Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak652 FtBenzin árak637 FtEUR407.83 FtUSD391.39 FtCHF431.41 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
1éve én is így jártam.1közre metszettem 2 sort nem is juttottam ki a sor végére húzáskor,csak kb a feléig aztán tolathattam vissza mögöttem a kupaccal.Új volt a terület is meg a gép is akkor,idén már más lesz.Ki kell tapasztalni.Akartam én is mondani hogy még tegyél merevitéseket, az enyémet is agyomerevitették,0 tapasztalattal nem is tudtam benne kárt tenni, mondjuk vastag anyagokból van összerakva.Ahogy mondtad majd "vallatáskor" kiderül.Szép időt és jó egészseget a használatához!Majd kérünk beszámolót!
Hálaistennek nincs felénk köves terület, nem is szeretném egyszerre kihúzni mert 217m 1sorom hossza. Így is minden közre szórom a venyigét mert a nagy traktorok sem birják kihúzni ha 2sort egy közre metszek.
Még ide rakok merevítést.
Szia.
Ettől én is félek mert nem valami erős a falubéliekéhez képest. Nem sok munkám volt vele mert szinte csak a három pont felfüggesztést kellett ráhegeszteni. Egy 55mm átmérőjű 4mm vastag falú csőből készült kővágó gép asztal volt eredetileg. Az egyik kolegának 60*40-es zártszelvényből van és ő sem győzi hegeszteni. Vallatáskor majd kiderül.
Szia Bucó!
Nagyon jól néz ki, megszólalásig hasonló az enyém is szerkezetében, azzal a különbséggel hogy az ényemet az elöző tulaj hulladék vasakból rakta össze,csak sajnos most képem nincs.Attól függően hogy mekkora területen használod hamar vissza fogja hozni az árát.Ha nem vagyok túl kíváncsi mennyiből jön ki nagyjából?
Légfékrendszeres Vlagyisok!
Olyantól szeretnék egy képet kérni, akinek a légfékrendszere esetleg gyári és a traktor bal oldalán a lépcső és a kuplungharang között van elhelyezve a légtartály!
A T-25-ösömön volt légfékrendszer és oda volt rakva a tartály, de arra lennék kíváncsi, hogy a be- és kimenet hogyan helyezkedhetett el rajta + az óra mutató csöve hogyan jött a tartályból.
Sziasztok.
Tegnap csináltam takarót a ventilátor elé. Ma kipróbáltam kocsizás közben és nagyon jó, mert már az első kanyarnál felmelegedett 45 fokra.
Melegen sokkal simább a motor hangja is + jobban is reagál a gázadásra, na meg abszolút nem füstöl.
Már rég megkellet volna csinálnom.
Válasz #13242. hozzászólásra
Szia Pakesz!
Egy pár vidi készült.
http://www.youtube.com/watch?v=meMOicqK5kk
Ha lesz több időm és operatőr akkor készül több is.
igyekszem. ketten kezeljük a gépet.
Ma sajnáltam, volt olyan utca ahová kotrógépet kellett hívni hogy kirakja a havat.
A Vlagyi küzdött rendesen! Nagyon sokat segít az új gumi, és a kifordított kerék.
Lenne még mit állítgatni rajta :)
Sajnálom hogy nem saját!
Szerintem megérte az árát.
Ma a hóban kapott rendesen :) 2x kellett hegeszteni a tolólapot. Tolt havat-préskövet mindent.
hali
Igazság az, hogy nem is az lett a baja de attól függetlenül szimeringeket is cseréltem.
A baj forrása az volt: az előző gazdája és én sem ellenőriztem le a távolságot a kiemelő villáknál és teljesen félrekopott, lekopott a tárcsa. Én szántás után télen Gerimur és a te tanácsodra be állítottam a hézagot de ezek szerint már későn csináltam mindezt( jobban oda kell figyelnem a hézagokra). De mikor megvettem nagyon nehéz volt a kuplung pedál meg ragadós, de nem foglalkoztam vele mert pár nap után megkönnyebbült és el is felejtetem. Most már tudom az okát, a bordás tengely a sok állásban összerohadt a kuplunggal, és mikor először lett annyi év óta benyomva a kuplung azért volt nehéz és ragadós. Most már kézzel megyen. A szimering csak szivárgott de lecseréltem.
25336 hozzászólás
Sziasztok!
Nincsen valakinek jó állapotú, de nem használt 1,9-2,0 m munkaszélességű tárcsája? Esetleg ismerősének?
