Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR414.94 FtUSD394.94 FtCHF445.63 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #14948. hozzászólásra
Köszi a választ Gabor32. hétfőn rendeltünk alkatrészeket a Habi-tól a váltóba (csapágyak, szimeringek, tömítések, hézagolók, vagy 6-8 fogaskerék és pár tengely
), meg a kormányműbe, azok ma már meg is jöttek futárral. Após vette át, a számlát még nem mertem megnézni
a kaszni következő kör lesz. kell gumibak is, azt megtaláltuk a listában, de minket is az a "gumiszalag" érdekelne, ami Gerimur-t, ami lényegében a kaszni alsó és felső része között fut körbe, meg vmi hasonló van a tető alatt is
Válasz #14973. hozzászólásra
Nem mondtál semmi rosszat.
Én is sokszor láttam olyat hogy, a festékkel vagy más módszerrel próbálják eltüntetni a hiányosságokat több, kevesebb sikerrel.
A t25 ös egyik legjobb eke nekem IMT 755 ös jugoszláv ekém van nem rossz de a lengyeltöl nem jobb, a vtz m hez igazán egy lemken váltvaforgatos lenne jó de ez az ára miatt csak egy álom .
Válasz #14971. hozzászólásra
Szia!
Itt nem a festésről van szó. Nekem ugyan ilyen ekém van és megvagyok vele elégedve.Ezen az ekén a váztól kezdve a köldökig a kormánylemezig minden el van találva. Nagyon szép munkája van.
Ezt a lengyelek a t25-höz nagyon eltalálták. Mászóban is szépen fordít.
Addig én sem hittem el amíg ki nem próbáltam.
Létrehoztam egy csoportot a facebookon, aki akar csatlakozhat. Várunk minden kistraktor tulajt, kedvelőt, vagy épp aki vásárlás áll!https://www.facebook.com/groups/kistraktor
Holnap teszek fel róla képet,szövegben csak annyit hogymivel gyárilag osztott a fék szét kapcsolva csak az egyik fékpedált nyomja le a kézi fékkar ha behuzod tehát ennek a karnak a végén van a gyári kapcsolodási pontja a fékszelepnek .azért hogy szétt kapcsolt féknél is legyen kézi fék a potkocsit bármijen esetben vagyis fékezhetö legyen a pótkocsi szétkapcsoltféknél is biztonság teknikai követelmény,meg persze könnyebb a kutyafejet is szé össze kapcsolni behuzott féknél,én csináltam gyári pontos mása a müszakin való megfelelés miatt.
ha kell a vtz-n karbantartást végezni és nem túl erős az állomány, akkor a kis t-25 váltja addig le.
35 kN -es csörlő van, azt szoktam átteni a t-25 re is.
ritka hogy vontassak vele eredendően,
megbecsülni a tömeget amiket húzok vele nemigen lehet, mert vizes frissen dőlt fa általában amit húzgál.
és sokszor tapasztaltam hogy bizony hiányzik neki a szélesebb pacsker.
a 3 pontos alsó két karját teljesen simán kitépte a t-25 is.
a vtz-n az emelőkarok orsói is feladták már.
most átmenő csapszeggel vannak felrakva az alsó karok a vtz-n ezért.
egy ellendarab van a lehajtás házra téve, abba megy bele a csapszeg.
így nem egy végen, hanem mindkét végen megvan támasztva.
a csörlő fékje gyárilag 6 Kn erőig van hitelesítve, ebből nyilván kopott is valamennyit. A vtz-vel lehet annyira húzni hogy nem bírja a fék ha ideálisak a körülmények.
a t-25 re kaptam kölcsön szélesebb pacskereket (szélesebb mint a gyári rendes pacsker). felnivel együtt lett cserélve kis időre, nekik kellett a sorközművelő keskeny kerék ami nekem van, t-30 ra tették rá, így befér nekik a (azthiszem) gyümölcsösbe. került a t-25 re hulladékvas, pontos tömeget nemtudok, de biztosan 100+ kiló előre, a csölrő meg 4 mázsa körül van. a vonókarok le vannak rövidítve mindkét képen (jobb terhelés elosztás miatt, meg így nagyobb az emelő erő is) ha felemelem a csörlőt kb 10 centi van a kerék és a hegytámasz közt. azzal a gumival, és nehezékkel a t-25 is erősebben húzott mint a 35 kn os csörlő.
