Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sajnos uj vagyok ezert nem tudom miert nem mutatja a beilesztett képeket :-( a kuplungtarcsarol a kepeket megprobalom a sajat galeriamba feltenni megkoszonom ha igy tudna valaki segiteni a kerdesbe.
Van itt olyan aki elvállalná egy T25 traki kormány művének átalakításást szervomotorosra? Ő hozhatná az alkatrészeket is. Ha igen mennyibe kerülne?
Továbbá van-e olyan aki be tudná állítani a féket? Szintén fizetős segítségre gondoltam!
Nekem is nagyon beválik a hengerektől való meleg levegő, elég nagy gégecső van benne, hogy át tudja fújni a levegőt. Minimálisan melegszik jobban, de amennyivel hidegebb a levegő, úgy tartja a normál hőmérsékletet. Tavasszal kiveszem a lemezt.
Válasz #11815. hozzászólásra
Nagyon ötletes megoldás a kipufogó melegét fogja meg ,nem rossz ötlet.Mi is így csináltuk meg annak idején.A hengernél nem jó befedni ,mert nincs tökéletes hűtés. A Trabantnál volt ilyen régen.
Szerintetek ez a pótfűtés miért lett ilyen "cifra" ? Ventillátorral hajtja be a fülkébe? Meg lehet hogy rosszul látom, de nem a kipufogó meleg "levegőjét" küldi magára, vagy van ott valami szűrő a dobozban?Ez nem a hengerektől megy, vagy igen?Ilyet se láttam még..
Válasz #11807. hozzászólásra
Köszi ,ez tényleg ritkaság , az alváza ,mint a gyárié , a platója is egyenes nem áll meg rajta a viz.Nagykőrösről hoztuk most van elsőnek forgalomba helyezve ,eddig egy szárítóban dolgozozzott, és csak egy ember hajtotta.
http://maczinkoauto.atw.hu/ a vadásztársaság itt vásárolt nagyon olcsón pótkocsikat, pár éve.
Nem tudom van e még, egyébként minden más található itt :))
Válasz #11799. hozzászólásra
Patent az EB-é kocsid.
Ritka a jó állapotú,a legtöbbnek már kivették a zsírját.
Van egy EB7-es nekünk is,de még nem ilyen zsííííír.
Koppány Vezér traktorján látom hogy le van burkolva a motor oldala.
Ha télen dolgozunk gondolom ez még segít a fűtésen.
használ valaki ilyen megoldást? mivel kell lefedni?
Ár: 410 000 rubelt(7Ft/rubel)(2 870 000Ft)
Traktor T-25 úgy tervezték, hogy a gépesítés a munkaerő-igényes munkák a mezőgazdaságban, az önkormányzati szolgáltatások, az építőipar, a feldolgozóipar, és a szállítás a különböző áruk pótkocsik és nyerges pótkocsik teherbírása legfeljebb 2 tonna
Család kis energiaigényű készülékek környezetbarát, és megfelelnek a minőségi előírásoknak. Jobb munkakörülményeinek (fokozott láthatóság, nagy biztonságot nyújtó, szellőzés, fűtés, dönthető kormányoszlop, állítható magasság és szög, a képesség, hogy telepíteni gidrorulya, stb.)
Az egyszerűség az eszköz, a szolgáltatás, javítási és karbantartási (szinte az összes munkát lehet végezni a területen.) Egyszerűség, hogy milyen minőségű felhasznált üzemanyag és az olajok. Használata az alkatrészek széles körű belföldi vagy importált Ukrajnában gyártott, a FÁK országaiban.
Traktor T-25 gazdaságos, ha a közlekedési és más, alacsony kapacitással működik (a rendelkezésre álló tartományban sebesség és a magasabb forgalmi sebesség). Család kisteljesítményű traktorok hogy a fogyasztó: hogy képes a teljes körű mezőgazdasági, állattenyésztési, építés, közmunka, elengedhetetlen a korai mezőgazdasági termelő gazdálkodás és a menedzsment a kis gazdaságok, a képesség, hogy blokkolja kialakítás az összes vonat függesztett, félig függesztett és vontatott gépek, szerszámok és tartozékok traktorokhoz Class 0.6. Ajánlott gépesítése a munkaerő-igényes munkák a mezőgazdaságban és a kommunális szolgáltatások, az építőipar, a feldolgozóipar, a szállítás különféle áruk pótkocsik és félpótkocsik teherbírású legfeljebb 2 tonna
Család kis teljesítményű traktorok környezetbarát, minőségi előírások, a jobb munkakörülmények (kiváló láthatóság, nagy biztonságot nyújtó, szellőztetés és fűtés, dönthető kormányoszlop, állítható magasság és szög, a képesség, hogy telepíteni gidrorulya, stb.)
