Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ZF-be szoktam hőkezeltetni. Magánszemélynek is vállalnak fémmegmunkálást, és hőkezelést is, (bordamarást nem).
Anyagot adni kell (BC3).
Hőkezelést nagyon olcsón csinálják ~350Ft/kg
Megmunkálási árat nem tudok mert nekem bordát, és fogat is kellett marni.
A fogmarást meglehetne oldani csak a hőkezeléssel van a probléma.{legalábbis felénk}
Csináltak gyári után méret azonos kereket,hőkezelték és egy tavasz után kihegyesedtek! Hasonló eset történt a kapákkal is.{Japán maró volt}
Válasz #15831. hozzászólásra
Szia!
Ez a barátommal egyeztetve nagyon hasonlít az Ő barátjának a marójára. Az láncos volt.Szerinte ez egy Bolgár maró.
Én ehhez nem tudok hozzá szólni mert, nem vagyok benne biztos.
Válasz #15830. hozzászólásra
Hello! Fogaskerekek vannak benne.(egyenes fogazásu) Felső hiányzik oldalát még nem értem rá lebontani akkor derül ki milyen meglepi van belül. Derékszög hajtásom is van egy elfekvőben csak azt elfelejtettem lefényképezni majd holnap. Elég erősnek tűnik. 1:1 ben hajt. Kapák természetesen cserések de előbb azt szeretném hogy forogjon. Köszi a segítségeteket!
Válasz #15821. hozzászólásra Csak egy kérdés,láncos vagy fogaskerekes a hajtás házad ? nem látni bele ? nekem van egy használt Bolgár 160 as derékszőg hajtásom az homlok fogaskerekes volt ...
Válasz #15823. hozzászólásra
Először nem árt az egyszerűbb hibalehetőségeket kizárni mielőtt nekiállnánk a nagyobb bontásnak. Ha az összekötő megmozdul akkor az előbb-utóbb retesz, tengely,hibához vezethet vagy esetleg elreped az összekötő.
Hosszú még a Tél.ha a tavalyiból indulunk ki. Az ára miatt nem kérdés hogy megérte-e.! Kicsi esztergályos munka pár csapágy a fogaskerék és már kész is. De ha valaki felismeri hogy milyen gyártmány vagy típus lehet megköszönöm a segítséget!
Válasz #15820. hozzászólásra
Gondolom igen, még nem szedtem szét ilyen típust.
Nézegettem az előző javításkor kiszedett alkatrészeket, a tengelyt kicserélték a görbesége miatt, a hüvely ami rajta van a két ékpályával (amit a csavar fog össze) azt nem, most vagy a feltágulás vagy már kopottak az ékek, vagy a ékpályák.
Múltkor erről a Marórol írtam, megérkezett! Valaki látott már ilyet? Hajtásháza nem ismerős esetleg? Felső homlokfogaskerék és derékszöghajtás nincs meg. Ezt szeretném tavaszra húzni!
Előre is Köszönöm a Tanyácsokat !!!
Válasz #15819. hozzászólásra
Akkor lehet hogy, a primer tengely összekötő hüvelyéről van szó ami a hidraulika szivattyú hajtása mögött van.
Azért a reteszelőt se árt ellenőrizni.
Nem marad a helyén, de a reteszelő jó(állítólag) tavaly itt írta valaki hogy nála is volt ilyen gond, akkor valami tengelyről volt szó.......mindegy majd látjuk ha szét szedjük a jó időben.
Szuper volt mai napig.
Ma visszavittem.
Reggel kicsit nehezen indult, kimentem az erdőbe darálni.
2 óra múlva pihenő, leállítottam.
Na utána csak zörgött,kattogott.
Mintha valami az önindítónál önálló életet élne :)
(azt mondták, lehet beragadt és úgy ment)
A fiúk tolták be úgy indult :)
Segítene valaki és felrakna egy közeli képet a T-25-ös trakija ülésének alsó részéről. Én éppen újítom az enyémet. A festéssel végeztem és ahogy rakom össze az alkatrészeket, valami nem igazán stímmel. Csatolok egy képet is.
