Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tudnál nekem képet küldeni róla?
Lehet az idén gyártanánk hozzá, ha nem komplikált.
Sok földúton nem tudjuk tolni a havat, lehet egy húzóval boldogulnánk.
Válasz #12383. hozzászólásra Hali! Az elején én is így voltam vele ahogy Te.Sok traktor félét javítottam régebben és gondoltam ez sem lehet nagy ügy.Beszereztem hozzá minden könyvet és elolvastam.Aztán feljöttem a fórumra és amit nem tudtam megkérdeztem másoktól.Ez a fórum nagy segítség itt olyat is megtanulsz ami nincs bent a könyvben.Szerintem állj neki és ha valamit nem tudsz kérdezd meg.Itt mindenki szívesen segít a másiknak!
Válasz #12375. hozzászólásra Hali! Amikor az enyém szét lett húzva én fordítva tettem vissza{magasabbik részével a motor felé}mert,az agy részbe bele "mart" a csőtengely vége.Flexel legyezőkoronggal kiigazítottam és azóta is jó.Az eredeti tárcsa agy sokkal keskenyebb és még kopás esetén sem éri el a lendkerék felfogató csavarjait de, az új sokkal nagyobb.Lehet majd csak akkor látom meg, ha cserélni kell. Remélem nem a közeljövőben!
Sziasztok! Nagy baja nincs gépnek(remélem)Tavaly szezon végefele fékezés közben elkezdett nyikorogni valami és gyengének érzem a féket is,azt viszont már a kezdetek óta.A szomszédom autószerelő és ért egy kicsit a traktorokhoz is,de sajnos nagyon televan mindig melóval.Tavaly is nagyon sok idő volt mire visszakerült a hátulja fül leszakadás után.Sürgetni meg ciki lenne mert nem fogad el semmit tőlünk amikor a kocsit is szerel.Sajnos nekem semmi tapasztalatom nincs szerelésből(se autó se más)nem merek egyedül hozzányúlni.Ezért kéne egy szerelő vagy aki ért hozzá.Elhívom, vagy elviszem a gépet megbeszélt időre kifizetem és kész.Jó lenne ha szakértő mellett látnék mondjuk egy fékszalagcserét,porlasztó tisztitást,szelephézag állítást,kuplung beallitást meg néhány "apróságot".Néha nagyon tanácstalan vagyok
Válasz #12374. hozzászólásra Heló srácok vissza olvastam és nagyon megsértődtem mikor el kezdték szidni az orosz gépeket!!!!Én már láttam orosz gépet Agip olajjal és egy gazdával(normális). És merem azt mondani,hogy senki nem mondta volna meg róla kinézetről 6200 üo-nál lett eladva.És már ennyi van benne.Pedig 50-en ha művelt 2 MTZ és mindent!!!Ezért azt tudom csak mondani,hogy a t25-ös is normálisan van használva SOKÁIG bírja (az biztos nem 1000 ha-ra)Arra kell használni amire való.Néha muszáj meg nyúzni de arra ovva intek mindenkit mert nem a gép miatt (baleset miatt)!!!!!!!!!!!!Nekem egy t-16-om van de azért sokszor be nézek ide is mert sok kreatív ember van itt!!Lehet tanulni!!!
Hali! te emlékszel rá hogy a tiéd hogy lett összerakva? mert nekem amikor szét lett bontva akkor a tárcsa úgy volt benne hogy a kiállóbb része volt a motor felé
Válasz #12372. hozzászólásra Ez a tárcsa sebesség váltó-é
A kardán és a mászó fokozaté a szerkezetben van. Ez nekem csak egy tartalék tárcsa a gépemmel "hál" Isten semmi gond.Arra vagyok kíváncsi hogy,csere esetén hogy rakjam össze?
Na most..
Szerelőmmel beszéltem. Amikor mi raktuk össze a kuplungot, akkor egyértelmű volt, hogy merre néz.
De most így nem emlékeztünk pontosan, de emlékei szerint a "hosszabbik" része a kuplung agynak, a váltó felé néz és nem a motor felé.
..Tehát az ellentetje, amit én mondtam a rajzok alapján..
(De ha felrakjátok úgy, hogy a motor lendkereke felé néz a hosszabbik rész, akkor állítólag meglátni, hogy milyen közel van a csavarokhoz a kuplung agy. A későbbiekben ugye a kopásokkal is számolni kell.)...->kíváncsiságból, amíg nincs összetolva.
