Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD390.63 FtCHF443.85 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! Tudok Dombóváron egy eladó T-25-öst, friss műszakival, jó állapotban. Kb. 500 000 körül. Az árban az eke is benne van. Ha érdekel valakit, összehozom az eladóval.
nemtudom milyen súj, de pont jó lesz ez neked :)
az meg hogy 2 pótot húznak t-25 el..
én meg sokszor a vtz-vel az elakadt mtz-t, a közel 4 tonnát üresen nyomó póttal, ha reggel nem akar indulni.
meg sárban ha elakad és elássa magát, ott van még + 6 tonna anyag is rajta.
aztán volt hogy egyedül voltam, a vtz elejét akasztottam az mtz elejéhez, a vtz hátulján a csörlőt egy fához.
aztáán hátramenet, csörlő és padlógáz.
tehát az mtz-ben nem ült senki.
sokat kibírnak ezek, csak értelmes pilóta kell.
mert aki nem érzi a masinérát, az alatt hamar tönkremegy ám.
Nálam ez már az állat kategória. 2 ekkora pótkocsit húzni a T25-tel már nekem sok.
Igaz én is most hegesztettem a TZ4K pótkocsijára vonórészt, hogy a lada motoros traki 1 tengelyes pótkocsiját hozzá tudjam kötni.
De ott 2db viszonylag könnyű, 1 tengelyes pótról beszélünk.
Amúgy rőzse hordásra kötöm sorba őket.
Ha lemegy az este és elszunnyad a család, tolom fel a képeket a keréksúlyokról, amit vettem.
azt hozzá kell tenni hoghy le lett volna kellően sújozva akkor ez kaparás nélkül is megy, méghozzá simán.
nem mondom emelkedőn bajba lenne még talán műúton is, de lassúban (1) nem kizárt hogy ott is eldöcögne.
ha egy zsííírúj nyugatit arányaiban ennyire terhelnél letérdelne helyből.
ezért szeressük a t-25 öt.
Üdv. Attila!
Valóban jó állapotúnak tűnnek a gumik.
Annyit a súlyozásról elől, amíg az "izomszervó" van, addig érdemes annyi súlyt fent hagyni a gépen, amennyi kell épp. Csinálj olyan csavart , amivel csak két súlyt raksz fel az elejére. A hosszabb, ami most is van, az jó lesz a 4 db súlyhoz.
Keress egy autószerelő ismerőst akinek szállít az unix vagy a bárdi , mert a szerelőknek van kb 40% kedvezménye. Ha rendes akkor oda adja amenyiért ő kapja és mér spóroltál is 2-3eft-ot.
Jaa. Már értelek.
Én nem a Tesco-s olajra gondoltam, hanem a Tescoban kapható márkás olajra. Pl: Castrol Magnatec, Total, Valvoline.
Bár valóban ezeket is hamisíthatják. Majd azért jövő héten szétnézek traktoros boltban is olaj után.
Egyébként azt gondolom, hogy a szar olaj és a márkás olaj között még ha dupla is az ár, az nem sok, mert az olaj költség magában elenyésző a gép üzemeltetése, karbantartása és a rossz olaj miatti javítási költség mellett.
Szia.
Én már tescos olaj miatt cseréltettem G astrában motort pedig csak 160e km volt benne. Azt mondták ,hogy újra hasznosított olajok kicsit feljavítva. Jelenleg már csak lánckenőnek használom ezeket a gagyi olajokat. EGYÉNI VÉLEMÉNYEM!!! A gépben nekem jelenleg Castrol 15w-40 TD van.
Bár nemrég volt a hírekben, hogy a márkás olajokat kis hazánkban nagyon hamisítják!
A mécsest csak viszonyítás képpen tettem a gumira.
Az olajokkal mi a gond ha a multiknál van megvéve?
A sebesség fokozatokat tanulnom kell. még össze vissza váltok és megyek. Néha arra amerre akarok néha nem.
Feltettem a vonópadot a gépre, de mivel csak egy lyuk van rajta nincs olyan tartása, mint az MTZ vonópadnak. Van arra megoldás, hogy ne konyuljon le? /mármint a T25-ös vonópadja./
Válasz #15248. hozzászólásra
A táblán jelzett fehér mezőben fekete szám a lassú terep fokozatot.{páratlan szám}
A táblán jelzett fekete mezőben fehér szám az országúti gyors fokozatot {páros szám}jelenti.Mászó fokozatban ugyan ez. Mászóban nincs hátramenet!!!
