Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD390.63 FtCHF443.85 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #15321. hozzászólásra
Ebben teljesen egyetértek veled!
Ezt a turbózást én ennél a traktornál teljesen feleslegesnek tartom. Hogy, nyerek vele 2-3 Le {mert többet nem nagyon} azért nem érdemes turbóztatni!
Bocs, hogy beleszólok, de a plusz 17 lóerőt kicsit (nagyon) túlzásnak tartom. Gondoljatok bele,ez több , mint 50 %. Ekkora teljesítménynövelést még a nagy diesel motorokon se tudnak produkálni, intercoolerrel se. Ez csak a véleményem, persze ha tévedek, akkor nem semmi lehet a gép.
Válasz #15303. hozzászólásra
Úgy néz ki hogy megoldottam a problémát.A reteszelőre kellett ráállitani.kössz a segítséget és ÁLDOTT BÉKÉS KARÁCSONYT minden MAGYARNAK!!!
te meg semmit sem irtál...
egy okos ember azt mondta hogy az olaj egy fél lakatos, én is ritkan szedem ki a kulcsot nehezen is jön ki. de alaphelyzetbe kicsut billegtetve ki kell neki jönni.
Sanyi! így vettem,egy bácsikától,de már ő is így vette Infóm leírás nincs róla.Ha a fiam is rá ér,teszek fel képeket.Most turbónyomásmérőt hajtok.Két boltba is azt mondták-miért akarom tudni a nyomást-.Kisöreg szerint +17 ló.
dekompresszor a kormányt mellet van a padlóból keresztül jön ki .Hidegben inditás előtt húzd ki aztán ha fölpörgött a motor kompresszió nélkül told vissza 10x könnyebben beindul aksit is kíméli. Az indítókulcs nekem még mindig kijött fújd be wd40-el hátha. Vonórészt fotózd le hogy van neked meg oldva és akkor könnyebben tudok tippet adni talán támasztó orsóval meglehet oldani.
Hardt? Kétfokozatú?
Válasz #15307. hozzászólásra
Szia a!
Melyik kar, vagy kapcsoló, vagy mifene a dekompresszor?
Múltkor csak símán indítottam, de nem indult elsőre.
Illetve az normális, hogy az indító kulcs nem akar kijönni a gyújtáskapcsolóból?
Van valami tipp, hogy a vonórészt hogyan lehet fixálni?
Most alá bicsaklik.
Megvettem az olajat, Hardt nevű. A trakis boltban ajánlották.
Alkatrészekről érdeklődtem, azt mondták a kecskeméti központból meg tudnak rendelni mindent ha kell.
a dekompresszor soem rosz dolog.
kíméli a motort, de nem utolsóként az önindítót és az akksit is.
nem olyan dolog hogy csak télen kell, meg ha nehez indul.
nembaj ha mindíg használod indításkor,csak jót teszel vele.
Sziasztok!Új tulajhoz illően a T30-ban lecseréltem az olajokat, szűrőket,munkák után porlasztókat belőttük,szelephézagot megállítottuk.Motor nem indult...2 óra görcsölés után rájöttem az indítómotor fáradt le.Tisztítás behúzó érintkezők csere, kefecsere után-ma -1fokon- pöccre indul.Kell így is a dekompresszort használni?
Szia.
Nekem is volt hasonló ,de nekem a kar rögzítő csavarja lazult meg és a nagy holtjáték miatt nem ugrott be a helyére az irány. Mindíg félállásban maradt , így kisebb terhelésnél kiugrott.
De lehet beljebb van a baj a reteszelőnél de ahoz sajna nem értek.
Ja nekem is az kéne ,beférnék vele a 2,2es sorokba is ahova az 50-el nem mehetek.Viszont sajnálnám eladni mert jó gépet sikerült kifogni.Meg a teljes gépparkomat is cserélni kéne kivéve a permetezőt.Ha itt helyben összejönne valami csere ugyanojan fáin t-25 re mint amilyen az Mtz-m biztos beleugranék.
