Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.33 FtUSD389.71 FtCHF439.95 FtGBP489.96 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #15972. hozzászólásra
Bocsi!
Én írtam rosszul Neked van igazad!Csak futólag voltam fent telefonon és rosszul fogalmaztam.
Még egyszer elnézést kérek, ha rossz tanácsot adtam
Válasz #15970. hozzászólásra A menet irány szerint jobb oldalon a légterelő lemez alatt az önindittó elött generátor mögött , negyvenöt fokban álló leplombázott csavar alatt.
fordítva van mert ha megfeszíted a rugót akkor nő az olajnyomás és a lazításával meg csökken a nyomás ,Ugyanis ha feszíted a szivattyúnak le kell győznie a rugóerőt hogy a felesleges olaj elmenjen a golyónál.
Köszönöm mindkét infót, a felfogató csavaron húztam, de úgy látom hogy az állító csavarnál szivárog, ez létezhet?. Menne müszakira azért szeretném ezeket kiküszöbölni, az olajnyomás jó, így ezen állítani nem fogok.
Válasz #15968. hozzászólásra
Elnézést, ha butaságot kérdezek!Hol található a nyomásszabályzó szelep?Az enyémen munka közben 1,5 , indításkor 2 bár a nyomás,mások írták,hogy nekik több.
Válasz #15958. hozzászólásra Aféltengely szimering kéthelyen is ereszthet a váltófelöl vagy a lehajtás felöl , de a véglehajtás általában azért szokott szivárogni mert nincs szuszogoja és a höfok ingadozás miatt növekszik vagy csökken a benne lévö nyomás ha kicsit is de mivel hogy nem tud lélegezni igy valahol szivárognifog
Válasz #15958. hozzászólásra A nyomás szabályzó felfogatás csavarján huzhatsz de ha jó az olaj nyomásod üzem közben akkor a szabájzó csavarját nem bantanám,,,,
Válasz #15962. hozzászólásra
Tényleg, a szűrő szétszedéssel kell vigyázni valamire?Mert ahogy leengedtem az olajat a végén elég sűrű olajsár jött ki,ezért gondolom érdemes kipucolni a szűrőt is.
Válasz #15958. hozzászólásra
Hallgass szeki-re!
Okosságot írt.Az olajnyomás szabályzónál a rugó feszítésével {+golyó} csökken, a lazításával nő az olaj nyomás. Ugyan is ha feszíted a szivattyúnak nagyobb erőt kell legyőzni, ha lazítod kisebbet és ezáltal nő a nyomás.
Te kerestél a jó múltkorában gumi szalagot a tető és a fülke közé?
én nem rég vettem a trakira 10x40mm-es öntapadós habosított gumiszalagot. 11-12m kell rá összesen. bő 5m a tető alá, bő 5 a fülke alja és a kaszni közé, ha az első ablak alá is akarsz +1.
887+Áfa/m+postaköltség Rugalmas gumiáruház Szeged.
5m-es tekercsben adják.
mi ma ragasztgattuk körbe az egészet, mert a régi már nem sok sót ért.
komplett festés és felújítás után megérdemelt ennyit :-)
Válasz #15950. hozzászólásra
Üdv! Az enyém is az egyest és a kettest dobálta,rendesen le vannak darálva a fogaskerekek élei, idáig 89000-nél tartok és még kell pár dolog.Remélem utána jól fog működni a gépezet!
szia Dini,
a miénk is házilag lett átalakítva egykarosról kettőre.
még az előző tulaj által.
fúrt egy lyukat a kulisszára előre, bele egy átalakító készletből egy tengely a füllel, ami a váltóban a rudazatba illeszkedik, és a normál váltó szára helyett lökdösi a fogaskerekeket, rá egy kar és kész (talán az is benne volt az átalakító készletben, mert gyárinak tűnik).
mi kicsit átalakítottuk, mert erősen lógott már a kar jobbra-balra (beszűkítettük a rudazaton a hézagot, amiben a kar jár), és az évek alatt a furat is kiszopósodott, így a tengely kapott egy perselyt két hatalmas alátéttel a kulisszán kívül-belül, mert ugye csapágyazni nem tudtuk.
