Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az olajcserét (szintellenőrzést) a használattól függően hetente ajánlott elvégezni. A T-25-ös adagolójában -tapasztalatom szerint - nem sokáig marad meg az olaj vagy felhígul a gázolajjal (gyakrabban fordul elő) vagy kiveri(ritkábban)- a silány minőségű illesztés miatt...
A bal oldali lehajtásnál kell jobban odafigyelni, ugyan is ott van a difizár kapcsológyűrűje, ha szétszedéskor bekapcsolod a difizárat akkor nem hullik szét a kapcsológyűrű amikor ki lesz húzva a féltengely. Összerakáskor szintén célszerű bekapcsolni a difizárat - egyszerűbb lesz összerakni és a szimeringekre is célszerű odafigyelni nehogy a féltengely megsértse azokat.
Köszönöm a választ!!
Abban segítsetek még, ha a váltóról lehúzom a féltengelyt, akkor bent a váltóban valami széteshet-e? Esetleg elmozdulhat-e? Illetvew összeszereléskor valami technikát be kell vetni pl.: difizárat bekapcsolt állapotba helyezni?
üdv.
Válasz #10676. hozzászólásra
Ha a T-25-ről van szó, akkor a sebességváltó jobb oldalán elöl (képen) lehet utántölteni és egyben a nívó szerepét is betölti a nyílás...
Jól értelmeztem, hogy a lehajtást szerelted le? Ott nem fogod tudni kivenni a féltengelyt, mert a szalagfék dobja retesszel rögzítve van a féltengelyen és az általad megbontott irányba nem tudod amiatt kihúzni(oldalanként kettő darab retesz van, amit kettő-kettő zéger gyűrű rögzít, ami egyben a fékdobot is rögzíti az oldalirányú elmozdulás ellen), ha ki akarod venni a féltengelyt, akkor a váltóról kell lebontani kompletten a lehajtást... szerintem.
Szevasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni T25-ös traktor féltengelyét hogy lehet kiszerelni a váltóból. Lebontottam az oldal fogaskerék házat mozog is ki-be, de valamiben elakad és nem csúszik ki?! Talán a váltóban fogja valami? Köszi a segítséget!!!
Nemtudom hogy típusprobléma-e, de nekem is enged a hidraulika. Mondjuk amikor megy a traktor motorja akkor nem annyira(gondolom mert termel annyi nyomást a motor), de amikor leállított állapotban kipróbáltam, kb 5 perc alatt leengedte a kultivátort.....A 400 literes permetező már határeset...ehhez még számolom a permetező önsúlyát akkor már nagyon a hidraulika teherbírásának a határán vagy. Nem kell teletölteni mondjuk a permetezőt, pláne ha nincs annyi szőlőd(kb 0,5ha ha jól emlékszem, az kb 250liter), de ha esetleg több lesz a terület(akár saját, akár szolgáltatsz) akkor nem mindegy Neked se hogy pl 3 fordulás helyett 2-őt kell menni.Ha van egy kis időd,némi hulladék vasad meg két felni a kocsiról két kopott gumival, akkor érdemes vele elbíbelődni esetleg télen. Vagy ha véletlen valahol olcsón találsz régi, forgalomból kivont utánfutót akkor az még jobb, nem kell annyit vesződni vele, és a legkisebb is megteszi. Régen voltak kimondottan trabantokhoz gyártottak, azok is bőven megteszik.
Szia Gáborász!
A permetezom 400 literes lengyel SLEZA. Három kicsi szolom van.Kettoben a T25-sel permetezek és a harmadikban
pedig ZETOR 5611-vel.Ez év elejéig a T25 helyett BOLGAR54B lánctalpasom volt.A T25-nek problémás volt a ball sonkája,és a hidraulikája is elég jól enged lefelé.
Ezért gondolom,hogy a vontatott jobb lenne,így az állandó
porlasztó magasság mindig egyforma lenne.Ami a befordulást illeti a sorok végén nem igen hátrányos a
vontatott nekem.Most amikor írom ezeket a gondolatokat kint dorog z ég.Remélem nem ismétlodik meg a 2003-4-5-év.
Ekkor két évben egymás után elverte a szolot a jég és a harmadik évbesn se volt valami rendes termés.
Tisztelettel Kiskér.
Szia Kiskér!
