Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
bocsi, de kicsit elvesztem. A forgalmimban u.az van, mit Asztalos kollégának (fékezetlen 750, ráfutófékes 1500kg), légfék jelenleg nincs a gépen kiépítve, azért érdeklődök, érdemes-e belefogni
Segítségre lenne szükségem.
Ez a probléma már tavaly szántásokkor jelentkezett, de általában mindig jó lett pár emelgetés után.
A helyzet az, hogy nem engedi se úszóba, se ha nyomatom lefelé a munkaeszközt.
Gyanakodtam a munkahenger egyik közcsavarjára, mert az egyikben van valami szelep.
Nos letekertem a tömlőt, majd megnyomtam azt a szelepet és máris engedte lefelé az eszközt. ....meg én is megfürödtem az olajban..
Valaki csinált ezzel már valamit? Annyiban jó lehet az a szelep, hogy nem engedi gyorsan leesni a munkaeszközt. Mert gondolom , ha kiiktatnám, akkor zuhanna az eszköz.
Válasz #16078. hozzászólásra Szeki vagyok nekem is vtz 2048as om van a rudazatot lekövetve ott fogod megtalálni a légterelö burkolat alat egy laposvas melyen találsz egy furatot ahova a gömbvasat bedughatod lapos alátét sasszeg és már mükszik is álltalában meleg motort leállitva nekem is szokott néha nehezen indulni a nagy kompresszió miatt szinte mintha nem tudná át fordittani azt hirtelen mindha segbe rugnák hirtelen beindul,..
Üdv. domokos!
De mit értesz az alatt, hogy nem indult? Nem bírta megforgatni az önindító a motort? Mert olyan melegen a motornak már egy forgatásra is szépen be kellene indulnia.
De így van, vidd vissza a szerelőhöz, nem tart semmiből visszaraknia. De ha leköveted, te is vissza tudod rakni, hátha csak a húzó rudazat nincs vissza rakva a helyére.
"Akkor csak arra lennék kíváncsi hogy, előtte miként használták" : Illegálisan! Rendőr, nem mindegyik foglalkozik ilyenekkel. Tudod van aki rendszám nélkül is, vagy 3szögessel is eljár 10-20évig is,és nem fizet .Van aki meg pirossal is fizet,ennyi. Azért ma már pénzzel is 1re nehezebb ,v van amit nem is lehet elintézni.
Válasz #16077. hozzászólásra
Szia Stefi!
Ha ez így megy akkor nem érdemes levizsgáztatni légfékesre.
Az enyémen volt légfék mert a nyomai megvoltak {ékszíj tárcsa,tartók,légfék csatlakozó} de, amikor megvettem a főbb darabok {kompresszor,fékszelep,tartály stb...} már hiányoztak.Viszont a forgalmiban nincs feltüntetve az átmenő fék.Akkor csak arra lennék kíváncsi hogy, előtte miként használták!? Több helyen is érdeklődtem de, mindenhol mást mondtak.Akkor most hogy, legyek okos? Áprilisban megyek Kaposvárra majd ott megérdeklődöm konkrétan a vizsgaállomáson hogy,ilyenkor mi a teendő.
Végül azt hallottam hogy,pénzért mindent el lehet intézni.
Kívánok!!
vtz 2048-as traktoron nem működik a dekompresszor szerelőnél volt de utánna nem kötötte vissza... Tegnap meg áltam a kocsmánál 80 fokos volt a moci és nem indult.. És ilyen esetekben hasznos a dekompresszor.. Ha valaki tudja hogy hol lehet a bekotéssel a hiba az válaszolja meg Köszi
Gerimur.
Az lehet,hogy neked azt mondták. De kíváncsi lennék élesben,1 nem átmenőfékesre vizsgáztatott járművet mikor minősítenek át ,átmenőfékesre csak úgy "nem érdekel mi van beírva a forgalmiba"!De hogy nem írja át a vontatási korlátot abban 100% biztos vagyok. 14-20e ft-ért bezáratni 1 vizsgabázist.Minden járművet körbe kell fényképezni,és a képeket korlátlan ideig megőrizni,amiket a közlekedési hatóságok szoktak is ellenőriznek . És még a hűlye is látja,hogy a kompresszor és a tartály stb,ott figyel a gépen,de miért ha előtte nem volt átmenőfékre bejegyezve. Mondani sok mindent lehet,főleg ha nem kell megcsinálni! / De persze mindent lehet./ És én arra írtam az előző írásban ,hogy ha nincs bejegyezve átmenőfékre!!!És azt akarja ,hogy hivatalos legyen. Ha be van jegyezve az persze, nagyon sok,99%-a VBázison nem érdekli őket ,hogy működik vagy sem. És azt is elhiszem,hogy sok helyen átengedik műszakin a nem átmenő fékes bejegyzésű gépet ,légfékkel,de hogy a vontatást nem fogja bejegyezni az 100%! És még az okmányirodában is felülbírálnák az adatlap miatt.
