Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.56 FtUSD390.93 FtCHF443.85 FtGBP498.01 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Esetleg arról a váltóolaj cseréről tudtok képet küldeni ha majd lesz egy kis szabadidőtök?Gondolok itt a nivó csavar, leeresztő csavar és beöntő nyílásra. Köszönöm
Sajnos nincs,Pedig azt mondta egy öreg Szaki bácsi.Hogy ha akkor jó volt a fogas kerekeknek az az olaj,akkor most mért ne lenne jó.igaza van,én ezt használom.
Válasz #12418. hozzászólásra
10l olaj,jobb oldal beöntő nyílás,baloldalt nívó csavar 14-es kulcs kell,alul leeresztő csavar.Az olaj minél sűrűbb annál jobb mert nem fog a váltó hangot adni.Amikor leeresztettem az olajat olyan volt mint a méz már olyan olajat nem tudtam venni.
Délelőtt leengedtem a motorolajat a Vlagyiban.
Hát ... igazi égett szagú szurok.
A centrifugál szűrőt kimostam, visszaraktam.
felöntöttem a motort gázolajjal, fél percet járattam, majd újra leengedtem, szűrőt kipucoltam.
A szűrő belsejében 3-4mm olajsár volt.
Ebéd után felöntöm motorolajjal.
Nagyon ideje volt a cserének.
Szerintem a váltóban,kerékagyakban is kellene cserélnem.
Ha a motorolajat nem cserélték akkor a többit pláne nem.
Porlasztókat, szelephézagot is szeretném megnézetni és akkor talán ez évre meg volt a szerviz.
Azért köszönöm. Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokba fájna az. Gyorsan megnéztem a honlapjukat.
Egyébként kb. 1000 Forintnak megfelelő Hvrinyába, -remélem jól írtam- kerül az alkatrész az Ukránoknál.
De az ide szállítás, már egy kicsit más tészta, de nem lehetetlen...
Várok még egy cég válaszára. Írtam nekik, hogy be tudják-e szerezni az alkatrészt. Majd kiderül.
Ha minden kötél szakad, Ukrajnából lesz meg rendelve a cucc. Vagy, egy olyan ember lesz megbízva, aki átjár Ukrajnába alkatrészért...
Köszi a segítséget, esetleg egy nevet vagy műhely címet tudsz adni a bajairól?
Ez még igencsak helyben van, esetleg kérdeznék egy párat ott, hátha sikerrel járok.
Mert a te adagolódba is biztosan kellett valami alkatrész, azt meg beszerezték valahonnan ugyebár.
Válasz #12398. hozzászólásra
nekem baján javították a T-25-ősőm adagolóját,-itt a környékünkön senki sem vállalta-de annak márt 10éve.Nézz szét arra fele,hátha szerencsével jársz.
Nagy bajban vagyok egy köradagolóval.
Egy jóhiszemű úriember eltörte a dózis-állítógyűrű karját. A kis excenteres kart letörte a tengelyéről, így nem lehet "gázt adni".
Felvettem már a kapcsolatot egy pár céggel, de eddig csak vakarják a fejüket, pedig a szomszédos országban (ukrajna) van ilyen cucc.
Akinek van esetleg egy ledobott, szétkopott, megutált, hitvány köradagolója vagy ismer olyat aki csak a háta közepére kívánja, valahogy üzlet tárgyává kellene tenni. Bár nem kellene egy egész komplett adagoló, mert csak ez a cucc kell jelenleg. Árban is lehető legjobban kellene kijönni, mert tépi a száját a gép gazdija....
Válasz #12392. hozzászólásra Hali! amit tudtam segítettem de, a belsőbordás alátétet sajnálom. Nem így akartam! Ha tudom nem így rendelem meg. Elnézést kérek!
Üdv. mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni t 25 váltó hibával kapcsolatban. A kuplung pedált nem tudom benyomni (rájöttem, hogy reteszelő nem engedi), de a váltó megbontása nélkül lehet-e javítani??
