Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD390.63 FtCHF443.85 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
levegős üzemanyag, illetve a tankban levő búvárcső tömődött el.
vedd ki a búvárcsövet és fújasd át, értelmes dolog pár centivel rövidebbre venni akkor nehezebben vesz fel hulladékot a tank aljáról.
ahol remekül tud levegősödni az maguk a szűrőházak. teljesen autentikus mtz vagy más trakiéra cserélni.
párszor engem is viccelt már meg, ténylegesen nehéz jól összerakni hogy ne levegősödjön.
főleg a tetves orosz rézkarikás áteresztőcsavaros elmebeteg körmét sarlóval vágó ***át kalapáccsal verő áteresztőcsavaros baromság amit úgy szeretnek ezek a ruszkik...
Válasz kisruci #19919. hozzászólásáraMa engem is elkezdett szivatni...a tünetek lényegében ugyan ezek..könnyen indul, megy is vagy tíz percet majd elerőtlenedik a fordulat leesik, a gázpedál rugdosására és kuplung benyomására lassan FELPÖRÖG.. MI LEHET EZ..?
Sziasztok. Én is segítségre szorulok gáz adásnál a traktor nem pörög föl és meg is torpan.Amin túl vagyok adagolóban olaj csere szürök tiszták cserélve. A traktorom 21 éves gyári adagolóval és porlasztókkal szerelt.Inditás könyen indul ,mi lehet a baj?
Válasz gubamarcell99 #19911. hozzászólásáraHelló. Nekem is szokott vacakolni, az ellötem lévö felrakta azt a szelepet amit szét kell szedned jobb lábadnál találod a hidraulika kar mellet és lehet hogy csak ki kel fujnod vagy olaj cserére szorul de ne felesd el motorolaj kel bele.
Ezzel én is cumiztam, az összetartás 1-3 mm gyári érték. Illetve az utánfutással lehet gond. Nekem legalább is az volt. Az elsőhídház az egyik oldalon ki volt kopva, így a könyöktengelyház el tudott fordulni, ott ahol a nyomtávot tudod állítani, na ekkor elment az egyik oldalon az utánfutás, átfordult az ellenkező értékre, és húzott talán nekem is jobbra.
Amikor ezt beállítottam akkor rendbe jött. Úgy kellett kihézagolni a könyöktengelyház csap részét, meg a az első hídház közötti kopást vékony lemezzel.
Ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy a könyöktengellyel párhuzamosan mindkét oldali első kerékhez odateszel valami egyenes dolgot, én vízmértéket használtam, és ha ránézel oldalról, látni fogod, hogy az utánfutásod párhuzamos, vagy eltér a két keréknél. Na amikor ezt beállítottam (szemre) akkor megszűnt az oldalra húzás.
Beszitálni nálam akkor szokott, ha valamelyik első gömbfej lóg, ha a gömbfejek jó állapotban vannak és kormányműved sem lóg, akkor szerintem a gyári 15 fokos holtjáték is tartható.
Sziasztok tegnap szántás közben elment a hidraulika és nemtom mi lehet vele olajnyomás van levan levegőtlenítve is a szivattyút előtte szedtem szét és pöpecül működött most meg semmiszántok és csak azt veszem észre hogy megfogta a trakit az meg elásta magáttudtok nekem tanácsot adni mi lehet a baja
Kormány beállításhoz kérnék segítséget...
Jelenleg nagyon jobbra húz. Ha beállítjuk a gyári értékekkel, akkor viszont max sebességen "beszitálnak" a kerekek, mi lehet a baj?
Tudtok vmi tanácsot adni? Felemelve semmi lötyögés nincs, amit tudtunk mindent kicserétünk...
Köszi előre is!
Sziasztok!
A T-25 nek a kuplungja lent vagy fent kellene,hogy fogjon?Nálam mikor lenyomon és engedem felfelé szinte mindjárt meg is mozdul a traki egy kicsit.