Az öreg gázolaj károsíthatja a motort, vagy csak lerakódást dugulást tud okozni.
Azt tudom, hogy az öreg benzin semmire nem jó.
A gázolajat sem eröltetném, csak sajnálom kidobni.
Örökség, még a nagyszüleim vették, amikor áltek még a TZ4K-ba.
Ha rám gondolsz én nem hasonlítottam össze az 50-es MTZ-t a T25-tel.Kizárólag a fogyasztásról esett szó.
Egyszerűen leírtam, hogy nekem mit mondott egy traktoros a fogyasztásról. Ennyi és nem több.
Bár magam analfabétának tartom szerelési kérdésekben, de azt még én is tudom, hogy az MTZ "2 köcsöggel több", vagy éppen nem azonos kategória a T25-tel.
Szia Bandi.
Veszel akkor te is egy t-25-öst? Hidd el amire te használod az50-est arra vigan elég ez is.
Hétvégén ismét ganaj hordás lesz, jöhetsz próbálni a gépet.
Szia! Gratulálok én is a gépedhez! Sok szerencsét hozzá!
Én a helyedben nem játszanék azzal a 10 éves gázolajjal, nincs értelme. Nem egy kényes gép, de soha sem lehet tudni.
Sziasztok.ERDÉLYBŐL érdeklődnék a T25.ös traktorom a kart amelyel az előre vagy hátra menetbe kapcsolok dobja ki.Ha valaki tud tanácsot adni kérem írja le.KÖSSZ.
Köszi. Akkor már ezt is tudom.
Van még TZ4K kerék súlyom is.
Ezt minden képpen felrakatom, csak azt nem tudom megpróbáljam-e még ráadásnak a TZ4K keréksúlyokat is rátenni?
Szerinted?
25322 hozzászólás
Válasz #15326. hozzászólásra
Üdv.Baranya melyik részére?
Válasz #15325. hozzászólásra
Nekem a baranyai dombokra kellene, jó kötött a talaj, nem tudom mekkorát bírna el.
Válasz #15322. hozzászólásra
Szia!
Én 160-as lengyel talajmarót használok, gond nélkül!
Válasz #15321. hozzászólásra
Ebben teljesen egyetértek veled!
Ezt a turbózást én ennél a traktornál teljesen feleslegesnek tartom. Hogy, nyerek vele 2-3 Le {mert többet nem nagyon} azért nem érdemes turbóztatni!
Válasz #15321. hozzászólásra
nncsen ebben tévedés :)
csak nyomás kérdése és menne az, kb vagy 5 percig se.
jó lesz az 1.7 lóerőnek is az a 17.
Ti milyen talajmarót használtok?
Válasz #15312. hozzászólásra
Bocs, hogy beleszólok, de a plusz 17 lóerőt kicsit (nagyon) túlzásnak tartom. Gondoljatok bele,ez több , mint 50 %. Ekkora teljesítménynövelést még a nagy diesel motorokon se tudnak produkálni, intercoolerrel se. Ez csak a véleményem, persze ha tévedek, akkor nem semmi lehet a gép.
Válasz #15303. hozzászólásra
Úgy néz ki hogy megoldottam a problémát.A reteszelőre kellett ráállitani.kössz a segítséget és ÁLDOTT BÉKÉS KARÁCSONYT minden MAGYARNAK!!!
Azt a turbozást én is szivesen megnézném...
Válasz #15317. hozzászólásra
érdekessegképpen
Válasz #15314. hozzászólásra
te meg semmit sem irtál...
egy okos ember azt mondta hogy az olaj egy fél lakatos, én is ritkan szedem ki a kulcsot nehezen is jön ki. de alaphelyzetbe kicsut billegtetve ki kell neki jönni.
Válasz #15311. hozzászólásra
Köszi. Holnap lefényképezem a vonórészt és megnézem az oljat is.