Ne is mondd a jeget.Édesanyám meg egy ismerősöm is pont ezt mondta a minap, hogy nehogy csúnya vége legyen ennek a forróságnak.Itt nálunk a Mátrában (Gyöngyös mellett)már összegyűlt néhány sötetebb felhő és intenzíven villámlik.Majd kiderül mi lesz.Hány literes a permeteződ hogy inkább vontatottan jobb lenne?(lehet kérdeztem már,rémlik hogy emlitetted)Elméletileg meg gyakorlatilag is könnyebb függesztettel kanyarogni,pláne ha kevés a hely,bár ami nekem van az se olyan vészesen hosszú.Ha 3,5hl-nél nem nagyobb akkor meggondolandó az átalakítás,azt még bírnia kell.Az enyém 440 literés(belemegy a 460 éppen).Na ennyit a permetezőkről.Megyek aludni.Ahogy az előbb írtad:bő termést Neked is, mennyiségben és minőségben egyaránt.
Szia Gáborász!
Kicsit késve, de el kell mondanom, tetszik a permetezod.
Én is gondolkodtam azon,hogy át kellene csinálni a fuggesztett permetezot húzósra, csakhát eddig nem igen
szakítottam idot az átépítésre.Nálam a húzós elonyosebb mint a fuggesztett.A szolo nálunk/ Szlovákia, Léva/ is hibátlan.Kicsit ott van a félsz bennunk,hogy a nagy forróságokat majd nen koveti e valami nem kívánatos jég.
Remélkedve a jó termésben valamint a belole készult jó borokban. Tisztelettel Kiskér.
Köszönöm!
1850 üzemóra van benne, mi még csak 10ü.ó tekertünk bele :)
Akkor még ráérek.
Ha leállítom a gépet, még elég sokáig hallani hogy forog a szűrő, akkor az még jó.
A váltója viszont elég zajos menet közben (5-6-ban)
Azt nem nézte még hogy a váltónak hol van a nívója.
Nos vannak itt külömbözö adatok.olajtól függöen.elsö olaj csere.30üzem.második 60.majd 240.rendesen 120.üzem óra.ugyan akkor adagolóban is.centrifugál szürö 480.óra után mosás.adagolóba nézd sürübben mert gázolajjal higulhat.
Szerencsére nincs fertőzés, de a zöldmunkát lassan be kell fejezni hogy be ne fülledjen. Idén nemnagyon van fertőzésveszély, van olyan ismerősöm aki eddig 1 szer permetezte a szőlőt. Igaz minden nap kimegy megnézni mert nincs messze tőle,és egy összkerekes lamborghinije van és 1000 literessel permetez,szóval ha van egy eső neki nem gond utána rámenni, hamar befújja. Ha ilyen marad az idő akkor idén nemnagyon lesz komolyabb fertőzés (szerintem) aztán majd utána kiderül.
Nagyon hálás vagyok a gyors válaszért!!Ezer köszönet!Jóféle a permetező, kicsit kíméli a traktort mert vontatott, viszont néztem legutóbb hogy egy két helyen rá kell hegeszteni, mert bizony megrepedt a vázszerkezet. Ahogy látszik házi készítésű, bár lehet a gyári is elrepedt volna már. 10 éves a peremetező, 9 az alváz.
Minden rendben egyébként a földeken?(már amennyire a fagyok után egy ilyen csapadékszegény évben lehet)
Válasz #10655. hozzászólásra
Szia Gáborász
Adagolón az 5-ös a beöntő 15w40 motorolaj.Az a szintjelző csavar, amit jelöltél.Én a váltóba 85w140 olajat raktam.
Volna 2 kérdésem: Ki milyen váltóolajat szokott használni, illetve adagolóban szeretnék olajat cserélni, és azt nem tudom hogy melyik a beöntő nyílás.Ahogy olvasgattam a fórumot az jött le nekem hogy többféle adagoló is van, ezért beteszek egy képet is.Mire figyeljek oda a cserénél, van amire nagyon kell figyelni, nehogy elcsavarjam vagy eltekerjem?Nincs nagy paint-es gyakorlatom, kicsit kezdetleges a számozás. Köszönöm a segítséget!
Túl vagyok életem első aratásán, levágtuk az árpát!
Akartam videót is csinálni az aratásról de sajna későn jutott eszembe így csak ez a pár kép született a végén!