Az egyszerűség az eszköz, a szolgáltatás, javítási és karbantartási (szinte az összes munkát lehet végezni a területen.) Egyszerűség, hogy milyen minőségű felhasznált üzemanyag és az olajok. Használata az alkatrészek széles körű belföldi vagy importált Ukrajnában gyártott, a FÁK országaiban.
Traktor T-25, ha a szállítás költségét és az egyéb alacsony kapacitással működik (a rendelkezésre álló tartományban sebesség és a magasabb forgalmi sebesség). Család kisteljesítményű traktorok hogy a fogyasztó: hogy képes a teljes körű mezőgazdasági, állattenyésztési, építés, közmunka, elengedhetetlen a korai mezőgazdasági termelő gazdálkodás és a menedzsment a kis gazdaságok, a képesség, hogy blokkolja kialakítás az összes vonat függesztett, félig függesztett és vontatott gépek, szerszámok és tartozékok traktorokhoz Class 0.6.
Válasz #11784. hozzászólásra
Zalában vettem 1 kisöregtől.
Újonnan vette annó egy T-25össel együtt.
Mikor elhoztam a pótot a traktorban kemény 90 üzemóra volt.
Gratulálok hozzá!
Tényleg egy masszív darab, és a T-25 höz kiváló.
Én egy FARMER-03 ast néztem ki magamnak, de sajnos nem eladó.
Saját tömeg:890Kg
Hasnos tömeg:3000Kg
Tengelyre eső tömeg:3350Kg
Vonószemre eső tőmeg:540Kg
A Szentesi Gépipari Vállalat (SZGV) gyártotta de már ezt sem gyártják.Hasonlók, újak vannak, de igen drágák.
Annyit énsem akarok rászánni.De ilyesmiben gondolkodom.Ha valami okosságot tudtok én is szívesen venném.
25322 hozzászólás
Válasz #11825. hozzászólásra Úgy tedd be,hogy így lásd mint most a képen.
Sajnos uj vagyok ezert nem tudom miert nem mutatja a beilesztett képeket :-( a kuplungtarcsarol a kepeket megprobalom a sajat galeriamba feltenni megkoszonom ha igy tudna valaki segiteni a kerdesbe.
Sziasztok...
Segitségre lenne szükségem.. T25 os kupungtárcsának melyik fele nézz a motor és melyik a valtó felé a mellékelt képeken?
Mert most lesz benne cserélve és nem emlékszem melyik fele merre volt.
Segitségeteket előre is köszönöm. [kep1] [kep2]
Sziasztok...
Segitségre lenne szükségem.. T25 os kupungtárcsának melyik fele nézz a motor és melyik a valtó felé a mellékelt képeken?
Mert most lesz benne cserélve és nem emlékszem melyik fele merre volt.
Segitségeteket előre is köszönöm.[kep1][kep2]
Sziasztok...
Segitségre lenne szükségem.. T25 os kupungtárcsának melyik fele nézz a motor és melyik a valtó felé a mellékelt képeken?
Mert most lesz benne cserélve és nem emlékszem melyik fele merre volt.
Segitségeteket előre is köszönöm.
szerintem attól is függ mekkora szóró
Sziasztok. Van a traktoromhoz egy vontatható trágyarakó, a kérdés, menyiért szoktak ilyesmivel pakolni, órabér? vagy szóróként?
Sziasztok,
Van itt olyan aki elvállalná egy T25 traki kormány művének átalakításást szervomotorosra? Ő hozhatná az alkatrészeket is. Ha igen mennyibe kerülne?
Továbbá van-e olyan aki be tudná állítani a féket? Szintén fizetős segítségre gondoltam!
Köszi előre is!
Nekem is nagyon beválik a hengerektől való meleg levegő, elég nagy gégecső van benne, hogy át tudja fújni a levegőt. Minimálisan melegszik jobban, de amennyivel hidegebb a levegő, úgy tartja a normál hőmérsékletet. Tavasszal kiveszem a lemezt.
Válasz #11816. hozzászólásra
A kipufogó meg kevés én is próbaltam, de a hengerekről sokkal jobb a fűtés.
Válasz #11815. hozzászólásra
Nagyon ötletes megoldás a kipufogó melegét fogja meg ,nem rossz ötlet.Mi is így csináltuk meg annak idején.A hengernél nem jó befedni ,mert nincs tökéletes hűtés. A Trabantnál volt ilyen régen.
Sziasztok!
