Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! A trakiban a tengelyeket összekötő elem csavarja kilazult. Ezért szét kellett szednem és észrevettem, hogy a motor felé lévő tengelynek másfél-2cm-es vízszintes kotyogása van. Ez normális vagy valami baj van? És az összekötő elemhez milyen csavart használtok? (koronás anyát?)
Felkerültek a súlyok..
Őszintén szólva, én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megoldást!! Érezhetően stabilabb a Vlagyi az úton. Biztos hasznos lesz szántásnál, hótolásnál..stb.
Simán 16-os csavarokkal van odafogatva, 4 furat aztán már mehet is fel a felnire a súly! Még gondolkodok rajta, hogy télre hótoláshoz még rakok rá. Nem a szerkezetet terhelem, hanem közvetlenül a gumit ezzel.
Tudom ajánlani nagyon T-25, T30, VTZ tulajoknak.
Annyi, hogy úgy fért el nekem, hogy a felni és a tárcsa közti csavarok anyájánál fér csak el. Tehát a felnire gyárilag felhegesztett csavar tartók ne legyenek az útjába a súlyoknak. Csak úgy fér el.
Válasz #14231. hozzászólásra
Dombon minek taposod a kuplungot?
A 82-est még nem sikerült megreptetnem csak fa húzáskor erdőben.
Pedig 8q-s függesztett tárcsával is dolgozok
nekem a legjobb azvolt amikor konténereket hordtam kifelé a káposztából.
Akkor még nem volt plusz súly rajta és úgy vittem a 6-7-8mázsás konténereket izgalmas volt mert ha véletlenül ott maradt egy fél kilós fej a sorban akkor felkapta az elejét egyből és hátrabillent... ha szépen lassan engeded le az orrát akkor semmi baja nincs!
De inkább nem gyilkolom már szegénykét elég neki a heti 80-100üzemóra..
Nem kell annak az elejét súlyozni!!
Mi egy szezon szőlő gyomirtását lenyomtunk egy 600l-es függesztett permetezővel.
Aszfalton vonuláskor kb 2cm feketedett meg a gumin, hegyre felfelé voltak izgalmak, traki 2 keréken permetező vázának a vége csúszott a talajon, sorba befordulás Y-al mert másképp nem sikeredett.
Aki látta csak fogta a fejét, szólni se bírt hirtelen.
Mondjuk azóta már cseréltem egy belső kerékcsapágyat, de ennyi.
Elöre jó ha mindegyik suly rajta van a t-25ösön mert dombon ha hirtelen kinyomod a kuplungot egy kicsit két kerékre áll ha hosszu tárcsa vagy eke van!
Nekem még a 82esen is néha mege,eledik ha kombi vagy eke van rájta hiába 200kg suly van elöl,ha hirtelen akkor egyszerr megemeledik,mert hosszu és terjedelmes hiába 300-400kg van benne!
Hát a 4 soros vetögép (spc) az 400kg a könyv szerint és azt birja emelgetni csak magas épitésü de a traki meg alacsony épitésü a t-25 nekem volt 4db 20kg suly a 25ös és 11,2x28 hátsó gumi!
30 lovas volt a gép!
Sziasztok! Valaki tudna abban segíteni, hogy mekkora a mérete a durva szűrőnél lévő tömítő gumigyűrűnek? Mert cserélni kellett, de az már kivolt nyúlva, amit a boltban kaptam szintén nem passzolt a kialakított helyére, sőt még vastagok is. Választ előre is köszönöm.
Végülis ha nincs nagy dolog emelve (max 400 kg.), akkor még jobb, ha könnyebb az eleje, nem kopik úgy a gumi.
Közben lefestettem a súlyokat..már várom, hogy megszáradjanak és felkerüljenek a kerekre!
Válasz #14223. hozzászólásra
Nem kell hozzá könnyű munkákhoz én sorműveléskor nem rakok rá de permetezéskor konténer pakoláskor nem árt 50-80kiló az elejére
Üdv mindenkinek.