kiderül milyen lesz, de már feszes az irányváltó
mi is szétdobtuk a télen a váltót, egy 100as ment bele alkatrészként.
az összes csapágy, szimmering, több tengely és fogaskerék cserére érett volt, dobálta az egyest, mert már gömbölyű volt a fogaskerék
Pont a külön irányváltó karosnál kopnak jobban a fogaskerekek,mert az 1 karosnál irányváltáshoz először üresbe kell rakni a váltót és csak ezután tudod az irányt váltani.Míg a 2 karosnál rögtön tudod az irányt váltani,és nincs ideje "megállni",lelassulni a fogaskerekeknek,és ezért hamarabb összeérnek,/recsegnek / nagyobbat fognak.
Válasz #15941. hozzászólásra
Üdv! Szerintem kilehetne cserélni,csak a váltóház tetején lévő lemezen kell alakítani,amiben a váltókar mozog. A váltó a kopott alkatrészek miatt így néz ki,ezért gondolkodom a cserén. Majd a lemezről teszek föl képet.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Az egykaros váltót ki lehet-e cserélni irányváltósra?Mert most elég mélyre kellett nyúlni a váltóba.Mert szerintem azzal kevésbé koptatja a fogaskerekeket,és elég húzós az alkatrészek ára.
Válasz #15938. hozzászólásra A fék az nem ottvan az a keréktengely hézagolás állitásának helye, a fék szerkezet ott van ahol az olaj szivárgást látod az fölött onnan is szivároghat az olaj , féltengej szimering,a hajtásház vagy sebváltó felöli,de szokott a töcsavarnál is szivárogni, a negyven ötfokos plombárott valami a motor oldalán az a motorolaj nyomás szabájzó....
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, holnap lenne egy kis időm szerelni ehhez kellene néhány tanács. A belinkelt képen az olajfolyást egyszerűen papírtömítéssel meglehet oldani? Egy szaki ránézett azt mondta hogy ha szimering baja lenne akkor nem ott szivárogna, túlhúzni nem szeretném az anyákat nehogy megszakadjon a menet, valamint az egyik féken szeretnék állítani. A bejelölt fedelet ha leveszem azon keresztül tudok állítani a fékszalagon? korábban már levettem a csavarokat viszont enyhe feszengetés ellenére sem jött le, lehet erősebben kellene feszíteni? Valamint ha valaki a Habi oldaláról betudná linkelni milyen indítórelé szükséges a trakihoz megköszönném mert ott nem tudtak segíteni. A váltónál szeretnék még néhány tömítést cserélni. Le kell e engednem az olajat a tömítéscseréhez? és a motorolajolajteknő bal oldalán(ha szemből nézem) van egy kb. 45 fokban lefelé álló valami(csavar) plombaszerű valamivel lezárva. Ez mi célt szolgál? ott is szivárog az olaj, elég nehéz hozzáférni, húzhatok azon a csavaron nyugodtan? Elnézést a sáros trakiért, de nem rég voltam műkakit szórni a kalászosra. Köszönöm előre is!
Válasz #15935. hozzászólásra Ezt az óra szerü ábrát több helyen is megtalálod ,álltalába a tisztittások és olajcserék intervallumát jelzik űzem órában..
Válasz #15933. hozzászólásra Attol fűg hol laksz hol használod mien a KMB s,elvileg műszaki nélkül nem huzhatod közúton ,sajna az enyém is azért van félre húzva ,,,
Erre az életben rá nem jöttem volna, max tapasztalati úton. De így,csak a videót nézve soha. Nagyon jó ez a fórum, már sokadjára tapasztalom! Egy kis érdekesség mára is jutott ezzel, és ha egyszer véletlen nekem is lesz hasonló feladatom, akár saját, akár bérmunka, tudni fogom hogy induljak el! Ennek most nagyon örültem. Szeretem az ilyen kis apró trükköket, szakmai "titkokat"....
