Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Most őszintén látod Te értelmét egy ilyen kicsi traktor esetében, hogy hidraulikus legyen a 3. pont?
Még megérteném ha 5-6... fejes ekét húzna, vagy grúbert, vagy olyan dolgokat amiket nehéz lenne kézzel beállítani tömegüknél fogva, de ennél a gépnél nem ez a helyzet.
Úgyhogy én felesleges dolognak tartom.
Inkább szervosíthatná a gépet, az értelmesebb barkácsolás lenne.
Az MTZ kormányhidraulika munkahengereket sikerült ma élőben megtekinteni. A piros színűt és a feketét is. A fekete valóban elég erősnek tűnik, az áruk is tűrhető. A bibi csak annyi, hogy így ebben a formában kicsit rövidek, és kicsi a kitolási hosszuk.
Van egy Dakota fedőnevű mg. munkahenger, velük felvettem a kapcsolatot, ami méretben éppen jó lenne mindkét célra kicsit drágább nettó 38eFt-ot mondott rá az ember.
mtz tömböt belevarrod,
nem nagy ügy :D
azon van 3 művelet, elvileg elég.
a kis vlagyi szivattyú kevesebbet tud mint az mtz szivattyú, mtz tömbjét nagyon biztosan nemtudod vele hazavágni sehogyse.
a letehető fardaru viszont jó ötlet, akárhonnan nézzük a kis t-25 struktúrális integritása nembiztos hogy elég :)
Hidraulikus harmadikpont Vlagyira , ha nincs a munkahengeren az "lezáró" szelep akkor b..... az egészet, a tömb nem fogja megtartani a kívánt pozícióban.
Fardaru helyett vegyél egy targonca tornyot, sok helyen hidraulikus harmadik ponttal hirdetik (persze ezek is csak a szimpla munkahengerek) 100-150.000Ft ért már pofás darabokat lehet kapni. pl.: http://olx.hu/hirdetes/targonca-torony-villakkal-alkudhato-ID2p5in.html
A kérdés, hogy van-e elég hidraulika köröd a függesztőkarhoz (1 pár), 3.pont (1 pár), torony (1 csati).
A tornyot le tudod a földre tenni (pl.: betonoszlop kiszedés,műtrágyaszóró töltés) ,nem terheled pluszban a traki farát, szerzel nagyobb hidr. tömböt csinálhatsz föld kanalat, trágyavillát, szőlő puttonyt, egyszóval sokkal univerzálisabban használható mint egy fardaru.
Válasz #16578. hozzászólásra
Szia!
Ha fardarut akarsz csinálni akkor javaslom, hogy legalább 80-as U gerendát fordíts össze és hegeszd meg.
A "gém" emelőnek nemártana két utas munkahenger, mert valamivel magasabbra tudnál emelni és a súlypontot is kijjebb vinni.
Még talp sem ártana alul,hogy ne a vonópad kapja a terhelést.{hidraulika tartályon levő munkahenger tartó fül}. De, csinálhatsz a fül alá tartót is.
Kapásból ennyi! Remélem nagyjából érthetően írtam.
Erre a fajtára, vagy a vékonyabbikra gondoltál? Nekem is ez jutott eszembe, talán olyan 15-20 ezer forinttal olcsóbbak is, mintha le lenne gyártatva.
Ennél a főbb méretek: A csapszeg, amibe belemegy, annak a szélessége 5-5,5 cm, a munkahenger behúzott állapotban rögzítő csapszegek középpontjáig 42 cm. Sajnos pont a szélessége nem megfelelő, de ha a traktoron a 3. pont rögzítésénél kicsit szélesítve lenne, úgy már oda is beférne ez az erős munkahenger.
De akár ez is jó lehet: http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/kepek/pag_cikkekkepei.aspx?CIKKID=1877
háát,
megméred hogy egyáltalán mekkora löketű munkahenger kell neked,
milyen hosszúnak kell lennie maximum/minimum, abból ki lehet sakkozni melyikhez lehet igazodni.
utánna megsaccolod mekkora terhet akarnál vele mozgatni,
szivattyú nyomásnak 100 BAR -t vennék alapul, abból meglehet mondani mekkora dugattyúfelületre tud ennyit a 100 BAR.
aztán ami ehhez közeláll készen...
hát ezt hidraulika műhelyben beztos tudnak rajta segíteni,
illetve nézelődhetsz gépalkatrészek közt,
kitudja lehet hogy a sima c100 es mtz munkahenger megteszi, csak annak meg nemtudom a méreteit.
már hogy kitolva mekkora, meg összehúzva, meg hogy egyáltalán odafér e neked ahova kell.
senem kizárt hogy simán egy másik vlagyi munkahengert alkalmasnak fogsz találni a célra.
