Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak628 FtEUR400 FtUSD383.29 FtCHF424.27 FtGBP482.63 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdvözlet Mindenkinek!
Olyan problémám lenne(T-25),hogy egyik napról a másikra nem emel a munkahenger! A problémát úgy próbáltam orvosolni hogy ki szedtem a vezérlőtömböt és felújító készlettel össze raktam csak azt nem tudom h jól-e. ( lehet fel cseréltem a két benne lévő tudat?:/) Utána a munkahengert is szét szedtem és és tömítés csere + karmantyú! Nulla olajfolyas. Ezután beindítottam és fél gázon épp h emel de ellenállásra már nem,sőt le is tudom nyomni kézzel. Esetleg a hidraulika szivattyú meg van kopva és nem tud annyi olajat nyomni? Vagy mi lehet a baj?
Sziasztok!Hátul a 7 pólusú csatlakozó aljzatnál amik a trakin vannak vezetékek létezik,hogy nincs test kábel?Vagy csak én nem találom meg a 6 vezeték közül a földelést.
Vezetékek:Piros-Bal irányjelző
Lila-Jobb irányjelző
Fehér-Féklámpa
Kék-Helyzetjelző
De van még 2 vezeték amit nem tudom mi (Zöld és Sárga) ezek mik?
Ha nincs testkábel akkor ti,hogy oldottátok meg?
Válasz radvattila #25229. hozzászólásáraSzia! Innen megtudod rendelni,az árát nemtudom én emailban szoktam lekérni az árát de úgy is lehet rendelni . https://www.traktor-ker.hu/index.html?tipus=T25&tipus_nev=T25&elem=594
Válasz Zoli1437 #25227. hozzászólásáraIlyesmi jó lenne nekem is csak az a baj hogy ki és mikorra csinál ilyet? (sajnos akit tudtam már nem dolgozik) Sokat nem tudok várni mert permeteznem kellene vele. Ha esetleg tudsz vagy valaki esetleg tud aki megcsinálja pár napon belül az jó lenne. Vagy valahol nem lehet venni valami ilyesmit?
Válasz radvattila #25225. hozzászólására
Én esztergáltattam egy ilyent. Elvittem az eredetit meg ezt a képet és megcsinálta. Az eredeti problémás volt. Sok olajat vesztettem vele. Azóta egy gonddal kevesebb.
Válasz Gerimur #25224. hozzászólásáraTeljesen jó az olajnyomás. Ismerős mtzje vagy 6 éve úgy megy, hogy melegen alapjáraton 1 bar a nyomása, fordulaton meg épp eléri a 3-at.
Sziasztok, érdeklődnék hogy a képen látható szelepet vagy minek lehet nevezni hol lehet beszerezni vagy mivel lehet kiváltani? Hidraulika szivattyú tetején volt nekem rajta és a tetején lenyalta a menetet ezáltal nem tudom azt a csövet meghúzni, levágni nem jó mert kúpra tömít. Valakinek valami ötlete esetleg hogy hogyan lehetne megoldani, bármi ésszerű megoldás érdekel.
Válasz Gepi #25221. hozzászólásáraNem biztos. A motor szépen megy,nem füstöl,erő is van,olajat se eszi.Hidegen elindítom 3,4 bar az olajnyomás, melegen menet közben 4 bar, alapjáraton melegen 1.5 bar. A szivattyú meg van négy éve {hilmet} Lengyelországból kaptam.Nem csak a motorpajzsot kell levenni hanem az olajteknőt is.
Válasz Gerimur #25220. hozzászólásáraBiztos hogy az a baja? Gondolom tudod, hogy le kell venni az egész motorpajzsot hogy hozzá férj. Mivel nem t-16 ezért kicsit kellemetlenebb hozzá nyúlni. Ja és vigyázz ne hogy vtz szivattyút adjanak mert az nem jó bele.
T25 olajcsere mennyiségek jeligére készült egy modernizált változat olyan besorolásokkal, amit most lehet kapni boltban. T30-69 gépkönyv alapján készült, nem saját kútfőből, szóval vehetjük gyárinak, csak nincsenek benne az első hajtásos, hidraulikus kormányzásos, stb plusz dolgok.
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van a t25 el , hogy az önindító bendixét ledarálja a lendkerék fogaskereke. Megnéztük nem csapágyas a főtengely nem kotyog. Mi lehet a baja?
