Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.06 Ft USD 389.11 Ft CHF 426.08 Ft GBP 483.79 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
Nincs profilkép
#20335 Magister
2016-08-25 20:28:39

Válasz mnorbi851 #20338. hozzászólásáraA persely bent van a gépben.. nem szedem szét ha nem muszáj..:-)) De egyszerű megcsinálni!!
A szűrő felső feléből vedd ki a gumibetétet és csináltass egy olyan perselyt ami a szűrőházba és a betétbe is illeszkedik!

még egy tanács: a finomszűrőtetején nézd meg a az áteresztő csavart.. nekem keresztben nem volt kifúrva!!
E nélkül sokkal nehezebben légteleníti le magát..

Nincs profilkép
#20334 mnorbi851
2016-08-25 12:39:12

Válasz Magister #20337. hozzászólásáraKöszi válaszod!
Nincs esetleg egy képed erről a perselyről...vagy a paramétereire nem emlékszel? Mert akkor csináltatnék belőle!

Nincs profilkép
#20333 Magister
2016-08-25 12:27:38

Válasz mnorbi851 #20336. hozzászólásáraA szögletes gumigyűrű van a HABI-nál is, de Felsőzsolcán biztosan... azt okvetlenül cseréld ki, mert kétszer ugyan úgy nem lehet visszatenni a poharakat.!!

Én a szűrőbe esztergáltam egy középen vállas perselyt így nem tud összezáródni a csavar mellett a gumi betét..

Nincs profilkép
#20332 mnorbi851
2016-08-25 09:07:49

Szaisztok!
Nemrég sikerült vennem egy t25/a 22.5 kw-at...egyből a kötelező olajcserék ( motor,hidraulika) megtörtént...két vékonyabb üzemanyagszűrő is cserélve...kb 1-1.5 üzemóra után én is tapasztaltam, hogy leesett a fodulat, es nem birom felpörgetni...ha fel Ac-zom nyomja vissza a tankba a levegőt tehát légtelenít. Szerintem nekem is a szűrő gumigyűrűje lehet a ludas! Szerintetek ha a gumigyűrűt ami 9-es kicsit nagyobbra fúrom, akkor műkődhet a dolog...vagy csak ez a perselyes megoldás létezik? Illetve a pohár fölé a szögletes gumigyűrűt hol lehet beszerezni, mert sehol nem találtam! Üdv.

Nincs profilkép
#20331 Magister
2016-08-22 16:30:39

Válasz papp.janos #20332. hozzászólásáraGratula! Jó kis videó lett!

Nincs profilkép
#20330 Wendelke
2016-08-22 14:22:44

Válasz papp.janos #20332. hozzászólásáraHát akkor elég jól elszórakoztál vele. De ahogy elnézem az eredmény miatt megérte.

Nekem is tervbe (ötévessmile whistling) van véve egy festés, de azt megelőzi még pár dolog.

Nincs profilkép
#20329 ND
2016-08-22 12:05:54

Sziasztok,

nincs valakinek egy eladó 25ösre való homlokrakodója?
Vagy nem tudjátok hol lehetne szerezni / mennyiért?

előre is köszi

Nincs profilkép
#20328 papp.janos
2016-08-21 22:52:11

Válasz Wendelke #20331. hozzászólásáraDurván 7-8 hónap volt... a vásárlástól, a rendszámig. A rossz állapotáról kevés képet csináltam sajnos, ezt a video készítése alkalmával hiányoltam! :) Csak néha meló után és hétvégenként csináltam. Főtengely törött volt a gép, elektornikája nulla volt, és órán-száján folyt belőle az olaj. A régi háromszög rendszám utáni piros rendszám papírozás is egy külün mise volt, konkrétan 3 megye közelkedési hivatalát kerestem fel! A tényleges időt amit foglalkoztam vele, azt nem tudom megmondani! De hamar elment ez az idő...smile rolleyes

Nincs profilkép
#20327 Wendelke
2016-08-21 19:54:21

Válasz papp.janos #20328. hozzászólásáraSzép lett, mennyi időd ment el rá?

Nincs profilkép
#20325 belmont
2016-08-21 18:13:28

Válasz papp.janos #20328. hozzászólásáraJanikam ez nagyon kiraly lett !!!!

Nincs profilkép
#20324 papp.janos
2016-08-21 18:09:22

Sziasztok!