Még nem nagyon szóltam hozzá a fórumhoz, mert én is innét merítem a hasznos ötleteket, amit nagyon köszönök az aktív tagoknak. Lassan 2 éve édesapám után örököltem egy Vlagyit amit én csak ház körüli munkákra, fahordásra használok. Csináltam hozzá egy kúpos rönkhasítót, illetve ma lett kész a szártépőm, amit ki is próbáltam. A szártépő kivitelezéséhez szintén itt találtam hasznos dolgokat.
Szóval akarok egy kis fejlesztés csinálni a Vlagyin. A hárompont felfüggesztés kitámasztó orsóját szeretném egy hidraulikus munkahengerrel helyettesíteni a felfüggesztett munkagépek menet közbeni állítási lehetősége miatt, illetve majd később, (télen ha ráérek) akarok egy fardarut csinálni amihez elképzelésem szerint szintén ezt a munkahengert használnám fel.
Nem brutál terhekhez, csak a munkagépek pótkocsira emeléséhez kellene, mert lesz olyan, amikor egyszerre több gépet is el kell szállítanom a nagyobb távolság miatt.
Szóval a hosszú bevezető után, azt szeretném kérdezni, hogy használ-e valaki ilyent, esetleg milyen munkahengert tudnátok erre a célra javasolni, sőt ha valakinek lenne eladó, az is érdekes lenne.
Két éve vettem két belsövel együtt 125.ezerért.Azóta letakarva várják sorsukat.Ugyan is az akkori t-16.ra vettem.azt meg két hónap múlva el adtam vettem helyette a mostanit rendszámmal annak meg jók a gumijaik.
Válasz #16567. hozzászólásra
Hali!
Ha hátsó gumit akarsz venni akkor ajánlanám a Mitas gumikat. Igaz drágák de, viszont jók.Ezek 20 körmösek, nehezebben repednek ki. Mérlegelni kell viszont hogy, milyen talajon akarod használni.Aszfalton, földúton vagy esetleg erdőben?T25-re minimum 11.2x28 vagy 12,4x28-as méretet ajánlanám. BKT gumit már kapsz párban 120-130 körül.{indiai}.
Amit írtál árat annyiért hol lehet új gumit venni?
Sziasztok, érdeklődni szeretnék, hogy ki milyen gumit ajánl venni a T-25-re? Esedékes lenne már egy hátsó gumi csere, hátha tud valaki olcsón jó minőségűt. A habi honlapján akartam venni a 20 ezer forintosat, de éppen nincsen nekik raktáron. Előre is köszönöm a választ.
Válasz #16564. hozzászólásra
Szia!
Érdeklődtem az APS Agro-nál is de,azt mondták, hogy T25-re kimondottan se ajtót se kabint nem gyártanak és nem is forgalmaznak. Ők csak MTZ -re vagy attól nagyobb gépekre való kabinok,
munkagépek forgalmazásával foglalkoznak.
Fülke/ajtó ügyben az aps agronál nem érdeklődtél? Nekik van elméletileg új fülke, lehet hogy külön ajtót is gyártanak vagy adnak rendelésre. Utángyártott cucc, nem olyan mint az eredeti fülke, de lehet hogy az ajtó pont passzolna, vagy nem olyan drága hogy az egészet is megérné megvenni, a régidet meg eladni, és akkor a különbözetből megvan ajtóstul az új fülke.
Válasz #16562. hozzászólásra
Hali Vezér!
Kíváncsiságból felhívtam még egyszer az úriembert. Ez az út járhatatlan egyben elvitték a kabint. Már fél éve keresem és sehonnan nem kaptam visszajelzést. A Habinál még rendelni sem tudnak, pedig elég kiterjedt hálózatuk van.Azért nevetséges hogy, az egész országban csak egy helyen lehet venni a karosszériához elemeket.{ott is egy vagyon}.
