy jó téma kerekedhet ki ebből!Szerintem a két kúpfogaskerék hézagjáról van szó.Amikor én összeraktam egy kicsivel kisebbre állítottam mint ahogy kell hangja is volt most egyre többet használom múlik a hangja ahogy össze kopik.Tehát szerintem ettől van a hangja,ha nem más véleményre is kíváncsi vagyok(vagyunk)!!!!
Válasz #2593. hozzászólásra Myrrdin Amikor én széjjel szedtem a váltót nekem is meg volt kopva ez a tengely meg a fogaskerék.De a bronzot túl drágának találtam!Kerestem egy másik megoldást:Tűgörgős csapágy aminek van külső és belső futó felülete,a belső futó gyűrűt ráragasztottam a tengelyre és a fogaskerékbe meg ki szedtem annyit,hogy be mennyen a csapágy.Nem tudom,hogy többet fog-e bírnimajd meg látjuk.De ez így 2000ft-be meg állt úgy meg amit találtam a legolcsóbb bronz is 10000ft-let volna 10cm-es DB+még az esztergálás.És hogy szedted ki a tengelyt ki nyomattad menetes valamivel?Nehezen jött ki?
Most hogy ez meg lett csinálva már nem sír a hidraulika szivattyú de eddig halható volt de most még jobban lehet hallani hogy ha bármelyik sebességben gyorsítok majd pedig vissza engedem a gázt akkor olyan nyüszitő hang jön, valakinek valami ötlet?!
Válasz #2589. hozzászólásra
a képek, a szerelésnél nem csináltam fotokat, a másik fogaskerékről és a bronz perselyről sem csináltam mert nagy volt a hajtás , (a tengelyről annyit hogy 5 század hiányzik belőle és ezért nem lett jó )
7189 hozzászólás
Javításra szoruló ajtók, eladók!
Ár: 6000Ft, 8000Ft, 10000Ft (az árak kép szerinti sorrendben)
Tel.: +36304313234
Javításra szoruló ajtók, eladók!
Ár: 6000Ft, 8000Ft, 10000Ft (az árak kép szerinti sorrendben)
Tel.: +36304313234
Javításra szoruló ajtók, eladók!
Ár: 6000Ft, 8000Ft, 10000Ft (az árak kép szerinti sorrendben)
Tel.: +36304313234
Azelőtt a TSZ-be szegecseltünk fék ferolodokat és most meg olyan árba van csak asima ferodol,hogy kétszerese az fékszalagnak.Vagy nem is érdemes foglalkozni vele??Azt hittem fele ennyiből meg ússzuk.
Válasz #2634. hozzászólásra Javítottál már fék szalagot?
Válasz #2626. hozzászólásra
hehehe , itt vagyok és csak figyelek
Én is most cseréltem fék szalagot ,anyiért vettem mint irtad jó nagy szopás kicserélni föleg a hoszabik felét ,de sikerült és faszául fog a fék át is ment műszakin minden jó rajta most 2018 ig müszakis lehet nyomni a pedált ...
Válasz #2631. hozzászólásra Nem szervos és csak papírja van.Vagyis volt már müszakisztattva.
Válasz #2630. hozzászólásra
Ez friss müszakis,és szervós
Én is 500.ért vettem.
Válasz #2629. hozzászólásra Nem nem ez sokkal olcsóbb ez csak 350000 az irány ár!!
Válasz #2628. hozzászólásra
Egy eladót én is találta.520.ezerért
Ja és nem utolsó sorba tudok egy T-16m-et eladót papirosat.Ha valakit érdekel csak bátran szóljon!!!!!!( Ja és nem az enyém)
Az egyik ismerösöm le égette a féket a trakiján.Kértem ár ajánlatot 3750ft mondtak.Csak próba képen nem lehet valahol venni ugyan ilyen feroldolt és saját magam rá szegecselni.Régen a TSZ-be még a pótkocsit is így ferolodoztuk.szerintem ez is menne. Persze ha legalább feliből ki jönne!!Csinált már valaki ilyet,ha igen hol vette és mennyiért???
Hol vagy Myrrdin??Hogy a lendkerék esne a lábadra
mindegyik rárakható kisebb átalakitásal
Hello!
T-16-ra melyik alternáló kasza rakható fel?