"Nem akartalak megbántani de sajnos a t 25 ös be nehéz meleget csinálni a hehgerekröl át fújt levegőt kellene valahogy a fülkébe jutatni nem , egyszerű annyira zárttá nehéz tenni nekem nem sikerült egy megoldás lehet onnan elszívni a meleg levegőt'"
De azért indulás előtt azt a fülkét szerintem fél óra alatt melegre fűti, ülést, mindent, nem kell a jeget vakarni sem.
Igaz volt már, hogy a vízmelegítőt is este dugtam be, mert éjszakás műszak után reggel egyből menni kellett, a kisfülkés szitán se fagyott le a szélvédő, viszont a hátsó ablak deres volt
Válasz .Richard. #25207. hozzászólásáraMár régen vettem bontóból ezt az eberspachert talán 20-ért, meg annyiért rendberaktam, programozható, akkor már ne kallódjon itt.
Egyébként felüdülés a meleg fülkébe behuppani, ez tapasztalat
Válasz Balázs. #25205. hozzászólásáraRendes dízelkályha kell, amit linkeltem.
Nekem bontott-felújított 12v-os van itthon, ha kész az mtz fülke, bekerül.
Válasz 44claasgarantos #25201 duplafalu kipufogodob. De amugy egy 12 voltos állofűtő ventillátor jo lehet de elképzelésem nincs mennyi meleget fuj az egy jeges fülkébe. Kárpit azért sokat segit.
Válasz Wendelke #25200. hozzászólásáraItt egyébként volt egy t-25, amiben külön kályha volt. Állófűtés néven megtalálod. Ha sokat használod, egy kicsi 12v-os 100 körül kijön, aztán az fűt, ha nem megy a traktor akkor is.
Én teherautózom régóta, azokba ami van, lehet vele szaunát csinálni
Válasz Wendelke #25200. hozzászólásáraNem akartalak megbántani de sajnos a t 25 ös be nehéz meleget csinálni a hehgerekröl át fújt levegőt kellene valahogy a fülkébe jutatni nem , egyszerű annyira zárttá nehéz tenni nekem nem sikerült egy megoldás lehet onnan elszívni a meleg levegőt A harmadik a hidralika de az se ad nagy hőt meg járatni csak kopik A másadik lehet a jó az elektromos fütő száll nagyon leterheli a vezetékeket Olyan megoldás a mi ventilátor csövön keresztül szív és benyomja a meleg levegöt
Válasz 44claasgarantos #25197. hozzászólásáraHa süt a nap, akkor igen, de ha nem akkor azért problémás. Természetesen nem napi szinten probléma, de volt olyan, hogy télen, mínuszban, és sötétben kicsivel több mint 3 órát kellett trakiznom. Fűtés nélkül, belül lett volna párás/jeges a szélvédő és a többi ablak.
Szóval az ülésfűtés is jó kiegészítőnek mert komfortot növel , de érdemes a lefagyott ablakra is gondolni, ha az előfordulhat a használat során.
Válasz milianmiluka #25193. hozzászólásáraVáltozatosság kedvéért én a fűthető üléshuzatot ajánlanám, 12V kell neki, pár ezer forintos tétel, és hőérzetben nagyon sokat számít.
Válasz Wendelke #25194. hozzászólásáraTalán még az 50-es mtz-n is ilyen megoldás volt gyárilag.
Egyébként nekem a kisfülkés 80-asba se volt fűtés, ott is ugye szív a ventillátor, a műszerfal alatt tolt be annyi meleget, hogy szántáskor a minuszokban is pulóver elég volt. Sz elv ugyanaz.
Ha ott letakarom a motorteret még lehet pólóban is melegem lett volna, pedig szerencsétlen fülkén lényegesen több lyuk van, mint amit gyárilag terveztek
Válasz .Richard. #25195. hozzászólásáraAz elv ugyanaz mert léghűtéses, csak a kipufogó dobról itt nem veszed le a meleget. A szűkítőt kipróbáltam, de úgy kevés levegőt nyom. Az én tapasztalatom az, hogy amennyiben huzamosabb ideig használod akkor azért egész jó meleget lehet vele a fülkében csinálni. Én mondjuk a bevezető csövet leszigeteltem, ami ad hozzá néhány fokot pluszban. Anno a Trabanton is szigeteltem a csöveket, és a kipufugó dob is kapott plusz szélvédelmet, ami nem keveset emelt a fűtés hatékonyságán.