Mikor légfékesre alakítottam a Vlagyit,akkor mentem el hozzá.
Telefonban még azt mondta van gyári szíjtárcsája,meg hozzá való kompresszor tartóval.
Darabra meg is volt,de a kompresszor tengelye felpontozva,hengerbordák letörve.
A szíjtárcsa meg valami hasonló,de nem gyári.
Aztán mutogatott ezt is azt is,végül a polcon kiszúrtam egy gyári szíjtárcsát,amire először azt mondta nem eladó,után 7 rugót kért volna érte,végül 4-ért odaadta.
Szóval csak óvatosan
Válasz #16558. hozzászólásra
Szia Koppány!
Ezzel a metéléssel lehet hogy, van igazságod .
Már régebben beszéltem vele többször is de, olyan árakat mondott hogy, dobtam egy hátast.
A traktorker-nél van de,az ára csillagászati.
ajtó, sárvédő, motorháztető,
ezek olyan dolgok hogy inkább lottóznék senemmint nekiállnék felkutatni.
traktorker beztosan tud szerezni de kb. ugyanakkora tömegű uráánal kéne minimum fizetni érte.
már ha tényleg tudnak.
Üdv Mindenkinek!
Kérdezném hogy, T25-re nem tud valaki ajtót eladót.
Akárhol érdeklődök sehol nem találok, akinek meg van nem adja el.Ha tudna valaki akkor, nem állnék neki csinálni. Ilyen nehéz szerezni?
Válasz #16552. hozzászólásra
Kösziiii ! : , , . Jah,nem értem miért nincs benne. Külön az MTZ k.sziv tömítés 120ft. Csak a 25-ösre az nem jó. Így marad a faragás,hogy el ne felejtsem.
És ez lessz a második:D
Bocs de ezt nem hagyhattam ki!!!!
Amúgy én is vettem egy készletet mikor csináltam
az én T -16-om azt hittem lessz benne olyan ami
jó lessz azt még egy se!!!! És a szivatyú alá sem volt.
Néha kattints a fórumnévre is ,és nagyon sok mindent megtudsz,ha kicsit beleolvasol ! Vannak akik több éve fent vannak a fórumon,csak már beleuntak az és osztásba,és csak néha válaszolgatnak. De amúgy nem probléma a plusz tájékoztatás. Ha legközelebb tömítő pasztát veszel akkor ne a pirosat vedd ,hanem az FBS-t ,mert az ragaszt is,nem csak tömít!
jó hát most érted, innen én azt nem tudhatom mikor csináltál tömkítést,
feltételeztem ha kérdéses hogy van e benne, akkro okais van.
egészen értelmes elgondolásnak tűnt hogy talán azért érdekel hogy van e benne, mert nemtudod hoghy le lehet gyártani.
igazából az ember tényleg csak jót akar, meg leírja amit tud.
Válasz #16544. hozzászólásra
Szia!
Amit én vettem abban nem volt, külön kellett vágnom rá.
Én ugyan úgy csináltam ahogy a2457 és kettőt mert, kellett a szervóhoz is.
paaszolok, de kisebb tömítéseket egy darab klingeritből egy szál kiskalapáccsal ki lehet kopogtatni szépen,
vtz/t25 trakikon még sose kellett szivattyút cserélnem,
mtz szivattyúhoz mindíg én csinálom.
arra úgy szoktam feltenni hogy fémtisztára csiszolok vászonnal mindent,
motortömítő (az a piros cucc) pasztából kap egy halvány réteget, arra jön a tömítés, és arra megint halvány réteg paszta, aztán a szivattyú,
csavarok persze átlósan huzatva szépen.
Kérdezni szeretném,akinek van váltó tömítés garnitúrája,megtudná írni,hogy van-e benne hidraulika szivattyú alá tömítés. Mert a kép alapján szerintem a szivattyú ház alá való van csak a készletben.
A kuplung az olyan dolog,hogy nem az üóra határozza meg,hogy mikor kell javítani . Akár néhány perc alatt tönkre lehet tenni. Pl:csak 1 tuskó kihúzása és már vége is lehet.
