Válasz szuszi11 #24689. hozzászólásáraCsak az indítást gondoltam gombbal kiváltani. Attól az izzítás maradhat.
De a dekompresszor mellé kell izzítás?
Vagy nagyon hidegbe is használod?
Válasz Tomi81 #24688. hozzászólásáraTökéletes magyarázat ! Köszönöm !
De ha kiváltom nyomógombra akkor hogyan lesz izzításom ? Vagy hogyan gondolod a kiváltást ?
Válasz szuszi11 #24687. hozzászólásáraDe az baj.
Szóval. A relé egy kapcsoló.
Az akkut és önindítót kapcsolja össze. Ezt a gondolom pozitív szálat megtaláltad rajta.
Ahhoz hogy kapcsolni tudjon(meghúzzon a tekercs), kell egy plussz és egy minusz.
A minuszt gondolom állandóan kapja, a plusszt a gyújtáskapcsolóval adod a tekercsnek. Ha ez a kapcsolótól nem jön rá a relére akkor nem fog indítani. Valószínű a gyújtáskapcsolód rossz. De kiválthatod egy gombbal is.
Válasz Tomi81 #24686. hozzászólásáraHú ! Ebből semmit nem értettem. Picit szájbarágósabban ha lennél oly kedves. A gyújtás kapcsolótól nem jön + áram ha ráfordítom az indítást,az nem baj ?
Válasz szuszi11 #24685. hozzászólásáraAz állandó áramot adja tovább az önindítónak.
Ha a gyújtáskapcsoló plussz kapcsol akkor lenni kell egy állandó minusznak is. Ha pedig minuszt kapcsol a gyújtáskapcsoló, akkor egy plussznak.
Válasz szuszi11 #24684. hozzászólásáraA 4 lábu relé az öninditóé.Legalább ez meg van. Van 1 állandó árama. Ha elnyomom a relé érintkezőjét akkor indit,anélkül is hogy a gyújtáskapcsolót elforditanám . Hogyan tudom kiszürni,hogy a relé a hibás ? Mindenkinek a villamosság a gyengéje ?
Kérdezni szeretném,hogy az önindító nem reagál a gyújtás kapcsolásra. De az önindító összezárva indít,akkor hol lehet a hiba ?" önindító jó " Gyújtás kapcsolót hogyan tudom leellenőrizni? Találtam egy 4 lábas relét csak nem tudom hová való,a relé nem kattan semmi féle elektromos kapcsolásra sem. A relét hogyan kell leellenőrizni ?
megmondja valaki nekem a nyelestengej fogazatat be kel zsirozni ahova rajon a kuplungtarcsa vagy mem ez tiszta szaraz volt es erzodik a fogakon egy picsi kopas megakad a korom bene maradhat ez igy mit kene tegyek
Válasz stefi69 #24671. hozzászólásárasemi hibat nem talaltam muszaj volt szethuzni a kuplug tarcs meghajlot domboru let esferde egy hejen a nyitoknal 2 centis repedes is van nem tudok rajoni miert let domboru megszorulhatot a ritnin es a nyomolap megnyomta jol jone egy par tanacs
Válasz peter.domafoldi #24667. hozzászólásáraNem hagyott nyugodni a dolog. Felhívtam egy másik Habi üzletet. Készségesen segítettek, ill. elmondták, hogy ahol személyesen voltam ott 7db van a sivatagiból, a másikat pedig 2 munkanapra leküldik.
Ha ez sem jön be, akkor kipróbálom az infúzióztatást. A kérdésem az volna, hogy:
- A visszaáramoltatott üzemanyagot is be kell kötnöm az infúzióba? (Szeretnék kaszálni, és félek attól, hogy közben a kanna tartalmát átpumpálja a tankba.)
Válasz hajdumaria75 #24665. hozzászólásáraAz ablakon keresztül 1 hosszú pajszerrel befeszítesz a kiemelő villáknak /békák / körbe forgatva mind a 3 db nek .Ha egyforma távolságra vannak valószínű nem a szerkezetnél van a gond. Majd ezt megcsinálod a kinyomó csapággyal is. A kinyomó csapágyat mindezek előtt kézzel húzgáld meg előre s hátra, leszakadhattak a csapágyat mozgató hüvely füle is,a kar fülei ill a hüvelyt mozgató tengelyben az ék is lehet a problémás.
Válasz hajdumaria75 #24665. hozzászólásáraEgyszerü a hibakeresés! Először fotózd le normál állapotban az ablakon akuplungot! Majd nyomd ki a kuplungot és támaszd ki a pedált, vagy valaki tartsa kinyomva! Igy is fotózd le! Nézd meg a képek közti különbséget! Tengely, kinyomócsapágyfülek, kinyomócsapok, kinyomócsapágyház, és a szerkezet törése lehet. Ha keresel, segítek.
joestet mindenkinek azt szeretnem megkerdezni ha jart e mar ugy valaki hogy egyik percrol a masikra semi elojel nelkul a t 25 on elment a kuplungja nagyon konyen le lehet nyomni nikor levetem a lenzt a kis ablakrol 2 centi tavolsag a kiemelok es a csapagy kozt atvizsgaltam a rudazatot pedalt semi hibat nem talalok 2 honapja alitotam be a kiemeloket , hogyan keletkezet ez a tavolsag jol jone valami otlet mert nem tudok rajoni koszonom
Válasz Adrián m #24648. hozzászólásáraSzia,
Pár hete vettem egy függőleges tengelyű szártépőt. Ott azt mondták, hogy a T-25-re a 120cm-es az ideális, + gyorsító áttét.
