Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Az egykaros váltót ki lehet-e cserélni irányváltósra?Mert most elég mélyre kellett nyúlni a váltóba.Mert szerintem azzal kevésbé koptatja a fogaskerekeket,és elég húzós az alkatrészek ára.
Válasz #15938. hozzászólásra A fék az nem ottvan az a keréktengely hézagolás állitásának helye, a fék szerkezet ott van ahol az olaj szivárgást látod az fölött onnan is szivároghat az olaj , féltengej szimering,a hajtásház vagy sebváltó felöli,de szokott a töcsavarnál is szivárogni, a negyven ötfokos plombárott valami a motor oldalán az a motorolaj nyomás szabájzó....
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, holnap lenne egy kis időm szerelni ehhez kellene néhány tanács. A belinkelt képen az olajfolyást egyszerűen papírtömítéssel meglehet oldani? Egy szaki ránézett azt mondta hogy ha szimering baja lenne akkor nem ott szivárogna, túlhúzni nem szeretném az anyákat nehogy megszakadjon a menet, valamint az egyik féken szeretnék állítani. A bejelölt fedelet ha leveszem azon keresztül tudok állítani a fékszalagon? korábban már levettem a csavarokat viszont enyhe feszengetés ellenére sem jött le, lehet erősebben kellene feszíteni? Valamint ha valaki a Habi oldaláról betudná linkelni milyen indítórelé szükséges a trakihoz megköszönném mert ott nem tudtak segíteni. A váltónál szeretnék még néhány tömítést cserélni. Le kell e engednem az olajat a tömítéscseréhez? és a motorolajolajteknő bal oldalán(ha szemből nézem) van egy kb. 45 fokban lefelé álló valami(csavar) plombaszerű valamivel lezárva. Ez mi célt szolgál? ott is szivárog az olaj, elég nehéz hozzáférni, húzhatok azon a csavaron nyugodtan? Elnézést a sáros trakiért, de nem rég voltam műkakit szórni a kalászosra. Köszönöm előre is!
Válasz #15935. hozzászólásra Ezt az óra szerü ábrát több helyen is megtalálod ,álltalába a tisztittások és olajcserék intervallumát jelzik űzem órában..
Válasz #15933. hozzászólásra Attol fűg hol laksz hol használod mien a KMB s,elvileg műszaki nélkül nem huzhatod közúton ,sajna az enyém is azért van félre húzva ,,,
Erre az életben rá nem jöttem volna, max tapasztalati úton. De így,csak a videót nézve soha. Nagyon jó ez a fórum, már sokadjára tapasztalom! Egy kis érdekesség mára is jutott ezzel, és ha egyszer véletlen nekem is lesz hasonló feladatom, akár saját, akár bérmunka, tudni fogom hogy induljak el! Ennek most nagyon örültem. Szeretem az ilyen kis apró trükköket, szakmai "titkokat"....
Válasz #15928. hozzászólásra Azért van a folia oda rakva hogy elcsusszon a repce szára a kiálló és a forgó részektöl mert külőnben össze szedne minden szárat,,én egyszer jértam úgy az ártéren fa hordás közben hogy összeszedte a másfél méteres gazat az elsö hajtás kardánja hogy majd nem lefogta a gépet lehetett egy órát vágni tépni már föstölt az egész alja a gépnek...
Néztem ma egy videót, és egyszerűen nem tudok rájönni hogy miért van a traktor alján a fekete fólia....Talán olajcsöpögést felfogni? Ha annyira csöpög akkor már rég rossz, meg ha csöpög is aláteszek egy kartont hogy ne koszolja a flasztert aztán kész...Hogy veszi észre ha valami csavar kilazul, öntvény elreped, vagy bármi egyéb rendellenességet? Nagyon fúrja az oldalamat a kíváncsiság, Nektek valami ésszerű magyarázat?
Jó az egész videó egyébként, de 0:40-től jön a T-25
Nincs utána kaszám, most kezdem én is egyre többet használni a trakit(örököltem) így majd lassan jönnek a munkagépek, jelenleg eke, talajmaró, pótkocsi, házi készítésű burgi ültető valamint töltő van hozzá.
na nem is az a lényeg hogy szépen viszi, hanem hogy nem egyhelyben kapirgál vele. és ez 3 fejes, nem pediglen kettő.
még ha három hengeresre is van már átoperálva, akkor is az eke amit mutattál 2 fejes, el kell hogy vigye.
de látod a videón, orrsúlyt azt kívánja.