Válasz #12369. hozzászólásra Árpy! Köszönöm szépen a segítségedet de,ezek a rajzok ugyan így meg vannak nekem is,sőt fel is tettem ide.Nekem ugyan olyan típusú tárcsa van bent mint neked:
Nem mindegy hogy, melyik fele van a motor felől.Nekem Pl:amikor tavaly széthúztuk a csőtengely elérte a tárcsa agy részét és koptatta is,mert az egyik fele magasabb pár mm-el.
Tehát te azt mondod hogy, a magasabbik fele van a motor felől?
Reggel 4 órakor kezdtem tolni a havat, most végeztem :)
Nekünk egytengelyes kis futónk van, annak is elírták a forgalmiját.
1q vihet papíron (forgalmi) a 10q helyett
Segítséget szeretnék kérni!! Szerintetek ennek a T30-as kuplungtárcsának melyik fele van a motor felől? Mert itt a vélemények eltérőek. Az enyémben más agyrésszel van szegecselve. Köszi!
Fék nélkül csak óvatosan húzzátok ezeket a nagy terheket, mert ha ellöki a traktort akkor nagy gond van.
Ha jól tudom légfékkel felszerelt T-25, 4.5 tonnát húzhat. Sok mindent elbír ez a traktor, de csak egy darabig..
Ha túlterhelik, akkor szidják a legtöbben, hogy ezt se bírta el , meg azt se..
Én is 3,5tonnás pótot húzok vele, egytengelyes, pont annyira terheli a hátulját, amennyire kell, jól is kapaszkodik a gép úgy terepen.
Az én gépem orosz én arrol beszélek vagy tán eltévedzél a forumon ???? ha figyelemmel kisérnéd a forumot akkor rájönnél hogy nem kamuzok mert aki kamuzik az nem sokáig marad itt.én tisztelettel adok ,és kérek tanácsot,önzetlenül......
Mit bizonygatjátok az igazatokat? Ezek a japi és kínai egerekkel az utallón kívül mást nem lehet húzni. Azt is időben kell kezdeni hogy mire végez nehogy ősz legyen mert olyan lassú!!!
Szerintem 10 mázsa az ennek sok ennek a gépnek!
Én 10 mázsával a hátam mögött negyedikben megyek vele fel a hegyre! Mászó fokozatot szintem nem is használom
ha mindent betartanál ami a könyvben le van irva akkor miért bele a mászó,az arra jó pl
trágyátszórni kis helyen vaamit tolni magot szedni vagy valahova felmenni pótkocsival mert az elég erös nm
6kn a t-25ös
terep 1=8.5kn
országuti2=6kn
terep3=4.89kn
országuti4=3.52kn
terep5=2.52kn
országuti 6=1.1kn
mászó1=7.5kn
mázsó2=7.5kn
nekem volt egy zöld könyv és bene van irva na meg a sebesség,csak nem tudom 21körül 1800fordulaton!
A gépkönyve szerint nem szabad tul terhelni ,max palántázó,ültetö,talajmarozásra,de én toltam vele 6,5tonnás potot is .persze érzéssel ..mondjuk az elsö vonó szem az jetörött,az nem birta de át alakitottam igy most jó..
Persze én ugy szoktam mázsóban ha fel kell menni a dombra pótkocsival,és akad elfele,vagyis kapar rugja kifele magát,az a baj nsm gyors 1-2km mázsó,kár hogy a t-25ösben nincs eleje és egy kicsit nem erös olyan 40-45 lovas!
Meg kell csinálni mert nekem egyszerr a karika kiesett belöle,ami a hegesztésnél,ami a függesztöszerkezet(ekevas a trakin van) Épp szántottam és végezni akartam és be akartam fejezni,és ott eltört és felorszóztam és hazajöttem szerencse nem kellett messzire menni,fater meghegesztette és vett mársikat a trakivam azzal adta el az ujat meg beszámolták abba az árban,szét tudja rángatni pláne ha a lakat meg van feszitve!Nekem még ez egyiket meg is hajlitotta egy kicsit!
25336 hozzászólás
Válasz #12388. hozzászólásra
Már semmi mert közbe avatkoztak.
