Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD391.08 FtCHF443.07 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Heves vagy Pest megyében nem tudtok véletlen kádármestert vagy kádárműhelyt? Szükségem lenne 2db 100 literes új hordóra. Köszi a segítséget!
T25 össel valaki szokott bálázni? Ha igen kinek milyen fajta van mert most akarok venni hozzá egy kis bálázót csak nem tudom hogy mennyire bírná e
De szerintem nincs vele gond
De azért kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is!
Előre is köszi
Válasz #12723. hozzászólásra
Üdv Pakesz!A fotóalbumodban láttam,hogy a lehajtásnál neked is olajfolyás volt. Érdekelne,hogy hogyan sikerült megszüntetni?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy ha a bal oldali fékem nem fog, akkor minek a beszerzésén gondolkozzak? Utána állítani próbáltunk, de akkor meg szorul!
Nekem kifordított hátsó kerekekkel van, közepes magasságnál. Nem panaszkodom a stabilitásra, pedig elég meredek oldalakon forgolódtam már vele. Szerintem nem kell állítani az első kereket, de ez biztosan attól is függ, hogy melyik gumi van alatta. Nekem így most 160 cm a hátsó szélesség és szántásnál szépen mentek a kerekek a barázdában.
Üdvözletem a fórumozóknak.
Olyan szerelő mestert keresek aki ért a kétpedálos dupla kuplung beállításához és tudna is ebben tanácsot adni. Egész pontosan egy vtz 2048- as gépről van szó (orosz gép, megegyezik a T30-assal, csak a fülkéje panorámás és 3 hengeres)) a váltóhoz tartozó kuplung tökéletes, de a másik, ami a tlt-t és a mászó fokozatot kapcsolja az nem emel ki. A rudazaton lévő lehetőségeket már kipróbáltam, de semmi változás. A kuplung ház oldalán lévő ablakot levettem, és ott állítási lehetőségre utaló csavarokat is találtam,(6 db-ot)ezek közül 3 az egyiket, 3 a másikat állítaná, de mivel nem ismerem a beállítás módját ezért nem is mertem állítgatni.
Válasz #12711. hozzászólásra
Pörgessétek meg trakival,mielőtt megveszed.
Mikor keresgéltem,olyat is kínáltak,aminek el volt görbülve a tengelye,és igen berezonált berázta a gépet.
Nézd meg a csúszótalpakat kétoldalt,mennyire koptak el,illetve,a kalapácsok állapota is lényeges,mivel nem olcsó 1 garnitúracsere.
Válasz #12707. hozzászólásra
Köszönöm Koppány, akkor nekem is jó lesz. Kukoricára meg tarlóra, gazra akarom használni.Miről gyöződjek meg mielőtt megveszem?
Válasz #12706. hozzászólásra Szia szaki04! Ha megkérnélek elküldenéd nekem az általad készített szárzúzó rajzát és a méreteit, meg kellene a hajtásház áttétele T30-as után.Saját célra kellene! Köszi!
Szép napot. Vizszintes tengelyű kalapácsos szártépőt szeretnék venni a Vlagyihoz.Hirdetnek egy VN 150cm-est 265-ért.Ezt nézegetem. Szerintetek nem nagy neki?
persze megoldható. kb.80-100 ezer körül van ha bontott orbitot veszel önköltségen. plusz a szerelés meg az átépítési engedély a NKH-tól a műszaki miatt. Vagy, 5 évente visszarakod műszakira az eredeti kormányt. én Békés megyében lakok Medgyesegyházán. Nen egy nagy valami megcsinálni.
Válasz #12700. hozzászólásra
Ja, és "eredetileg" már volt rajta egy kompresszor a légfékes pót miatt! A lehajtás akkor is megoldható? Persze most nincs rajta kompresszor...
Szeretnék kormánykereket venni T-25/A-ba, tudtok segíteni? Hol lehet ilyet találni?
Illetve van itt olyan, aki vállalná, hogy átalakítja a kormányzást "szervósra"? (Kellene hozzá minden alkatrész és a szaktudás is, én meg fizetném egyben..)
