Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD403.55 FtCHF440.33 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Lényeg hogy fillérekböl javitható,müködö képes kis gép,ha vigyáz rá az enber meghálálja,az elözö gazdája nem csinált rajta semmit,hát mitne mondjak egy stift miatt szétkell szedni a fél gépet vannak fúrcsa megoldások de ha rendessen bevan rajta állitva minden nagyon sokáig hiba nélkül müködik..
Mi meg most cseréltük ki a hidraulikaszivattyú és a tlt tengely közti fogaskereket kis tengelyt mindenestül az is eléggé nagy gebasz volt ,egyedül a tlt kapcsoló összeszerelésénél volt egy kis zűr de szerencsére minden simán ment.
a kis hely végett meg ott bent könyékig nyúlkálni a házban de sikerült és azóta nem sír a szivattyú
zöd rendszám om egy 1955 ös Deutzn traktoromon volt hivatalossan simán megadták rá persze regisztrácius szám östermelöi alváz szám motorszám kellett hozá minden rendben is volt vele de a traktort eladtam és a rendszám és a gépkönyv az megmaradt ..
Tehát a mondóvagy hogy maradjon inkább lasujármü?hát ez kissé macerás müszaki öt évente görcsölve zöld rendszám meg meghosszabitás három évente öt ezerért,
Zöld rendszámot lehet rá rakni valahogyan eddig piros lassú jármü volt de e honapban lejár a müszakija és ez talán egyszerübb volna számomra,zöld rendszámom van mivel hogy eladtam alola az elözö gépet a múzeumba,gépköny és a rendszám megvan.
Válasz #2570. hozzászólásra
elég nagy bontás de mi kivettük mert ugy könnyebben be lehet szerelni igen muszály levenni kompletten a váltó házról mert amugy a véglehajtásnál hiába csavarozod ki nem engedi a fékszalag dobja
az egész lehajtást leszereled a váltóházról és akkor ki tudod húzni a helyéről ,mikor kint van belenyúlsz zéger le fékszalagdob ki ,sasszegek meg egyéb csavar biztositások ki és akkor régi eldob új berak.
meg mégegy kérdésem lenne most vettem rá új hydrolika szivatyut és nnyüszitvele ha nyomom a gászt ez mitöl van? havan benne olaj ha nincs akkor is nyüszit
Válasz #2558. hozzászólásra Én nem néztelek amatőrnek!!De ez szürke öntvény és azon nem látszik,hogy friss-e a törés.De még egyszer mondom bocs,hogy úgy érezted az írásomból amatőrnek néztelek!!!!!!
Válasz #2556. hozzászólásra Azt amit eltörtél azt csak akkor tudod ki szedni,ha a gardán kihajtás tengelyét ki vetted!!!!!!!Még vissza rakni se tudod amíg ki nem veszedAz meg úgy kezdődik fedél le!!És még a bekapcsoló léptető villája Nem irigyellek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak most javítok egy T-16-ost és olyan kuplungja,hogy mintha ki se nyomnád a kuplungot!!És most széljel szedtem de nem látok semmit se el kopva minden jó!!!De valami mégis van csak MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Válasz #2553. hozzászólásra
Én mindig így használom a gépet, felfele és lefele is duplán kuplungolok, de ehhez kell egy kis fül és érzék is, és nem utolsó sorban jó tengelykapcsoló, jó váltó.Egy kis idő után az ember megtanulja!
Múltkor már leírtunk erről a pontos váltásról mindent. Olvass vissza. Lényeges az alacsony alapjárat. És a dupla kuplung. Én végig tudom pakolni reccsenés nélkül oda vissza.
Akkor azt mondtam, hogy felfelé váltáskor nem pörgetem fel a motort, pld 5ösben elindulok és alig pörgetek a motoron, majd kuplung kis várás és 6.
Erre írta valaki, hogy dupla kuplung fölfelé is. Nem hittem volna de működik, gondolkoztam rajta, valóban jó mert valszeg a nyelestengelynek a kuplungtárcsával van akkora lendülete, hogy nem lassul annyira mint a motor. Illetve nagyobb a jelentösége: amíg be van kapcsolva az 5ös fokozat addig épp a váltó pörgeti a nyelestengelyt.
