Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Köszi fiúk a segítségtés! Néztem a wiraxnál váltvaforgós ekét, elég húzós ára de lehet,h megreszkírozom! Rakok majd fel róla kèpet ha gépközelben leszek!
Ha 16-os felnid van akkor miért akarod lecserélni? Arra a felnire kicsi pénzért tudsz venni kisbusz "kisteher" használt gumikat. pl:16x225/C-s sok van,20q-t elvisz 1 gumi,és az már elég széles is. De ha kevés,akkor meg a terepjárókon van még szélesebb is. Nagyobb gumisoknál mindig lehet venni,max 5e ft 1 jó gumi.
T-25 vásárlás előtt állok,az lenne a kérdésem milyen kerékkel érdemes megvenni? 11,2-28 ez szélesebb de alacsonyabb a másik 9,5-32 ez keskenyebb de magasabb,a szántáshoz pl. melyik jobb?
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményetek! Szeretnék venni egy váltvaforgatós ekét a vlagyimhoz és kéne egy kis segítség,hogy milyet érdemes venni hozzá! Előre is köszi fiúk!
Egyedi egytengelyes,billentős.Zuk dobok,főfékhenger,munkahengerek.Így 5lyuk 139.7 osztókör 16col.Kerék max80cm magas 29cm széles férne alá.Erre milyen kerék lenne jó?Három hét múlva műszaki...
szintúgy, egyikkel sincsen bajom.
vtz-n volt egyszer amikor a pedálnak a rugóját letörte valami ág, nem reteszelt és kidobta a sebességet.
rugócsere, azóta is kiválló minden.
t-25 ön sose volt ilyen, bár jegyzem meg az se csörlővel se mással nincsen kínozva, csak "élőállat" szállítással. (a gyerkőcöket az viszi be az erdőbe utánfutóval.
Válasz #18268. hozzászólásra Bocsánat csak segiteni szerettem volna ,a vtz m 2002es kiadásu egyszer dobta ki a sebességet emelkedönek fék nélkül megrakott pótal ,belett állitva azota se dobottki egy sebességetse,a t16os meg éppen 1984es évjárat és azis kiváló...
Zsir ujj volt a gép vittük lábon haza azt ut közben ez volt az elsö hibája hogy be szorult a vâlto.... 12 évig volt vtz-nk elötte 20 évig t-25 mind a 2 gépnél félévente jelentkezett ez a problem... Nem ma kezdtük ...
ha már mindent megnéztél és megcsináltál rajta és még szakműhelybe megnézték a motort akkor már csak kettő lehetőség van. egyik hogy valami olyan baja van amire senki nem gondol másik hogy tökéletesen működik és működött eddig csak beképzelted ezt a hibát neki elvégre nem egy kék/fehér vagy zöld/sárga gép
Szép estét!A pótkocsim alatt zsuk kerekek vannak.Nem tudna valaki segíteni vágóasztalkocsi vagy munkaeszközkerékkel nem lehetne kiváltani?Szélesebb kéne.kis átalakítással,Az erdőn T30 +5KW csörlővel megsüllyedtem.
Válasz #18256. hozzászólásra Na mégegyszer mondom ha a reteszelö jólvan beállitva és annak nem fáradt a rugólya akkor nem fordulhat elő a sebességek összecsuszása meg kidobálása !!!!!
mindent kiprobáltam már duti hogy semmi baja nincs csak egy kis 10 ft baj valahol amit nem tudok megtalálni. motort is szétszették mármindent ami létezik volt másik adagolo rajta azzal is eszt csinálja
40 ért nem adnám oda mikor saját kezüleg vettem alkatrészt bele és nem is itthon. 10 lett megnézetve annyit nyom amennyit kell hány mühelybe vigyem . ha kell odaadom probáld ki
pláne hogy hoztam rá kondorosrol egy másik adagolot ami tökéletesen müködik csak az én gépemen nem na akkor nem az adagolo a ludas
Nekünk azzal g..izett a vt hogy meg szorul a válto ês csak mászò van..... Na akkkor 10-es villáskulcs ha a traktorral szemben állsz akkor jobb oldalt a ülke alatt van egy téglalap alakú kupak azt le kapod fogsz nagy kalapács meg pajszer valakit be küldesz a gép-be hogy feszegesse a váltót te meg ütüd a stifteket mint a marha és vissza fog ugrani
Sziasztok! Olvasgatom itt az irasokat amit Herpai úrnak irtok! Én is jártam így,h állandoan dadogott a masina, mire rájöttem,h a búvárcső elvolt tömődve piszokkal plussz a búvárcső tetején a csatlakozásnál fars levegőt szivót! Ki tisztítottam a búvárcsövet megcsináltam a tömítés és azóta jó!