Hozzá tartozik a dologhoz, hogy működött atraktor előtte egyszer csak álló helyzetben keletkezett a hiba?!
Néha elő fordult korábban, hogy felengedni nem tudtam a kuplungot ( meg mozgadtam a váltó kart és rendben működött utána), de így még nem jártam.
várom tanácsaitokat!
Válasz #12389. hozzászólásra
Szia. Nincs a gépemen fénykép róla, de majd rakok fel. A húzó lap kicsi hóba jó,de ha már nagy akkor kifordítja a traktort. Én jövőre inkább hómarót csinálok. Szerintem a hómaró a traktort is jobban kíméli, és a munkája is szebb és praktikusabb.
Tudnál nekem képet küldeni róla?
Lehet az idén gyártanánk hozzá, ha nem komplikált.
Sok földúton nem tudjuk tolni a havat, lehet egy húzóval boldogulnánk.
Válasz #12383. hozzászólásra Hali! Az elején én is így voltam vele ahogy Te.Sok traktor félét javítottam régebben és gondoltam ez sem lehet nagy ügy.Beszereztem hozzá minden könyvet és elolvastam.Aztán feljöttem a fórumra és amit nem tudtam megkérdeztem másoktól.Ez a fórum nagy segítség itt olyat is megtanulsz ami nincs bent a könyvben.Szerintem állj neki és ha valamit nem tudsz kérdezd meg.Itt mindenki szívesen segít a másiknak!
Válasz #12375. hozzászólásra Hali! Amikor az enyém szét lett húzva én fordítva tettem vissza{magasabbik részével a motor felé}mert,az agy részbe bele "mart" a csőtengely vége.Flexel legyezőkoronggal kiigazítottam és azóta is jó.Az eredeti tárcsa agy sokkal keskenyebb és még kopás esetén sem éri el a lendkerék felfogató csavarjait de, az új sokkal nagyobb.Lehet majd csak akkor látom meg, ha cserélni kell. Remélem nem a közeljövőben!
Sziasztok! Nagy baja nincs gépnek(remélem)Tavaly szezon végefele fékezés közben elkezdett nyikorogni valami és gyengének érzem a féket is,azt viszont már a kezdetek óta.A szomszédom autószerelő és ért egy kicsit a traktorokhoz is,de sajnos nagyon televan mindig melóval.Tavaly is nagyon sok idő volt mire visszakerült a hátulja fül leszakadás után.Sürgetni meg ciki lenne mert nem fogad el semmit tőlünk amikor a kocsit is szerel.Sajnos nekem semmi tapasztalatom nincs szerelésből(se autó se más)nem merek egyedül hozzányúlni.Ezért kéne egy szerelő vagy aki ért hozzá.Elhívom, vagy elviszem a gépet megbeszélt időre kifizetem és kész.Jó lenne ha szakértő mellett látnék mondjuk egy fékszalagcserét,porlasztó tisztitást,szelephézag állítást,kuplung beallitást meg néhány "apróságot".Néha nagyon tanácstalan vagyok
Válasz #12374. hozzászólásra Heló srácok vissza olvastam és nagyon megsértődtem mikor el kezdték szidni az orosz gépeket!!!!Én már láttam orosz gépet Agip olajjal és egy gazdával(normális). És merem azt mondani,hogy senki nem mondta volna meg róla kinézetről 6200 üo-nál lett eladva.És már ennyi van benne.Pedig 50-en ha művelt 2 MTZ és mindent!!!Ezért azt tudom csak mondani,hogy a t25-ös is normálisan van használva SOKÁIG bírja (az biztos nem 1000 ha-ra)Arra kell használni amire való.Néha muszáj meg nyúzni de arra ovva intek mindenkit mert nem a gép miatt (baleset miatt)!!!!!!!!!!!!Nekem egy t-16-om van de azért sokszor be nézek ide is mert sok kreatív ember van itt!!Lehet tanulni!!!
25322 hozzászólás
Sziasztok!