Válasz Wendelke #25194. hozzászólásáraTrabanton a kilufogocsonk meg az első dob adja a meleget amit a hűtőventillátor nyom a kabinba. Egy egyszerű duplafalu dob lenne a faxa oda egy ventillátorral becsövezve. Elvileg ad a henger annyi meleget de ha nincs terhelve lehet kevés. A ventillátor szivorés leszükitve a kevesebb légáram miatt jobban melegedne de akkor kéne bele valami gázos patronos hőfokmérő nehogy agyon legyen sütve a henger.
Válasz milianmiluka #25193. hozzászólásáraHát amit itt szinte mindenki megcsinált A hengerekről a meleg levegőt leveszed egy
terelő lemezzel, amit egy gégecsövön bevezetsz a fülkébe. Pont úgy működik mint a Trabant fűtés. Egyszerű és jó.
Válasz Alpesi #25188. hozzászólásáraAz eredetik nálam 10 éveket bírtak az első kettő. A harmadik 7-et. A 450kg-os tárcsa sok volt neki. Most egy új tartó lett gyáreva, de még nincs időtávlat.
Egy 12 es 100Am res van benne és az öninditó még eredeti ja 20 éves a gép nagyon jó hogy bele teték bár az Mtz be is lenne Sajnálom hogy nem forgalmazák öket
Válasz Zoli1437 #25185. hozzászólásáraHát igen, a 2x6V-os akksi, az valóban a szopatás netovábbja volt gyárilag, anélkül nem nagyon indult el. Az áttételes önindító mellé ha jó az akksi, akkor nem muszáj a dekompresszort használni. De továbbra is állítom, hogy hasznos. Mégpedig azért mert amikor használaton kívül van a traki, akkor az olaj lefolyik szépen a karterbe és a hidegindítás során sokkal nagyobb terhelés éri a forgattyús tengely csapágyait, ami fokozottabb kopással jár.
A trakimban miután ki lett dobva a 2x6 V-os akksi, mindig valamilyen ledobott használt akksit használok, nem is túl nagyokat, amit 1-2 havonta töltögetek a Lidl-s töltőmmel ami ugye csepptöltést is tud. Szóval az akku kipipálva. Tizen pár év után cseréltem én is kefét az önindítóban, ez is letudva. Ennyi és Béke
Köszönöm a válaszokat.Több kis területem van a legnagyobb is fél hektár,az összes 3,5 hektár.Erre gondoltam a kis 25 öst.Kukorica lucerna és egy kis kalászos van.Akik meg erősítették a tartót az jobban birja?
Nem tudom ki menyi idelye használja a t 25 öst De téli inditásnál nagyon jó könyeben beröfen még - 10 fogban is könyen indul a dekompreszorar a rába 15 is van mert az Iván hogy indit télen nem vagyok mérnök
25336 hozzászólás
Válasz Blaise79 #25233. hozzászólásáraHali!
Ahogy írták is, a dugalj leszorító csavarnál van nekem is a test, elvileg ez a gyári megoldás.
Üdvözlet Mindenkinek!
Olyan problémám lenne(T-25),hogy egyik napról a másikra nem emel a munkahenger! A problémát úgy próbáltam orvosolni hogy ki szedtem a vezérlőtömböt és felújító készlettel össze raktam csak azt nem tudom h jól-e. ( lehet fel cseréltem a két benne lévő tudat?:/) Utána a munkahengert is szét szedtem és és tömítés csere + karmantyú! Nulla olajfolyas. Ezután beindítottam és fél gázon épp h emel de ellenállásra már nem,sőt le is tudom nyomni kézzel. Esetleg a hidraulika szivattyú meg van kopva és nem tud annyi olajat nyomni? Vagy mi lehet a baj?
Válasz Blaise79 #25233. hozzászólásárahttps://www.utanfutoaruhaz.hu/dugaljak-dugvillak-szabvanyos-bekotese
Itt van egy rajz a bekötésről, bár a színek nem biztos hogy egyeznek.
Ha más nincs test az aljzat leszorító anya alól.
Sziasztok!Hátul a 7 pólusú csatlakozó aljzatnál amik a trakin vannak vezetékek létezik,hogy nincs test kábel?Vagy csak én nem találom meg a 6 vezeték közül a földelést.
Vezetékek:Piros-Bal irányjelző
Lila-Jobb irányjelző
Fehér-Féklámpa
Kék-Helyzetjelző
De van még 2 vezeték amit nem tudom mi (Zöld és Sárga) ezek mik?