A váltó előtti kar az irány váltó.Ez terep és országút fokozatban is működik. {gyorsabb-lassabb}
A traktor súlyozása attól függ,milyen súlyúak lesznek a munkagépeid.Használat során megfogod látni,tapasztalni hogy, hova milyen súlyok kellenek.
Szerintem a gumik állapota jó.
Ha a fórumot elejétől fogva elolvasod, sok tudásra szert tehetsz
Válasz #15246. hozzászólásra
Szia!
A motorolajnak elég a Turbó diesel 15W40. Ez mehet a légszűrőbe,adagolóba,hidraulikába.
Semmilyen márkás olaj nem kell.
Itt nálunk:
-Turbós motorolaj= 10l =12.000Ft.
-Hajtómű olaj {80W90} =10l=7.500Ft.
-Hidraulika olaj =10l=7.200 Ezt lehet helyettesíteni motorolajjal is.
Gerimur.
Az olajra, amit kinéztem az van írva, hogy, benzines, gázos, diesel, turbó diesel motorokhoz.
Szerinted ez jó, vagy kimondottan turbó dieselhez keressek olajat?
A hajtőműhöz és a hidraulikához jó az olcsóbb olaj, vagy keressek valami minőségi cuccot? A drágább olaj ér is annyival többet?
Bemásoltam neked hova mi kell:
Motorolajok:
-motorolaj: 15w40 Turbó diesel Kb:7.5 liter.
-adagoló: motorolaj, 1dl.
-levegőszűrő alja: motorolaj,1.1 liter.
Hajtómű olajok:
-sebességváltó: 80w90-es vagy lehet attól sűrűbb is. Kb:10 liter.
-hátsó lehajtások{sonkák}: hajtómű olaj 1.5-1.5 liter oldalanként.{80w90}
-hidraulika szivattyú hajtásháza: hajtómű olaj, 3dl.
-első kerékagyak: hajtómű olaj 1dl vagy zsír de,lehet a kettő keveréke is.
Hidraulika rendszer: hidraulika olaj vagy motor olaj {az utóbbi nyáron jobb} 7 liter.
Szűrők:
-gázolaj durva szűrőt kiveszed,kimosod,kifúvatod és mehet vissza.
-gázolaj finom szűrőket én mindig újra cserélem.
-hidraulika szűrő:kimosod kifúvatod és mehet vissza.
-levegőszűrő:én évente cserélem a betéteket a kazettát pedig kimosom ha rossz az állapota akkor csere.
Ez neked is szól Sanyi1!
Válasz #15240. hozzászólásra
Szia Attila!
Először is gratulálok a géphez, legyen sok boldog üzemórád vele! Én a helyedben azzal kezdeném hogy, mindenhol lecserélném az olajokat,kicserélném a gázolaj,levegő szűrőket.
Belül esztétikailag meg majd kedved szerint rendbe rakod.
Ha a nevemre kattintasz le van írva hova, milyen és mennyi olaj kell.
Jó estét az uraknak pár hete sikerült vennem egy t25 a 22kw-os traktort és szeretném lecserélni az olajakat de nem tudom hogy mibe milyet és menyit vegyek és az egész traktort is fel kéne javítanom egy kicsit és hogy hol tudnák venni egy szerelési kézikönyvet vagy ha valaki elektronikusan eltudná küldeni előre is köszönöm a segítséget
Total 15-40-es olajat néztem ki, szombaton ha minden jól megy, azt veszem meg.
Az olaj le lesz cserélve.
A traki szín tetejét majd átvariálom, hogy beférjen.Ilyen a belseje:
Üdv. Attila!
Én is gratulálok a géphez, remélem minden okés lesz!
Kellene egy email cím, elküldöm a szerelési kézikönyvet. Sok jó dolog van benne. Átolvasva, jól ki lehet ismerni a traktort!
Az olajat cseréld le feltétlenül az adagolóban, meg a motorban!
Válasz #15233. hozzászólásra
Szia.Le kell cserélni az olajat de a leghamarabb.Mert már nem olaj van benne hanem gázolaj.És az adagolónak az nem jó.Géped jónak néz ki.
25322 hozzászólás
Válasz #15276. hozzászólásra
Üdv.!
PDF formátumban vannak beszkennelt lapok.
