Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ez volt az egyik tippem, hogy az alsó csőre rögzíteni a munkahenger fix pontját. Néztem most jutyúb videókat, ott is előfordul ilyen, meg azokat a 16-s csavarokat használják még fel, amelyek a csővázat kötik össze a kuplungházzal.
Az én munkahengerem a Tiédnél hosszabb (E-512), így hátrább fog kerülni a felfogatási pont.
Ha valakinek lenne ideje, dobjon már fel olyan képet amin a kormánymunkahenger felfogatása jól látszik. Érdekelne a gyári is, meg olyan, amire utólag lett szervó felrakva.
Most jön a projektben a kormánymunkahenger konzoljának az elkészítése, és szívesen vennék ötleteket
Válasz Bognár Attila #20128. hozzászólására
A keréknyom tömörödhet, ezt szokták késes lazítóval kezelni, de ennek hasznosságáról (vagy inkább káráról) megoszlanak a vélemények (főleg kajszinál, aminek sekély a gyökérzete).
Válasz Bognár Attila #20125. hozzászólásáraEgyrészt a talaj típusától függ másrészt attól, hogy a mi a cél : füves sorközhöz kasza de inkább szárzúzó (ha lehet vízszintes tengelyű akkor metszés után az ágakkal sincs gond). A füves sorköz azért jó mert járható akkor is ha esik.
Ha tiszta sorköz kell és homok a talaj akkor oldalazó sarabolót ajánlanék, ebből a 3 méterest is elviszi a T25 (így hatékony a munka). Ha kötöttebb akkor kulti de azzal sűrűbben kell művelni, tárcsával ritkábban viszont barázdát hagy és a teljesítmény igénye is nagyobb. Szerintem legjobb a vegyes művelés : a sorközt füvesen hagyni és csak a facsíkot művelni egy ilyennel.
Válasz gomezkam #20122. hozzászólásáraJogos, de azért az ember először megnézné saját szemmel is, mert a fényképek nem minden esetben adják vissza a valóságot.
Válasz Wendelke #20121. hozzászólásárasajnálom. habár nem gondolnám,hogy a mai világban 2-300km távolság lenne,még egy utánfutóval sem.de ahogy gondolod.
Válasz Wendelke #20119. hozzászólásáraIgen itt az agroinformon, és a jófogáson is. a permetező 300l.12mkerettel 150e.a nehéztárcsa 160cm 160e.,talajmaró 160cm 160e,szárzúzó 160cm 160e,eke j.d. váltvaforgatós (újszerű)200e.
Válasz czferi #20114. hozzászólásáraitt van. de nem biztos hogy ez a baja ez csak egy tipp. amúgy a szimering felfekvő felülete milyen? milyet vettél bele? másik meg ez orosz gép és tudod milyen az orosz precizitás
Sziasztok!
Egy pár jó tanácsot szeretnék kérni tőletek.A trakiba kicseréltünk az TLT összekötő hüvelyt mert( eltört). Ha már szét volt szedve ÚJ tengelyt és tlt csonkot is kapot.A TLT csonkot ha megfogom vizszintesen tudom mozgatni egy picit de függölegesen nem. Ez így szerintetek normális ? És ahányszor szimeringet cserélünk egy kis idő után elkezd szivárogni az olaj.Ez mitöl lehet?
Előre is Köszönöm a válaszokat.
T30-ra szeretnénk egy oszlopnyomót rögzíteni a traktor közepére. Van esetleg valakinek tapasztalata, hova a legjobb rögzíteni (előfordulhat, hogy megemeli a traktort)? Ha jol latom a T25 rögzítés ugyanaz. Illetve mivel két hidraulika körre lenne szükség, a emelő munkahengerről kötött már le valaki és vitte a traki elejére?
Válasz Alex_ #20099. hozzászólásáraAkkor ezen a képen : ezen a 16-os szám. Nekem is van eredeti katalógusom de olyat még nem láttam ami az elektronikusban nincs benne.
Így néz ki : Kép
Válasz Alex_ #20099. hozzászólására Nekem van hozzá katalógusom,de a váltóról robbantott ábra nincs bent.