Válasz #15794. hozzászólásra
Bocs,hogy bele vau vau. Ez előtt 10 éve 17500ft-ért vágták le a 3ha!!!Elég viccesnek találtam a fiút azóta se volt felénk!!De akkor sürgős volt.70000-ért vettünk egy kaszát és a sarjút már mi vágtuk le.Minek az embernek ellenség,ha vannak haverjai.
De itt nézz körül,ha van konkurencia és kell a pénz alá mész egy kicsit,ha nincs akkor fölé!
http://www.peterkeszaki.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=66:mezgazdasagi-szolgaltatasok&catid=37:szolgaltatasok&Itemid=81
Attól is függ kinek kaszálsz és milyen a terület!
Van az MVH.-nak hivatalos táblázata amiből ki keresheted.
Én általában az elfogyasztott gázolaj árát szorzom 2X.
Például 1 ha kaszálás 2 órát vesz igénybe és 6 liter gázolajat,az durván 6X420=2540X2=5000.ft de ha a 8 litert megeszi a gép
8X420=3360X2=6720 felkerekítve 7000.ft
Üdv:KEGE
ha bejön a lottó szelvényem akkor fogom a vtz-t, és hengerenként fog kapni egy méretezett biturbót. esküszöm.
csakhogy sikítson a 6 turbó rajta.
a t-25 öst meg le fogom homokszóróztatni és nagytisztaságú aranybevonatot kap tetőtől talpig.
az mtz-t meg ki fogom lövetni egy rakétával az űrbe.
a bolgár lánctalpassal pedig világkörüli útra indulok.
25336 hozzászólás
Sziasztok!
Hol tudok venni új ülést a gépbe?
Köszi a valaszt.
Üdv B
Válasz #15838. hozzászólásra
Nézz fel az Apródra, múltkor négy is volt fent.
Válasz #15838. hozzászólásra Nekem van de saját készittésü.
nem tudtok valakinek eladó egytengelyes pótkocsit eladót
Válasz #15836. hozzászólásra
ZF-be szoktam hőkezeltetni. Magánszemélynek is vállalnak fémmegmunkálást, és hőkezelést is, (bordamarást nem).
Anyagot adni kell (BC3).
Hőkezelést nagyon olcsón csinálják ~350Ft/kg
Megmunkálási árat nem tudok mert nekem bordát, és fogat is kellett marni.
A fogmarást meglehetne oldani csak a hőkezeléssel van a probléma.{legalábbis felénk}
Csináltak gyári után méret azonos kereket,hőkezelték és egy tavasz után kihegyesedtek! Hasonló eset történt a kapákkal is.{Japán maró volt}
Válasz #15834. hozzászólásra
Hmmm ugyanezen gondolkodom. Szerintem is egyszerübb lenne és talán elbírná valami duplasoros lánc!
Válasz #15831. hozzászólásra
(Lehet olcsóbb lenne átalakítani láncosra. Arany áron mérik a fogmarást + a hőkezelés.)
Válasz #15831. hozzászólásra
Szerintem a Tiéd nem láncos,hanem fogaskerekes.
Válasz #15831. hozzászólásra
Szia!
Ez a barátommal egyeztetve nagyon hasonlít az Ő barátjának a marójára. Az láncos volt.Szerinte ez egy Bolgár maró.
Én ehhez nem tudok hozzá szólni mert, nem vagyok benne biztos.
Válasz #15830. hozzászólásra
Hello! Fogaskerekek vannak benne.(egyenes fogazásu) Felső hiányzik oldalát még nem értem rá lebontani akkor derül ki milyen meglepi van belül. Derékszög hajtásom is van egy elfekvőben csak azt elfelejtettem lefényképezni majd holnap. Elég erősnek tűnik. 1:1 ben hajt. Kapák természetesen cserések de előbb azt szeretném hogy forogjon. Köszi a segítségeteket!
