Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR414.59 FtUSD394.63 FtCHF446.03 FtGBP500.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
T-25 vásárlás előtt állok,az lenne a kérdésem milyen kerékkel érdemes megvenni? 11,2-28 ez szélesebb de alacsonyabb a másik 9,5-32 ez keskenyebb de magasabb,a szántáshoz pl. melyik jobb?
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményetek! Szeretnék venni egy váltvaforgatós ekét a vlagyimhoz és kéne egy kis segítség,hogy milyet érdemes venni hozzá! Előre is köszi fiúk!
Egyedi egytengelyes,billentős.Zuk dobok,főfékhenger,munkahengerek.Így 5lyuk 139.7 osztókör 16col.Kerék max80cm magas 29cm széles férne alá.Erre milyen kerék lenne jó?Három hét múlva műszaki...
szintúgy, egyikkel sincsen bajom.
vtz-n volt egyszer amikor a pedálnak a rugóját letörte valami ág, nem reteszelt és kidobta a sebességet.
rugócsere, azóta is kiválló minden.
t-25 ön sose volt ilyen, bár jegyzem meg az se csörlővel se mással nincsen kínozva, csak "élőállat" szállítással. (a gyerkőcöket az viszi be az erdőbe utánfutóval.
Válasz #18268. hozzászólásra Bocsánat csak segiteni szerettem volna ,a vtz m 2002es kiadásu egyszer dobta ki a sebességet emelkedönek fék nélkül megrakott pótal ,belett állitva azota se dobottki egy sebességetse,a t16os meg éppen 1984es évjárat és azis kiváló...
Zsir ujj volt a gép vittük lábon haza azt ut közben ez volt az elsö hibája hogy be szorult a vâlto.... 12 évig volt vtz-nk elötte 20 évig t-25 mind a 2 gépnél félévente jelentkezett ez a problem... Nem ma kezdtük ...
ha már mindent megnéztél és megcsináltál rajta és még szakműhelybe megnézték a motort akkor már csak kettő lehetőség van. egyik hogy valami olyan baja van amire senki nem gondol másik hogy tökéletesen működik és működött eddig csak beképzelted ezt a hibát neki elvégre nem egy kék/fehér vagy zöld/sárga gép
Szép estét!A pótkocsim alatt zsuk kerekek vannak.Nem tudna valaki segíteni vágóasztalkocsi vagy munkaeszközkerékkel nem lehetne kiváltani?Szélesebb kéne.kis átalakítással,Az erdőn T30 +5KW csörlővel megsüllyedtem.
Válasz #18256. hozzászólásra Na mégegyszer mondom ha a reteszelö jólvan beállitva és annak nem fáradt a rugólya akkor nem fordulhat elő a sebességek összecsuszása meg kidobálása !!!!!
mindent kiprobáltam már duti hogy semmi baja nincs csak egy kis 10 ft baj valahol amit nem tudok megtalálni. motort is szétszették mármindent ami létezik volt másik adagolo rajta azzal is eszt csinálja
40 ért nem adnám oda mikor saját kezüleg vettem alkatrészt bele és nem is itthon. 10 lett megnézetve annyit nyom amennyit kell hány mühelybe vigyem . ha kell odaadom probáld ki
pláne hogy hoztam rá kondorosrol egy másik adagolot ami tökéletesen müködik csak az én gépemen nem na akkor nem az adagolo a ludas
Nekünk azzal g..izett a vt hogy meg szorul a válto ês csak mászò van..... Na akkkor 10-es villáskulcs ha a traktorral szemben állsz akkor jobb oldalt a ülke alatt van egy téglalap alakú kupak azt le kapod fogsz nagy kalapács meg pajszer valakit be küldesz a gép-be hogy feszegesse a váltót te meg ütüd a stifteket mint a marha és vissza fog ugrani
Sziasztok! Olvasgatom itt az irasokat amit Herpai úrnak irtok! Én is jártam így,h állandoan dadogott a masina, mire rájöttem,h a búvárcső elvolt tömődve piszokkal plussz a búvárcső tetején a csatlakozásnál fars levegőt szivót! Ki tisztítottam a búvárcsövet megcsináltam a tömítés és azóta jó!