Sziasztok!
Tudtok e segíteni?
Permetezőkeretet keresek,megvételre.
A most vásárolt gépemet,átszeretném alakítani.6-8-max 10m keretre gondolok.Ha tudtok segítsetek mert lassan itt az idő és a szabad földi vegyszerezésnek.Addigra rendbe szeretném tenni a kis gépet, és a permetezöt is.
Válasz #12696. hozzászólásra Akkor jó lesz ,ha elejétől a végéig mindent átnézel és ami rossz az csere. Mondtam, hogy szedd szét teljesen mert érhetnek meglepetésekLehet a másik fele is hasonló de, ez nem biztos.
köszi az infót igy legalább van viszonyítási alapom ha nem is sokra megyek vele mert úgyis annyi amennyit a szaki mond am marna nehezen jött szét a hátulja ez még tuti nem volt bontva..
hát igen érdekes de a szimeringet beleteszem a szimering házba él lóg benne, ez az érdekes
olyan mintha ki lenne verődve a helye mert lóg benne, de tudom ez képtelenség de mégis kiesett a helyéről. neked menyiért újították föl darabját a tárcsának? mert van itt is a környéken egy felújító mókus nem tudom mit mond majd rá...
Én fékszalag cserénél nem bontottam szét a fél trakit .
Csak a fékmechanikát tartó téglalap alakú öntvényt szedtem le,miután előtte a szalagot mozgató apróbb alkatrészeket már leszedtem.Kereket megemeltem lassan forgatva, fékszalag egyik vége kifele feszítve és szépen
kisondorodott a szalag.Ja egyik végét ahol a csap át van tolva előtte kissé össze lapítottam,hogy elférjen a körbeforgatáskor.Az újnak szintén egyik felét kissé össze kell nyomni,L alakú csavarhúzóval a helyén vissza gömbölyíteni.
Válasz #12683. hozzászólásra Az enyémen cseréltem de, nekem teljesen szét kellett szednem mert,szimmeringet és tömítést is kellett cserélnem. Ha a peremhajtást leveszed akkor már látod milyen van bent.De szerintem így is kitudod cserélni. Kattints Alex nevére ott találsz pár képet.
okés
értem. de am miből látni ezt kivülről vagy ha leszedem azt a kis fedelet ott ahol után lehet állítani h dob vagy tárcsa? és ha leszedtem a peremhajtást aztán ott belül a csavarokat körben akkor le kell hogy jöjjön iga? te csináltad már? kép nincs róla véletlen?
Válasz #12681. hozzászólásra Nem. Ha nem akarsz gerincsérvet kapni és eget-földet egybeszaggatni akkor szedd szét. Így legalább meglátod milyen állapotban vannak a csapágyak és a szimmeringek.
érdekes módon ez még szalagos
94 évjárt. akkor egyben nem lehet leszedni? csak úgy ha a vátóhoz ahogy csatlakozik ott leszedem a csavarokat és egyben leveszem? úgy nem megy? am mindkét oldalában cserélni akarok
Válasz #12678. hozzászólásra Hali! Le kell venni a sonkát és az utána lévő hajtásházat is a tengellyel együtt.A hajtás házban van a fék. Bal felől ki kell nyomni a difit is.Egyedül elég nehéz de, megoldható. Hol akarsz te szalagféket cserélni? A tiédben tárcsa fék van.
Hali! ha fékszalagot akarok cserélni akkor le kell szednem a külső hajtásrészt is ahol a magasságállítás lehetséges, vagy lejön az a hajtásrész egyben a váltó oldaláról?
Szia Gerimur!
Köszönöm az ábrákat FineReaderrel, sikerült megállapítani, hogy melyik fogaskerekekre lesz szükségem. Esetleg meg tudnád mondani, hogy a jobb felső képen található 33 és 35 számú fogaskerekeknek mi a nevük, mert nem sikerült elolvastatnom.
25322 hozzászólás
Sziasztok!