Használati tapasztalatom nem sok van (kb. 2x20 perc) , de a nagy fűben (min. 1300-on) kellett forgatnom, hogy ne fulladjon meg.
Válasz t25bandit #24629. hozzászólásáraRésolajcső kicserélve, mégsem jó. Ma kicserélem a nyomástartó szelepet, aztán meglátjuk. Ha utána is lelevegősödik, akkor hívok hozzá valakit.
Válasz mtz1221 #24641. hozzászólásáraA nyomástartó szelepet még nem szedtem ki. (Ha megjön a résolajcső és nem lesz jó, akkor az lesz az első, amit kicserélek.)
Az ac pumpa szelepe az hol van? Ez az?
25336 hozzászólás
Válasz szuszi11 #24689. hozzászólásáraCsak az indítást gondoltam gombbal kiváltani. Attól az izzítás maradhat.
De a dekompresszor mellé kell izzítás?
Vagy nagyon hidegbe is használod?
Válasz Tomi81 #24688. hozzászólásáraTökéletes magyarázat ! Köszönöm !
De ha kiváltom nyomógombra akkor hogyan lesz izzításom ? Vagy hogyan gondolod a kiváltást ?
Válasz szuszi11 #24687. hozzászólásáraDe az baj.
Szóval. A relé egy kapcsoló.
Az akkut és önindítót kapcsolja össze. Ezt a gondolom pozitív szálat megtaláltad rajta.
Ahhoz hogy kapcsolni tudjon(meghúzzon a tekercs), kell egy plussz és egy minusz.
A minuszt gondolom állandóan kapja, a plusszt a gyújtáskapcsolóval adod a tekercsnek. Ha ez a kapcsolótól nem jön rá a relére akkor nem fog indítani. Valószínű a gyújtáskapcsolód rossz. De kiválthatod egy gombbal is.
Válasz Tomi81 #24686. hozzászólásáraHú ! Ebből semmit nem értettem. Picit szájbarágósabban ha lennél oly kedves. A gyújtás kapcsolótól nem jön + áram ha ráfordítom az indítást,az nem baj ?
Válasz szuszi11 #24685. hozzászólásáraAz állandó áramot adja tovább az önindítónak.
Ha a gyújtáskapcsoló plussz kapcsol akkor lenni kell egy állandó minusznak is. Ha pedig minuszt kapcsol a gyújtáskapcsoló, akkor egy plussznak.
Válasz szuszi11 #24684. hozzászólásáraA 4 lábu relé az öninditóé.Legalább ez meg van. Van 1 állandó árama. Ha elnyomom a relé érintkezőjét akkor indit,anélkül is hogy a gyújtáskapcsolót elforditanám . Hogyan tudom kiszürni,hogy a relé a hibás ? Mindenkinek a villamosság a gyengéje ?
Kérdezni szeretném,hogy az önindító nem reagál a gyújtás kapcsolásra. De az önindító összezárva indít,akkor hol lehet a hiba ?" önindító jó " Gyújtás kapcsolót hogyan tudom leellenőrizni? Találtam egy 4 lábas relét csak nem tudom hová való,a relé nem kattan semmi féle elektromos kapcsolásra sem. A relét hogyan kell leellenőrizni ?
Sziasztok
Elromlott a hidraulika szivattyúm. Hosszú hétvége, zárva minden. Nincs valakinek a közelében eladó? Fejér megye.
Válasz hajdumaria75 #24681. hozzászólásáraSzerintem nem kell zsirozni.
megmondja valaki nekem a nyelestengej fogazatat be kel zsirozni ahova rajon a kuplungtarcsa vagy mem ez tiszta szaraz volt es erzodik a fogakon egy picsi kopas megakad a korom bene maradhat ez igy mit kene tegyek
Válasz stefi69 #24671. hozzászólásárasemi hibat nem talaltam muszaj volt szethuzni a kuplug tarcs meghajlot domboru let esferde egy hejen a nyitoknal 2 centis repedes is van nem tudok rajoni miert let domboru megszorulhatot a ritnin es a nyomolap megnyomta jol jone egy par tanacs
Válasz ND #24677. hozzászólásáraAz 32collos ha jól értelmeztem
Bács kiskun M5 ős mellet
Válasz Tomi81 #24676. hozzászólásáraMegyét nem tudom, de 24647. hozzászólás
28collos hásó felnije nincs valakinek eladó Szabolcs/Hajdú megyébe?