Válasz dávidka234567 #19901. hozzászólásáraNem mindegy, milyen a maghajtása. Az MTZ tipusnak nincs Nóniusz tárcsa az adagolón.Nem rossz a Habis adagoló sem. 50 üzemóránként olajcseer az adagolóban.Nekünk is van egy T-25. Semmi gond az adagolóval. A Nóniusztárcsával szerelt adagoló helyére nehezebb felrakni A MTZ.t. A soros adagolóval kevesebb gázolaj kerül az adagolóba,de többet fogyaszt.Az átalakított adagoló helyett a megoldás a gyári, soros.
Ahogy látyátok a képeken nekem a t25 meg a t16 on is mtz adagolovan t25 mtz 80 as adagolovan a másikon mtz50 anyit kell igazitani az adagolon hogy rámenyen a hejére az adagolo pajzsábol lekell esztergálni de nekem azt is az adagolos megcsinálta itt császáron laki preciz adagolos én csak javasolni tudom az mtz adagolot teljesitménybe is sokat dob
Válasz Magister #19895. hozzászólásáraMotorba nem nyomja. De ez a adagoló kuka levettük AZ oldalán AZT kis ablakot csapágygolyók fémforgács Minden van benne.
Válasz M.zsolt #19889. hozzászólásáraA tápszivattyút érdemes megnézni!! ha szar a tömítés akkor nyomhatja az is...
DE legfőképpen a meghajtásnál lévő szimeringet nézd meg mert, ha belenyomja a motorolajba akkor gond van...
Láttam olyan megoldást, hogy a felső szuszogóra tettek csövet és vagy egy ballonba vagy a tankba vissza vezették!
Persze ez csak látszat megoldás.
Válasz M.zsolt #19892. hozzászólására Ezen egy percet sem gondolkodnék:MTZ-ét rá és máris megoldódott az adagoló problémádÓlcsóbban jössz ki, mint a soros gyárival és jobban ,mint az új vagy felújított köradagolóval.
{Én is most jártam utána}
Válasz Lala5995 #19891. hozzászólására hát AZ abaj felénk senki nemakar hozzányúlni mindenkitöl csak azt halgatom neméri meg drágább lessz megjavítani mint az új. A habis új meg szar. Kár hogy nincs valaki aki foglalkozna vele mint az Mtz nél viszem a rosszat ad egy felújitottat fizetek azt kész.
Válasz M.zsolt #19889. hozzászólásáraA gépi tápszivattyút cserélted már? Ott is bele tud folyni az adagolóba a gázolaj. A baj az, hogy amit a habinál veszel az olyan szar, hogy hamarabb telenyomja mint a régi kopott.
Válasz Myrrdin #19885. hozzászólására Akkor,tehát az 50-es adagolója simán felmegy a köradagoló helyére.Semmi esztergályos munka,semmi átalakítás nemszükséges?{csak egy jó adagolós}?Maszek Zs videóját ismerem
Ha,ennyire egyszerű,akkor a többit már szükség esetén megoldjuk.
Válasz Gerimur #19883. hozzászólásáraezt már régebben megírtam de akkor el se lett olvasva. nem hétpecsétes titok. kell hozzá egy mtz adagoló meg egy jó adagolós. és kész, ennyi. na most az adagoló nem a te gondod feltéve ha érti az adagolós a dolgát. miután meghoztad felteszed a helyére és meghúzod a csavarokat utána meg a gázolajcsöveket. és ha ezek megvannak akkor most jön a bonyolultabb rész leveszed az olajbeöntőt és beállítod az elő befecskendezést amiről van video Mazsekzs kollégának hála és utána már csak a füstcsavaron kell tekergetned
"A beöntővel viszont bizonytalan vagyok"
Ha kinyomni kitudja,akkor le is folyik az olaj.
Az 1-es beöntője: .
A soros adagoló jobb mint a kör,de ha nincs vele gond, akkor hagyd.Nekem van egy tartalék felújított,lekupakolt kör,de ha az is csütörtököt mond, akkor MTZ-ét teszek fel.
Már többször volt kérdezve,mit kell átalakítani,hogy fellehessen tenni az MTZ adagolót,de úgy néz ki "hétpecsétes" titoknak számít.
Válasz stefi69 #19880. hozzászólásáraIgen. :)
Megnéztem őket.
Nekem nem motorszerelő a szakmám, sajnos egyik szakmám sem az. Más területeken vagyok "otthon"... ;)
Ezért szívesebben tanulok olyanoktól akik nálamnál jobban értenek valamihez. Jelen esetben a T-25 erőgéphez.