Letudnád fényképezni,hogy melyik alkatrészre gondolsz?
Válasz dávidka234567 #20098. hozzászólásáraSzerintem a kormánykerék alatti részre való, a szélvédő felőli oldalra. Ha "targoncát" akarsz csinálni a trakiból, akkor lehet a kormányt megfordítani. Ez bent van a könyvében is, de hogy az ülést hová teszed, azt nem tudom. Meg gondolom leginkább a fülke nélküli, vagy vászontetősnél lehet ezt megcsinálni.
Sziasztok!
Nincs valakinek a T-30 váltójáról robbantott ábrája vagy katalógusa amiben benne vannak a cikkszámok? Elfáradt a bordáshüvely ami a kardánt és mászót hajtja.
Válasz nagy0szilard #20093. hozzászólásáraaz a komolyabb hang lehet hogy csak 1 nagy reccsenés lesz, ha egy kiesett, több is kieshet. ha beragad két fogaskerék közé akkor rendet fog rakni odabennt.
szóval ha neked lennék nemigen várnék vele.
fogaskerék nem olcsó dolog, ha nincsen mázli öntvényt is törhet, az meg főleg nem ocsó dolog.
Válasz ultraman #20092. hozzászólásáraValóban innét eshetett ki nem nagyon szeretném szét húzni mert még nem csináltam ilyet, várok vele míg komolyabb hangját nem hallom a váltonak
Válasz nagy0szilard #20086. hozzászólásáraÜdv!
Milyen hosszú a görgő és milyen vastag???
Mert,ha jól gondolom akkor TLT tengely ahol meg kapja a hajtást elölről golyós van,de fogas kerék mögött henger görgős van. TLT nem rosszalkodik?
25336 hozzászólás
Válasz fulmination14 #20127. hozzászólásáraA kasza érdekel, mi az ára? Képet tudsz feltenni?
Béla
Válasz fulmination14 #20127. hozzászólásáraMilyen sebességi fokozatban tudsz vele menni?
Válasz Gerimur #20137. hozzászólásáraKöszi Gerimur!
Ez volt az egyik tippem, hogy az alsó csőre rögzíteni a munkahenger fix pontját. Néztem most jutyúb videókat, ott is előfordul ilyen, meg azokat a 16-s csavarokat használják még fel, amelyek a csővázat kötik össze a kuplungházzal.
Az én munkahengerem a Tiédnél hosszabb (E-512), így hátrább fog kerülni a felfogatási pont.
Válasz Wendelke #20131. hozzászólására Nekem ilyen a gyári:
https://m.facebook.com/#!/groups/640895749406533
Itt a link
Válasz papp.janos #20023. hozzászólásáraAkkor most már aktuális a dolog,ha érdekel.
Válasz gubamarcell99 #20132. hozzászólásárajó. ez nagyon jó. de nem talállak valami linket adhatnál róla
Sziasztok fórumtársak létrehoztam facebookon egy csoportot T-25 trakisok néven úgyhogy aki szeretne csatlakozzon!!!!
Kedves Kartársak!
Ha valakinek lenne ideje, dobjon már fel olyan képet amin a kormánymunkahenger felfogatása jól látszik. Érdekelne a gyári is, meg olyan, amire utólag lett szervó felrakva.
Most jön a projektben a kormánymunkahenger konzoljának az elkészítése, és szívesen vennék ötleteket
Előre is köszönöm!
Válasz Bubi_ #20129. hozzászólásáraAhha. Köszi.
Válasz Bognár Attila #20128. hozzászólására
A keréknyom tömörödhet, ezt szokták késes lazítóval kezelni, de ennek hasznosságáról (vagy inkább káráról) megoszlanak a vélemények (főleg kajszinál, aminek sekély a gyökérzete).
Válasz Bubi_ #20126. hozzászólásáraAz a meszek sorköz művelő nagyon király és a gazda is, ahogy bemutatja a gépet. Igazi gazda Ember!
A talaj azért nem homokos, inkább kötött.
Ha csak kaszálva lenne az egész, akár kézzel, akár géppel, nagyon letömörödne a talaj évek alatt?