Ha nincs testkábel akkor ti,hogy oldottátok meg?
Válasz radvattila #25225. hozzászólásáraSzét kell szedni és újra kell gumigyűrűzni .Vagy ki kell iktatni. Fém közbetéttel vagy hid tömlővel.
Válasz geragaborne79 #25230. hozzászólásáraKöszönöm már rendelem is!
Válasz radvattila #25229. hozzászólásáraSzia! Innen megtudod rendelni,az árát nemtudom én emailban szoktam lekérni az árát de úgy is lehet rendelni . https://www.traktor-ker.hu/index.html?tipus=T25&tipus_nev=T25&elem=594

Válasz Zoli1437 #25227. hozzászólásáraIlyesmi jó lenne nekem is csak az a baj hogy ki és mikorra csinál ilyet? (sajnos akit tudtam már nem dolgozik) Sokat nem tudok várni mert permeteznem kellene vele. Ha esetleg tudsz vagy valaki esetleg tud aki megcsinálja pár napon belül az jó lenne. Vagy valahol nem lehet venni valami ilyesmit?
Válasz Gumóka #25226. hozzászólásáraÉn is hasonlóan gondolom.
Válasz radvattila #25225. hozzászólására
Én esztergáltattam egy ilyent. Elvittem az eredetit meg ezt a képet és megcsinálta. Az eredeti problémás volt. Sok olajat vesztettem vele. Azóta egy gonddal kevesebb.
Válasz Gerimur #25224. hozzászólásáraTeljesen jó az olajnyomás. Ismerős mtzje vagy 6 éve úgy megy, hogy melegen alapjáraton 1 bar a nyomása, fordulaton meg épp eléri a 3-at.
Sziasztok, érdeklődnék hogy a képen látható szelepet vagy minek lehet nevezni hol lehet beszerezni vagy mivel lehet kiváltani? Hidraulika szivattyú tetején volt nekem rajta és a tetején lenyalta a menetet ezáltal nem tudom azt a csövet meghúzni, levágni nem jó mert kúpra tömít. Valakinek valami ötlete esetleg hogy hogyan lehetne megoldani, bármi ésszerű megoldás érdekel.
Válasz Gepi #25223. hozzászólásáraAzon agyalok még halasztanom kéne a bontást.Ez még nem olyan rossz olajnyomás.Ráadásul itt vannak a tavaszi munkák.
Válasz Gerimur #25222. hozzászólásáraPersze hogy le kell nagy bontás az egész. Akkor meg már a főtengely csapágyakra is rá lehet nézni.
Válasz Gepi #25221. hozzászólásáraNem biztos. A motor szépen megy,nem füstöl,erő is van,olajat se eszi.Hidegen elindítom 3,4 bar az olajnyomás, melegen menet közben 4 bar, alapjáraton melegen 1.5 bar. A szivattyú meg van négy éve {hilmet} Lengyelországból kaptam.Nem csak a motorpajzsot kell levenni hanem az olajteknőt is.
Válasz Gerimur #25220. hozzászólásáraBiztos hogy az a baja? Gondolom tudod, hogy le kell venni az egész motorpajzsot hogy hozzá férj. Mivel nem t-16 ezért kicsit kellemetlenebb hozzá nyúlni. Ja és vigyázz ne hogy vtz szivattyút adjanak mert az nem jó bele.
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, nagy munka kicserélni a motorolaj szivattyút?
T25 olajcsere mennyiségek jeligére készült egy modernizált változat olyan besorolásokkal, amit most lehet kapni boltban. T30-69 gépkönyv alapján készült, nem saját kútfőből, szóval vehetjük gyárinak, csak nincsenek benne az első hajtásos, hidraulikus kormányzásos, stb plusz dolgok.


Válasz Belarus #25217. hozzászólásáraA lendkeréken a fogaskoszorú milyen állapotban van?
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van a t25 el , hogy az önindító bendixét ledarálja a lendkerék fogaskereke. Megnéztük nem csapágyas a főtengely nem kotyog. Mi lehet a baja?
Válasz Gumóka #25215. hozzászólásáraIlyen
Válasz Balázs. #25213. hozzászólásáraHa megtalálom a padlás mélyén a kuplerájba

7 éve ott pihen
Válasz 44claasgarantos #25201. hozzászólásáraNem bántasz meg, mivel használom és működik.