...és itt (szerencsére) van sok hozzáértő és segítőkész ember. (Ezért 1000 köszönet mindenkinek!)
Vissza térve az adagolóhoz...
Világos, hogy melyik a leengedő és melyik a szintellenőrző csavar, az is világos, hogy óvatosan kell meghúzni őket mert az alu nem nagyon toleráns a túlzott erőkifejtéssel szemben. ;)
A beöntővel viszont bizonytalan vagyok.
A fenti, nagyobb, kétoldalt lapolt csavart ha kicsavarom, akkor úgy néz ki belül mintha ott nem folyna majd le az olaj, van ott egy "alkatrész" ami "eltömi" a furatot.
Lehet rosszul látom, ezért a kérdés.
Biztosan cserélnem kell az olajat az adagolóban. mert már nagyon összeköpte a környékét. (Nem rég került hozzám a Vlagyi'...)
Olvastam a soros adagolókról is.
Ha jól értettem, akkor lehet a T25-höz is kapni "gyári" soros adagolót ami olyan jó (?) mint a sokat dicsért MTZ-adagoló.
Jól értettem?
Nem, még nem akarom lecserélni, csak ha a mostani elveszíti a türelmét velem szemben. ;)
A villamossággal jobb barátságban vagyunk mint a mechanikával. ;)
Válasz stefi69 #19877. hozzászólásáraIgen, igazad van, szinte mindent meg lehet találni...
...csak hát vizuális típus vagyok, ezért egy rajz, kép többet segít. :)
Ismerkedem a trakival, még nem rég van meg.
Előtte csak egy saját készítésű kis traktorom volt (van).
25322 hozzászólás
Valaki tudna nekem segíteni, hogy melyik cég / magán ember foglalkozik T-25 szervó kormányosra alakításával ?
Üdv,
Tamás
Kedves Árpy,
Tudnál nekem segíteni, hogy melyik cég/ magán ember foglalkozik T-25 szervó kormányosra alakításával ?
Üdv,
Tamás
Válasz Myrrdin #19920. hozzászólásáraMilyen beállitás a legjobb?Melyik felé tekerjem a kuplung állitót a fülke alatt?
levegős üzemanyag, illetve a tankban levő búvárcső tömődött el.
vedd ki a búvárcsövet és fújasd át, értelmes dolog pár centivel rövidebbre venni akkor nehezebben vesz fel hulladékot a tank aljáról.
ahol remekül tud levegősödni az maguk a szűrőházak. teljesen autentikus mtz vagy más trakiéra cserélni.
párszor engem is viccelt már meg, ténylegesen nehéz jól összerakni hogy ne levegősödjön.
főleg a tetves orosz rézkarikás áteresztőcsavaros elmebeteg körmét sarlóval vágó ***át kalapáccsal verő áteresztőcsavaros baromság amit úgy szeretnek ezek a ruszkik...
Válasz kisruci #19919. hozzászólásáraMa engem is elkezdett szivatni...a tünetek lényegében ugyan ezek..könnyen indul, megy is vagy tíz percet majd elerőtlenedik a fordulat leesik, a gázpedál rugdosására és kuplung benyomására lassan FELPÖRÖG.. MI LEHET EZ..?
Válasz kisruci #19919. hozzászólásáraLevegős az üzemanyagrendszer
Válasz falugazdász22 #19917. hozzászólásáramenj innen
Válasz tonero #19916. hozzászólásáraállítsd be a pedál holtjátékot
Sziasztok. Én is segítségre szorulok gáz adásnál a traktor nem pörög föl és meg is torpan.Amin túl vagyok adagolóban olaj csere szürök tiszták cserélve. A traktorom 21 éves gyári adagolóval és porlasztókkal szerelt.Inditás könyen indul ,mi lehet a baj?
Válasz gubamarcell99 #19911. hozzászólásáraHelló. Nekem is szokott vacakolni, az ellötem lévö felrakta azt a szelepet amit szét kell szedned jobb lábadnál találod a hidraulika kar mellet és lehet hogy csak ki kel fujnod vagy olaj cserére szorul de ne felesd el motorolaj kel bele.
