Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.67 FtUSD389.26 FtCHF438.79 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Így van. Gázolaj helyett motor olaj való bele. Betölteni ott kell, ahol nyomta ki az üzemanyagot. Csak azt a lapolt kalapot kell letekerni, a két lapos csavarhúzós csavar maradhat, mondjuk elég lassan csordogál befelé, de én nem szedtem szét jobban. A leeresztőcsavar meg kb a jobb alsó részén van az adagolónak. Teljesen gyárinak tűnik az adagolód, talán még soha nem is foglalkoztak az olaj utántöltéssel?
engedd le az adagolóból az olajat (valsz mind gázolaj lesz), és töltsd fel olajjal.
1-1,5dl motorolaj kell bele.
Ez egy ideig segít, de ki van kopva az adagoló. Folyamatosan cserélgetni kell majd.
Felújítani nem nagyon lehet erre a hibára
Érdeklődni szeretnék, hogy az első felni agyméret és az osztókör passzol az MTZ első kerekével? Kisfülkés mtz-t szeretnék alacsonyítani. Állítólag fel lehet rá tenni.
Válasz LehelLehel #25311. hozzászólásáraSzia! Nálam azonnal indul dekompresszor nélkül télen is. Kisebb akkumulátor is elég és tovább bírja. A generátor is kímélve van.
Nem találtam a dugattyúgyűrű hézagra vonatkozó információt a magyar javítási könyvben, ennek örömére összeszedtem a főbb kopási tűréseket henger-dugattyú vonalon. (Több adatot orosz könyvekből bogarásztam ki, némelyik kétszer is szerepel ha nem ugyanaz volt a forrás.)
Válasz monolit #13489. hozzászólásáraValaki nem tudja hogy a középső képen levő húzót honnan lehet beszerezni? Utánfutót húznék leginkább, arra tökéletesnek tűnik.
Válasz Maszek Zs #25299. hozzászólásáraKöszi! Megprobálom megkeresni valahogy, csak mèg kicsit új nekem ez a “forumosdi” de látom rengeteg kérdésem felmerült már korábban itt
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólásáraArra fórumtársunkra keres rá,hogy Árpy ő csinálta a matricákat!
A fűtés meg úgy szokták csinálni, hogy bevezetik a levegőt a fülkébe de ne fújjon kia kipufogó tömítés mert azt érezni fogod!!
Sziasztok! Matricát keresek motorháztetőre, valaki tud segíteni ebben? Illetve fűtéshez szeretném bevezetni a levegőt motorról, okozhat ez nagyobb melegedést a motornak? Valakinek nincsenek méretei/rajza hogy mekkora burkolo lemezt kell oda szabni?
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraMég akár az 50 Ah-s is elég, ha jó állapotú. Dekompresszor, aztán indul mint a pinty
Természetesen az áttételes önindítóval.
A dekó szelepről volt korábban egy kis beszélgetés, én használom, más meg nem szereti, ezt te döntsd el. De ha a dekompresszort használod, akkor nem kell bele nagy akksi.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraÉn régóta 100Ah, 800A-est használok. Az elég. Lejjebb nem próbáltam, de ha elindul kevesebb is elég lehet. Indulás után a generátoré a főszerep.
Válasz Bubuka20 #25281. hozzászólásáraÍgy van a következő probléma a kèrdèsedben. Mint írtam ha szar a fej, nem javitják. Na most ha szar, elfolyatja a vizet. Fagyállot meg mèg jobban. Így a 80as fejjel szerelt,mint pl. 1994ben kiadott 550esek. Nagykabinos. 80as motor 50lo papíron. Vagy 80as motorra cserèlt règi 50es kiskabinos . Abba mehet a fagyállo, meg egy 220vos előmelegitö amivel pöccre indul. Bojler fűtőszál melegíti a vizet. Kb. 12ezer Ft . Ès jó.
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa 50est nèzel,ha lehet ne izzitogyertyás hengerfejes legyen. Hanem a 80asè. Legyen rajta. Azon nincs hengerenkènti izzitás. Az 50es hengerfej ha bajos,senki nem javítja új nincs felújított meg vagy 200ezer. A legtöbb 50es már 80as átiratott motoros.
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa rendesen és rendszeresen karban van tartva akkor szerintem max az olajszivárgások. De hát ez Mtz. Gyenge pontja,hogy már nem mai gyerek. Ez mindenre igaz
Válasz Lipi #25274. hozzászólásáraÉrtem. Akkor maradok az 50 esnél de azokat ugy fel tudod vázolni ha rendesen karban van tartva egy 70 es évjáratú gépnek mekkora a javítási igénye, gyengepontjai?
Válasz Bubuka20 #25273. hozzászólásáraA t25 is kell szerelni kevesebb üó többet. Jártam úgy,hogy az új hengerfej lehúzáskor hosszára kettétört. Az adagoló is egy kotvány és már az adagolósok se vállalják a javítását, a kormányzásáról meg inkább ne is beszéljünk.