Válasz #12382. hozzászólásra
Szia T.BOR !
Tudnál nekem képet küldeni róla?
Lehet az idén gyártanánk hozzá, ha nem komplikált.
Sok földúton nem tudjuk tolni a havat, lehet egy húzóval boldogulnánk.
Ez meg ki a fene és hogy,került ide![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Moderálási elveink miatt törölve.
Mf-es (3146)
2013-01-29 16:45:36
Válasz #12383. hozzászólásra Hali! Az elején én is így voltam vele ahogy Te.Sok traktor félét javítottam régebben és gondoltam ez sem lehet nagy ügy.Beszereztem hozzá minden könyvet és elolvastam.Aztán feljöttem a fórumra és amit nem tudtam megkérdeztem másoktól.Ez a fórum nagy segítség itt olyat is megtanulsz ami nincs bent a könyvben.Szerintem állj neki és ha valamit nem tudsz kérdezd meg.Itt mindenki szívesen segít a másiknak!
Válasz #12375. hozzászólásra Sikerült összerakni a trakeszt?
Válasz #12375. hozzászólásra Hali! Amikor az enyém szét lett húzva én fordítva tettem vissza{magasabbik részével a motor felé}mert,az agy részbe bele "mart" a csőtengely vége.Flexel legyezőkoronggal kiigazítottam és azóta is jó.Az eredeti tárcsa agy sokkal keskenyebb és még kopás esetén sem éri el a lendkerék felfogató csavarjait de, az új sokkal nagyobb.Lehet majd csak akkor látom meg, ha cserélni kell. Remélem nem a közeljövőben!
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Nagy baja nincs gépnek(remélem)Tavaly szezon végefele fékezés közben elkezdett nyikorogni valami és gyengének érzem a féket is,azt viszont már a kezdetek óta.A szomszédom autószerelő és ért egy kicsit a traktorokhoz is,de sajnos nagyon televan mindig melóval.Tavaly is nagyon sok idő volt mire visszakerült a hátulja fül leszakadás után.Sürgetni meg ciki lenne mert nem fogad el semmit tőlünk amikor a kocsit is szerel.Sajnos nekem semmi tapasztalatom nincs szerelésből(se autó se más)nem merek egyedül hozzányúlni.Ezért kéne egy szerelő vagy aki ért hozzá.Elhívom, vagy elviszem a gépet megbeszélt időre kifizetem és kész.Jó lenne ha szakértő mellett látnék mondjuk egy fékszalagcserét,porlasztó tisztitást,szelephézag állítást,kuplung beallitást meg néhány "apróságot".Néha nagyon tanácstalan vagyok![smile unsure](/oldforum/images/smiles/unsure.gif)
Igen, nekem az van.
Jó reggelt!
Tolólap helyett van valakinek esetleg 3 pontra szerelt húzója?
(csak kíváncsiságból)
Válasz #12376. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Mi baj a trakival?
Válasz #12378. hozzászólásra
Szia.Az a helyzet hogy vannak emberek akik nem hiszik el hogy mire képes ez a gép,csak az tudja akinek van.
Válasz #12374. hozzászólásra Heló srácok vissza olvastam és nagyon megsértődtem mikor el kezdték szidni az orosz gépeket!!!!
Én már láttam orosz gépet Agip olajjal és egy gazdával(normális). És merem azt mondani,hogy senki nem mondta volna meg róla kinézetről 6200 üo-nál lett eladva.És már ennyi van benne.Pedig 50-en ha művelt 2 MTZ és mindent!!!Ezért azt tudom csak mondani,hogy a t25-ös is normálisan van használva SOKÁIG bírja (az biztos nem 1000 ha-ra)Arra kell használni amire való.Néha muszáj meg nyúzni de arra ovva intek mindenkit mert nem a gép miatt (baleset miatt)!!!!!!!!!!!!Nekem egy t-16-om van de azért sokszor be nézek ide is mert sok kreatív ember van itt!!Lehet tanulni!!!
Válasz #12376. hozzászólásra
Szia.Mi van a gépel?
Sziasztok! Tud valaki Gyöngyös környékén T25 höz értő megbízható és nem "lenyúlós" szerelőt?![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Válasz #12373. hozzászólásra
Hali! te emlékszel rá hogy a tiéd hogy lett összerakva? mert nekem amikor szét lett bontva akkor a tárcsa úgy volt benne hogy a kiállóbb része volt a motor felé
Válasz #12373. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Akkor oké!