Remélem tudtam segíteni vagy tippet adni!
piszok mázlis vagyok, adagolóval se a t-25 ön se a vtz-n nincsen baj :D
leszámítva az ótvaros külön olajzást ami mindíg fekltellik üzemanyaggal.
de az velejárója a dolognak.
filóztam rajta ha mégis lesz bajom vtz adagolójával nézek rá 3 hengeres kubotáét.
az én adagolomhoz két fejszelepett vettem mindegyik szarvolt dadogot alapjárat szarvolt ingadozott füstölt szóval herpai úr mégegyszer utoljára aszt javaslom dobd el azt az adagolot jó messszire
mink már nem is egy szer javasoltuk herpainak dobja el azt az adagolót azt tegyen rá mtz ét egy próbát szerintem megér mydrin fórum kolega is megmongya az én kör adagolom is 3omszor volt adagolosnál és mégse vólt jó igy az let a vége mtz ét tettem rá
pl ugyanaz,mint az mtz. Gjoni szokott róla irni,hogy mik a gyengéik. én belenéztem a felső fedélen,hát a satupad alatt nem lafognak ugy a kacatok,mint ebben az adagolóban. a röpsujnál lehet nekem valami hézagolás gond,gondolom az miatt rázza vékonyabb olajnál a fogaslécet. haát ja,másik adagoló kéne rá. aminek más a gyengéje.
ha a közelben lenne (meg a t-25 ösöm is) eskü lekapnám róla az adagolót meg a nagynyomású csöveket és rádobnánk arra a motorra egy rögtönzött ejtőtartállyal.
továbbra is az adagoló a gyanúsított annak ellenére hogy számtalanszor be lett vizsgálva.
hogy pontosan mi baja lehet az adagolónak azt nemtudom.
valakinek van valami véleménye az Herpai ur adagolójáról? kérdés,hogy ha padon nézik,ugye nem üzemmeleg. aztán meg,nembizti,hogy ha szabályozza a fordulatot,az a padon is előjöne. szerintem nem. pl. az mtzn az adagolóm,csak melegen dadog,akkor is csak,bizonyos esetekben,meg bizonyos fordulaton,meg csak,ha olajcsere óta ment vagy 20 üzemórát. ezt pl padon,hogyan szimulálják? másik adagolót nem próbált?
Válasz #18246. hozzászólásra Reteszelési problémák a hiba okozoja ,mivel arra lett kitalálva a reteszelö hogy helyzetben rögzitve legyenek a fokozatok !!!!!
Visszaállítással nem volt gond, azt sikerült megcsinálnom, csak már nem az első eset, hogy ezt csinálja, és kint a mezőn nem valami nyugtató az ilyen. Viszont van olyan hogy tolatásnál kidobja üresbe, meg hát ez hogy egyszer gondol egyet és olyan mintha kettő sebességbe lenne, és nem tudom feltolni a kart felezőbe és palántázóba.
sziasztok. lékeztek a problémámra. még1x átnézettem az adagolot kutya baja meg lett dugova gyürüzve hengerezve stb ugyan ugy dadog na ki akar felém járni földobok egy 10 est aki meegtalálja a baját.
de.. nem kéne kidobálnia minden sebességet akkor ?
(csak kérdem, tényleg nemtudom hirtelen, nincsen előttem a váltó belseje, meg a rajzot se túrtam elő)
Az hogy a gömb kicsit meg van kopva,nem jelenti azt,hogy nem kellene neki működnie.Fordítsd úgy a kart,hogy a kopás ellenkező irányba álljon. Ha új kart veszel az 90% rosszabb lesz mint ez. Már jártam úgy nagyon méret pontatlanok!
Azért nem kell egyből kicsontozni a váltót!!! Próbáld meg "benyomott "kuplungnál valami pajszerrel, vésővel-vel ,vissza állítani üres állásba.Hogy mind egy vonalba álljanak.Ha nem bírod a fedélen keresztül,akkor vedd le oldalt a rudazatot takaró deknit,és üsd vissza kalapáccsal.És elvileg jónak kellene lennie.Ha akkor sem jó,akkor fel veszed a fülkéből a váltó fedelét és megnézed,hogy mi a probléma.
Nálam az a baj, hogy sebességbe van, csak egy és hatot tudok kapcsolni, felezni és palántázót nem tudok, mert a kart nem tudom feltolni, mivel a képen is látod a kis u alakú nem tudom mi a neve becsúszik az üres járati helyre. Nem tudom letudtam e írni érthetően.
Válasz #18231. hozzászólásra Néha elöfordul hogy a váltokarral nemrakja az ember rendessen se terepbe se országutiba vagyis üresben van aztán azt hiszi hogy valami nagybajvan és aztán rakhatod bármej sebességbe de a traki nemmozdul .....