ha csak a "tömegnöcelő" van úgy még a csörlő erősebb, akkor is ha a vtz-ről kapja kölcsön a hátsó kerekeket.
ha jól emlékszem a szabványos t-25 nem sorközművelő kerék méret azonos a t-30 és vtz hátsó kerék mérettel.
jó bő lére eresztve ebből gondolom biztosan hogy elbír kicsivel szélesebbet.
Jaaaaaaaaaaa hát hallod most megfogtál..... De ha nem haragszol lementettem a kepet a gumirol es elkuldtem egy helyre emailbe hátha ök tudnak szerezni ha pozitiv valaszt kapok jelzem neked is.
Válasz #14956. hozzászólásra
Szia Árpy!
Bocs hogy, közbeszólok! Láttam olyan megoldást hogy, a pedál és a fékszelepet működtető rudazat rugós volt.Lehetett állítani a rugóerőt.
Össze lehetett szépen hangolni a traki és a kocsi fékjeit.
KÖzben néztem szeki2 fotóján, hogy nála a VTZ-n hátul, talán a kézifékkarhoz van kötve.
Végülis ötletes megoldás az is...gondolom gyárilag van így megoldva.
Elég sokat pöcsöltem vele,mire jó lett a képen feketére lefestett kar.
A jobb oldali fékpedál rudazatán van nyakban 2 furat,ha jól emlékszem 6-os menettel...oda lett rögzítve a fékszelepet működtető kar 2db csavarral
Keveset mozdul lefelé fékezéskor,nem fordul ki.
A fékszelep MTZ-é.
Válasz #14951. hozzászólásra
Szia!
Az enyémen jelenleg11.2x28-as gumi van.Ezzel vettem de, addig nem akarom cserélni amíg lenem kopik. Ha most cserélném 12.4-est tennék rá.
Válasz #14950. hozzászólásra
Üdv Gerimur! Köszi a tanácsot már értem,a gépeden milyen méretű gumik vannak?Szerinted a nagy kereket eltudnám adni,szétszerelhetős a felni+egy új belső és védőszalag.
Válasz #14937. hozzászólásra
Így van ezeknek a gépeknek a súlyát kell növelni a többi adott. Gumi méretbe a 11.2-es vagy a 12.4 a jó.Szerintem elöl simán rálehet tenni a nyolc darab gyári súlyt. Az akkor már kb:164 kg a tartóval együtt, meg hátul a négy MTZ súlyt ez így szerintem már jó.{Szervó nélkül kicsit nehezebb lesz a kormányzás}.
Öntök még ólomból kettő 28kg-os súlyt, kettő már van,meg a négy gyári a tartóval akkor az már előre elég.Ez 204kg.
Hátul meg négy MTZ vagy Zetor súly és kész. Amire én használom arra a munkára nekem így már megfelel.
Válasz #14933. hozzászólásra
Szia!
Ha olcsó kell akkor van a HABI-nál Kb:20 rugó.
Ha viszont jó kell az is van csak az drágább, vagy szerzel személyautó ülést és azt szerkeszted bele.
Szia.. Én ugy tudom hogy az aksi tarto es a fulketarto között is ilyen gumiprofil van aminek a linkjét küldtem el mivel én is pont ezeket cseréltem ki mivel az aksi tarto alatt van két gumitusko vagy tömb ki minek nevezi csak azért nem hasonlit a tiszta ujra mert szerintem nekem ez még a gyári lehet ami benne volt de én erre cseréltem ki és pontosan passzol a helyére az aksi tarto alatt is és hátul is a fülke alatt is.
Válasz #14943. hozzászólásra
Szia!
Nekem nem fülketartó bak kell hanem a fülke és a sárvédő illetve a fülke
és az akksi tartó közé való gumi profil kell.
Válasz #14944. hozzászólásra
Szia!
