Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
1.6 os LEKO ásoboronával szaladgált itt egy t-25, munka közben láttam, azt mondanám simán viszi. az 2 soros cucc. talán kicsivel nagyobbat is elbír, szerintem az 1.80 ast is elhúzza ha van belőle olyan egyáltalán.
kisöreg úgy mondta hogy nem nyúzza a gépet, 1.60 assal simán megy, nem erőlködik, óránként talán egy hektárt megcsinál vele szép óvatosban.
Válasz #18087. hozzászólásra Igen egy alaktalan l0mm es lemez amit három félekép fellehet csavaruzni az általad mutatott lakatrészre ,a guzslánc ahoz van csavarozva..
Az is jó, ha így lehet állítani, de T-25-ön az a csapágyházfedél nem ilyen univerzális. Bár traktorkernél lehet ilyet is kapni hozzá.
Gondolom egyre gondolunk:
ui.: még annyi, hogy én csak olyanra raktam ilyet, ami középállásban volt, így hát nem tudom, hogy ugyanúgy jó-e alacsony állású traktorra is. Mármint arra gondolok, hogy ott egy vonalban van-e a vonókarok csapjával ennek a karikának a láncrögzítője.
Mert fontos nagyon, hogy emelésnél a lánc ugyanolyan feszességű maradjon!
Üdv. atis26!
A Habinál még szerintem kapható ez a gúzslánc tartó! A traktor "sonkáira" kell felrögzíteni a 4 db csavarral. De érdemes azt a láncot inkább felrakni, ami gyárilag van a gépen. Mert ami ezen van, az nem valami túl biztató.
Természetesen a kicsavart csavarok helyett hosszabbakat kell tenni, annyival, mint amilyen vastag ez a karika. 8.8-asokat minimum.
Válasz #18060. hozzászólásra 30mm és 28mm es a furat a golyon, az én vtz men csak hasonlóvan mert az nem kereszt guzsláncos a képenlévö meg az,de azthiszem hogy kölönben meg megegyezik deha visszábnézed a hozzászolásaim akkor láthatod..
Válasz #18057. hozzászólásra Szinte bármilyen tuskot ellehet vele hasitani,tettem fel képet nézd vissza a munkahenger 100mm átmérö 500mm munkahossz 45000ft bol kihoztam állitva fekve használható traki salyát hidraulika vezérmütömbjéröl irányitható..
fiatal t-25 ös nemigen létezik, a régi kábelek meg eloxidálódnak, felkeményednek, kontaktosak stb.. sok a hiba forrás. mehát ahogy tellik az idő egyre több szokott lenni a kókányolás minden gépben.
aztán ebből szokott lenni a "most ez nem jó, most az nem jó" dolog.
a relé dolga tehermentesíteni a kapcsolókat.
lásd világításét.
30 amepres reléket szoktam nézegetni, hestore oldalán mindíg van párszár forintért.
azokat szeretem amiket fel lehet csavarozni szépen. mint ez:
http://www.hestore.hu/prod_10029485.html
30 ampert tud kapcsolni, gyakorlatban mondjuk 20 ampernél többet nem kell rábízni és akkor örök élet meg egy nap.
az nagyjából 250 watt fogyasztónak felel meg.
viszont a relé behúzó tekercse nem több mint 2 watt.
egy t-25 nek nincsen túlsok elektromos része, nem egy egetverő dolog korrektül bekábelezni újra az egészet.
normális szaki egy nap alatt ha megvan hozzá minden (kábelek, relék, biztosítékok,kapcsolók,csavaros kábelszemek, zsugorcső) egy nap alatt megcsinálja mondjuk egy tizes munkadíjért.
ha netán valaki über jó akar lenni akkor vesz egy rendes kamion testkapcsolót is. az is örök élet meg egy nap.meg lépésálló gégecsövet. remekül el lehet benne vinni a kábeleket pl. a lámpákhoz. ahol lehet nyilván kerülni kell a rátolós sarukat, mert fellazulnak idővel stb.. ahol lehet ott forrasztott kötés, aminek oldhatónak kell lenni az meg csavaros saruval.
részben hozáállás kérdése, én rühellek sokszor kicsit berhelni.
inkább egyszer de akkor legyen tartós a megoldás.
Traktor nincs gányoova csak látni akarom a kötési rajzot!! nem akarom relézni. Gyári állapotot rekostruálni szeretném! Nem más suszubjektív véleménye alapján újrakávelezni az egészet!! Ha kérhetem kapolasi rajzott erre az email címre porumb3@gmail.com
vellanyt inkább egybe tépjed ki és dobd el.
aztán ha van hozzá affinitás építsed fel nulláról magad, vagy szerválj egy korrekt szakit.
a lényeg hogy minden relézve legyen.