Végre sikerült leszerelni az indítórelét, kb. fél órát voltam fejjel lefelé a trakiba de sikerült.
Tudna nekem valaki egy kapcsolási rajzot belinkelni, végignéztem vagy 50 oldalt de nem találom, pedig emlékszek rá hogy pár hónapja volt feltéve.
Válasz #16052. hozzászólásra
Szia Stefi!
Én ma voltam a szomszéd vizsgaállomáson és ott azt mondták hogy őket nem érdekli mi van felszerelve a traktorra{légfék,ködlámpa, munkalámpa stb.} de, ami fel van szerelve az működjön! Amiket felsoroltál dokumentációkat,engedélyeket stb. nem is érdekli őket!
"Lehet ahány ház annyi szopás"? Bocs! Szokás?
Válasz #16044. hozzászólásra
A traktorodon lehet légfék,vontathatsz is bár mit, csak ne találkozz leleményesebb rendőrrel!
A forgalmi a lényeg utána jön a vontatás.
ez kiváló ötlet.
+ csináld meg hogy NE kulccsal induljon, hanem nyomógombbal.
mert a kulcsos cucc -mint írta is valaki- hajlamos arra hogy ne indítson, hanem csak egy hangos "KATT" jön az önindítóból, talán sokadik próbára véletlen elindíthatja. amikor kellene a kakaó akkor leesi a feszültség kicsit, van hogy a nem túl remek kontakt miatt a kulcsos kapcsoló után annyira hogy nem tudja az önindító mágneskapcsolóját tartani.
Válasz #16052. hozzászólásra
Stefi,
mennyi az az "igen sok"?
hivatalos, forgalmiba bevésett nagy vontathatóság kellene, mert úgy néz ki, hogy záros időn belül a szüretet csak ládában fogja fogadni a felvásárló, és az vagy 20km főúton, és az ugye nem az a kategória, hogy a dűlőúton elporoszkálunk óvatosan, mert arra lényegesen nagyobb a rendőrsűrűség, főleg betakarítási időszakban
Ha a forgalmiban nincs feltüntetve az átmenő fék / 40q vontatás / Akkor nem tudsz vele mit csinálni,ha csak nem akarsz "igen sokat" rákölteni. Mert ha légfékesre akarnád le műszakiztatni akkor először kell 1 típus módosítási kérelem,majd 1 olyan embertől terv aki rendelkezik az ehhez kapcsolódó engedéllyel ,és műszaki rajzzal /dokumentációval / Majd egy hivatalos beépítési dokumentáció a beszerelésről . És majd ezután mehet a gépezet Hatósági Műszaki Vizsgára. Tehát nagyon nem egyszerű!
Utólagos elnézést kérek ha valakinek meg ígértem valamit és nem teljesítettem.Azt sem tudom hol van az eszem,mert sajnos ma derült ki ,hogy a négy hónapos kisfiamnak meg kell műteni a szívét mert bajok vannak.Tudom nem ide tartozik de ki kell engedni magamból.Megértéseteket köszönöm.
Az én trakimon van légfék, de a forgalmiba nincs beirva .Műszakin úgy ment át mint a vonat.(nincs rajta az ékszíj).Falusi autószervizbe vittem vizsgáztatni.Azt se tudták mit nézzenek rajta.Csak a pénzt kérték.
Válasz #16042. hozzászólásra Igen erröl van szó én vadi újként vettem a jármü kisérö lapján teljes felszereléssel de a szervizes húzta a fogát hogy a hiányosságokat számonkértem mert fele se volt a gépen mint ami a szerviz lapján szerepelt...
25336 hozzászólás
Itt a kép!
