Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.56 FtUSD390.93 FtCHF443.85 FtGBP498.01 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ha a tömlők jók amik rámennek a munkahengerre akkor már csak maga a munkahenger engedhet, megkéne nézni pontosan hol ereszt.
lehet hogy megkopott a szár vagy maga a munkahengeren a karmantyú.
vezértömb nyomásbeállításhoz kell egy mérőóra is. legegyszerűbb ha közeli t.sz. vagy hasonló helyet megkeresed, valamelyik szaki szerintem egy jó sörért belövi. nyomáshatárolószeleppel kell játszani amúgy. le kell tekerni hogy biztosan ne vágja szét a szivattyút, rmérni, aztán aztán állítani rajta s megint mérni ameddig az ominózus ~120 BAR ig el nem jutsz.
láttam itt korábbi hozzá szolást akuplung benyomás kapcsolatba mi szüni meg mi nem. én ha benyomom apedált ugyan ugy emelek sülyesztek meg forog a kadrdánom is nekem akkor nem forog ha kikapcsolom. meg is tudom mutatni videon
sziasztok. kérdeznék valamit vettem szettet a fépre henger bugó stb. 4 gyürü megy adugóra feltöl lefelé leirná valaki hová megy a kompressziö süritö gyürü meg az olajlehzók meg áteresztök meg miböl hányat rakjak?
Van egy MTZ tömböm, fémcső kivezetésekkel együtt sikerült megszereznem, minden "lyukán" van cső, remélhetőleg könnyebb dolgom lesz vele. Kettő csak el van vágva, de a többi vége menetes, majd lefotózom, ha érdekel.
még nem néztem össze a trakin jelenleg lévő állapotokkal, szombaton megnézegetem, hogy lehet összehozni. Egyébként annyi előnyöm van, hogy most a kettes vezérlő érthetetlen okból nekem nem a padlóba van, hanem fel van hozva jobbra kb térd magasságba.
A nyomáshatárolót hogy kell beállítani?
A trakin most nem a kettes vezérlőtömb ereszt, hanem hátul a hengernél valahol, és ott sem mindig. Nemrég vettük, az eladó állítja hogy neki nem eresztett, csak egyszer egy kicsit egy bizonyos állásban. gondolod, hogy ezt a vezérlő kopottsága eredményezheti?
köszi!
úgyvélem t-30 al /vtz vel keveri a kolléga.
azon elmegy a kormány és a hidraulika ha tlt kuplungol az ember. s egyben a mászónak is a kuplungja azokon.
enyém tud emelni, süllyeszteni, és van úszó állás is.
nem simán, de be lehet faragni mtz elosztó tömböt. de arra figyelni kell tömbcserénél hogy a nyomáshatárolót be kell állítani. mtz tömbök azthiszem 160 vagy 180 BAR ra vannak állítva (bár a friss darabnak is úgy állunk neki hogy beállítjuk mi..) a t-25 szivattyújának viszont azthiszem ha jól emlékszem 120 BAR kell.
nyersz vele +1 kört.
feltételezem hogy tartósabb is lesz mint amit tudsz venni t-25 ös tömb. mert nagyobb nyomásra van kitalálva.
a leírt jelenséged alapján a tömb kopására tippelek, szerintem értelmes dolog mtz tömbre cserélni. de azt szemelőtt kell tartani hogy a gyári fémcsövek amik vannak a t-25 ben nem fognak illeszkedni, tömlőket kell gyártatni hozzá. nem olcsó. én 50-60 ezer közé teszem ennek a műtétnek az árát.
t-25 be rakható hidrosila tömböt kapsz nagyjából ennek a fele-harmada pénzért.
azt mondanám ha van rá keret akkor inkább az mtz tömbös megoldás.
- A T25 hátsó munkahengernek hogyan kell működnie? oda-vissza irányba? nekem csak felfelé emel, de süllyedésnél csak a gravitációtól meg lassacskán le... és kicsit ereszti is az olajat valahol.
- Illetve a T-25 alapból tudja "úszó" állásba tenni a munkahengert? vagy csak emel,süllyeszt és tartja?
