Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.33 FtUSD389.71 FtCHF439.95 FtGBP489.96 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hosszú még a Tél.ha a tavalyiból indulunk ki. Az ára miatt nem kérdés hogy megérte-e.! Kicsi esztergályos munka pár csapágy a fogaskerék és már kész is. De ha valaki felismeri hogy milyen gyártmány vagy típus lehet megköszönöm a segítséget!
Válasz #15820. hozzászólásra
Gondolom igen, még nem szedtem szét ilyen típust.
Nézegettem az előző javításkor kiszedett alkatrészeket, a tengelyt kicserélték a görbesége miatt, a hüvely ami rajta van a két ékpályával (amit a csavar fog össze) azt nem, most vagy a feltágulás vagy már kopottak az ékek, vagy a ékpályák.
Múltkor erről a Marórol írtam, megérkezett! Valaki látott már ilyet? Hajtásháza nem ismerős esetleg? Felső homlokfogaskerék és derékszöghajtás nincs meg. Ezt szeretném tavaszra húzni!
Előre is Köszönöm a Tanyácsokat !!!
Válasz #15819. hozzászólásra
Akkor lehet hogy, a primer tengely összekötő hüvelyéről van szó ami a hidraulika szivattyú hajtása mögött van.
Azért a reteszelőt se árt ellenőrizni.
Nem marad a helyén, de a reteszelő jó(állítólag) tavaly itt írta valaki hogy nála is volt ilyen gond, akkor valami tengelyről volt szó.......mindegy majd látjuk ha szét szedjük a jó időben.
Szuper volt mai napig.
Ma visszavittem.
Reggel kicsit nehezen indult, kimentem az erdőbe darálni.
2 óra múlva pihenő, leállítottam.
Na utána csak zörgött,kattogott.
Mintha valami az önindítónál önálló életet élne :)
(azt mondták, lehet beragadt és úgy ment)
A fiúk tolták be úgy indult :)
Segítene valaki és felrakna egy közeli képet a T-25-ös trakija ülésének alsó részéről. Én éppen újítom az enyémet. A festéssel végeztem és ahogy rakom össze az alkatrészeket, valami nem igazán stímmel. Csatolok egy képet is.
Válasz #15794. hozzászólásra
Bocs,hogy bele vau vau. Ez előtt 10 éve 17500ft-ért vágták le a 3ha!!!Elég viccesnek találtam a fiút azóta se volt felénk!!De akkor sürgős volt.70000-ért vettünk egy kaszát és a sarjút már mi vágtuk le.Minek az embernek ellenség,ha vannak haverjai.
De itt nézz körül,ha van konkurencia és kell a pénz alá mész egy kicsit,ha nincs akkor fölé!
http://www.peterkeszaki.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=66:mezgazdasagi-szolgaltatasok&catid=37:szolgaltatasok&Itemid=81
Attól is függ kinek kaszálsz és milyen a terület!
Van az MVH.-nak hivatalos táblázata amiből ki keresheted.
Én általában az elfogyasztott gázolaj árát szorzom 2X.
Például 1 ha kaszálás 2 órát vesz igénybe és 6 liter gázolajat,az durván 6X420=2540X2=5000.ft de ha a 8 litert megeszi a gép
8X420=3360X2=6720 felkerekítve 7000.ft
Üdv:KEGE
ha bejön a lottó szelvényem akkor fogom a vtz-t, és hengerenként fog kapni egy méretezett biturbót. esküszöm.
csakhogy sikítson a 6 turbó rajta.
a t-25 öst meg le fogom homokszóróztatni és nagytisztaságú aranybevonatot kap tetőtől talpig.
az mtz-t meg ki fogom lövetni egy rakétával az űrbe.
a bolgár lánctalpassal pedig világkörüli útra indulok.
Sebességkidobás reteszelő szokott lenni. Fülke alatt jobb oldalt az orsón kell állítani. Kb félig benyomott kuplungnál adja ki a sebességet álló helyzetben.
