Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem szabad sajnálni az anyagot a kitámasztásra, főleg, ha sokat lesz igénybe véve! Inkább legyen súlya a kitámasztó gerendának, nem árt a súly érdekében is!
Meg érdemesebb lenne hátra vinni a kitámasztást. Vagy legalább is nem ahhoz a ponthoz kellene kitámasztani. Vagy a motortartó csőre alulra hegeszteni tartót, vagy hátra vinni a vonószerkezethez.
Én az előző tolószerkezetemnél hátra vittem a kitámasztást, nagyon jó volt úgy.
Igen nagyon gyenge
Reggel a kollégám össze is gyűrte a tolólap mind két oldalát! Azt mondta felakadt mindenben az út szélén, de gyorsan tudta vele tolni a havat.
Még jó hogy szabin vagyok. Így másnak kell kijavítani.
Azt a feketére lefestett hidraulika csövet sokat hajlítgattam, mire ide ért a jobb oldalra.
Akadályozni nem akadályoz semmit persze. De megérte a fáradozást.
Persze!
Végülis a fekete cső hosszára lennél kíváncsi?
Nem szükséges így kialakítani, ki lehet hosszabbítva hozni a csatlakozót a bal oldalon is.
De szerintem jobban kézre áll a dugó a jobb oldalon, azért csináltam meg így!
Üdv. Pakesz!
Én most építettem ki azt az ágat a hidraulikánál.
A fülkében a jobb oldali karral lehet azt is működtetni, úgy, ahogy a hátsó jobb oldali kivezetést!
Csak itt felfelé kell nyomni a kart.
Én a fronthidraulikámat működtetem róla. A másikkal meg a pótkocsit billentem.
Válasz #11852. hozzászólásra Hali! Ha a kormányösszekötő gömbfejekre gondoltál akkor alakítsd át MTZ-re.Nekem is azok vannak.Bármelyik traktor boltban kapsz hozzá pár száz forintért komplett javítókészletet.
Az lenne a kérdésem hogy ki hogy szokta a biztosítást intézni a traktorra. Arra gondolok hogy akik télen nem használjátok(használjuk) 1 egész évre biztosítjátok vagy fél évre?Motorosok szokták fél évre és állítólag számít néhány ezrest. Idén 1 évre kötöttem, de gondolkozok hogy ha lehet akkor jövőre csak fél évet fogok fizetni.Bár akkor meg nagyon ki kell számolni a melókat.Nemtudom.Ti hogy csináljátok?
Válasz #11841. hozzászólásra Szia!Neked annyi előnyöd van hogy,a cső kivan építve de, nekem nincs.A vezértömbön pedig minden csatlakozáshoz van cső.Lehet valahol a kabin alatt levan dugózva, ezt még nem néztem meg.
Válasz #11839. hozzászólásra Hali!Képet nem tudok feltenni róla mert, nekem T30-asom van azon pedig a válltótól kapja az olajzást.De,ha a fórumot átnézed biztos találsz róla képet.Hajtómű olaj megy bele.
Szia!
Nekünk is kell a második csatlakozó.
Hátulról nézve most ami be van kötve, használjuk az jobb oldalon van.
De van egy fém cső baloldalon is, az le van vakolva.
Arra akarunk egy hidraulika csövet csatlakozóval.
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni,nekem ki van építve hátrafelé egy hidraulika kivezetés gyors csatlakozóval.Szeretnék kivezetni még egyet a másik oldalon.A kérdésem hogy, a vezérmű tömbön hova csatlakoztassam rá?Én szabad helyet nem látok rajta.Köszi!
Sziasztok!
Nem ide tartozó téma de leírom örömömben
Szüleim házát megörököltem öcsémmel.
A Tigáz azt mondta mágneses az óra.
Ügyvédet fogadtam mert 900.000Ft kötbért kértek tőlem.
1 ső panaszlevélre már csak 540.000ft kértek.
2 dik levélre eltöröltek mindent! nem kérnek semmit!
(ez nekem így is 60.000Ft került)
Na ez nekem is hasznos infó, mikor érdemes lecserélni az olajat? Szerintem én leengedem az egészet és öntök bele 3 dl-t. Nem ellenőriztem még sosem ebben az olajszintet.
Válasz #11834. hozzászólásra Hali!A hajtásház tetején ki-be kapcsoló kar mellett van a szuszogója ami egyben a beöntője is.A leeresztő pedig a ház alján van.3dl hajtómű olaj megy bele.
Közvetlenül az akumulátorhoz tegyél egy 20A biztosítékot és jó vastag kábeleket használy a bekötéshez. Autórádióhoz elég valami cérnavékony drót és a magnóba integrált biztosíték.
Ilyen volt a Trabanté is, de nem is volt nagy a hatásfoka. Szerintem jobb ha a hengerekről jön le a levegő mert akkor a ventilátor is fújja be a fülkébe.