Heves vagy Pest megyében nem tudtok véletlen kádármestert vagy kádárműhelyt? Szükségem lenne 2db 100 literes új hordóra. Köszi a segítséget!
Sziasztok!
T25 össel valaki szokott bálázni? Ha igen kinek milyen fajta van mert most akarok venni hozzá egy kis bálázót csak nem tudom hogy mennyire bírná e
De szerintem nincs vele gond
De azért kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is!
Előre is köszi
Válasz #12723. hozzászólásra
Üdv Pakesz!A fotóalbumodban láttam,hogy a lehajtásnál neked is olajfolyás volt. Érdekelne,hogy hogyan sikerült megszüntetni?
Válasz #12721. hozzászólásra
Köszönöm.
Gumit most rendelünk hozzá. (orosz)
A gép nekünk is közép magasban van.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy ha a bal oldali fékem nem fog, akkor minek a beszerzésén gondolkozzak? Utána állítani próbáltunk, de akkor meg szorul!
Válasz #12720. hozzászólásra
Szia Pakesz!
Nekem kifordított hátsó kerekekkel van, közepes magasságnál. Nem panaszkodom a stabilitásra, pedig elég meredek oldalakon forgolódtam már vele. Szerintem nem kell állítani az első kereket, de ez biztosan attól is függ, hogy melyik gumi van alatta. Nekem így most 160 cm a hátsó szélesség és szántásnál szépen mentek a kerekek a barázdában.
Sziasztok!
Használja valaki kifordított hátsó kerékkel a Vlagyit?
Stabilabb? Első kerekeket utána kell állítani? (széthúzni)
Válasz #12716. hozzászólásra
Hali! Beton úton simán elviszi bármeddig, földes úton meg nem kell száguldozni vele csak óvatosan menni és akkor nem lesz baj!
Válasz #12716. hozzászólásra
Szia.
Ajánlatos meg erősíteni a fület.
Üdvözletem a fórumozóknak.
Olyan szerelő mestert keresek aki ért a kétpedálos dupla kuplung beállításához és tudna is ebben tanácsot adni. Egész pontosan egy vtz 2048- as gépről van szó (orosz gép, megegyezik a T30-assal, csak a fülkéje panorámás és 3 hengeres)) a váltóhoz tartozó kuplung tökéletes, de a másik, ami a tlt-t és a mászó fokozatot kapcsolja az nem emel ki. A rudazaton lévő lehetőségeket már kipróbáltam, de semmi változás. A kuplung ház oldalán lévő ablakot levettem, és ott állítási lehetőségre utaló csavarokat is találtam,(6 db-ot)ezek közül 3 az egyiket, 3 a másikat állítaná, de mivel nem ismerem a beállítás módját ezért nem is mertem állítgatni.
Válasz #12715. hozzászólásra
Szia!
Köszi a segítséget. Az sem fogja akkor megviseli a gépet, hogy vonulok kb. 10 km-t? Főleg a hidraulika munkahenger felfüggesztését féltem.
Válasz #12607. hozzászólásra
Szia!
A 300 litereset bárhol elviszi. Nekünk 500 literes függesztett volt a T25-höz.
Válasz #12713. hozzászólásra
köszönöm
Válasz #12711. hozzászólásra
Pörgessétek meg trakival,mielőtt megveszed.
Mikor keresgéltem,olyat is kínáltak,aminek el volt görbülve a tengelye,és igen berezonált berázta a gépet.
Nézd meg a csúszótalpakat kétoldalt,mennyire koptak el,illetve,a kalapácsok állapota is lényeges,mivel nem olcsó 1 garnitúracsere.
Válasz #12710. hozzászólásra
igen köradagoló. teljesen jó kb 5éve cseréltem le én sorosat raktam fel a teljesítmény növelése miatt.
Válasz #12707. hozzászólásra
Köszönöm Koppány, akkor nekem is jó lesz. Kukoricára meg tarlóra, gazra akarom használni.Miről gyöződjek meg mielőtt megveszem?