Szerintetek ez a pótfűtés miért lett ilyen "cifra" ? Ventillátorral hajtja be a fülkébe? Meg lehet hogy rosszul látom, de nem a kipufogó meleg "levegőjét" küldi magára, vagy van ott valami szűrő a dobozban?Ez nem a hengerektől megy, vagy igen?Ilyet se láttam még..
http://www.hasznaltauto.hu/galeria/741621-6333076-2047-1-0-0/lt/1-1-nincs#
Válasz #11807. hozzászólásra
Köszi ,ez tényleg ritkaság , az alváza ,mint a gyárié , a platója is egyenes nem áll meg rajta a viz.Nagykőrösről hoztuk most van elsőnek forgalomba helyezve ,eddig egy szárítóban dolgozozzott, és csak egy ember hajtotta.
Válasz #11812. hozzászólásra
Szia Sanyi!
Vadászok vettek pótkocsikat zárt felépítménnyel "M" zároltakat valami 150.000-200.000Ft/db. Vettek vagy 6db.
Válasz #11811. hozzászólásra
Szia. Pakesz!Hát meg néztem az oldalt legjobban a Csepel motor az nem semmi zsír újak.
Sziasztok.
Nyíregyháza közeléből van valaki?
http://maczinkoauto.atw.hu/ a vadásztársaság itt vásárolt nagyon olcsón pótkocsikat, pár éve.
Nem tudom van e még, egyébként minden más található itt :))
Válasz #11782. hozzászólásra
Most is van tovább gyártottak Szentesen. EB-4, Farmer pótkocsit.
MBP-6,5 és MBP-9 újat van 2012-es kiadású Nyíegyháza mellett.
EB-8 "S" Soltnál is van új pótkocsit.
hát én azért remélem nem kell két évet várnom tavasszal már kellene
Válasz #11801. hozzászólásra
Graboplastos ponyvadarab.
Öregapám betakarta télen a lovakat,én is takarom őket,nehogy meglevesedjen az orruk.
Válasz #11799. hozzászólásra
Patent az EB-é kocsid.
Ritka a jó állapotú,a legtöbbnek már kivették a zsírját.
Van egy EB7-es nekünk is,de még nem ilyen zsííííír.
Válasz #11803. hozzászólásra
Ne add fel....én nem egészen 2 évet kerestem, mire rábukkantam erre.
Válasz #11798. hozzászólásra
Megvan.
Válasz #11797. hozzászólásra
Nem hársfa,hanem "szigeti akác"....nyárfa.
hát 2óra keresés után sem találtam normális állapotban lévő egytengelyes billenő potkocsit.
Válasz #11796. hozzászólásra
Láttam a képeket jó kis masina
Sziasztok!
Koppány Vezér traktorján látom hogy le van burkolva a motor oldala.
Ha télen dolgozunk gondolom ez még segít a fűtésen.
használ valaki ilyen megoldást? mivel kell lefedni?
Válasz #11796. hozzászólásra
Fasza kis szerelvény ,rendbe van a gép!
Válasz #11796. hozzászólásra
Megraktad ,mint én is az EB -t !Kilenc köbméter jó vizes nyárfa.A kicsi is jól meg van pakolva.
Szia Koppány meg van már az új géped?
Válasz #11796. hozzászólásra
látom nem kíméled de a hársfa az könyűűű
Válasz #11795. hozzászólásra
Jó erős,nem nyiklik nyaklik billentéskor sem.....pedig súly általában van rajta.
Válasz #11794. hozzászólásra
Köszi látszik azért valamennyire ha kinagyítom
Válasz #11791. hozzászólásra
Hali Jasi.
1,70 széles,3 méter hosszú.
Találtam,....de ezen nem látszik semmi.
Válasz #11790. hozzászólásra
Szia.
A nyugvócsapágy külön 4 585Ft.
kopány már látom
Válasz #11786. hozzászólásra
Hali ! mi a platómérete ennek a futónak? és még egy kérdés billentett állapotban nincs róla kép? csak kíváncsi vagyok menyire van kimerevítve az alja
kopány csapágyakal együtt???
Traktor T-25
Ár: 410 000 rubelt(7Ft/rubel)(2 870 000Ft)
Traktor T-25 úgy tervezték, hogy a gépesítés a munkaerő-igényes munkák a mezőgazdaságban, az önkormányzati szolgáltatások, az építőipar, a feldolgozóipar, és a szállítás a különböző áruk pótkocsik és nyerges pótkocsik teherbírása legfeljebb 2 tonna
Család kis energiaigényű készülékek környezetbarát, és megfelelnek a minőségi előírásoknak. Jobb munkakörülményeinek (fokozott láthatóság, nagy biztonságot nyújtó, szellőzés, fűtés, dönthető kormányoszlop, állítható magasság és szög, a képesség, hogy telepíteni gidrorulya, stb.)
