Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD401.93 FtCHF439.37 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv Mindenkinek!
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy az alvázszám és a motorszám hány helyen van feltüntetve a t 25-ösön és ezek pontosan hol is vannak. A motor oldalán és a fülke jobb elején a két cimke az ok. ezeken kívül van még valahol?
Szerintetek mi lenne ha traktor magasságát alacsony pozícióba tenném?
Jelenleg középső állásban van. Mennyiben és miben befolyásolja a munkagépek használatát? pl: talajmaró,eke,tárcsa,szalagfűrész,kombinátor.}
Sziasztok!
Menyire bonyolult a 8-bordás TLT kicserélése 6-bordásra? Láttam a mobi-nál 6-bordás tengelyt...
Le csavarokkal, ki a régi 8-as és be az új, csavarok vissza és kész?
Kell spéci szerszám hozzá?
köszi
Hibátlan megoldás a tárcsázásra! Ha legközelebb csinálod hajtsd a szárnyvéget a szárny mell felőli oldala alá, és egyenletesebben fog sülni. De faxa! Állítható gázégőmagasság. Apósomnak is ilyesmi van.
Válasz #14319. hozzászólásra
Üdv Gjoni! Remélem minél hamarabb össze tudom tolni,csak idő hiányába vagyok.A szántásról majd teszek föl képet,csak nagyon száraz a föld,felénk nagyon rég volt eső.
Válasz #14308. hozzászólásra
Üdv! Az összekötő elem csavarja kilazult, így kiestek az ékek. Leszedtem a hidraulika hajtást, amikor láttam, hogy a motor felé lévő tengely kotyog és olyan volt, mint ha el lenne hajolva. Széthúzás után kiderült, hogy nincs elhajolva. Egy haszna volt a széthúzásnak: láttam, hogy az egész belső rész fel van újítva és a bordás tengely, ami a fogaskerék szivattyút hajtja, fordítva volt benne. Az összekötő elemen alakítottam és új ékek készültek.
Lengyel kettest vegyél viszi ,mint gép és 25 cm -t tudsz vele szántani holmi könnyű kis buta eke nem jó utána . Akpil ekét találsz olcsón és igazán lehet vele szántani nem turkálni! Dini nevű kollégádnak itt a fórumon adtam el egyet
Sziasztok! Köszönöm szépen a válaszokat.
Azt szeretném még kérdezni, hogy kettes ekét szeretnék még venni. Ti milyet tudtok ajánlani? És milyen mélyen lehet szántani?
igazából ha nagyon profi akarsz lenni akkor olyan olajat kell szerezned ami léghűtésesbe való. ezekben az olajnak többet kell dolgoznia a hőszállításban mint a vízhűtéseseknél.
ismeretlen kipróbálatlan olajjal nem kűzdenék.
Válasz #14309 hozzászólásr
Szia!
Az olajnak semmi köze hozzá.A mellékelt képen lévő állító csavarokon tekerjél össze 1-2 menetet.Ha nem jó akkor addig próbálgasd amíg nem dobálja ki a sebességeket.Ha a csavarokon nem tudsz többet állítani, na akkor kell szétszedni.
Köszi szépen a segítséget @Gerimur és @Maszek Zs.
Bent van az üveg! Igaz, nem egészen a leírtak szerint...
A csavarhúzós változatot nem mertem csinálni így csak a feszítő berakásához használtam. A behúzós változat félig sikerült, aztán elszakadt a "zsinór". Ez megtörtént egy párszor aztán az én (türelem)"madzagom" is elszakadt. A környéken nem igen akarták a szerelők elválalni az üveg beépítését, így máshogy kellet megoldanom.
A következő ablakcseréhez majd csak két csavart kell kicsavarnom, az üveget gumistól betolnom, csavarok vissza és kész. :)
Egy kicsit alakítottam az ajtón.
A kényszer nagy úr! ;)
Sziasztok!
Én is ezt a gréder gumutipust vásároltam a Habinál mert mást nem lehet per pillanat kapni sem nyíregyházán sem szolnokon.
Egyébként nem egyszerű, vele a munka azért is keresem az eredetit.
A gömb csuklót egy fával üsd ki.Tartsál alá.A gépet szét tudod húzni,ha mindent szét oldasz.olaj nyomás réz cső,néhány elektromos vezeték és húzhatod ovatosan mozgatva.
Sziasztok!
Tud e valaki az ablaküvegekhez, gyári, eredeti profilú,gréder gumit a géphez.
A hátső szélvédőt most cseréltem. Amit lehet kapni, azt borzasztó kínos berakni a vlagyiba. Az oldaltartása profilja nem tökéletes. A régi, nekem apró darabokra töredezett, és kicseréltem,de nem volt egyszerű.Ha valakinek van ötlete szívesen venném.