- van egy pözök a munkahenger tetején, amit benyom ha teljesen lent van, az mire való?
- Az MTZ 3-as hidraulikavezérő miben tér el a T-25 kettes vezérlőjétől? kicserélhető rá simán?
Nah igen, de azt a pedált ritkán szokás használni T25-nél szintén megszűnik minden hidraulika ha kuplungolsz Nekem csak szárzúzásnál van T25 érzésem mikor mászónál tolja a szárzúzó a gépet
Válasz #18158. hozzászólásra Deviszont azsem elhanyagolandó hogy a tlt kuplung benyomásával megszünik a kormány és minden hidraulikus tevékenység !!!!!!!
Üdv! Nekem volt T25-öm Cöla rival 2-es bálázót hajtattam vele simán vitte.Mivel nincs gardán fék és benyomtam kuplungot a lendület még forgatta a bálázót,gyorsan kilöktem üresbe, kuplung föl ,kis gáz és feldolgozta amit az asztal felszedett nem fulladt bele. Bálázni mászó 1 ha nagyon gyér a rend akkor mászó 2 ,tehát van idő gépészkedni.
Válasz #18150. hozzászólásra Nemértem a kérdést a kardánt is meg a sebességet is külön kuplungoldja ? én bálázot még nem hajtottamvele,de a terület végén megnyomod a kuplungot a traktor megál de a bálázó dolgozik tovább hacsak nem nyomod be a kardán kuplungját is de van a jutubon rola film amikor bálázot müködtet,pronár 2048 as cimen.
Sziasztok új vagyok itt!VLADIMIREC VTZ 2048-AM traktort szeretnék venni.De nem tudom bálázot tudnék vele müködtetni?Mivel a kardánhajtást kuplung oldja ki??Vagyis a terület végéhez érve megnyomva kupongot, balázot nem forgatná a kardán és befuladna!
nem kell ezt túlbonyolítani úgy ahogy van a képen ez tökéletes munka de ha nem akarsz vele baszakodni egy ilyen építésével fel hívod az axialt és rendelsz tőlük de szerintem ólcsobb építeni nálunk is a tsz nél ilyen van a john deere után mert tudni illik csak 1000es kardán fórdulat van rajtuk és 540re volt szükségunk a bauer szipantó hoz
azt énsem állítom hogy egyszerű megépíteni.
csak a fogszámokat lőttem be, úgyvélem azok megfelelnek a valóságnak (hibahatáron belül vannak)
máskérdés hogy ennek hajtásházat kell csinálni, csapágyházat is kell csinálni, kell hüvely ami rámegy kardáncsonkra és kardáncsonk is kell. s még ezeket a fogaskerekekre is rá kell passzintani.
szimmeringnek is kell hely.
volna vele munka.
ha kijött annyiból mint írtad az nagyon kedvező ár.
Amikor építettem a gallydarálót megnéztem, hogy olyan 360-380 f/p kardánfordulatnál van a T-16 motornak egészséges hangja, nem tudom T-25nél hogy néznek ki ehhez képest az arányok, de egy bicikli km órával mértem, rászigszallagoztam a mágnesét a kardánra kézzel odatartottam a jeladót ahol már érzékelt és nyomtam a gázt. Valahol felírtam, hogy mit kell beadni a bringa km órának kerékátmérő értéknek, hogy 10 fordulat 1 km/h legyen a kijelzőn.
Nem kell túl nagy fordulaton pergetni ezt a motort, hogy legyen hűtés és kenés meg teljesítmény, ráadásul nem is eszik semmit az enyém daráláskor. Motorfordulat mérőm sajnos nincs Nem tudom megmondani mennyivel darálok, fülre se, de sztem nincs 1500 így a TX136 órát elnézve olyan max 1300 lehet.