Nekem az első kompresszoromon ugyan ilyen tartály és áteresztő csavar volt.Nem biztos hogy,a tiéd is ugyan ilyen,mérd meg és az alapján vegyél.
Az én méretem: 22x1.5X1/2" volt.
Ilyen:
Én is kérdeznék a szakiktol hátha valaki tudd nekem segiteni a képen láthato helyre kellene nekem az a közcsavar ami az egyik képen le van fényképezve ez megy bele a légtartályba és erre megy rá az a gumicsö ami a legnyomás mérö orához megy ami a légféknyomást méri a müszerfalon.. Annyi lenne a kérdésem hol tudok ilyen közcsavart szerezni illetve milyen kell bele mekkora méret ?Mert nem tudom igy sajnos meghatározni..
A segitségeteket és válaszotokat elöre is köszönöm.
Persze 4 darabot rendelj belöle ha elöl hátul cserélni akarod.. Gyorsan postáz a cég után vétellel is .Én mult hét hétfön rendeltem tölük és szerdán már itt is volt a cucc..smile laugh
Persze 4 darabot rendelj belöle ha elöl hátul cserélni akarod.. Gyorsan postáz a cég után vétellel is .Én mult hét hétfön rendeltem tölük és szerdán már itt is volt a cucc..
Úgy van, a gép súlyát kell növelni.. pl. mint én MTZ hátsó keréksúlyokkal. 1 felnibe akár 80 kg-ot is lehet tenni. Úgy már rögtön hasznos lesz a munka a géppel!
Válasz #14935. hozzászólásra
Üdv! Azért kérdezem mert nekem is hasonló méretű kerekem van?A stabilitása nagyon jó,a traktor valamivel gyorsabb csak az erőátvitelt még nem tudom, mert nagyobb terhelésnél kidobja a sebességet. Csináltam a géphez szállító ládát benne 2x200l cefrét vittem a főzdébe és elsem mondható mennyire stabilan vitte.A vékonyabb kerékkel is kipróbáltam és nagyobb sebességnél behintázott a gép.
a szélessége rendben nagyjából, szemre súrolja a helső határt aminek még lehet valami értelme.
de nekem átmérőre még ez is nagynak tűnik, bár videó alapján nehéz ítélni.
nem térnék el a gyári átmérőtől, de abban maximálisan biztos vagyok hogy a gyári papucs szélesség édeskevés ennek a masinériának.
jól átgondolt gép, ennek ellenére én úgy veszem észre hogy ilyen gumi volt sok, úgyhogy ez a méret került ráááája alapon kapta ezeket a pacskerokat.
erő van sz*rásig, szerkezetileg is elbírja a szélesebbet.
a videón szereplő gumit azért kipróbálnám. biztos vagyok benne hogy a stabilitáson rengeteget javít, én úgy saccolom tapasztalat alapján hogy indokolt a gyári méret cseréje. nemtudja leadni a vonóerőt a t-25 a gári papucsokkal.
ládában a 25ös kuplungtól hátrafelé, és a kasznit is ki kellene pofásítani tavaszig, mert itt-ott eléggé "porhanyós"
ülést cserélt már benne vki? milyet célszerű/lehet keríteni bele ócsóé, ami nem veri le az ember veséjét?
Szeretnék kérdezni tőled, méghozzá azt, hogy a képen látható pontnál amikor benyomtátok a pedált, az a rész nem csuklott ki? Hogyan ment lefelé a fékkar?
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy, a kabin alá {bele értve a kabin és az akkumulátor ház közötti gumi profilt is}tömítő gumit hol lehet venni vagy egyáltalán lehet-e?
Az ablakokhoz az MTZ gumiprofiljai jók,és könnyen beszerelhetők-e?
Válasz #14927. hozzászólásra
Megpróbálhatod egy be is ráhúzni de, ha nem megy rá srégen szét vágod és ellentétesen össze rakod. Így is jónak kell lennie.
Az olajat nem kell leengedni.