Sajnos lekapargattam ,de a számok meg vannak csak nem passzolnak pedig eredeti még a festése nem hiszem ,hogy cserélve lett volna azért köszönöm még futok egy kört a vizsga bázison.
Ha lesz ! 9évre lett most. És a szántósoknak 1 nap volt a beadásra,aki nem tudta,v nem volt előre kész a Pályázat annak be sem kellet adnia. És nem kevés szántó kell hozzá.A kertészetinél meg több HA gyümölcsös ,v szőlő kell. De ha nyertél is milyent,mert én is gondolkozom már jó ideje másik trakiról /újszerű / de milyent ? . Orosz v Nyugati,esetleg távol keleti. Ha Orosz csakis MTZ,mert a többihez alkatrész nulla A Kinai és Társainál még rosszabb a helyzet. Ha nyugati az meg Új v újszerűen is nagyon zsebbenyúlós téma,a javítása meg /árban / katasztrofális.Az 1-ik ismerősnek a Johni 120le-s kuplungozása 500e ft-be került.És nem kell a fórumokról stb javítgatni.Még a nagymenő szerelők is csak nézegetik őket,marad a szervizes szerelő.Teli elektronikával stb.Nagyon elgondolkoztató.Az ismeretségi körömbe most hoztak 11db 820-ast és 892-est és 1db 320-as ,"De az MTZ is 6milla".2db Nyugati gépet,de ott a tulajok nagyon erősek. Te miben gondolkoztál?
Köszönöm szépen mindenkinek aki a kaszálásos kérdésemre válaszolt!
Jó a szántós videó, volt már belinkelve ide ha jól emlékszem, és már akkor is szó esett róla hogy ez nem egy "hagyományos" vlagyi. Átalakította 3 hengeresre és talán turbósra is. Úgy látom ez még az átalakítás előtti állapot (átalakítás után átkerült a kipufogó meg feketére festette a motort), de lehet hogy már előtte is bele volt "piszkálva" és azért vitte ilyen szépen. Mondjuk a talaj is nagyon jó puhának tűnik, lehet az is segített a gépnek.
Válasz #15908. hozzászólásra
Szia!
Az enyém 2x35-ös lengyel eke és megvagyok vele elégedve.
Szerintem megéri megvenni mert, ennyi pénzért váltva forgatósat nem nagyon kapsz bár, ezt az ekét nem ismerem.
Tudom hogy azt mondtam hogy lengyel ekénél maradok, de ezen megakadt a szemem! Szerintetek hogy bírná a gépezet?
Elég olcsó, nincs is vészes állapotban,közel is van és a váltva forgató jól jönne a hegyes vidék miatt!
http://aprod.hu/hirdetes/2-es-valtva-forgatos-eke-elado-ID1RV6J.html#abc88fbb20
Válasz #15892. hozzászólásra
Hatósági vizsgán,v eredetiség vizsgán kevés a lemez tábla. De a váltó oldalába is be van ütve,csak sajnos minden 2.gépnél stimmel.De nézd meg mert nálad lehet,hogy pont jó.És akkor elfogadják.Felrakok 1 képet amin van 1 fehér x ,és ez az x alatt kb 1cm-re és jobb oldalra kb 10cm -re kezdődnek a számok,és a váltó széléig tart.Ha le van festve akkor óvatosan kapard le a festéket és látni fogod a számokat.
http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20120422111231_agroinform_20110722190921_20110722024.jpg váltó
Válasz #15899. hozzászólásra
Szia!
Jó döntés.
Eleinte én sem hittem hogy ez az eke mit teljesít,csak ajánlani tudom.T25,T30 után kiváló! { 2x35}
Kellemesen csalódtam benne.
Az túlzás hogy kolbászból van! :)
Ha lesz gép pályázat akkor szeretnénk pályázni egy 50Le körüli új gépre!
Egyenlőre még elég a kisgép, de akarok még földeket és akkor már kicsi lesz!