Üdv! A váltó kar fogja egy hernyó csavar ami nem engedi körbe forogni.Azt nézd meg.Mi azt meg csináltuk és úgy jó lett.nem biztos,hogy nálad is az a baj csak egy ötlet.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy járt e már valaki úgy, hogy a váltó úgy ugrik szét, hogy nem lehet sebességbe rakni? Szerintetek mi lehet a baj? A váltókar golyója lehet szétkopva, (látszik rajta egy kicsi kopás)? Vagy nagyobb a baj és a váltóban lehet a gond? Pár képet csináltam is. Előre is köszönöm a válaszokat.
25322 hozzászólás
Válasz #18276. hozzászólásra
én a szélesebbel venném.
Sziasztok!
T-25 vásárlás előtt állok,az lenne a kérdésem milyen kerékkel érdemes megvenni? 11,2-28 ez szélesebb de alacsonyabb a másik 9,5-32 ez keskenyebb de magasabb,a szántáshoz pl. melyik jobb?
Válasz #18272. hozzászólásra
Jó dolog az, ha veszel, akkor a súlyára nagyon oda kell ügyelni, nehogy nehéz legyen a munkahenger tartó fülnek!
Én ajánlani nem tudok ilyen ekét.
Válasz #18272. hozzászólásra
Váltva forgós nehéz kiszakítja hátúl a munkahengerét Sima lengyel eke a tuti 10 évig nyüstöltem vele a kicsit gyönyörűen viszi
Válasz #18272. hozzászólásra
váltaforgóst nemtudom,
lenygel apkil vagy milyen sima ekéket itt mutogatták, avval gyönyörűen szánt a kis masina.
megkén nézni abból nincse e váltvaforgós.
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményetek! Szeretnék venni egy váltvaforgatós ekét a vlagyimhoz és kéne egy kis segítség,hogy milyet érdemes venni hozzá! Előre is köszi fiúk!
Válasz #18267. hozzászólásra
Egyedi egytengelyes,billentős.Zuk dobok,főfékhenger,munkahengerek.Így 5lyuk 139.7 osztókör 16col.Kerék max80cm magas 29cm széles férne alá.Erre milyen kerék lenne jó?Három hét múlva műszaki...
Válasz #18269. hozzászólásra
szintúgy, egyikkel sincsen bajom.
vtz-n volt egyszer amikor a pedálnak a rugóját letörte valami ág, nem reteszelt és kidobta a sebességet.
rugócsere, azóta is kiválló minden.
t-25 ön sose volt ilyen, bár jegyzem meg az se csörlővel se mással nincsen kínozva, csak "élőállat" szállítással. (a gyerkőcöket az viszi be az erdőbe utánfutóval.
Válasz #18268. hozzászólásra Bocsánat csak segiteni szerettem volna ,a vtz m 2002es kiadásu egyszer dobta ki a sebességet emelkedönek fék nélkül megrakott pótal ,belett állitva azota se dobottki egy sebességetse,a t16os meg éppen 1984es évjárat és azis kiváló...
Válasz #18261. hozzászólásra
Zsir ujj volt a gép vittük lábon haza azt ut közben ez volt az elsö hibája hogy be szorult a vâlto.... 12 évig volt vtz-nk elötte 20 évig t-25 mind a 2 gépnél félévente jelentkezett ez a problem... Nem ma kezdtük ...
Válasz #18262. hozzászólásra
Helló.
Nekem 3.5 tonnás targonca kerekek vannak a pótkocsim alatt. Kicsi is, bírja a terhelést is. Nagyon jól műkszik.
majd kialakul minden
Válasz #18260. hozzászólásra
Már pedig akkor is adagoló szaga van.Vagy levegőt fúj bele a szél.
Válasz #18262. hozzászólásra
erdőre pótkocsi alá nekem egyedül az ifa ballonos kerék vált be.
terhet is bírja, olcsó és széles.
milyen pótkocsid van amúgy ?
Válasz #18260. hozzászólásra
ha már mindent megnéztél és megcsináltál rajta és még szakműhelybe megnézték a motort akkor már csak kettő lehetőség van. egyik hogy valami olyan baja van amire senki nem gondol másik hogy tökéletesen működik és működött eddig csak beképzelted ezt a hibát neki elvégre nem egy kék/fehér vagy zöld/sárga gép
Szép estét!A pótkocsim alatt zsuk kerekek vannak.Nem tudna valaki segíteni vágóasztalkocsi vagy munkaeszközkerékkel nem lehetne kiváltani?Szélesebb kéne.kis átalakítással,Az erdőn T30 +5KW csörlővel megsüllyedtem.