Válasz #15928. hozzászólásra Azért van a folia oda rakva hogy elcsusszon a repce szára a kiálló és a forgó részektöl mert külőnben össze szedne minden szárat,,én egyszer jértam úgy az ártéren fa hordás közben hogy összeszedte a másfél méteres gazat az elsö hajtás kardánja hogy majd nem lefogta a gépet lehetett egy órát vágni tépni már föstölt az egész alja a gépnek...
25322 hozzászólás
az előbb lemaradt
Válasz #15959. hozzászólásra
még nincs teljesen kész, de már látszik, milyen lesz.
Árpy,
megérdemel egy matricát?
Válasz #15972. hozzászólásra
Bocsi!
Én írtam rosszul Neked van igazad!Csak futólag voltam fent telefonon és rosszul fogalmaztam.
Még egyszer elnézést kérek, ha rossz tanácsot adtam
Válasz #15970. hozzászólásra A menet irány szerint jobb oldalon a légterelő lemez alatt az önindittó elött generátor mögött , negyvenöt fokban álló leplombázott csavar alatt.
Válasz #15972. hozzászólásra
Na végre.
Válasz #15960. hozzászólásra
fordítva van mert ha megfeszíted a rugót akkor nő az olajnyomás és a lazításával meg csökken a nyomás ,Ugyanis ha feszíted a szivattyúnak le kell győznie a rugóerőt hogy a felesleges olaj elmenjen a golyónál.
Válasz #15968. hozzászólásra
Köszönöm mindkét infót, a felfogató csavaron húztam, de úgy látom hogy az állító csavarnál szivárog, ez létezhet?. Menne müszakira azért szeretném ezeket kiküszöbölni, az olajnyomás jó, így ezen állítani nem fogok.
Válasz #15968. hozzászólásra
Elnézést, ha butaságot kérdezek!Hol található a nyomásszabályzó szelep?Az enyémen munka közben 1,5 , indításkor 2 bár a nyomás,mások írták,hogy nekik több.
Válasz #15958. hozzászólásra Aféltengely szimering kéthelyen is ereszthet a váltófelöl vagy a lehajtás felöl , de a véglehajtás általában azért szokott szivárogni mert nincs szuszogoja és a höfok ingadozás miatt növekszik vagy csökken a benne lévö nyomás ha kicsit is de mivel hogy nem tud lélegezni igy valahol szivárognifog
Válasz #15958. hozzászólásra A nyomás szabályzó felfogatás csavarján huzhatsz de ha jó az olaj nyomásod üzem közben akkor a szabájzó csavarját nem bantanám,,,,
Válasz #15965. hozzászólásra
Mindenhogy próbáltuk még óvatosan ütögetve és feszegetve , meg se mozdul.
Válasz #15962. hozzászólásra
Tényleg, a szűrő szétszedéssel kell vigyázni valamire?Mert ahogy leengedtem az olajat a végén elég sűrű olajsár jött ki,ezért gondolom érdemes kipucolni a szűrőt is.
Válasz #15964. hozzászólásra
Értem.Annak simán le kell jönnie max a tömítés nem engedi.
Válasz #15963. hozzászólásra
Csak azért kell levenni,hogy a tlt ki lehessen húzni,mert alul a kis fogaskereket is ki kellene cserélni.
Válasz #15961. hozzászólásra
Ja bocs te mindent szét szettél.
Válasz #15961. hozzászólásra
Szia.A szűrőt is le csavaroztad?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni? A hidraulika tartálynál kiszedtem a felfogató csavarokat,és nem tudom leemelni a váltóról.
Válasz #15958. hozzászólásra
Hallgass szeki-re!
Okosságot írt.Az olajnyomás szabályzónál a rugó feszítésével {+golyó} csökken, a lazításával nő az olaj nyomás. Ugyan is ha feszíted a szivattyúnak nagyobb erőt kell legyőzni, ha lazítod kisebbet és ezáltal nő a nyomás.
Válasz #15957. hozzászólásra
Szia nd!
Te egy Úr vagy
Nem is tudod mennyit segítettél
Köszönöm!