ez egyszerumegoldás szerintem nekem duplenc lánckerékelvan megodva a lánckereket lehet rendelni nem olyan nagy pénzér és probánál derulki ho jo e ha nem lehet kisebet vagy nagyobat felteni
Hali! Van 3 fogaskerekes hajtómű: gyári. Az 3 kivezetéses, ott hajtod meg és veszed ki a hajtást ahol csak akarod. Létezik 3:1 illetve 2:1 áttétel is. Van benne pld alul egy nagy fogaskerék, majd fölötte 1 kicsi majd még egy kicsi. Tehát használhatod lassítónak, gyorsítónak, forgásiránnyal azonos meg fordított megoldásban is. Prillinger katalógusban láttam mikor a gallydarálóm építettük, csak legyen aki megfizeti Ez a kicsi 20 lóerőre, ha a behajtást 540 fordulaton rugatod. Meg van ez És ez.
Amit mi csináltuk fordító áttételt 2 rozsdás fellelt Robur váltófogaskerékből, 200x8as laposvasból meg csapágyakból, esztergált csapágyházból, zéger horonnyal szimeringekkel, szerelhető fedlappal, 1 db egyedileg készített 6bordás TLT csonkkal az olyan 50 ezer körül jött ki. Az én munkámat nem számolva a szomszéd meg baráti áron esztergált, fúrt, lángvágott stb. Azért nem olyan egyszerű, hogy dobjunk egymás alá 2 fogaskereket azt csá, pláne ha 3 kell. Illesztések, hegesztés elhúzza a házat, összeszorul az egész, kalapálás, szóval jó buli volt, kb 25 munkaóra meg ideg.
Ha azonos fogásirány kell, márpedig gondolom az kell, akkor legegyszerűbb a szíj, ha van otthon illetve olcsón szerezhető 2 tárcsa. Talpas csapágyakkal egyszerűen megépíthető aztán hadd szaladjon. Valahol volt egy táblázat ami leírta, hogy mekkora teljesítményre milyen áttételre mekkora és hány darab szíj kell, hogy megbízhatóan dolgozzon. A gallydarálósoknál láttam index fórumon.
nagyjából ~ 3,7 motorfordulat ad a kardánra 1 fordulatot.
terhelés alatt kéne neked minimum 1500 as fordulat, az nagyjából 400 kardánfordulat.
ha ezt akarod 540 nek felhozni akkor az áttételnek kéne lennie 1:1,35 gyorsítónak.
lánckerékből akkor a nagyobbik ami hajtaná neked a szivattyút volna 27 fogú, a traktor által hajtott meg lenne 20 fogú. s akkor működőképpes.
bordás huvej a gardán végire majd darab tengej csapágy kazán lemez lánckerék nagy iletve kicsi ugyvariálod ahogy a traki kiványa aforgás irány nem változik és egyszeru leveni felrakni
kombájn lassító hajtómű van rajta fordítva 1:6 áttétel .
Vinné alapjáraton csak akkor nem ad le akkora kardánfordulatot.
Táblázat kéne a fordulatszám arányos kardánfordulatrol
nem tartom jo őtletnek az 1000 es hajtás mert az unhz is 1500 m fordulatal alat lefulad a bauyer se hajthatod kevesebel ha ilyen terved akor egy gardánvégére egy tengej ara egyfogaskerék hajt egy kisebet és kész a gyorsitod
Attól hogy az mtz alapjáraton viszi 1000 kardánnal attól még lehet hogy a t-25 motort fogná gőzerővel főleg ha 1000 áttétellel hajtanád. A léghűtéses motornak kell a fordulat terhelés alatt.
Szivattyút hajtattam vele tavaly előtt de 3/4gázon vitte csak el. szegény motorja bánta az állandó nagy fordulatot.Azóta mtz vel hajtatom 1000esen alapjáraton de a t25 gazdaságosabb lenne 100szor ha már kis gázzal elvinné.
hát, nemhiszem hogy lehetéges, max talán át lehet mókolni hogy 1000 legyen a kardán de abban sem volnék biztos..
olyat meg hogy kapcsolni közöttük teljesen kizártnak találom.
Sziasztok!
Át lehet valahogy alakítani a t25-öst 540/1000 kardánfordulatosra?