Cserébe felajánlanám az én nem használt a képen látható robogómat. Már évek óta nem használom, mindössze 1000 km-t futott. Ép hogy be lett járatva.
Köszönöm.
Sziasztok.Húsvét nagyon belocsol
Válasz #13286. hozzászólásra
Magas művelésnél bele van tárcsázva,a hagyományosnál össze van kötve kévébe és én is fűtök vele.
1éve én is így jártam.1közre metszettem 2 sort nem is juttottam ki a sor végére húzáskor,csak kb a feléig aztán tolathattam vissza mögöttem a kupaccal.Új volt a terület is meg a gép is akkor,idén már más lesz.Ki kell tapasztalni.Akartam én is mondani hogy még tegyél merevitéseket, az enyémet is agyomerevitették,0 tapasztalattal nem is tudtam benne kárt tenni, mondjuk vastag anyagokból van összerakva.Ahogy mondtad majd "vallatáskor" kiderül.Szép időt és jó egészseget a használatához!Majd kérünk beszámolót!
Válasz #13283. hozzászólásra
Hali.
Nálunk ha kivan húzva akkor bebálázzák és elviszik tüzelni.
Válasz #13284. hozzászólásra
Hálaistennek nincs felénk köves terület, nem is szeretném egyszerre kihúzni mert 217m 1sorom hossza. Így is minden közre szórom a venyigét mert a nagy traktorok sem birják kihúzni ha 2sort egy közre metszek.
Még ide rakok merevítést.
Válasz #13281. hozzászólásra
Köves területeken vigyázni, 1 közt nem kötelező egyszerre kihúzni.
Válasz #13278. hozzászólásra
Szia.Én bele tárcsázóm a talajba.
Válasz #13280. hozzászólásra
Szia eddig kb 20 szál 3.25-ös elektródámba, 2db vágókorongomba került.Na meg az áram és egy napomba.
Válasz #13279. hozzászólásra
Szia.
Ettől én is félek mert nem valami erős a falubéliekéhez képest. Nem sok munkám volt vele mert szinte csak a három pont felfüggesztést kellett ráhegeszteni. Egy 55mm átmérőjű 4mm vastag falú csőből készült kővágó gép asztal volt eredetileg. Az egyik kolegának 60*40-es zártszelvényből van és ő sem győzi hegeszteni. Vallatáskor majd kiderül.
Szia Bucó!
Nagyon jól néz ki, megszólalásig hasonló az enyém is szerkezetében, azzal a különbséggel hogy az ényemet az elöző tulaj hulladék vasakból rakta össze,csak sajnos most képem nincs.Attól függően hogy mekkora területen használod hamar vissza fogja hozni az árát.Ha nem vagyok túl kíváncsi mennyiből jön ki nagyjából?
Válasz #13278. hozzászólásra
Legyen szerencséd, hogy bevetés után egy darabban kerüljön haza.
Sziasztok.
Ma új eszközt készítettem a vlagyihoz, venyige kihúzót.
ÖSzabi
Köszi a méreteket, és a fáradozást.
Légfékrendszeres Vlagyisok!
Olyantól szeretnék egy képet kérni, akinek a légfékrendszere esetleg gyári és a traktor bal oldalán a lépcső és a kuplungharang között van elhelyezve a légtartály!
A T-25-ösömön volt légfékrendszer és oda volt rakva a tartály, de arra lennék kíváncsi, hogy a be- és kimenet hogyan helyezkedhetett el rajta + az óra mutató csöve hogyan jött a tartályból.
Válasz #13273. hozzászólásra
Válasz #13273. hozzászólásra
Szia!
Nekünk a ventilátoron kívül van felcsavarozva egy műanyag lap :) 10cm kör van kivágva a közepén.
Eddig bevált.
Sziasztok.
Tegnap csináltam takarót a ventilátor elé. Ma kipróbáltam kocsizás közben és nagyon jó, mert már az első kanyarnál felmelegedett 45 fokra.
Melegen sokkal simább a motor hangja is + jobban is reagál a gázadásra, na meg abszolút nem füstöl.
Már rég megkellet volna csinálnom.
Válasz #13271. hozzászólásra
Poroszló :)
Alattyánra nősültem, Abádszalóki vagyok.
Válasz #13270. hozzászólásra
Válasz #13269. hozzászólásra
Ismerem Andit :)
Válasz #13268. hozzászólásra
Egy haverom oda nősült ,jobban mondva onnan származik a felesége. Besze Andinak hívják.
Válasz #13266. hozzászólásra
Bucó!
