Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sebességkidobás reteszelő szokott lenni. Fülke alatt jobb oldalt az orsón kell állítani. Kb félig benyomott kuplungnál adja ki a sebességet álló helyzetben.
Nincs kedvem vissza olvasni, de már írtátok itt.... amikor a diffzárra rálépve , s erőlködik, s kidobja a sebességet,.... akkor mi szokott lenni a hiba???
Első dolog amit ellenőrizz szerintem hogy nincs-e fel lazulva az irányváltó kart rögzítő csavar! trepni alatt van. a kar tövében. Szemből bal oldalról lehet meghúzni okozhatja a hibát. talán 14 es fejű csavar. ha nem ez akkor sanjos beljebb lesz a hiba. Nálam ez volt!!
Én magam nem értek a trakihoz, de már jártam úgy, hogy váltottam, de a traki valahogy nem váltott. Nem recsegett, csak nem kapcsolt. Eddig nem tudtam eldönteni, hogy én vagyok a béna vagy a váltó nem működött.
A lényeg, hogy addig kapcsolgattam, ide-oda hogy csak működőképes lett. Hát ennyi.
Sziasztok! S.O.S. jótanácsot várok a T 25-ös traktorom minden előzmény nélkül csak előre megy hiába kapcsolom az irányváltot olyan érzésem van mindha össze akadna a válto de ez minden előzmény nélkül történt ágatapritottunk és utánna nem tolatott várom hogy mi lehet a hiba oka a traktor 1983-as.
Válasz #15777. hozzászólásra
Szia!
A hidraulika szivattyú hajtásházába nem kell külön olaj.
A hidraulika és a szervó szivattyú hajtása a váltóból kapja a kenést.
A fékhez le kell venni a kereket,sonkát.Én levettem a féltengelyházat is mert, hiányoztak a tehermentesítő stiftek.A kabin gumi bakjait is le kell csavarozni és a kabint alátámasztani, de menet közben úgy rá jössz majd.
Egy ábra a fékről:
Válasz #15770. hozzászólásra
Köszi Gerimur!E fedél mögött,tehát?Hidroszivattyú hajtóházba T30A80-nál is kell 0.3l olaj valahova?Meg hát a féktácsa cseréhez kéne jótancs,ábra...Most is esik az ónoseső.Pedig délbe Szombathelyen kell jelentkezni,2 Veszprémi fordulóra!
Hátha valakit érdekel.
Eladó T-25 Traktor Kormánymű. 100%-os hibátlan állapotban. 500üzemórás traktorból lett kivéve,szervokormány beépítése miatt. Még nem volt megbontva ,Eredeti ! hibátlan állapotban!! Szinte fél áron! Kormánykerék nélkül -5000ft. / Az új ára kormány nélkül 54.000ft./
üdv. Mindenkinek szeptember óta vagyok T-25 ös tulaj nagyon jó gépnek találom igaz nagyon hanyag gazdája volt. Utalag kiderült hogy töröt difivel vettem de viszonylag egyszerüvolt javitani amint meg volt a baj. Most a hátulja rendben van .De most a motorjától halani valami húpogó hangot és szerintem a teljesitménye is csökent. Azt szeretném kerdezni hogy volt-e valakinek hasonló problémája elöreis köszömöm.
De rég jártam erre :)
Nem volt hótolás, sajnos javítani volt a gép!
Ma hoztam "haza".
Fékek nem fogtak, csikorgó hangot adtak.
/szerelő azt mondta szét volt esve az egyik oldalt/
Most tökéletes a fék, kézifék.
Hidraulika elosztó /vezértömb/ nagyon engedte az olajat.(tavaly 30L)
Tömítéseket cseréltek minden üreges csavarnál, és 2db hidraulika csövet.
Most eddig jó.
Királycsap csere, talpcsapágy cserék.
Most jól kormányozható :)
Önindítón behúzó csere, most jól indul.
Váltóban olajcsere, és kapott két új szemet előre :)
160.000Ft nettó! de a vége bruttó 200.000Ft
Sajnos számlára kellett javítani a cégnek.
Most hadrafogható :)
Válasz #15769. hozzászólásra
Szia!
A mellső kerekeknél kúpgörgős csapágyak vannak.Ha lógnak akkor megemeled az elejét,lecsavarozod a fedelet, kihúzod a sasszeget és húzol a koronás anyán amíg kicsit nehezen forgatod.Utána kb:fél, fordulatot vissza vagy amíg lógás nélkül könnyen forgatható,aztán sasszeg vissza,kupak vissza.
A porvédőbe tehetsz zsírt és olajat vagy a kettő keverékét egyaránt.
A hátsó féknél mire vagy kíváncsi?
Válasz #15765. hozzászólásra
Szia!
Én ezelőtt két éve a HABI-tól vettem T30-as katalógust.Ezen kívül van egy T25 műszaki leírásom és egy régi T30 leírásom.
Ha kell valami lefényképezem és felteszem ide. Már tettem fel pár T30-as képet.
Válasz #15765. hozzászólásra Sajnos a vtz hez sem adtak ki kifejezetten hozzá való gép köny vet meg szerelési útmutatót mindent a t25 ös gépkönyve szerint lesek el ,se a váltó se az eleje se a motor nem ugyan ojan ,valami gyári nagyméretű szines robbantott szerelési rajz érdekelne de nem találtam eddig ijet pedig létezik , minta nagygépeknek létezik ilyen szines nagyméretü katalógus és rendelési cikszámmal ellátva,sajna még nem találtam...
Sajnos a HABI web-en is azt írják,T30 könyv "beszerzés alatt".Nagykanizsai boltjuk szerint "nem volt szerencsés ezt a tipust venni.Katalógus nélkül nem tudhatom,mi egyezik a 25-össel, MTZ-vel.Marad a "vigyek mintát" vásárlás???
http://www.agroroll.hu/termekek/kat/409
Ezen az oldalon van pár fogaskerék de arany árban! Keresgélek én is mivel ugy néz ki az fog kelleni. És természetesen igazatok van hogy a fogaskerék lehet a legtartosabb megoldás!
mm kár ezen filózni, a fogaskerék a nyertes ilyen téren.
nem mondom ékszíjjal is lehet nagy erőt átvinni, meg lánccal is.
De a lánc nyúlik, az ékszíj kopik...
a fogaskerék is ki tud gotyogósodni, de kérdem én, zavarja e ez a talajmarót? hát nem...
ha csúszik az kszíj az már igen.
meg ha szakad a lánc az is.
:)
erről jut eszembe, valami olyan online üzletet, hol árak is vannak feltüntetve, és rendesen le is van írja fogszám stb. nem tudok, ahol fogaskerekeket lehetne rendelni?
(általános célú fogaskerekek, nem géspecifikus dolog)
Válasz #15754. hozzászólásra
Ehhez van egy táblázat!(vagyis több)!De láncból valami triplex lánc kellene
Volt itt a faluba egy Rába 15-ös azzal is szokott a srác rotázni de évente
25m-er láncot el használt.Mert ette a láncot is.Pedig az is triplex volt.
Köszönöm a hasznosat! Azt hittem ékszíjjal nagyobb erő vihető át! De ezért kérdeztem. Majd ha látom hogy hogy néz ki a dolog a gépen okosabb leszek. egyenlőre nincs nálam.
Válasz #15750. hozzászólásra
Az ékszíj nagyon nem jó!!Mert egy PL:van egy 200-as ékszíjtárcsád
(ez a kisebbik)ez 540-el forog és egy 22-es ékszíj 4LE képes csak átvinni.
Tehát ebből kellene 4db,hogy 16LE-öt át tudjál vinni.És 22-es ékszíjjal nem igazán jó kisebb ékszíj tárcsa.
ékszíj szerintem felejtős, még a láncot sem ítélem elég erősnek.
az oldalhajtást inkább homlokfogaskerékkel oldanám meg.
valami szép egyenesfogazásúval, csakhogy biztosan "harapjon".
Válasz #15750. hozzászólásra A legtöbb rota áttétele 1/3 hoz a kardán minden harmadik fordulatára jút egy kapa tengely fordulat,a derékszög hajtásnál kúpfogaskerék áttétel van ,az oldallehajtásnál alkalmaznak lánc vagy homlokfogaskerék áttételt.
Üdv. Mindenkinek! Lenne megint néhány kérdésem a talajmaróról remélem nem gond hogy itt teszem fel! Elösszőr is hogy valaki megtudná e mondani hogy kb mekkora az áttételezése? pl tlt. fordul 1et addig a kapák mennyit? Véleményetek szerint az oldallehajtásnál a fogaskerekek vagy a lánc. kiváltható lenne 3sor erős ékszijjal, Bocs a sok ha ért de valószínű lenne egy maró de a hajtás hiányzik róla :( Gondolkodom hogy hogy lehetne megoldani). Ha sikerül hozzájutni teszek fel képet róla. Jó éjszakát mindenkinek!
Köszönöm!Féktárcsákat kaptam,golyó,nincs Szombathelyen se Zalaegerszegen.Mtz rugók-300Ft-volt.Hó,hideg miatt szerelés nem lesz,HABI--hoz beregisztráltam.Jók az áraik,csak 30-as hoz is legyen cucc.A szergelyen fél perc után áll le a turbó,a tetőventilátor,a centrifugálszűrő.200liter körüli olaj van,de az is szürcsőg.
25336 hozzászólás
Válasz #15790. hozzászólásra
Nem a helyéről jön ki, nem hajt, csak ha újra kapcsolsz., a kar a helyén marad.
Sebességkidobás reteszelő szokott lenni. Fülke alatt jobb oldalt az orsón kell állítani. Kb félig benyomott kuplungnál adja ki a sebességet álló helyzetben.
Nincs kedvem vissza olvasni, de már írtátok itt.... amikor a diffzárra rálépve , s erőlködik, s kidobja a sebességet,.... akkor mi szokott lenni a hiba???
Segítség kellene T-25-ös sebességváltó csapágy méret kellene főleg az írányváltó tengelyé bal-jobb oldal.
Üdv.
HA valakit érdekel van egy tartalék motorom T-16-ba a kuplungszerkezetet leszámítva jó a T25-be is 3,5 olajnyomással.1
[kep1]
Üdv.
HA valakit érdekel van egy tartalék motorom T-16-ba a kuplungszerkezetet leszámítva jó a T25-be is 3,5 olajnyomással.1
Válasz #15779. hozzászólásra
Hali orral állj bele egy mély árokba és akkor nem kell leengedni az olajat, mert macera vissza tölteni.
Válasz #15783. hozzászólásra
Először nekem is ez volt az első gondolatom de az írányváltókar csavarja nem volt meglazulva teljesen tanácstalan vagyok. Csapágy vagy fogaskerék?
Válasz #15781. hozzászólásra
Első dolog amit ellenőrizz szerintem hogy nincs-e fel lazulva az irányváltó kart rögzítő csavar! trepni alatt van. a kar tövében. Szemből bal oldalról lehet meghúzni okozhatja a hibát. talán 14 es fejű csavar. ha nem ez akkor sanjos beljebb lesz a hiba. Nálam ez volt!!
Válasz #15781. hozzászólásra
Helló!
Én magam nem értek a trakihoz, de már jártam úgy, hogy váltottam, de a traki valahogy nem váltott. Nem recsegett, csak nem kapcsolt. Eddig nem tudtam eldönteni, hogy én vagyok a béna vagy a váltó nem működött.
A lényeg, hogy addig kapcsolgattam, ide-oda hogy csak működőképes lett. Hát ennyi.
Sziasztok! S.O.S. jótanácsot várok a T 25-ös traktorom minden előzmény nélkül csak előre megy hiába kapcsolom az irányváltot olyan érzésem van mindha össze akadna a válto de ez minden előzmény nélkül történt ágatapritottunk és utánna nem tolatott várom hogy mi lehet a hiba oka a traktor 1983-as.
Válasz #15779. hozzászólásra
Üdv.Igen le kell engedni az olajat.
A hátsó tlt kihajtó tengelyt szeretném kicserélni,nem tudja valaki, hogy a váltó olajat le kell-e engedni.
Válasz #15777. hozzászólásra
Szia!
A hidraulika szivattyú hajtásházába nem kell külön olaj.
A hidraulika és a szervó szivattyú hajtása a váltóból kapja a kenést.
A fékhez le kell venni a kereket,sonkát.Én levettem a féltengelyházat is mert, hiányoztak a tehermentesítő stiftek.A kabin gumi bakjait is le kell csavarozni és a kabint alátámasztani, de menet közben úgy rá jössz majd.
Egy ábra a fékről:
Válasz #15770. hozzászólásra
Köszi Gerimur!E fedél mögött,tehát?Hidroszivattyú hajtóházba T30A80-nál is kell 0.3l olaj valahova?Meg hát a féktácsa cseréhez kéne jótancs,ábra...Most is esik az ónoseső.Pedig délbe Szombathelyen kell jelentkezni,2 Veszprémi fordulóra!
Válasz #15771. hozzászólásra
Üdv. Pakesz!
Akkor most még szuperebb a gép!
Válasz #15774. hozzászólásra
Hopp,ez lemaradt,Ár:36.000.
Hátha valakit érdekel.
Eladó T-25 Traktor Kormánymű. 100%-os hibátlan állapotban. 500üzemórás traktorból lett kivéve,szervokormány beépítése miatt. Még nem volt megbontva ,Eredeti ! hibátlan állapotban!! Szinte fél áron! Kormánykerék nélkül -5000ft. / Az új ára kormány nélkül 54.000ft./
üdv. Mindenkinek szeptember óta vagyok T-25 ös tulaj nagyon jó gépnek találom igaz nagyon hanyag gazdája volt. Utalag kiderült hogy töröt difivel vettem de viszonylag egyszerüvolt javitani amint meg volt a baj. Most a hátulja rendben van .De most a motorjától halani valami húpogó hangot és szerintem a teljesitménye is csökent. Azt szeretném kerdezni hogy volt-e valakinek hasonló problémája elöreis köszömöm.
Mentünk a szerelőhöz -10C
Válasz #15760. hozzászólásra
Szia Árpy!
De rég jártam erre :)
Nem volt hótolás, sajnos javítani volt a gép!
Ma hoztam "haza".
Fékek nem fogtak, csikorgó hangot adtak.
/szerelő azt mondta szét volt esve az egyik oldalt/
Most tökéletes a fék, kézifék.
Hidraulika elosztó /vezértömb/ nagyon engedte az olajat.(tavaly 30L)
Tömítéseket cseréltek minden üreges csavarnál, és 2db hidraulika csövet.
Most eddig jó.
Királycsap csere, talpcsapágy cserék.
Most jól kormányozható :)
Önindítón behúzó csere, most jól indul.
Váltóban olajcsere, és kapott két új szemet előre :)
160.000Ft nettó! de a vége bruttó 200.000Ft
Sajnos számlára kellett javítani a cégnek.
Most hadrafogható :)
Válasz #15769. hozzászólásra
Szia!
A mellső kerekeknél kúpgörgős csapágyak vannak.Ha lógnak akkor megemeled az elejét,lecsavarozod a fedelet, kihúzod a sasszeget és húzol a koronás anyán amíg kicsit nehezen forgatod.Utána kb:fél, fordulatot vissza vagy amíg lógás nélkül könnyen forgatható,aztán sasszeg vissza,kupak vissza.
A porvédőbe tehetsz zsírt és olajat vagy a kettő keverékét egyaránt.
A hátsó féknél mire vagy kíváncsi?
Gerimur!Féktárcsacseréhez,bal első kerékcsapágy beállításhoz/remélem állíthatós/ kéne "okosság".Esik az ónoseső,van idő a szerelgetéshez felkészülni.
Jön valaki holnap a kiállításra?
Válasz #15765. hozzászólásra
Szia!
Én ezelőtt két éve a HABI-tól vettem T30-as katalógust.Ezen kívül van egy T25 műszaki leírásom és egy régi T30 leírásom.
Ha kell valami lefényképezem és felteszem ide. Már tettem fel pár T30-as képet.
Válasz #15765. hozzászólásra Sajnos a vtz hez sem adtak ki kifejezetten hozzá való gép köny vet meg szerelési útmutatót mindent a t25 ös gépkönyve szerint lesek el ,se a váltó se az eleje se a motor nem ugyan ojan ,valami gyári nagyméretű szines robbantott szerelési rajz érdekelne de nem találtam eddig ijet pedig létezik , minta nagygépeknek létezik ilyen szines nagyméretü katalógus és rendelési cikszámmal ellátva,sajna még nem találtam...
Sajnos a HABI web-en is azt írják,T30 könyv "beszerzés alatt".Nagykanizsai boltjuk szerint "nem volt szerencsés ezt a tipust venni.Katalógus nélkül nem tudhatom,mi egyezik a 25-össel, MTZ-vel.Marad a "vigyek mintát" vásárlás???
Válasz #15763. hozzászólásra
Szia...
Küldöm a T25 javitási könyv linkjet ahonnan letudod tölteni...
https://docs.google.com/file/d/0B1jTo-_dmv1YdkxmYnprSXhzV3M/edit?pli=1
Sziasztok! El tudná küldeni valaki a T25-ös magyar gépkönyvének a linkjét? Előre is köszi!
Válasz #15761. hozzászólásra
Akkor dolgozhatok éjjel nappal vele! :-)
Válasz #15747. hozzászólásra
Használjátok még el nem kopik !
Pakesz!
Volt hótolás? Gép jól muzsikál?
Válasz #15758. hozzászólásra
http://www.agroroll.hu/termekek/kat/409
Ezen az oldalon van pár fogaskerék de arany árban! Keresgélek én is mivel ugy néz ki az fog kelleni. És természetesen igazatok van hogy a fogaskerék lehet a legtartosabb megoldás!
mm kár ezen filózni, a fogaskerék a nyertes ilyen téren.
nem mondom ékszíjjal is lehet nagy erőt átvinni, meg lánccal is.