Ha valaki csinált már hasonlót vagy hallott ilyenről az írjon :)
Üdv.Zsolti
25322 hozzászólás
4 gyürüs dugora hogy tegyek 5 gyürüt?
Válasz #18173. hozzászólásra
minek kel az mtz tőmb rá ha folyik vegyélrá javito készletet és hidralika olaja felezsd el váltobele és kész a gyuruk szerelésére hiv szerelőt
Válasz #18171. hozzászólásra
szerintem az 5 gyűrűssel rakd össze->1 króm 2 fekete és 2 lyukacsos rugós gyűrű
Válasz #18162. hozzászólásra
tudja az úszó állást is. megfogod a kart és teljesen lefele nyomod ütközésig, de az mtz tömb is hasonló tehát az is fogja tudni.
Válasz #18170. hozzászólásra
ha a tömlők jók amik rámennek a munkahengerre akkor már csak maga a munkahenger engedhet, megkéne nézni pontosan hol ereszt.
lehet hogy megkopott a szár vagy maga a munkahengeren a karmantyú.
vezértömb nyomásbeállításhoz kell egy mérőóra is. legegyszerűbb ha közeli t.sz. vagy hasonló helyet megkeresed, valamelyik szaki szerintem egy jó sörért belövi. nyomáshatárolószeleppel kell játszani amúgy. le kell tekerni hogy biztosan ne vágja szét a szivattyút, rmérni, aztán aztán állítani rajta s megint mérni ameddig az ominózus ~120 BAR ig el nem jutsz.
láttam itt korábbi hozzá szolást akuplung benyomás kapcsolatba mi szüni meg mi nem. én ha benyomom apedált ugyan ugy emelek sülyesztek meg forog a kadrdánom is nekem akkor nem forog ha kikapcsolom. meg is tudom mutatni videon
sziasztok. kérdeznék valamit vettem szettet a fépre henger bugó stb. 4 gyürü megy adugóra feltöl lefelé leirná valaki hová megy a kompressziö süritö gyürü meg az olajlehzók meg áteresztök meg miböl hányat rakjak?
Válasz #18163. hozzászólásra
Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Van egy MTZ tömböm, fémcső kivezetésekkel együtt sikerült megszereznem, minden "lyukán" van cső, remélhetőleg könnyebb dolgom lesz vele. Kettő csak el van vágva, de a többi vége menetes, majd lefotózom, ha érdekel.
még nem néztem össze a trakin jelenleg lévő állapotokkal, szombaton megnézegetem, hogy lehet összehozni. Egyébként annyi előnyöm van, hogy most a kettes vezérlő érthetetlen okból nekem nem a padlóba van, hanem fel van hozva jobbra kb térd magasságba.
A nyomáshatárolót hogy kell beállítani?
A trakin most nem a kettes vezérlőtömb ereszt, hanem hátul a hengernél valahol, és ott sem mindig. Nemrég vettük, az eladó állítja hogy neki nem eresztett, csak egyszer egy kicsit egy bizonyos állásban. gondolod, hogy ezt a vezérlő kopottsága eredményezheti?
köszi!
Válasz #6083. hozzászólásra
Helló sziasztok.Itt miért kellet leszedni a vezérlést?
Válasz #18167. hozzászólásra Igen nekem vtz 2048 asom van és azon igyvan ....
úgyvélem t-30 al /vtz vel keveri a kolléga.
azon elmegy a kormány és a hidraulika ha tlt kuplungol az ember. s egyben a mászónak is a kuplungja azokon.
Válasz #18159. hozzászólásra
Válasz #18164. hozzászólásra Bizony bizony figyeljünk egy kicsit jobban.
Válasz #18160. hozzászólásra
"T25-nél szintén megszűnik minden hidraulika ha kuplungolsz"
Na ne má!
A TLT-ét oldja,de a hidraulikát nem.