Válasz #2622. hozzászólásra
Kényes téma a kuplungozás volt már többször is gondom vele
-letörött a nyomólap egyik füle -leszakadt a ferodol -kinyomócsapágy szétesett -a tárcsa szegecsei kiszopósodtak -a villa működtető tengelynek letörött a vége az állító rudazatnál.Ugyhogy párszor már motor ki kuplung le,a nyagyobb baj már ha tovább kell bontani mind a kinyomócsapágy cseréjéhez egyszer próbáltam hézagolni a nyelestengelyt a kupkerékhez de sajna nem jött össze.A kuplungról annyit a tlt a pedálút felénél kell hogy oldjon de a lényeg az egészben a kinyomócsapágy alapon legyen és a villák hézaga 1-3 mm legyen és mindhárom egyvonalba legyen bár a csapszegek és a villák furatai is lehetnek kopottak! A pedálholtjátékot a rudazaton kell állítani15-35mm-re.Nagy ördöngöséget nem takar csak sokat kell vele bibelödni,volt mikor évente kellett szétszednem mert a tulaj mindig azon pihentette a lábát,már erősebb visszahuzó rugó kellet
Válasz #2619. hozzászólásra
MÁS VÉLEMÉNYÉRE IS KIVÁNCSI VAGYOK MÁR
akkor meg te is minek kérdezed meg a képre meg nem írtam hülyeséget mert a könyv szerint van , ,
másik dolog a villákat ha beállítod mikor kuplungozod és miután már beszerelted akkor is alá fekszel és tágra nyílt szemekkel vizsgálódsz hogy mennyi a hézag és hogy jó e lehet hogy neked az a 51 mm de akinek már le van szabályozva annak már teljesen más értékeket kell figyelembe venni .
sztem meg nem írtam hülyeséget mert azok a rúgók szorítják a kuplung tárcsát a lendkerékhez ha benyomod a pedált akkor az elemelkedik onnan erre ha meg betekered a csavart akkor nem tud elmozdulni a nyomlapja az egésznek mert felütközik a csavarokra
kb így érzem már magam
Válasz #2613. hozzászólásra
Ez a szerkezet T30-as traktorban van. A szerkezetben lévő kettő gyűrű és a kinyomócsapágy közötti hézagot kellene a könyv szerint beállítani az ablakon keresztül.Ez egy két tárcsás tengelykapcsoló. Az egyik a kardánt a másik a sebességeket kapcsolja.
Válasz #2616. hozzászólásra Hogy tudott el görbülni a nyeles tengely???
Válasz #2618. hozzászólásra Ha itt vagy ha nem folytatom!!Mikor be nyomod a pedált el éri a csapágy a villát el kezdi fel húzni mind a két nyomó lapot és miután el éri az egyik nyomólap azokat a csavarokat onnan már csak TLT hajtás nyomólapját emeli!!És,ha pontos be állítási adatokat akarsz aszt is meg mondom.51 mm-re kell be állítani a villákat a TLT tárcsa szegecse melletti részről. És a csavar alá meg pedig 1,5 mm-es hézagot kell hagyni!Ez a gyári adat!!
Mondjuk csak képre tettél fel rossz írást.De azért felvilágosítalak Amikor ki nyomod a kuplongot a kinyomó csapágy 34-35mm-ert csúszik!!Eddig világos?
Válasz #2615. hozzászólásra Akkor meg miért írtál a képedre hülyeségeket!!!Mert a leírtakkal pont ellenkezőjét írtadNézd meg!!
már rájötünk hogy mi a baja a traktornak hogy miért nem emel szét a kuplungaja két ok miatt egyrészt üt a nyelestengely meg ami van ott a kinyomo csapágynál rugo nem huza vissza teljesen a kinyomo tokot van mögötte 10 mmm méter hézag gyenge már a rugo hozzá szolást kérek?
Válasz #2614. hozzászólásra
mi lenne? semmi ha figyelmesen megtanulmányozod a müködési elvét akkor maximum nem emel szét a menet kuplung csak a tlt-jé
Válasz #2612. hozzászólásra És mi van akkor,ha azt a csavart be tekerem ütközésig????
Válasz #2611. hozzászólásra Mihez képest kell 2,5-3mm-ert állítani?Ilyen kuplungot utoljára egy kis Deutz trakiba láttam.Ez mibe van?
Válasz #2610. hozzászólásra
akár ki is veheted attól csak könnyebb lesz benyomni a pedált de sztem felesleges annyira állítod be amennyire akarod
Bocsi ,hogy közbekérdezek!
Nekem is lenne egy kérdésem kuplung témában.
Szerintetek ezen a kéttárcsás kuplungon beszerelt állapotban az ablakon keresztül, hogy lehet beállítani a 2,5-3mm-es hézagot?Jelenlegi hézag 6mm.Egy kicsit fent fog,de recsegés nélkül dupla kuplungolással hibátlanul működik a váltóm.
Köszi!
Ezek szerint,ha nem használom a gardánt akkor az egy nyilú csavart mindegy hova állítom?????
Válasz #2608. hozzászólásra Neked is köszi!!Várom többi hozzá szólókat is!!
Igen a dupla nyil az a menethajtásé a z egy nyilas meg a tlt a kis furaton be nyulsz egy elkalapált elektrodával ami pont 2mm ter legyen s lekontrázod, a menet kuplung kinyomó csapágy és a villa között 2,5mm ter legyen,fel engedett pedálnál,igy jónak kell lennie a kuplung pedál rudazatán tudsz még finomittani rajta,biztos sikerülni fog...
Köszi,de meg várjuk a többieket is.