Nincs kedvem vissza olvasni, de már írtátok itt.... amikor a diffzárra rálépve , s erőlködik, s kidobja a sebességet,.... akkor mi szokott lenni a hiba???
Első dolog amit ellenőrizz szerintem hogy nincs-e fel lazulva az irányváltó kart rögzítő csavar! trepni alatt van. a kar tövében. Szemből bal oldalról lehet meghúzni okozhatja a hibát. talán 14 es fejű csavar. ha nem ez akkor sanjos beljebb lesz a hiba. Nálam ez volt!!
Én magam nem értek a trakihoz, de már jártam úgy, hogy váltottam, de a traki valahogy nem váltott. Nem recsegett, csak nem kapcsolt. Eddig nem tudtam eldönteni, hogy én vagyok a béna vagy a váltó nem működött.
A lényeg, hogy addig kapcsolgattam, ide-oda hogy csak működőképes lett. Hát ennyi.
Sziasztok! S.O.S. jótanácsot várok a T 25-ös traktorom minden előzmény nélkül csak előre megy hiába kapcsolom az irányváltot olyan érzésem van mindha össze akadna a válto de ez minden előzmény nélkül történt ágatapritottunk és utánna nem tolatott várom hogy mi lehet a hiba oka a traktor 1983-as.
Válasz #15777. hozzászólásra
Szia!
A hidraulika szivattyú hajtásházába nem kell külön olaj.
A hidraulika és a szervó szivattyú hajtása a váltóból kapja a kenést.
A fékhez le kell venni a kereket,sonkát.Én levettem a féltengelyházat is mert, hiányoztak a tehermentesítő stiftek.A kabin gumi bakjait is le kell csavarozni és a kabint alátámasztani, de menet közben úgy rá jössz majd.
Egy ábra a fékről:
25322 hozzászólás
Sziasztok!
Önindító zárlatos lett :(
Kapott egy vadi új áttétes önindítót :) /24500)
Egyenlőre szuper!
Válasz #15824. hozzászólásra
A kapákat sem árt majd lecserélni, mert ezekkel nem fogsz jó munkát végezni.
Válasz #15822. hozzászólásra
Hosszú még a Tél.ha a tavalyiból indulunk ki. Az ára miatt nem kérdés hogy megérte-e.! Kicsi esztergályos munka pár csapágy a fogaskerék és már kész is. De ha valaki felismeri hogy milyen gyártmány vagy típus lehet megköszönöm a segítséget!
Válasz #15820. hozzászólásra
Gondolom igen, még nem szedtem szét ilyen típust.
Nézegettem az előző javításkor kiszedett alkatrészeket, a tengelyt kicserélték a görbesége miatt, a hüvely ami rajta van a két ékpályával (amit a csavar fog össze) azt nem, most vagy a feltágulás vagy már kopottak az ékek, vagy a ékpályák.
Válasz #15821. hozzászólásra A képekröl itélve egy pár órát dolgozhatsz rajta de ha rendessen megcsinálod akkor meghálálja.
Üdv. Mindenkinek!
Múltkor erről a Marórol írtam, megérkezett! Valaki látott már ilyet? Hajtásháza nem ismerős esetleg? Felső homlokfogaskerék és derékszöghajtás nincs meg. Ezt szeretném tavaszra húzni!
Előre is Köszönöm a Tanyácsokat !!!
Válasz #15819. hozzászólásra
Akkor lehet hogy, a primer tengely összekötő hüvelyéről van szó ami a hidraulika szivattyú hajtása mögött van.
Azért a reteszelőt se árt ellenőrizni.
Válasz #15797. hozzászólásra
Nem marad a helyén, de a reteszelő jó(állítólag) tavaly itt írta valaki hogy nála is volt ilyen gond, akkor valami tengelyről volt szó.......mindegy majd látjuk ha szét szedjük a jó időben.