Akkor irány a szerviz de azt is hívd ki mert mehet a vastelepre vége !
Válasz Myrrdin #19910. hozzászólásáraVáltó az néha szokott recsegni annak mi lehet az oka?
Válasz kamus #19909. hozzászólásáraSzia!
Ezzel én is cumiztam, az összetartás 1-3 mm gyári érték. Illetve az utánfutással lehet gond. Nekem legalább is az volt. Az elsőhídház az egyik oldalon ki volt kopva, így a könyöktengelyház el tudott fordulni, ott ahol a nyomtávot tudod állítani, na ekkor elment az egyik oldalon az utánfutás, átfordult az ellenkező értékre, és húzott talán nekem is jobbra.
Amikor ezt beállítottam akkor rendbe jött. Úgy kellett kihézagolni a könyöktengelyház csap részét, meg a az első hídház közötti kopást vékony lemezzel.
Ezt úgy tudod leellenőrizni, hogy a könyöktengellyel párhuzamosan mindkét oldali első kerékhez odateszel valami egyenes dolgot, én vízmértéket használtam, és ha ránézel oldalról, látni fogod, hogy az utánfutásod párhuzamos, vagy eltér a két keréknél. Na amikor ezt beállítottam (szemre) akkor megszűnt az oldalra húzás.
Beszitálni nálam akkor szokott, ha valamelyik első gömbfej lóg, ha a gömbfejek jó állapotban vannak és kormányműved sem lóg, akkor szerintem a gyári 15 fokos holtjáték is tartható.
Válasz zotya42 #19913. hozzászólásáraMeg kellene nézned ezt a szelepet.
Válasz gubamarcell99 #19911. hozzászólására
Válasz gubamarcell99 #19911. hozzászólásárahol mértél nyomást ?
megeshet hogy a munkahenger dugattyúja hagyta el magát.
Sziasztok tegnap szántás közben elment a hidraulika és nemtom mi lehet vele olajnyomás van levan levegőtlenítve is a szivattyút előtte szedtem szét és pöpecül működött most meg semmiszántok és csak azt veszem észre hogy megfogta a trakit az meg elásta magáttudtok nekem tanácsot adni mi lehet a baja
Válasz tonero #19908. hozzászólásáranem "kúszik" az a kuplung? nem recseg a váltó?
Sziasztok,
Kormány beállításhoz kérnék segítséget...
Jelenleg nagyon jobbra húz. Ha beállítjuk a gyári értékekkel, akkor viszont max sebességen "beszitálnak" a kerekek, mi lehet a baj?
Tudtok vmi tanácsot adni? Felemelve semmi lötyögés nincs, amit tudtunk mindent kicserétünk...
Köszi előre is!
Sziasztok!
A T-25 nek a kuplungja lent vagy fent kellene,hogy fogjon?Nálam mikor lenyomon és engedem felfelé szinte mindjárt meg is mozdul a traki egy kicsit.
Akkor vegyél gyári sorost azt ennyi
1 es fokozatba
Válasz dávidka234567 #19901. hozzászólásáraNem mindegy, milyen a maghajtása. Az MTZ tipusnak nincs Nóniusz tárcsa az adagolón.Nem rossz a Habis adagoló sem. 50 üzemóránként olajcseer az adagolóban.Nekünk is van egy T-25. Semmi gond az adagolóval. A Nóniusztárcsával szerelt adagoló helyére nehezebb felrakni A MTZ.t. A soros adagolóval kevesebb gázolaj kerül az adagolóba,de többet fogyaszt.Az átalakított adagoló helyett a megoldás a gyári, soros.
http://www.traktor-ker.hu/nagyitott.php
Sziasztok jó reggelt olyan kérdésem lenne hogy ti melyiksebességbe szoktatok szántani előre is köszönöm
Ezt 1995-és 2000 között raktam fel,már nem emlékszem pontosan !Csak ilyen régi módszer ez ! De nagyon jó !