Válasz #15821. hozzászólásra Csak egy kérdés,láncos vagy fogaskerekes a hajtás házad ? nem látni bele ? nekem van egy használt Bolgár 160 as derékszőg hajtásom az homlok fogaskerekes volt ...
Válasz #15824. hozzászólásra
Ha megtudod szerezni a derékszöghajtást utána kapákat kell rá venned és akkor már jó lesz.De, mind ez nem lesz olcsó .
Válasz #15823. hozzászólásra
Először nem árt az egyszerűbb hibalehetőségeket kizárni mielőtt nekiállnánk a nagyobb bontásnak. Ha az összekötő megmozdul akkor az előbb-utóbb retesz, tengely,hibához vezethet vagy esetleg elreped az összekötő.
Sziasztok!
Önindító zárlatos lett :(
Kapott egy vadi új áttétes önindítót :) /24500)
Egyenlőre szuper!
Válasz #15824. hozzászólásra
A kapákat sem árt majd lecserélni, mert ezekkel nem fogsz jó munkát végezni.
Válasz #15822. hozzászólásra
Hosszú még a Tél.ha a tavalyiból indulunk ki. Az ára miatt nem kérdés hogy megérte-e.! Kicsi esztergályos munka pár csapágy a fogaskerék és már kész is. De ha valaki felismeri hogy milyen gyártmány vagy típus lehet megköszönöm a segítséget!
Válasz #15820. hozzászólásra
Gondolom igen, még nem szedtem szét ilyen típust.
Nézegettem az előző javításkor kiszedett alkatrészeket, a tengelyt kicserélték a görbesége miatt, a hüvely ami rajta van a két ékpályával (amit a csavar fog össze) azt nem, most vagy a feltágulás vagy már kopottak az ékek, vagy a ékpályák.
Válasz #15821. hozzászólásra A képekröl itélve egy pár órát dolgozhatsz rajta de ha rendessen megcsinálod akkor meghálálja.
Üdv. Mindenkinek!
Múltkor erről a Marórol írtam, megérkezett! Valaki látott már ilyet? Hajtásháza nem ismerős esetleg? Felső homlokfogaskerék és derékszöghajtás nincs meg. Ezt szeretném tavaszra húzni!
Előre is Köszönöm a Tanyácsokat !!!
Válasz #15819. hozzászólásra
Akkor lehet hogy, a primer tengely összekötő hüvelyéről van szó ami a hidraulika szivattyú hajtása mögött van.
Azért a reteszelőt se árt ellenőrizni.
Válasz #15797. hozzászólásra
Nem marad a helyén, de a reteszelő jó(állítólag) tavaly itt írta valaki hogy nála is volt ilyen gond, akkor valami tengelyről volt szó.......mindegy majd látjuk ha szét szedjük a jó időben.
Kösz Stefi69. Sikerült az ülést megoldanom. Az általad leírt hiányzó alkatrészeket pótoltam. Üdv
Kösz Czank Sanyi. Sikerült az ülést megoldanom. Az általad leírt hiányzó alkatrészeket pótoltam. Üdv
Válasz #15811. hozzászólásra
Bendix be tud ragadni. De ha leállítják rögtön akkor még meg lehet menteni.
Egyszer beakadt nekem is, pihentettem egy fél napot és azóta is jó.
Válasz #15814. hozzászólásra
Nekem van egy 175 cm-es 4 dobos rotációs kaszám T25-öshöz ideális.
ha érdekel a hírdetéseim közt megtalálod.
mekkora a kaszád?
Tisztelt fórumtársak! Aki akar csatlakozzon az alábbi csoporthoz! [link1]
Tisztelt fórumtársak! Aki akar csatlakozzon az alábbi csoporthoz! https://www.facebook.com/groups/kistraktor/
Válasz #15776. hozzászólásra
Szia Árpy!
