Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Posanattila94 #25329. hozzászólásáraHelló!
Ez csak válltó cserével lehetséges+első híd+ kardán+hatósági vizsga. A T25-ön semmilyen kardánkivezetés nincs.
Nekem T30/A70 van, de azon sincs semmilyen kardánkivezetés. Többe kerülne a leves mint a hús. Ha lenne értelme már többen megcsinálták volna.
Válasz Posanattila94 #25329. hozzászólásáraazért járj utána még egyszer mielőtt belevágnál.
Nem csak a technikai megvalósítás részének, de a papírozhatóságának is, ha vizsgáztatni akarod.
MTZ 50 / 80 alá szoktak rakni első hajtást, de az papírozható, mert volt gyárilag olyan kivitele (52 / 82)
T25 tudtommal nem volt első hajtással.
Azok a T30-ak, ahol volt olyan hogy van elsőhajtásos és mezítlábas változat is
Válasz ND #25328. hozzászólásáraÉn csak az első hajtás nélkülit (T30 A-70) ismerem valamennyire. De ennél sem tudnám, hogy hol a kihajtás.
Mondjuk nekem még soha nem is hiányzott az első hajtás. Állítólag homokon jó, de én nem ott vagyok.
Válasz ND #25328. hozzászólásáraHa nem tévesek az információim akkor a váltóba beépíthető az első hajtás fogaskereke. Ha minden igaz ott van is egy szerelőablak rajta ahol magát a gardánt is ki lehet vezetni. De ez mind kétes információk alapján gondolom. Másik trakit nem szeretnék ez édesapám gépe volt alig van benne 1100 üzemóra.
Üdv mindenkinek. Elnézést kérek ha marhaságot kérdezek, de t25 kistraktorra első hajtást lehet szerelni? Ha igen akkor hol találok hozzá első hidat illetve hozzá kellő alkatrészeket? Előre is köszönöm.
Így van. Gázolaj helyett motor olaj való bele. Betölteni ott kell, ahol nyomta ki az üzemanyagot. Csak azt a lapolt kalapot kell letekerni, a két lapos csavarhúzós csavar maradhat, mondjuk elég lassan csordogál befelé, de én nem szedtem szét jobban. A leeresztőcsavar meg kb a jobb alsó részén van az adagolónak. Teljesen gyárinak tűnik az adagolód, talán még soha nem is foglalkoztak az olaj utántöltéssel?
engedd le az adagolóból az olajat (valsz mind gázolaj lesz), és töltsd fel olajjal.
1-1,5dl motorolaj kell bele.
Ez egy ideig segít, de ki van kopva az adagoló. Folyamatosan cserélgetni kell majd.
Felújítani nem nagyon lehet erre a hibára
Érdeklődni szeretnék, hogy az első felni agyméret és az osztókör passzol az MTZ első kerekével? Kisfülkés mtz-t szeretnék alacsonyítani. Állítólag fel lehet rá tenni.
Válasz LehelLehel #25311. hozzászólásáraSzia! Nálam azonnal indul dekompresszor nélkül télen is. Kisebb akkumulátor is elég és tovább bírja. A generátor is kímélve van.
Nem találtam a dugattyúgyűrű hézagra vonatkozó információt a magyar javítási könyvben, ennek örömére összeszedtem a főbb kopási tűréseket henger-dugattyú vonalon. (Több adatot orosz könyvekből bogarásztam ki, némelyik kétszer is szerepel ha nem ugyanaz volt a forrás.)
Válasz monolit #13489. hozzászólásáraValaki nem tudja hogy a középső képen levő húzót honnan lehet beszerezni? Utánfutót húznék leginkább, arra tökéletesnek tűnik.
Válasz Maszek Zs #25299. hozzászólásáraKöszi! Megprobálom megkeresni valahogy, csak mèg kicsit új nekem ez a “forumosdi” de látom rengeteg kérdésem felmerült már korábban itt
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólásáraArra fórumtársunkra keres rá,hogy Árpy ő csinálta a matricákat!
A fűtés meg úgy szokták csinálni, hogy bevezetik a levegőt a fülkébe de ne fújjon kia kipufogó tömítés mert azt érezni fogod!!
Sziasztok! Matricát keresek motorháztetőre, valaki tud segíteni ebben? Illetve fűtéshez szeretném bevezetni a levegőt motorról, okozhat ez nagyobb melegedést a motornak? Valakinek nincsenek méretei/rajza hogy mekkora burkolo lemezt kell oda szabni?
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraMég akár az 50 Ah-s is elég, ha jó állapotú. Dekompresszor, aztán indul mint a pinty
Természetesen az áttételes önindítóval.