25322 hozzászólás
Válasz #11875. hozzászólásra
Nem szabad sajnálni az anyagot a kitámasztásra, főleg, ha sokat lesz igénybe véve! Inkább legyen súlya a kitámasztó gerendának, nem árt a súly érdekében is!
Meg érdemesebb lenne hátra vinni a kitámasztást. Vagy legalább is nem ahhoz a ponthoz kellene kitámasztani. Vagy a motortartó csőre alulra hegeszteni tartót, vagy hátra vinni a vonószerkezethez.
Én az előző tolószerkezetemnél hátra vittem a kitámasztást, nagyon jó volt úgy.
Válasz #11872. hozzászólásra
Szia Koppány V,
Igen nagyon gyenge
Reggel a kollégám össze is gyűrte a tolólap mind két oldalát! Azt mondta felakadt mindenben az út szélén, de gyorsan tudta vele tolni a havat.
Még jó hogy szabin vagyok. Így másnak kell kijavítani.
Válasz #11855. hozzászólásra Ahol ennyiért kötnek biztosítást ott én is megkötném.
Válasz #11872. hozzászólásra
Ezen talán jobban látszik.
Válasz #11864. hozzászólásra
Csőváz Pakesz.
Az alsó kitámasztás szerintem gyenge.
Nekem 2 oldalt 60 as "U" szelvény futott a gyári Bagodi tolólap kitámasztásnál.
Köszi a tippet!
Az interusz már nem foglalkozik ezzekkel.
Válasz #11869. hozzászólásra
A képen a tolólap van csatlakoztatva :)
Válasz #11868. hozzászólásra
Szépen kivitelezted!
Nekünk gumi csővel van megoldva, és a bal oldalit is így szeretném.
Azt a feketére lefestett hidraulika csövet sokat hajlítgattam, mire ide ért a jobb oldalra.
Akadályozni nem akadályoz semmit persze. De megérte a fáradozást.
Válasz #11866. hozzászólásra
Persze!
Végülis a fekete cső hosszára lennél kíváncsi?
Nem szükséges így kialakítani, ki lehet hosszabbítva hozni a csatlakozót a bal oldalon is.
De szerintem jobban kézre áll a dugó a jobb oldalon, azért csináltam meg így!
Válasz #11865. hozzászólásra
Szia Árpy!
Pontosan erre gondoltam :)
Tudnál nekem méretet mondani, ahol a fém cső és a hidraulika cső csatlakozik?
Válasz #11863. hozzászólásra
Üdv. Pakesz!
Én most építettem ki azt az ágat a hidraulikánál.
A fülkében a jobb oldali karral lehet azt is működtetni, úgy, ahogy a hátsó jobb oldali kivezetést!
Csak itt felfelé kell nyomni a kart.
Én a fronthidraulikámat működtetem róla. A másikkal meg a pótkocsit billentem.
Kitámasztottuk a tolólapot egy kicsit:
A láncok felfogatása (valakinek kellett)
Lemaradt a kép :)
Jó reggelt!
Ezen a képen látszik a bal oldalon levakolt hidraulika cső. Ha erre kötnék egy csatlakozót, melyik kar működtetné?
Válasz #11858. hozzászólásra
Ne nyúlj hozzá.csak adagolós.
Válasz #11859. hozzászólásra
Bagodi 1,5 méter széles.
sziasztok fel szertétek már gépekre tololapokat??? milyen széles tolólapotok van??
Sziasztok
olyan kérdésem lenne nem tudjátok hogy kell adagolót állítani???
Válasz #11855. hozzászólásra
Hol ennyi?
Válasz #11852. hozzászólásra
Habi kft . WEBÁRUHÁZ!
10kg-ig 800ft a posta utánvéttel !
25kg-ig 1000ft. Nagyon korrektek!!!!!!
Elgondolkodtató ,hogy mennyi üzemanyagot kapsz ennyiért
Válasz #11849. hozzászólásra
Hali! Éves díj:5650+BA
Mennyit akarnál fizetni? /semmit/
Válasz #11852. hozzászólásra Tatán az Interusz-Kft volt?
Válasz #11852. hozzászólásra Hali! Ha a kormányösszekötő gömbfejekre gondoltál akkor alakítsd át MTZ-re.Nekem is azok vannak.Bármelyik traktor boltban kapsz hozzá pár száz forintért komplett javítókészletet.
Hello!
Valaki S.O.S nem tudja hogy T-30ashoz honnan lehet alkatrészt rendelni( talpascsap a kormányösszekötőbe), ugyanis tatán lehúzták a rolót.
Válasz #11808. hozzászólásra
Koppány Vezér!
Ez a ponyva, hogy volt rögzítve a motortérbe a T-25 trakinál? Tetszik ez a megoldás.