Meganyit kell csinálni a gázolajszűrő poháral oszigénel meg melegiteni és egy kicsit behorpasztani mert a nyomocsövet nemtudnád rá tenni azt enyi
Ahogy látyátok a képeken nekem a t25 meg a t16 on is mtz adagolovan t25 mtz 80 as adagolovan a másikon mtz50 anyit kell igazitani az adagolon hogy rámenyen a hejére az adagolo pajzsábol lekell esztergálni de nekem azt is az adagolos megcsinálta itt császáron laki preciz adagolos én csak javasolni tudom az mtz adagolot teljesitménybe is sokat dob
Hölgyeim és Uraim bemutatom az mtz adagolót a t-25 traktoron:
aki érez magában valamennyi műszaki affinitást az nyugodt lehet menni fog
és itt pedig a kis testvérén a t-16m trakin az mtz adagoló:
Válasz Gerimur #19898. hozzászólásárairigylésreméltó..
nekem telehugyozta a motorlajat gázolajjal a rohadékja ..
szegény t-25 emiatt áll.
Válasz M.zsolt #19896. hozzászólására Nekem köradagoló van fent.Egyenlőre jól működik.
Válasz Magister #19895. hozzászólásáraMotorba nem nyomja. De ez a adagoló kuka levettük AZ oldalán AZT kis ablakot csapágygolyók fémforgács Minden van benne.
Válasz Gerimur #19893. hozzászólásáraÉs neked mtz van fent? Mert AZT is átkell alakítani. Nem csak ledugózok két kivezetöt.
Válasz M.zsolt #19889. hozzászólásáraA tápszivattyút érdemes megnézni!! ha szar a tömítés akkor nyomhatja az is...
DE legfőképpen a meghajtásnál lévő szimeringet nézd meg mert, ha belenyomja a motorolajba akkor gond van...
Láttam olyan megoldást, hogy a felső szuszogóra tettek csövet és vagy egy ballonba vagy a tankba vissza vezették!
Persze ez csak látszat megoldás.
Válasz Gerimur #19893. hozzászólására Nekem van egy felújított,de kiváncsi lennék rá meddig menne,hogy szuperálna, ha feltenném.
Válasz M.zsolt #19892. hozzászólására Ezen egy percet sem gondolkodnék:MTZ-ét rá és máris megoldódott az adagoló problémádÓlcsóbban jössz ki, mint a soros gyárival és jobban ,mint az új vagy felújított köradagolóval.
{Én is most jártam utána}
Válasz Lala5995 #19891. hozzászólására hát AZ abaj felénk senki nemakar hozzányúlni mindenkitöl csak azt halgatom neméri meg drágább lessz megjavítani mint az új. A habis új meg szar. Kár hogy nincs valaki aki foglalkozna vele mint az Mtz nél viszem a rosszat ad egy felújitottat fizetek azt kész.
Válasz Szentgyorgyi József #19890. hozzászólásáraKell egy jó szerelőt keresni és a javítókészlettel javítani az adagolót. Pár darabot megjavítottam már. Nem bonyolult! De vannak trükkök!
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/6465/adagolo_kor_tom_jav_klt.html
Válasz M.zsolt #19889. hozzászólásáraA gépi tápszivattyút cserélted már? Ott is bele tud folyni az adagolóba a gázolaj. A baj az, hogy amit a habinál veszel az olyan szar, hogy hamarabb telenyomja mint a régi kopott.
Esetleg nemtud valaki t-25 adagolóst ? Esetleg valalkit aki felújított adagolót ad el? Próbáltam olajat cserélni. Nemhasznált. Nyomja a gázolajat
Válasz tiboca69 #19887. hozzászólásáraakkor te nagyon szerencsés vagy az adagolóval. valakinek meg igen rövid idő alatt telenyomja gázolajjal
Válasz Gerimur #19883. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget (Myrrdin-nek is), igen lefolyt az olaj. :)
Nagyot alkottak az oroszok anno!
Mikor leengedtem az olajat az adagolóból...
(nem fog senki ráérezni, hogy mi folyt ki onnan.)
SEMMI !!!
Illetve egy gyűszűnyi, kicsit hígítóra emlékeztető szagú folyadék.
...és én így vettem meg és használtam (nem sokat) a gépet!!!
Szóval emelem kalapom a tervezők előtt!
Minden más adagoló beadta volna az unalmast hasonló helyzetben... Nem?
Hétpecsétes titok?
...lehet csak nem "jól" volt kérdezve.