Mostmár nyomok padlót 5ösben is, aztán (ilyenkor lényeges a kis alapjárat) kuplunggal megvárom amíg visszaesik a fordulat, ekkor üresben egy kuplung felengedéssel megfogom a tárcsát ne seregjen annyira és 6os.
Visszafelé váltáskor sokáig motorfékezek, mikor meglassult beteszem üresbe kuplung felenged nyomok egy parketta gázt, Majd kuplung benyom és következő fokozat lefelé, vagy épp ami kell. 6ból 4be is megy.
Csak felhasználón múlik a recsegés ha megfelelően kiemel a kuplungod, azaz felezőben se mozdít a trakin ha beteszed. Ja és elindulás előtt mindig először felezőbe rakom, az egy laza csattanással megfogja a nyelestengelyt, míg a többi fokozatba csak recsegve megy be. De itt semmi duplakuplung. Ha állóhelyzetben szeretnék egy 4est kapcsolni, akkor kuplung lenyom, felező majd egyből 4.
A vtz m nyeles tengején van egy lapát kerék aminek az olajban le kellene lassulnija de ez meleg olajnál már nem műkszik de én már megszoktam ,de jó megoldás a kettös kuplung is..
Mindig is fog recsegni, mert nincs a gépben nyelestengely fék mint az 1990-ig gyártott MTZ-ben!! Egy jó megoldás van a váltót felönteni C-140-es olajjal és akkor minőségi változást fogsz tapasztalni a váltásnál!!! nekem az van benne szinte recsegés nélkül lehet váltani még meleg olajnál is!!
Nekem még eredeti a kuplungja!De ráférne már a csere.A váltó recseg vagy a kuplung szerkezet?HA új a szerkezet lehet valami utángyártot fos ozt gyári hibás.
Képet nem tudok felrakni sokat probálkoztam vele már de ha igy segítek ,az adagoló oldalán 4 csavar ki a kis dekninél itt látod azt a mükődtető tengelyt amire nekem szükségem lenne,egy 6-os csavarral van .rögzítve,lebíztosítva.Ez egy excenteres tengely mellesleg ez szabályozza a gázolaj menyiségét,kihuzáskor a gumigyűrű miatt ütközöl némi nehézségbe
7189 hozzászólás
Válasz #2586. hozzászólásra Képeket nem csináltál a tengely kiszedésnél??Mert,ha igen fel tehetnéd!!
Válasz #2585. hozzászólásra
Na ezért nem használom én a féket.Motorfék.
Lényeg hogy fillérekböl javitható,müködö képes kis gép,ha vigyáz rá az enber meghálálja,az elözö gazdája nem csinált rajta semmit,hát mitne mondjak egy stift miatt szétkell szedni a fél gépet vannak fúrcsa megoldások de ha rendessen bevan rajta állitva minden nagyon sokáig hiba nélkül müködik..
Válasz #2585. hozzászólásra
Mi meg most cseréltük ki a hidraulikaszivattyú és a tlt tengely közti fogaskereket kis tengelyt mindenestül az is eléggé nagy gebasz volt ,egyedül a tlt kapcsoló összeszerelésénél volt egy kis zűr de szerencsére minden simán ment.
a kis hely végett meg ott bent könyékig nyúlkálni a házban de sikerült és azóta nem sír a szivattyú
Megtörtént a fék szallag csere,,irtozatos nagy szopás ,de most úgy fog mint egy szeméjgépkocsié.
Válasz #2583. hozzászólásra
Donor,de még sem donor.Teljesen üzem képes.jobb motor van benne mint a másikban.
Válasz #2582. hozzászólásra
Tán van egy donor dömpered is?
Válasz #2581. hozzászólásra
Hát ez csak igy sikerült.Nem mindig van ez igy.
Bíztos siettem.
Válasz #2580. hozzászólásra
Hát te aztán nem vagy semmi "öreg dömperes" egyből a földről be a trakiba a lépcsőt nem is használod, neked a rokonok "zsiráfok" voltak?????????
Válasz #2578. hozzászólásra
Mindenképpen a pirosat csináld meg.Nem nagy ügy az.
Nem nagyon szöröznek vele,föleg ha lássák,hogy aránylag rendben van
zöd rendszám om egy 1955 ös Deutzn traktoromon volt hivatalossan simán megadták rá persze regisztrácius szám östermelöi alváz szám motorszám kellett hozá minden rendben is volt vele de a traktort eladtam és a rendszám és a gépkönyv az megmaradt ..