Válasz nagy0szilard #20124. hozzászólásáraSzia! Én egy 135cm-es vicon dobkaszát és egy 165cm-es BCS diszkes kaszát.
Ha érdekel akkor a dobkasza eladó.
Válasz Bognár Attila #20125. hozzászólásáraEgyrészt a talaj típusától függ másrészt attól, hogy a mi a cél : füves sorközhöz kasza de inkább szárzúzó (ha lehet vízszintes tengelyű akkor metszés után az ágakkal sincs gond). A füves sorköz azért jó mert járható akkor is ha esik.
Ha tiszta sorköz kell és homok a talaj akkor oldalazó sarabolót ajánlanék, ebből a 3 méterest is elviszi a T25 (így hatékony a munka). Ha kötöttebb akkor kulti de azzal sűrűbben kell művelni, tárcsával ritkábban viszont barázdát hagy és a teljesítmény igénye is nagyobb. Szerintem legjobb a vegyes művelés : a sorközt füvesen hagyni és csak a facsíkot művelni egy ilyennel.
Sziasztok!
Kérdezek mindenkit, aki gyümölcsöst művel, hogy mivel a legjobb, leghatékonyabb, leghasznosabb tisztán tartani az alját?
Vegyszer, tárcsa, kombinátor, fűkasza?
Sárgabarackról lenne szó.
Sziasztok! Ti mekkora kaszát használtok a traktorral?
Válasz gomezkam #20122. hozzászólásáraJogos, de azért az ember először megnézné saját szemmel is, mert a fényképek nem minden esetben adják vissza a valóságot.
Válasz Wendelke #20121. hozzászólásárasajnálom. habár nem gondolnám,hogy a mai világban 2-300km távolság lenne,még egy utánfutóval sem.de ahogy gondolod.
Válasz gomezkam #20120. hozzászólásáraAha, már így megtaláltam! A tárcsa még érdekelne is, de sajna elég messze vagy.
Válasz Wendelke #20119. hozzászólásáraIgen itt az agroinformon, és a jófogáson is. a permetező 300l.12mkerettel 150e.a nehéztárcsa 160cm 160e.,talajmaró 160cm 160e,szárzúzó 160cm 160e,eke j.d. váltvaforgatós (újszerű)200e.
Válasz gomezkam #20118. hozzászólásáraHirdeted máshol is a cuccokat? Mert azért írhatnál róluk néhány alapvető dolgot, vagy csak telón?
üdv.: vlagyisok. van néhány cucc eladó. csak tel. érdeklődjetek. +36305712298
Űdv mindenkinek!Van 1 barátomnak friss műszakis T-25-ös traktorja.Cserélné MTZ-550 vagy MTZ-80 as traktora.Ha valakit érdekel adok telefonszámot.
Válasz Myrrdin #20115. hozzászólásáraolaszt adtak a csapágy boltba. olaszon kívűl még magyar volt:) de az olaszt ajánlották.
Válasz czferi #20114. hozzászólásáraitt van. de nem biztos hogy ez a baja ez csak egy tipp. amúgy a szimering felfekvő felülete milyen? milyet vettél bele? másik meg ez orosz gép és tudod milyen az orosz precizitás
Válasz Myrrdin #20113. hozzászólásáraAzt hol találom?
Válasz czferi #20112. hozzászólásáraNos a többire nincs válaszom, de van szuszogó a váltóházon? mert egy kis idő után elkezd szivárogni az olaj.
Sziasztok!
Egy pár jó tanácsot szeretnék kérni tőletek.A trakiba kicseréltünk az TLT összekötő hüvelyt mert( eltört). Ha már szét volt szedve ÚJ tengelyt és tlt csonkot is kapot.A TLT csonkot ha megfogom vizszintesen tudom mozgatni egy picit de függölegesen nem. Ez így szerintetek normális ? És ahányszor szimeringet cserélünk egy kis idő után elkezd szivárogni az olaj.Ez mitöl lehet?
Előre is Köszönöm a válaszokat.
Sziasztok!