Válasz #12706. hozzászólásra
Üdv.Köradagoló?Mit lehet tudni az állapotáról.
Válasz #12699. hozzászólásra
Üdv.Azt hiszem az apród.hu láttam kereket.
Válasz #12706. hozzászólásra Szia szaki04! Ha megkérnélek elküldenéd nekem az általad készített szárzúzó rajzát és a méreteit, meg kellene a hajtásház áttétele T30-as után.Saját célra kellene! Köszi!
Válasz #12705. hozzászólásra
Szia.
150-es kalapácsos ez is,és vitte finoman.
Ágnyesedéket zúztam vele mászóban,de fű vágást országuti 1-ben csapatta.
Ha valakit érdekel bontásból van egy t-25ös adagolóm eladó. 12000 az ára.
Szép napot. Vizszintes tengelyű kalapácsos szártépőt szeretnék venni a Vlagyihoz.Hirdetnek egy VN 150cm-est 265-ért.Ezt nézegetem. Szerintetek nem nagy neki?
Válasz #12703. hozzászólásra
Jelenleg műszaki előtt vagyunk. Csak 3szög rendszámmal volt utoljára vizsgáztatva, és csak az ehhez tartozó forgalmink van meg....
Válasz #12702. hozzászólásra
persze megoldható. kb.80-100 ezer körül van ha bontott orbitot veszel önköltségen. plusz a szerelés meg az átépítési engedély a NKH-tól a műszaki miatt. Vagy, 5 évente visszarakod műszakira az eredeti kormányt. én Békés megyében lakok Medgyesegyházán. Nen egy nagy valami megcsinálni.
Válasz #12700. hozzászólásra
Ja, és "eredetileg" már volt rajta egy kompresszor a légfékes pót miatt! A lehajtás akkor is megoldható? Persze most nincs rajta kompresszor...
Köszi!
Válasz #12700. hozzászólásra
Szia,
Én KEM megyében, ÁSZÁR! Ez Győr környéke. Mennyibe kell gondolkodni egyébként? Lenne hozzá mindened?
Köszi B.
Válasz #12699. hozzászólásra
Szia. Hol laksz? Én át alakítottam az enyémet.
Sziasztok,
Szeretnék kormánykereket venni T-25/A-ba, tudtok segíteni? Hol lehet ilyet találni?
Illetve van itt olyan, aki vállalná, hogy átalakítja a kormányzást "szervósra"? (Kellene hozzá minden alkatrész és a szaktudás is, én meg fizetném egyben..)
Köszi: B.
Sziasztok!
Tudtok e segíteni?
Permetezőkeretet keresek,megvételre.
A most vásárolt gépemet,átszeretném alakítani.6-8-max 10m keretre gondolok.Ha tudtok segítsetek mert lassan itt az idő és a szabad földi vegyszerezésnek.Addigra rendbe szeretném tenni a kis gépet, és a permetezöt is.
Válasz #12696. hozzászólásra Akkor jó lesz ,ha elejétől a végéig mindent átnézel és ami rossz az csere. Mondtam, hogy szedd szét teljesen mert érhetnek meglepetésekLehet a másik fele is hasonló de, ez nem biztos.
Válasz #12695. hozzászólásra
köszi az infót igy legalább van viszonyítási alapom ha nem is sokra megyek vele mert úgyis annyi amennyit a szaki mond am marna nehezen jött szét a hátulja ez még tuti nem volt bontva..
Válasz #12694. hozzászólásra Nekem 6500Ft-ért a kettőt,és még felszabályoztattam a nyomólapot is.{az utóbbit haveri alapon}.
Válasz #12693. hozzászólásra
hát igen érdekes de a szimeringet beleteszem a szimering házba él lóg benne, ez az érdekes
olyan mintha ki lenne verődve a helye mert lóg benne, de tudom ez képtelenség de mégis kiesett a helyéről. neked menyiért újították föl darabját a tárcsának? mert van itt is a környéken egy felújító mókus nem tudom mit mond majd rá...