Szuper volt mai napig.
Ma visszavittem.
Reggel kicsit nehezen indult, kimentem az erdőbe darálni.
2 óra múlva pihenő, leállítottam.
Na utána csak zörgött,kattogott.
Mintha valami az önindítónál önálló életet élne :)
(azt mondták, lehet beragadt és úgy ment)
A fiúk tolták be úgy indult :)
Válasz #15809. hozzászólásra
Ez most komoly
köszi bucó,akkor úgy lesz megoldva.
Válasz #15806. hozzászólásra
Nincs benne az orsó /csavar/ amivel a súlyt,ill a magasság állítható. Nem raktad vissza v nem is volt benne ?
Válasz #15805. hozzászólásra
tallóz, kiválaszt, megnyit, feltölt, beilleszt, mehet.
Itt a kép.
Sziasztok!
Segítene valaki és felrakna egy közeli képet a T-25-ös trakija ülésének alsó részéről. Én éppen újítom az enyémet. A festéssel végeztem és ahogy rakom össze az alkatrészeket, valami nem igazán stímmel. Csatolok egy képet is.
Válasz #15802. hozzászólásra
Ok!
Válasz #15801. hozzászólásra
Küldtem neked mail-t Sanyi bácsi!
Válasz #15797. hozzászólásra
Állítólag, holnap rákérdek, én tavaly télen jártam vele, akkor is dobálta, de már nem emlékszem mely sebességet, de azt tudom ha erőlködött akkor.
atis26. Beró árulja az övét.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/7-leveles-tarcsa/20140119-5157731/
Válasz #15794. hozzászólásra
Bocs,hogy bele vau vau. Ez előtt 10 éve 17500ft-ért vágták le a 3ha!!!Elég viccesnek találtam a fiút azóta se volt felénk!!De akkor sürgős volt.70000-ért vettünk egy kaszát és a sarjút már mi vágtuk le.Minek az embernek ellenség,ha vannak haverjai.
De itt nézz körül,ha van konkurencia és kell a pénz alá mész egy kicsit,ha nincs akkor fölé!
http://www.peterkeszaki.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=66:mezgazdasagi-szolgaltatasok&catid=37:szolgaltatasok&Itemid=81
Válasz #15794. hozzászólásra
Attól is függ kinek kaszálsz és milyen a terület!
Van az MVH.-nak hivatalos táblázata amiből ki keresheted.
Én általában az elfogyasztott gázolaj árát szorzom 2X.
Például 1 ha kaszálás 2 órát vesz igénybe és 6 liter gázolajat,az durván 6X420=2540X2=5000.ft de ha a 8 litert megeszi a gép
8X420=3360X2=6720 felkerekítve 7000.ft
Üdv:KEGE
Válasz #15791. hozzászólásra
A sebességváltó kar a helyén marad, csak kidobja a sebességet?
ha bejön a lottó szelvényem akkor fogom a vtz-t, és hengerenként fog kapni egy méretezett biturbót. esküszöm.
csakhogy sikítson a 6 turbó rajta.
a t-25 öst meg le fogom homokszóróztatni és nagytisztaságú aranybevonatot kap tetőtől talpig.
az mtz-t meg ki fogom lövetni egy rakétával az űrbe.
a bolgár lánctalpassal pedig világkörüli útra indulok.
http://www.youtube.com/watch?v=DX6By6WRBmw
Sziasztok!
Igazán nem szeretnék kíváncsiskodni, de érdekelne hogy kaszálásért (alternáló, dobkasza, vagy fűnyíró) mit kérnek/kértek hektáronként.
Köszönöm az infót
nincs valakinek eladó 1 tengelyes pótkocsija
Válasz #15778. hozzászólásra
Köszönöm megint a gyors segítséget!