Válasz #2605. hozzászólásra
a dupla nyíl a hajtás("menet kuplung") a sima nyíl a kuplung beállító csavarja
[ mellékesen megjegyezném hogy kivettük a motort és a főtengely végében lévő csapágy megadta magát teljesen szét hullott majd teszek fel fotót róla]
Szerintetek melyik állítási lehetősségél állítod a hajtás.A dupla vagy a sima nyíllal meg jelölt csavarral???Mindenkitől választ várok!!!!!!
Válasz #2603. hozzászólásra Hát haver akkor ott nem jó valami!!
haq berakom mászofokozatba akkror ugrik a traktor de nem recseg de utána recseg akkor miért nem emel szét a kuplungom?
Válasz #2599. hozzászólásra
Ha berakod felezőbe akkor érződik, hogy akarna menni a traki vagy esetleg megy is (sík aszfalton pld)?
Válasz #2600. hozzászólásra
Melyikre gondolsz? ,hogy téved ha a könyvben leírtak szerint állította be a kinyomócsapágy és a kinyomóvillák közti hézagot és a tlt kuplungját is annyi hézagra állította be akkor annak müködnie kellene..?!
Válasz #2599. hozzászólásra Nagy tévedésbe vagytok,ha azt hiszitek,hogy az állító csavarnál állítod a gardán kuplungotHa nem használod a kardánt akkor állítsd vissza azt a csavart teljesen.
olyan kérdésem lenne hogy mitől recseg a váltom mikor új benne a tárcsa le is van szabájozva a nyom lap meg a lenkerék is ujmég a kinyomo villák is és jó a tlt lapnál a hézag is meg a kinyomo csapágy között is hzzá szolást kérek hogy miért nem álitya meg a váltomat?
Válasz #2595. hozzászólásra
elég nehéz volt szerelni ,ugyebár a váltófedél leszerelni, tlt kapcsolót kiszedni hogy kézzel le tudjak nyúlni oda akkor még a hidraszivattyút is levenni a tengelyét kiszedni és onnan benyúlni biztosító lemezt kihajlítani levenni róla a fogaskereket és akkor egy 12-es karacélal simán ki lehetett ütni de csak félig mert a lehajtás tengelyébe bele ütközött akkor még azt is levenni de a munka megérte
Én sem használom ha nem muszáj de már igy vettem tavaj hogy a bal oldali a hosszabik fele már nem fogott nem lehetett már rajta állitanom,nemkis munka....29 edikén lejár a müszakija most jó rajta minden csak lefestve nincs,remélem e miat átmegy a müszakin...
Válasz #2593. hozzászólásra Van egy gyanításom arra a váltó hangra bár nem biztos,hogy így van,de azért egy jó téma kerekedhet ki ebből!Szerintem a két kúpfogaskerék hézagjáról van szó.Amikor én összeraktam egy kicsivel kisebbre állítottam mint ahogy kell hangja is volt most egyre többet használom múlik a hangja ahogy össze kopik.Tehát szerintem ettől van a hangja,ha nem más véleményre is kíváncsi vagyok(vagyunk)!!!!
Válasz #2593. hozzászólásra Myrrdin Amikor én széjjel szedtem a váltót nekem is meg volt kopva ez a tengely meg a fogaskerék.De a bronzot túl drágának találtam!Kerestem egy másik megoldást:Tűgörgős csapágy aminek van külső és belső futó felülete,a belső futó gyűrűt ráragasztottam a tengelyre és a fogaskerékbe meg ki szedtem annyit,hogy be mennyen a csapágy.Nem tudom,hogy többet fog-e bírnimajd meg látjuk.De ez így 2000ft-be meg állt úgy meg amit találtam a legolcsóbb bronz is 10000ft-let volna 10cm-es DB+még az esztergálás.És hogy szedted ki a tengelyt ki nyomattad menetes valamivel?Nehezen jött ki?
Videó a üzemanyag megtakarítás - és lóerő növelőről:
Autóbusz, Traktor , Kamion , Kisteherautó, Személyautó
-10% -20% Üzemanyag megtakarítás, +10% Lóerő.
http://www.youtube.com/watch?v=VPwLt-wJNoQ
Most hogy ez meg lett csinálva már nem sír a hidraulika szivattyú de eddig halható volt de most még jobban lehet hallani hogy ha bármelyik sebességben gyorsítok majd pedig vissza engedem a gázt akkor olyan nyüszitő hang jön, valakinek valami ötlet?!
Válasz #2589. hozzászólásra
a képek, a szerelésnél nem csináltam fotokat, a másik fogaskerékről és a bronz perselyről sem csináltam mert nagy volt a hajtás , (a tengelyről annyit hogy 5 század hiányzik belőle és ezért nem lett jó )
Válasz #2588. hozzászólásra
na én is így vagyok ezzel, inkább rá se lépek a fékre ha nem kell nagyon.
egy kérdésem lenne amikor megyek a traktoral oyan nyüszitő hangjön ki ez mi lehet atila ha nemjól fogalmaztam meg akkor fogalmazd meg te