Válasz Lipi #25272. hozzászólásáraIgen csak eddig azt láttam hogy minden évben valamit kell szerelni rajta ami nem kis munkák. Kerékcspágy, váltó fogaskerekek, hidraulika tömb. És nagyom eszi az oljat nem tudom mennyire érdemes ilyen gépeket venni még. Igaz amikről beszélek azok évi 1000üó. mennek minimum
25322 hozzászólás
Válasz nemenyijani #25319. hozzászólásáraKimentem megnézni a gépet, és bal oldalt van a leeresztő csavar, szóval elírtam, bocsi!
Válasz szabo.zoltan5 #25317. hozzászólásáraÚgy ahogy írják enged le. De én a nívó csavart szoktam kiszedni azt beküldök be 2 kis fecskendővel
Vagy szerez 50-es adagolót azt alakítsd át!
Válasz hegelaci66 #25315. hozzászólásáraHol található?
Így van. Gázolaj helyett motor olaj való bele. Betölteni ott kell, ahol nyomta ki az üzemanyagot. Csak azt a lapolt kalapot kell letekerni, a két lapos csavarhúzós csavar maradhat, mondjuk elég lassan csordogál befelé, de én nem szedtem szét jobban. A leeresztőcsavar meg kb a jobb alsó részén van az adagolónak. Teljesen gyárinak tűnik az adagolód, talán még soha nem is foglalkoztak az olaj utántöltéssel?
Válasz szabo.zoltan5 #25317. hozzászólásáraszia,
engedd le az adagolóból az olajat (valsz mind gázolaj lesz), és töltsd fel olajjal.
1-1,5dl motorolaj kell bele.
Ez egy ideig segít, de ki van kopva az adagoló. Folyamatosan cserélgetni kell majd.
Felújítani nem nagyon lehet erre a hibára
Sziasztok ! Ha még él ez a fórum. Ezen a helyen spriccel a gázolaj. Mi a teendő. Válaszokat előre köszönöm.
Üdv mindenkinek! T-25-ös után eladó talajmarót tud-e valaki? Köszönöm!
Szevasztok! Eladásra kínálok egy függesztett ,állítható V-tárcsát. 2m.széles,50 cm lapátmérő,
2x10 levél.T-25 trakim szépen vitte.Gazdaság felszámolása miatt eladó.tel:30/560-8988.
Sziasztok!Öninditó felrakása elött be kell zsírozni az öninditó fogaskerekét?
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy az első felni agyméret és az osztókör passzol az MTZ első kerekével? Kisfülkés mtz-t szeretnék alacsonyítani. Állítólag fel lehet rá tenni.
Válasz LehelLehel #25311. hozzászólásáraSzia! Nálam azonnal indul dekompresszor nélkül télen is. Kisebb akkumulátor is elég és tovább bírja. A generátor is kímélve van.
Helló!
Érdemes lenne gyári öninditót lecserélni áttételes önindító ra?Ha igen akkor mivel lenne jobb mint a gyári?
Válasz Árpy #9670. hozzászólására
Válasz sipe #9661. hozzászólására
Válasz sipe #9654. hozzászólására
Válasz mogyu46 #25306. hozzászólására
Nem találtam a dugattyúgyűrű hézagra vonatkozó információt a magyar javítási könyvben, ennek örömére összeszedtem a főbb kopási tűréseket henger-dugattyú vonalon. (Több adatot orosz könyvekből bogarásztam ki, némelyik kétszer is szerepel ha nem ugyanaz volt a forrás.)
Keres egy utánfutó alkatrész boltot autós bolt és kapni Kecskeméten Petőfi város én onnan vetem mert már bontoban nem engedik ki
Válasz horvth.szabolcs #25303. hozzászólására
Válasz monolit #13489. hozzászólásáraValaki nem tudja hogy a középső képen levő húzót honnan lehet beszerezni? Utánfutót húznék leginkább, arra tökéletesnek tűnik.
Válasz Wendelke #25301. hozzászólásáraSzuper!
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólására
Válasz Maszek Zs #25299. hozzászólásáraKöszi! Megprobálom megkeresni valahogy, csak mèg kicsit új nekem ez a “forumosdi” de látom rengeteg kérdésem felmerült már korábban itt
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólásáraArra fórumtársunkra keres rá,hogy Árpy ő csinálta a matricákat!
A fűtés meg úgy szokták csinálni, hogy bevezetik a levegőt a fülkébe de ne fújjon kia kipufogó tömítés mert azt érezni fogod!!