Válasz #18162. hozzászólásra
enyém tud emelni, süllyeszteni, és van úszó állás is.
nem simán, de be lehet faragni mtz elosztó tömböt. de arra figyelni kell tömbcserénél hogy a nyomáshatárolót be kell állítani. mtz tömbök azthiszem 160 vagy 180 BAR ra vannak állítva (bár a friss darabnak is úgy állunk neki hogy beállítjuk mi..) a t-25 szivattyújának viszont azthiszem ha jól emlékszem 120 BAR kell.
nyersz vele +1 kört.
feltételezem hogy tartósabb is lesz mint amit tudsz venni t-25 ös tömb. mert nagyobb nyomásra van kitalálva.
a leírt jelenséged alapján a tömb kopására tippelek, szerintem értelmes dolog mtz tömbre cserélni. de azt szemelőtt kell tartani hogy a gyári fémcsövek amik vannak a t-25 ben nem fognak illeszkedni, tömlőket kell gyártatni hozzá. nem olcsó. én 50-60 ezer közé teszem ennek a műtétnek az árát.
t-25 be rakható hidrosila tömböt kapsz nagyjából ennek a fele-harmada pénzért.
azt mondanám ha van rá keret akkor inkább az mtz tömbös megoldás.
Sziasztok megint!
Lenne pár kérdésem.. :)
- A T25 hátsó munkahengernek hogyan kell működnie? oda-vissza irányba? nekem csak felfelé emel, de süllyedésnél csak a gravitációtól meg lassacskán le... és kicsit ereszti is az olajat valahol.
- Illetve a T-25 alapból tudja "úszó" állásba tenni a munkahengert? vagy csak emel,süllyeszt és tartja?
- van egy pözök a munkahenger tetején, amit benyom ha teljesen lent van, az mire való?
- Az MTZ 3-as hidraulikavezérő miben tér el a T-25 kettes vezérlőjétől? kicserélhető rá simán?
válaszokat köszönöm!
#18160 hozzászólásra
Ezért nem érdemes racsnis kardán nélkül szárzúzni szakadék szélén
Válasz #18159. hozzászólásra
Nah igen, de azt a pedált ritkán szokás használni T25-nél szintén megszűnik minden hidraulika ha kuplungolsz Nekem csak szárzúzásnál van T25 érzésem mikor mászónál tolja a szárzúzó a gépet
Válasz #18158. hozzászólásra Deviszont azsem elhanyagolandó hogy a tlt kuplung benyomásával megszünik a kormány és minden hidraulikus tevékenység !!!!!!!
Válasz #18157. hozzászólásra
Az szuper,nem olyan mint a jó öreg T25-ös!
Válasz #18156. hozzászólásra Igen a vtz 2048 as oknak külón van a kuplungja..
Válasz #18151. hozzászólásra
Ez itt a kérdés,hogy a kardának külön kuplungja van e?Köszönöm a válaszokat!
Válasz #18154. hozzászólásra
Igen az van rajta a bálázón szabadon futós-kuplungos ez a gyári kardánja.Akármit felkap max a nyíróéket szokta elcsapni.
Válasz #18152. hozzászólásra
mondanám hogy szabadonfutos gardánal uzemeltesd
Válasz #18152. hozzászólásra
mondanám hogy szabadonfutos gardánal uzemeltesd
Üdv! Nekem volt T25-öm Cöla rival 2-es bálázót hajtattam vele simán vitte.Mivel nincs gardán fék és benyomtam kuplungot a lendület még forgatta a bálázót,gyorsan kilöktem üresbe, kuplung föl ,kis gáz és feldolgozta amit az asztal felszedett nem fulladt bele. Bálázni mászó 1 ha nagyon gyér a rend akkor mászó 2 ,tehát van idő gépészkedni.
Válasz #18150. hozzászólásra Nemértem a kérdést a kardánt is meg a sebességet is külön kuplungoldja ? én bálázot még nem hajtottamvele,de a terület végén megnyomod a kuplungot a traktor megál de a bálázó dolgozik tovább hacsak nem nyomod be a kardán kuplungját is de van a jutubon rola film amikor bálázot müködtet,pronár 2048 as cimen.
