Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD391.85 FtCHF441.7 FtGBP491.64 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz czferi #20175. hozzászólásárahát, akkor abban a tankban lakik valami ami nem oda való.
a lusta megoldás ha a búvárcsőből vágsz le egy keveset és akkor magasabbról szívja az üzemanyagot a tank aljához képpest és nem kapja fel/nem tömíti el a szűrőt, a kevésbé lusta ha kipakolod a tankot, ami sok munkával és általában kevésbé kielégítő eredménnyel jár :D
vtz-n nekem is így van, nem szép de gyors megoldás.
Válasz czferi #20173. hozzászólásáradehát, mikor cseréltél benne ilyet utoljára ?
200-250 üzemóránként amikor az olajat cseréled akkor a szűrőknek is ugrani kell(ene)..
Válasz a2457 #20167. hozzászólásáraSzia! Ma meg lett a hiba egy nap után :). Egy egyszerű dolog volt a papir szűrő nem engedte át a gázolajat. Pedig nem volt össze szíva nem volt koszos meg se gondolná az ember.
Válasz nagy0szilard #20171. hozzászólásáraa tartály térfogat 8 liter önmagában, ehhez jön a munkahengerben a tömbben, csövezetben lévő olaj, ha teljesen leengeded inkább 10 liter körül fog felvenni, talán kicsivel többet is.
Válasz a2457 #20170. hozzászólásáraMég nem engedtem le, azert kérdezem mert visszakerestem itt és mindenki 7 litert ír, keveseltem én is azért kérdeztem rá, hogy mennyi kell bele valójában?!
Válasz czferi #20165. hozzászólásáraa tankból amin szívja az üzemanyagot fém cső, el szokott dugulni. akkor csinál ilyet.
ki kéne az venni és átfújtani, meg az összes üzemanyag csövet.
és megnézni hogy a szűrők házánál nem szív e falsot.
és ha ez mind rendben van akkor felpumpálod, és minden rendben is leszen.
Sziasztok már megint egy kis segítséget kérnék töletek. A mai nap talajmarózás közben egyszer csak elkezte ejteni a fordulatot a gépecske és elkezdett dadogni és az istennek nem vette fel a fordulatot majd le állt. Újra inditottam szépen járt vagy fél percig újra ugyan azok a problémák. Gázolaj van benne.Ha fel AC-zom jár rendesen vagy 3-4 percig majd megint csak dadog és nem veszi a fordulatot. Szerintetek mi lehet a gond eddig minden ok vele pöcre indult semmi gond nem volt vele. Csak most munka közbe elkezte ezt csinálni. Előre is köszönöm a segìtséget!!!!!!
Válasz fazekassandor15 #20163. hozzászólásáraha minden rendben akkor csak fel kell pumpálni keményre a kézi AC val, aztán mehet.
dekomprsszorral megpörgeted úgy 5 másodpercig aztán pöfög is.
Sziasztok.
Nem érdekelne valakit egy komplett levegőrendszer?
Felfogatással,spanolókerékkel,szelepekkel,tömlőkkel?
Az légnyomásmérő óra sajnos elromlott,az hiányzik.
Gondoltam előbb megkérdezlek titeket,ha nem kell senkinek,akkor meghirdetem.
60 000 sok lenne érte?
Válasz dreddy #20159. hozzászólásáraA csuklónál van egy laposvas kilincs. Ha azt ráütöd a csapra, akkor felcsukja 90 fokba, nem csak 30-ba...ha ez a gond...
Válasz gomezkam #20154. hozzászólásáraazt nem tudtam miből van, és a pontos adatait sem. csak munkában láttam, és előtte szétszedve csapágyazásra.
rendkívüli darab, nagyon jól megmunkált öntvény, pontos/precíz.
és egy életre kitart. az áttétel folytán a zúzó is biztosan szép munkát végez , apróra zúz.
ezt a hajtóművet még az időnek tervezték.
és annak is gyártották.
ez olyan amit még a dédunoka is vígan fog hajtani. itt a szárzúzó váza ami értéket képvisel, maga a hajtómű az érték.
Válasz a2457 #20152. hozzászólásáraSzia. Köszönöm a hozzászólásodat! Akkor nyílván ismered hogy ez egy john-deere 240lovas hajtómű az az 240loerőt tud átadni 540es fordulaton 1:1,7re gyorsítva aminek 45ötltje van.