Én új vagyok köztetek, viszont nemrég én is vettem egy T 25-öst.
Azt szeretném tőletek megtudni, hogy a hozzá tartozó hashúzót hogyan kell felszerelni?
Ma voltam Jászberényben a hűtőgépgyárban.
Több kis kocsit (5-6) húzgálnak Vlagyimirecek (4-5 traktor)
Hát... némelyik motorjából vagy nem tudom honnan, de úgy szórta az olajat
hogy a motor alá egy nagy tepsi volt felkötve, és abban gyűjtötték össze hogy ne az aszfaltra szórja.
Rugalmasan megoldották az olaj folyási problémát.
Mentek ami a csövön kifért!
Kérdeztem az egyik pilótát : minő papír kell ide a vezetéshez?
Válasz: B jogsi nem árt, de elég a targoncás is!
Kérdezem : jó a fűtése?
Pilóta : ebben nincs csak hűtés itt oldalt.
Mutatom neki a fűtéscsapot!
Csak csodálkozott
Van egy t-30-as traktorom.Baj van vele, mert a minap megszorult a motor munka közben. Nem volt semmi előzmény.Nem volt a motor 80 foknál melegebb.Olaj, hűtés rendben. Mi okozhatta? Szétszedtem és az egyik dugattyú meg van húzva, gyűrűk beszorulva.
Válasz #14199. hozzászólásra
Az alap beállítás ez volt de, viszont ettől nagyon sokszor el kellett térni a gyakorlatban.Ezt mindig menet közben tapasztaltuk ki.
Válasz #14186. hozzászólásra
Szia Árpy!
Amikor a haveromét szétszedtük annak mind a két fele perselyes volt.{89-es évjárat}
Azt nem tudtuk megállapítani,hogy gyári-e vagy feljavított. Viszont ahogy nézegetem a katalógusokat,leírásokat sehol nem utalnak arra,hogy az perselyes lenne. Én még nem szedtem szét az enyémet de,nekem is a jobb fele jobban lóg mint a bal.
Nem tudom, hogy ez mennyit számít!
Hagyjuk az elméletet iskolában én is tanultam ,mikor meg gyakorlaton voltunk nekem kellett beállítani az ekét mert a diplomás tanár úr nem volt képben magad uram isten is megszolgál ennyi
Válasz #14185. hozzászólásra
Hali!
Mi annak idején az iskolában úgy tanultuk, hogy bal hátsó kerékkel egyenes helyen felálltunk egy 25cm-es magas padlóra,lefüggőztük és úgy állítottuk be, hogy
a vágóélek mindenhol feküdjenek fel.A függesztőkarokkal és a harmadik ponttal lehet beállítani.Utána hozzáállítottuk a mankós kereket és kész.
Nem lehet mindenki okos mint te ,mennyien vannak a parlamentben és mégse értenek semmihez pedig ott van vizsga ,de nekem nincs csak 2 de nem mg ismeretekböl!
Abba igazad van ,hogy minden föld típúshoz be kell állítani ,de te nagyon vili vagy ehhez neked nem megy csak a felesleges szöveg kibeszélnéd tehénből a borjút ,de nem csodálkozom ,mert Fábián házasi vagy
Én se nagyon értek hozzá:-( De hátha tudok segíteni. Az ekét úgy állísd be hogy munka közben vízszintesen álljon a váz és hogy egyforma mélyen szántson minden fej(a harmadikpontot csavargasd)
Nem szedem ki :)
Talán még a következő kaszálást kibírja érdekes módon csak a jobb oldali fele lóg. (a kasza feszegette meg)
ha jobban fog lógni, valamit csinálni kell vele.
25336 hozzászólás
Válasz #14240. hozzászólásra
Üdv!Gondolom ketté kell húzni a trakit,hogy a csapágyat kitudjam cserélni,szerinted nagy meló?