25322 hozzászólás
Válasz #14948. hozzászólásra
Köszi a választ Gabor32. hétfőn rendeltünk alkatrészeket a Habi-tól a váltóba (csapágyak, szimeringek, tömítések, hézagolók, vagy 6-8 fogaskerék és pár tengely
), meg a kormányműbe, azok ma már meg is jöttek futárral. Após vette át, a számlát még nem mertem megnézni
a kaszni következő kör lesz. kell gumibak is, azt megtaláltuk a listában, de minket is az a "gumiszalag" érdekelne, ami Gerimur-t, ami lényegében a kaszni alsó és felső része között fut körbe, meg vmi hasonló van a tető alatt is
Válasz #14974. hozzászólásra
Nekem a talajmaróm is 160-as lengyel. Azzal is teljesen megvagyok elégedve. Az is szépen dolgozik.
Válasz #14973. hozzászólásra
Nem mondtál semmi rosszat.
Én is sokszor láttam olyat hogy, a festékkel vagy más módszerrel próbálják eltüntetni a hiányosságokat több, kevesebb sikerrel.
A t25 ös egyik legjobb eke nekem IMT 755 ös jugoszláv ekém van nem rossz de a lengyeltöl nem jobb, a vtz m hez igazán egy lemken váltvaforgatos lenne jó de ez az ára miatt csak egy álom .
Válasz #14972. hozzászólásra
Elnézést hogy ha rosszat mondtam Csak olyan jó néz ki.Én 1x Ukrán ekét húztam de nem találok olyat.
Válasz #14971. hozzászólásra
Szia!
Itt nem a festésről van szó. Nekem ugyan ilyen ekém van és megvagyok vele elégedve.Ezen az ekén a váztól kezdve a köldökig a kormánylemezig minden el van találva. Nagyon szép munkája van.
Ezt a lengyelek a t25-höz nagyon eltalálták. Mászóban is szépen fordít.
Addig én sem hittem el amíg ki nem próbáltam.
Válasz #14966. hozzászólásra
A festék csodára képes.
Válasz #14963. hozzászólásra
Szia.Te erdőre használód a gépet.
Válasz #14965. hozzászólásra
Üdv. szeki!
Köszönöm,nagyon fogom várni a képet róla! Köszönöm előre is!
Létrehoztam egy csoportot a facebookon, aki akar csatlakozhat. Várunk minden kistraktor tulajt, kedvelőt, vagy épp aki vásárlás áll!https://www.facebook.com/groups/kistraktor
Válasz #14966. hozzászólásra
Az biztos ajándék áron van
Válasz #14962. hozzászólásra
Ez az eke ennyi pénzt ilyen állapotban simán meg ér!!!!!
Holnap teszek fel róla képet,szövegben csak annyit hogymivel gyárilag osztott a fék szét kapcsolva csak az egyik fékpedált nyomja le a kézi fékkar ha behuzod tehát ennek a karnak a végén van a gyári kapcsolodási pontja a fékszelepnek .azért hogy szétt kapcsolt féknél is legyen kézi fék a potkocsit bármijen esetben vagyis fékezhetö legyen a pótkocsi szétkapcsoltféknél is biztonság teknikai követelmény,meg persze könnyebb a kutyafejet is szé össze kapcsolni behuzott féknél,én csináltam gyári pontos mása a müszakin való megfelelés miatt.
Válasz #14961. hozzászólásra
Köszi szépen!
Válasz #14938. hozzászólásra
ha kell a vtz-n karbantartást végezni és nem túl erős az állomány, akkor a kis t-25 váltja addig le.
35 kN -es csörlő van, azt szoktam átteni a t-25 re is.
ritka hogy vontassak vele eredendően,
megbecsülni a tömeget amiket húzok vele nemigen lehet, mert vizes frissen dőlt fa általában amit húzgál.
és sokszor tapasztaltam hogy bizony hiányzik neki a szélesebb pacsker.
a 3 pontos alsó két karját teljesen simán kitépte a t-25 is.
a vtz-n az emelőkarok orsói is feladták már.
most átmenő csapszeggel vannak felrakva az alsó karok a vtz-n ezért.
egy ellendarab van a lehajtás házra téve, abba megy bele a csapszeg.