Üdv.ott van az oldalán egy csavar.jol látszik a képen.az a ellenörzö nivója.olaj csere.mikor eszedbe jut.érdemes meg nézni,mert hajlamos gázolajjal higulni.
Sziasztok! Köszi a válaszokat! Permetezés miatt eddig még nem szólta! A szárzúzást meg már megcsináltam, 8000Ft/ha szerintem nagyjából jó ár volt a szárzúzásért!
Fűtés csap?
Na erre nem gondoltunk :)
Gumigyűrűt állítólag cserélt benne az eladó, de azt mondta nem tudja milyen csap.
Akkor közcsavar lesz ha időnk engedi.
Köszönöm a felhomályosítást! :)
Igen meg van az is, csak most levettük :)
Meg lett mozgatva a tolólap, levettük.
A hidraulika cső megtelt olajjal, és utána kellett önteni 1,5L olajat a gépbe.
Szuper helyen van a hidraulika nívópálca :)
Na meg az utántöltés is nagyon jó.
25336 hozzászólás
Válasz #10689. hozzászólásra
A héten feltétlen szakítok rá időt!
Ha túl híg /gázolajos/ az olaj akkor csere.
Válasz #10688. hozzászólásra
Az olajcserét (szintellenőrzést) a használattól függően hetente ajánlott elvégezni. A T-25-ös adagolójában -tapasztalatom szerint - nem sokáig marad meg az olaj vagy felhígul a gázolajjal (gyakrabban fordul elő) vagy kiveri(ritkábban)- a silány minőségű illesztés miatt...
Válasz #10687. hozzászólásra
Az adagolójában még nem néztem az olajat :)
De már kellene.
Válasz #10686. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Elsö körben ez a legésszerübb ötletem.Én viszont cseréltem olajat az adagolóban és azóta alapjáraton szaladgál mint a hülye gyerek.
Válasz #10685. hozzászólásra
Na erre gondoltam, csak alulról fog látszódni :)
Talán holnap délután engedi az idő :)
Köszönöm!
Válasz #10684. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Mindent.Egy ronggyal alá fekszel,megtörölgeted és nagyon figyelsz.Ez amit elsőnek meg tehetsz.
Sziasztok!
Ma vettem észre hogy a bal hátsókerék elég szépen olajosodik.
A felni olajos.
Valami tippet kérnék mit nézzek meg először?
Köszönöm :)
Érdeklödöm nem tudtok-e 9.5x32-es acél felnit valahol,
bébé0 köszi a válaszokat!!! Ha esetleg elakadok kérlek segíts, majd jelentkezek.
üdv.
Válasz #10680. hozzászólásra
Üdv!
A bal oldali lehajtásnál kell jobban odafigyelni, ugyan is ott van a difizár kapcsológyűrűje, ha szétszedéskor bekapcsolod a difizárat akkor nem hullik szét a kapcsológyűrű amikor ki lesz húzva a féltengely. Összerakáskor szintén célszerű bekapcsolni a difizárat - egyszerűbb lesz összerakni és a szimeringekre is célszerű odafigyelni nehogy a féltengely megsértse azokat.
Köszönöm a választ!!
Abban segítsetek még, ha a váltóról lehúzom a féltengelyt, akkor bent a váltóban valami széteshet-e? Esetleg elmozdulhat-e? Illetvew összeszereléskor valami technikát be kell vetni pl.: difizárat bekapcsolt állapotba helyezni?
üdv.
Válasz #10678. hozzászólásra
Jó reggelt!
Köszönöm bébé0 !
Igen T25 :)
Válasz #10676. hozzászólásra
T-25-ös sebességváltó olajbetöltő-nívó nyílás
Válasz #10676. hozzászólásra
Ha a T-25-ről van szó, akkor a sebességváltó jobb oldalán elöl (képen) lehet utántölteni és egyben a nívó szerepét is betölti a nyílás...
Sziasztok!
Tudna valaki képet mutatni a sebváltó olaj betöltőről és a nívó csavarról?
Szépen morog a váltó 5-6-ban.
Meg akarom nézni van e benne elég olaj :)
Köszönöm.
Válasz #10674. hozzászólásra
Üdv!