Válasz #15939. hozzászólásra
Akkor féltengely szimering inkább? Nem értettem pontosan...a nyomásszabályzón húzhatok valamennyit? Mármint a csavaron, ezzel elállítok valamit?
Gerimur,
Te kerestél a jó múltkorában gumi szalagot a tető és a fülke közé?
én nem rég vettem a trakira 10x40mm-es öntapadós habosított gumiszalagot. 11-12m kell rá összesen. bő 5m a tető alá, bő 5 a fülke alja és a kaszni közé, ha az első ablak alá is akarsz +1.
887+Áfa/m+postaköltség Rugalmas gumiáruház Szeged.
5m-es tekercsben adják.
mi ma ragasztgattuk körbe az egészet, mert a régi már nem sok sót ért.
komplett festés és felújítás után megérdemelt ennyit :-)
ha érdekel vkit, maradt 3-4 méter
Válasz #15954. hozzászólásra
Szerintem egy jó villamosság szerelő bevezetékelí neked !
Válasz #15954. hozzászólásra
Szerintem egy jó villamosság szerelő bevezetékelí neked !
Sziasztok.
Remélem tud nekem valaki segíteni nekem T 25-höz kellene kábel köteg.
Hol lehet venni vagy rendelni mert sehol sem találok.
Üdv:Zoli.
Válasz #15922. hozzászólásra
Nagykálló !!
Válasz #15950. hozzászólásra
Üdv! Az enyém is az egyest és a kettest dobálta,rendesen le vannak darálva a fogaskerekek élei, idáig 89000-nél tartok és még kell pár dolog.Remélem utána jól fog működni a gépezet!
Válasz #15944. hozzászólásra
Köszönöm a tanácsot!Akkor lehet,hogy marad az egész csak váltókart cserélem, mert elvan kopva a végén lévő gömb.
Válasz #15940. hozzászólásra
szia Dini,
a miénk is házilag lett átalakítva egykarosról kettőre.
még az előző tulaj által.
fúrt egy lyukat a kulisszára előre, bele egy átalakító készletből egy tengely a füllel, ami a váltóban a rudazatba illeszkedik, és a normál váltó szára helyett lökdösi a fogaskerekeket, rá egy kar és kész (talán az is benne volt az átalakító készletben, mert gyárinak tűnik).
mi kicsit átalakítottuk, mert erősen lógott már a kar jobbra-balra (beszűkítettük a rudazaton a hézagot, amiben a kar jár), és az évek alatt a furat is kiszopósodott, így a tengely kapott egy perselyt két hatalmas alátéttel a kulisszán kívül-belül, mert ugye csapágyazni nem tudtuk.
kiderül milyen lesz, de már feszes az irányváltó
mi is szétdobtuk a télen a váltót, egy 100as ment bele alkatrészként.
az összes csapágy, szimmering, több tengely és fogaskerék cserére érett volt, dobálta az egyest, mert már gömbölyű volt a fogaskerék
sok sikert!
Válasz #15948. hozzászólásra
Az ám.Tavaly ősszel észre vetem hogy akár hogy állítom a kerék összetartást nem akart jó lenni.Ez volt a gond.
Válasz #15946. hozzászólásra Királycsapszeg,,,,
Válasz #15944. hozzászólásra
Szóval azt mondod hogy nem érdemes kicserélni 2 karosra.
Válasz #15945. hozzászólásra
Mai munkám.
Válasz #15940. hozzászólásra
Pont a külön irányváltó karosnál kopnak jobban a fogaskerekek,mert az 1 karosnál irányváltáshoz először üresbe kell rakni a váltót és csak ezután tudod az irányt váltani.Míg a 2 karosnál rögtön tudod az irányt váltani,és nincs ideje "megállni",lelassulni a fogaskerekeknek,és ezért hamarabb összeérnek,/recsegnek / nagyobbat fognak.
Válasz #15942. hozzászólásra
Rendesen szét van szedve.
Válasz #15941. hozzászólásra
Üdv! Szerintem kilehetne cserélni,csak a váltóház tetején lévő lemezen kell alakítani,amiben a váltókar mozog. A váltó a kopott alkatrészek miatt így néz ki,ezért gondolkodom a cserén. Majd a lemezről teszek föl képet.