25336 hozzászólás
Válasz #15940. hozzászólásra
Szia.Engemet is érdekelne.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Az egykaros váltót ki
lehet-e cserélni irányváltósra?Mert most elég mélyre kellett nyúlni a váltóba.Mert szerintem azzal kevésbé koptatja a fogaskerekeket,és elég húzós az alkatrészek ára.
Válasz #15938. hozzászólásra A fék az nem ottvan az a keréktengely hézagolás állitásának helye, a fék szerkezet ott van ahol az olaj szivárgást látod az fölött onnan is szivároghat az olaj , féltengej szimering,a hajtásház vagy sebváltó felöli,de szokott a töcsavarnál is szivárogni, a negyven ötfokos plombárott valami a motor oldalán az a motorolaj nyomás szabájzó....
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, holnap lenne egy kis időm szerelni ehhez kellene néhány tanács. A belinkelt képen az olajfolyást egyszerűen papírtömítéssel meglehet oldani? Egy szaki ránézett azt mondta hogy ha szimering baja lenne akkor nem ott szivárogna, túlhúzni nem szeretném az anyákat nehogy megszakadjon a menet, valamint az egyik féken szeretnék állítani. A bejelölt fedelet ha leveszem azon keresztül tudok állítani a fékszalagon? korábban már levettem a csavarokat viszont enyhe feszengetés ellenére sem jött le, lehet erősebben kellene feszíteni? Valamint ha valaki a Habi oldaláról betudná linkelni milyen indítórelé szükséges a trakihoz megköszönném mert ott nem tudtak segíteni. A váltónál szeretnék még néhány tömítést cserélni. Le kell e engednem az olajat a tömítéscseréhez? és a motorolajolajteknő bal oldalán(ha szemből nézem) van egy kb. 45 fokban lefelé álló valami(csavar) plombaszerű valamivel lezárva. Ez mi célt szolgál? ott is szivárog az olaj, elég nehéz hozzáférni, húzhatok azon a csavaron nyugodtan? Elnézést a sáros trakiért, de nem rég voltam műkakit szórni a kalászosra. Köszönöm előre is!
![kép](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140221173316_fek_es_olaj.jpg)
Válasz #15936. hozzászólásra
Köszönöm.
Erre nem gondoltam :)
Válasz #15935. hozzászólásra Ezt az óra szerü ábrát több helyen is megtalálod ,álltalába a tisztittások és olajcserék intervallumát jelzik űzem órában..
Meg tudná valaki mondani ez mi célt szolgál ? az az óra szerű.....
Válasz #15933. hozzászólásra Attol fűg hol laksz hol használod mien a KMB s,elvileg műszaki nélkül nem huzhatod közúton ,sajna az enyém is azért van félre húzva ,,,
Sziasztok van 1 egytengelyes pótkocsim kell rá műszaki vagy valami? Lehet vele közlekedni közúton?
Sziasztok van 1 egytengelyes pótkocsim kell rá műszaki vagy valami? Lehet vele közlekedni közúton?
Válasz #15930. hozzászólásra Nincsmit,
Szia!
Egy kis érdekesség mára is jutott ezzel, és ha egyszer véletlen nekem is lesz hasonló feladatom, akár saját, akár bérmunka, tudni fogom hogy induljak el! Ennek most nagyon örültem. Szeretem az ilyen kis apró trükköket, szakmai "titkokat"....
Erre az életben rá nem jöttem volna, max tapasztalati úton. De így,csak a videót nézve soha. Nagyon jó ez a fórum, már sokadjára tapasztalom!
Köszönöm Neked!
Válasz #15928. hozzászólásra Azért van a folia oda rakva hogy elcsusszon a repce szára a kiálló és a forgó részektöl mert külőnben össze szedne minden szárat,,én egyszer jértam úgy az ártéren fa hordás közben hogy összeszedte a másfél méteres gazat az elsö hajtás kardánja hogy majd nem lefogta a gépet lehetett egy órát vágni tépni már föstölt az egész alja a gépnek...
http://www.youtube.com/watch?v=M8LoSK-76dU
Szép estét kívánok!