Üdv. Mindenkinek!Egy kis segítség kellene!A mellékelt képen szivárog a gázolaj a műanyag alatt!Hogy lehetne megszüntetni??Előre is Köszönöm!
Válasz #16086. hozzászólásra
Szia!
Az egy zuhanásgátló szelep {
közcsavar} Egy kis szemét kerülhetett bele bele és eldugaszolta.Pucold ki és jó lesz.
Válasz #16058. hozzászólásra
Szia Szeki,
bocsi, de kicsit elvesztem. A forgalmimban u.az van, mit Asztalos kollégának (fékezetlen 750, ráfutófékes 1500kg), légfék jelenleg nincs a gépen kiépítve, azért érdeklődök, érdemes-e belefogni
Hellosztok! Szerintetek is nehéz lesz a T-25-ösnek? Most rakjuk össze, 13 kapa lesz még rajta. Válaszotokat előre köszönöm.
Segítségre lenne szükségem.
Ez a probléma már tavaly szántásokkor jelentkezett, de általában mindig jó lett pár emelgetés után.
A helyzet az, hogy nem engedi se úszóba, se ha nyomatom lefelé a munkaeszközt.
Gyanakodtam a munkahenger egyik közcsavarjára, mert az egyikben van valami szelep.
Nos letekertem a tömlőt, majd megnyomtam azt a szelepet és máris engedte lefelé az eszközt. ....meg én is megfürödtem az olajban..
Valaki csinált ezzel már valamit? Annyiban jó lehet az a szelep, hogy nem engedi gyorsan leesni a munkaeszközt. Mert gondolom , ha kiiktatnám, akkor zuhanna az eszköz.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a T-30 traktorra jó a MTZ generátor, vagy a T-25ét rendeljem meg?
Válasz #16076. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #16078. hozzászólásra Szeki vagyok nekem is vtz 2048as om van a rudazatot lekövetve ott fogod megtalálni a légterelö burkolat alat egy laposvas melyen találsz egy furatot ahova a gömbvasat bedughatod lapos alátét sasszeg és már mükszik is álltalában meleg motort leállitva nekem is szokott néha nehezen indulni a nagy kompresszió miatt szinte mintha nem tudná át fordittani azt hirtelen mindha segbe rugnák hirtelen beindul,..
Válasz #16078. hozzászólásra
Üdv. domokos!
De mit értesz az alatt, hogy nem indult? Nem bírta megforgatni az önindító a motort? Mert olyan melegen a motornak már egy forgatásra is szépen be kellene indulnia.
De így van, vidd vissza a szerelőhöz, nem tart semmiből visszaraknia. De ha leköveted, te is vissza tudod rakni, hátha csak a húzó rudazat nincs vissza rakva a helyére.
Válasz #16078. hozzászólásra
Kövesd le a rudazat útját és elvezet a célhoz. De vissza is viheted a szerelőhöz nyugodt szívvel!
Válasz #16079. hozzászólásra
"Akkor csak arra lennék kíváncsi hogy, előtte miként használták" : Illegálisan! Rendőr, nem mindegyik foglalkozik ilyenekkel. Tudod van aki rendszám nélkül is, vagy 3szögessel is eljár 10-20évig is,és nem fizet .Van aki meg pirossal is fizet,ennyi. Azért ma már pénzzel is 1re nehezebb ,v van amit nem is lehet elintézni.
Válasz #16077. hozzászólásra
Szia Stefi!
Ha ez így megy akkor nem érdemes levizsgáztatni légfékesre.
Az enyémen volt légfék mert a nyomai megvoltak {ékszíj tárcsa,tartók,légfék csatlakozó} de, amikor megvettem a főbb darabok {kompresszor,fékszelep,tartály stb...} már hiányoztak.Viszont a forgalmiban nincs feltüntetve az átmenő fék.Akkor csak arra lennék kíváncsi hogy, előtte miként használták!? Több helyen is érdeklődtem de, mindenhol mást mondtak.Akkor most hogy, legyek okos? Áprilisban megyek Kaposvárra majd ott megérdeklődöm konkrétan a vizsgaállomáson hogy,ilyenkor mi a teendő.
Végül azt hallottam hogy,pénzért mindent el lehet intézni.