"Nem akartalak megbántani de sajnos a t 25 ös be nehéz meleget csinálni a hehgerekröl át fújt levegőt kellene valahogy a fülkébe jutatni nem , egyszerű annyira zárttá nehéz tenni nekem nem sikerült egy megoldás lehet onnan elszívni a meleg levegőt'"
Ezt, amit leírtál nem igazán tudom értelmezni.
Viszont egy kis segítség, ha van kedved olvasgatni.
Válasz Gumóka #25208. hozzászólásáraMajd ha eszedbe jut, rakjál már fel egy képet róla
Válasz .Richard. #25209. hozzászólásáraNem úgy gondoltam

De azért indulás előtt azt a fülkét szerintem fél óra alatt melegre fűti, ülést, mindent, nem kell a jeget vakarni sem.
Igaz volt már, hogy a vízmelegítőt is este dugtam be, mert éjszakás műszak után reggel egyből menni kellett, a kisfülkés szitán se fagyott le a szélvédő, viszont a hátsó ablak deres volt
Válasz 44claasgarantos #25210. hozzászólásáraJa jo de vizhűtéses motorba ott a 90fokos viz. Kamionba gondolom ne a 6 meg 8 hengert járassa egész nap mikor olcsobb a kazán.
Válasz .Richard. #25204. hozzászólásáraAz álló fűtés nem rossz ötlet de 20 évig nem volt most meg már minek a gép téli álmot alszik
Válasz Gumóka #25208. hozzászólására
ugy irod mintha én hidegben üldögélnék.
Válasz .Richard. #25207. hozzászólásáraMár régen vettem bontóból ezt az eberspachert talán 20-ért, meg annyiért rendberaktam, programozható, akkor már ne kallódjon itt.

Egyébként felüdülés a meleg fülkébe behuppani, ez tapasztalat
Válasz Gumóka #25206. hozzászólásáraVan fűtőtest ventillátorral. Meleg a vize azzal fűthetsz. Szerintem egyszerűbb.
Válasz Balázs. #25205. hozzászólásáraRendes dízelkályha kell, amit linkeltem.
Nekem bontott-felújított 12v-os van itthon, ha kész az mtz fülke, bekerül.
Válasz .Richard. #25204. hozzászólásáraAzt olvastam a fosbukon ezekről kommentekben, hogy egy forintot nem ér az egész
Válasz 44claasgarantos #25201 duplafalu kipufogodob. De amugy egy 12 voltos állofűtő ventillátor jo lehet de elképzelésem nincs mennyi meleget fuj az egy jeges fülkébe. Kárpit azért sokat segit.
Válasz Gumóka #25202. hozzászólásáraSőt, még annyi se.
Állófűtések
Válasz Wendelke #25200. hozzászólásáraItt egyébként volt egy t-25, amiben külön kályha volt. Állófűtés néven megtalálod. Ha sokat használod, egy kicsi 12v-os 100 körül kijön, aztán az fűt, ha nem megy a traktor akkor is.

Én teherautózom régóta, azokba ami van, lehet vele szaunát csinálni
Válasz Wendelke #25200. hozzászólásáraNem akartalak megbántani de sajnos a t 25 ös be nehéz meleget csinálni a hehgerekröl át fújt levegőt kellene valahogy a fülkébe jutatni nem , egyszerű annyira zárttá nehéz tenni nekem nem sikerült egy megoldás lehet onnan elszívni a meleg levegőt A harmadik a hidralika de az se ad nagy hőt meg járatni csak kopik A másadik lehet a jó az elektromos fütő száll nagyon leterheli a vezetékeket Olyan megoldás a mi ventilátor csövön keresztül szív és benyomja a meleg levegöt
Válasz 44claasgarantos #25197. hozzászólásáraHa süt a nap, akkor igen, de ha nem akkor azért problémás.
Természetesen nem napi szinten probléma, de volt olyan, hogy télen, mínuszban, és sötétben kicsivel több mint 3 órát kellett trakiznom. Fűtés nélkül, belül lett volna párás/jeges a szélvédő és a többi ablak.

Szóval az ülésfűtés is jó kiegészítőnek mert komfortot növel , de érdemes a lefagyott ablakra is gondolni, ha az előfordulhat a használat során.