Amit tudtam, azt leírtam, ..majd visszatérünk rá 5-8 év múlva ha oda kerülne a sor!
Válasz #12372. hozzászólásra Ez a tárcsa sebesség váltó-é
A kardán és a mászó fokozaté a szerkezetben van. Ez nekem csak egy tartalék tárcsa a gépemmel "hál" Isten semmi gond.Arra vagyok kíváncsi hogy,csere esetén hogy rakjam össze?
Gerimur!
Ez a kuplungtárcsa melyik tárcsa a kuplungszerkezetnél??
Amelyik a motor felől van , vagy ami benne van a kuplungszerkezetben?
Válasz #12370. hozzászólásra
Na most..
Szerelőmmel beszéltem. Amikor mi raktuk össze a kuplungot, akkor egyértelmű volt, hogy merre néz.
De most így nem emlékeztünk pontosan, de emlékei szerint a "hosszabbik" része a kuplung agynak, a váltó felé néz és nem a motor felé.
..Tehát az ellentetje, amit én mondtam a rajzok alapján..
(De ha felrakjátok úgy, hogy a motor lendkereke felé néz a hosszabbik rész, akkor állítólag meglátni, hogy milyen közel van a csavarokhoz a kuplung agy. A későbbiekben ugye a kopásokkal is számolni kell.)...->kíváncsiságból, amíg nincs összetolva.
Válasz #12369. hozzászólásra Árpy! Köszönöm szépen a segítségedet de,ezek a rajzok ugyan így meg vannak nekem is,sőt fel is tettem ide.Nekem ugyan olyan típusú tárcsa van bent mint neked:
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130128154619_SAM_0460.JPG)
Nem mindegy hogy, melyik fele van a motor felől.Nekem Pl:amikor tavaly széthúztuk a csőtengely elérte a tárcsa agy részét és koptatta is,mert az egyik fele magasabb pár mm-el.
Tehát te azt mondod hogy, a magasabbik fele van a motor felől?
Az ábrák alapján úgy tűnik, hogy mind a kettő tárcsának a "kinyúlós" része kifelé néz a szerkezetből.
Válasz #12366. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130128152349_T-300080.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130128152403_T-300084.jpg)
Üdv. Gerimur!
Az ábrákon jól látszik, hogy merre kell, hogy nézzen, remélem tudtam ezzel segíteni!
Sziasztok!
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Reggel 4 órakor kezdtem tolni a havat, most végeztem :)
Nekünk egytengelyes kis futónk van, annak is elírták a forgalmiját.
1q vihet papíron (forgalmi) a 10q helyett
Segítséget szeretnék kérni!! Szerintetek ennek a T30-as kuplungtárcsának melyik fele van a motor felől? Mert itt a vélemények eltérőek.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130128134029_SAM_0630.JPG)
Az enyémben más agyrésszel van szegecselve. Köszi!
Fék nélkül csak óvatosan húzzátok ezeket a nagy terheket, mert ha ellöki a traktort akkor nagy gond van.
Ha jól tudom légfékkel felszerelt T-25, 4.5 tonnát húzhat. Sok mindent elbír ez a traktor, de csak egy darabig..
Ha túlterhelik, akkor szidják a legtöbben, hogy ezt se bírta el , meg azt se..
Én is 3,5tonnás pótot húzok vele, egytengelyes, pont annyira terheli a hátulját, amennyire kell, jól is kapaszkodik a gép úgy terepen.
Válasz #12363. hozzászólásra
csak egy pár köbméter van rajta!
http://www.youtube.com/watch?v=JnrITDvZUBw
Válasz #12356. hozzászólásra
Igaz.
Válasz #12358. hozzászólásra
Egyet értek.
Igyvan és kész.
Válasz #12358. hozzászólásra
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
ja ja ezek traktorok. Nemcsak annak csúfolják őket.
Az én gépem orosz én arrol beszélek vagy tán eltévedzél a forumon ???? ha figyelemmel kisérnéd a forumot akkor rájönnél hogy nem kamuzok mert aki kamuzik az nem sokáig marad itt.én tisztelettel adok ,és kérek tanácsot,önzetlenül......