Kívánok!!
vtz 2048-as traktoron nem működik a dekompresszor szerelőnél volt de utánna nem kötötte vissza... Tegnap meg áltam a kocsmánál 80 fokos volt a moci és nem indult.. És ilyen esetekben hasznos a dekompresszor.. Ha valaki tudja hogy hol lehet a bekotéssel a hiba az válaszolja meg Köszi
Válasz #16070. hozzászólásra
Gerimur.
Az lehet,hogy neked azt mondták. De kíváncsi lennék élesben,1 nem átmenőfékesre vizsgáztatott járművet mikor minősítenek át ,átmenőfékesre csak úgy "nem érdekel mi van beírva a forgalmiba"!De hogy nem írja át a vontatási korlátot abban 100% biztos vagyok. 14-20e ft-ért bezáratni 1 vizsgabázist.Minden járművet körbe kell fényképezni,és a képeket korlátlan ideig megőrizni,amiket a közlekedési hatóságok szoktak is ellenőriznek . És még a hűlye is látja,hogy a kompresszor és a tartály stb,ott figyel a gépen,de miért ha előtte nem volt átmenőfékre bejegyezve. Mondani sok mindent lehet,főleg ha nem kell megcsinálni! / De persze mindent lehet./ És én arra írtam az előző írásban ,hogy ha nincs bejegyezve átmenőfékre!!!És azt akarja ,hogy hivatalos legyen. Ha be van jegyezve az persze, nagyon sok,99%-a VBázison nem érdekli őket ,hogy működik vagy sem. És azt is elhiszem,hogy sok helyen átengedik műszakin a nem átmenő fékes bejegyzésű gépet ,légfékkel,de hogy a vontatást nem fogja bejegyezni az 100%! És még az okmányirodában is felülbírálnák az adatlap miatt.
Válasz #16075. hozzászólásra
Szia!
A nevem alatt is fönt van.
Parancsolj:
Végre sikerült leszerelni az indítórelét, kb. fél órát voltam fejjel lefelé a trakiba de sikerült.
Tudna nekem valaki egy kapcsolási rajzot belinkelni, végignéztem vagy 50 oldalt de nem találom, pedig emlékszek rá hogy pár hónapja volt feltéve.
Válasz #14586. hozzászólásra
Üdv!
Engem érdekelne a kultivátor ha még megvan. Helyileg merre található?
Válasz #14586. hozzászólásra
Üdv!
Engem érdekelne a kultivátor ha még megvan. Helyileg merre található?
Válasz #16069. hozzászólásra
szia,
Apam szokott fureszelni. O gyerek kora ota csinalja, szereti.
Üdv Mindenkinek! Köszönöm a jókívánságokat mindenkinek ,jóleső érzés ,hogy gondolatban velünk vagytok!
Válasz #16052. hozzászólásra
Szia Stefi!
Én ma voltam a szomszéd vizsgaállomáson és ott azt mondták hogy őket nem érdekli mi van felszerelve a traktorra{légfék,ködlámpa, munkalámpa stb.} de, ami fel van szerelve az működjön! Amiket felsoroltál dokumentációkat,engedélyeket stb. nem is érdekli őket!
"Lehet ahány ház annyi szopás"? Bocs! Szokás?
Válasz #16046. hozzászólásra
Szia Bero!
Te csak saját célra fűrészelsz vagy bérbe is?
Válasz #16044. hozzászólásra
A traktorodon lehet légfék,vontathatsz is bár mit, csak ne találkozz leleményesebb rendőrrel!
A forgalmi a lényeg utána jön a vontatás.
Kitartast az egesz csaladnak
Válasz #16050. hozzászólásra
Szia Dini!
Nektek kitartást és türelmet a kicsinek pedig egészséget kívánok.
Válasz #16045. hozzászólásra
Ez a forgalmim.A levegő meg csak van. ha kell használom.Sehol nem kérdezték,hogy miért van rajta.
Válasz #16045. hozzászólásra
Ez a forgalmim.A levegő meg csak van. ha kell használom.Sehol nem kérdezték,hogy miért van rajta.
Válasz #16045. hozzászólásra
Ez a forgalmim.A levegő meg csak van. ha kell használom.Sehol nem kérdezték,hogy miért van rajta.
Válasz #16050. hozzászólásra Kitartást s mielöbbi gyógyulás kívánok..
Válasz #16050. hozzászólásra
Jobbulást a kicsinek, nektek pedig kitartást!