Remélem tudtam segíteni vagy tippet adni!
piszok mázlis vagyok, adagolóval se a t-25 ön se a vtz-n nincsen baj :D
leszámítva az ótvaros külön olajzást ami mindíg fekltellik üzemanyaggal.
de az velejárója a dolognak.
filóztam rajta ha mégis lesz bajom vtz adagolójával nézek rá 3 hengeres kubotáét.
az én adagolomhoz két fejszelepett vettem mindegyik szarvolt dadogot alapjárat szarvolt ingadozott füstölt szóval herpai úr mégegyszer utoljára aszt javaslom dobd el azt az adagolot jó messszire
mink már nem is egy szer javasoltuk herpainak dobja el azt az adagolót azt tegyen rá mtz ét egy próbát szerintem megér mydrin fórum kolega is megmongya az én kör adagolom is 3omszor volt adagolosnál és mégse vólt jó igy az let a vége mtz ét tettem rá
pl ugyanaz,mint az mtz. Gjoni szokott róla irni,hogy mik a gyengéik. én belenéztem a felső fedélen,hát a satupad alatt nem lafognak ugy a kacatok,mint ebben az adagolóban. a röpsujnál lehet nekem valami hézagolás gond,gondolom az miatt rázza vékonyabb olajnál a fogaslécet. haát ja,másik adagoló kéne rá. aminek más a gyengéje.
ha a közelben lenne (meg a t-25 ösöm is) eskü lekapnám róla az adagolót meg a nagynyomású csöveket és rádobnánk arra a motorra egy rögtönzött ejtőtartállyal.
továbbra is az adagoló a gyanúsított annak ellenére hogy számtalanszor be lett vizsgálva.
hogy pontosan mi baja lehet az adagolónak azt nemtudom.
valakinek van valami véleménye az Herpai ur adagolójáról? kérdés,hogy ha padon nézik,ugye nem üzemmeleg. aztán meg,nembizti,hogy ha szabályozza a fordulatot,az a padon is előjöne. szerintem nem. pl. az mtzn az adagolóm,csak melegen dadog,akkor is csak,bizonyos esetekben,meg bizonyos fordulaton,meg csak,ha olajcsere óta ment vagy 20 üzemórát. ezt pl padon,hogyan szimulálják? másik adagolót nem próbált?
Válasz #18246. hozzászólásra Reteszelési problémák a hiba okozoja ,mivel arra lett kitalálva a reteszelö hogy helyzetben rögzitve legyenek a fokozatok !!!!!
Visszaállítással nem volt gond, azt sikerült megcsinálnom, csak már nem az első eset, hogy ezt csinálja, és kint a mezőn nem valami nyugtató az ilyen. Viszont van olyan hogy tolatásnál kidobja üresbe, meg hát ez hogy egyszer gondol egyet és olyan mintha kettő sebességbe lenne, és nem tudom feltolni a kart felezőbe és palántázóba.
25336 hozzászólás
Köszi fiúk a segítségtés! Néztem a wiraxnál váltvaforgós ekét, elég húzós ára de lehet,h megreszkírozom! Rakok majd fel róla kèpet ha gépközelben leszek!
Válasz #18289. hozzászólásra
helyes
Válasz #18288. hozzászólásra
Ezt rosszul gondolod ! Kb 70%-ban 28" ,30%-ban 32".
Válasz #18276. hozzászólásra
a t-25 28-as felnikkel vannak szerelve, 32-es gumusz az t-16m testvérére való. nálad ezek opcióként választható?
Válasz #18276. hozzászólásra
Szia.Nekem a 28-as van tudom ajánlni
Válasz #18280. hozzászólásra
Szerinted én hol használtam ?nem is kertben,az ötvenesek után is ilyen eke van sok mindenkinek!
Válasz #18271. hozzászólásra
Ha 16-os felnid van akkor miért akarod lecserélni? Arra a felnire kicsi pénzért tudsz venni kisbusz "kisteher" használt gumikat. pl:16x225/C-s sok van,20q-t elvisz 1 gumi,és az már elég széles is. De ha kevés,akkor meg a terepjárókon van még szélesebb is. Nagyobb gumisoknál mindig lehet venni,max 5e ft 1 jó gumi.
Válasz #18283. hozzászólásra
némi erő és kisebb fogyasztás.
bár nemhiszem hogy t-25 méretekben ez értelmes dolog hacsak nem volt eleve egy turbó raktáron.
Turbó? Turbó?
Válasz #18271. hozzászólásra
Holnap megmérem az én pótkocsim kerék méreteit. Majd megírom.
azt elfelejtettem irni hogy nem homkos földbe
és ezt a lengyel ekét milyen mélyen húza el a vlagyi? és kukorica tarlót lehetne vele szántani?
én is a szélesebet venném a magaságán ugy is tudsz álitani
Válasz #18276. hozzászólásra
Szélesebb
Válasz #18276. hozzászólásra
én a szélesebbel venném.