Kösz Stefi69. Sikerült az ülést megoldanom. Az általad leírt hiányzó alkatrészeket pótoltam. Üdv
Kösz Czank Sanyi. Sikerült az ülést megoldanom. Az általad leírt hiányzó alkatrészeket pótoltam. Üdv
Válasz #15811. hozzászólásra
Bendix be tud ragadni. De ha leállítják rögtön akkor még meg lehet menteni.
Egyszer beakadt nekem is, pihentettem egy fél napot és azóta is jó.
Válasz #15814. hozzászólásra
Nekem van egy 175 cm-es 4 dobos rotációs kaszám T25-öshöz ideális.
ha érdekel a hírdetéseim közt megtalálod.
mekkora a kaszád?
Tisztelt fórumtársak! Aki akar csatlakozzon az alábbi csoporthoz! [link1]
Tisztelt fórumtársak! Aki akar csatlakozzon az alábbi csoporthoz! https://www.facebook.com/groups/kistraktor/
Válasz #15776. hozzászólásra
Szia Árpy!
Szuper volt mai napig.
Ma visszavittem.
Reggel kicsit nehezen indult, kimentem az erdőbe darálni.
2 óra múlva pihenő, leállítottam.
Na utána csak zörgött,kattogott.
Mintha valami az önindítónál önálló életet élne :)
(azt mondták, lehet beragadt és úgy ment)
A fiúk tolták be úgy indult :)
Válasz #15809. hozzászólásra
Ez most komoly
köszi bucó,akkor úgy lesz megoldva.
Válasz #15806. hozzászólásra
Nincs benne az orsó /csavar/ amivel a súlyt,ill a magasság állítható. Nem raktad vissza v nem is volt benne ?
Válasz #15805. hozzászólásra
tallóz, kiválaszt, megnyit, feltölt, beilleszt, mehet.
Itt a kép.
Sziasztok!
Segítene valaki és felrakna egy közeli képet a T-25-ös trakija ülésének alsó részéről. Én éppen újítom az enyémet. A festéssel végeztem és ahogy rakom össze az alkatrészeket, valami nem igazán stímmel. Csatolok egy képet is.
Válasz #15802. hozzászólásra
Ok!
Válasz #15801. hozzászólásra
Küldtem neked mail-t Sanyi bácsi!
Válasz #15797. hozzászólásra
Állítólag, holnap rákérdek, én tavaly télen jártam vele, akkor is dobálta, de már nem emlékszem mely sebességet, de azt tudom ha erőlködött akkor.
atis26. Beró árulja az övét.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/7-leveles-tarcsa/20140119-5157731/
Válasz #15794. hozzászólásra
Bocs,hogy bele vau vau. Ez előtt 10 éve 17500ft-ért vágták le a 3ha!!!Elég viccesnek találtam a fiút azóta se volt felénk!!De akkor sürgős volt.70000-ért vettünk egy kaszát és a sarjút már mi vágtuk le.Minek az embernek ellenség,ha vannak haverjai.
De itt nézz körül,ha van konkurencia és kell a pénz alá mész egy kicsit,ha nincs akkor fölé!
http://www.peterkeszaki.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=66:mezgazdasagi-szolgaltatasok&catid=37:szolgaltatasok&Itemid=81
Válasz #15794. hozzászólásra
Attól is függ kinek kaszálsz és milyen a terület!
Van az MVH.-nak hivatalos táblázata amiből ki keresheted.
Én általában az elfogyasztott gázolaj árát szorzom 2X.
Például 1 ha kaszálás 2 órát vesz igénybe és 6 liter gázolajat,az durván 6X420=2540X2=5000.ft de ha a 8 litert megeszi a gép
8X420=3360X2=6720 felkerekítve 7000.ft
Üdv:KEGE
Válasz #15791. hozzászólásra
A sebességváltó kar a helyén marad, csak kidobja a sebességet?
ha bejön a lottó szelvényem akkor fogom a vtz-t, és hengerenként fog kapni egy méretezett biturbót. esküszöm.
csakhogy sikítson a 6 turbó rajta.
a t-25 öst meg le fogom homokszóróztatni és nagytisztaságú aranybevonatot kap tetőtől talpig.
az mtz-t meg ki fogom lövetni egy rakétával az űrbe.
a bolgár lánctalpassal pedig világkörüli útra indulok.
http://www.youtube.com/watch?v=DX6By6WRBmw
Sziasztok!