Tehát a mondóvagy hogy maradjon inkább lasujármü?hát ez kissé macerás müszaki öt évente görcsölve zöld rendszám meg meghosszabitás három évente öt ezerért,
Válasz #2576. hozzászólásra
Nem tudsz rá tenni zöld rendszámot.
A másikot rá teheted,de csak addig még meg nem fognak vele.
Zöld rendszámot lehet rá rakni valahogyan eddig piros lassú jármü volt de e honapban lejár a müszakija és ez talán egyszerübb volna számomra,zöld rendszámom van mivel hogy eladtam alola az elözö gépet a múzeumba,gépköny és a rendszám megvan.
Hát igen nagy szivás ez a fék szallag csere,föleg azokkal a buzi sasszegekkel gyüllött meg a bajom.......
valaki ujitaotott már fel henger fejet és ha igen a kor mennyiért?
Válasz #2572. hozzászólásra 2000Ft/ készlet Felsőzsolcán
Valaki tudja mennyibe kerül egy munkahenger javítószett ?! (a két kicsi vékonyra gondolok a plató alatt)
Válasz #2570. hozzászólásra
elég nagy bontás de mi kivettük mert ugy könnyebben be lehet szerelni igen muszály levenni kompletten a váltó házról mert amugy a véglehajtásnál hiába csavarozod ki nem engedi a fékszalag dobja
Muszáj kivennia fékdobot is ?? szallagot nem lehet kihuzni ?lekell szedni a fék házakat ?egyik rövid a másik hosszab.maskép nem megy?
Válasz #2568. hozzászólásra
az egész lehajtást leszereled a váltóházról és akkor ki tudod húzni a helyéről ,mikor kint van belenyúlsz zéger le fékszalagdob ki ,sasszegek meg egyéb csavar biztositások ki és akkor régi eldob új berak.
Valaki fék szallagot cserélt e menete? elöre is köszönöm,remélem nem kell lebontani a fél oldalát?
Moderálási elveink miatt törölve.
Czanik Sanyi (1178)
2013-07-27 17:21:42
meg mégegy kérdésem lenne most vettem rá új hydrolika szivatyut és nnyüszitvele ha nyomom a gászt ez mitöl van? havan benne olaj ha nincs akkor is nyüszit
És eredmény ? én most rendeltem hozzá fék szallagot,müszakira való felkészülés lessz...
Válasz #2562. hozzászólásra
igen én is most hüvelyeztem
azért kell a hüvely mert azén motrom eszi az olajat meg nagyon kopog a motorja meg kis alapjáraton okágya a füstöt
t25 ös hüvely szett jo a t16os hoz?
ez is elkészült
Válasz #2559. hozzászólásra És azért írtam oda a végére,hogy NEM IRIGYELLEK együtt éreztem veled!!!!!!
Válasz #2558. hozzászólásra Én nem néztelek amatőrnek!!De ez szürke öntvény és azon nem látszik,hogy friss-e a törés.De még egyszer mondom bocs,hogy úgy érezted az írásomból amatőrnek néztelek!!!!!!
Válasz #2557. hozzászólásra
Csak hogy tudd ne nézzél már amatőrnek nem élősszőr csinál ilyet az ember , és ha jobban megfigyelnéd láthatnád a képen hogy nem friss törés
Válasz #2556. hozzászólásra Azt amit eltörtél azt csak akkor tudod ki szedni,ha a gardán kihajtás tengelyét ki vetted!!!!!!!Még vissza rakni se tudod amíg ki nem veszedAz meg úgy kezdődik fedél le!!És még a bekapcsoló léptető villája Nem irigyellek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kuplungozás volt a terv és ide jutottunk.
Csak most javítok egy T-16-ost és olyan kuplungja,hogy mintha ki se nyomnád a kuplungot!!És most széljel szedtem de nem látok semmit se el kopva minden jó!!!De valami mégis van csak MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Válasz #2553. hozzászólásra
Én mindig így használom a gépet, felfele és lefele is duplán kuplungolok, de ehhez kell egy kis fül és érzék is, és nem utolsó sorban jó tengelykapcsoló, jó váltó.Egy kis idő után az ember megtanulja!
Válasz #2551. hozzászólásra
Múltkor már leírtunk erről a pontos váltásról mindent. Olvass vissza. Lényeges az alacsony alapjárat. És a dupla kuplung. Én végig tudom pakolni reccsenés nélkül oda vissza.