Sziasztok!
T-25 vásárlás előtt állok,az lenne a kérdésem milyen kerékkel érdemes megvenni? 11,2-28 ez szélesebb de alacsonyabb a másik 9,5-32 ez keskenyebb de magasabb,a szántáshoz pl. melyik jobb?
Válasz #18272. hozzászólásra
Jó dolog az, ha veszel, akkor a súlyára nagyon oda kell ügyelni, nehogy nehéz legyen a munkahenger tartó fülnek!
Én ajánlani nem tudok ilyen ekét.
Válasz #18272. hozzászólásra
Váltva forgós nehéz kiszakítja hátúl a munkahengerét Sima lengyel eke a tuti 10 évig nyüstöltem vele a kicsit gyönyörűen viszi
Válasz #18272. hozzászólásra
váltaforgóst nemtudom,
lenygel apkil vagy milyen sima ekéket itt mutogatták, avval gyönyörűen szánt a kis masina.
megkén nézni abból nincse e váltvaforgós.
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményetek! Szeretnék venni egy váltvaforgatós ekét a vlagyimhoz és kéne egy kis segítség,hogy milyet érdemes venni hozzá! Előre is köszi fiúk!
Válasz #18267. hozzászólásra
Egyedi egytengelyes,billentős.Zuk dobok,főfékhenger,munkahengerek.Így 5lyuk 139.7 osztókör 16col.Kerék max80cm magas 29cm széles férne alá.Erre milyen kerék lenne jó?Három hét múlva műszaki...
Válasz #18269. hozzászólásra
szintúgy, egyikkel sincsen bajom.
vtz-n volt egyszer amikor a pedálnak a rugóját letörte valami ág, nem reteszelt és kidobta a sebességet.
rugócsere, azóta is kiválló minden.
t-25 ön sose volt ilyen, bár jegyzem meg az se csörlővel se mással nincsen kínozva, csak "élőállat" szállítással. (a gyerkőcöket az viszi be az erdőbe utánfutóval.
Válasz #18268. hozzászólásra Bocsánat csak segiteni szerettem volna ,a vtz m 2002es kiadásu egyszer dobta ki a sebességet emelkedönek fék nélkül megrakott pótal ,belett állitva azota se dobottki egy sebességetse,a t16os meg éppen 1984es évjárat és azis kiváló...
Válasz #18261. hozzászólásra
Zsir ujj volt a gép vittük lábon haza azt ut közben ez volt az elsö hibája hogy be szorult a vâlto.... 12 évig volt vtz-nk elötte 20 évig t-25 mind a 2 gépnél félévente jelentkezett ez a problem... Nem ma kezdtük ...
Válasz #18262. hozzászólásra
Helló.
Nekem 3.5 tonnás targonca kerekek vannak a pótkocsim alatt. Kicsi is, bírja a terhelést is. Nagyon jól műkszik.
majd kialakul minden
Válasz #18260. hozzászólásra
Már pedig akkor is adagoló szaga van.Vagy levegőt fúj bele a szél.
Válasz #18262. hozzászólásra
erdőre pótkocsi alá nekem egyedül az ifa ballonos kerék vált be.
terhet is bírja, olcsó és széles.
milyen pótkocsid van amúgy ?
Válasz #18260. hozzászólásra
ha már mindent megnéztél és megcsináltál rajta és még szakműhelybe megnézték a motort akkor már csak kettő lehetőség van. egyik hogy valami olyan baja van amire senki nem gondol másik hogy tökéletesen működik és működött eddig csak beképzelted ezt a hibát neki elvégre nem egy kék/fehér vagy zöld/sárga gép
Szép estét!A pótkocsim alatt zsuk kerekek vannak.Nem tudna valaki segíteni vágóasztalkocsi vagy munkaeszközkerékkel nem lehetne kiváltani?Szélesebb kéne.kis átalakítással,Az erdőn T30 +5KW csörlővel megsüllyedtem.
Válasz #18256. hozzászólásra Na mégegyszer mondom ha a reteszelö jólvan beállitva és annak nem fáradt a rugólya akkor nem fordulhat elő a sebességek összecsuszása meg kidobálása !!!!!