Sziasztok héten vásároltam egy t-25 traktort szerelési útmutató-ra lenne szükségem. Elektronikai gondok miatt. Meg a váltót is meg kell bontsam difizár miatt. Esetleg ide kometbe vagy, emaliba ha elkűldené valaki megköszönném porumb3@gmail.com
egy kérdés a t25 nél a hátsó ablakot hogyan lehet megcsinálni nyilóra nagy munka vagy mit hogyan kell csinálni valaki leírhatnál vagy képet dobhatna fel előre is kösz
25336 hozzászólás
Válasz #18090. hozzászólásra
1.6 os LEKO ásoboronával szaladgált itt egy t-25, munka közben láttam, azt mondanám simán viszi. az 2 soros cucc. talán kicsivel nagyobbat is elbír, szerintem az 1.80 ast is elhúzza ha van belőle olyan egyáltalán.
kisöreg úgy mondta hogy nem nyúzza a gépet, 1.60 assal simán megy, nem erőlködik, óránként talán egy hektárt megcsinál vele szép óvatosban.
Márkatársak!
Van valakinek ásóboronája? Mekkorát bír elhúzni a vlagyi? Van esetleg tapasztalatotok róla?
Válasz #18087. hozzászólásra Igen egy alaktalan l0mm es lemez amit három félekép fellehet csavaruzni az általad mutatott lakatrészre ,a guzslánc ahoz van csavarozva..
Válasz #18086. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Igen! Nem tudom mit láttam az elöbb : (
Szerintem rendben van!
Válasz #18084. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150208214534_t25b.39.119.jpg)
Az is jó, ha így lehet állítani, de T-25-ön az a csapágyházfedél nem ilyen univerzális. Bár traktorkernél lehet ilyet is kapni hozzá.
Gondolom egyre gondolunk:
menetes száral van kikötve a rugo a menetes szár segitségével lehet spanolni
https://www.youtube.com/watch?v=aBIjDc9vHNc 1perctől bámészkodjatok.
Válasz #18083. hozzászólásra A sonkánlévö tartot is három állásba lehet álitani mint a karokat de a képeken is látszik..
ui.: még annyi, hogy én csak olyanra raktam ilyet, ami középállásban volt, így hát nem tudom, hogy ugyanúgy jó-e alacsony állású traktorra is. Mármint arra gondolok, hogy ott egy vonalban van-e a vonókarok csapjával ennek a karikának a láncrögzítője.
Mert fontos nagyon, hogy emelésnél a lánc ugyanolyan feszességű maradjon!
Válasz #18077. hozzászólásra
Üdv. atis26!
A Habinál még szerintem kapható ez a gúzslánc tartó! A traktor "sonkáira" kell felrögzíteni a 4 db csavarral. De érdemes azt a láncot inkább felrakni, ami gyárilag van a gépen. Mert ami ezen van, az nem valami túl biztató.
Természetesen a kicsavart csavarok helyett hosszabbakat kell tenni, annyival, mint amilyen vastag ez a karika. 8.8-asokat minimum.
T-25 gúzslánc
Válasz #18080. hozzászólásra
üdv szerintemis rendben van a simitó. Egy kérdésem lenne, a rúgó miért van egy csigával össze kötve? Nem kötöszködni akarok!!
akkor szerintetek elbeirja majd a t25 öm kb 300kg simmito meg majd még teszek hátra pörgőt
Válasz #18077. hozzászólásra Rákattintva a nevemre vagy máséra találsz biztosan számodra megfelelö megoldást...
Válasz #18073. hozzászólásra Ez nagyon rendbevan igényes szép munka ,meglátod szépenfog dolgozni vele a géped...
A gúzsláncok útban vannak kiemelésnél a kardánnak.pl:kaszánál Megoldást keresek?
Válasz #18074. hozzászólásra
teljesen jól néz ki, a szememben bónuszpont a sarkoknál a 3 szög alakú erősítés.
szerintem elfogod tudni húzni a t-25 el.
Válasz #18064. hozzászólásra
![](/static/site/img/icon-document.png)
Tessék.
véleményeteket írjátok meg hogy el e bírja a t25 traktor simitó deszka hossza 2m50cm
ime elkészült a simitó a t25 traktor után véleményeket kérek róla
Sziasztok.Valaki tudna segíteni T-25 traktor gépkönyv letöltésben?
Válasz #18061. hozzászólásra
Köszi
Válasz #17995. hozzászólásra
A Rába/TZ4K vonópad gyári megoldása?
Válasz #18060. hozzászólásra 30mm és 28mm es a furat a golyon, az én vtz men csak hasonlóvan mert az nem kereszt guzsláncos a képenlévö meg az,de azthiszem hogy kölönben meg megegyezik deha visszábnézed a hozzászolásaim akkor láthatod..
Sziasztok, megmérné nekem egy t-25 tulaj a csatolt képemen kék vonallal jelölt távolságot, köszönöm.