Sziasztok új vagyok itt!VLADIMIREC VTZ 2048-AM traktort szeretnék venni.De nem tudom bálázot tudnék vele müködtetni?Mivel a kardánhajtást kuplung oldja ki??Vagyis a terület végéhez érve megnyomva kupongot, balázot nem forgatná a kardán és befuladna!
nem kell ezt túlbonyolítani úgy ahogy van a képen ez tökéletes munka de ha nem akarsz vele baszakodni egy ilyen építésével fel hívod az axialt és rendelsz tőlük de szerintem ólcsobb építeni nálunk is a tsz nél ilyen van a john deere után mert tudni illik csak 1000es kardán fórdulat van rajtuk és 540re volt szükségunk a bauer szipantó hoz
Válasz #18147. hozzászólásra
Mondjuk ez így tényleg egyszerűen össze van lapátolva. Viszont így tényleg jól ki kell találni az áttételt elsőre, nem nagy dolog csak mérni érdemes.
Válasz #18145. hozzászólásra
Válasz #18145. hozzászólásra
azt énsem állítom hogy egyszerű megépíteni.
csak a fogszámokat lőttem be, úgyvélem azok megfelelnek a valóságnak (hibahatáron belül vannak)
máskérdés hogy ennek hajtásházat kell csinálni, csapágyházat is kell csinálni, kell hüvely ami rámegy kardáncsonkra és kardáncsonk is kell. s még ezeket a fogaskerekekre is rá kell passzintani.
szimmeringnek is kell hely.
volna vele munka.
ha kijött annyiból mint írtad az nagyon kedvező ár.
Válasz #18141. hozzászólásra
Amikor építettem a gallydarálót megnéztem, hogy olyan 360-380 f/p kardánfordulatnál van a T-16 motornak egészséges hangja, nem tudom T-25nél hogy néznek ki ehhez képest az arányok, de egy bicikli km órával mértem, rászigszallagoztam a mágnesét a kardánra kézzel odatartottam a jeladót ahol már érzékelt és nyomtam a gázt. Valahol felírtam, hogy mit kell beadni a bringa km órának kerékátmérő értéknek, hogy 10 fordulat 1 km/h legyen a kijelzőn.
Nem kell túl nagy fordulaton pergetni ezt a motort, hogy legyen hűtés és kenés meg teljesítmény, ráadásul nem is eszik semmit az enyém daráláskor. Motorfordulat mérőm sajnos nincs Nem tudom megmondani mennyivel darálok, fülre se, de sztem nincs 1500 így a TX136 órát elnézve olyan max 1300 lehet.
Válasz #18141. hozzászólásra
ez egyszerumegoldás szerintem nekem duplenc lánckerékelvan megodva a lánckereket lehet rendelni nem olyan nagy pénzér és probánál derulki ho jo e ha nem lehet kisebet vagy nagyobat felteni
Válasz #18133. hozzászólásra
Hali! Van 3 fogaskerekes hajtómű: gyári. Az 3 kivezetéses, ott hajtod meg és veszed ki a hajtást ahol csak akarod. Létezik 3:1 illetve 2:1 áttétel is. Van benne pld alul egy nagy fogaskerék, majd fölötte 1 kicsi majd még egy kicsi. Tehát használhatod lassítónak, gyorsítónak, forgásiránnyal azonos meg fordított megoldásban is. Prillinger katalógusban láttam mikor a gallydarálóm építettük, csak legyen aki megfizeti
Ez a kicsi 20 lóerőre, ha a behajtást 540 fordulaton rugatod.
Meg van ez
És ez.
Amit mi csináltuk fordító áttételt 2 rozsdás fellelt Robur váltófogaskerékből, 200x8as laposvasból meg csapágyakból, esztergált csapágyházból, zéger horonnyal szimeringekkel, szerelhető fedlappal, 1 db egyedileg készített 6bordás TLT csonkkal az olyan 50 ezer körül jött ki. Az én munkámat nem számolva a szomszéd meg baráti áron esztergált, fúrt, lángvágott stb. Azért nem olyan egyszerű, hogy dobjunk egymás alá 2 fogaskereket azt csá, pláne ha 3 kell. Illesztések, hegesztés elhúzza a házat, összeszorul az egész, kalapálás, szóval jó buli volt, kb 25 munkaóra meg ideg.