Válasz milianmiluka #25193. hozzászólásáraVáltozatosság kedvéért én a fűthető üléshuzatot ajánlanám, 12V kell neki, pár ezer forintos tétel, és hőérzetben nagyon sokat számít.
Válasz Wendelke #25194. hozzászólásáraTalán még az 50-es mtz-n is ilyen megoldás volt gyárilag.
Egyébként nekem a kisfülkés 80-asba se volt fűtés, ott is ugye szív a ventillátor, a műszerfal alatt tolt be annyi meleget, hogy szántáskor a minuszokban is pulóver elég volt. Sz elv ugyanaz.
Ha ott letakarom a motorteret még lehet pólóban is melegem lett volna, pedig szerencsétlen fülkén lényegesen több lyuk van, mint amit gyárilag terveztek
Nagy kabát kár vele veszödni ha süt a nap az üveg melegít
Válasz .Richard. #25195. hozzászólásáraAz elv ugyanaz mert léghűtéses, csak a kipufogó dobról itt nem veszed le a meleget. A szűkítőt kipróbáltam, de úgy kevés levegőt nyom. Az én tapasztalatom az, hogy amennyiben huzamosabb ideig használod akkor azért egész jó meleget lehet vele a fülkében csinálni. Én mondjuk a bevezető csövet leszigeteltem, ami ad hozzá néhány fokot pluszban. Anno a Trabanton is szigeteltem a csöveket, és a kipufugó dob is kapott plusz szélvédelmet, ami nem keveset emelt a fűtés hatékonyságán.
Válasz Wendelke #25194. hozzászólásáraTrabanton a kilufogocsonk meg az első dob adja a meleget amit a hűtőventillátor nyom a kabinba. Egy egyszerű duplafalu dob lenne a faxa oda egy ventillátorral becsövezve. Elvileg ad a henger annyi meleget de ha nincs terhelve lehet kevés. A ventillátor szivorés leszükitve a kevesebb légáram miatt jobban melegedne de akkor kéne bele valami gázos patronos hőfokmérő nehogy agyon legyen sütve a henger.
Válasz milianmiluka #25193. hozzászólásáraHát amit itt szinte mindenki megcsinált
A hengerekről a meleg levegőt leveszed egy
terelő lemezzel, amit egy gégecsövön bevezetsz a fülkébe. Pont úgy működik mint a Trabant fűtés. Egyszerű és jó.
Sziasztok tagok érdeklődnék ki milyen fűtést eszközölt a kistraktorba?
Moderálási elveink miatt törölve: 2022-11-28 19:47:43
Válasz Alpesi #25188. hozzászólásáraAz eredetik nálam 10 éveket bírtak az első kettő. A harmadik 7-et. A 450kg-os tárcsa sok volt neki. Most egy új tartó lett gyáreva, de még nincs időtávlat.
Egy 12 es 100Am res van benne és az öninditó még eredeti ja 20 éves a gép nagyon jó hogy bele teték bár az Mtz be is lenne Sajnálom hogy nem forgalmazák öket
Válasz Zoli1437 #25185. hozzászólásáraHát igen, a 2x6V-os akksi, az valóban a szopatás netovábbja volt gyárilag, anélkül nem nagyon indult el.
Az áttételes önindító mellé ha jó az akksi, akkor nem muszáj a dekompresszort használni. De továbbra is állítom, hogy hasznos. Mégpedig azért mert amikor használaton kívül van a traki, akkor az olaj lefolyik szépen a karterbe és a hidegindítás során sokkal nagyobb terhelés éri a forgattyús tengely csapágyait, ami fokozottabb kopással jár.

A trakimban miután ki lett dobva a 2x6 V-os akksi, mindig valamilyen ledobott használt akksit használok, nem is túl nagyokat, amit 1-2 havonta töltögetek a Lidl-s töltőmmel ami ugye csepptöltést is tud. Szóval az akku kipipálva. Tizen pár év után cseréltem én is kefét az önindítóban, ez is letudva. Ennyi és Béke
Köszönöm a válaszokat.Több kis területem van a legnagyobb is fél hektár,az összes 3,5 hektár.Erre gondoltam a kis 25 öst.Kukorica lucerna és egy kis kalászos van.Akik meg erősítették a tartót az jobban birja?
Nem tudom ki menyi idelye használja a t 25 öst De téli inditásnál nagyon jó könyeben beröfen még - 10 fogban is könyen indul a dekompreszorar a rába 15 is van mert az Iván hogy indit télen nem vagyok mérnök