Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Neten körbe nézel és biztos hogy találsz! Én Baján vettem az enyémet, de szerintem az axiál, habi, ikr vagy hasonló alkatrészekkel foglalkozó cég is be tudja szerezni!
Hali! Legjobb ha mind a kettő van rajta, de kuplung mindenképp legyen rajta!
Nekem van egy külön szabadon futóm és az állandón fent van a gépen és az összes kardános eszköznél használom!
Szia.
Én nemrég próbáltam egyet és ott volt egy szabadonfutó közdarab és egy kuplungos gardán.150cm széleset simán vitte. Szerintem a szabadon futó minden kép kell mert kuplung kinyomásnál hagyja szabadon forogni a kést.
Válasz #12767. hozzászólásra Van egy könyvem abba azt írják a holtjáték 15 fok És a kerék összetartás 1-3mm úgy ahogy te írtad.De ezt ne vedd készpénznek mert a múltkor is majdnem vitába kerültem
Teljesen igaz! Jó látni, hogy valki hogyan csinálja, és, hogy mikre figyeljen. Nekem van egy Mmondeom, és az ottani fórumon találhatóak hasonló dolgok, legyen szó fék javításról, vagy csak légszűrő tisztításról! Én szívesen fogadnék ilyen utmutatókat, melyek lépésről lépésre leírnak mindent! Persze nem kis munka megcsinálni!
Írtad hogy Gábor Gábor nevű fórumozótól vettél tárcsát. Őtőle gondoltam hogy veszek én is egyet, de még mindig győzködöm magam....ugyis az lesz a vége hogy veszek valószínűleg, meg nemtudom hol. A nokiara@citromail.hu email címre elküldenéd hogy mennyire vagy megelégedve a tárcsával?Hegesztési(varratok) minősége, mennyire dolgozik szépen(bár ez sokmindenen múlhat) stb...Köszönöm!
Egyébként most hogy ennyien írjátok a fékproblémát(nekem is rá kell nézni majd) az jutott eszembe hogy csinálhatnánk egy T25 "tudástárat" vagy valami hasonlót.
Arra gondolok hogy ha valaki szerel valamit, vagy csak karbantart (váltóolajcsere stb..) és van hozzá kedve meg lelki ereje a szerelés mellett akkor készíthetne videót amit megoszt(a profik esetleg leellenőrzik megosztás előtt). 21. század, internet sok helyen van, videomegosztók végtelen számban, általában kamera is van sokfelé (ha más nem akkor már mobilokban is elég komolyak). Egy minimális magyarázat mellé mire kell nagyon odafigyelni az adott folyamatnál. Nyilván vannak nagy volumenű szerelések, azokról esetleg lényegretörő összefoglaló vágott videó. Tudom hogy szezonban ez sok lenne, de november körül amikortól már kevesebb talán a munka és inkább szerelés van akkor lehetne szépen lassan gyűjteni, és így segíteni a másikat. Kép, vagy videó alapján sokkal könnyebb, mint könyvből. Valószínűleg lesz aki többet lesz aki kevesebbet tud hozzátenni, egy próbát talán megér. Én ha tudok készítek videót.Vélemények?
Én is a fék ptoblémával küzdök. Olvasgattam a könyvet is, de nem segít. A kérdésem, hogy valaki nem tud felrakni egy általa rajzolt képet, hogy hogy is kéne működnie a féknek? Az állító csavart a fékhatás növelése végett befelé vagy kifelé kell csavarni? És érdemes külön-külön próbálgatni?
Köszi a segítséget!
B.
Szerintem elfolyt az olaj belőle.
Márciusra van tervezve a fülke levétel és vettek fel egy gépszerelőt közmunkában aki segít javítani, fülke nélkül befér a műhelybe.
most kiszereltem a trepli lemezeket is hogy onnan jobb lesz hozzá férni , így feltudom huzni a difi pöckét egy fogoval és szorítóval rögziteni, csak remélni tudom hogy müködik is a difi, mert így soha nem tudtam kiprobálni
Szia. nagy bajom van nincs difi pedál, elvan törve a váltótetején a kis fülek, mit lehet tenni, pont a bal oldalt feszegetem ma,de csak annyira sikerült lehuznom a sonkát hogy magaságot lehesen állítani tovább nem ettől remélem nem eshetett szét a difi. mit tegyek ha nem tudom a difit rögziteni?
Üdvözletem a fórumozóknak.