Igen.
sziasztok
váltórol nem tudna valaki robantott ábrát felteni???
Válasz #13265. hozzászólásra
Pakesz te Alattyán laksz?
Itt látszik:
Válasz #13263. hozzászólásra
Látóm ezen a fotón is,hogy hol van.
Válasz #13262. hozzászólásra
Ez abban van. De majd lefotózom.
Válasz #13260. hozzászólásra
Ott egy hajtásház található a fordulat számmérőnek.
Válasz #13259. hozzászólásra
Köszönöm.
Még nem volt szelephézag, porlasztó ellenőrzése mióta nálunk van.
Válasz #13258. hozzászólásra
Szia Sanyi!
A motor olaj beöntőnél van.
Válasz #13257. hozzászólásra
Szépen ketyeg a gépezet!
Válasz #13257. hozzászólásra
Szia Néztem a videót jó lett.Üzemóra számlálod az adagolónál van hogy ha jól tudom?
Amatőr vagyok a videózásban
De egy kis bemutató 1 percben.
https://www.youtube.com/watch?v=VhtBSVnuP9s
Válasz #13255. hozzászólásra
Köszönöm Gábor!
Már nézem is!
Válasz #13242. hozzászólásra
Szia Pakesz!
Egy pár vidi készült.
http://www.youtube.com/watch?v=meMOicqK5kk
Ha lesz több időm és operatőr akkor készül több is.
Válasz #13252. hozzászólásra
Természetesen igen.Nagyon szépen köszönöm. Sajna egész héten rossz idő volt de ha kividul az lesz az első, Már én is kíváncsi vagyok rá nagyon.
Válasz #13251. hozzászólásra
Szia Árpy!
igyekszem. ketten kezeljük a gépet.
Ma sajnáltam, volt olyan utca ahová kotrógépet kellett hívni hogy kirakja a havat.
A Vlagyi küzdött rendesen! Nagyon sokat segít az új gumi, és a kifordított kerék.
Üdv. Bucó!
Matricák megérkeztek? Tudom, most még nem volt idő ragasztani, de majd ha kész, egy fotót mutatsz majd?
Válasz #13248. hozzászólásra
Üdv. Pakesz!
Pörögnek az üzemórák akkor.
Biztos törődő gépkezelő vagy, a vlagyi szereti ha szeretik őt is.
Sziasztok.
A hidraulika rendszerbe jó a sima egyfokozatú 30-as motorolaj?
Válasz #13248. hozzászólásra
Szia.
Akkor ma sem unatkoztál.
Sziasztok!
Ma is volt munka
A "szélső" utcákban összekotorta a szél.
Válasz #13246. hozzászólásra
Amit írtál az nálam a munkahenger tartó fül tört le.
Válasz #13245. hozzászólásra
Én arra tippelek, hogy valami nagyobb súllyal valami kisebb gödörbe belerongyoltak, az feldobta a hátsó hidraulikát, majd hirtelen le. Aztán reccs.
Válasz #13244. hozzászólásra
Szia.Kíváncsi lennék hogy mit emeltek vele.
Egy elrettentő kép a nagy teherre (orosz oldalon találtam):
Válasz #13234. hozzászólásra
Szia Gerimur!
Lenne még mit állítgatni rajta :)
Sajnálom hogy nem saját!
Szerintem megérte az árát.
Ma a hóban kapott rendesen :) 2x kellett hegeszteni a tolólapot. Tolt havat-préskövet mindent.
Válasz #13239. hozzászólásra
Gratulálok!
Nagyon szép! Van gazdája.
Nincs véletlenül videód munka közben?
Válasz #13236. hozzászólásra
hali
Igazság az, hogy nem is az lett a baja de attól függetlenül szimeringeket is cseréltem.
A baj forrása az volt: az előző gazdája és én sem ellenőriztem le a távolságot a kiemelő villáknál és teljesen félrekopott, lekopott a tárcsa. Én szántás után télen Gerimur és a te tanácsodra be állítottam a hézagot de ezek szerint már későn csináltam mindezt( jobban oda kell figyelnem a hézagokra). De mikor megvettem nagyon nehéz volt a kuplung pedál meg ragadós, de nem foglalkoztam vele mert pár nap után megkönnyebbült és el is felejtetem. Most már tudom az okát, a bordás tengely a sok állásban összerohadt a kuplunggal, és mikor először lett annyi év óta benyomva a kuplung azért volt nehéz és ragadós. Most már kézzel megyen. A szimering csak szivárgott de lecseréltem.