Válasz #11849. hozzászólásra
Szia.Éves díjat számolnak úgy kedvezőbb nem olyan nagy összeg.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy ki hogy szokta a biztosítást intézni a traktorra. Arra gondolok hogy akik télen nem használjátok(használjuk) 1 egész évre biztosítjátok vagy fél évre?Motorosok szokták fél évre és állítólag számít néhány ezrest. Idén 1 évre kötöttem, de gondolkozok hogy ha lehet akkor jövőre csak fél évet fogok fizetni.Bár akkor meg nagyon ki kell számolni a melókat.Nemtudom.Ti hogy csináljátok?
kösz a segitséget árpy
Válasz #11845. hozzászólásra
Blokkot vagy Motort?
Motort árulnak a t-16m fórumon is. Vagy írd be az Apróhirdetés keresőbe, mert sokszor van eladó.
Válasz #11845. hozzászólásra
Üdv.!
T30-as első rész eladó talán még. Én ezt láttam most hirdetésben. :
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3140649/Vladimirec-T30.html
sziasztok
nem tud valaki esetleg olyan t 25 öst ami bontásra vár vagy esetleg egész blokot????
Válasz #11842. hozzászólásra
Köszönöm szépen! Hétvégén megyek haza, akkor megnézem hogy hogy is van ez! :-)
Válasz #11841. hozzászólásra Szia!Neked annyi előnyöd van hogy,a cső kivan építve de, nekem nincs.A vezértömbön pedig minden csatlakozáshoz van cső.Lehet valahol a kabin alatt levan dugózva, ezt még nem néztem meg.
Válasz #11839. hozzászólásra Hali!Képet nem tudok feltenni róla mert, nekem T30-asom van azon pedig a válltótól kapja az olajzást.De,ha a fórumot átnézed biztos találsz róla képet.Hajtómű olaj megy bele.
Válasz #11838. hozzászólásra
Szia!
Nekünk is kell a második csatlakozó.
Hátulról nézve most ami be van kötve, használjuk az jobb oldalon van.
De van egy fém cső baloldalon is, az le van vakolva.
Arra akarunk egy hidraulika csövet csatlakozóval.
Válasz #11839. hozzászólásra
Hajtóműolaj kell bele?
Válasz #11835. hozzászólásra
Szia! Képet tudnál küldeni róla?
Köszönöm!
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni,nekem ki van építve hátrafelé egy hidraulika kivezetés gyors csatlakozóval.Szeretnék kivezetni még egyet a másik oldalon.A kérdésem hogy, a vezérmű tömbön hova csatlakoztassam rá?Én szabad helyet nem látok rajta.Köszi!
Sziasztok!
Nem ide tartozó téma de leírom örömömben
Szüleim házát megörököltem öcsémmel.
A Tigáz azt mondta mágneses az óra.
Ügyvédet fogadtam mert 900.000Ft kötbért kértek tőlem.
1 ső panaszlevélre már csak 540.000ft kértek.
2 dik levélre eltöröltek mindent! nem kérnek semmit!
(ez nekem így is 60.000Ft került)
Válasz #11835. hozzászólásra
Na ez nekem is hasznos infó, mikor érdemes lecserélni az olajat? Szerintem én leengedem az egészet és öntök bele 3 dl-t. Nem ellenőriztem még sosem ebben az olajszintet.
Válasz #11834. hozzászólásra Hali!A hajtásház tetején ki-be kapcsoló kar mellett van a szuszogója ami egyben a beöntője is.A leeresztő pedig a ház alján van.3dl hajtómű olaj megy bele.
Válasz #11727. hozzászólásra
Szia!
A szivattyú hajtásának az olajozása hogy működik?Hol kell bele önteni?
Nem öntöttem még bele! :-(
helló mindenkinek szeretnék érdeklődni, hogy a t25-nek lehet-e a hidraulikáját rögziteni
Válasz #11830. hozzászólásra
Közvetlenül az akumulátorhoz tegyél egy 20A biztosítékot és jó vastag kábeleket használy a bekötéshez. Autórádióhoz elég valami cérnavékony drót és a magnóba integrált biztosíték.
Válasz #11830. hozzászólásra
Direktbe az aksi +.ról 5 A.ös biztosíték PL rádió elé amit tesznek személyautóba üveg hengeres bizti vagy fésüs kisbizti!
Sziasztok!
Mit tanácsoltok honnan vegyék áramot egy szivargyújtó aljzat bekötéséhez? Előre is köszi!
Válasz #11826. hozzászólásra
Tehat a kupos veget kell latnom vagy azt aminel van pici perem is belemarva?
Válasz #11826. hozzászólásra
Ok de milyen képen? Mert nem láttok a hozzászolásodnál képet.
Válasz #11816. hozzászólásra
Ilyen volt a Trabanté is, de nem is volt nagy a hatásfoka. Szerintem jobb ha a hengerekről jön le a levegő mert akkor a ventilátor is fújja be a fülkébe.