![Csatolt kep](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150203144145_vonopad.jpg)
Válasz #18058. hozzászólásra
Köszi a választ. Ez nem tűnik nagy összegnek.
ha kivágásra kerül a gyümölcsösünk, vagy lesz tuskóm, elgondolkodom egy ilyen szerkezeten.
Hasznosnak találnám.
Válasz #18057. hozzászólásra Szinte bármilyen tuskot ellehet vele hasitani,tettem fel képet nézd vissza a munkahenger 100mm átmérö 500mm munkahossz 45000ft bol kihoztam állitva fekve használható traki salyát hidraulika vezérmütömbjéröl irányitható..
Válasz #18038. hozzászólásra
Azt szeretném kérdezni, hogy tuskót el tud-e hasítani a gép, illetve mennyiből lehet ezt a szerkezetet kihozni?
Köszi.
2m 50cm simitó lesz kédarab kemény fa padló lesz rajta
Válasz #18054. hozzászólásra
![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
![2](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150201213218_imag0528.jpg)
ezt el bírja vlagyi?
mydrin a simitoról a képet dobd fel
Válasz #18051. hozzászólásra
kapcsrajz
Válasz #18050. hozzászólásra
fiatal t-25 ös nemigen létezik, a régi kábelek meg eloxidálódnak, felkeményednek, kontaktosak stb.. sok a hiba forrás. mehát ahogy tellik az idő egyre több szokott lenni a kókányolás minden gépben.
aztán ebből szokott lenni a "most ez nem jó, most az nem jó" dolog.
a relé dolga tehermentesíteni a kapcsolókat.
lásd világításét.
30 amepres reléket szoktam nézegetni, hestore oldalán mindíg van párszár forintért.
azokat szeretem amiket fel lehet csavarozni szépen. mint ez:
http://www.hestore.hu/prod_10029485.html
30 ampert tud kapcsolni, gyakorlatban mondjuk 20 ampernél többet nem kell rábízni és akkor örök élet meg egy nap.
az nagyjából 250 watt fogyasztónak felel meg.
viszont a relé behúzó tekercse nem több mint 2 watt.
egy t-25 nek nincsen túlsok elektromos része, nem egy egetverő dolog korrektül bekábelezni újra az egészet.
normális szaki egy nap alatt ha megvan hozzá minden (kábelek, relék, biztosítékok,kapcsolók,csavaros kábelszemek, zsugorcső) egy nap alatt megcsinálja mondjuk egy tizes munkadíjért.
ha netán valaki über jó akar lenni akkor vesz egy rendes kamion testkapcsolót is. az is örök élet meg egy nap.meg lépésálló gégecsövet. remekül el lehet benne vinni a kábeleket pl. a lámpákhoz. ahol lehet nyilván kerülni kell a rátolós sarukat, mert fellazulnak idővel stb.. ahol lehet ott forrasztott kötés, aminek oldhatónak kell lenni az meg csavaros saruval.
részben hozáállás kérdése, én rühellek sokszor kicsit berhelni.
inkább egyszer de akkor legyen tartós a megoldás.
Traktor nincs gányoova csak látni akarom a kötési rajzot!! nem akarom relézni. Gyári állapotot rekostruálni szeretném! Nem más suszubjektív véleménye alapján újrakávelezni az egészet!! Ha kérhetem kapolasi rajzott erre az email címre porumb3@gmail.com![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Válasz #18049. hozzászólásra
és miért is
akarod ezt ,kifejthetnéd a véleményed
milyen relét ajánlsz?
Válasz #18048. hozzászólásra
vellanyt inkább egybe tépjed ki és dobd el.
aztán ha van hozzá affinitás építsed fel nulláról magad, vagy szerválj egy korrekt szakit.
a lényeg hogy minden relézve legyen.
Sziasztok héten vásároltam egy t-25 traktort szerelési útmutató-ra lenne szükségem. Elektronikai gondok miatt. Meg a váltót is meg kell bontsam difizár miatt. Esetleg ide kometbe vagy, emaliba ha elkűldené valaki megköszönném
porumb3@gmail.com
Válasz #18046. hozzászólásra
Szia!
Nekem gyárilag nyitható de, nézd meg Sanyi74 hozzászólásait a 13.oldalon és találsz róla képeket is.
egy kérdés a t25 nél a hátsó ablakot hogyan lehet megcsinálni nyilóra nagy munka vagy mit hogyan kell csinálni valaki leírhatnál vagy képet dobhatna fel előre is kösz
Válasz #18044. hozzászólásra Kivan vezetve a rudazat a hátsó szélvédön azzal irányitom.
Válasz #18038. hozzászólásra
a munkahengert a fülkéből működteted?
Válasz #18042. hozzászólásra
Köszi az infót!
Egyébként én is ezen a típuson gondolkodom.
Amúgy megvagy vele elégedve?
Üdv!
Válasz #18040. hozzászólásra
Wirax Z-069 165 cm-es fűkasza