Válasz #14239. hozzászólásra
Hali a csapágyazás lassan megadja magát cserés lessz
Válasz #14238. hozzászólásra
Ja,és még oldalra is kotyog egy pár millimétert.
Sziasztok! A trakiban a tengelyeket összekötő elem csavarja kilazult. Ezért szét kellett szednem és észrevettem, hogy a motor felé lévő tengelynek másfél-2cm-es vízszintes kotyogása van. Ez normális vagy valami baj van? És az összekötő elemhez milyen csavart használtok? (koronás anyát?)
Válasz #14223. hozzászólásra
Felkerültek a súlyok..
Őszintén szólva, én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megoldást!! Érezhetően stabilabb a Vlagyi az úton. Biztos hasznos lesz szántásnál, hótolásnál..stb.
Simán 16-os csavarokkal van odafogatva, 4 furat aztán már mehet is fel a felnire a súly! Még gondolkodok rajta, hogy télre hótoláshoz még rakok rá. Nem a szerkezetet terhelem, hanem közvetlenül a gumit ezzel.
Tudom ajánlani nagyon T-25, T30, VTZ tulajoknak.
Annyi, hogy úgy fért el nekem, hogy a felni és a tárcsa közti csavarok anyájánál fér csak el. Tehát a felnire gyárilag felhegesztett csavar tartók ne legyenek az útjába a súlyoknak. Csak úgy fér el.
Válasz #14235. hozzászólásra
Hát valahol meg kell fordulni ha a dombon van a vége a földnem van vagy 30% emelkedö!
Válasz #14231. hozzászólásra
Dombon minek taposod a kuplungot?
A 82-est még nem sikerült megreptetnem csak fa húzáskor erdőben.
Pedig 8q-s függesztett tárcsával is dolgozok
Válasz #14233. hozzászólásra
nekem a legjobb azvolt amikor konténereket hordtam kifelé a káposztából.
Akkor még nem volt plusz súly rajta és úgy vittem a 6-7-8mázsás konténereket izgalmas volt mert ha véletlenül ott maradt egy fél kilós fej a sorban akkor felkapta az elejét egyből és hátrabillent... ha szépen lassan engeded le az orrát akkor semmi baja nincs!
De inkább nem gyilkolom már szegénykét elég neki a heti 80-100üzemóra..
Nem kell annak az elejét súlyozni!!
Mi egy szezon szőlő gyomirtását lenyomtunk egy 600l-es függesztett permetezővel.
Aszfalton vonuláskor kb 2cm feketedett meg a gumin, hegyre felfelé voltak izgalmak, traki 2 keréken permetező vázának a vége csúszott a talajon, sorba befordulás Y-al mert másképp nem sikeredett.
Aki látta csak fogta a fejét, szólni se bírt hirtelen.
Mondjuk azóta már cseréltem egy belső kerékcsapágyat, de ennyi.
Válasz #14208. hozzászólásra
Üdv. Koppány Vezér! Írtam privátban üzenetet! Légfék szereléssel kapcsolatban.
Válasz #14230. hozzászólásra
Elöre jó ha mindegyik suly rajta van a t-25ösön mert dombon ha hirtelen kinyomod a kuplungot egy kicsit két kerékre áll ha hosszu tárcsa vagy eke van!
Nekem még a 82esen is néha mege,eledik ha kombi vagy eke van rájta hiába 200kg suly van elöl,ha hirtelen akkor egyszerr megemeledik,mert hosszu és terjedelmes hiába 300-400kg van benne!
Válasz #14226. hozzászólásra
én nagyob partokra mondtam az alap 100kg súlyon felül az 50-80kilót.
Itt nógrádban vannak dombocskák.
Hát a 4 soros vetögép (spc) az 400kg a könyv szerint és azt birja emelgetni csak magas épitésü de a traki meg alacsony épitésü a t-25 nekem volt 4db 20kg suly a 25ös és 11,2x28 hátsó gumi!
