Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD389.56 FtCHF429.55 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szia!
Megmértem ma és a 25×62 a helyes méret!
Az nekem is feltűnt h drágább a kicsi ugyanis a nyáron vettem bele a hátsó nagy szélvédőt....
Nekem azt mondták hogy kb 10eFt lesz mire ideér
Még nem rendeltem meg, de szerintem meg fogom mert mégis csak ez való bele...
Jó estét!
T-25 kémlelő ablak helyére én a 2 személyes Barkas térelválasztó üvegét tettem be. Egy pár mm-re kisebb, de ezt a gumival lehet kompenzálni. Lehet, h. olcsóbb bontóban vagy havertól.
Sikerült a KFT-vel beszélnem, munka (szerelő) ablak ügyben.
Van nekeik :10 db.
A mérete :250 x 620.
Az ára :5540/db
Plussz a gumi amit 2290+Áfa/m.
Meg még bele, a feszítő gumi ék.
Alakul.
Csak azt nem értem hogy az első és hátsó szélvédő 3 Huf-addig az a kicsi...
A keretet, meg a világon nem látott még, senki, hivatalos boltban.
Szia!
Traktor-ker kft.-nél van kémlelő ablak T25 höz, de eléggé húzós az ára! Kb 2 hete hívtam őket ez ügyben, kérnek méretet! http://www.traktor-ker.hu/index.html
Válasz #13217. hozzászólásra Szia Bucó!
Én is úgy vagyok vele hogy, tudjak közúton közlekedni.Legyen érvényes műszaki,biztosítás.
A rendőr úgyis abba köt bele amibe tud.Ha megakar büntetni úgy is megbüntet, ha akar.Az olajat érdemes megadni a gépnek mert előbb-utóbb meghálálja.
Szia Gerimur.
Én már csak úgy vagyok vele piros rendszám legyen rajta és feleljen meg az én elvárásomnak a futó, a rendőr meg úgyis megbüntet valamiért.
Az olajat már én sem tennék bele egyfázisút de akkor hirtelen jobb volt mint a benne lévő 18 éves. Most meg sajnálom még lecserélni mert 50órát ment kb.
Egy kérdésem lenne felétek.
Az irányváltó nincs a gépemen, és ezt pótolni szertném még ebben az évben. Milyen, alkatrészekre van szükségem, a váltónál, ill mennyibe kerül kb?
Válasz #13201. hozzászólásra
A hozzászólásoddal egyet értek én is hasonlóra gondoltam.Lehet az illesztés és az anyag is más? A haverom traktor boltos és ő sem tudott eredeti alkatrészt szerezni,pedig most generálozta a T25-ösét.
Az után gyártott alkatrészek valóban nem azt a minőséget hozzák mint a gyári...
Viszont az Orosz honban is vannak problémák ezzel ahogy olvastam a topikokat.Ott sem mindegy melyik országrészből szálítják az alkatrészt...
A Lengyel kollegákét kellene valahogy megoldani, mert az utóbbi olvasatokban már az orosz kollégák is inkább onnan rendelnek online...
Válasz #13199. hozzászólásra
Egy másik gondolat:
Ezért kell turbós olaj.Ez léghűtéses motor.Mol Turbó 15w-40. Szerintem nagy általánosságban ez a bevált.
Gerimur!
Te is megcsinálhatnád azt, hogy kikapcsolod a plusz olajhűtő radiátort!
Én télen mindig kikapcsolom, így hidegben is elérem a 70°-ot erős terhelés esetén. Kinti 15° felett már visszakapcsolom a plusz hűtést.
Hali. Azért nem melegszik fel kellőképp,mert jó kis utángyártott alkatrészek. És nincs kellőképpen illesztve. Túl laza,és e miatt nincs kellő erősségű a súrlódás.Tehát nem is melegszik annyira. És sajnos soha nem is fog elmenni annyi üó ,mint a gyári. Gondolj bele 7e-ft egy db szett. Akkor miből lehet."Egy sima esztergályos 3e ft /h ért dolgozik,vagy szerelő 2e ft/h"
Az olaj hőfokhoz egy gondolat.