Rendben köszönöm, ha esedékes lesz szólok ( de remélem nem lesz rá szükség ).
Tárcsázás után jött elő, az az érdekes, hogy amíg kiértem a benzinkútig addig semmit nem hallottam, hazafele figyeltem fel rá.
25336 hozzászólás
Válasz #16590. hozzászólásra
Most őszintén látod Te értelmét egy ilyen kicsi traktor esetében, hogy hidraulikus legyen a 3. pont?
Még megérteném ha 5-6... fejes ekét húzna, vagy grúbert, vagy olyan dolgokat amiket nehéz lenne kézzel beállítani tömegüknél fogva, de ennél a gépnél nem ez a helyzet.
Úgyhogy én felesleges dolognak tartom.
Inkább szervosíthatná a gépet, az értelmesebb barkácsolás lenne.
Válasz #16589. hozzászólásra
:) most miért?
a vlagyi éppen azért "jó" mert megkíván minden barkács lehetőséget, szerintem nem rossz az ötlet.
Válasz #16588. hozzászólásra
Ha ez a szíved vágya, vegyed nyugodtan.
Remélem a függesztő karokat is kicseréled!
Sajna nem lehet szerkeszteni
Ez az a munkahenger, mint jobban megnéztem ezen még nyomástartó szelep is van. Így viszont már jobbnak tűnik az ára, főleg a nettó
www.hidem.hu/henger.php
Ez is jónak tűnik, pont van egy frankó méretű munkahengerük, csak ez is kétszer annyi, mint az MZT munkahengerek.
Köszi Srácok!
Az MTZ kormányhidraulika munkahengereket sikerült ma élőben megtekinteni. A piros színűt és a feketét is. A fekete valóban elég erősnek tűnik, az áruk is tűrhető. A bibi csak annyi, hogy így ebben a formában kicsit rövidek, és kicsi a kitolási hosszuk.
Van egy Dakota fedőnevű mg. munkahenger, velük felvettem a kapcsolatot, ami méretben éppen jó lenne mindkét célra kicsit drágább nettó 38eFt-ot mondott rá az ember.
mtz tömböt belevarrod,
nem nagy ügy :D
azon van 3 művelet, elvileg elég.
a kis vlagyi szivattyú kevesebbet tud mint az mtz szivattyú, mtz tömbjét nagyon biztosan nemtudod vele hazavágni sehogyse.
a letehető fardaru viszont jó ötlet, akárhonnan nézzük a kis t-25 struktúrális integritása nembiztos hogy elég :)
Válasz #16578. hozzászólásra
Hidraulikus harmadikpont Vlagyira , ha nincs a munkahengeren az "lezáró" szelep akkor b..... az egészet, a tömb nem fogja megtartani a kívánt pozícióban.
Fardaru helyett vegyél egy targonca tornyot, sok helyen hidraulikus harmadik ponttal hirdetik (persze ezek is csak a szimpla munkahengerek) 100-150.000Ft ért már pofás darabokat lehet kapni. pl.: http://olx.hu/hirdetes/targonca-torony-villakkal-alkudhato-ID2p5in.html
A kérdés, hogy van-e elég hidraulika köröd a függesztőkarhoz (1 pár), 3.pont (1 pár), torony (1 csati).
A tornyot le tudod a földre tenni (pl.: betonoszlop kiszedés,műtrágyaszóró töltés) ,nem terheled pluszban a traki farát, szerzel nagyobb hidr. tömböt csinálhatsz föld kanalat, trágyavillát, szőlő puttonyt, egyszóval sokkal univerzálisabban használható mint egy fardaru.
Válasz #16578. hozzászólásra
Szia!
Ha fardarut akarsz csinálni akkor javaslom, hogy legalább 80-as U gerendát fordíts össze és hegeszd meg.
A "gém" emelőnek nemártana két utas munkahenger, mert valamivel magasabbra tudnál emelni és a súlypontot is kijjebb vinni.
Még talp sem ártana alul,hogy ne a vonópad kapja a terhelést.{hidraulika tartályon levő munkahenger tartó fül}. De, csinálhatsz a fül alá tartót is.
Kapásból ennyi! Remélem nagyjából érthetően írtam.