Esetleg arról a váltóolaj cseréről tudtok képet küldeni ha majd lesz egy kis szabadidőtök?Gondolok itt a nivó csavar, leeresztő csavar és beöntő nyílásra. Köszönöm
Sziasztok!
Ma levettük a fülkét és beálltam a műhelybe, jöhet a "felújítás, nagy szerviz". Azt hittem ez a fülkelevétel bonyolultabb dolog, de nem.
Válasz #12423. hozzászólásra
Igaza volt.
Megpróbálok holnap körbekocsikázni a gazdákhoz :)
Hátha valaki ajánl fel a hivatalnak egy kis olajat a váltóba.
Drótkötelet is adtak :)
Válasz #12422. hozzászólásra
Sajnos nincs,Pedig azt mondta egy öreg Szaki bácsi.Hogy ha akkor jó volt a fogas kerekeknek az az olaj,akkor most mért ne lenne jó.igaza van,én ezt használom.
Válasz #12421. hozzászólásra
Igen használtam TSZ-ben én is.
De már boltban hasonló sincs.
Válasz #12419. hozzászólásra
Nekem még van igazi Tsz-csés vastag C.olajam
Válasz #12419. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #12418. hozzászólásra
10l olaj,jobb oldal beöntő nyílás,baloldalt nívó csavar 14-es kulcs kell,alul leeresztő csavar.Az olaj minél sűrűbb annál jobb mert nem fog a váltó hangot adni.Amikor leeresztettem az olajat olyan volt mint a méz már olyan olajat nem tudtam venni.
Válasz #12417. hozzászólásra
Ha jól néztem a gép jobb oldalán van a leengedő, és a nívó csavar a váltón.
Hol kell felönteni?
Olaj típusa?
Mennyisége?
:)
Válasz #12416. hozzászólásra
Szia.Már mint mire gondoltál?
Válasz #12415. hozzászólásra
Szia sanyi74!
Tudnál nekem segíteni váltó olajcserében?
Válasz #12413. hozzászólásra
Motorolajcsere, szűrőtisztítás kipipálva, ja az adagolóból is jött le valami szürke hogyishívják :)
Sziasztok!
Délelőtt leengedtem a motorolajat a Vlagyiban.
Hát ... igazi égett szagú szurok.
A centrifugál szűrőt kimostam, visszaraktam.
felöntöttem a motort gázolajjal, fél percet járattam, majd újra leengedtem, szűrőt kipucoltam.
A szűrő belsejében 3-4mm olajsár volt.
Ebéd után felöntöm motorolajjal.
Nagyon ideje volt a cserének.
Szerintem a váltóban,kerékagyakban is kellene cserélnem.
Ha a motorolajat nem cserélték akkor a többit pláne nem.
Porlasztókat, szelephézagot is szeretném megnézetni és akkor talán ez évre meg volt a szerviz.
Sziasztok. Tudna valaki fűnyírásra, egy órabért mondani? Fontos lenne.
Válasz #12409. hozzászólásra
Mert? Akárhogy számolom max. 1200 Ft.
Válasz #12408. hozzászólásra
Ha minél több kézen fut át valami, az egyre drágább lesz. Sajnos ez van.
Válasz #12406. hozzászólásra
Annyiért nem eladó !
Válasz #12406. hozzászólásra
Pénz az úr akkor szia.
Válasz #12405. hozzászólásra
Csak nem traktorra.
Válasz #12405. hozzászólásra
Azért köszönöm. Csatlakozom az előttem szólóhoz, sokba fájna az. Gyorsan megnéztem a honlapjukat.
Egyébként kb. 1000 Forintnak megfelelő Hvrinyába, -remélem jól írtam- kerül az alkatrész az Ukránoknál.
De az ide szállítás, már egy kicsit más tészta, de nem lehetetlen...
Válasz #12402. hozzászólásra
Csak egy gondolat és csinált a cégnek már kör adagolót.
Válasz #12396. hozzászólásra
Én tudok ilyen kütyüt. Mennyit gondoltál érte adni?