Akárhogy is írja a kézikönyv, tudomásul kell venni, hogy a mai olajok, bár rendkívűl nagy teljesítményűek, ennek ellenére, a tapasztalat az hogy, a folyamatos 104-110 fok az olajokban, amit használunk lassan elveszítik a vizkozitásukat, így a mi esetünkben a gépnek nagy szüksége van arra hogy a teljesítményét max adja.Továbbá, szerintem ha 85-90 fokot elérő üzemálapotba kerül, akkor inkább alpjáraton kicsit pihentetem, vagy leálok és körbenézem ökelmét..Amikorra kicsit pihen az ember addigra a gépi hőfok is vissza áll.
A motor hőfokhoz...
Én úgy oldottam meg házilag, hogy az IFA első világítás, kúlső dísz burkolatát, kézzel kicsit módosítva,be szerkesztettem, (külső átmérő, megegyezik a gyáriéval...)belül elfér.Így a 55-60 fokot folyamatosan tartja. Viszont az a megoldás is tetszetős amit már itt láttam, hogy fojtó tárcsa helyett, a ventilátor szivóágában elhelyezve egy korongal lehet módosítani.Egyszerü gyors és olcsó megoldás.Ha lenne gyári azt tenném be de Szolnoktól Nyíregyházig már egyszer végigjártam de nem lehet kapni.Így mardt a házi sufni tuning...
Érdekes, majd idővel talán amikor összekopik minden, akkor lesz jó. (?)
Érdekes, hogy az orosz azt írja a gépkönyvbe, hogy a 120°-ot ne lépje túl az olaj hőmérséklete..
Az már tényleg nem lenne egészséges.
Válasz #13191. hozzászólásra
Az alacsony hőmérséklet ugyan olyan káros a motorra mint a magas.Az enyémen is amióta felújítás volt nehezebben melegszik.A 75-fok majdnem álomhatár.
Én is furcsállom ezt az alacsony hőmérsékletet, bár nálam más a helyzet, de amikor 75°-nál van az olaj, akkor a legdinamikusabb a motor. 45° alatt bele se vágok nehéz melóba.Ezért szoktam felrakni a folytótárcsát a ventilátor elé, hogy melegedjen be a motor minél előbb.
25336 hozzászólás
Válasz #13235. hozzászólásra
Olaj nyomás rendben van?
Válasz #13230. hozzászólásra
Szia Pakesz!
A saját tulajdon, saját felújítás.
Válasz #13237. hozzászólásra
olaj,csak ne föld nyelje el.
Válasz #13235. hozzászólásra
Én most a hidraulika munkahengert fogóm csinálni.Mindig csöpög valami belőle,azt mondják hogy az jó,mert van benne.
Válasz #13235. hozzászólásra
Szia.Olaj folyás az is meg lett csinálva ? Van egy kis műszaki érzék meg lehet mindent csinálni házilag.
Szia Sanyi.
Ma megcsináltuk a kuplung cserét ,nem volt nagyon bonyolult csak fárasztó. De legalább ez is megvan, és jó.
Válasz #13229. hozzászólásra Hali!
Penge a gép.
Ennyi munka és ráfordítás mi a véleményed?
Válasz #13229. hozzászólásra
Szia.Pakesz! Jó néz kiLátszik hogy törődve van a gépel.A matrica az tényleg jó lett.
Válasz #13229. hozzászólásra
Válasz #13225. hozzászólásra
Szia!
Megmértem ma és a 25×62 a helyes méret!
Az nekem is feltűnt h drágább a kicsi ugyanis a nyáron vettem bele a hátsó nagy szélvédőt....
Nekem azt mondták hogy kb 10eFt lesz mire ideér
Még nem rendeltem meg, de szerintem meg fogom mert mégis csak ez való bele...
Válasz #13228. hozzászólásra
Szia Gábor!
Tied képen látható Rába?
Válasz #13225. hozzászólásra
Jó estét!
T-25 kémlelő ablak helyére én a 2 személyes Barkas térelválasztó üvegét tettem be. Egy pár mm-re kisebb, de ezt a gumival lehet kompenzálni. Lehet, h. olcsóbb bontóban vagy havertól.
Válasz #13226. hozzászólásra
Jó estét.