Igazán nem szeretnék kíváncsiskodni, de érdekelne hogy kaszálásért (alternáló, dobkasza, vagy fűnyíró) mit kérnek/kértek hektáronként.
Köszönöm az infót
nincs valakinek eladó 1 tengelyes pótkocsija
Válasz #15778. hozzászólásra
Köszönöm megint a gyors segítséget!
Válasz #15790. hozzászólásra
Nem a helyéről jön ki, nem hajt, csak ha újra kapcsolsz., a kar a helyén marad.
Sebességkidobás reteszelő szokott lenni. Fülke alatt jobb oldalt az orsón kell állítani. Kb félig benyomott kuplungnál adja ki a sebességet álló helyzetben.
Nincs kedvem vissza olvasni, de már írtátok itt.... amikor a diffzárra rálépve , s erőlködik, s kidobja a sebességet,.... akkor mi szokott lenni a hiba???
Segítség kellene T-25-ös sebességváltó csapágy méret kellene főleg az írányváltó tengelyé bal-jobb oldal.
Üdv.
HA valakit érdekel van egy tartalék motorom T-16-ba a kuplungszerkezetet leszámítva jó a T25-be is 3,5 olajnyomással.1
[kep1]
Üdv.
HA valakit érdekel van egy tartalék motorom T-16-ba a kuplungszerkezetet leszámítva jó a T25-be is 3,5 olajnyomással.1
Válasz #15779. hozzászólásra
Hali orral állj bele egy mély árokba és akkor nem kell leengedni az olajat, mert macera vissza tölteni.
Válasz #15783. hozzászólásra
Először nekem is ez volt az első gondolatom de az írányváltókar csavarja nem volt meglazulva teljesen tanácstalan vagyok. Csapágy vagy fogaskerék?
Válasz #15781. hozzászólásra
Első dolog amit ellenőrizz szerintem hogy nincs-e fel lazulva az irányváltó kart rögzítő csavar! trepni alatt van. a kar tövében. Szemből bal oldalról lehet meghúzni okozhatja a hibát. talán 14 es fejű csavar. ha nem ez akkor sanjos beljebb lesz a hiba. Nálam ez volt!!
Válasz #15781. hozzászólásra
Helló!
Én magam nem értek a trakihoz, de már jártam úgy, hogy váltottam, de a traki valahogy nem váltott. Nem recsegett, csak nem kapcsolt. Eddig nem tudtam eldönteni, hogy én vagyok a béna vagy a váltó nem működött.
A lényeg, hogy addig kapcsolgattam, ide-oda hogy csak működőképes lett. Hát ennyi.
Sziasztok! S.O.S. jótanácsot várok a T 25-ös traktorom minden előzmény nélkül csak előre megy hiába kapcsolom az irányváltot olyan érzésem van mindha össze akadna a válto de ez minden előzmény nélkül történt ágatapritottunk és utánna nem tolatott várom hogy mi lehet a hiba oka a traktor 1983-as.
Válasz #15779. hozzászólásra
Üdv.Igen le kell engedni az olajat.
A hátsó tlt kihajtó tengelyt szeretném kicserélni,nem tudja valaki, hogy a váltó olajat le kell-e engedni.
Válasz #15777. hozzászólásra
Szia!
A hidraulika szivattyú hajtásházába nem kell külön olaj.
A hidraulika és a szervó szivattyú hajtása a váltóból kapja a kenést.
A fékhez le kell venni a kereket,sonkát.Én levettem a féltengelyházat is mert, hiányoztak a tehermentesítő stiftek.A kabin gumi bakjait is le kell csavarozni és a kabint alátámasztani, de menet közben úgy rá jössz majd.
Egy ábra a fékről: