Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR402.58 FtUSD383.44 FtCHF426.44 FtGBP483.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bubuka20 #25281. hozzászólásáraÍgy van a következő probléma a kèrdèsedben. Mint írtam ha szar a fej, nem javitják. Na most ha szar, elfolyatja a vizet. Fagyállot meg mèg jobban. Így a 80as fejjel szerelt,mint pl. 1994ben kiadott 550esek. Nagykabinos. 80as motor 50lo papíron. Vagy 80as motorra cserèlt règi 50es kiskabinos . Abba mehet a fagyállo, meg egy 220vos előmelegitö amivel pöccre indul. Bojler fűtőszál melegíti a vizet. Kb. 12ezer Ft . Ès jó.
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa 50est nèzel,ha lehet ne izzitogyertyás hengerfejes legyen. Hanem a 80asè. Legyen rajta. Azon nincs hengerenkènti izzitás. Az 50es hengerfej ha bajos,senki nem javítja új nincs felújított meg vagy 200ezer. A legtöbb 50es már 80as átiratott motoros.
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa rendesen és rendszeresen karban van tartva akkor szerintem max az olajszivárgások. De hát ez Mtz. Gyenge pontja,hogy már nem mai gyerek. Ez mindenre igaz
Válasz Lipi #25274. hozzászólásáraÉrtem. Akkor maradok az 50 esnél de azokat ugy fel tudod vázolni ha rendesen karban van tartva egy 70 es évjáratú gépnek mekkora a javítási igénye, gyengepontjai?
Válasz Bubuka20 #25273. hozzászólásáraA t25 is kell szerelni kevesebb üó többet. Jártam úgy,hogy az új hengerfej lehúzáskor hosszára kettétört. Az adagoló is egy kotvány és már az adagolósok se vállalják a javítását, a kormányzásáról meg inkább ne is beszéljünk.
Válasz Lipi #25272. hozzászólásáraIgen csak eddig azt láttam hogy minden évben valamit kell szerelni rajta ami nem kis munkák. Kerékcspágy, váltó fogaskerekek, hidraulika tömb. És nagyom eszi az oljat nem tudom mennyire érdemes ilyen gépeket venni még. Igaz amikről beszélek azok évi 1000üó. mennek minimum
Válasz Bubuka20 #25271. hozzászólásáraInkább mtz. Nem kell abba minden 7en hűtőt cserélni. Alkatrész is jobban van hozzá és minőségbe is jobb. A t25 egy gyenge fos,minden téren. Egy pozitívuma van a fogyasztás. De az egyenesen arányos az elvégzett munka mennyiségével és minőségével.
Sziasztok! Traktort szeretnék venni. Mtz 50 és t 25 között gondolkodok de szóba jöttek már a japán / kínai gépek is. 1,2 heltár területre kéne saját talarmány előállításához. Szántani, vetni, permetezni, utánfutózni, tárcsázni, kaszálni. T 25 mellett vagyok mivel léghűtéses és nem kell bele időnként annyi alkatrész pl. Hűtő és csak 2 hengeres. Viszont ki szeretném kérni a céleményeteket hogy mennyire szervízigényesek ezek a gépek?
Köszönöm a segítséget!
Válasz szecsiferenc #25267. hozzászólásáraAz MTZ akkor csinálja legalább is nekem mikor a kormánykerèk tengelyènek a közèpső gumi támasza nem tartja a tengelyt. Berezonál. Nem lehet,hogy az is valami lazulás ,vagy persely miatt remeg?
Van egy T-25-ös kistraktorom.Amikor beinditom a traktort,akkor alapjáraton és mikor megyek vele,remeg a kormány.Régebben ezt nem csinálta.Valakinek valami javaslat?
Válasz ND #25265. hozzászólásáraEzen én is gondolkodtam, de szerintem akkor jön jól, ha fontos az első kerekeket, vagy oldalra jól látni meló közben. Nekem még nem hiányzott, de lehet, hogy van az munka, amikor segít.
Sziasztok!
A kardánnal ha be nyomom a kuplungot akkor megáll a hajtás. Ez normális?
Csak mert a 82 mtz nel nem így van nekem. Ott be rakom a hajtást és elindul míg ki nem kapcsolom.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraA gépkönyve azt írja hogy 110°C mehet nyugodtan. A lényeg hogy tiszta legyen a hengerek hűtőbordái és a ventilátor része. Nekem egyszer kukorica zúzásakor teleszívta a ventilátor házat a kukoricacső végén levő szösz.
Válasz Gumóka #25258. hozzászólásáraHát majdnem. volt egy kollèga az mindig azt mondta a Szolnokiakra,hogy jönnek a nemánosok. Volt egy szolnoki csaj az is mindig azt mondta,ha valami nem akarodzott neki,hogy nemá! Mert ott nemá van.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraAnnak a zuzónak mennyi gyárilag a loerőigènye? Mert ha csak pázsitfüvet kocol addig jó is. De egy másfèl vagy egy mèteres csekmetben az 50es mtznek is harap a szája ,hogy ledarálja. Vagy kicsi csuhètvágj vagy magasabban,vagy szűkebb kellene a gèpre . Nem neki való.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraMég a régi szép időkben mértem a fogyasztást. Semmivel nem evett meg annyit mint a szárzúzóval. (Legalább 40%+) Én igyekszem úgy beosztani a munkát, hogy ezt azért ne lépje túl.
Sziasztok!
Adott a kis T-25 traktorom!
Kérdésem az lenne, hogy ha fel megy az olajhőfok 100fokra akkor az optimális? Persze nagy terhelés(150-és vízszintes tengelyű szárzúzó használat közben) és viszonylag sok idő után!
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az alany egy T30 dupla kuplungos változat, de ha jól tudom akkor T25-ben is volt ilyen. Meg lett kuplungozva a gép. Új tárcsákat kapott meg kinyomó csapágyakat meg a kuplung szerkezetben új csapágy került, illetve a főtengelyben is ki lett cserélve a tlt nyelestengely csapágya. Amikor széthúztuk a motort a kuplungharagról, akkor a tlt tengelye is kijött. Ez vissza lett tolva a helyére. A kuplung tárcsák nem lettek fordítva beszerelve, illetve központozva lett összerakva a szerkezet. Össze lett tolva a traktor elég könnyen össze ment. A kuplung villák be lettek állítva a kinyomó csapágynak is van hézag. A motort a főtengely szíjtárcsán próbáltam volna forgatni, de nem sikerült. A dekompresszor be van kapcsolva. Az önindító helyén tudtam forgatni pajszerral a fogaskereket. Benyomott kuplungnál a szerelő nyíláson csavarhúzóval simán tudom forgatni a kuplung tárcsát. A furcsa az, hogy sebességbe rakom a traktort hiába nyomom be a kuplungot nem tudom meggurítani a gépet. Illetve sebességbe kiengedett kuplungnál nem mozgatja a motort. Mintha a fő nyelestengely nem lenne kapcsolatban a sebváltóval. A tlt nyelestengelye jól működik hátul a kihajtásnál kézzel tudom forgatni bekapcsolt állásban pedig összekapcsol. Akkor ha a belső kuplung pedált benyomom akkor megint tudom forgatni kézzel. Előtte jól működött a traktor és csak a kuplung lett megbontva neki. Tanácstalan vagyok ilyen problémával még nem találkoztam. Sebváltó se szorult be két sebességbe, hiszen üresbe kitudom venni. Sebességbe nem forgatja a motort, illetve a kuplung szerkezetet. Robbantott ábra is sokat segítene. Gondolom nem én vagyok az első, aki így járt.
Válasz davidkovacs1109 #25250. hozzászólásáraÉn azt a változatot nem ismerem. Mivel annak is az utasítása, csak feltételezem, ha nem írják a kapcsolhatóságát, akkor állandóan hajt.
Köszönöm a könyveket. Még olyan kérdésem lenne, hogy az elsőhajtást melyik karral kell bekapcsolni? Vagy állandóan hajt? A kezelési utasításban nem találtam róla infót.
Üdv Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni. Szükségem lenne T25, de ha van T30 kezelési és használati útmutatóra. A javítási kézikönyvet lebírtam tölteni, de a használati útmutató könyvet nem találtam. Előre is köszönöm a segítséget. Mellékelten egy fotó a gépről.
Válasz gabenpapa #25243. hozzászólásáraNem egyáltalán nem! Semmilyen szántóföldi körülmények között sem
Összefog dolgozni a tömböd ha megcsinálod. Ha nem pótkocsizol akkor inkább tedd át a másik körre a hátsó 3. hidraulikát.
Üdv mindenkinek! Azt szeretném kérdezni,hogy az elosztótömben lévő két úgymond szelep felcserélhető e egymással?! Esetlegesen ha fel cserélem mi lehet a hiba jelenség.
Köszönöm!!!
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraSzia amit előttem is mondták csak az szelep lehetett rossz. Egyik napról a másikra nem romlik el. Csinálj képet a vezértömbröl majd azon be jelölöm hol az a szelep
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraA vezérlőtömb jobb oldalán egy fedél alatt van a biztonsági szelep, ezzel szokott gond lenni, ha egyszer csak nem akar emelni. Meg kell nézni, kitisztítani, de néha az is elég, ha megmozgatod.
Több embernek okozott már ez problémát, nekem is. A tömítés csere viszont nem biztos, hogy jó ötlet volt, ha valami kisipari, ukrán utángyártott sz@r került a helyére.
25336 hozzászólás
Válasz Bubuka20 #25284. hozzászólásáraErre a kérdésre az Mtzs topicban megtalálod a választ.
Válasz .Richard. #25283. hozzászólásáraÉrtem. És az 50 esre nem megy rá a 80 as vagy az 550 es fej?
Válasz Bubuka20 #25281. hozzászólásáraÍgy van a következő probléma a kèrdèsedben. Mint írtam ha szar a fej, nem javitják. Na most ha szar, elfolyatja a vizet. Fagyállot meg mèg jobban. Így a 80as fejjel szerelt,mint pl. 1994ben kiadott 550esek. Nagykabinos. 80as motor 50lo papíron. Vagy 80as motorra cserèlt règi 50es kiskabinos . Abba mehet a fagyállo, meg egy 220vos előmelegitö amivel pöccre indul. Bojler fűtőszál melegíti a vizet. Kb. 12ezer Ft . Ès jó.
Válasz Bubuka20 #25281. hozzászólásáraAzt én inkább hanyagolnám. Elektromos motor előmelegítő az kell neki
Válasz .Richard. #25280. hozzászólásáraHidegindítóval attól indul nem? Ha nem megy az 50 esen az izzítógyertya?
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa 50est nèzel,ha lehet ne izzitogyertyás hengerfejes legyen. Hanem a 80asè. Legyen rajta. Azon nincs hengerenkènti izzitás. Az 50es hengerfej ha bajos,senki nem javítja új nincs felújított meg vagy 200ezer. A legtöbb 50es már 80as átiratott motoros.
Válasz Gepi #25278. hozzászólásáraNem hiszem 1-1,5 millàt szánok rà plussz az eszközök
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraSima 80-as mtz-ben nem gondolkodsz?
Válasz Lipi #25272. hozzászólásáraNagyon jól megfogalmaztad![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz Bubuka20 #25275. hozzászólásáraHa rendesen és rendszeresen karban van tartva akkor szerintem max az olajszivárgások. De hát ez Mtz. Gyenge pontja,hogy már nem mai gyerek. Ez mindenre igaz
Válasz Lipi #25274. hozzászólásáraÉrtem. Akkor maradok az 50 esnél de azokat ugy fel tudod vázolni ha rendesen karban van tartva egy 70 es évjáratú gépnek mekkora a javítási igénye, gyengepontjai?
Válasz Bubuka20 #25273. hozzászólásáraA t25 is kell szerelni kevesebb üó többet. Jártam úgy,hogy az új hengerfej lehúzáskor hosszára kettétört. Az adagoló is egy kotvány és már az adagolósok se vállalják a javítását, a kormányzásáról meg inkább ne is beszéljünk.
Válasz Lipi #25272. hozzászólásáraIgen csak eddig azt láttam hogy minden évben valamit kell szerelni rajta ami nem kis munkák. Kerékcspágy, váltó fogaskerekek, hidraulika tömb. És nagyom eszi az oljat nem tudom mennyire érdemes ilyen gépeket venni még. Igaz amikről beszélek azok évi 1000üó. mennek minimum
Válasz Bubuka20 #25271. hozzászólásáraInkább mtz. Nem kell abba minden 7en hűtőt cserélni. Alkatrész is jobban van hozzá és minőségbe is jobb. A t25 egy gyenge fos,minden téren. Egy pozitívuma van a fogyasztás. De az egyenesen arányos az elvégzett munka mennyiségével és minőségével.
Sziasztok! Traktort szeretnék venni. Mtz 50 és t 25 között gondolkodok de szóba jöttek már a japán / kínai gépek is. 1,2 heltár területre kéne saját talarmány előállításához. Szántani, vetni, permetezni, utánfutózni, tárcsázni, kaszálni. T 25 mellett vagyok mivel léghűtéses és nem kell bele időnként annyi alkatrész pl. Hűtő és csak 2 hengeres. Viszont ki szeretném kérni a céleményeteket hogy mennyire szervízigényesek ezek a gépek?
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!Nehéz munkákra pl:szántás szabad terep fokozatokat használni vagy csak az országúti?
Válasz szecsiferenc #25267. hozzászólásáraAz MTZ akkor csinálja legalább is nekem mikor a kormánykerèk tengelyènek a közèpső gumi támasza nem tartja a tengelyt. Berezonál. Nem lehet,hogy az is valami lazulás ,vagy persely miatt remeg?
Válasz szecsiferenc #25267. hozzászólásáraGömbcsuklók állapota?
Van egy T-25-ös kistraktorom.Amikor beinditom a traktort,akkor alapjáraton és mikor megyek vele,remeg a kormány.Régebben ezt nem csinálta.Valakinek valami javaslat?
Válasz ND #25265. hozzászólásáraEzen én is gondolkodtam
, de szerintem akkor jön jól, ha fontos az első kerekeket, vagy oldalra jól látni meló közben. Nekem még nem hiányzott, de lehet, hogy van az munka, amikor segít.
Válasz Wendelke #25264. hozzászólásáraMint a karácsonyfa![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Hasa alatt miért jó a lámpa?
Aranyos videó![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Aranyos videó
Válasz davidkovacs1109 #25254. hozzászólásáraItt felül a keresőbe írd be a PDF szót és a találatok között lesz alkatrész jegyzék is.
Ott vannak robbantott ábra féleségek.
Válasz gabenpapa #25261. hozzászólásáraIgen, normális!
A T25-ön a kardánhajtás egyben van a váltóval, bekapcsolni is csak kuplunggal tudod!
Sziasztok!
A kardánnal ha be nyomom a kuplungot akkor megáll a hajtás. Ez normális?
Csak mert a 82 mtz nel nem így van nekem. Ott be rakom a hajtást és elindul míg ki nem kapcsolom.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraA gépkönyve azt írja hogy 110°C mehet nyugodtan. A lényeg hogy tiszta legyen a hengerek hűtőbordái és a ventilátor része. Nekem egyszer kukorica zúzásakor teleszívta a ventilátor házat a kukoricacső végén levő szösz.
Válasz Gumóka #25258. hozzászólásáraHát majdnem.
volt egy kollèga az mindig azt mondta a Szolnokiakra,hogy jönnek a nemánosok. Volt egy szolnoki csaj az is mindig azt mondta,ha valami nem akarodzott neki,hogy nemá! Mert ott nemá van. ![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz .Richard. #25257. hozzászólására"Csekmet"![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Zalai vagy?
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraAnnak a zuzónak mennyi gyárilag a loerőigènye? Mert ha csak pázsitfüvet kocol addig jó is. De egy másfèl vagy egy mèteres csekmetben az 50es mtznek is harap a szája ,hogy ledarálja. Vagy kicsi csuhètvágj vagy magasabban,vagy szűkebb kellene a gèpre . Nem neki való.
Válasz gabenpapa #25255. hozzászólásáraMég a régi szép időkben mértem a fogyasztást. Semmivel nem evett meg annyit mint a szárzúzóval. (Legalább 40%+) Én igyekszem úgy beosztani a munkát, hogy ezt azért ne lépje túl.
Sziasztok!
Adott a kis T-25 traktorom!
Kérdésem az lenne, hogy ha fel megy az olajhőfok 100fokra akkor az optimális? Persze nagy terhelés(150-és vízszintes tengelyű szárzúzó használat közben) és viszonylag sok idő után!
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az alany egy T30 dupla kuplungos változat, de ha jól tudom akkor T25-ben is volt ilyen. Meg lett kuplungozva a gép. Új tárcsákat kapott meg kinyomó csapágyakat meg a kuplung szerkezetben új csapágy került, illetve a főtengelyben is ki lett cserélve a tlt nyelestengely csapágya. Amikor széthúztuk a motort a kuplungharagról, akkor a tlt tengelye is kijött. Ez vissza lett tolva a helyére. A kuplung tárcsák nem lettek fordítva beszerelve, illetve központozva lett összerakva a szerkezet. Össze lett tolva a traktor elég könnyen össze ment. A kuplung villák be lettek állítva a kinyomó csapágynak is van hézag. A motort a főtengely szíjtárcsán próbáltam volna forgatni, de nem sikerült. A dekompresszor be van kapcsolva. Az önindító helyén tudtam forgatni pajszerral a fogaskereket. Benyomott kuplungnál a szerelő nyíláson csavarhúzóval simán tudom forgatni a kuplung tárcsát. A furcsa az, hogy sebességbe rakom a traktort hiába nyomom be a kuplungot nem tudom meggurítani a gépet. Illetve sebességbe kiengedett kuplungnál nem mozgatja a motort. Mintha a fő nyelestengely nem lenne kapcsolatban a sebváltóval. A tlt nyelestengelye jól működik hátul a kihajtásnál kézzel tudom forgatni bekapcsolt állásban pedig összekapcsol. Akkor ha a belső kuplung pedált benyomom akkor megint tudom forgatni kézzel. Előtte jól működött a traktor és csak a kuplung lett megbontva neki. Tanácstalan vagyok ilyen problémával még nem találkoztam. Sebváltó se szorult be két sebességbe, hiszen üresbe kitudom venni. Sebességbe nem forgatja a motort, illetve a kuplung szerkezetet. Robbantott ábra is sokat segítene. Gondolom nem én vagyok az első, aki így járt.