Egy orosz webáruház linkje ha valakit érdekel.http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/vtz/#http://
ÖSzabi
Sikerült a KFT-vel beszélnem, munka (szerelő) ablak ügyben.
Van nekeik :10 db.
A mérete :250 x 620.
Az ára :5540/db
Plussz a gumi amit 2290+Áfa/m.
Meg még bele, a feszítő gumi ék.
Alakul.
Csak azt nem értem hogy az első és hátsó szélvédő 3 Huf-addig az a kicsi...
A keretet, meg a világon nem látott még, senki, hivatalos boltban.
Hallelúja!
köszönöm.
Válasz #13222. hozzászólásra
Nincs mit!
Ha úgy van akkor kedden meg tudom neked mérni hogy mekkora szélvédő kell bele!
Köszi az infót!
A méretét nem tudom.
A keret méretét meg főleg.
De holnap rákérdezek.
Válasz #13173. hozzászólásra
Szia!
Traktor-ker kft.-nél van kémlelő ablak T25 höz, de eléggé húzós az ára! Kb 2 hete hívtam őket ez ügyben, kérnek méretet! http://www.traktor-ker.hu/index.html
Válasz #13217. hozzászólásra Szia Bucó!
Én is úgy vagyok vele hogy, tudjak közúton közlekedni.Legyen érvényes műszaki,biztosítás.
A rendőr úgyis abba köt bele amibe tud.Ha megakar büntetni úgy is megbüntet, ha akar.Az olajat érdemes megadni a gépnek mert előbb-utóbb meghálálja.
Holnap megcsinálom a szűkítőt én is ,és kipróbálom kocsizás közben mennyire melegszik fel. Ha a kuplungom is engedi.
Válasz #13213. hozzászólásra
Szia Árpi.
Én zil tartályt raktam rá kb.30 literes.
Válasz #13190. hozzászólásra
Szia Gerimur.
Én már csak úgy vagyok vele piros rendszám legyen rajta és feleljen meg az én elvárásomnak a futó, a rendőr meg úgyis megbüntet valamiért.
Az olajat már én sem tennék bele egyfázisút de akkor hirtelen jobb volt mint a benne lévő 18 éves. Most meg sajnálom még lecserélni mert 50órát ment kb.
Nekem egy Ifa régi légtartály van. bőven elég.
És evvel volt vizsgáztatva anno.
Válasz #13213. hozzászólásra
A haveromén IFA tartály féleség van. Kb 30 literes vagy talán valamivel nagyobb. Nem tudom biztosan.
Apapirja szerint ninimum 25le es nek kel lennie a fékezéskor a tartalék miatt mivel valoszinüleg egy körös légféket használlsz..
Kinek , mekkora légtartály van a gépén? Mekkorát érdemes legalább felszerelni?
Válasz #13211. hozzászólásra
Ezt nem tudom.Cégnél volt kéttengelyes utánfutó de egytengelyesnek volt vizsgáztatva.
Válasz #13205. hozzászólásra
Köszi! Erre is az egy tengelyes előírásai vonatkoznak?
Válasz #13189. hozzászólásra
Raktam össze enyémet de megfelelően melegszik.
Egy kérdésem lenne felétek.
Az irányváltó nincs a gépemen, és ezt pótolni szertném még ebben az évben. Milyen, alkatrészekre van szükségem, a váltónál, ill mennyibe kerül kb?
Válasz #13203. hozzászólásra
Na ez egy jó gondolat mert én már évek óta ezt a fajta olajat használom,és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Válasz #13202. hozzászólásra Árpy!
Nekem plusz olajhűtőm nincs.
Válasz #13201. hozzászólásra
A hozzászólásoddal egyet értek én is hasonlóra gondoltam.Lehet az illesztés és az anyag is más? A haverom traktor boltos és ő sem tudott eredeti alkatrészt szerezni,pedig most generálozta a T25-ösét.
Válasz #13190. hozzászólásra
Szia. Két tengely közti távolság 1m-nél kisebb 1 tengelyes pótkocsinak minősül.
Az után gyártott alkatrészek valóban nem azt a minőséget hozzák mint a gyári...
Viszont az Orosz honban is vannak problémák ezzel ahogy olvastam a topikokat.Ott sem mindegy melyik országrészből szálítják az alkatrészt...