Válasz Myrrdin #19885. hozzászólására Akkor,tehát az 50-es adagolója simán felmegy a köradagoló helyére.Semmi esztergályos munka,semmi átalakítás nemszükséges?{csak egy jó adagolós}?Maszek Zs videóját ismerem
Ha,ennyire egyszerű,akkor a többit már szükség esetén megoldjuk.
Köszi!
Válasz Gerimur #19883. hozzászólásáraezt már régebben megírtam de akkor el se lett olvasva. nem hétpecsétes titok. kell hozzá egy mtz adagoló meg egy jó adagolós. és kész, ennyi. na most az adagoló nem a te gondod feltéve ha érti az adagolós a dolgát. miután meghoztad felteszed a helyére és meghúzod a csavarokat utána meg a gázolajcsöveket. és ha ezek megvannak akkor most jön a bonyolultabb rész leveszed az olajbeöntőt és beállítod az elő befecskendezést amiről van video Mazsekzs kollégának hála és utána már csak a füstcsavaron kell tekergetned
Maszek Zs,írtam a szalagfűrész készítése topikba.
Válasz tiboca69 #19881. hozzászólására Szia!
"A beöntővel viszont bizonytalan vagyok"
Ha kinyomni kitudja,akkor le is folyik az olaj.
Az 1-es beöntője:
.
A soros adagoló jobb mint a kör,de ha nincs vele gond, akkor hagyd.Nekem van egy tartalék felújított,lekupakolt kör,de ha az is csütörtököt mond, akkor MTZ-ét teszek fel.
Már többször volt kérdezve,mit kell átalakítani,hogy fellehessen tenni az MTZ adagolót,de úgy néz ki "hétpecsétes" titoknak számít.
Válasz tiboca69 #19879. hozzászólásáratessék,remélem olvasható
Válasz stefi69 #19880. hozzászólásáraIgen. :)
Megnéztem őket.
Nekem nem motorszerelő a szakmám, sajnos egyik szakmám sem az. Más területeken vagyok "otthon"... ;)
Ezért szívesebben tanulok olyanoktól akik nálamnál jobban értenek valamihez. Jelen esetben a T-25 erőgéphez.
...és itt (szerencsére) van sok hozzáértő és segítőkész ember. (Ezért 1000 köszönet mindenkinek!)
Vissza térve az adagolóhoz...
Világos, hogy melyik a leengedő és melyik a szintellenőrző csavar, az is világos, hogy óvatosan kell meghúzni őket mert az alu nem nagyon toleráns a túlzott erőkifejtéssel szemben. ;)
A beöntővel viszont bizonytalan vagyok.
A fenti, nagyobb, kétoldalt lapolt csavart ha kicsavarom, akkor úgy néz ki belül mintha ott nem folyna majd le az olaj, van ott egy "alkatrész" ami "eltömi" a furatot.
Lehet rosszul látom, ezért a kérdés.
Biztosan cserélnem kell az olajat az adagolóban. mert már nagyon összeköpte a környékét. (Nem rég került hozzám a Vlagyi'...)
Olvastam a soros adagolókról is.
Ha jól értettem, akkor lehet a T25-höz is kapni "gyári" soros adagolót ami olyan jó (?) mint a sokat dicsért MTZ-adagoló.
Jól értettem?
Nem, még nem akarom lecserélni, csak ha a mostani elveszíti a türelmét velem szemben. ;)
A villamossággal jobb barátságban vagyunk mint a mechanikával. ;)
Köszönet Nektek a segítségekért!
Válasz tiboca69 #19879. hozzászólására"csak hát vizuális típus vagyok, ezért egy rajz, kép többet segít. :)"
Abból is van bőven !!!!!!!!!!!!
Válasz stefi69 #19877. hozzászólásáraIgen, igazad van, szinte mindent meg lehet találni...
...csak hát vizuális típus vagyok, ezért egy rajz, kép többet segít. :)
Ismerkedem a trakival, még nem rég van meg.
Előtte csak egy saját készítésű kis traktorom volt (van).
Válasz a2457 #19874. hozzászólásáraKöszönöm szépen, azt hiszem megvan a pálca. Egy csavarnak van "álcázva"... ;)