Néztem ma egy videót, és egyszerűen nem tudok rájönni hogy miért van a traktor alján a fekete fólia....Talán olajcsöpögést felfogni? Ha annyira csöpög akkor már rég rossz, meg ha csöpög is aláteszek egy kartont hogy ne koszolja a flasztert aztán kész...Hogy veszi észre ha valami csavar kilazul, öntvény elreped, vagy bármi egyéb rendellenességet? Nagyon fúrja az oldalamat a kíváncsiság, Nektek valami ésszerű magyarázat?
Jó az egész videó egyébként, de 0:40-től jön a T-25
http://www.youtube.com/watch?v=M8LoSK-76dU
Válasz #15925. hozzászólásra
Nincs utána kaszám, most kezdem én is egyre többet használni a trakit(örököltem) így majd lassan jönnek a munkagépek, jelenleg eke, talajmaró, pótkocsi, házi készítésű burgi ültető valamint töltő van hozzá.
szia én is szabolcsi vagyok. Neked van kaszád?
Válasz #15922. hozzászólásra
Igen, miért kérdezed?
Válasz #15911. hozzászólásra
na nem is az a lényeg hogy szépen viszi, hanem hogy nem egyhelyben kapirgál vele. és ez 3 fejes, nem pediglen kettő.
még ha három hengeresre is van már átoperálva, akkor is az eke amit mutattál 2 fejes, el kell hogy vigye.
de látod a videón, orrsúlyt azt kívánja.
Van valaki Szabolcsból?
Sziasztok! Ptsz2 es potkocsit nem tudtok eladot?
Válasz #15919. hozzászólásra
Területileg illetékes település Gödöllő
Válasz #15918. hozzászólásra
Hová akarod vinni vizsgára ? / helység /
Válasz #15906. hozzászólásra
Sajnos lekapargattam ,de a számok meg vannak csak nem passzolnak pedig eredeti még a festése nem hiszem ,hogy cserélve lett volna azért köszönöm még futok egy kört a vizsga bázison.
Válasz #15900. hozzászólásra
És a szántósoknak 1 nap volt a beadásra,aki nem tudta,v nem volt előre kész a Pályázat annak be sem kellet adnia. És nem kevés szántó kell hozzá.A kertészetinél meg több HA gyümölcsös ,v szőlő kell. De ha nyertél is milyent,mert én is gondolkozom már jó ideje másik trakiról /újszerű / de milyent ? . Orosz v Nyugati,esetleg távol keleti. Ha Orosz csakis MTZ,mert a többihez alkatrész nulla
A Kinai és Társainál még rosszabb a helyzet. Ha nyugati az meg Új v újszerűen is nagyon zsebbenyúlós téma,a javítása meg /árban / katasztrofális.Az 1-ik ismerősnek a Johni 120le-s kuplungozása 500e ft-be került.És nem kell a fórumokról stb javítgatni.Még a nagymenő szerelők is csak nézegetik őket,marad a szervizes szerelő.Teli elektronikával stb.Nagyon elgondolkoztató.Az ismeretségi körömbe most hoztak 11db 820-ast és 892-est és 1db 320-as ,"De az MTZ is 6milla".2db Nyugati gépet,de ott a tulajok nagyon erősek. Te miben gondolkoztál?
Ha lesz ! 9évre lett most.
Üdv. Sziasztok.T-25 után való 3 soros kukorica-vetőgépet keresek.
Üdv! Tudna valaki segíteni? Hogyan lehet kivenni a difizár karját? Kivettem a 3 lefogató csavart, de nem tudom kihúzni.
Üdv mindenkinek! Végre sikerült hozzáfogni a javításhoz. Végeredmény:![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140218203310_p1013251.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140218203412_p1013252.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140218203644_p1013254.jpg)
Sajna nem tudom elérni a hirdetőt! Pedig jó lett volna ez az eke!![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz #15908. hozzászólásra
Még egy eke:http://aprod.hu/hirdetes/regent-saturn-2s-mechanikus-valtvaforgato-eke-elado-ID1MvIb.html#7e41738331
Sziasztok!
Köszönöm szépen mindenkinek aki a kaszálásos kérdésemre válaszolt!