Válasz #15311. hozzászólásra
A kulcsról hülyeséget írtál.
Válasz #15312. hozzászólásra
Na ép ezért vagyok kíváncsi hogy mennyi pacit dob a mottóra.
Sanyi! így vettem,egy bácsikától,de már ő is így vette Infóm leírás nincs róla.Ha a fiam is rá ér,teszek fel képeket.Most turbónyomásmérőt hajtok.Két boltba is azt mondták-miért akarom tudni a nyomást-.Kisöreg szerint +17 ló.
dekompresszor a kormányt mellet van a padlóból keresztül jön ki .Hidegben inditás előtt húzd ki aztán ha fölpörgött a motor kompresszió nélkül told vissza 10x könnyebben beindul aksit is kíméli. Az indítókulcs nekem még mindig kijött fújd be wd40-el hátha. Vonórészt fotózd le hogy van neked meg oldva és akkor könnyebben tudok tippet adni talán támasztó orsóval meglehet oldani.
Hardt? Kétfokozatú?
Válasz #15307. hozzászólásra
Szia a!
Melyik kar, vagy kapcsoló, vagy mifene a dekompresszor?
Múltkor csak símán indítottam, de nem indult elsőre.
Illetve az normális, hogy az indító kulcs nem akar kijönni a gyújtáskapcsolóból?
Van valami tipp, hogy a vonórészt hogyan lehet fixálni?
Most alá bicsaklik.
Megvettem az olajat, Hardt nevű. A trakis boltban ajánlották.
Alkatrészekről érdeklődtem, azt mondták a kecskeméti központból meg tudnak rendelni mindent ha kell.
Válasz #15306. hozzászólásra
Turbó nem is rossz dolog Van kép róla?
Válasz #15306. hozzászólásra
Szia.Én mindig használom.Nem ártok vele sőt kímélem az önindítót és az aksit is.
Válasz #15306. hozzászólásra
a dekompresszor soem rosz dolog.
kíméli a motort, de nem utolsóként az önindítót és az akksit is.
nem olyan dolog hogy csak télen kell, meg ha nehez indul.
nembaj ha mindíg használod indításkor,csak jót teszel vele.
Sziasztok!Új tulajhoz illően a T30-ban lecseréltem az olajokat, szűrőket,munkák után porlasztókat belőttük,szelephézagot megállítottuk.Motor nem indult...2 óra görcsölés után rájöttem az indítómotor fáradt le.Tisztítás behúzó érintkezők csere, kefecsere után-ma -1fokon- pöccre indul.Kell így is a dekompresszort használni?
Válasz #15300. hozzászólásra
Hát jó lenne.
Válasz #15301. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/forumok/V-Agroinform-Forumos-talalkozo-hol-es-mikor-legyen/t2746
Válasz #15302. hozzászólásra
Szia.
Nekem is volt hasonló ,de nekem a kar rögzítő csavarja lazult meg és a nagy holtjáték miatt nem ugrott be a helyére az irány. Mindíg félállásban maradt , így kisebb terhelésnél kiugrott.
De lehet beljebb van a baj a reteszelőnél de ahoz sajna nem értek.
Válasz #15284. hozzászólásra
Jó..... most látom hogy Bugacon, ügyes voltam kezdek fáradni, látszik hogy melóban senyvedek
Szia Sanyi!
Gondolkoztam tavaly is hogy él kéne menni, szívesen találkoznék T 25ös fórumtársakkal. Mikor lesz és hol?
Bugacra jön valaki A fórum találkozóra.
Válasz #15296. hozzászólásra
Majd alkatrészt mosni jó lesz a gázolaj, pl. a váltó átmosására fel tudod használni.
Válasz #15294. hozzászólásra
Szia Bucó!