30 lovas volt a gép!
Sziasztok! Valaki tudna abban segíteni, hogy mekkora a mérete a durva szűrőnél lévő tömítő gumigyűrűnek? Mert cserélni kellett, de az már kivolt nyúlva, amit a boltban kaptam szintén nem passzolt a kialakított helyére, sőt még vastagok is. Választ előre is köszönöm.
Válasz #14226. hozzászólásra
Válasz #14223. hozzászólásra
Végülis ha nincs nagy dolog emelve (max 400 kg.), akkor még jobb, ha könnyebb az eleje, nem kopik úgy a gumi.
Közben lefestettem a súlyokat..már várom, hogy megszáradjanak és felkerüljenek a kerekre!
Válasz #14223. hozzászólásra
Nem kell hozzá könnyű munkákhoz én sorműveléskor nem rakok rá de permetezéskor konténer pakoláskor nem árt 50-80kiló az elejére
Válasz #14221. hozzászólásra
annyit fűznék hozzá hogy ha nincs plusz súly az elején akkor a 400as permetezővel nagy parton csak tolatva mert hátrabillen a gép!
Válasz #14214. hozzászólásra
ez nagyon tetszik!
és biztosan segíteni is fog.
kérdés, az eleje nem túl könnyű ennek a gépnek szerinted?
lehet oda sem ártana valami kis vasacska.
Köszi, akkor ennek fényében kezdem el az eszközök keresgélését.
Válasz #14220. hozzászólásra
Eke lengyel kétfejes tárcsa nyolc lapos permetező 400 literes
Köszi, majd holnap megpróbálom.
Egyébként a T 25-höz milyen méretű munkaeszközök valók?( eke, tárcsa, permetező?) Amit még el is bír?
Válasz #14218. hozzászólásra
Vagy azt használod vagy a vonólapokat egyik le másik felHosszú csapokkal lehet fenn a kettő ,de akkor a lánc feszítők a gondok
Üdv mindenkinek.
Én új vagyok köztetek, viszont nemrég én is vettem egy T 25-öst.
Azt szeretném tőletek megtudni, hogy a hozzá tartozó hashúzót hogyan kell felszerelni?
Sziasztok!
Ma voltam Jászberényben a hűtőgépgyárban.
Több kis kocsit (5-6) húzgálnak Vlagyimirecek (4-5 traktor)
Hát... némelyik motorjából vagy nem tudom honnan, de úgy szórta az olajat
hogy a motor alá egy nagy tepsi volt felkötve, és abban gyűjtötték össze hogy ne az aszfaltra szórja.
Rugalmasan megoldották az olaj folyási problémát.
Mentek ami a csövön kifért!
Kérdeztem az egyik pilótát : minő papír kell ide a vezetéshez?
Válasz: B jogsi nem árt, de elég a targoncás is!
Kérdezem : jó a fűtése?
Pilóta : ebben nincs csak hűtés itt oldalt.
Mutatom neki a fűtéscsapot!
Csak csodálkozott
Válasz #14209. hozzászólásra
Nem folyt el az olaj, csak az olaj nyomás esett le 1,5 körülire a mérő szerint.
Ez lehetett a baj forrása?
Moderálási elveink miatt törölve: 2017-04-06 10:03:39
A jobb kapaszkodás érdekében, felszereltem ma a gépet pótsúlyokkal hátul. Az MTZ-nek a keréksúlyai szépen passzolnak a felnire.
Orosz oldalon találtam:
Ezt meg kell majd csinálni az tuti!
Válasz #14207. hozzászólásra
Válasz #14207. hozzászólásra
Nekünk is volt ilyen a t25-el
olajnyomásmérő óra babrált ki velünk többet mutatott mint amennyi volt.
Válasz #14207. hozzászólásra
Gyűrű törés
Válasz #14207. hozzászólásra
Esetleg olaj nem folyt el? Olajnyomás volt rendesen?