A Lengyel kollegákét kellene valahogy megoldani, mert az utóbbi olvasatokban már az orosz kollégák is inkább onnan rendelnek online...
Válasz #13199. hozzászólásra
Egy másik gondolat:
Ezért kell turbós olaj.Ez léghűtéses motor.Mol Turbó 15w-40. Szerintem nagy általánosságban ez a bevált.
Válasz #13198. hozzászólásra
Gerimur!
Te is megcsinálhatnád azt, hogy kikapcsolod a plusz olajhűtő radiátort!
Én télen mindig kikapcsolom, így hidegben is elérem a 70°-ot erős terhelés esetén. Kinti 15° felett már visszakapcsolom a plusz hűtést.
Válasz #13189. hozzászólásra
Hali. Azért nem melegszik fel kellőképp,mert jó kis utángyártott alkatrészek. És nincs kellőképpen illesztve. Túl laza,és e miatt nincs kellő erősségű a súrlódás.Tehát nem is melegszik annyira. És sajnos soha nem is fog elmenni annyi üó ,mint a gyári. Gondolj bele 7e-ft egy db szett. Akkor miből lehet."Egy sima esztergályos 3e ft /h ért dolgozik,vagy szerelő 2e ft/h"
Gerimur!
Pont erre gondoltam.
Kiváló!
Az olaj hőfokhoz egy gondolat.
Akárhogy is írja a kézikönyv, tudomásul kell venni, hogy a mai olajok, bár rendkívűl nagy teljesítményűek, ennek ellenére, a tapasztalat az hogy, a folyamatos 104-110 fok az olajokban, amit használunk lassan elveszítik a vizkozitásukat, így a mi esetünkben a gépnek nagy szüksége van arra hogy a teljesítményét max adja.Továbbá, szerintem ha 85-90 fokot elérő üzemálapotba kerül, akkor inkább alpjáraton kicsit pihentetem, vagy leálok és körbenézem ökelmét..Amikorra kicsit pihen az ember addigra a gépi hőfok is vissza áll.
Válasz #13197. hozzászólásra
Nekem bent van egy tárcsa amin 100mm lyuk van vágva.
Így sem nagyon fel.
Ilyen:
A motor hőfokhoz...
Én úgy oldottam meg házilag, hogy az IFA első világítás, kúlső dísz burkolatát, kézzel kicsit módosítva,be szerkesztettem, (külső átmérő, megegyezik a gyáriéval...)belül elfér.Így a 55-60 fokot folyamatosan tartja. Viszont az a megoldás is tetszetős amit már itt láttam, hogy fojtó tárcsa helyett, a ventilátor szivóágában elhelyezve egy korongal lehet módosítani.Egyszerü gyors és olcsó megoldás.Ha lenne gyári azt tenném be de Szolnoktól Nyíregyházig már egyszer végigjártam de nem lehet kapni.Így mardt a házi sufni tuning...
Válasz #13191. hozzászólásra Szia Árpy!
Légy szíves a T30-as fórumon nézd meg a 856-os hozzászólásomat, talán te tudsz segíteni!
Válasz #13193. hozzászólásra
Érdekes, majd idővel talán amikor összekopik minden, akkor lesz jó. (?)
Érdekes, hogy az orosz azt írja a gépkönyvbe, hogy a 120°-ot ne lépje túl az olaj hőmérséklete..
Az már tényleg nem lenne egészséges.
Válasz #13192. hozzászólásra
Én 155Ah-rást használok.Jól bírja!
Válasz #13191. hozzászólásra
Az alacsony hőmérséklet ugyan olyan káros a motorra mint a magas.Az enyémen is amióta felújítás volt nehezebben melegszik.A 75-fok majdnem álomhatár.
Sziasztok!
Ti milyen amperszámú aksit használtok?
Válasz #13188. hozzászólásra
Én is furcsállom ezt az alacsony hőmérsékletet, bár nálam más a helyzet, de amikor 75°-nál van az olaj, akkor a legdinamikusabb a motor. 45° alatt bele se vágok nehéz melóba.Ezért szoktam felrakni a folytótárcsát a ventilátor elé, hogy melegedjen be a motor minél előbb.