Válasz #12356. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Jogos! Ebben igazad van!
Válasz #12355. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Mit bizonygatjátok az igazatokat? Ezek a japi és kínai egerekkel az utallón kívül mást nem lehet húzni. Azt is időben kell kezdeni hogy mire végez nehogy ősz legyen mert olyan lassú!!!
Ha kamúnak véled ,akkor nézd meg a jutubon rajta vagyok,csak megkel nézned.persze ha érdekelne...
Válasz #12353. hozzászólásra
HEHE.Ezt tapasztalatból írom nem kamu.De NEM állandóan,mert a gépet hamar odavágnám.
Válasz #12352. hozzászólásra
Háry János verseny van??? (ki tud nagyobbat lódítani)
Válasz #12350. hozzászólásra
Szia.Szüretkor 40 mázsával megyek 6-ban de sík területen,a kocsi 11 mázsa. Volt már 50 mázsa de ajaj.
Válasz #12350. hozzászólásra
3.02x1.72x0.7m=3.6m3![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130127143721_BIG_0008799582[1].jpg)
Ezt a pótkocsi 1050 kg magasitóval ptsz-2-01 2t pót
tengerit megpakolva 20q!
Válasz #12348. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Szerintem 10 mázsa az ennek sok ennek a gépnek!
Én 10 mázsával a hátam mögött negyedikben megyek vele fel a hegyre! Mászó fokozatot szintem nem is használom
3,5tonnásom van de az önsúja már 17 mázsa ,és általában nem 30 mázsa van rajta.
Válasz #12347. hozzászólásra
pedig annak nem kéne mert a t-25ös csak 1800kg és nem nagyon kapar el csak ha viz van vagy esetleg dombra felmenni egy 10q pótkocsival!
igyvan jol mondod,terep 3 ig szinte mindegy hogy mit csinálsz ugyis elkaparja magát vtz 2048 as om van .vagyis nagyon könyü 2600 kg.
Válasz #12345. hozzászólásra
ha mindent betartanál ami a könyvben le van irva akkor miért bele a mászó,az arra jó pl
trágyátszórni kis helyen vaamit tolni magot szedni vagy valahova felmenni pótkocsival mert az elég erös nm
6kn a t-25ös
terep 1=8.5kn
országuti2=6kn
terep3=4.89kn
országuti4=3.52kn
terep5=2.52kn
országuti 6=1.1kn
mászó1=7.5kn
mázsó2=7.5kn
nekem volt egy zöld könyv és bene van irva na meg a sebesség,csak nem tudom 21körül 1800fordulaton!
A gépkönyve szerint nem szabad tul terhelni ,max palántázó,ültetö,talajmarozásra,de én toltam vele 6,5tonnás potot is .persze érzéssel ..mondjuk az elsö vonó szem az jetörött,az nem birta de át alakitottam igy most jó..
Válasz #12342. hozzászólásra
Van benne mászó fokozat 2 db is abban kell forgót csépelni csak elöre megy háttra nem! az a neme ZAM1-2
! 1-2-felet jobb közép
Válasz #12342. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130126164513_agroinform_20100108155138_T25_sebesseg[1].jpg)
Persze én ugy szoktam mázsóban ha fel kell menni a dombra pótkocsival,és akad elfele,vagyis kapar rugja kifele magát,az a baj nsm gyors 1-2km mázsó,kár hogy a t-25ösben nincs eleje és egy kicsit nem erös olyan 40-45 lovas!
Válasz #12268. hozzászólásra
Sziasztok! A lassító fokozatban lehet vontatni? Úgy hallottam, abban nem szabad terhelni a gépet. Egyben viszont gyor, hiányzik a mászó fokozat.
Válasz #12337. hozzászólásra
Meg kell csinálni mert nekem egyszerr a karika kiesett belöle,ami a hegesztésnél,ami a függesztöszerkezet(ekevas a trakin van) Épp szántottam és végezni akartam és be akartam fejezni,és ott eltört és felorszóztam és hazajöttem szerencse nem kellett messzire menni,fater meghegesztette és vett mársikat a trakivam azzal adta el az ujat meg beszámolták abba az árban,szét tudja rángatni pláne ha a lakat meg van feszitve!Nekem még ez egyiket meg is hajlitotta egy kicsit!