Válasz #16581. hozzászólásra
biztosan a lehető legvaskosabbat nézném ki :D
ami csak befér.
főleg ha darut akar rá az Úr.
ott nagy az erőkar, nehogy az ne bírja.
Válasz #16580. hozzászólásra
http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/kepek/pag_cikkekkepei.aspx?CIKKID=1522
Erre a fajtára, vagy a vékonyabbikra gondoltál? Nekem is ez jutott eszembe, talán olyan 15-20 ezer forinttal olcsóbbak is, mintha le lenne gyártatva.
Ennél a főbb méretek: A csapszeg, amibe belemegy, annak a szélessége 5-5,5 cm, a munkahenger behúzott állapotban rögzítő csapszegek középpontjáig 42 cm. Sajnos pont a szélessége nem megfelelő, de ha a traktoron a 3. pont rögzítésénél kicsit szélesítve lenne, úgy már oda is beférne ez az erős munkahenger.
De akár ez is jó lehet:
http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/kepek/pag_cikkekkepei.aspx?CIKKID=1877
Válasz #16578. hozzászólásra
MTZ szervo munkahenger szerintem pont megfelelne neked!
Válasz #16578. hozzászólásra
háát,
megméred hogy egyáltalán mekkora löketű munkahenger kell neked,
milyen hosszúnak kell lennie maximum/minimum, abból ki lehet sakkozni melyikhez lehet igazodni.
utánna megsaccolod mekkora terhet akarnál vele mozgatni,
szivattyú nyomásnak 100 BAR -t vennék alapul, abból meglehet mondani mekkora dugattyúfelületre tud ennyit a 100 BAR.
aztán ami ehhez közeláll készen...
hát ezt hidraulika műhelyben beztos tudnak rajta segíteni,
illetve nézelődhetsz gépalkatrészek közt,
kitudja lehet hogy a sima c100 es mtz munkahenger megteszi, csak annak meg nemtudom a méreteit.
már hogy kitolva mekkora, meg összehúzva, meg hogy egyáltalán odafér e neked ahova kell.
senem kizárt hogy simán egy másik vlagyi munkahengert alkalmasnak fogsz találni a célra.
Üdv Vlagyisok!
Még nem nagyon szóltam hozzá a fórumhoz, mert én is innét merítem a hasznos ötleteket, amit nagyon köszönök az aktív tagoknak. Lassan 2 éve édesapám után örököltem egy Vlagyit amit én csak ház körüli munkákra, fahordásra használok. Csináltam hozzá egy kúpos rönkhasítót, illetve ma lett kész a szártépőm, amit ki is próbáltam. A szártépő kivitelezéséhez szintén itt találtam hasznos dolgokat.
Szóval akarok egy kis fejlesztés csinálni a Vlagyin. A hárompont felfüggesztés kitámasztó orsóját szeretném egy hidraulikus munkahengerrel helyettesíteni a felfüggesztett munkagépek menet közbeni állítási lehetősége miatt, illetve majd később, (télen ha ráérek) akarok egy fardarut csinálni amihez elképzelésem szerint szintén ezt a munkahengert használnám fel.
Nem brutál terhekhez, csak a munkagépek pótkocsira emeléséhez kellene, mert lesz olyan, amikor egyszerre több gépet is el kell szállítanom a nagyobb távolság miatt.
Szóval a hosszú bevezető után, azt szeretném kérdezni, hogy használ-e valaki ilyent, esetleg milyen munkahengert tudnátok erre a célra javasolni, sőt ha valakinek lenne eladó, az is érdekes lenne.
Előre is köszönöm!
Válasz #16576. hozzászólásra
Két éve vettem két belsövel együtt 125.ezerért.Azóta letakarva várják sorsukat.Ugyan is az akkori t-16.ra vettem.azt meg két hónap múlva el adtam vettem helyette a mostanit rendszámmal annak meg jók a gumijaik.
Válasz #16575. hozzászólásra
Jó...az is 16 colos
A t-16-os gumija jó-e rá?
hú, tényleg első. ezt jól benéztem. igen hátsó gumit keresek.
Válasz #16570. hozzászólásra
Szia!
Ez első gumi de, T25-re minek kell elöl traktormintás gumi?