Olyan szerelő mestert keresek aki ért a kétpedálos dupla kuplung beállításához és tudna is ebben tanácsot adni. Egész pontosan egy vtz 2048- as gépről van szó (orosz gép, megegyezik a T30-assal, csak a fülkéje panorámás és 3 hengeres)) a váltóhoz tartozó kuplung tökéletes, de a másik, ami a tlt-t és a mászó fokozatot kapcsolja az nem emel ki. A rudazaton lévő lehetőségeket már kipróbáltam, de semmi változás. A kuplung ház oldalán lévő ablakot levettem, és ott állítási lehetőségre utaló csavarokat is találtam,(6 db-ot)ezek közül 3 az egyiket, 3 a másikat állítaná, de mivel nem ismerem a beállítás módját ezért nem is mertem állítgatni.
Szia Jocó.
Nekünk külön lejön a sonka a féltengely háztól.A fülketartó bakot vettük ki hozzá és már bontható is volt.A másik oldalit meg már csak befűztük föntről nekünk így egyszerűbb volt. Nem rég pontosan le lett írva a befűzés módja.
Szia!
A bal oldali féltengely kihúzása előtt lenyomott helyzetben rögzítsd a difi pedálját. Akkor jó eséllyel nem fog leesni a difit kapcsoló bordáshüvely a tengely kihúzását követően. Az elérhetetlen csavarokról annyit, hogy egy dugókulcs készlettel és egy villáskulcs készlettel szinte mindent szét lehet szedni a Vlagyin.
akkor egyben kell hogy lejöjön. ha kihuzom a féltengelyt a váltóbol nem hullik szét semmi. , mert már annak is örülök, ha a fék rudazatát összetudom rakni
az igazság az, hogy még agyben sem, mert a féltengelyháznak olyan elérhetetlen helyen vannak a csavarjai, hogy csak tétlenül bámultam megam elé egy ideig, majd összepakoltam és bementem a lakásba
Válasz #12741. hozzászólásra Jók ezek a gépek.Még azt utálom mikor összekötik őket mondjuk egy kirovec-et egy fend-el,fend 30le-vel erőseb és le súlyozva a Kirovec meg csak ugrál mikor tudna fogni.Ki fejtem jobban a kirovec 20 éves technika fend új;fendben az új fejlesztésű váltó a kirovec meg 20 éve így megy;stb ezét nem szeretem mikor leszólják az Orosz gépeket.És ami a lényeg én legalább is ezt tudom nagy nehezen meg venni amaz meg elérhetetlen!!!És,ha az Orosz gépnek meg adod a jó olajat és odafigyelsz rá sokáig bírja az is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szisztok. nem témába vágó a sztorim, de ma elkezdtem a fékszalag cserét a t25-ös trakimon. 6 órát bontogattam, de még sehol sem tartok. jól el sikerült dugniuk az oroszoknak.Valaki tud abban segíteni, hogy a peremhajtás csak egyben jön-e le a féltengelyházzal, vagy külön is, mert nekem nem jött le külön.
Üdv srácok néztem ezt a bálázót.Ez nagyon összhangba van ezzel a bálázóval!!!!Nem láttam a bála méretét de csak úgy löki ki egymás után őket!!!De viszont ennek a videónak a végén ajánlottak egy másikat:
http://www.youtube.com/watch?v=pON_rFy8QFs
De ez röhejes milyen béna!!!!
Igen ilyesmi bálázót néztem én is csak ez egy kicsit drágább kategória
De még aratásig gyűjtöm a lóvét
Szerintem is kéne bírnia mert egy aprító gépet is meghajtottunk vele és semmi gond nélkül vitte!
Kíváncsiságból gyorsan megnéztem és papír forma szerint 38 Le ennek a bálázónak a teljesítmény igénye!
Ha esetleg az adagoló feljebb van húzva akkor már megérthető hogy miért viszi ilyen könnyen!
Szia!
Szerintem a bálázó az sok a T25- nek vagy esetleg valami kisebb fajta bálázót találsz akkor az még szóba jöhet!
De vigyázni kell vele, hallottam már olyat hogy t25-el bálázót hajtottak és eltörte a trakiban a kardánt!
Sziasztok!