Akkor azt mondtam, hogy felfelé váltáskor nem pörgetem fel a motort, pld 5ösben elindulok és alig pörgetek a motoron, majd kuplung kis várás és 6.
Erre írta valaki, hogy dupla kuplung fölfelé is. Nem hittem volna de működik, gondolkoztam rajta, valóban jó mert valszeg a nyelestengelynek a kuplungtárcsával van akkora lendülete, hogy nem lassul annyira mint a motor. Illetve nagyobb a jelentösége: amíg be van kapcsolva az 5ös fokozat addig épp a váltó pörgeti a nyelestengelyt.
Mostmár nyomok padlót 5ösben is, aztán (ilyenkor lényeges a kis alapjárat) kuplunggal megvárom amíg visszaesik a fordulat, ekkor üresben egy kuplung felengedéssel megfogom a tárcsát ne seregjen annyira és 6os.
Visszafelé váltáskor sokáig motorfékezek, mikor meglassult beteszem üresbe kuplung felenged nyomok egy parketta gázt, Majd kuplung benyom és következő fokozat lefelé, vagy épp ami kell. 6ból 4be is megy.
Csak felhasználón múlik a recsegés ha megfelelően kiemel a kuplungod, azaz felezőben se mozdít a trakin ha beteszed. Ja és elindulás előtt mindig először felezőbe rakom, az egy laza csattanással megfogja a nyelestengelyt, míg a többi fokozatba csak recsegve megy be. De itt semmi duplakuplung. Ha állóhelyzetben szeretnék egy 4est kapcsolni, akkor kuplung lenyom, felező majd egyből 4.
Az enyém 83mas kiadásu jol mükszik ez is második gazdája vagyok jó kis gép ne tudom mire használta az elözö gazdája mert volt rajta munkám rendessen.
Ma láttam olyan t-16-ost amin induláskor se meg semmikor se recsegett!!!És nem mai gyerek!!
A vtz m nyeles tengején van egy lapát kerék aminek az olajban le kellene lassulnija de ez meleg olajnál már nem műkszik de én már megszoktam ,de jó megoldás a kettös kuplung is..
Válasz #2547. hozzászólásra
Így is kellene vele váltani, mert a váltó az tolókerekes, kell neki a kétszeri kuplungolás!!
Válasz #2543. hozzászólásra
Mindig is fog recsegni, mert nincs a gépben nyelestengely fék mint az 1990-ig gyártott MTZ-ben!! Egy jó megoldás van a váltót felönteni C-140-es olajjal és akkor minőségi változást fogsz tapasztalni a váltásnál!!! nekem az van benne szinte recsegés nélkül lehet váltani még meleg olajnál is!!
Válasz #2543. hozzászólásra
Én felfele és lefele váltáskor is duplán kuplungolok kivárva a fordulatot és nem recseg.
Válasz #2543. hozzászólásra
Ha a kapcsolások közt nyugodtan ki vársz,kis fordulaton akkor lehet.Ugyan ugy vissza is.Nekem régi vastag C.olaj van benne.
Ha jol van beállitva mind a kettö és hajtomű olaj van a váltoban akkor lehet recsegés nélkül is váltani
Válasz #2543. hozzászólásra
Nekem még eredeti a kuplungja!De ráférne már a csere.A váltó recseg vagy a kuplung szerkezet?HA új a szerkezet lehet valami utángyártot fos ozt gyári hibás.
Sikerült már valakinek recsegés nélküli kuplungot csinálnia?????
Válasz #2541. hozzászólásra
Ez a tengely jó az adagolóban
Válasz #2540. hozzászólásra
Képet nem tudok felrakni sokat probálkoztam vele már de ha igy segítek ,az adagoló oldalán 4 csavar ki a kis dekninél itt látod azt a mükődtető tengelyt amire nekem szükségem lenne,egy 6-os csavarral van .rögzítve,lebíztosítva.Ez egy excenteres tengely mellesleg ez szabályozza a gázolaj menyiségét,kihuzáskor a gumigyűrű miatt ütközöl némi nehézségbe
Válasz #2539. hozzászólásra
Nekem van egy rossz adagolóm ha elküldöd az elemről a képet és az enyémben jó akkor oda tudom neked adni. mzvill@freemail.hu az email címem