De a lánc nyúlik, az ékszíj kopik...
a fogaskerék is ki tud gotyogósodni, de kérdem én, zavarja e ez a talajmarót? hát nem...
ha csúszik az kszíj az már igen.
meg ha szakad a lánc az is.
:)
erről jut eszembe, valami olyan online üzletet, hol árak is vannak feltüntetve, és rendesen le is van írja fogszám stb. nem tudok, ahol fogaskerekeket lehetne rendelni?
(általános célú fogaskerekek, nem géspecifikus dolog)
Válasz #15756. hozzászólásra
Akkor nem tudom mit csinált vele.Vagy sz@rul lett megcsinálva,mert a rota meszek volt.
Válasz #15755. hozzászólásra Nekem most láncos van nincsvele semmi bajom elötte egy Bulgár 160 cm es olt az homlok fogaskerekes volt.
Válasz #15754. hozzászólásra
Ehhez van egy táblázat!(vagyis több)!De láncból valami triplex lánc kellene
Volt itt a faluba egy Rába 15-ös azzal is szokott a srác rotázni de évente
25m-er láncot el használt.Mert ette a láncot is.Pedig az is triplex volt.
Köszönöm a hasznosat! Azt hittem ékszíjjal nagyobb erő vihető át! De ezért kérdeztem. Majd ha látom hogy hogy néz ki a dolog a gépen okosabb leszek. egyenlőre nincs nálam.
Válasz #15750. hozzászólásra
Az ékszíj nagyon nem jó!!Mert egy PL:van egy 200-as ékszíjtárcsád
(ez a kisebbik)ez 540-el forog és egy 22-es ékszíj 4LE képes csak átvinni.
Tehát ebből kellene 4db,hogy 16LE-öt át tudjál vinni.És 22-es ékszíjjal nem igazán jó kisebb ékszíj tárcsa.
Válasz #15750. hozzászólásra
ékszíj szerintem felejtős, még a láncot sem ítélem elég erősnek.
az oldalhajtást inkább homlokfogaskerékkel oldanám meg.
valami szép egyenesfogazásúval, csakhogy biztosan "harapjon".
Válasz #15750. hozzászólásra A legtöbb rota áttétele 1/3 hoz a kardán minden harmadik fordulatára jút egy kapa tengely fordulat,a derékszög hajtásnál kúpfogaskerék áttétel van ,az oldallehajtásnál alkalmaznak lánc vagy homlokfogaskerék áttételt.
Üdv. Mindenkinek! Lenne megint néhány kérdésem a talajmaróról remélem nem gond hogy itt teszem fel! Elösszőr is hogy valaki megtudná e mondani hogy kb mekkora az áttételezése? pl tlt. fordul 1et addig a kapák mennyit? Véleményetek szerint az oldallehajtásnál a fogaskerekek vagy a lánc. kiváltható lenne 3sor erős ékszijjal, Bocs a sok ha ért de valószínű lenne egy maró de a hajtás hiányzik róla :( Gondolkodom hogy hogy lehetne megoldani). Ha sikerül hozzájutni teszek fel képet róla. Jó éjszakát mindenkinek!
Válasz #15748. hozzászólásra
Sziasztok!
Van egy T-25.öm eladó, ha valakit érdekel a linken megnézheti.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/5181162/T-25.html
Válasz #15712 hozzászólás
Szia Stefi69,
Köszönöm a súlyokat.
üdv Beró
Válasz #15744. hozzászólásra
Tetőventillátornak kösd ki a hőleoldó kapcsolóját. Nekem az ki van kötve, elmegy egy egész napot!
Üdv sines68!
Hova valosi vagy?
Köszönöm!Féktárcsákat kaptam,golyó,nincs Szombathelyen se Zalaegerszegen.Mtz rugók-300Ft-volt.Hó,hideg miatt szerelés nem lesz,HABI--hoz beregisztráltam.Jók az áraik,csak 30-as hoz is legyen cucc.A szergelyen fél perc után áll le a turbó,a tetőventilátor,a centrifugálszűrő.200liter körüli olaj van,de az is szürcsőg.
Válasz #15734. hozzászólásra
A centrifugál szűrőből csurdogál vissza az oil a karterba.
NÓÓÓÓ PROBLEM!!!
Köszi mindenkinek, akkor megnyugodtam ez másnál is előfordul.