A télen vettem egy T-25.-öst.Ma próbálgattam,és azt vettem észre,hogy közúton egy kicsit balra húz.A kormány holtjátéka egyébbként jó.Megmértem a kerékösszetartást,a kerékagy magasságában,a felni peremén mérve elől 1 mm-rel nagyobb mint hátul.Ez szerintem nem jó csak nem tudom a gyári értéket.Egyébbként ez okozhatja-e a balra húzást.
25322 hozzászólás
Üdv mindenkinek
Van valakinek T 30-hoz javítási útmutatója? Esetleg ötlete a beszerzéséhez?
Bongyi !
Én már többször vásároltam tőle.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3517229/XXX-KARDANTENGELYEK.html#http://
Válasz #12772. hozzászólásra
Neten körbe nézel és biztos hogy találsz! Én Baján vettem az enyémet, de szerintem az axiál, habi, ikr vagy hasonló alkatrészekkel foglalkozó cég is be tudja szerezni!
Válasz #12772. hozzászólásra
14kHuf
Válasz #12771. hozzászólásra
Külön szabadonfutó? Ilyet még nem láttam! Hol lehet ilyet beszerezni? Mennyi lehet az ára?
Válasz #12769. hozzászólásra
Hali! Legjobb ha mind a kettő van rajta, de kuplung mindenképp legyen rajta!
Nekem van egy külön szabadon futóm és az állandón fent van a gépen és az összes kardános eszköznél használom!
Válasz #12769. hozzászólásra
Szia.
Én nemrég próbáltam egyet és ott volt egy szabadonfutó közdarab és egy kuplungos gardán.150cm széleset simán vitte. Szerintem a szabadon futó minden kép kell mert kuplung kinyomásnál hagyja szabadon forogni a kést.
Jó estét mindenkinek!
Szerintetek a függőleges tengelyű szártépőhöz milyen kardán kell? Szabadon futós vagy kuplungos? Gondolom a normál semmiképp sem elég.
Üdv, Bongyi
Válasz #12767. hozzászólásra Van egy könyvem abba azt írják a holtjáték 15 fok És a kerék összetartás 1-3mm úgy ahogy te írtad.De ezt ne vedd készpénznek mert a múltkor is majdnem vitába kerültem
A 12727-es hozzászóláshoz tudna valaki segíteni,hogy mennyinek kell lenni az első kerekek összetartásának.
Válasz #12710. hozzászólásra
Raider: Bocs de nem tudom küldeni az adagolót mert az egyik kolléga igényt tart rá,és az összetűzések elkerülése miatt csak neki adom oda.
Válasz #12762. hozzászólásra
Szia.
Inkább hívj fel mert kicsit sok lenne leirni.
Ha kell visszahívlak az enyém céges. Tel.:30/4173387
Válasz #12762. hozzászólásra
Jó ötlet!
Szinte mindenkinek van már könyve, mégis inkább a tapasztalat csere a jobb és itt vagyunk a fórumon.
Videón még jobb lenne.
Válasz #12762. hozzászólásra
Teljesen igaz! Jó látni, hogy valki hogyan csinálja, és, hogy mikre figyeljen. Nekem van egy Mmondeom, és az ottani fórumon találhatóak hasonló dolgok, legyen szó fék javításról, vagy csak légszűrő tisztításról! Én szívesen fogadnék ilyen utmutatókat, melyek lépésről lépésre leírnak mindent! Persze nem kis munka megcsinálni!
Szia Buco!
Írtad hogy Gábor Gábor nevű fórumozótól vettél tárcsát. Őtőle gondoltam hogy veszek én is egyet, de még mindig győzködöm magam....ugyis az lesz a vége hogy veszek valószínűleg, meg nemtudom hol. A nokiara@citromail.hu email címre elküldenéd hogy mennyire vagy megelégedve a tárcsával?Hegesztési(varratok) minősége, mennyire dolgozik szépen(bár ez sokmindenen múlhat) stb...Köszönöm!
Egyébként most hogy ennyien írjátok a fékproblémát(nekem is rá kell nézni majd) az jutott eszembe hogy csinálhatnánk egy T25 "tudástárat" vagy valami hasonlót.