Válasz #12401. hozzászólásra
Üdv!
Ők betudják szerezni? Tapasztalatod van velük?
Válasz #12401. hozzászólásra
Az ilyen dolgokkal nem foglalkozik! De ha mégis azt ő nem fogja kifizetni. Hivatalos Bosch szervíz!
Válasz #12396. hozzászólásra
Szia.Benedeczki Kecel.
Válasz #12399. hozzászólásra
Várok még egy cég válaszára. Írtam nekik, hogy be tudják-e szerezni az alkatrészt. Majd kiderül.
Ha minden kötél szakad, Ukrajnából lesz meg rendelve a cucc. Vagy, egy olyan ember lesz megbízva, aki átjár Ukrajnába alkatrészért...
Köszi a segítséget, esetleg egy nevet vagy műhely címet tudsz adni a bajairól?
Ez még igencsak helyben van, esetleg kérdeznék egy párat ott, hátha sikerrel járok.
Mert a te adagolódba is biztosan kellett valami alkatrész, azt meg beszerezték valahonnan ugyebár.
Válasz #12398. hozzászólásra
nekem baján javították a T-25-ősőm adagolóját,-itt a környékünkön senki sem vállalta-de annak márt 10éve.Nézz szét arra fele,hátha szerencsével jársz.
Válasz #12397. hozzászólásra
Egy egész nem is, de a képeken látható alkatrész, az mindenképp.
Baranya megye.
Válasz #12396. hozzászólásra
Üdv!
Kemény dió lesz...Talán szerencséd van,és nem kell az egész adagoló.
merre is laksz?
Szép jó estét!
Nagy bajban vagyok egy köradagolóval.
Egy jóhiszemű úriember eltörte a dózis-állítógyűrű karját. A kis excenteres kart letörte a tengelyéről, így nem lehet "gázt adni".
Felvettem már a kapcsolatot egy pár céggel, de eddig csak vakarják a fejüket, pedig a szomszédos országban (ukrajna) van ilyen cucc.
A linkeken látható, miről van szó.: Link1 Link2
Akinek van esetleg egy ledobott, szétkopott, megutált, hitvány köradagolója vagy ismer olyat aki csak a háta közepére kívánja, valahogy üzlet tárgyává kellene tenni. Bár nem kellene egy egész komplett adagoló, mert csak ez a cucc kell jelenleg. Árban is lehető legjobban kellene kijönni, mert tépi a száját a gép gazdija....
Köszönöm Urak, ha valaki esetleg tud segíteni.
Válasz #12394. hozzászólásra
Semmi gond az a lényeg hogy meg van és a helyére került
Válasz #12392. hozzászólásra Hali! amit tudtam segítettem de, a belsőbordás alátétet sajnálom. Nem így akartam! Ha tudom nem így rendelem meg. Elnézést kérek!
Üdv. mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni t 25 váltó hibával kapcsolatban. A kuplung pedált nem tudom benyomni (rájöttem, hogy reteszelő nem engedi), de a váltó megbontása nélkül lehet-e javítani??
Hozzá tartozik a dologhoz, hogy működött atraktor előtte egyszer csak álló helyzetben keletkezett a hiba?!
Néha elő fordult korábban, hogy felengedni nem tudtam a kuplungot ( meg mozgadtam a váltó kart és rendben működött utána), de így még nem jártam.
várom tanácsaitokat!
Válasz #12385. hozzászólásra
Hali. igen sikerült bár még van rajta meló és elég lassan haladok vele de szezonra" csak elkészül és köszönöm még egyszer a segítségedet
Válasz #12389. hozzászólásra
Szia. Nincs a gépemen fénykép róla, de majd rakok fel. A húzó lap kicsi hóba jó,de ha már nagy akkor kifordítja a traktort. Én jövőre inkább hómarót csinálok. Szerintem a hómaró a traktort is jobban kíméli, és a munkája is szebb és praktikusabb.
Válasz #12388. hozzászólásra
Már semmi mert közbe avatkoztak.