Ja nekem is az kéne ,beférnék vele a 2,2es sorokba is ahova az 50-el nem mehetek.Viszont sajnálnám eladni mert jó gépet sikerült kifogni.Meg a teljes gépparkomat is cserélni kéne kivéve a permetezőt.Ha itt helyben összejönne valami csere ugyanojan fáin t-25 re mint amilyen az Mtz-m biztos beleugranék.
Válasz #15290. hozzászólásra
Az öreg gázolaj károsíthatja a motort, vagy csak lerakódást dugulást tud okozni.
Azt tudom, hogy az öreg benzin semmire nem jó.
A gázolajat sem eröltetném, csak sajnálom kidobni.
Örökség, még a nagyszüleim vették, amikor áltek még a TZ4K-ba.
Válasz #15293. hozzászólásra
Ha rám gondolsz én nem hasonlítottam össze az 50-es MTZ-t a T25-tel.Kizárólag a fogyasztásról esett szó.
Egyszerűen leírtam, hogy nekem mit mondott egy traktoros a fogyasztásról. Ennyi és nem több.
Bár magam analfabétának tartom szerelési kérdésekben, de azt még én is tudom, hogy az MTZ "2 köcsöggel több", vagy éppen nem azonos kategória a T25-tel.
Válasz #15292. hozzászólásra
Szia Bandi.
Veszel akkor te is egy t-25-öst? Hidd el amire te használod az50-est arra vigan elég ez is.
Hétvégén ismét ganaj hordás lesz, jöhetsz próbálni a gépet.
Uraim uraim nem kell össze hasonlítani a T25 és MTZ 50-est mert 2 külön kategória.
Válasz #15289. hozzászólásra
Az 50es eszik ennyit szántásban.2,1m-es tárcsánál 5l/óra.Ha csak császkálsz az mtz sem fogyaszt sokat.
Válasz #15290. hozzászólásra
Szia. Jó az ekéd.
Válasz #15289. hozzászólásra
Szia! Gratulálok én is a gépedhez! Sok szerencsét hozzá!
Én a helyedben nem játszanék azzal a 10 éves gázolajjal, nincs értelme. Nem egy kényes gép, de soha sem lehet tudni.
Válasz #15285. hozzászólásra
Hali Pbandi!
Az "ennyit kb szántásban eszik" nekem írtad a kb 2liter/óra fogyasztásra, vagy az MTZ 50-esre, hogy 5-6 litert eszik óránként?
Én a mérőlécről olvastam le a fogyasztást, az nekem ennyit mutatott.
Azt tudja valaki, hogy kb 10 éves gázolajat bele lehet-e tenni a trakiba, keverve friss gázolajjal, vagy nem érdemes rizikózni?
Válasz #15283. hozzászólásra
Válaszoltam.
Válasz #15286. hozzászólásra
Megkaptam! Köszönöm szépen!
Válasz #15282. hozzászólásra
Postázva!
Válasz #15271. hozzászólásra
Hát ennyit kb.szántásba eszik.
Sziasztok.ERDÉLYBŐL érdeklődnék a T25.ös traktorom a kart amelyel az előre vagy hátra menetbe kapcsolok dobja ki.Ha valaki tud tanácsot adni kérem írja le.KÖSSZ.
Válasz #15274. hozzászólásra
Öregharcos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hali. Engem érdekel,küldtem e-mailt!
Válasz #15277. hozzászólásra
lajosrab@freemail.hu az email címem. Köszönöm előre is!
Válasz #15277. hozzászólásra
lajosrab@freemail.hu az email címem. Köszönöm előre is!
Válasz #15279. hozzászólásra
Csak tegnap tudtam meg.
Válasz #15274. hozzászólásra
Ha ezt 2 héttel előbb tudtam volna.......
Válasz #15273. hozzászólásra
Köszi. Akkor már ezt is tudom.
Van még TZ4K kerék súlyom is.
Ezt minden képpen felrakatom, csak azt nem tudom megpróbáljam-e még ráadásnak a TZ4K keréksúlyokat is rátenni?
Szerinted?