Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
sziasztok. lékeztek a problémámra. még1x átnézettem az adagolot kutya baja meg lett dugova gyürüzve hengerezve stb ugyan ugy dadog na ki akar felém járni földobok egy 10 est aki meegtalálja a baját.
de.. nem kéne kidobálnia minden sebességet akkor ?
(csak kérdem, tényleg nemtudom hirtelen, nincsen előttem a váltó belseje, meg a rajzot se túrtam elő)
Az hogy a gömb kicsit meg van kopva,nem jelenti azt,hogy nem kellene neki működnie.Fordítsd úgy a kart,hogy a kopás ellenkező irányba álljon. Ha új kart veszel az 90% rosszabb lesz mint ez. Már jártam úgy nagyon méret pontatlanok!
Azért nem kell egyből kicsontozni a váltót!!! Próbáld meg "benyomott "kuplungnál valami pajszerrel, vésővel-vel ,vissza állítani üres állásba.Hogy mind egy vonalba álljanak.Ha nem bírod a fedélen keresztül,akkor vedd le oldalt a rudazatot takaró deknit,és üsd vissza kalapáccsal.És elvileg jónak kellene lennie.Ha akkor sem jó,akkor fel veszed a fülkéből a váltó fedelét és megnézed,hogy mi a probléma.
Nálam az a baj, hogy sebességbe van, csak egy és hatot tudok kapcsolni, felezni és palántázót nem tudok, mert a kart nem tudom feltolni, mivel a képen is látod a kis u alakú nem tudom mi a neve becsúszik az üres járati helyre. Nem tudom letudtam e írni érthetően.
Válasz #18231. hozzászólásra Néha elöfordul hogy a váltokarral nemrakja az ember rendessen se terepbe se országutiba vagyis üresben van aztán azt hiszi hogy valami nagybajvan és aztán rakhatod bármej sebességbe de a traki nemmozdul .....
Üdv! A váltó kar fogja egy hernyó csavar ami nem engedi körbe forogni.Azt nézd meg.Mi azt meg csináltuk és úgy jó lett.nem biztos,hogy nálad is az a baj csak egy ötlet.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy járt e már valaki úgy, hogy a váltó úgy ugrik szét, hogy nem lehet sebességbe rakni? Szerintetek mi lehet a baj? A váltókar golyója lehet szétkopva, (látszik rajta egy kicsi kopás)? Vagy nagyobb a baj és a váltóban lehet a gond? Pár képet csináltam is. Előre is köszönöm a válaszokat.
Képet majd dobok fel, de én simán csak felraktam rá 2 db barkácsboltban vett ajtózsanért ránézésre, ami elég erősnek tűnt.
Felfúrtam rá, úgy ahogy a gyári képen láttad, még az előtt hogy kivettem volna az ablakpanelből a rögzítő csavarokat.
Aztán csak simán tettem rá alulra kettő db kitámasztót, amit 4 mm-s keresztmetszetű gömbvasból hajtottam. Nyáron nyitva volt, télen meg becsuktam
Megvettem rá a gázrugókat is, de még nem tettem fel. Azt meg kb. hasonlóra kell megcsinálni, mint a gyári kivitelen.
Válasz #18192. hozzászólásra
Üdv!
Amit Gerimur kolléga órát használ nem rég vettem és olyan 10000ft volt.Legjobb lenne az óra.De ha nagyon nincs akkor tegyél egy tuskót a húzó rész alá és vedd vissza a nyomást addig tekerd be amíg egy normális alapjáraton meg nem emeli magát.Régen még nem volt órám én így csináltam.
Ez nem megoldható, mert a T25-ösön kompresszor van meghajtatva arról az ékszíj tárcsáról. Ezért gondoltam szervósra. Tudsz-e azzal kapcsolatban valamit ajánlani? Köszi
Arra gondoltam, hogy beállítanám a nyomáshatároló szelepet a minimumra, hogy tuti ne sérüljön semmi, és úgy használva addig álligatnám feljebb, amíg kényelmesen használhatóvá válik a hidraulkia.. (pl felakasztott ekével, meg valami plusz tömeggel) így nem kellene mérni. vélemény?
Hol van ez a szelep? hogy kell állítani? tudsz valami fotót hozzá, vagy leírást?
25336 hozzászólás
sziasztok. lékeztek a problémámra. még1x átnézettem az adagolot kutya baja meg lett dugova gyürüzve hengerezve stb ugyan ugy dadog na ki akar felém járni földobok egy 10 est aki meegtalálja a baját.