Válasz gomezkam #20147. hozzászólásáraezt a szárzúzón levő szöghajtást ismerem.
aki megbízhatót akar venni annak tudom ajánlani, egy atomvillanás se tesz benne kárt.
100 lovat is simán átvisz 540 es kardánnal, de a fordulatot nem szereti, 1000 kardánnal nemigen jó használni.
nem hirdetés, csak látom hogy ez egy nagyon jó darab.
Eljött az idő... hidraulika munkahengert,vezérlőtömböt és harmadik pontra is egy munkahengert szeretnék venni a trakira. "Gerimur" már adott javaslatot, hogy a Habinál Hidrosila terméket ne vegyek! Szerintetek hol és milyet lenne érdemes venni? Köszi
Válasz nagy0szilard #20124. hozzászólásáraÉn egy 210-es dupla excenteres alternáló kaszát használok. Lucernát, füvet egyaránt szépen vágja. A 82-es 185-ös kaszával lemarad. A lényeg, hogy legalább 20cm legyen a levágandó anyag.
Válasz nagy0szilard #20139. hozzászólásáraMásodikban vagy harmadikban, ez függ a talajtól is, a rossz talajon ha gyorsan megyek nagyon pattog a kis vlagyi, de a kaszát amúgy könnyen hajtja nem erőlködik vele, annyi a lényeg hogy kellően fel kell pörgetni a kaszát mielőtt elindul az ember vele.
Ez volt az egyik tippem, hogy az alsó csőre rögzíteni a munkahenger fix pontját. Néztem most jutyúb videókat, ott is előfordul ilyen, meg azokat a 16-s csavarokat használják még fel, amelyek a csővázat kötik össze a kuplungházzal.
Az én munkahengerem a Tiédnél hosszabb (E-512), így hátrább fog kerülni a felfogatási pont.
Ha valakinek lenne ideje, dobjon már fel olyan képet amin a kormánymunkahenger felfogatása jól látszik. Érdekelne a gyári is, meg olyan, amire utólag lett szervó felrakva.
Most jön a projektben a kormánymunkahenger konzoljának az elkészítése, és szívesen vennék ötleteket
Válasz Bognár Attila #20128. hozzászólására
A keréknyom tömörödhet, ezt szokták késes lazítóval kezelni, de ennek hasznosságáról (vagy inkább káráról) megoszlanak a vélemények (főleg kajszinál, aminek sekély a gyökérzete).
25322 hozzászólás
Válasz czferi #20175. hozzászólásárahát, akkor abban a tankban lakik valami ami nem oda való.
a lusta megoldás ha a búvárcsőből vágsz le egy keveset és akkor magasabbról szívja az üzemanyagot a tank aljához képpest és nem kapja fel/nem tömíti el a szűrőt, a kevésbé lusta ha kipakolod a tankot, ami sok munkával és általában kevésbé kielégítő eredménnyel jár :D
vtz-n nekem is így van, nem szép de gyors megoldás.
Válasz a2457 #20174. hozzászólására1 évbe kétszer szoktam és a MOL kutról hozom a gázolajat. Ezért lepődtem meg én is.
Válasz czferi #20173. hozzászólásáradehát, mikor cseréltél benne ilyet utoljára ?
200-250 üzemóránként amikor az olajat cseréled akkor a szűrőknek is ugrani kell(ene)..
Válasz a2457 #20167. hozzászólásáraSzia! Ma meg lett a hiba egy nap után :). Egy egyszerű dolog volt a papir szűrő nem engedte át a gázolajat. Pedig nem volt össze szíva nem volt koszos meg se gondolná az ember.
Válasz nagy0szilard #20171. hozzászólásáraa tartály térfogat 8 liter önmagában, ehhez jön a munkahengerben a tömbben, csövezetben lévő olaj, ha teljesen leengeded inkább 10 liter körül fog felvenni, talán kicsivel többet is.
Válasz a2457 #20170. hozzászólásáraMég nem engedtem le, azert kérdezem mert visszakerestem itt és mindenki 7 litert ír, keveseltem én is azért kérdeztem rá, hogy mennyi kell bele valójában?!
Válasz nagy0szilard #20169. hozzászólásárasemmi esetre sem.
sokkal több megy bele, 7 liter az semmi.
vagy bazira alig volt már benne eleve.
Sziasztok! Az egész hidraulika körből le szeretném engedni az olajat, teljesen kiürítteni mindent, tartályt is! Valós lehet hogy 7liter megy bele??