T30-ra szeretnénk egy oszlopnyomót rögzíteni a traktor közepére. Van esetleg valakinek tapasztalata, hova a legjobb rögzíteni (előfordulhat, hogy megemeli a traktort)? Ha jol latom a T25 rögzítés ugyanaz. Illetve mivel két hidraulika körre lenne szükség, a emelő munkahengerről kötött már le valaki és vitte a traki elejére?
Előre is köszi a tapasztalatokat.
Üdv
Válasz tolgyes7 #20109. hozzászólásáraKétlem, hogy fogsz kapni... de csak vezetékek, kábelsaruk, zsugorcső kell hozzá.
Sziasztok!
Segítséget kérnék,
T25-ös traktorhoz keresek kábelköteget.Sehol nem találok.
Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz Alex_ #20107. hozzászólására Próbáld meg a Traktor-kernél,cikkszám szerint sok mindent megtudnak szerezni.
Válasz Gerimur #20105. hozzászólásáraKöszönöm, igen jó. A 13-as számú a képen de a cikkszámra még a gugli se nagyon ad be találatot.
Válasz Alex_ #20099. hozzászólásáraAkkor ezen a képen : ezen a 16-os szám. Nekem is van eredeti katalógusom de olyat még nem láttam ami az elektronikusban nincs benne.
Így néz ki : Kép
Válasz Alex_ #20104. hozzászólásáraSajnos csak erről a részről ez az egy képem van.
Nem tudom jó-e?
Válasz Gerimur #20103. hozzászólásáraFényképem nincs, a képen a bekarikázott rész lenne.
Válasz Alex_ #20099. hozzászólására Nekem van hozzá katalógusom,de a váltóról robbantott ábra nincs bent.
Letudnád fényképezni,hogy melyik alkatrészre gondolsz?
Válasz dávidka234567 #20098. hozzászólására T30-69 tipushoz való.A kormány állását lehet vele megfordítani.
Válasz dávidka234567 #20098. hozzászólásáraSzerintem a kormánykerék alatti részre való, a szélvédő felőli oldalra. Ha "targoncát" akarsz csinálni a trakiból, akkor lehet a kormányt megfordítani. Ez bent van a könyvében is, de hogy az ülést hová teszed, azt nem tudom. Meg gondolom leginkább a fülke nélküli, vagy vászontetősnél lehet ezt megcsinálni.
Válasz Alex_ #20099. hozzászólásárahttp://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/vtz/vtz-t30a-80/82/
Sziasztok!
Nincs valakinek a T-30 váltójáról robbantott ábrája vagy katalógusa amiben benne vannak a cikkszámok? Elfáradt a bordáshüvely ami a kardánt és mászót hajtja.
A habbi veboldalán megtaláltam ez valami kormány segéd szöghajtás azt árujátok el hogy hova való???
Emberek ez vajon mi lehet? ehhez a trakihoz adták.
Válasz Myrrdin #20094. hozzászólásáraIgen, biztos.
Válasz nagy0szilard #20093. hozzászólásáraaz a komolyabb hang lehet hogy csak 1 nagy reccsenés lesz, ha egy kiesett, több is kieshet. ha beragad két fogaskerék közé akkor rendet fog rakni odabennt.
szóval ha neked lennék nemigen várnék vele.
fogaskerék nem olcsó dolog, ha nincsen mázli öntvényt is törhet, az meg főleg nem ocsó dolog.
Válasz ultraman #20092. hozzászólásáraez biztos?
Válasz ultraman #20092. hozzászólásáraValóban innét eshetett ki nem nagyon szeretném szét húzni mert még nem csináltam ilyet, várok vele míg komolyabb hangját nem hallom a váltonak
Válasz nagy0szilard #20086. hozzászólásáraÜdv!
Ez a képen látható helyről esett ki.
Válasz nagy0szilard #20086. hozzászólásáraÜdv!
Milyen hosszú a görgő és milyen vastag???
Mert,ha jól gondolom akkor TLT tengely ahol meg kapja a hajtást elölről golyós van,de fogas kerék mögött henger görgős van. TLT nem rosszalkodik?