Válasz ND #25297. hozzászólásáraMármint a matricát
Válasz horvth.szabolcs #25296. hozzászólásáraSzia, nekem vagy 8-10 éve egy itteni fórumos Kolléga csinálta. Nevére sajnos nem emlékszem
Sziasztok! Matricát keresek motorháztetőre, valaki tud segíteni ebben? Illetve fűtéshez szeretném bevezetni a levegőt motorról, okozhat ez nagyobb melegedést a motornak? Valakinek nincsenek méretei/rajza hogy mekkora burkolo lemezt kell oda szabni?
Sziasztok kis segítséget kérnék,valaki nem tudja Felsöszentiván lakos Mihálylovits István telefon számát. Elöre is köszönöm.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraMég akár az 50 Ah-s is elég, ha jó állapotú. Dekompresszor, aztán indul mint a pinty
Természetesen az áttételes önindítóval.
A dekó szelepről volt korábban egy kis beszélgetés, én használom, más meg nem szereti, ezt te döntsd el. De ha a dekompresszort használod, akkor nem kell bele nagy akksi.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólásáraÉn régóta 100Ah, 800A-est használok. Az elég. Lejjebb nem próbáltam, de ha elindul kevesebb is elég lehet. Indulás után a generátoré a főszerep.
Válasz Alpesi #25291. hozzászólására155 Ah.
Üdv.T 25 ös traktorba mekkora akkumulátort vegyek?Kis önindító van rajta.Most próbaképp egy 70 ah kocsi akksival indult könnyen.
Ki mit ajánlana?
Válasz Árpy #13061. hozzászólásáraÜdv! Nekem Is Tudna csinálni ilyesmi matricát?
Szia Zoli bontott kéne ha van valakinek.
Válasz Golf19810425 #25287. hozzászólásárahttps://webaruhaz.habi.hu/termekek/2866/t_25_lendkerek_Z_133_d_12mm.html
Ha újra gondoltál, itt van.
Sziasztok segítségeteket kérném T-25 keresnék lendkereket.
Válasz Lipi #25285. hozzászólására
Válasz Bubuka20 #25284. hozzászólásáraErre a kérdésre az Mtzs topicban megtalálod a választ.
Válasz .Richard. #25283. hozzászólásáraÉrtem. És az 50 esre nem megy rá a 80 as vagy az 550 es fej?
Válasz Bubuka20 #25281. hozzászólásáraÍgy van a következő probléma a kèrdèsedben. Mint írtam ha szar a fej, nem javitják. Na most ha szar, elfolyatja a vizet. Fagyállot meg mèg jobban. Így a 80as fejjel szerelt,mint pl. 1994ben kiadott 550esek. Nagykabinos. 80as motor 50lo papíron. Vagy 80as motorra cserèlt règi 50es kiskabinos . Abba mehet a fagyállo, meg egy 220vos előmelegitö amivel pöccre indul. Bojler fűtőszál melegíti a vizet. Kb. 12ezer Ft . Ès jó.
Válasz Bubuka20 #25281. hozzászólásáraAzt én inkább hanyagolnám. Elektromos motor előmelegítő az kell neki
Válasz .Richard. #25280. hozzászólásáraHidegindítóval attól indul nem? Ha nem megy az 50 esen az izzítógyertya?
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa 50est nèzel,ha lehet ne izzitogyertyás hengerfejes legyen. Hanem a 80asè. Legyen rajta. Azon nincs hengerenkènti izzitás. Az 50es hengerfej ha bajos,senki nem javítja új nincs felújított meg vagy 200ezer. A legtöbb 50es már 80as átiratott motoros.
Válasz Gepi #25278. hozzászólásáraNem hiszem 1-1,5 millàt szánok rà plussz az eszközök
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraSima 80-as mtz-ben nem gondolkodsz?
Válasz Lipi #25272. hozzászólásáraNagyon jól megfogalmaztad
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa rendesen és rendszeresen karban van tartva akkor szerintem max az olajszivárgások. De hát ez Mtz. Gyenge pontja,hogy már nem mai gyerek. Ez mindenre igaz
Válasz Lipi #25274. hozzászólásáraÉrtem. Akkor maradok az 50 esnél de azokat ugy fel tudod vázolni ha rendesen karban van tartva egy 70 es évjáratú gépnek mekkora a javítási igénye, gyengepontjai?
Válasz Bubuka20 #25273. hozzászólásáraA t25 is kell szerelni kevesebb üó többet. Jártam úgy,hogy az új hengerfej lehúzáskor hosszára kettétört. Az adagoló is egy kotvány és már az adagolósok se vállalják a javítását, a kormányzásáról meg inkább ne is beszéljünk.
Válasz Lipi #25272. hozzászólásáraIgen csak eddig azt láttam hogy minden évben valamit kell szerelni rajta ami nem kis munkák. Kerékcspágy, váltó fogaskerekek, hidraulika tömb. És nagyom eszi az oljat nem tudom mennyire érdemes ilyen gépeket venni még. Igaz amikről beszélek azok évi 1000üó. mennek minimum