Jó a szántós videó, volt már belinkelve ide ha jól emlékszem, és már akkor is szó esett róla hogy ez nem egy "hagyományos" vlagyi. Átalakította 3 hengeresre és talán turbósra is. Úgy látom ez még az átalakítás előtti állapot (átalakítás után átkerült a kipufogó meg feketére festette a motort), de lehet hogy már előtte is bele volt "piszkálva" és azért vitte ilyen szépen. Mondjuk a talaj is nagyon jó puhának tűnik, lehet az is segített a gépnek.
Válasz #15908. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=NkqJ8aEq2vY
no comment.
Válasz #15908. hozzászólásra
Szia!
Az enyém 2x35-ös lengyel eke és megvagyok vele elégedve.
Szerintem megéri megvenni mert, ennyi pénzért váltva forgatósat nem nagyon kapsz bár, ezt az ekét nem ismerem.
Tudom hogy azt mondtam hogy lengyel ekénél maradok, de ezen megakadt a szemem! Szerintetek hogy bírná a gépezet?
Elég olcsó, nincs is vészes állapotban,közel is van és a váltva forgató jól jönne a hegyes vidék miatt!
http://aprod.hu/hirdetes/2-es-valtva-forgatos-eke-elado-ID1RV6J.html#abc88fbb20
Válasz #15896. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Több helyen is.
És a gumik is jók! / katonai ZIL / A virsli gumikkal már ott maradt volna!
Válasz #15892. hozzászólásra
Hatósági vizsgán,v eredetiség vizsgán kevés a lemez tábla. De a váltó oldalába is be van ütve,csak sajnos minden 2.gépnél stimmel.De nézd meg mert nálad lehet,hogy pont jó.És akkor elfogadják.Felrakok 1 képet amin van 1 fehér x ,és ez az x alatt kb 1cm-re és jobb oldalra kb 10cm -re kezdődnek a számok,és a váltó széléig tart.Ha le van festve akkor óvatosan kapard le a festéket és látni fogod a számokat.
http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20120422111231_agroinform_20110722190921_20110722024.jpg
váltó
Válasz #15903. hozzászólásra
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
értelem szerűen a ventilátor felőli henger az 1-es
Válasz #15903. hozzászólásra
Amelyiket kinevezed!
Üdv Kollégák!
Tudnátok abban segíteni,hogy a motorban melyik henger viseli az1-es számot?
A lendkerék oldali,vagy a hűtés felöli?vagy a
Válasz #15899. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Szia!
Jó döntés.
Eleinte én sem hittem hogy ez az eke mit teljesít,csak ajánlani tudom.T25,T30 után kiváló! { 2x35}
Kellemesen csalódtam benne.
Válasz #15896. hozzászólásra Így néz ki az erdei traktorozás pottal néha üressen is müvészet a traktorozás, szeretem,,
Válasz #15885. hozzászólásra
![smile sad](/oldforum/images/smiles/sad.gif)
Az túlzás hogy kolbászból van! :)
Ha lesz gép pályázat akkor szeretnénk pályázni egy 50Le körüli új gépre!
Egyenlőre még elég a kisgép, de akarok még földeket és akkor már kicsi lesz!
Válasz #15883. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Köszi a hozzászólásokat!
Szerintem megmaradok az eredeti tervemnél mivel ti is megerősítettetek benne, ugyhogy lengyel eke lesz!
nálam is ilyen helyen kapják, ilyen az igazi ártéri szigeterdő :D
mielőtt bárkibe felmerülne, ezt lehet nyugodtan, nem könyököl le a gépezet tőle. csak ésszel kell, ahogy a videón is csinálják.
Válasz #15896. hozzászólásra
Hú ez nagyon ott van
Na , ehhez mit szóltok?
Igazi erdészeti T-25. Itt most a súly is meg van hátul, meg a difi is jól működik. ![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
T-25 és az erdészeti út..
Válasz #15894. hozzászólásra
Próbáld meg ugyan akkora számbeütővel beütni a számokat mint a régin volt. Vagy vidd el a régit is.
Válasz #15893. hozzászólásra
azon nekem is meg van a szám csak ki lett cserélve és nagyon nem akarom cípelni a vizsgára ,ha nem muszály
Válasz #15892. hozzászólásra
Nekem csak a hidraulika tartályon nézték a számot,mással különös képpen nem is nagyon foglalkoztak.
Köszönöm a gyors választ az a kis tábla meg van csak nem tudom ,hogy azt elfogadják a vizsgán.