Akit érdekel, az alábbi linken megtekinthető a T25 felújításáról szoló videóm:

https://www.youtube.com/watch?v=SWpEwURRVZw

Nincs profilkép
#20323 egri.zsuzsa1111
2016-08-18 21:27:52

Válasz czferi #17038. hozzászólásáraEz milyen katalógusba található ez az ábra? Esetleg a 40 vagy 41-es nevét megtudnátok mondani?

Nincs profilkép
#20322 Szentgyorgyi József
2016-08-17 18:00:41

Válasz Attila1020 #20325. hozzászólásáraHa csak annyit pufog akkor valószinű nincs eltörve a szelepemelő. Esetleg egy kis benzin nem került a tankba?

Nincs profilkép
#20321 Attila1020
2016-08-16 23:54:45

Válasz Szentgyorgyi József #20324. hozzászólásáraKöszönöm az információt, a napokban megpróbálom. A motor beindulása után duran 4-5 nagyot utánna szépen jár és menet közben nem durrog már. Par éve egy mester a hézagbeállítással szüntette meg, azért gondoltam most én is ezt.

Nincs profilkép
#20320 Szentgyorgyi József
2016-08-16 21:00:13

Válasz Attila1020 #20322. hozzászólásáraHa nagyokat pufog akkor valószínű, hogy a szelepemelő szár el van törve. A szelephimba kopás nem jellemző, 6020 üzemórás gépnél sem volt ilyen. Ha esetleg mégis akkor nem kell hézagmérő a beállításhoz mert az állító csavar menetemelkedése 1, tehát ráállítod a himbát a szelep tetejére, kicsit játszol vele oda-vissza és mikor a szelep pont megindulna akkor 1/4 tekerés vissza az 0.25mm, ha meghúzod a kontraanyát akkor az pont 0.3mm.

#20319 _NB_
2016-08-15 10:57:41

Válasz a2457 #20321. hozzászólásáraIgaz, igaz nem figyeltem.


Válasz » #20322 Attila1020

A tutit a szakik megmondják,
de amire figyelni kell az ilyen kialakításnál, hogy a szelephimba végét meg kell nézni, mert ha már sok az üzemóra a vasban, akkor a szelep szára kikoptassa a himba végét.
A himba vége szélesebb, mint a szelep szár és ha teljes szélességben alá tolod a hézagmérőt rossz lesz a beállítás, mert a kopás pluszban hozzáadódik.
Az már egyén és idő függő, hogy mi a megoldás ha gyorsan kell akkor egy hegyes szelephézagmérő, ha van idő és kicsi a kopás leszed és reszelő, és így tovább . . .

Kép

Nincs profilkép
#20318 Attila1020
2016-08-15 06:38:25

Sziasztok,

T25 traktorom szelephézag állítását szeretném, elvégezni ez a videó alapján:
https://www.youtube.com/watch?v=98TWxFBqbAg

Az miatt végezném el, mert gyújtáskor a motor nagyokat durrog a kipufogónál. Egy ismerős azt mondta szelephézag beállítással orvosolható a dolog. Mit gondoltok róla? A videót jónak látjátok?
Valamit az állítást hideg vagy megleg motorral kell végezni?

Udv Attila.

Nincs profilkép
#20317 a2457
2016-08-14 23:53:25

Válasz _NB_ #20320. hozzászólásáramm nem egészen, mert ez már öszkerekes.
ez a t-30 tesója volna.
de van nekik 25 lovas hátsókerekes, az a t-25 tesója meg t-16 ból is csinálnak újakat.

#20316 _NB_
2016-08-14 23:50:48

smile offtopic
Агромаш 30ТК (Agromash 30TK)smile drool

Nincs profilkép
#20315 vargaberci1
2016-08-14 12:24:39

Sziasztok,

Valakinek nincs felesleges eladó vonópadja? Nem a kamposra gondolok, hanem amit a nyúlványokba lehet berakni ( hasonlo mint az mtz)?
Köszi a válaszokat.

#20313 Myrrdin
2016-08-12 22:11:25

Válasz papp.janos #20304. hozzászólásáraNos, az egyik barátom tud segítenismile wink talán. írj üzit.

#20312 Myrrdin
2016-08-12 22:07:35

Válasz nagy0szilard #20312. hozzászólásáraSzia!