Válasz a2457 #20167. hozzászólásáraOk köszönöm! Holnap megírom,hogy mi történt :)
Válasz czferi #20165. hozzászólásáraa tankból amin szívja az üzemanyagot fém cső, el szokott dugulni. akkor csinál ilyet.
ki kéne az venni és átfújtani, meg az összes üzemanyag csövet.
és megnézni hogy a szűrők házánál nem szív e falsot.
és ha ez mind rendben van akkor felpumpálod, és minden rendben is leszen.
Válasz czferi #20165. hozzászólásáraPL: tápszivattyúban nem tört el a rugó??
Vagy: valahol buborékozik..
Sziasztok már megint egy kis segítséget kérnék töletek. A mai nap talajmarózás közben egyszer csak elkezte ejteni a fordulatot a gépecske és elkezdett dadogni és az istennek nem vette fel a fordulatot majd le állt. Újra inditottam szépen járt vagy fél percig újra ugyan azok a problémák. Gázolaj van benne.Ha fel AC-zom jár rendesen vagy 3-4 percig majd megint csak dadog és nem veszi a fordulatot. Szerintetek mi lehet a gond eddig minden ok vele pöcre indult semmi gond nem volt vele. Csak most munka közbe elkezte ezt csinálni. Előre is köszönöm a segìtséget!!!!!!
Válasz fazekassandor15 #20163. hozzászólásáraha minden rendben akkor csak fel kell pumpálni keményre a kézi AC val, aztán mehet.
dekomprsszorral megpörgeted úgy 5 másodpercig aztán pöfög is.
Sziasztok. T 25 traktor légtelenítését hogy kell végezni üzemanyag trendszer átmosást követően.
Sziasztok.
Nem érdekelne valakit egy komplett levegőrendszer?
Felfogatással,spanolókerékkel,szelepekkel,tömlőkkel?
Az légnyomásmérő óra sajnos elromlott,az hiányzik.
Gondoltam előbb megkérdezlek titeket,ha nem kell senkinek,akkor meghirdetem.
60 000 sok lenne érte?
Válasz csoppika #20160. hozzászólásárahiába fordítom át akkor sem emeli fel teljesen el áll oldalra
Válasz dreddy #20159. hozzászólásáraA csuklónál van egy laposvas kilincs. Ha azt ráütöd a csapra, akkor felcsukja 90 fokba, nem csak 30-ba...ha ez a gond...
hali
van valakinek Rm2 kaszája? nem csukja fel a munkahenger teljesen inkább fordítja az egész szergezetet nem csak a dobrészt.
Töltögetés vlagyival!
https://youtu.be/_q6GQ28kR7k
Válasz gubamarcell99 #20135. hozzászólásárajól vanjelentkeztem a csoportba
Válasz gomezkam #20154. hozzászólásáraazt nem tudtam miből van, és a pontos adatait sem. csak munkában láttam, és előtte szétszedve csapágyazásra.
rendkívüli darab, nagyon jól megmunkált öntvény, pontos/precíz.
és egy életre kitart. az áttétel folytán a zúzó is biztosan szép munkát végez , apróra zúz.
ezt a hajtóművet még az időnek tervezték.
és annak is gyártották.
ez olyan amit még a dédunoka is vígan fog hajtani. itt a szárzúzó váza ami értéket képvisel, maga a hajtómű az érték.
Válasz Maszek Zs #20153. hozzászólásáraLáttam, válaszoltam
Válasz a2457 #20152. hozzászólásáraSzia. Köszönöm a hozzászólásodat! Akkor nyílván ismered hogy ez egy john-deere 240lovas hajtómű az az 240loerőt tud átadni 540es fordulaton 1:1,7re gyorsítva aminek 45ötltje van.
Válasz fulmination14 #20151. hozzászólásáraMent egy email!
Válasz gomezkam #20147. hozzászólásáraezt a szárzúzón levő szöghajtást ismerem.
aki megbízhatót akar venni annak tudom ajánlani, egy atomvillanás se tesz benne kárt.
100 lovat is simán átvisz 540 es kardánnal, de a fordulatot nem szereti, 1000 kardánnal nemigen jó használni.
nem hirdetés, csak látom hogy ez egy nagyon jó darab.
Válasz Maszek Zs #20150. hozzászólásáraPersze hogy az!
Válasz fulmination14 #20149. hozzászólásáraÜdv!
Ismerős neked az a rövidítés (MTH)???
Válasz fulmination14 #20148. hozzászólására
Érdeklődni a 06307361739-es számon lehet.