25336 hozzászólás
Válasz #14338. hozzászólásra
Nagyon helyes én is Mol Turbó olajat használok.
Válasz #14337. hozzászólásra
Hidraulika tömbön van bele ütve a fülke alatt.
Válasz #14337. hozzászólásra
Szia!
A felsoroltakon kívül
a hidraulika tartály tetején. Műszakin azt is nézik!
Köszönöm a motorolajos hozzászólásokat! Olcsó olajnak híg a leve!!!!!
A választásom maradt a régi; Mol Turbó Diesel 15w40
Üdv Mindenkinek!
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy az alvázszám és a motorszám hány helyen van feltüntetve a t 25-ösön és ezek pontosan hol is vannak. A motor oldalán és a fülke jobb elején a két cimke az ok. ezeken kívül van még valahol?
Szerintetek mi lenne ha traktor magasságát alacsony pozícióba tenném?
Jelenleg középső állásban van. Mennyiben és miben befolyásolja a munkagépek használatát? pl: talajmaró,eke,tárcsa,szalagfűrész,kombinátor.}
Válasz #14331. hozzászólásra
Nem egyszerű munka jobban jársz a képen látható átalakítóval.
Válasz #14331. hozzászólásra
Szia!
Szerintem jobban jársz egyenlőre egy ilyen átalakítóval{8bordásról 6bordásra} Nem kell bontanod.
Válasz #14331. hozzászólásra
Szia.Le kell bontani a tömböt a cseréhez.
Válasz #14330. hozzászólásra
Kösz majd legközelebb úgy fogom csinálni.
Sziasztok!
Menyire bonyolult a 8-bordás TLT kicserélése 6-bordásra? Láttam a mobi-nál 6-bordás tengelyt...
Le csavarokkal, ki a régi 8-as és be az új, csavarok vissza és kész?
Kell spéci szerszám hozzá?
köszi
Válasz #14321. hozzászólásra
Hibátlan megoldás a tárcsázásra! Ha legközelebb csinálod hajtsd a szárnyvéget a szárny mell felőli oldala alá, és egyenletesebben fog sülni. De faxa! Állítható gázégőmagasság. Apósomnak is ilyesmi van.
Válasz #14326. hozzászólásra
Attól tartok hogy, igen.
Válasz #14327. hozzászólásra
Okés ne aggódj itt is beton minden szikrázik a tarlón a tárcsa is
Válasz #14319. hozzászólásra
Üdv Gjoni! Remélem minél hamarabb össze tudom tolni,csak idő hiányába vagyok.A szántásról majd teszek föl képet,csak nagyon száraz a föld,felénk nagyon rég volt eső.
Válasz #14312. hozzászólásra
Üdv Gerimur! Nekem a terep és az országúti egyest dobja ki,nekem is ezen a csavaron kell állítani?
Válasz #14308. hozzászólásra
Üdv! Az összekötő elem csavarja kilazult, így kiestek az ékek. Leszedtem a hidraulika hajtást, amikor láttam, hogy a motor felé lévő tengely kotyog és olyan volt, mint ha el lenne hajolva. Széthúzás után kiderült, hogy nincs elhajolva. Egy haszna volt a széthúzásnak: láttam, hogy az egész belső rész fel van újítva és a bordás tengely, ami a fogaskerék szivattyút hajtja, fordítva volt benne. Az összekötő elemen alakítottam és új ékek készültek.
Válasz #14322. hozzászólásra
Csirkeszárny készült.
Válasz #14313. hozzászólásra
Szia!
Milyen tipusú vtz-ez és milyen árban vannak?
Illetve hogy bírja a strapát?
Üdv.Zsolti
Válasz #14321. hozzászólásra
Mi finom a te
Tárcsa használata egy kicsit másképp.
Válasz #14317. hozzászólásra
Itt van egy eladó 69000ft http://www.expressz.hu/mtz-eke-2-db-2000-46968741/
Válasz #14305. hozzászólásra
Jól bele vágtatok a melóba
Válasz #14317. hozzászólásra
Lengyel kettest vegyél viszi ,mint gép és 25 cm -t tudsz vele szántani holmi könnyű kis buta eke nem jó utána . Akpil ekét találsz olcsón és igazán lehet vele szántani nem turkálni! Dini nevű kollégádnak itt a fórumon adtam el egyet
Sziasztok! Köszönöm szépen a válaszokat.
Azt szeretném még kérdezni, hogy kettes ekét szeretnék még venni. Ti milyet tudtok ajánlani? És milyen mélyen lehet szántani?
igazából ha nagyon profi akarsz lenni akkor olyan olajat kell szerezned ami léghűtésesbe való. ezekben az olajnak többet kell dolgoznia a hőszállításban mint a vízhűtéseseknél.
ismeretlen kipróbálatlan olajjal nem kűzdenék.