Remélem minél hamarabb azt írod ide nekünk hogy egészséges a kiskrapek mint a makk!
Válasz #16037. hozzászólásra
ez kiváló ötlet.
+ csináld meg hogy NE kulccsal induljon, hanem nyomógombbal.
mert a kulcsos cucc -mint írta is valaki- hajlamos arra hogy ne indítson, hanem csak egy hangos "KATT" jön az önindítóból, talán sokadik próbára véletlen elindíthatja. amikor kellene a kakaó akkor leesi a feszültség kicsit, van hogy a nem túl remek kontakt miatt a kulcsos kapcsoló után annyira hogy nem tudja az önindító mágneskapcsolóját tartani.
Válasz #16050. hozzászólásra
Kitartás, sok erőt a picinek és a családnak.
Válasz #16057. hozzászólásra Most mi áll a forgalmid vontathatosági bejegyzésnél ?A gépen vane kiépitve légfék?
Válasz #16052. hozzászólásra
Stefi,
mennyi az az "igen sok"?
hivatalos, forgalmiba bevésett nagy vontathatóság kellene, mert úgy néz ki, hogy záros időn belül a szüretet csak ládában fogja fogadni a felvásárló, és az vagy 20km főúton, és az ugye nem az a kategória, hogy a dűlőúton elporoszkálunk óvatosan, mert arra lényegesen nagyobb a rendőrsűrűség, főleg betakarítási időszakban
Válasz #16050. hozzászólásra
Jobbulást a Kisfiadnak!
Kemények a kis krapekok, bízom benne, hogy mielőbb meggyógyul!
Válasz #16053. hozzászólásra
Köszönöm Stefi69!
Válasz #16051. hozzászólásra
nem volt kedvunk leszerelni a furesz gepet. Igy egyszerubb volt behordani a fat:-D
Válasz #16050. hozzászólásra
Nagyon sok erőt ,és kitartást,Kívánok Nektek!!! A Picinek meg sok erőt és Minden Jót ,a mielőbbi gyógyuláshoz .
Válasz #16033. hozzászólásra
Ha a forgalmiban nincs feltüntetve az átmenő fék / 40q vontatás / Akkor nem tudsz vele mit csinálni,ha csak nem akarsz "igen sokat" rákölteni. Mert ha légfékesre akarnád le műszakiztatni akkor először kell 1 típus módosítási kérelem,majd 1 olyan embertől terv aki rendelkezik az ehhez kapcsolódó engedéllyel ,és műszaki rajzzal /dokumentációval / Majd egy hivatalos beépítési dokumentáció a beszerelésről . És majd ezután mehet a gépezet Hatósági Műszaki Vizsgára. Tehát nagyon nem egyszerű!
Válasz #16046. hozzászólásra Jó kis szerelvény...
Utólagos elnézést kérek ha valakinek meg ígértem valamit és nem teljesítettem.Azt sem tudom hol van az eszem,mert sajnos ma derült ki ,hogy a négy hónapos kisfiamnak meg kell műteni a szívét mert bajok vannak.Tudom nem ide tartozik de ki kell engedni magamból.Megértéseteket köszönöm.
Válasz #16048. hozzászólásra
Hát felénk a homok rengeteg esőt elbírna!
Válasz #16047. hozzászólásra Sajna nálunk hol esett hol szemerkélt az eső ,mostmár egy kicsit abba is hagyhatná..
Dolgoztunk ma egy kicsit! :-)
Válasz #16044. hozzászólásra És mivan a forgalmiban max vontatási össztömeg irva ? mert ha van légfék csak csak könnyeb a megállás..
Az én trakimon van légfék, de a forgalmiba nincs beirva .Műszakin úgy ment át mint a vonat.(nincs rajta az ékszíj).Falusi autószervizbe vittem vizsgáztatni.Azt se tudták mit nézzenek rajta.Csak a pénzt kérték.
Válasz #16042. hozzászólásra Igen erröl van szó én vadi újként vettem a jármü kisérö lapján teljes felszereléssel de a szervizes húzta a fogát hogy a hiányosságokat számonkértem mert fele se volt a gépen mint ami a szerviz lapján szerepelt...
A légfékrendszert meg ugye hivatalos dokumentumok is igazolják, hogy van rajtuk. Csak némelyikre nem szerelték fel rá.