Válasz Béla66 #20140. hozzászólására
Itt a kasza.
Ha a héten valaki elvinné akkor 130 ezer az ára.
Fejér megyében található.
Sziasztok. ez maradt a vlagyitól ha érdekel valakit..... 300l.12m szántóföldi permetező, 160as szárzúzó. mindkettő gardánnal.
Sziasztok!
Eljött az idő... hidraulika munkahengert,vezérlőtömböt és harmadik pontra is egy munkahengert szeretnék venni a trakira. "Gerimur" már adott javaslatot, hogy a Habinál Hidrosila terméket ne vegyek! Szerintetek hol és milyet lenne érdemes venni? Köszi
Válasz gomezkam #20134. hozzászólásáraHa egyben jár kedvezmény, akkor az: eke,tárcsa,szárzúzó érdekel. Írd meg privátban az árakat! Köszi
Válasz nagy0szilard #20124. hozzászólásáraÉn egy 210-es dupla excenteres alternáló kaszát használok. Lucernát, füvet egyaránt szépen vágja. A 82-es 185-ös kaszával lemarad. A lényeg, hogy legalább 20cm legyen a levágandó anyag.
Válasz fulmination14 #20142. hozzászólásáraAmúgy ha komolyan érdekli a kasza itt a telefonszámom: 0630/736-17-39 ott minden infót el tudok mondani róla
Válasz Béla66 #20140. hozzászólásáraIgen csinálok róla képet és feltöltöm.
160 ezret gondoltam érte.
Válasz nagy0szilard #20139. hozzászólásáraMásodikban vagy harmadikban, ez függ a talajtól is, a rossz talajon ha gyorsan megyek nagyon pattog a kis vlagyi, de a kaszát amúgy könnyen hajtja nem erőlködik vele, annyi a lényeg hogy kellően fel kell pörgetni a kaszát mielőtt elindul az ember vele.
Válasz fulmination14 #20127. hozzászólásáraA kasza érdekel, mi az ára? Képet tudsz feltenni?
Béla
Válasz fulmination14 #20127. hozzászólásáraMilyen sebességi fokozatban tudsz vele menni?
Válasz Gerimur #20137. hozzászólásáraKöszi Gerimur!
Ez volt az egyik tippem, hogy az alsó csőre rögzíteni a munkahenger fix pontját. Néztem most jutyúb videókat, ott is előfordul ilyen, meg azokat a 16-s csavarokat használják még fel, amelyek a csővázat kötik össze a kuplungházzal.
Az én munkahengerem a Tiédnél hosszabb (E-512), így hátrább fog kerülni a felfogatási pont.
Válasz Wendelke #20131. hozzászólására Nekem ilyen a gyári:
https://m.facebook.com/#!/groups/640895749406533
Itt a link
Válasz papp.janos #20023. hozzászólásáraAkkor most már aktuális a dolog,ha érdekel.
Válasz gubamarcell99 #20132. hozzászólásárajó. ez nagyon jó. de nem talállak valami linket adhatnál róla
Sziasztok fórumtársak létrehoztam facebookon egy csoportot T-25 trakisok néven úgyhogy aki szeretne csatlakozzon!!!!
Kedves Kartársak!
Ha valakinek lenne ideje, dobjon már fel olyan képet amin a kormánymunkahenger felfogatása jól látszik. Érdekelne a gyári is, meg olyan, amire utólag lett szervó felrakva.
Most jön a projektben a kormánymunkahenger konzoljának az elkészítése, és szívesen vennék ötleteket
Előre is köszönöm!
Válasz Bubi_ #20129. hozzászólásáraAhha. Köszi.
Válasz Bognár Attila #20128. hozzászólására
A keréknyom tömörödhet, ezt szokták késes lazítóval kezelni, de ennek hasznosságáról (vagy inkább káráról) megoszlanak a vélemények (főleg kajszinál, aminek sekély a gyökérzete).
Válasz Bubi_ #20126. hozzászólásáraAz a meszek sorköz művelő nagyon király és a gazda is, ahogy bemutatja a gépet. Igazi gazda Ember!
A talaj azért nem homokos, inkább kötött.
Ha csak kaszálva lenne az egész, akár kézzel, akár géppel, nagyon letömörödne a talaj évek alatt?
Válasz nagy0szilard #20124. hozzászólásáraSzia! Én egy 135cm-es vicon dobkaszát és egy 165cm-es BCS diszkes kaszát.
Ha érdekel akkor a dobkasza eladó.