Arra gondolok hogy ha valaki szerel valamit, vagy csak karbantart (váltóolajcsere stb..) és van hozzá kedve meg lelki ereje a szerelés mellett akkor készíthetne videót amit megoszt(a profik esetleg leellenőrzik megosztás előtt). 21. század, internet sok helyen van, videomegosztók végtelen számban, általában kamera is van sokfelé (ha más nem akkor már mobilokban is elég komolyak). Egy minimális magyarázat mellé mire kell nagyon odafigyelni az adott folyamatnál. Nyilván vannak nagy volumenű szerelések, azokról esetleg lényegretörő összefoglaló vágott videó. Tudom hogy szezonban ez sok lenne, de november körül amikortól már kevesebb talán a munka és inkább szerelés van akkor lehetne szépen lassan gyűjteni, és így segíteni a másikat. Kép, vagy videó alapján sokkal könnyebb, mint könyvből. Valószínűleg lesz aki többet lesz aki kevesebbet tud hozzátenni, egy próbát talán megér. Én ha tudok készítek videót.Vélemények?
Válasz #12752. hozzászólásra
Sziasztok,
Én is a fék ptoblémával küzdök. Olvasgattam a könyvet is, de nem segít. A kérdésem, hogy valaki nem tud felrakni egy általa rajzolt képet, hogy hogy is kéne működnie a féknek? Az állító csavart a fékhatás növelése végett befelé vagy kifelé kell csavarni? És érdemes külön-külön próbálgatni?
Köszi a segítséget!
B.
Válasz #12726. hozzászólásra
Szia!
Jászberénytől 6km tudok kádárt.
Válasz #12724. hozzászólásra
Szia!
Szerintem elfolyt az olaj belőle.
Márciusra van tervezve a fülke levétel és vettek fel egy gépszerelőt közmunkában aki segít javítani, fülke nélkül befér a műhelybe.
Sziasztok.
Szereztem egy cobo ülést a trakiba remélem kényelmesebb lesz mint az eredeti.
Válasz #12751. hozzászólásra
most kiszereltem a trepli lemezeket is hogy onnan jobb lesz hozzá férni , így feltudom huzni a difi pöckét egy fogoval és szorítóval rögziteni, csak remélni tudom hogy müködik is a difi, mert így soha nem tudtam kiprobálni
Válasz #12750. hozzászólásra
Egészen mást akartam felrakni.
Válasz #12752. hozzászólásra
Köszi az infot, de fékdobot is szeretnék cserélni így lekell szednem komplet.
Válasz #12751. hozzászólásra
Szia. nagy bajom van nincs difi pedál, elvan törve a váltótetején a kis fülek, mit lehet tenni, pont a bal oldalt feszegetem ma,de csak annyira sikerült lehuznom a sonkát hogy magaságot lehesen állítani tovább nem ettől remélem nem eshetett szét a difi. mit tegyek ha nem tudom a difit rögziteni?
Üdvözletem a fórumozóknak.
Olyan szerelő mestert keresek aki ért a kétpedálos dupla kuplung beállításához és tudna is ebben tanácsot adni. Egész pontosan egy vtz 2048- as gépről van szó (orosz gép, megegyezik a T30-assal, csak a fülkéje panorámás és 3 hengeres)) a váltóhoz tartozó kuplung tökéletes, de a másik, ami a tlt-t és a mászó fokozatot kapcsolja az nem emel ki. A rudazaton lévő lehetőségeket már kipróbáltam, de semmi változás. A kuplung ház oldalán lévő ablakot levettem, és ott állítási lehetőségre utaló csavarokat is találtam,(6 db-ot)ezek közül 3 az egyiket, 3 a másikat állítaná, de mivel nem ismerem a beállítás módját ezért nem is mertem állítgatni.
Válasz #12744. hozzászólásra
Szia Jocó.
Nekünk külön lejön a sonka a féltengely háztól.A fülketartó bakot vettük ki hozzá és már bontható is volt.A másik oldalit meg már csak befűztük föntről nekünk így egyszerűbb volt. Nem rég pontosan le lett írva a befűzés módja.
Válasz #12749. hozzászólásra
Szia!
A bal oldali féltengely kihúzása előtt lenyomott helyzetben rögzítsd a difi pedálját. Akkor jó eséllyel nem fog leesni a difit kapcsoló bordáshüvely a tengely kihúzását követően. Az elérhetetlen csavarokról annyit, hogy egy dugókulcs készlettel és egy villáskulcs készlettel szinte mindent szét lehet szedni a Vlagyin.