Hello,sziasztok!![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Megvételre keresek, hidraulika elosztót/vezerlőt!
Úgy néz ki az enyém meghalt!????
Válasz davidkovacs1109 #25250. hozzászólásáraÜdv! Az első hajtás automata, nem lehet kikapcsolni csak ha leveszed alul a kardántengelyt.
Válasz davidkovacs1109 #25250. hozzászólásáraÉn azt a változatot nem ismerem. Mivel annak is az utasítása, csak feltételezem, ha nem írják a kapcsolhatóságát, akkor állandóan hajt.
Köszönöm a könyveket. Még olyan kérdésem lenne, hogy az elsőhajtást melyik karral kell bekapcsolni? Vagy állandóan hajt? A kezelési utasításban nem találtam róla infót.
Válasz davidkovacs1109 #25247. hozzászólásárahttps://1drv.ms/f/s!AqT2EYZmXPtfhAUUhMkLXu13x0hp?e=ifmoCh
Van ami kétszer, mert nem jól látszott. (T30)
Válasz davidkovacs1109 #25247. hozzászólásáraItt keresgélj:
https://drive.google.com/drive/folders/0B0QGVwMYmygzeEEwOW1VWk9rdms?resourcekey=0-PRoY4LiPG8vsiIma2PRmUw
Üdv Mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni. Szükségem lenne T25, de ha van T30 kezelési és használati útmutatóra. A javítási kézikönyvet lebírtam tölteni, de a használati útmutató könyvet nem találtam. Előre is köszönöm a segítséget. Mellékelten egy fotó a gépről.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20230725204658_img_20230725_061522.jpg)
Válasz gabenpapa #25243. hozzászólásáraSzia! Miért akarod felcserélni?
Válasz gabenpapa #25243. hozzászólásáraNem egyáltalán nem! Semmilyen szántóföldi körülmények között sem![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Összefog dolgozni a tömböd ha megcsinálod. Ha nem pótkocsizol akkor inkább tedd át a másik körre a hátsó 3. hidraulikát.
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-07-28 09:00:57
Üdv mindenkinek! Azt szeretném kérdezni,hogy az elosztótömben lévő két úgymond szelep felcserélhető e egymással?! Esetlegesen ha fel cserélem mi lehet a hiba jelenség.
Köszönöm!!!
Helló!Fékezéskor beragad a bal fék lent is marad a pedál.Kézzel kell felhúznom a pedált mert addig foglya a kereket.Mi lehet a probléma?
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraSzia amit előttem is mondták csak az szelep lehetett rossz. Egyik napról a másikra nem romlik el. Csinálj képet a vezértömbröl majd azon be jelölöm hol az a szelep
Válasz gabenpapa #25238 hozzászólásáraKeress vissza a #23573. hozzászólásra, és attól felfelé van némi okosság. Egyik fórumtársnak ugyanez volt a problémája. Ott találsz metszeti képet a vezértömbről.
Helló!Kormányműházban hogy lehet cserélni olajat?
Válasz Wendelke #25237. hozzászólásáraEsetleg tudnál nekem képet csatolni mert én azt már neztem és ott csak egy rugós válni van de ott jött az olaj.
Válasz gabenpapa #25235. hozzászólásáraA vezérlőtömb jobb oldalán egy fedél alatt van a biztonsági szelep, ezzel szokott gond lenni, ha egyszer csak nem akar emelni. Meg kell nézni, kitisztítani, de néha az is elég, ha megmozgatod.
Több embernek okozott már ez problémát, nekem is. A tömítés csere viszont nem biztos, hogy jó ötlet volt, ha valami kisipari, ukrán utángyártott sz@r került a helyére.