Írj itt privátban üzenetet, aztán majd arra címre el is küldöm!
Válasz #15263. hozzászólásra
Árpy! Megkérdezhetem , ezek a javítási útmutatók milyen formátumban vannak? Esetleg kérhetek én is, így ismeretlenül?
Válasz #15266. hozzászólásra
Szerintem ez már a nemnormális kategória! :-)
Sziasztok! Tudok Dombóváron egy eladó T-25-öst, friss műszakival, jó állapotban. Kb. 500 000 körül. Az árban az eke is benne van. Ha érdekel valakit, összehozom az eladóval.
Válasz #15269. hozzászólásra
Szia!
John Deere kerék súlyok.
Válasz #15271. hozzászólásra
Csak nem kell elfelejteni MTZ 50-es két köcsöggel több.
Válasz #15270. hozzászólásra
Nem semmi igénybevétellel nyomod.
Nálam ennek töredéke jut csak a gépnek, elvileg.
Azt, hogy milyen gépész leszek nem tudom. /remélem jó/
Ja: megmértem a fogyasztást. Kb 3.5 óra alatt jöttem haza a T25-tel kb 60 km-ről és 7-8 litert evett a kicsike. /20 ezerért hozták volna el tréleren/
Azt mondta az ismerősöm neki az MTZ 50-es majdnem ennyit eszik óránként.
nemtudom milyen súj, de pont jó lesz ez neked :)
az meg hogy 2 pótot húznak t-25 el..
én meg sokszor a vtz-vel az elakadt mtz-t, a közel 4 tonnát üresen nyomó póttal, ha reggel nem akar indulni.
meg sárban ha elakad és elássa magát, ott van még + 6 tonna anyag is rajta.
aztán volt hogy egyedül voltam, a vtz elejét akasztottam az mtz elejéhez, a vtz hátulján a csörlőt egy fához.
aztáán hátramenet, csörlő és padlógáz.
tehát az mtz-ben nem ült senki.
sokat kibírnak ezek, csak értelmes pilóta kell.
mert aki nem érzi a masinérát, az alatt hamar tönkremegy ám.
A keréksúlyok:
53.2 kg/db. Valaki esetleg tudja milyen súlyok ezek?
Válasz #15266. hozzászólásra
Nálam ez már az állat kategória. 2 ekkora pótkocsit húzni a T25-tel már nekem sok.
Igaz én is most hegesztettem a TZ4K pótkocsijára vonórészt, hogy a lada motoros traki 1 tengelyes pótkocsiját hozzá tudjam kötni.
De ott 2db viszonylag könnyű, 1 tengelyes pótról beszélünk.
Amúgy rőzse hordásra kötöm sorba őket.
Ha lemegy az este és elszunnyad a család, tolom fel a képeket a keréksúlyokról, amit vettem.
azt hozzá kell tenni hoghy le lett volna kellően sújozva akkor ez kaparás nélkül is megy, méghozzá simán.
nem mondom emelkedőn bajba lenne még talán műúton is, de lassúban (1) nem kizárt hogy ott is eldöcögne.
ha egy zsííírúj nyugatit arányaiban ennyire terhelnél letérdelne helyből.
ezért szeressük a t-25 öt.
JAJ NE!!
Csak elhúzza...
T-25+ 2db 2 tengelyes pótkocsi rakománnyal
Válasz #15259. hozzászólásra
Köszönöm szépen ÁRPY
Válasz #15262. hozzászólásra
Bármikor jól jöhet.
Ismét elmentek a kért javítási útmutatók a címekre!
Aki nem adott meg email címet, annak az itteni email címére küldtem.
Válasz #15259. hozzászólásra
Köszönöm szépen ÁRPY!!!
Válasz #15247. hozzászólásra
Üdv. Attila!
Valóban jó állapotúnak tűnnek a gumik.
Annyit a súlyozásról elől, amíg az "izomszervó" van, addig érdemes annyi súlyt fent hagyni a gépen, amennyi kell épp. Csinálj olyan csavart , amivel csak két súlyt raksz fel az elejére. A hosszabb, ami most is van, az jó lesz a 4 db súlyhoz.
Jó napot és köszönöm az eddigi segítséget.
Elküldve a javítási könyvet kért személyeknek a dokumentum!
Válasz #15241. hozzászólásra
Üdv. Attila!
Megkaptam az email! Hamarosan elküldöm!
ui.: mások email-jét is megkaptam, nekik is elküldöm hamarosan! ...még a mai nap folyamán!