Az adagolóst Jánosnak hívják smile phone. tel: 06302322833smile cowboy. Én már többször voltam nálasmile wacko több gép adagolójával és korrektül megcsinálta smile thumbupcoolsmile thumbupmindegyiketsmile cowboy. de ha nálad nem jönne összesmile whistling nem ő lesz a hibássmile wink

Nincs profilkép
#20311 Wendelke
2016-08-12 20:02:48

Válasz kovacs22 #20314. hozzászólásáraAmikor műszakiztattam a T-25-t pont volt egy ilyen éves forgalomba helyezési hatósági vizsga, a műszaki állomáson.

Hát én könnyesre röhögtem magam pár gépensmile biggrin, pótkocsin. Ennek ellenére nagyjából mindegyik átment a vizsgán.smile wink

Nincs profilkép
#20310 kovacs22
2016-08-12 14:33:14

Válasz Bubi_ #20313. hozzászólására Hídd el mindenűt meg van az az ember akivel meglehet oldani minden csak kell egy kis biztatás ez "tapasztalat" nem légből kapót hír.smile whistling

Nincs profilkép
#20309 Bubi_
2016-08-12 13:18:07

Válasz kovacs22 #20308. hozzászólására"Kicsit" más ám kategóriát váltani egy nyilvántartásokban szereplő, típusengedéllyel és típusbizonyítvánnyal rendelkező járművel mint egy semmilyen papírral nem rendelkező, eredetileg nem pótkocsinak gyártott eszközből forgalomképest csinálni.
Nagyjából ég és föld.

Bővebben az alábbi rendeletből lehet megismerni a "jármű összeépítés" az "egyedi gyártás" és a műszaki végzettséggel rendelkező mérnök által készített műszaki dokumentáció kötelező tartalmát - az alkatrészek és fődarabok megfelelőségéről, típusbizonyítványáról nem is beszélve.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000005.koh

Más dolog venni egy Trabant forgalmit és egy másik Trabantra 'áttenni' mint olyan típushoz forgalmit keríteni ami (pótkocsiként) nem is létezett soha.
A 80-as években készült (teljesen legális) egyedi utánfutókkal a legjobb a helyzet, azok közül a legtöbbnek nem is volt soha konkrét típusa (van ilyen futóm) így típusbizonyítvány sincs. Az alvázszám az egyetlen kapaszkodója a hatóságnak, amit viszont be lehet ütni bármibe, egészen addig amíg bármilyen okból elő nem kerül egy esetleges korábbi eredetvizsga (sőt, újabban műszaki vizsga) dokumentációja ahol bizony fénykép is készül...
Szóval semmi sem lehetetlen, nyilván mindenre lehet megoldást találni, csak azt kell mérlegelni, hogy megéri-e ? adott esetben több rendbeli bűncselekményt elkövetni (Btk 277,342,stb).

Nincs profilkép
#20308 nagy0szilard
2016-08-12 12:29:10

Sziasztok! Volt téma régebben az adagoló és valaki írta, hogy császárra vitte el! Mik voltak a tapasztalatok illetve egy nevet és egy telefonszámot tudna valaki adni?? Köszi

Nincs profilkép
#20307 vargaberci1
2016-08-12 10:18:09

Nincs profilkép
#20306 vargaberci1
2016-08-12 10:13:44

Fa hordás :-)

Nincs profilkép
#20305 papp.janos
2016-08-10 22:55:43

Igen, valahogy össze lehetne hozni. Egyenlőre csak érdeklődtem hányadán állhatok vele. Tény hogy egész jól össze van rakva, de egyenlőre halasztom a dolgot. A trakit is mikor megvettem, egy diófa volt kinőve belőle, majd felújítottam. És ugye jöttek sorba az eszközök hozzá. Most ez a pótkocsinak való is beesett, hát majd elválik mi lesz vele. Egyenlőre köszönöm a válaszotokat.