Válasz #14314. hozzászólásra
Szia. Még nem láttam ilyen olajat Olyan olajat rakjál bele amit ismersz és bevált.
Sziasztok!
Szerintetek ezt az olajat beleönthetem a traktorba?
lett a kuplungon állítva,a reteszelőn pedig nem.
így már menni fog.
köszönöm a segítséget.
Válasz #14309 hozzászólásr
Szia!
Az olajnak semmi köze hozzá.A mellékelt képen lévő állító csavarokon tekerjél össze 1-2 menetet.Ha nem jó akkor addig próbálgasd amíg nem dobálja ki a sebességeket.Ha a csavarokon nem tudsz többet állítani, na akkor kell szétszedni.
köszi a gyors választ.
a váltó retesz szerelésről tudnál egy picit részletesebben írni?
mi megy tönkre,hogyan kell szétszedni?
nincsen köze hozzá ,
váltó retesz nem műxik ha kidobálja.
SZiasztok!
addinol getriebeöl 80w90 es olajat öntöttünk a váltóba, és kidobja a sebességeket terhelésnél.
van ennek köze hozzá?
mi lehet a gond?
Válasz #14305. hozzászólásra
Szia!
A tiéteknek mi a baja?
Miénkbe főtengely törött meg egy nyugvócsapágytartó...
Üdv.Zsolti
Válasz #14304. hozzászólásra
a teljesítmény fordulatszámfüggő.
röviden annyit tesz ha jobban fel van tekerve a motor akkor 30 lovas, ha nem akkor 25.
Válasz #14305. hozzászólásra
Ez a beszéd.
Válasz #14296. hozzászólásra
Üdv! Köszönöm az infót, sikerült széthúzni.
Mi alapján lehet a T25-ös teljesítményét megállapítani? Azt olvastam, hogy van 25 meg 30 lovas változat, ugyan azon motorral...
Válasz #14288. hozzászólásra
Köszi szépen a segítséget @Gerimur és @Maszek Zs.
Bent van az üveg! Igaz, nem egészen a leírtak szerint...
A csavarhúzós változatot nem mertem csinálni így csak a feszítő berakásához használtam. A behúzós változat félig sikerült, aztán elszakadt a "zsinór". Ez megtörtént egy párszor aztán az én (türelem)"madzagom" is elszakadt. A környéken nem igen akarták a szerelők elválalni az üveg beépítését, így máshogy kellet megoldanom.
A következő ablakcseréhez majd csak két csavart kell kicsavarnom, az üveget gumistól betolnom, csavarok vissza és kész. :)
Egy kicsit alakítottam az ajtón.
A kényszer nagy úr! ;)
Válasz #14298. hozzászólásra
Üdv.Ez egy kinyomó szerszám
Válasz #14289. hozzászólásra
Szia!
Nekünk Wirax 125 van.
http://www.youtube.com/watch?v=bwJyEYIBKRs
Külőn problémája hogy az új gumi az ívekben nagyon nehezen állt meg etért széles ragasztószalaggal let rögzítve.A többi hasonló mint leírtátok.
Sziasztok!
Én is ezt a gréder gumutipust vásároltam a Habinál mert mást nem lehet per pillanat kapni sem nyíregyházán sem szolnokon.
Egyébként nem egyszerű, vele a munka azért is keresem az eredetit.
Válasz #14297. hozzászólásra
Kutya legyek ha én ezt értem.
Válasz #14296. hozzászólásra
Kugelgelenkabziher...
Válasz #14290. hozzászólásra
A gömb csuklót egy fával üsd ki.Tartsál alá.A gépet szét tudod húzni,ha mindent szét oldasz.olaj nyomás réz cső,néhány elektromos vezeték és húzhatod ovatosan mozgatva.
Válasz #14294. hozzászólásra
Szia!
Amit a Habinál lehet venni az nem jó? Engem is érdekelne mert, az én ajtómon is ki van töredezve a gumi.
Sziasztok!
Tud e valaki az ablaküvegekhez, gyári, eredeti profilú,gréder gumit a géphez.
A hátső szélvédőt most cseréltem. Amit lehet kapni, azt borzasztó kínos berakni a vlagyiba. Az oldaltartása profilja nem tökéletes. A régi, nekem apró darabokra töredezett, és kicseréltem,de nem volt egyszerű.Ha valakinek van ötlete szívesen venném.
Válasz #14289. hozzászólásra
A 135-os a megfelelo kasza neki. Nagyon szepen lehet dolgozni vele es a traktor is jol birja.
Válasz #14289. hozzászólásra
Szia! Két dobos, 135cm munkaszélességűvel simán boldogul, és még a hidraulika is fel bírja emelni, én ezt ajánlom.