Válasz #15256. hozzászólásra
Keress egy autószerelő ismerőst akinek szállít az unix vagy a bárdi , mert a szerelőknek van kb 40% kedvezménye. Ha rendes akkor oda adja amenyiért ő kapja és mér spóroltál is 2-3eft-ot.
Válasz #15255. hozzászólásra
Jaa. Már értelek.
Én nem a Tesco-s olajra gondoltam, hanem a Tescoban kapható márkás olajra. Pl: Castrol Magnatec, Total, Valvoline.
Bár valóban ezeket is hamisíthatják. Majd azért jövő héten szétnézek traktoros boltban is olaj után.
Egyébként azt gondolom, hogy a szar olaj és a márkás olaj között még ha dupla is az ár, az nem sok, mert az olaj költség magában elenyésző a gép üzemeltetése, karbantartása és a rossz olaj miatti javítási költség mellett.
Válasz #15254. hozzászólásra
Szia.
Én már tescos olaj miatt cseréltettem G astrában motort pedig csak 160e km volt benne. Azt mondták ,hogy újra hasznosított olajok kicsit feljavítva. Jelenleg már csak lánckenőnek használom ezeket a gagyi olajokat. EGYÉNI VÉLEMÉNYEM!!! A gépben nekem jelenleg Castrol 15w-40 TD van.
Bár nemrég volt a hírekben, hogy a márkás olajokat kis hazánkban nagyon hamisítják!
A mécsest csak viszonyítás képpen tettem a gumira.
Az olajokkal mi a gond ha a multiknál van megvéve?
A sebesség fokozatokat tanulnom kell. még össze vissza váltok és megyek. Néha arra amerre akarok néha nem.
Feltettem a vonópadot a gépre, de mivel csak egy lyuk van rajta nincs olyan tartása, mint az MTZ vonópadnak. Van arra megoldás, hogy ne konyuljon le? /mármint a T25-ös vonópadja./
Válasz #15247. hozzászólásra
Jó hogy, ez mécses a gumidon van.
Válasz #15248. hozzászólásra
Szia.
Én lefényképeztem neked a én gépembe levő feliratot ez magyar nyelvű
Válasz #15248. hozzászólásra
A táblán jelzett fehér mezőben fekete szám a lassú terep fokozatot.{páratlan szám}
A táblán jelzett fekete mezőben fehér szám az országúti gyors fokozatot {páros szám}jelenti.Mászó fokozatban ugyan ez. Mászóban nincs hátramenet!!!
A váltó előtti kar az irány váltó.Ez terep és országút fokozatban is működik. {gyorsabb-lassabb}
Válasz #15247. hozzászólásra
A traktor súlyozása attól függ,milyen súlyúak lesznek a munkagépeid.Használat során megfogod látni,tapasztalni hogy, hova milyen súlyok kellenek.
Szerintem a gumik állapota jó.
Ha a fórumot elejétől fogva elolvasod, sok tudásra szert tehetsz
Válasz #15246. hozzászólásra
Szia!
A motorolajnak elég a Turbó diesel 15W40. Ez mehet a légszűrőbe,adagolóba,hidraulikába.
Semmilyen márkás olaj nem kell.
Itt nálunk:
-Turbós motorolaj= 10l =12.000Ft.
-Hajtómű olaj {80W90} =10l=7.500Ft.
-Hidraulika olaj =10l=7.200 Ezt lehet helyettesíteni motorolajjal is.
Ha lehet ne a gazdaságos áruházban vedd meg!!!
Illetve még azt kérdezném, hogy a sebességek hogy vannak a gépben?
Képek a gumikról:
Illetve azt kérdezném, hogy előre az orrsúly elég-e?
/Néhány hsz-szel visszább látszik a képen?/
Válasz #15244. hozzászólásra
Gerimur.
Az olajra, amit kinéztem az van írva, hogy, benzines, gázos, diesel, turbó diesel motorokhoz.
Szerinted ez jó, vagy kimondottan turbó dieselhez keressek olajat?
A hajtőműhöz és a hidraulikához jó az olcsóbb olaj, vagy keressek valami minőségi cuccot? A drágább olaj ér is annyival többet?
Válasz #15237. hozzászólásra
Szia!
Mint alább írtam minden meg van hozzá az időn kívül, csak neki kellene állni.
Remélem most már majd jobban ráérek!