Válasz #12382. hozzászólásra
Szia T.BOR !
Tudnál nekem képet küldeni róla?
Lehet az idén gyártanánk hozzá, ha nem komplikált.
Sok földúton nem tudjuk tolni a havat, lehet egy húzóval boldogulnánk.
Ez meg ki a fene és hogy,került ide
Moderálási elveink miatt törölve.
Mf-es (3146)
2013-01-29 16:45:36
Válasz #12383. hozzászólásra Hali! Az elején én is így voltam vele ahogy Te.Sok traktor félét javítottam régebben és gondoltam ez sem lehet nagy ügy.Beszereztem hozzá minden könyvet és elolvastam.Aztán feljöttem a fórumra és amit nem tudtam megkérdeztem másoktól.Ez a fórum nagy segítség itt olyat is megtanulsz ami nincs bent a könyvben.Szerintem állj neki és ha valamit nem tudsz kérdezd meg.Itt mindenki szívesen segít a másiknak!
Válasz #12375. hozzászólásra Sikerült összerakni a trakeszt?
Válasz #12375. hozzászólásra Hali! Amikor az enyém szét lett húzva én fordítva tettem vissza{magasabbik részével a motor felé}mert,az agy részbe bele "mart" a csőtengely vége.Flexel legyezőkoronggal kiigazítottam és azóta is jó.Az eredeti tárcsa agy sokkal keskenyebb és még kopás esetén sem éri el a lendkerék felfogató csavarjait de, az új sokkal nagyobb.Lehet majd csak akkor látom meg, ha cserélni kell. Remélem nem a közeljövőben!
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Nagy baja nincs gépnek(remélem)Tavaly szezon végefele fékezés közben elkezdett nyikorogni valami és gyengének érzem a féket is,azt viszont már a kezdetek óta.A szomszédom autószerelő és ért egy kicsit a traktorokhoz is,de sajnos nagyon televan mindig melóval.Tavaly is nagyon sok idő volt mire visszakerült a hátulja fül leszakadás után.Sürgetni meg ciki lenne mert nem fogad el semmit tőlünk amikor a kocsit is szerel.Sajnos nekem semmi tapasztalatom nincs szerelésből(se autó se más)nem merek egyedül hozzányúlni.Ezért kéne egy szerelő vagy aki ért hozzá.Elhívom, vagy elviszem a gépet megbeszélt időre kifizetem és kész.Jó lenne ha szakértő mellett látnék mondjuk egy fékszalagcserét,porlasztó tisztitást,szelephézag állítást,kuplung beallitást meg néhány "apróságot".Néha nagyon tanácstalan vagyok
Igen, nekem az van.
Jó reggelt!
Tolólap helyett van valakinek esetleg 3 pontra szerelt húzója?
(csak kíváncsiságból)
Válasz #12376. hozzászólásra
Mi baj a trakival?
Válasz #12378. hozzászólásra
Szia.Az a helyzet hogy vannak emberek akik nem hiszik el hogy mire képes ez a gép,csak az tudja akinek van.
Válasz #12374. hozzászólásra Heló srácok vissza olvastam és nagyon megsértődtem mikor el kezdték szidni az orosz gépeket!!!!Én már láttam orosz gépet Agip olajjal és egy gazdával(normális). És merem azt mondani,hogy senki nem mondta volna meg róla kinézetről 6200 üo-nál lett eladva.És már ennyi van benne.Pedig 50-en ha művelt 2 MTZ és mindent!!!Ezért azt tudom csak mondani,hogy a t25-ös is normálisan van használva SOKÁIG bírja (az biztos nem 1000 ha-ra)Arra kell használni amire való.Néha muszáj meg nyúzni de arra ovva intek mindenkit mert nem a gép miatt (baleset miatt)!!!!!!!!!!!!Nekem egy t-16-om van de azért sokszor be nézek ide is mert sok kreatív ember van itt!!Lehet tanulni!!!
Válasz #12376. hozzászólásra
Szia.Mi van a gépel?