Nincs profilkép
#20304 kovacs22
2016-08-10 19:44:22

Válasz papp.janos #20304. hozzászólására Időt meg pénzt nem sajnálva utána kell járni ügyel-bajjal meg lehet oldani, nálunk van pl IFA szerelvény piros rendszámmal azt is le vizsgáztatták valahol.
smile rolleyes

#20303 prütyi
2016-08-10 19:05:02

Válasz papp.janos #20306. hozzászólásáraSzerintem egy kpm-es vizsgáztatással ha rajta a gyártó meg a típus meg az alvázszám meg a szállíthatósága ill. megfelel a magyar közutakra azaz szabvány vonószem fék világítás akkor le lehet azt műszakiztatni,főleg ha az átalakítás után rendes pótkocsinak néz ki.Trágyaszóróra is csak addig nem kell műszaki amíg nem viszel vele közúton trágyát mert akkor már kell,ha üresen húzgálod akkor csak munkagépnek számít.Szerintem a kpm nem néz utána hogy ez eredetileg trágyaszóró volt.Az osztrákoknál néhány trágyaszóró úgy van megcsinálva hogy pillanatok alatt át lehet építeni egy fixes pótkocsivá.

Nincs profilkép
#20302 papp.janos
2016-08-09 21:26:47

Válasz Bubi_ #20305. hozzászólásáraKöszi a választ!Sajnos én is ezen véleményen vagyok. De olvastam az egyik fórumban, hogy "leptika" kiközleítő kocsiknál, többen is nyertek pert. Ugye annak csak váz a "platója". Ha erre tennék egy csörlőt az első homlokfalra, vagy akár valami mozgathatható kisdarut...normális kinézettel/világítással rendelkezne, az lehet hogy némi megoldás lenne. Vagyis én erre gondoltam...

Nincs profilkép
#20301 Bubi_
2016-08-09 12:03:15

Válasz papp.janos #20304. hozzászólásáraMagyarországon vagyunk úgyhogy aligha... forgalmija gondolom nincs, se magyar se osztrák, de ha lenne is, az átalakításhoz kpm engedély is kellene amihez komoly műszaki dokumentáció (kb mintha a nulláról akarnál egy új típusú pótkocsit forgalomba helyeztetni). Ennél egyszerűbb ha marad munkagép. Az mondjuk jó kérdés, hogy ha a szóró rész nincs a hátulján akkor pótkocsinak fogja-e nézni a rendőr, illetve hogy ennek le- és felszerelésétől változik-e egyáltalán a jogi megítélése vagy attól, hogy mit viszel vele (vagy attól sem). Utánaolvasás nélkül nekem az tűnik logikusnak, hogy ami alkalmas általános szállítási feladatra az pótkocsi.

Nincs profilkép
#20300 papp.janos
2016-08-08 22:02:19

Sziasztok!

Vettem a T25 után egy pótkocsinak valót! Ez már egy átalakított szerkezet, eredetileg osztrák trágyaszoró volt. Az alváz kompletten az eredeti trágyaszoróé, így a plakett is benne van, csak típus jelölés van. (Alváz szám nincs.)Szerintetek ennek van valami megoldása hogy rendszámos pótkocsi legyen?

Nincs profilkép
#20299 gubamarcell99
2016-08-05 07:20:23

Sziasztok fórumtársak tudom nemnagyon ide illő cikk de nagyon nagy szükségem lenne rá hogy elkelljen. Van egy 1992es évjáratú volkswagen lt 28 kisteherautónk és kihasználatlanság miatt szeretnénk eladni motorikusan hibátlan 110km/h a végsebesség tehát autópáján is simán jól megy mi kertészkedünk és pestre jártunk vele nagybani piacra az 5 év alatt 3szor. Fogyásztása kiválló. Csak a kormányösszekötő rudazattal van egykis gond de azt lehet orvosoljuk. Akár alkatrészek szállítására is alkalmas dobozos másfél év műszakival minden papírjával adnánk. Az ára 250000ft minimálisan alkuképes. Azért is került eladásra mivel én versenytáncolok így egy másik autót szeretnénk venni amivel eljuthatnék versenyekre. És mivel verseny szezon előtt állok nagyon jó lenne lecserélni. Ha itt nem is kell senkinek azt is nagyon megköszönném ha hirdetnétek

#20298 stefi69
2016-08-01 22:06:40

Válasz janko1973 #20299. hozzászólásáraAkkor először le kell venni a váltókart ,és megnézni,hogy hogyan áll a kar,nincs-e elgörbülve,stb. Bár szerintem ezt már az előző tulaj is javítgatta,vagy próbálta,mert a taposó lemez azért van kivágva /barbár módra/ hogy könnyebben fel tudja venni ill visszarakni.Bele kell nézni, távlatból már nem lehet csak találgatni.