Bemásoltam neked hova mi kell:
Motorolajok:
-motorolaj: 15w40 Turbó diesel Kb:7.5 liter.
-adagoló: motorolaj, 1dl.
-levegőszűrő alja: motorolaj,1.1 liter.
Hajtómű olajok:
-sebességváltó: 80w90-es vagy lehet attól sűrűbb is. Kb:10 liter.
-hátsó lehajtások{sonkák}: hajtómű olaj 1.5-1.5 liter oldalanként.{80w90}
-hidraulika szivattyú hajtásháza: hajtómű olaj, 3dl.
-első kerékagyak: hajtómű olaj 1dl vagy zsír de,lehet a kettő keveréke is.
Hidraulika rendszer: hidraulika olaj vagy motor olaj {az utóbbi nyáron jobb} 7 liter.
Szűrők:
-gázolaj durva szűrőt kiveszed,kimosod,kifúvatod és mehet vissza.
-gázolaj finom szűrőket én mindig újra cserélem.
-hidraulika szűrő:kimosod kifúvatod és mehet vissza.
-levegőszűrő:én évente cserélem a betéteket a kazettát pedig kimosom ha rossz az állapota akkor csere.
Ez neked is szól Sanyi1!
Válasz #15240. hozzászólásra
Szia Attila!
Először is gratulálok a géphez, legyen sok boldog üzemórád vele! Én a helyedben azzal kezdeném hogy, mindenhol lecserélném az olajokat,kicserélném a gázolaj,levegő szűrőket.
Belül esztétikailag meg majd kedved szerint rendbe rakod.
Ha a nevemre kattintasz le van írva hova, milyen és mennyi olaj kell.
Sok sikert!
Jó estét az uraknak pár hete sikerült vennem egy t25 a 22kw-os traktort és szeretném lecserélni az olajakat de nem tudom hogy mibe milyet és menyit vegyek és az egész traktort is fel kéne javítanom egy kicsit és hogy hol tudnák venni egy szerelési kézikönyvet vagy ha valaki elektronikusan eltudná küldeni előre is köszönöm a segítséget
Válasz #15236. hozzászólásra
Hali Árpy!
Elvileg küldtem mail-t, remélem megkaptad.
A fórumon keresztül küldtem el, de nem vagyok nagy számítógép zseni.
Majd csak odaért.
Válasz #15239. hozzászólásra
PL:
Te, Árpy, Gerimur, PBandi, Koppány Vezér, a2457, Gerimur és Mindenki aki eddig segített tapasztalattal, tanáccsal, ötlettel.
Válasz #15238. hozzászólásra
És ki az a mindenki
Válasz #15236. hozzászólásra
Köszi Mindenkinek!
Total 15-40-es olajat néztem ki, szombaton ha minden jól megy, azt veszem meg.
Az olaj le lesz cserélve.
A traki szín tetejét majd átvariálom, hogy beférjen.Ilyen a belseje:
Válasz #15215. hozzászólásra
Szia.Hogy ha ilyen bika a karok azért nem ártana meg erősíteni a munkahenger tartó fület.
Válasz #15232. hozzászólásra
Üdv. Attila!
Én is gratulálok a géphez, remélem minden okés lesz!
Kellene egy email cím, elküldöm a szerelési kézikönyvet. Sok jó dolog van benne. Átolvasva, jól ki lehet ismerni a traktort!
Az olajat cseréld le feltétlenül az adagolóban, meg a motorban!
Válasz #15233. hozzászólásra
Szia.Le kell cserélni az olajat de a leghamarabb.Mert már nem olaj van benne hanem gázolaj.És az adagolónak az nem jó.Géped jónak néz ki.
Válasz #15233. hozzászólásra
Szia.
Sok sikert hozzá!
A képről ez még csak a középső állásnak látszik.
Az olaj azért szivárog belőle.
Itthon van a traki.
Szerintem most magas állásban van.
Az már biztos, hogy a színbe nem fér be.
Van esetleg valakinek gépkönyve a géphez, vagy csak rutin alapján megy a szerelése?
Válasz #15228. hozzászólásra
Levegős gumipogácsa kéne alá.
Válasz #15225. hozzászólásra
3 köb!
nagyon szép rakomány..
Mtz-be már láttam olyat h. a gumibakot spirálrugóra cserélték, csak rudazatok nem tudom mennyire tolerálnák a szabadságot :D