Válasz #12743. hozzászólásra
Így akartad .
http://www.youtube.com/watch?v=NkqJ8aEq2vYhttp://
Válasz #12748. hozzászólásra
akkor egyben kell hogy lejöjön. ha kihuzom a féltengelyt a váltóbol nem hullik szét semmi. , mert már annak is örülök, ha a fék rudazatát összetudom rakni
Válasz #12747. hozzászólásra Mindig csak nyugodtan cselekedj és akkor majd menni fog!!!!!
az igazság az, hogy még agyben sem, mert a féltengelyháznak olyan elérhetetlen helyen vannak a csavarjai, hogy csak tétlenül bámultam megam elé egy ideig, majd összepakoltam és bementem a lakásba
Válasz #12744. hozzászólásra Azt hiszem egybe kell le venni A t16-on úgy kell és szerintem az egyezik.
Válasz #12741. hozzászólásra Jók ezek a gépek.Még azt utálom mikor összekötik őket mondjuk egy kirovec-et egy fend-el,fend 30le-vel erőseb és le súlyozva a Kirovec meg csak ugrál mikor tudna fogni.Ki fejtem jobban a kirovec 20 éves technika fend új;fendben az új fejlesztésű váltó a kirovec meg 20 éve így megy;stb ezét nem szeretem mikor leszólják az Orosz gépeket.És ami a lényeg én legalább is ezt tudom nagy nehezen meg venni amaz meg elérhetetlen!!!És,ha az Orosz gépnek meg adod a jó olajat és odafigyelsz rá sokáig bírja az is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szisztok. nem témába vágó a sztorim, de ma elkezdtem a fékszalag cserét a t25-ös trakimon. 6 órát bontogattam, de még sehol sem tartok. jól el sikerült dugniuk az oroszoknak.Valaki tud abban segíteni, hogy a peremhajtás csak egyben jön-e le a féltengelyházzal, vagy külön is, mert nekem nem jött le külön.
Válasz #12742. hozzászólásra
Nem akar sikerülni.
Saját gépről (csak .jpg)
Válasz #12739. hozzászólásra
Ez még akkor lett volna érdekes hogy nem hátra ha nem előre forgatja a kerekeket.
http://www.youtube.com/watch?v=NkqJ8aEq2vY Mit szóltok.
Üdv srácok néztem ezt a bálázót.Ez nagyon összhangba van ezzel a bálázóval!!!!Nem láttam a bála méretét de csak úgy löki ki egymás után őket!!!De viszont ennek a videónak a végén ajánlottak egy másikat:
http://www.youtube.com/watch?v=pON_rFy8QFs
De ez röhejes milyen béna!!!!
Igen ilyesmi bálázót néztem én is csak ez egy kicsit drágább kategória
De még aratásig gyűjtöm a lóvét
Szerintem is kéne bírnia mert egy aprító gépet is meghajtottunk vele és semmi gond nélkül vitte!
Válasz #12736. hozzászólásra
Nincsen kizárva hogy fel van húzva.
Válasz #12734. hozzászólásra
Kíváncsiságból gyorsan megnéztem és papír forma szerint 38 Le ennek a bálázónak a teljesítmény igénye!
Ha esetleg az adagoló feljebb van húzva akkor már megérthető hogy miért viszi ilyen könnyen!
Igaz a guminyomást nem néztem,majd holnap,de igy szemre nem láttam különbséget.
Válasz #12733. hozzászólásra
Ezt én is meg figyeltem egy párszor meg néztem hogy milyen szépen viszi.
Válasz #12730. hozzászólásra
Keni neki keményen! Ami viszont meglepett h nem igazán hallani h erőlködik!
Válasz #12730. hozzászólásra
eteti rendesen
Válasz #12729. hozzászólásra
Elégé gyönge a gardán kapcsolása.
Válasz #12725. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=FBkIYjgRuTE Itt egy videó.
Válasz #12725. hozzászólásra
Szia!
Szerintem a bálázó az sok a T25- nek vagy esetleg valami kisebb fajta bálázót találsz akkor az még szóba jöhet!
De vigyázni kell vele, hallottam már olyat hogy t25-el bálázót hajtottak és eltörte a trakiban a kardánt!
Válasz #12727. hozzászólásra
Guminyomás?
Sziasztok!
A télen vettem egy T-25.-öst.Ma próbálgattam,és azt vettem észre,hogy közúton egy kicsit balra húz.A kormány holtjátéka egyébbként jó.Megmértem a kerékösszetartást,a kerékagy magasságában,a felni peremén mérve elől 1 mm-rel nagyobb mint hátul.Ez szerintem nem jó csak nem tudom a gyári értéket.Egyébbként ez okozhatja-e a balra húzást.