Jól értelmeztem, hogy a lehajtást szerelted le? Ott nem fogod tudni kivenni a féltengelyt, mert a szalagfék dobja retesszel rögzítve van a féltengelyen és az általad megbontott irányba nem tudod amiatt kihúzni(oldalanként kettő darab retesz van, amit kettő-kettő zéger gyűrű rögzít, ami egyben a fékdobot is rögzíti az oldalirányú elmozdulás ellen), ha ki akarod venni a féltengelyt, akkor a váltóról kell lebontani kompletten a lehajtást... szerintem.
Szevasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni T25-ös traktor féltengelyét hogy lehet kiszerelni a váltóból. Lebontottam az oldal fogaskerék házat mozog is ki-be, de valamiben elakad és nem csúszik ki?! Talán a váltóban fogja valami? Köszi a segítséget!!!
Szia Kiskér!
Nemtudom hogy típusprobléma-e, de nekem is enged a hidraulika. Mondjuk amikor megy a traktor motorja akkor nem annyira(gondolom mert termel annyi nyomást a motor), de amikor leállított állapotban kipróbáltam, kb 5 perc alatt leengedte a kultivátort.....A 400 literes permetező már határeset...ehhez még számolom a permetező önsúlyát akkor már nagyon a hidraulika teherbírásának a határán vagy. Nem kell teletölteni mondjuk a permetezőt, pláne ha nincs annyi szőlőd(kb 0,5ha ha jól emlékszem, az kb 250liter), de ha esetleg több lesz a terület(akár saját, akár szolgáltatsz) akkor nem mindegy Neked se hogy pl 3 fordulás helyett 2-őt kell menni.Ha van egy kis időd,némi hulladék vasad meg két felni a kocsiról két kopott gumival, akkor érdemes vele elbíbelődni esetleg télen. Vagy ha véletlen valahol olcsón találsz régi, forgalomból kivont utánfutót akkor az még jobb, nem kell annyit vesződni vele, és a legkisebb is megteszi. Régen voltak kimondottan trabantokhoz gyártottak, azok is bőven megteszik.
Szia Gáborász!
A permetezom 400 literes lengyel SLEZA. Három kicsi szolom van.Kettoben a T25-sel permetezek és a harmadikban
pedig ZETOR 5611-vel.Ez év elejéig a T25 helyett BOLGAR54B lánctalpasom volt.A T25-nek problémás volt a ball sonkája,és a hidraulikája is elég jól enged lefelé.
Ezért gondolom,hogy a vontatott jobb lenne,így az állandó
porlasztó magasság mindig egyforma lenne.Ami a befordulást illeti a sorok végén nem igen hátrányos a
vontatott nekem.Most amikor írom ezeket a gondolatokat kint dorog z ég.Remélem nem ismétlodik meg a 2003-4-5-év.
Ekkor két évben egymás után elverte a szolot a jég és a harmadik évbesn se volt valami rendes termés.
Tisztelettel Kiskér.
Szia Kiskér!
Ne is mondd a jeget.Édesanyám meg egy ismerősöm is pont ezt mondta a minap, hogy nehogy csúnya vége legyen ennek a forróságnak.Itt nálunk a Mátrában (Gyöngyös mellett)már összegyűlt néhány sötetebb felhő és intenzíven villámlik.Majd kiderül mi lesz.Hány literes a permeteződ hogy inkább vontatottan jobb lenne?(lehet kérdeztem már,rémlik hogy emlitetted)Elméletileg meg gyakorlatilag is könnyebb függesztettel kanyarogni,pláne ha kevés a hely,bár ami nekem van az se olyan vészesen hosszú.Ha 3,5hl-nél nem nagyobb akkor meggondolandó az átalakítás,azt még bírnia kell.Az enyém 440 literés(belemegy a 460 éppen).Na ennyit a permetezőkről.Megyek aludni.Ahogy az előbb írtad:bő termést Neked is, mennyiségben és minőségben egyaránt.
Szia Gáborász!
Kicsit késve, de el kell mondanom, tetszik a permetezod.
Én is gondolkodtam azon,hogy át kellene csinálni a fuggesztett permetezot húzósra, csakhát eddig nem igen
szakítottam idot az átépítésre.Nálam a húzós elonyosebb mint a fuggesztett.A szolo nálunk/ Szlovákia, Léva/ is hibátlan.Kicsit ott van a félsz bennunk,hogy a nagy forróságokat majd nen koveti e valami nem kívánatos jég.