Az egyszerűség az eszköz, a szolgáltatás, javítási és karbantartási (szinte az összes munkát lehet végezni a területen.) Egyszerűség, hogy milyen minőségű felhasznált üzemanyag és az olajok. Használata az alkatrészek széles körű belföldi vagy importált Ukrajnában gyártott, a FÁK országaiban.
Traktor T-25 gazdaságos, ha a közlekedési és más, alacsony kapacitással működik (a rendelkezésre álló tartományban sebesség és a magasabb forgalmi sebesség). Család kisteljesítményű traktorok hogy a fogyasztó: hogy képes a teljes körű mezőgazdasági, állattenyésztési, építés, közmunka, elengedhetetlen a korai mezőgazdasági termelő gazdálkodás és a menedzsment a kis gazdaságok, a képesség, hogy blokkolja kialakítás az összes vonat függesztett, félig függesztett és vontatott gépek, szerszámok és tartozékok traktorokhoz Class 0.6. Ajánlott gépesítése a munkaerő-igényes munkák a mezőgazdaságban és a kommunális szolgáltatások, az építőipar, a feldolgozóipar, a szállítás különféle áruk pótkocsik és félpótkocsik teherbírású legfeljebb 2 tonna
Család kis teljesítményű traktorok környezetbarát, minőségi előírások, a jobb munkakörülmények (kiváló láthatóság, nagy biztonságot nyújtó, szellőztetés és fűtés, dönthető kormányoszlop, állítható magasság és szög, a képesség, hogy telepíteni gidrorulya, stb.)
Az egyszerűség az eszköz, a szolgáltatás, javítási és karbantartási (szinte az összes munkát lehet végezni a területen.) Egyszerűség, hogy milyen minőségű felhasznált üzemanyag és az olajok. Használata az alkatrészek széles körű belföldi vagy importált Ukrajnában gyártott, a FÁK országaiban.
Traktor T-25, ha a szállítás költségét és az egyéb alacsony kapacitással működik (a rendelkezésre álló tartományban sebesség és a magasabb forgalmi sebesség). Család kisteljesítményű traktorok hogy a fogyasztó: hogy képes a teljes körű mezőgazdasági, állattenyésztési, építés, közmunka, elengedhetetlen a korai mezőgazdasági termelő gazdálkodás és a menedzsment a kis gazdaságok, a képesség, hogy blokkolja kialakítás az összes vonat függesztett, félig függesztett és vontatott gépek, szerszámok és tartozékok traktorokhoz Class 0.6.
Rosz fordítás de a lényeg ott van.
Válasz #11787. hozzászólásra
Csapágy nélkül a Habinál bruttó 37 173ft.
sziasztok
nem tudjátok menyibe kerül 1 fötengely???
Válasz #11784. hozzászólásra
Zalában vettem 1 kisöregtől.
Újonnan vette annó egy T-25össel együtt.
Mikor elhoztam a pótot a traktorban kemény 90 üzemóra volt.
Válasz #11775. hozzászólásra
Nincsen magyarországi forgalmazója.
Itt találtam:
http://www.agromacholding.ru/technics/2.html
Válasz #11778. hozzászólásra
Ez nagyon fasza kis pótkocsi , a havernak is ilyen van ritka az ilyen jó állapotú.
Kettes váltós eke 25-ös fejekkel eladó...
Gratulálok hozzá!
Tényleg egy masszív darab, és a T-25 höz kiváló.
Én egy FARMER-03 ast néztem ki magamnak, de sajnos nem eladó.
Saját tömeg:890Kg
Hasnos tömeg:3000Kg
Tengelyre eső tömeg:3350Kg
Vonószemre eső tőmeg:540Kg
A Szentesi Gépipari Vállalat (SZGV) gyártotta de már ezt sem gyártják.Hasonlók, újak vannak, de igen drágák.
Annyit énsem akarok rászánni.De ilyesmiben gondolkodom.Ha valami okosságot tudtok én is szívesen venném.
Válasz #11779. hozzászólásra
Nem eladó fiúk.
3 éve 350000 pöngőért vettem,még 100000 költöttem rá,mire műszakija lett.....azóta gurul.
irj egy tel számot felvesszük a kapcsolatot
Válasz #11778. hozzászólásra
Menyire fájdalmas az ára?
Válasz #11777. hozzászólásra
Hali.
PTSZ-2-es Ukrán pótkocsi.
2 tonnás,3 oldalra billent,légfékes.
Korábban T-25-össel húztam,de szerintem a 30-ashoz is bőven megfelelne 1 ilyen.
T-30 hoz keresnék egytengelyes billenős potkocsit.használt és uj is érdekel.ki miet javasolna?válaszokat előre is köszönöm.