így nem egy végen, hanem mindkét végen megvan támasztva.
a csörlő fékje gyárilag 6 Kn erőig van hitelesítve, ebből nyilván kopott is valamennyit. A vtz-vel lehet annyira húzni hogy nem bírja a fék ha ideálisak a körülmények.
a t-25 re kaptam kölcsön szélesebb pacskereket (szélesebb mint a gyári rendes pacsker). felnivel együtt lett cserélve kis időre, nekik kellett a sorközművelő keskeny kerék ami nekem van, t-30 ra tették rá, így befér nekik a (azthiszem) gyümölcsösbe. került a t-25 re hulladékvas, pontos tömeget nemtudok, de biztosan 100+ kiló előre, a csölrő meg 4 mázsa körül van. a vonókarok le vannak rövidítve mindkét képen (jobb terhelés elosztás miatt, meg így nagyobb az emelő erő is) ha felemelem a csörlőt kb 10 centi van a kerék és a hegytámasz közt. azzal a gumival, és nehezékkel a t-25 is erősebben húzott mint a 35 kn os csörlő.
ha csak a "tömegnöcelő" van úgy még a csörlő erősebb, akkor is ha a vtz-ről kapja kölcsön a hátsó kerekeket.
ha jól emlékszem a szabványos t-25 nem sorközművelő kerék méret azonos a t-30 és vtz hátsó kerék mérettel.
jó bő lére eresztve ebből gondolom biztosan hogy elbír kicsivel szélesebbet.
Válasz #14958. hozzászólásra
T 25 eke http://aprod.hu/hirdetes/lengyel-gyartamanyu-eke-ID1E0gD.html#5aff080d4c
Válasz #14947. hozzászólásra
Jaaaaaaaaaaa hát hallod most megfogtál..... De ha nem haragszol lementettem a kepet a gumirol es elkuldtem egy helyre emailbe hátha ök tudnak szerezni ha pozitiv valaszt kapok jelzem neked is.
Válasz #14956. hozzászólásra
Szia Árpy!
Bocs hogy, közbeszólok! Láttam olyan megoldást hogy, a pedál és a fékszelepet működtető rudazat rugós volt.Lehetett állítani a rugóerőt.
Össze lehetett szépen hangolni a traki és a kocsi fékjeit.
Válasz #14956. hozzászólásra
Ott volt rögzítési lehetőség.
2-3 centit húz rajta lefelé,nem többet.
Szeki!
Tudnál nekem egy fotót készíteni, hogy a fékszeleped mihez van kikötve? Mármint , hogy mi húzza meg a karját.
KÖzben néztem szeki2 fotóján, hogy nála a VTZ-n hátul, talán a kézifékkarhoz van kötve.
Végülis ötletes megoldás az is...gondolom gyárilag van így megoldva.
Válasz #14955. hozzászólásra
Üdv.!
A videódból vágtam ki a képet.
Nem tudom mennyi annak a lefelé mozdulása, de ennyire a tövébe kellett raknod, hogy ne nyomjon rajta sokat?
Válasz #14930. hozzászólásra
Hali Árpy!
Faca a fotó...honnan szedted?
Elég sokat pöcsöltem vele,mire jó lett a képen feketére lefestett kar.
A jobb oldali fékpedál rudazatán van nyakban 2 furat,ha jól emlékszem 6-os menettel...oda lett rögzítve a fékszelepet működtető kar 2db csavarral
Keveset mozdul lefelé fékezéskor,nem fordul ki.
A fékszelep MTZ-é.
Válasz #14953. hozzászólásra
Az egyik haveromnak is t25-öse van és a gyári felnin van neki 12.4-es gumi.
Válasz #14952. hozzászólásra
Nekem t 25-ös van,azon is jó lenne a12,4 kerék?Nekem felnistől kell vennem, most 9.5-ös van rajta.
Válasz #14951. hozzászólásra
Szia!
Az enyémen jelenleg11.2x28-as gumi van.Ezzel vettem de, addig nem akarom cserélni amíg lenem kopik. Ha most cserélném 12.4-est tennék rá.