Válasz #18238. hozzászólásra
de.. nem kéne kidobálnia minden sebességet akkor ?
(csak kérdem, tényleg nemtudom hirtelen, nincsen előttem a váltó belseje, meg a rajzot se túrtam elő)
Válasz #18231. hozzászólásra
Hol van az a hernyó csavar? Mert én még nem találkoztam vele sosem A kart a rugó nyomja fel a házba, a fészekbe,ha a rugót kiveszem kiesik a kar.
Válasz #18236. hozzászólásra Helyes valoszinüleg a reteszelö lessz a ludas vagy annak rugoja.
Válasz #18230. hozzászólásra
Az hogy a gömb kicsit meg van kopva,nem jelenti azt,hogy nem kellene neki működnie.Fordítsd úgy a kart,hogy a kopás ellenkező irányba álljon. Ha új kart veszel az 90% rosszabb lesz mint ez. Már jártam úgy nagyon méret pontatlanok!
Válasz #18234. hozzászólásra
Azért nem kell egyből kicsontozni a váltót!!! Próbáld meg "benyomott "kuplungnál valami pajszerrel, vésővel-vel ,vissza állítani üres állásba.Hogy mind egy vonalba álljanak.Ha nem bírod a fedélen keresztül,akkor vedd le oldalt a rudazatot takaró deknit,és üsd vissza kalapáccsal.És elvileg jónak kellene lennie.Ha akkor sem jó,akkor fel veszed a fülkéből a váltó fedelét és megnézed,hogy mi a probléma.
Válasz #18234. hozzászólásra
hát..
szerintem keress valaki hozzáértőbbet és húzzátok szét.
sebességet nem dobálja ki amúgy ?
Válasz #18232. hozzászólásra
Nálam az a baj, hogy sebességbe van, csak egy és hatot tudok kapcsolni, felezni és palántázót nem tudok, mert a kart nem tudom feltolni, mivel a képen is látod a kis u alakú nem tudom mi a neve becsúszik az üres járati helyre. Nem tudom letudtam e írni érthetően.
Válasz #18229. hozzászólásra
köszi
Válasz #18231. hozzászólásra Néha elöfordul hogy a váltokarral nemrakja az ember rendessen se terepbe se országutiba vagyis üresben van aztán azt hiszi hogy valami nagybajvan és aztán rakhatod bármej sebességbe de a traki nemmozdul .....
Válasz #18230. hozzászólásra
Üdv! A váltó kar fogja egy hernyó csavar ami nem engedi körbe forogni.Azt nézd meg.Mi azt meg csináltuk és úgy jó lett.nem biztos,hogy nálad is az a baj csak egy ötlet.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy járt e már valaki úgy, hogy a váltó úgy ugrik szét, hogy nem lehet sebességbe rakni? Szerintetek mi lehet a baj? A váltókar golyója lehet szétkopva, (látszik rajta egy kicsi kopás)? Vagy nagyobb a baj és a váltóban lehet a gond? Pár képet csináltam is. Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz #18228. hozzászólásra
2 mm
A kinyomócsapágy és kiemelő karok közti hézag mennyi lehet
úgy akartam írni mtz 50
és a csavaroktol is eférnek a súlyok? és melyik mtz é súly jó hozzá 50?
Csinálni szeretnék egy kombinátort a traki után tud valaki segíteni ebben pl.méretek , kapák stb.. köszí
Válasz #18220. hozzászólásra
Feltudod tenni és nagyon hasznos, főleg szántáskor
Ha a felnid kifordítva van akkor a súlyokat is fordítva kell feltenni.
Nekem így van:
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-03-09 05:37:53
Válasz #18220. hozzászólásra
fel, és jót is tesz neki.
Válasz #18187. hozzászólásra
Ha jól látom,komplett motor,önindító,generátor?
Mibe kerül??
egy kérdés az mtz hátsó kerék súlyokat feltudom rakni a vlagyi hátsó kerekeire?
de azt a perselyt felesleges kicserélni ha csak a szimering kinem baszta
Válasz #18217. hozzászólásra
nem is tudom pontosan mire gondoltál pontosan, de próbáltad már a csapágyboltban? perselyt meg esztergályossal vagy habinál
nyelestengely végénlévő csapágyat hol tudom beszerezni előtte van egy persely az is kellene + szimering
Válasz #18215. hozzászólásra
Képet majd dobok fel, de én simán csak felraktam rá 2 db barkácsboltban vett ajtózsanért ránézésre, ami elég erősnek tűnt.