A dekó szelepről volt korábban egy kis beszélgetés, én használom, más meg nem szereti, ezt te döntsd el. De ha a dekompresszort használod, akkor nem kell bele nagy akksi.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraÉn régóta 100Ah, 800A-est használok. Az elég. Lejjebb nem próbáltam, de ha elindul kevesebb is elég lehet. Indulás után a generátoré a főszerep.
25336 hozzászólás
Válasz _NB_ #25334. hozzászólásáraKözben most nézem , hogy az első kép az itteni T-30 topikból van a 562 hsz.
https://www.agroinform.hu/forum/t-30-traktorok/t139
Köszönöm mindenki segítségét
agrofoto.pl
https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/322954-t-30a-80-cardan-drive/?browse=1
Válasz Posanattila94 #25329. hozzászólásáraHelló!
Ez csak válltó cserével lehetséges+első híd+ kardán+hatósági vizsga. A T25-ön semmilyen kardánkivezetés nincs.
Nekem T30/A70 van, de azon sincs semmilyen kardánkivezetés. Többe kerülne a leves mint a hús. Ha lenne értelme már többen megcsinálták volna.
Válasz ND #25331. hozzászólásáraA T-30 a T-25 elsőhajtásos változata. De azt nemtudom hogy miből áll egy papírozás, mondjuk ha 80-ból csinálnak 82-t.
Válasz Posanattila94 #25329. hozzászólásáraazért járj utána még egyszer mielőtt belevágnál.
Nem csak a technikai megvalósítás részének, de a papírozhatóságának is, ha vizsgáztatni akarod.
MTZ 50 / 80 alá szoktak rakni első hajtást, de az papírozható, mert volt gyárilag olyan kivitele (52 / 82)
T25 tudtommal nem volt első hajtással.
Azok a T30-ak, ahol volt olyan hogy van elsőhajtásos és mezítlábas változat is
Válasz ND #25328. hozzászólásáraÉn csak az első hajtás nélkülit (T30 A-70) ismerem valamennyire. De ennél sem tudnám, hogy hol a kihajtás.
Mondjuk nekem még soha nem is hiányzott az első hajtás. Állítólag homokon jó, de én nem ott vagyok.
Válasz ND #25328. hozzászólásáraHa nem tévesek az információim akkor a váltóba beépíthető az első hajtás fogaskereke. Ha minden igaz ott van is egy szerelőablak rajta ahol magát a gardánt is ki lehet vezetni. De ez mind kétes információk alapján gondolom. Másik trakit nem szeretnék ez édesapám gépe volt alig van benne 1100 üzemóra.
Válasz Zoli1437 #25327. hozzászólásáraa T30-nak teljesen más a váltója és a kuplungja pont az elsőhajtás miatt.
Ezért kérdeztem, honnan hajtaná meg a 25-ösön az első kereket
Válasz Posanattila94 #25325. hozzászólásáraT30 A-80 ami gyárilag első hajtásos.
Egy olyant nézzél meg, hogy egyáltalán megoldható e.
Válasz Posanattila94 #25323. hozzászólásáraHonnan hajtanád meg az első tengelyt?
Lehet egyszerűbb és olcsóbb venni egy T30-ast
+ ha lenne is meghajtás vizsgán nem valószínű hogy átmegy egy ilyen átalakítás.
Válasz Magister #25324. hozzászólásáraEsetleg tudna ajanlani valakit aki ezzel foglalkozik.
Válasz Posanattila94 #25323. hozzászólásáraÜdv. Ukrajnából vagy Belarusból érdemes hozni..
Üdv mindenkinek. Elnézést kérek ha marhaságot kérdezek, de t25 kistraktorra első hajtást lehet szerelni? Ha igen akkor hol találok hozzá első hidat illetve hozzá kellő alkatrészeket? Előre is köszönöm.
Válasz nemenyijani #25319. hozzászólásáraKimentem megnézni a gépet, és bal oldalt van a leeresztő csavar, szóval elírtam, bocsi!
Válasz szabo.zoltan5 #25317. hozzászólásáraÚgy ahogy írják enged le. De én a nívó csavart szoktam kiszedni azt beküldök be 2 kis fecskendővel
Vagy szerez 50-es adagolót azt alakítsd át!
Válasz hegelaci66 #25315. hozzászólásáraHol található?
Így van. Gázolaj helyett motor olaj való bele. Betölteni ott kell, ahol nyomta ki az üzemanyagot. Csak azt a lapolt kalapot kell letekerni, a két lapos csavarhúzós csavar maradhat, mondjuk elég lassan csordogál befelé, de én nem szedtem szét jobban. A leeresztőcsavar meg kb a jobb alsó részén van az adagolónak. Teljesen gyárinak tűnik az adagolód, talán még soha nem is foglalkoztak az olaj utántöltéssel?
Válasz szabo.zoltan5 #25317. hozzászólásáraszia,
engedd le az adagolóból az olajat (valsz mind gázolaj lesz), és töltsd fel olajjal.