Válasz #14950. hozzászólásra
Üdv Gerimur! Köszi a tanácsot már értem,a gépeden milyen méretű gumik vannak?Szerinted a nagy kereket eltudnám adni,szétszerelhetős a felni+egy új belső és védőszalag.
Válasz #14937. hozzászólásra
Így van ezeknek a gépeknek a súlyát kell növelni a többi adott. Gumi méretbe a 11.2-es vagy a 12.4 a jó.Szerintem elöl simán rálehet tenni a nyolc darab gyári súlyt. Az akkor már kb:164 kg a tartóval együtt, meg hátul a négy MTZ súlyt ez így szerintem már jó.{Szervó nélkül kicsit nehezebb lesz a kormányzás}.
Öntök még ólomból kettő 28kg-os súlyt, kettő már van,meg a négy gyári a tartóval akkor az már előre elég.Ez 204kg.
Hátul meg négy MTZ vagy Zetor súly és kész. Amire én használom arra a munkára nekem így már megfelel.
Válasz #14947. hozzászólásra
Szia!
Nekem ez a gumiprofil kell:
Ilyet nem kaptam eddig sehol.
Válasz #14933. hozzászólásra
Szia!
Ha olcsó kell akkor van a HABI-nál Kb:20 rugó.
Ha viszont jó kell az is van csak az drágább, vagy szerzel személyautó ülést és azt szerkeszted bele.
Válasz #14946. hozzászólásra
Szia.. Én ugy tudom hogy az aksi tarto es a fulketarto között is ilyen gumiprofil van aminek a linkjét küldtem el mivel én is pont ezeket cseréltem ki mivel az aksi tarto alatt van két gumitusko vagy tömb ki minek nevezi csak azért nem hasonlit a tiszta ujra mert szerintem nekem ez még a gyári lehet ami benne volt de én erre cseréltem ki és pontosan passzol a helyére az aksi tarto alatt is és hátul is a fülke alatt is.
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/10895/t_25_gumibak_fulketarto_parban_.html
De ha gondolod külöl nézhetsz itt is.
http://webaruhaz.habi.hu/default.aspx
Üdv Gábor.
Válasz #14943. hozzászólásra
Szia!
Nekem nem fülketartó bak kell hanem a fülke és a sárvédő illetve a fülke
és az akksi tartó közé való gumi profil kell.
Válasz #14944. hozzászólásra
Szia!
Nekem az első kompresszoromon ugyan ilyen tartály és áteresztő csavar volt.Nem biztos hogy,a tiéd is ugyan ilyen,mérd meg és az alapján vegyél.
Az én méretem: 22x1.5X1/2" volt.
Ilyen:
Én is kérdeznék a szakiktol hátha valaki tudd nekem segiteni a képen láthato helyre kellene nekem az a közcsavar ami az egyik képen le van fényképezve ez megy bele a légtartályba és erre megy rá az a gumicsö ami a legnyomás mérö orához megy ami a légféknyomást méri a müszerfalon.. Annyi lenne a kérdésem hol tudok ilyen közcsavart szerezni illetve milyen kell bele mekkora méret ?Mert nem tudom igy sajnos meghatározni..
A segitségeteket és válaszotokat elöre is köszönöm.
Gábor.
Válasz #14932. hozzászólásra
Szia.Én is most csinálom a fülkét innen tudsz rendelni gumitarto bakot a fülkéhez. Ime a link :
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/10895/t_25_gumibak_fulketarto_parban_.html
Persze 4 darabot rendelj belöle ha elöl hátul cserélni akarod.. Gyorsan postáz a cég után vétellel is .Én mult hét hétfön rendeltem tölük és szerdán már itt is volt a cucc..smile laugh
Ha bármi kérdésed van szivesen válaszolok.
Üdv Gábor.
Válasz #14929. hozzászólásra
Szia.Én is most csinálom a fülkét innen tudsz rendelni gumitarto bakot a fülkéhez. Ime a link :
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/10895/t_25_gumibak_fulketarto_parban_.html
Persze 4 darabot rendelj belöle ha elöl hátul cserélni akarod.. Gyorsan postáz a cég után vétellel is .Én mult hét hétfön rendeltem tölük és szerdán már itt is volt a cucc..