Válasz #12692. hozzászólásra Mégis tárcsafékes? Amit leírtál elég érdekes,nem valószínű,hogy magától esett ki.
Válasz #12691. hozzászólásra
tárcsafék nyakig olajban :) hogy lehetséges az hogy a szimering házban lóg a szimering? a váltó oldalén.. és ki is volt esve belőle , ez érdekes....
Válasz #12690. hozzászólásra Én nem új tárcsát tettem bele hanem a régit ferodoloztattam meg.Utána felszabályozták.Így olcsóbb volt.Az új Kb:7500Ft.
Válasz #12689. hozzászólásra
holnap kiderül ha szét birom szedni
Válasz #12683. hozzászólásra Szia jasi!
Szerintem a T30-asod is tárcsafékes.Eddig amit láttam mind az volt de,lehet van kivétel.
Válasz #12687. hozzászólásra
Én fékszalag cserénél nem bontottam szét a fél trakit .
Csak a fékmechanikát tartó téglalap alakú öntvényt szedtem le,miután előtte a szalagot mozgató apróbb alkatrészeket már leszedtem.Kereket megemeltem lassan forgatva, fékszalag egyik vége kifele feszítve és szépen
kisondorodott a szalag.Ja egyik végét ahol a csap át van tolva előtte kissé össze lapítottam,hogy elférjen a körbeforgatáskor.Az újnak szintén egyik felét kissé össze kell nyomni,L alakú csavarhúzóval a helyén vissza gömbölyíteni.
Válasz #12677. hozzászólásra Szia doszi!
33= olajszivattyú hajtó fogaskereke
35= vezérmű hajtó fogaskereke
Köszönöm! Akkor megveszem az mtz-re valót.
Válasz #12683. hozzászólásra Az enyémen cseréltem de, nekem teljesen szét kellett szednem mert,szimmeringet és tömítést is kellett cserélnem. Ha a peremhajtást leveszed akkor már látod milyen van bent.De szerintem így is kitudod cserélni. Kattints Alex nevére ott találsz pár képet.
Válasz #12682. hozzászólásra
okés
értem. de am miből látni ezt kivülről vagy ha leszedem azt a kis fedelet ott ahol után lehet állítani h dob vagy tárcsa? és ha leszedtem a peremhajtást aztán ott belül a csavarokat körben akkor le kell hogy jöjjön iga? te csináltad már? kép nincs róla véletlen?
Válasz #12681. hozzászólásra Nem. Ha nem akarsz gerincsérvet kapni és eget-földet egybeszaggatni akkor szedd szét. Így legalább meglátod milyen állapotban vannak a csapágyak és a szimmeringek.
Válasz #12679. hozzászólásra
érdekes módon ez még szalagos
94 évjárt. akkor egyben nem lehet leszedni? csak úgy ha a vátóhoz ahogy csatlakozik ott leszedem a csavarokat és egyben leveszem? úgy nem megy? am mindkét oldalában cserélni akarok
Válasz #12677. hozzászólásra Szia doszi!
Amit küldtem levelet megkaptad?
Válasz #12678. hozzászólásra Hali! Le kell venni a sonkát és az utána lévő hajtásházat is a tengellyel együtt.A hajtás házban van a fék. Bal felől ki kell nyomni a difit is.Egyedül elég nehéz de, megoldható. Hol akarsz te szalagféket cserélni? A tiédben tárcsa fék van.
Hali! ha fékszalagot akarok cserélni akkor le kell szednem a külső hajtásrészt is ahol a magasságállítás lehetséges, vagy lejön az a hajtásrész egyben a váltó oldaláról?
Válasz #12675. hozzászólásra
Szia Gerimur!
Köszönöm az ábrákat FineReaderrel, sikerült megállapítani, hogy melyik fogaskerekekre lesz szükségem. Esetleg meg tudnád mondani, hogy a jobb felső képen található 33 és 35 számú fogaskerekeknek mi a nevük, mert nem sikerült elolvastatnom.