1-1,5dl motorolaj kell bele.
Ez egy ideig segít, de ki van kopva az adagoló. Folyamatosan cserélgetni kell majd.
Felújítani nem nagyon lehet erre a hibára
Sziasztok ! Ha még él ez a fórum. Ezen a helyen spriccel a gázolaj. Mi a teendő. Válaszokat előre köszönöm.
Üdv mindenkinek! T-25-ös után eladó talajmarót tud-e valaki? Köszönöm!
Szevasztok! Eladásra kínálok egy függesztett ,állítható V-tárcsát. 2m.széles,50 cm lapátmérő,
2x10 levél.T-25 trakim szépen vitte.Gazdaság felszámolása miatt eladó.tel:30/560-8988.
Sziasztok!Öninditó felrakása elött be kell zsírozni az öninditó fogaskerekét?
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy az első felni agyméret és az osztókör passzol az MTZ első kerekével? Kisfülkés mtz-t szeretnék alacsonyítani. Állítólag fel lehet rá tenni.
Válasz LehelLehel #25311. hozzászólásáraSzia! Nálam azonnal indul dekompresszor nélkül télen is. Kisebb akkumulátor is elég és tovább bírja. A generátor is kímélve van.
Helló!
Érdemes lenne gyári öninditót lecserélni áttételes önindító ra?Ha igen akkor mivel lenne jobb mint a gyári?
Válasz Árpy #9670. hozzászólására
Válasz sipe #9661. hozzászólására
Válasz sipe #9654. hozzászólására
Válasz mogyu46 #25306. hozzászólására
Nem találtam a dugattyúgyűrű hézagra vonatkozó információt a magyar javítási könyvben, ennek örömére összeszedtem a főbb kopási tűréseket henger-dugattyú vonalon. (Több adatot orosz könyvekből bogarásztam ki, némelyik kétszer is szerepel ha nem ugyanaz volt a forrás.)
Keres egy utánfutó alkatrész boltot autós bolt és kapni Kecskeméten Petőfi város én onnan vetem mert már bontoban nem engedik ki
Válasz horvth.szabolcs #25303. hozzászólására
Válasz monolit #13489. hozzászólásáraValaki nem tudja hogy a középső képen levő húzót honnan lehet beszerezni? Utánfutót húznék leginkább, arra tökéletesnek tűnik.
Válasz Wendelke #25301. hozzászólásáraSzuper!
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólására
Válasz Maszek Zs #25299. hozzászólásáraKöszi! Megprobálom megkeresni valahogy, csak mèg kicsit új nekem ez a “forumosdi” de látom rengeteg kérdésem felmerült már korábban itt
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólásáraArra fórumtársunkra keres rá,hogy Árpy ő csinálta a matricákat!
A fűtés meg úgy szokták csinálni, hogy bevezetik a levegőt a fülkébe de ne fújjon kia kipufogó tömítés mert azt érezni fogod!!
Válasz ND #25297. hozzászólásáraMármint a matricát
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólásáraSzia, nekem vagy 8-10 éve egy itteni fórumos Kolléga csinálta. Nevére sajnos nem emlékszem
Sziasztok! Matricát keresek motorháztetőre, valaki tud segíteni ebben? Illetve fűtéshez szeretném bevezetni a levegőt motorról, okozhat ez nagyobb melegedést a motornak? Valakinek nincsenek méretei/rajza hogy mekkora burkolo lemezt kell oda szabni?
Sziasztok kis segítséget kérnék,valaki nem tudja Felsöszentiván lakos Mihálylovits István telefon számát. Elöre is köszönöm.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraMég akár az 50 Ah-s is elég, ha jó állapotú. Dekompresszor, aztán indul mint a pinty
Természetesen az áttételes önindítóval.
A dekó szelepről volt korábban egy kis beszélgetés, én használom, más meg nem szereti, ezt te döntsd el. De ha a dekompresszort használod, akkor nem kell bele nagy akksi.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraÉn régóta 100Ah, 800A-est használok. Az elég. Lejjebb nem próbáltam, de ha elindul kevesebb is elég lehet. Indulás után a generátoré a főszerep.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólására155 Ah.
Üdv.T 25 ös traktorba mekkora akkumulátort vegyek?Kis önindító van rajta.Most próbaképp egy 70 ah kocsi akksival indult könnyen.
Ki mit ajánlana?
Válasz Árpy #13061. hozzászólásáraÜdv! Nekem Is Tudna csinálni ilyesmi matricát?
Szia Zoli bontott kéne ha van valakinek.
Válasz Golf19810425 #25287. hozzászólásárahttps://webaruhaz.habi.hu/termekek/2866/t_25_lendkerek_Z_133_d_12mm.html
Ha újra gondoltál, itt van.
Sziasztok segítségeteket kérném T-25 keresnék lendkereket.