Ha jól olvastam te hátsót keresel.
Válasz #16570. hozzászólásra
Haj!
Bár húszezer,de első kerékre való gumi!
Válasz #16567. hozzászólásra
Hali!
Ha hátsó gumit akarsz venni akkor ajánlanám a Mitas gumikat. Igaz drágák de, viszont jók.Ezek 20 körmösek, nehezebben repednek ki. Mérlegelni kell viszont hogy, milyen talajon akarod használni.Aszfalton, földúton vagy esetleg erdőben?T25-re minimum 11.2x28 vagy 12,4x28-as méretet ajánlanám. BKT gumit már kapsz párban 120-130 körül.{indiai}.
Amit írtál árat annyiért hol lehet új gumit venni?
Válasz #16568. hozzászólásra
Válasz #16566. hozzászólásra
Szia!
Az alábbiakban írtam, hogy nem foglalkoznak vele.
20.ezer forintos gumi??
Azt meg nézném.
Sziasztok, érdeklődni szeretnék, hogy ki milyen gumit ajánl venni a T-25-re? Esedékes lenne már egy hátsó gumi csere, hátha tud valaki olcsón jó minőségűt. A habi honlapján akartam venni a 20 ezer forintosat, de éppen nincsen nekik raktáron. Előre is köszönöm a választ.
Heló megnéztem az APS agro honlapját ott van kép is róla keres rájuk a neten.
Válasz #16564. hozzászólásra
Szia!
Érdeklődtem az APS Agro-nál is de,azt mondták, hogy T25-re kimondottan se ajtót se kabint nem gyártanak és nem is forgalmaznak. Ők csak MTZ -re vagy attól nagyobb gépekre való kabinok,
munkagépek forgalmazásával foglalkoznak.
Fülke/ajtó ügyben az aps agronál nem érdeklődtél? Nekik van elméletileg új fülke, lehet hogy külön ajtót is gyártanak vagy adnak rendelésre. Utángyártott cucc, nem olyan mint az eredeti fülke, de lehet hogy az ajtó pont passzolna, vagy nem olyan drága hogy az egészet is megérné megvenni, a régidet meg eladni, és akkor a különbözetből megvan ajtóstul az új fülke.
Válasz #16562. hozzászólásra
Hali Vezér!
Kíváncsiságból felhívtam még egyszer az úriembert. Ez az út járhatatlan egyben elvitték a kabint. Már fél éve keresem és sehonnan nem kaptam visszajelzést. A Habinál még rendelni sem tudnak, pedig elég kiterjedt hálózatuk van.Azért nevetséges hogy, az egész országban csak egy helyen lehet venni a karosszériához elemeket.{ott is egy vagyon}.
Köszi még egyszer!
Válasz #16561. hozzászólásra
Szia Geri!
Mikor légfékesre alakítottam a Vlagyit,akkor mentem el hozzá.
Telefonban még azt mondta van gyári szíjtárcsája,meg hozzá való kompresszor tartóval.
Darabra meg is volt,de a kompresszor tengelye felpontozva,hengerbordák letörve.
A szíjtárcsa meg valami hasonló,de nem gyári.
Aztán mutogatott ezt is azt is,végül a polcon kiszúrtam egy gyári szíjtárcsát,amire először azt mondta nem eladó,után 7 rugót kért volna érte,végül 4-ért odaadta.
Szóval csak óvatosan
Válasz #16558. hozzászólásra
Szia Koppány!
Ezzel a metéléssel lehet hogy, van igazságod .
Már régebben beszéltem vele többször is de, olyan árakat mondott hogy, dobtam egy hátast.
A traktorker-nél van de,az ára csillagászati.
Köszi!
Sziasztok!
De rég jártam erre :)
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/T25_komplett_fulke_17173126.htm
körülmetélt! Ez jó! Érthető a mivolta stb,modora!
Válasz #16554. hozzászólásra
Hali Geri!
Ezt a Csókát csörgesd meg!
Pár éve hentergett nála két fülke is.
Hátha akad még valami belőlük.
Vigyázz körülmetélt a csávó!
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/378443/T-25-bontott-alkatreszek-onindito-legszuro-motorhazteto-stb.html
Válasz #16556. hozzászólásra
Szia!