Válasz #15940. hozzászólásra
Szia.Engemet is érdekelne.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Az egykaros váltót ki lehet-e cserélni irányváltósra?Mert most elég mélyre kellett nyúlni a váltóba.Mert szerintem azzal kevésbé koptatja a fogaskerekeket,és elég húzós az alkatrészek ára.
Válasz #15938. hozzászólásra A fék az nem ottvan az a keréktengely hézagolás állitásának helye, a fék szerkezet ott van ahol az olaj szivárgást látod az fölött onnan is szivároghat az olaj , féltengej szimering,a hajtásház vagy sebváltó felöli,de szokott a töcsavarnál is szivárogni, a negyven ötfokos plombárott valami a motor oldalán az a motorolaj nyomás szabájzó....
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, holnap lenne egy kis időm szerelni ehhez kellene néhány tanács. A belinkelt képen az olajfolyást egyszerűen papírtömítéssel meglehet oldani? Egy szaki ránézett azt mondta hogy ha szimering baja lenne akkor nem ott szivárogna, túlhúzni nem szeretném az anyákat nehogy megszakadjon a menet, valamint az egyik féken szeretnék állítani. A bejelölt fedelet ha leveszem azon keresztül tudok állítani a fékszalagon? korábban már levettem a csavarokat viszont enyhe feszengetés ellenére sem jött le, lehet erősebben kellene feszíteni? Valamint ha valaki a Habi oldaláról betudná linkelni milyen indítórelé szükséges a trakihoz megköszönném mert ott nem tudtak segíteni. A váltónál szeretnék még néhány tömítést cserélni. Le kell e engednem az olajat a tömítéscseréhez? és a motorolajolajteknő bal oldalán(ha szemből nézem) van egy kb. 45 fokban lefelé álló valami(csavar) plombaszerű valamivel lezárva. Ez mi célt szolgál? ott is szivárog az olaj, elég nehéz hozzáférni, húzhatok azon a csavaron nyugodtan? Elnézést a sáros trakiért, de nem rég voltam műkakit szórni a kalászosra. Köszönöm előre is!
Válasz #15936. hozzászólásra
Köszönöm.
Erre nem gondoltam :)
Válasz #15935. hozzászólásra Ezt az óra szerü ábrát több helyen is megtalálod ,álltalába a tisztittások és olajcserék intervallumát jelzik űzem órában..
Meg tudná valaki mondani ez mi célt szolgál ? az az óra szerű.....
Válasz #15933. hozzászólásra Attol fűg hol laksz hol használod mien a KMB s,elvileg műszaki nélkül nem huzhatod közúton ,sajna az enyém is azért van félre húzva ,,,
Sziasztok van 1 egytengelyes pótkocsim kell rá műszaki vagy valami? Lehet vele közlekedni közúton?
Sziasztok van 1 egytengelyes pótkocsim kell rá műszaki vagy valami? Lehet vele közlekedni közúton?
Válasz #15930. hozzászólásra Nincsmit,
Szia!
Erre az életben rá nem jöttem volna, max tapasztalati úton. De így,csak a videót nézve soha. Nagyon jó ez a fórum, már sokadjára tapasztalom! Egy kis érdekesség mára is jutott ezzel, és ha egyszer véletlen nekem is lesz hasonló feladatom, akár saját, akár bérmunka, tudni fogom hogy induljak el! Ennek most nagyon örültem. Szeretem az ilyen kis apró trükköket, szakmai "titkokat"....
Köszönöm Neked!
Válasz #15928. hozzászólásra Azért van a folia oda rakva hogy elcsusszon a repce szára a kiálló és a forgó részektöl mert külőnben össze szedne minden szárat,,én egyszer jértam úgy az ártéren fa hordás közben hogy összeszedte a másfél méteres gazat az elsö hajtás kardánja hogy majd nem lefogta a gépet lehetett egy órát vágni tépni már föstölt az egész alja a gépnek...
http://www.youtube.com/watch?v=M8LoSK-76dU