Válasz #18256. hozzászólásra Na mégegyszer mondom ha a reteszelö jólvan beállitva és annak nem fáradt a rugólya akkor nem fordulhat elő a sebességek összecsuszása meg kidobálása !!!!!
mindent kiprobáltam már duti hogy semmi baja nincs csak egy kis 10 ft baj valahol amit nem tudok megtalálni. motort is szétszették mármindent ami létezik volt másik adagolo rajta azzal is eszt csinálja
Válasz #18253. hozzászólásra
40 ért nem adnám oda mikor saját kezüleg vettem alkatrészt bele és nem is itthon. 10 lett megnézetve annyit nyom amennyit kell hány mühelybe vigyem . ha kell odaadom probáld ki
pláne hogy hoztam rá kondorosrol egy másik adagolot ami tökéletesen müködik csak az én gépemen nem na akkor nem az adagolo a ludas
Válasz #18255. hozzászólásra
még1x ránézek mindenre
Válasz #18255. hozzászólásra
én úgy tudom már azt is megnézte
Válasz #18234. hozzászólásra
Nekünk azzal g..izett a vt hogy meg szorul a válto ês csak mászò van..... Na akkkor 10-es villáskulcs ha a traktorral szemben állsz akkor jobb oldalt a ülke alatt van egy téglalap alakú kupak azt le kapod fogsz nagy kalapács meg pajszer valakit be küldesz a gép-be hogy feszegesse a váltót te meg ütüd a stifteket mint a marha és vissza fog ugrani
Moderátor által módosítva: 2015-05-15 13:33:11
Sziasztok! Olvasgatom itt az irasokat amit Herpai úrnak irtok! Én is jártam így,h állandoan dadogott a masina, mire rájöttem,h a búvárcső elvolt tömődve piszokkal plussz a búvárcső tetején a csatlakozásnál fars levegőt szivót! Ki tisztítottam a búvárcsövet megcsináltam a tömítés és azóta jó!
Remélem tudtam segíteni vagy tippet adni!
piszok mázlis vagyok, adagolóval se a t-25 ön se a vtz-n nincsen baj :D
leszámítva az ótvaros külön olajzást ami mindíg fekltellik üzemanyaggal.
de az velejárója a dolognak.
filóztam rajta ha mégis lesz bajom vtz adagolójával nézek rá 3 hengeres kubotáét.
az én adagolomhoz két fejszelepett vettem mindegyik szarvolt dadogot alapjárat szarvolt ingadozott füstölt szóval herpai úr mégegyszer utoljára aszt javaslom dobd el azt az adagolot jó messszire
mink már nem is egy szer javasoltuk herpainak dobja el azt az adagolót azt tegyen rá mtz ét egy próbát szerintem megér mydrin fórum kolega is megmongya az én kör adagolom is 3omszor volt adagolosnál és mégse vólt jó igy az let a vége mtz ét tettem rá
Válasz #18250. hozzászólásra
pl ugyanaz,mint az mtz. Gjoni szokott róla irni,hogy mik a gyengéik. én belenéztem a felső fedélen,hát a satupad alatt nem lafognak ugy a kacatok,mint ebben az adagolóban. a röpsujnál lehet nekem valami hézagolás gond,gondolom az miatt rázza vékonyabb olajnál a fogaslécet. haát ja,másik adagoló kéne rá. aminek más a gyengéje.
Válasz #18249. hozzászólásra
ha a közelben lenne (meg a t-25 ösöm is) eskü lekapnám róla az adagolót meg a nagynyomású csöveket és rádobnánk arra a motorra egy rögtönzött ejtőtartállyal.
továbbra is az adagoló a gyanúsított annak ellenére hogy számtalanszor be lett vizsgálva.
hogy pontosan mi baja lehet az adagolónak azt nemtudom.
Válasz #18241. hozzászólásra
valakinek van valami véleménye az Herpai ur adagolójáról? kérdés,hogy ha padon nézik,ugye nem üzemmeleg. aztán meg,nembizti,hogy ha szabályozza a fordulatot,az a padon is előjöne. szerintem nem. pl. az mtzn az adagolóm,csak melegen dadog,akkor is csak,bizonyos esetekben,meg bizonyos fordulaton,meg csak,ha olajcsere óta ment vagy 20 üzemórát. ezt pl padon,hogyan szimulálják? másik adagolót nem próbált?
igen, így hogy írod hogy dobál ki sebsséget már teljesen biztos hogy reteszelővel van gond.