Ha bármi kérdésed van szivesen válaszolok.
Üdv Gábor.
Válasz #14918. hozzászólásra
Küldenék képet de még nem fotóztam!
Egy kis generálra szorul,mert szétszedtem a szállítás véget,még nem értem rá összerakni.
Válasz #14937. hozzászólásra
Úgy van, a gép súlyát kell növelni.. pl. mint én MTZ hátsó keréksúlyokkal. 1 felnibe akár 80 kg-ot is lehet tenni. Úgy már rögtön hasznos lesz a munka a géppel!
Válasz #14935. hozzászólásra
Üdv! Azért kérdezem mert nekem is hasonló méretű kerekem van?A stabilitása nagyon jó,a traktor valamivel gyorsabb csak az erőátvitelt még nem tudom, mert nagyobb terhelésnél kidobja a sebességet. Csináltam a géphez szállító ládát benne 2x200l cefrét vittem a főzdébe és elsem mondható mennyire stabilan vitte.A vékonyabb kerékkel is kipróbáltam és nagyobb sebességnél behintázott a gép.
Válasz #14935. hozzászólásra
Mekkora súlyt húztál a gépel Hogy ilyeneket írsz.
Válasz #14935. hozzászólásra
Nem a gumi méretét kell növelni ha nem a gép súlyát.
Válasz #14934. hozzászólásra
Hát rendesen zúg a lehajtás Én ilyen széles gumit nem raknák rá.
Válasz #14934. hozzászólásra
a szélessége rendben nagyjából, szemre súrolja a helső határt aminek még lehet valami értelme.
de nekem átmérőre még ez is nagynak tűnik, bár videó alapján nehéz ítélni.
nem térnék el a gyári átmérőtől, de abban maximálisan biztos vagyok hogy a gyári papucs szélesség édeskevés ennek a masinériának.
jól átgondolt gép, ennek ellenére én úgy veszem észre hogy ilyen gumi volt sok, úgyhogy ez a méret került ráááája alapon kapta ezeket a pacskerokat.
erő van sz*rásig, szerkezetileg is elbírja a szélesebbet.
a videón szereplő gumit azért kipróbálnám. biztos vagyok benne hogy a stabilitáson rengeteget javít, én úgy saccolom tapasztalat alapján hogy indokolt a gyári méret cseréje. nemtudja leadni a vonóerőt a t-25 a gári papucsokkal.
Válasz #14880. hozzászólásra
Ehhez a nagy kerékhez mit szóltok?
http://www.youtube.com/watch?v=fHJ4yLbUUYs
Válasz #14932. hozzászólásra
ládában a 25ös kuplungtól hátrafelé, és a kasznit is ki kellene pofásítani tavaszig, mert itt-ott eléggé "porhanyós"
ülést cserélt már benne vki? milyet célszerű/lehet keríteni bele ócsóé, ami nem veri le az ember veséjét?
előre is köszi
Válasz #14929. hozzászólásra
ez a gumiprofil beszerzése téma engem is érdekelne
Válasz #14930. hozzászólásra
Szia,
Nekünk itt egy MBP fékszelep van. Azzal szépen dolgozik, ha érdekel lefotózom...
Válasz #5838. hozzászólásra
Üdv. Koppány Vezér!
Szeretnék kérdezni tőled, méghozzá azt, hogy a képen látható pontnál amikor benyomtátok a pedált, az a rész nem csuklott ki? Hogyan ment lefelé a fékkar?
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy, a kabin alá {bele értve a kabin és az akkumulátor ház közötti gumi profilt is}tömítő gumit hol lehet venni vagy egyáltalán lehet-e?
Az ablakokhoz az MTZ gumiprofiljai jók,és könnyen beszerelhetők-e?
Válasz #14927. hozzászólásra
Megpróbálhatod egy be is ráhúzni de, ha nem megy rá srégen szét vágod és ellentétesen össze rakod. Így is jónak kell lennie.
Az olajat nem kell leengedni.