Köszönöm!
Válasz #16554. hozzászólásra
,
Válasz #16554. hozzászólásra
ajtó, sárvédő, motorháztető,
ezek olyan dolgok hogy inkább lottóznék senemmint nekiállnék felkutatni.
traktorker beztosan tud szerezni de kb. ugyanakkora tömegű uráánal kéne minimum fizetni érte.
már ha tényleg tudnak.
szerintem előrébb vagy ha magad csinálod :(
Üdv Mindenkinek!
Kérdezném hogy, T25-re nem tud valaki ajtót eladót.
Akárhol érdeklődök sehol nem találok, akinek meg van nem adja el.Ha tudna valaki akkor, nem állnék neki csinálni. Ilyen nehéz szerezni?
Köszönöm!
Válasz #16552. hozzászólásra
Kösziiii ! : , , . Jah,nem értem miért nincs benne. Külön az MTZ k.sziv tömítés 120ft. Csak a 25-ösre az nem jó. Így marad a faragás,hogy el ne felejtsem.
Válasz #16551. hozzászólásra
És ez lessz a második:D
Bocs de ezt nem hagyhattam ki!!!!
Amúgy én is vettem egy készletet mikor csináltam
az én T -16-om azt hittem lessz benne olyan ami
jó lessz azt még egy se!!!! És a szivatyú alá sem volt.
Válasz #16550. hozzászólásra
Néha kattints a fórumnévre is ,és nagyon sok mindent megtudsz,ha kicsit beleolvasol ! Vannak akik több éve fent vannak a fórumon,csak már beleuntak az és osztásba,és csak néha válaszolgatnak. De amúgy nem probléma a plusz tájékoztatás. Ha legközelebb tömítő pasztát veszel akkor ne a pirosat vedd ,hanem az FBS-t ,mert az ragaszt is,nem csak tömít!
Válasz #16548. hozzászólásra
jó hát most érted, innen én azt nem tudhatom mikor csináltál tömkítést,
feltételeztem ha kérdéses hogy van e benne, akkro okais van.
egészen értelmes elgondolásnak tűnt hogy talán azért érdekel hogy van e benne, mert nemtudod hoghy le lehet gyártani.
igazából az ember tényleg csak jót akar, meg leírja amit tud.
Válasz #16536. hozzászólásra
köszönöm a tanácsot!!
üdv mindenkinek
Válasz #16545. hozzászólásra
Köszi a villám oktatást . De tudom,hogyan kell tömítést legyártani házilag, 35-éve csináltam az elsőt!
Válasz #16546. hozzászólásra
Köszi.
Válasz #16544. hozzászólásra
Szia!
Amit én vettem abban nem volt, külön kellett vágnom rá.
Én ugyan úgy csináltam ahogy a2457 és kettőt mert, kellett a szervóhoz is.
Válasz #16544. hozzászólásra
paaszolok, de kisebb tömítéseket egy darab klingeritből egy szál kiskalapáccsal ki lehet kopogtatni szépen,
vtz/t25 trakikon még sose kellett szivattyút cserélnem,
mtz szivattyúhoz mindíg én csinálom.
arra úgy szoktam feltenni hogy fémtisztára csiszolok vászonnal mindent,
motortömítő (az a piros cucc) pasztából kap egy halvány réteget, arra jön a tömítés, és arra megint halvány réteg paszta, aztán a szivattyú,
csavarok persze átlósan huzatva szépen.
Kérdezni szeretném,akinek van váltó tömítés garnitúrája,megtudná írni,hogy van-e benne hidraulika szivattyú alá tömítés. Mert a kép alapján szerintem a szivattyú ház alá való van csak a készletben.
váltó tömítés készlet
Válasz #16538. hozzászólásra
A kuplung az olyan dolog,hogy nem az üóra határozza meg,hogy mikor kell javítani . Akár néhány perc alatt tönkre lehet tenni. Pl:csak 1 tuskó kihúzása és már vége is lehet.
Rendben köszönöm, ha esedékes lesz szólok ( de remélem nem lesz rá szükség ).
Tárcsázás után jött elő, az az érdekes, hogy amíg kiértem a benzinkútig addig semmit nem hallottam, hazafele figyeltem fel rá.