mindent kiprobáltam már duti hogy semmi baja nincs csak egy kis 10 ft baj valahol amit nem tudok megtalálni. motort is szétszették mármindent ami létezik volt másik adagolo rajta azzal is eszt csinálja
Válasz #18253. hozzászólásra
40 ért nem adnám oda mikor saját kezüleg vettem alkatrészt bele és nem is itthon. 10 lett megnézetve annyit nyom amennyit kell hány mühelybe vigyem . ha kell odaadom probáld ki
pláne hogy hoztam rá kondorosrol egy másik adagolot ami tökéletesen müködik csak az én gépemen nem na akkor nem az adagolo a ludas
Válasz #18255. hozzászólásra
még1x ránézek mindenre
Válasz #18255. hozzászólásra
én úgy tudom már azt is megnézte
Válasz #18234. hozzászólásra
Nekünk azzal g..izett a vt hogy meg szorul a válto ês csak mászò van..... Na akkkor 10-es villáskulcs ha a traktorral szemben állsz akkor jobb oldalt a ülke alatt van egy téglalap alakú kupak azt le kapod fogsz nagy kalapács meg pajszer valakit be küldesz a gép-be hogy feszegesse a váltót te meg ütüd a stifteket mint a marha és vissza fog ugrani
Moderátor által módosítva: 2015-05-15 13:33:11
Sziasztok! Olvasgatom itt az irasokat amit Herpai úrnak irtok! Én is jártam így,h állandoan dadogott a masina, mire rájöttem,h a búvárcső elvolt tömődve piszokkal plussz a búvárcső tetején a csatlakozásnál fars levegőt szivót! Ki tisztítottam a búvárcsövet megcsináltam a tömítés és azóta jó!
Remélem tudtam segíteni vagy tippet adni!
piszok mázlis vagyok, adagolóval se a t-25 ön se a vtz-n nincsen baj :D
leszámítva az ótvaros külön olajzást ami mindíg fekltellik üzemanyaggal.
de az velejárója a dolognak.
filóztam rajta ha mégis lesz bajom vtz adagolójával nézek rá 3 hengeres kubotáét.
az én adagolomhoz két fejszelepett vettem mindegyik szarvolt dadogot alapjárat szarvolt ingadozott füstölt szóval herpai úr mégegyszer utoljára aszt javaslom dobd el azt az adagolot jó messszire
mink már nem is egy szer javasoltuk herpainak dobja el azt az adagolót azt tegyen rá mtz ét egy próbát szerintem megér mydrin fórum kolega is megmongya az én kör adagolom is 3omszor volt adagolosnál és mégse vólt jó igy az let a vége mtz ét tettem rá
Válasz #18250. hozzászólásra
pl ugyanaz,mint az mtz. Gjoni szokott róla irni,hogy mik a gyengéik. én belenéztem a felső fedélen,hát a satupad alatt nem lafognak ugy a kacatok,mint ebben az adagolóban. a röpsujnál lehet nekem valami hézagolás gond,gondolom az miatt rázza vékonyabb olajnál a fogaslécet. haát ja,másik adagoló kéne rá. aminek más a gyengéje.
Válasz #18249. hozzászólásra
ha a közelben lenne (meg a t-25 ösöm is) eskü lekapnám róla az adagolót meg a nagynyomású csöveket és rádobnánk arra a motorra egy rögtönzött ejtőtartállyal.
továbbra is az adagoló a gyanúsított annak ellenére hogy számtalanszor be lett vizsgálva.
hogy pontosan mi baja lehet az adagolónak azt nemtudom.
Válasz #18241. hozzászólásra
valakinek van valami véleménye az Herpai ur adagolójáról? kérdés,hogy ha padon nézik,ugye nem üzemmeleg. aztán meg,nembizti,hogy ha szabályozza a fordulatot,az a padon is előjöne. szerintem nem. pl. az mtzn az adagolóm,csak melegen dadog,akkor is csak,bizonyos esetekben,meg bizonyos fordulaton,meg csak,ha olajcsere óta ment vagy 20 üzemórát. ezt pl padon,hogyan szimulálják? másik adagolót nem próbált?
igen, így hogy írod hogy dobál ki sebsséget már teljesen biztos hogy reteszelővel van gond.
Válasz #18246. hozzászólásra Reteszelési problémák a hiba okozoja ,mivel arra lett kitalálva a reteszelö hogy helyzetben rögzitve legyenek a fokozatok !!!!!
Válasz #18236. hozzászólásra
Visszaállítással nem volt gond, azt sikerült megcsinálnom, csak már nem az első eset, hogy ezt csinálja, és kint a mezőn nem valami nyugtató az ilyen. Viszont van olyan hogy tolatásnál kidobja üresbe, meg hát ez hogy egyszer gondol egyet és olyan mintha kettő sebességbe lenne, és nem tudom feltolni a kart felezőbe és palántázóba.
Válasz #18241. hozzászólásra
pár oldallal visszább árultak egy komplett motort, vedd meg.
Válasz #18241. hozzászólásra
ÜDV a vezérműtengelyt nézte a emelő bütykök jó állapotban vannak esetleg nincsenek elkopva?
Válasz #18239. hozzászólásra
Bocs Igazad van a T-16-on van csavar!
Válasz #18241. hozzászólásra
Mondtam cseréljünk motort!!
Ilyen sóher vagy csak 10000ft az út oda!