Kecskemét nagy traktor alkatrész
Kecskemét nagy traktor alkatrész
Válasz peter.domafoldi #24667. hozzászólásáraNem hagyott nyugodni a dolog. Felhívtam egy másik Habi üzletet. Készségesen segítettek, ill. elmondták, hogy ahol személyesen voltam ott 7db van a sivatagiból, a másikat pedig 2 munkanapra leküldik.
Ha ez sem jön be, akkor kipróbálom az infúzióztatást. A kérdésem az volna, hogy:
- A visszaáramoltatott üzemanyagot is be kell kötnöm az infúzióba? (Szeretnék kaszálni, és félek attól, hogy közben a kanna tartalmát átpumpálja a tankba.)
Válasz menyus #24670. hozzászólásáraMinden fent van itt ! Miért nem olvastok vissza !!! 1001 hasznos INFÓ !
Válasz hajdumaria75 #24665. hozzászólásáraAz ablakon keresztül 1 hosszú pajszerrel befeszítesz a kiemelő villáknak /békák / körbe forgatva mind a 3 db nek .Ha egyforma távolságra vannak valószínű nem a szerkezetnél van a gond. Majd ezt megcsinálod a kinyomó csapággyal is. A kinyomó csapágyat mindezek előtt kézzel húzgáld meg előre s hátra, leszakadhattak a csapágyat mozgató hüvely füle is,a kar fülei ill a hüvelyt mozgató tengelyben az ék is lehet a problémás.
Válasz dávidka234567 #24657. hozzászólásáraSzia hogy lehet megcsinálni nyithatóra a hátsó ablakot?
Válasz Magister #24602. hozzászólásáraKatt a nevemre. Pörgesd át a hszt .Sok infót találsz.
Válasz Magister #24602. hozzászólásáraKatt a nevemre. Pörgesd át a hszt .Sok infót találsz.
Sziasztok!
Hol lehet rendelni tömítőgyűrüket a finom-, és a durva szűrőhöz?
Habinál nincs és nem is tudnak beszerezni.
Válasz hajdumaria75 #24665. hozzászólásáraEgyszerü a hibakeresés! Először fotózd le normál állapotban az ablakon akuplungot! Majd nyomd ki a kuplungot és támaszd ki a pedált, vagy valaki tartsa kinyomva! Igy is fotózd le! Nézd meg a képek közti különbséget! Tengely, kinyomócsapágyfülek, kinyomócsapok, kinyomócsapágyház, és a szerkezet törése lehet. Ha keresel, segítek.
joestet mindenkinek azt szeretnem megkerdezni ha jart e mar ugy valaki hogy egyik percrol a masikra semi elojel nelkul a t 25 on elment a kuplungja nagyon konyen le lehet nyomni nikor levetem a lenzt a kis ablakrol 2 centi tavolsag a kiemelok es a csapagy kozt atvizsgaltam a rudazatot pedalt semi hibat nem talalok 2 honapja alitotam be a kiemeloket , hogyan keletkezet ez a tavolsag jol jone valami otlet mert nem tudok rajoni koszonom
Eladó a képen is látható megkimélt 3om éve teljesen felujitott müszakit t25 kistraktor és munkagépek elsö sorban 1ben eladó érd 06305056290
Válasz peter.domafoldi #24649. hozzászólásáraNekem egy 160 as vízszintes tengelyű kalapácsos mulcsozó van,de meg se kottyan neki.Nagy fűben sem,inkább az ékszíly csúszik meg
Válasz peter.domafoldi #24649. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Adrián m #24648. hozzászólásáraSzia,
, de a nagy fűben (min. 1300-on) kellett forgatnom, hogy ne fulladjon meg.
Pár hete vettem egy függőleges tengelyű szártépőt. Ott azt mondták, hogy a T-25-re a 120cm-es az ideális, + gyorsító áttét.
Használati tapasztalatom nem sok van (kb. 2x20 perc)
Hello érdeklődnék a traki mekkora szártépőt s talajmarót bír el? Köszönöm
Válasz t25bandit #24629. hozzászólásáraRésolajcső kicserélve, mégsem jó. Ma kicserélem a nyomástartó szelepet, aztán meglátjuk. Ha utána is lelevegősödik, akkor hívok hozzá valakit.
Válasz okooszi #24643. hozzászólásáraKöszi! Kiszedtem. Rugók rendben. Azt, hogy átereszt-e, azt nem tudom, hogy kell megnézni.
Válasz Adrián m #24627. hozzászólásáraHello mi volna az ára??
0630/933 5755 számom
Válasz peter.domafoldi #24642. hozzászólásáraIgen .2 műanyag szelep. Az egyik szivaskor zár, a másik nyomáskor.
Válasz mtz1221 #24641. hozzászólásáraA nyomástartó szelepet még nem szedtem ki. (Ha megjön a résolajcső és nem lesz jó, akkor az lesz az első, amit kicserélek.)

Az ac pumpa szelepe az hol van? Ez az?
Válasz peter.domafoldi #24638. hozzászólásáraNyomástartó szelepben a rugó nincs eltörve ? Vagy az ac pumpában a szelepnél ??