Felfúrtam rá, úgy ahogy a gyári képen láttad, még az előtt hogy kivettem volna az ablakpanelből a rögzítő csavarokat.
Aztán csak simán tettem rá alulra kettő db kitámasztót, amit 4 mm-s keresztmetszetű gömbvasból hajtottam. Nyáron nyitva volt, télen meg becsuktam
Megvettem rá a gázrugókat is, de még nem tettem fel. Azt meg kb. hasonlóra kell megcsinálni, mint a gyári kivitelen.
köszi a képeket ha valaki még tudna felrakni hogy csinálta meg a hátsó ablakot nyílóra azt meg köszöném
ha jolemlékszem a szerkezet felé
Sziasztok!A T 25 kuplungtárcsa vastagabbik részének merre kel nézni.
Válasz #18211. hozzászólásra
Válasz #18208. hozzászólásra Sajnos nem tökéletesek a fényviszonyok lóg az esö lába.
Válasz #18208. hozzászólásra
Szia Nézd meg a képeimet. Ja és katt a nevemre
Válasz #18208. hozzászólásraHolnap csinálok fotót róla az enyém gyárilag nyitható..
valaki csináljon már nekem képet hogyan oldotta meg hogy a hátsó ablak nyiljon mert nekem gyárilag nem nyitható és megszeretném csinálni nyithatóra
Válasz #18206. hozzászólásra
100 körűl ,de hívd fel, én is annyiért adtam el
menyi lenne az eke ára?
Válasz #18203. hozzászólásra
Én meg tudok hozzá való lengyel ekét eladót Tel szám . 06 70 2335813 érdemes megvenni első tulajos
Válasz #18200. hozzászólásra
Ezt a képet véletlen találtam.
Az a csap egy útváltó szelep.
Szevasztok!
Van egy eladó talajmaróm, a vlagyihoz pont jó én is ahhoz használtam ha valakit esetleg érdekel!
http://olx.hu/hirdetes/bolgar-talajmaro-ID3aCfH.html
Válasz #18177. hozzászólásra
Úgy mint én.
Másnap dühömben szétszedtem.
Délután hoztam 5.gyűrűs dugót.
Válasz #18199. hozzászólásra
ha mtz tömböt vesz bele mindenképpen utánna kell állítani, mert az mtz nagyobb nyomáson műxik mint a kis t-25 ös.
Válasz #18193. hozzászólásra
Az a csap mire való???
Válasz #18192. hozzászólásra
nyomást csak akkor állíts ha új a vezértömb ha bontott akkor még jó lesz az
Válasz #18183. hozzászólásra
Nem kellene gúnyolódni!
Válasz #18181. hozzászólásra
Szia.stefi69 kérdezd ő tudja a pontos választ.
Válasz #18186. hozzászólásra
Szia Nem nehéz ki cserélni,de pénz az akkor derül ki amikor szét van húzva.
Válasz #18192. hozzászólásra
Üdv!
Amit Gerimur kolléga órát használ nem rég vettem és olyan 10000ft volt.Legjobb lenne az óra.De ha nagyon nincs akkor tegyél egy tuskót a húzó rész alá és vedd vissza a nyomást addig tekerd be amíg egy normális alapjáraton meg nem emeli magát.Régen még nem volt órám én így csináltam.
Válasz #18182. hozzászólásra
Ez nem megoldható, mert a T25-ösön kompresszor van meghajtatva arról az ékszíj tárcsáról. Ezért gondoltam szervósra. Tudsz-e azzal kapcsolatban valamit ajánlani? Köszi
A nyomáshatárolót itt kell állítani:
Nekem ilyen órám van hozzá:
Válasz #18173. hozzászólásra
Szia megint,
Arra gondoltam, hogy beállítanám a nyomáshatároló szelepet a minimumra, hogy tuti ne sérüljön semmi, és úgy használva addig álligatnám feljebb, amíg kényelmesen használhatóvá válik a hidraulkia.. (pl felakasztott ekével, meg valami plusz tömeggel) így nem kellene mérni. vélemény?
Hol van ez a szelep? hogy kell állítani? tudsz valami fotót hozzá, vagy leírást?
köszi!