Csak úgy nem hinném, hogy megszorulhatott...
Válasz #14207. hozzászólásra
Ezen már kár agyalni....melege volt.
Sziasztok!
Van egy t-30-as traktorom.Baj van vele, mert a minap megszorult a motor munka közben. Nem volt semmi előzmény.Nem volt a motor 80 foknál melegebb.Olaj, hűtés rendben. Mi okozhatta? Szétszedtem és az egyik dugattyú meg van húzva, gyűrűk beszorulva.
Válasz #14204. hozzászólásra
500 ft körül van.
Válasz #14204. hozzászólásra
Az addig fog tartani inkább szakműhely és soká bírja az orosz javítókészlet szart se ér ,mert a gumigyűrűknek éle van korül
Érdeklődni szeretnék hogy tudja-e valaki mennyibe kerül a t25 hidraulika vezérlőtömb felújító szett?
Válasz #14202. hozzászólásra
Így van.
Válasz #14198. hozzászólásra
Hátulról előre!
Válasz #14199. hozzászólásra
Az alap beállítás ez volt de, viszont ettől nagyon sokszor el kellett térni a gyakorlatban.Ezt mindig menet közben tapasztaltuk ki.
Válasz #14186. hozzászólásra
Szia Árpy!
Amikor a haveromét szétszedtük annak mind a két fele perselyes volt.{89-es évjárat}
Azt nem tudtuk megállapítani,hogy gyári-e vagy feljavított. Viszont ahogy nézegetem a katalógusokat,leírásokat sehol nem utalnak arra,hogy az perselyes lenne. Én még nem szedtem szét az enyémet de,nekem is a jobb fele jobban lóg mint a bal.
Nem tudom, hogy ez mennyit számít!
Válasz #14197. hozzászólásra
Hagyjuk az elméletet iskolában én is tanultam ,mikor meg gyakorlaton voltunk nekem kellett beállítani az ekét mert a diplomás tanár úr nem volt képben magad uram isten is megszolgál ennyi
Válasz #14197. hozzászólásra
és melyik bal oldalt?
ha a traki hátával szemben vagy vagy a traki orával szemben vagy?
Ez nem mindegy!
Válasz #14185. hozzászólásra
Hali!
Mi annak idején az iskolában úgy tanultuk, hogy bal hátsó kerékkel egyenes helyen felálltunk egy 25cm-es magas padlóra,lefüggőztük és úgy állítottuk be, hogy
a vágóélek mindenhol feküdjenek fel.A függesztőkarokkal és a harmadik ponttal lehet beállítani.Utána hozzáállítottuk a mankós kereket és kész.
Válasz #14195. hozzászólásra
Nem lehet mindenki okos mint te ,mennyien vannak a parlamentben és mégse értenek semmihez pedig ott van vizsga ,de nekem nincs csak 2 de nem mg ismeretekböl!
Válasz #14185. hozzászólásra
Abba igazad van ,hogy minden föld típúshoz be kell állítani ,de te nagyon vili vagy ehhez neked nem megy csak a felesleges szöveg kibeszélnéd tehénből a borjút ,de nem csodálkozom ,mert Fábián házasi vagy
Válasz #14185. hozzászólásra
Én se nagyon értek hozzá:-( De hátha tudok segíteni. Az ekét úgy állísd be hogy munka közben vízszintesen álljon a váz és hogy egyforma mélyen szántson minden fej(a harmadikpontot csavargasd)
Válasz #14191. hozzászólásra
A két pótkocsi közt tudod váltani vele,hogy melyiket billentse.
Válasz #14186. hozzászólásra
Szia Árpy!
Nem szedem ki :)
Talán még a következő kaszálást kibírja érdekes módon csak a jobb oldali fele lóg. (a kasza feszegette meg)
ha jobban fog lógni, valamit csinálni kell vele.