Nincs profilkép
#20297 janko1973
2016-08-01 21:29:50

Válasz a2457 #20300. hozzászólására25 éve vanak gépeim igazábol ezt még nem használtam sokt
de ugy veszem észre mint ha nem tolná át teljesen



Nincs profilkép
#20296 a2457
2016-08-01 20:44:14

Válasz janko1973 #20297. hozzászólásárailyen traktoros dolgokkal amúgy mennyire vagy rutinos ?
már úgyértem hogy egyik váltója sem szinkronizált ennek a masinának. ennek okán néha tűnhet úgy amikor "rosz szögben" állnak a kapcsolókörmök hogy nem lehet egyik vagy másik sebességet/fokozatot betenni.

Nincs profilkép
#20295 janko1973
2016-08-01 13:42:55

Válasz stefi69 #20293. hozzászólásáranéztem az irányváltó kart nem mozog a tengelyen
sőt valami barbár ráhegeztet

Nincs profilkép
#20294 janko1973
2016-08-01 13:41:11

Válasz _NB_ #20295. hozzászólásáraköszönöm a képekt sokat segitet legalább azt tudom hogy a sebességek hogy vanak

Nincs profilkép
#20293 janko1973
2016-08-01 13:39:26

Válasz a2457 #20291. hozzászólásáraigen de ahogy jobbra ballra váltom
van hogy vagy rüki nincs vagy elöre menet
de általába rüki nincs

Nincs profilkép
#20292 janko1973
2016-08-01 12:52:35

Válasz Myrrdin #20292. hozzászólásáranem tudom így vetem . miért kérded?

#20291 _NB_
2016-07-31 23:34:59

Válasz janko1973 #20290. hozzászólásáraAz ismerősömnek van T-25 abban így vannak a fokozatok.
A váltó előtti kar az irányváltó 3 állása van, előre, üres, hátra.
A váltókarral kapcsolod római I.terep és II. országútit, ha üres helyzetben előre tolod teljesen, majd jobbra vagy balra.
Majd ugyanezzel a karral kapcsolod a sebességet.
A római I. és II. felező azt hívjuk mászónak ott nincs hátramenet, a matricán is látni, hogy ott nincs hátrameneti érték.



(a képeket valszeg innen loptam googlival Köszönöm.)

#20289 stefi69
2016-07-31 23:09:06

Válasz janko1973 #20290. hozzászólásáraSzerintem ez lesz a hiba oka: Az irányváltó kézi karja 1 db csavarral van a váltókar tengelyre rögzítve, / stift / . És ez a csavar nagyon sokszor ki szokott lazulni,és ilyenkor a kézi kar nem viszi a tengelyt 100%-ban a megfelelő pontra ,vagy van hogy egyáltalán sem.Ezért vagy nem csinál semmit,vagy recseg,vagy éppen jó. Keresd meg a csavar és próbáld meghúzni. Van neki 1 furata a tengelyben. Hátha csak ennyi a baja. Ha nem akkor szolj és fél áron átveszem a gépet.smile wink A képen a bekarikázott csavarról van szó.
csavar

#20288 Myrrdin
2016-07-31 21:34:50

Válasz janko1973 #20287. hozzászólásáraa padlólemez kivágást kicsinálta?smile cursing

Nincs profilkép
#20287 a2457
2016-07-31 21:18:30

Válasz janko1973 #20290. hozzászólásáradehát.. az irányváltón még egy üres állás is van középen..
valami van ezek szerint...

ürest megtalálod az irányváltón ?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Napraforgó-gyomirtás Agrometry technológiával
Napraforgó-gyomirtás Agrometry technológiával
Megoldást jelent a legtöbb gyomnövény elleni védekezésre.
Nagy árat fizet a világ a dubaji csokoládé fő alapanyagáért
Hw 8011 pótkocsi 80.11 gabonás
Hw 8011 pótkocsi 80.11 gabonás

3.950.000 Ft

Scania 420 nyergesvontató
Scania 420 nyergesvontató

1.590.000 Ft

Kis traktorhoz való rend kezelő
Kis traktorhoz való rend kezelő

110.000 Ft

RS09 RS-09 traktor
RS09 RS-09 traktor

750.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]