Ha azonos fogásirány kell, márpedig gondolom az kell, akkor legegyszerűbb a szíj, ha van otthon illetve olcsón szerezhető 2 tárcsa. Talpas csapágyakkal egyszerűen megépíthető aztán hadd szaladjon. Valahol volt egy táblázat ami leírta, hogy mekkora teljesítményre milyen áttételre mekkora és hány darab szíj kell, hogy megbízhatóan dolgozzon. A gallydarálósoknál láttam index fórumon.
Válasz #18139. hozzászólásra
nagyjából ~ 3,7 motorfordulat ad a kardánra 1 fordulatot.
terhelés alatt kéne neked minimum 1500 as fordulat, az nagyjából 400 kardánfordulat.
ha ezt akarod 540 nek felhozni akkor az áttételnek kéne lennie 1:1,35 gyorsítónak.
lánckerékből akkor a nagyobbik ami hajtaná neked a szivattyút volna 27 fogú, a traktor által hajtott meg lenne 20 fogú. s akkor működőképpes.
Válasz #18139. hozzászólásra
bordás huvej a gardán végire majd darab tengej csapágy kazán lemez lánckerék nagy iletve kicsi ugyvariálod ahogy a traki kiványa aforgás irány nem változik és egyszeru leveni felrakni
Válasz #18137. hozzászólásra
kombájn lassító hajtómű van rajta fordítva 1:6 áttétel .
Vinné alapjáraton csak akkor nem ad le akkora kardánfordulatot.
Táblázat kéne a fordulatszám arányos kardánfordulatrol
Válasz #18136. hozzászólásra
a gyorsitorol maly teszekfel képet de nem a t25sé ő nálam nem használ ijett az 50 használja szivatyunál iletve a claas garant nál
Válasz #18132. hozzászólásra
Valami kisebb váltó nem férne el? Pl. Zsuk..
Válasz #18135. hozzászólásra
nem tartom jo őtletnek az 1000 es hajtás mert az unhz is 1500 m fordulatal alat lefulad a bauyer se hajthatod kevesebel ha ilyen terved akor egy gardánvégére egy tengej ara egyfogaskerék hajt egy kisebet és kész a gyorsitod
Válasz #18134. hozzászólásra
Szivattyúnál nemsok terhelést kap max 15le csak 540-et megkell kapnia annyit meg csak fordulaton ad le azert kell a 3/4 gáz.
Válasz #18132. hozzászólásra
Attól hogy az mtz alapjáraton viszi 1000 kardánnal attól még lehet hogy a t-25 motort fogná gőzerővel főleg ha 1000 áttétellel hajtanád. A léghűtéses motornak kell a fordulat terhelés alatt.
létezik kardánra áttétel, van nekem is egy hidraulika szivattyúhoz. de két fogaskerékből áll és megfordítja a forgásirányt.
Válasz #18131. hozzászólásra
Szivattyút hajtattam vele tavaly előtt de 3/4gázon vitte csak el. szegény motorja bánta az állandó nagy fordulatot.Azóta mtz vel hajtatom 1000esen alapjáraton de a t25 gazdaságosabb lenne 100szor ha már kis gázzal elvinné.
Válasz #18128. hozzászólásra
Mit akarsz hajtatni?
Válasz #18128. hozzászólásra
Hogyne lehetne! A kardán után raksz egy 1:2 /átalakító / hajtóművet. Ennyi.
Válasz #18128. hozzászólásra
hát, nemhiszem hogy lehetéges, max talán át lehet mókolni hogy 1000 legyen a kardán de abban sem volnék biztos..
olyat meg hogy kapcsolni közöttük teljesen kizártnak találom.
Sziasztok!
Át lehet valahogy alakítani a t25-öst 540/1000 kardánfordulatosra?
Ha valaki csinált már hasonlót vagy hallott ilyenről az írjon :)
Üdv.Zsolti