Válasz #18246. hozzászólásra Reteszelési problémák a hiba okozoja ,mivel arra lett kitalálva a reteszelö hogy helyzetben rögzitve legyenek a fokozatok !!!!!
Válasz #18236. hozzászólásra
Visszaállítással nem volt gond, azt sikerült megcsinálnom, csak már nem az első eset, hogy ezt csinálja, és kint a mezőn nem valami nyugtató az ilyen. Viszont van olyan hogy tolatásnál kidobja üresbe, meg hát ez hogy egyszer gondol egyet és olyan mintha kettő sebességbe lenne, és nem tudom feltolni a kart felezőbe és palántázóba.
Válasz #18241. hozzászólásra
pár oldallal visszább árultak egy komplett motort, vedd meg.
Válasz #18241. hozzászólásra
ÜDV a vezérműtengelyt nézte a emelő bütykök jó állapotban vannak esetleg nincsenek elkopva?
Válasz #18239. hozzászólásra
Bocs Igazad van a T-16-on van csavar!
Válasz #18241. hozzászólásra
Mondtam cseréljünk motort!!
Ilyen sóher vagy csak 10000ft az út oda!
sziasztok. lékeztek a problémámra. még1x átnézettem az adagolot kutya baja meg lett dugova gyürüzve hengerezve stb ugyan ugy dadog na ki akar felém járni földobok egy 10 est aki meegtalálja a baját.
Válasz #18238. hozzászólásra
de.. nem kéne kidobálnia minden sebességet akkor ?
(csak kérdem, tényleg nemtudom hirtelen, nincsen előttem a váltó belseje, meg a rajzot se túrtam elő)
Válasz #18231. hozzászólásra
Hol van az a hernyó csavar? Mert én még nem találkoztam vele sosem A kart a rugó nyomja fel a házba, a fészekbe,ha a rugót kiveszem kiesik a kar.
Válasz #18236. hozzászólásra Helyes valoszinüleg a reteszelö lessz a ludas vagy annak rugoja.
Válasz #18230. hozzászólásra
Az hogy a gömb kicsit meg van kopva,nem jelenti azt,hogy nem kellene neki működnie.Fordítsd úgy a kart,hogy a kopás ellenkező irányba álljon. Ha új kart veszel az 90% rosszabb lesz mint ez. Már jártam úgy nagyon méret pontatlanok!
Válasz #18234. hozzászólásra
Azért nem kell egyből kicsontozni a váltót!!! Próbáld meg "benyomott "kuplungnál valami pajszerrel, vésővel-vel ,vissza állítani üres állásba.Hogy mind egy vonalba álljanak.Ha nem bírod a fedélen keresztül,akkor vedd le oldalt a rudazatot takaró deknit,és üsd vissza kalapáccsal.És elvileg jónak kellene lennie.Ha akkor sem jó,akkor fel veszed a fülkéből a váltó fedelét és megnézed,hogy mi a probléma.
Válasz #18234. hozzászólásra
hát..
szerintem keress valaki hozzáértőbbet és húzzátok szét.
sebességet nem dobálja ki amúgy ?
Válasz #18232. hozzászólásra
Nálam az a baj, hogy sebességbe van, csak egy és hatot tudok kapcsolni, felezni és palántázót nem tudok, mert a kart nem tudom feltolni, mivel a képen is látod a kis u alakú nem tudom mi a neve becsúszik az üres járati helyre. Nem tudom letudtam e írni érthetően.
Válasz #18229. hozzászólásra
köszi
Válasz #18231. hozzászólásra Néha elöfordul hogy a váltokarral nemrakja az ember rendessen se terepbe se országutiba vagyis üresben van aztán azt hiszi hogy valami nagybajvan és aztán rakhatod bármej sebességbe de a traki nemmozdul .....
Válasz #18230. hozzászólásra
Üdv! A váltó kar fogja egy hernyó csavar ami nem engedi körbe forogni.Azt nézd meg.Mi azt meg csináltuk és úgy jó lett.nem biztos,hogy nálad is az a baj csak egy ötlet.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy járt e már valaki úgy, hogy a váltó úgy ugrik szét, hogy nem lehet sebességbe rakni? Szerintetek mi lehet a baj? A váltókar golyója lehet szétkopva, (látszik rajta egy kicsi kopás)? Vagy nagyobb a baj és a váltóban lehet a gond? Pár képet csináltam is. Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz #18228. hozzászólásra
2 mm
A kinyomócsapágy és kiemelő karok közti hézag mennyi lehet