Remélkedve a jó termésben valamint a belole készult jó borokban. Tisztelettel Kiskér.
Válasz #10666. hozzászólásra
De ha lecseréled benne az olajat onantol kezdve tudod követni, évente egyszer cserélsz és jó napot.
Válasz #10666. hozzászólásra
Nem tudom.nekem t16os van.annak is van sebbváltó hátulján.t25nek is van biztos.vagy könyv szerint liter.
Válasz #10665. hozzászólásra
Köszönöm!
1850 üzemóra van benne, mi még csak 10ü.ó tekertünk bele :)
Akkor még ráérek.
Ha leállítom a gépet, még elég sokáig hallani hogy forog a szűrő, akkor az még jó.
A váltója viszont elég zajos menet közben (5-6-ban)
Azt nem nézte még hogy a váltónak hol van a nívója.
Válasz #10664. hozzászólásra
Nos vannak itt külömbözö adatok.olajtól függöen.elsö olaj csere.30üzem.második 60.majd 240.rendesen 120.üzem óra.ugyan akkor adagolóban is.centrifugál szürö 480.óra után mosás.adagolóba nézd sürübben mert gázolajjal higulhat.
Sziasztok!
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
Kutya meleg van a Vlagyiban
Kérdezném: adagolóban, motorban mennyi üzemóránként kellene olajat cserélni?
/A gép csak kocsizik, nem talajmunkázik/
Válasz #10662. hozzászólásra
Válasz #10657. hozzászólásra
Jó a válaszod.5-ös.talán annyit tennék hozzá mindegy milyen motor olaj.csak olaj legyen.legtöbbször amit a motorban teszünk azt az adagolóba is.
Szerencsére nincs fertőzés, de a zöldmunkát lassan be kell fejezni hogy be ne fülledjen. Idén nemnagyon van fertőzésveszély, van olyan ismerősöm aki eddig 1 szer permetezte a szőlőt. Igaz minden nap kimegy megnézni mert nincs messze tőle,és egy összkerekes lamborghinije van és 1000 literessel permetez,szóval ha van egy eső neki nem gond utána rámenni, hamar befújja. Ha ilyen marad az idő akkor idén nemnagyon lesz komolyabb fertőzés (szerintem) aztán majd utána kiderül.
Válasz #10659. hozzászólásra
Szőlőben rendben van a kékfrankost folyamatosan hajtogatjuk a vezérdrótra.Fertőzés veszély talán nincs remélem.És nálad?
Szia Sanyi!
Nagyon hálás vagyok a gyors válaszért!!Ezer köszönet!Jóféle a permetező, kicsit kíméli a traktort mert vontatott, viszont néztem legutóbb hogy egy két helyen rá kell hegeszteni, mert bizony megrepedt a vázszerkezet. Ahogy látszik házi készítésű, bár lehet a gyári is elrepedt volna már. 10 éves a peremetező, 9 az alváz.
Minden rendben egyébként a földeken?(már amennyire a fagyok után egy ilyen csapadékszegény évben lehet)
Válasz #10656. hozzászólásra
Jó permeteződ van
Válasz #10655. hozzászólásra
Szia Gáborász
Adagolón az 5-ös a beöntő 15w40 motorolaj.Az a szintjelző csavar, amit jelöltél.Én a váltóba 85w140 olajat raktam.
Szia Sanyi!
![permetező](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120701214805_P1010412.JPG)
![permetező](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120701214905_P1010413.JPG)
![permetező](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120701215101_P1010416.JPG)
Ígértem képet a permetezőről.Ahogy felszereltem elkezdett esni, megtölteni már nem kellett...szóval felhő az nincs hozzá, legközelebb az is lesz.
A házat ne nézd, már folyamatban a pucolása(pont ez hiányzik a szőlő mellé, de valamikor ezt is meg kell csinálni)
Sziasztok!
![adagoló](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120701214357_szamos.JPG)
Volna 2 kérdésem: Ki milyen váltóolajat szokott használni, illetve adagolóban szeretnék olajat cserélni, és azt nem tudom hogy melyik a beöntő nyílás.Ahogy olvasgattam a fórumot az jött le nekem hogy többféle adagoló is van, ezért beteszek egy képet is.Mire figyeljek oda a cserénél, van amire nagyon kell figyelni, nehogy elcsavarjam vagy eltekerjem?Nincs nagy paint-es gyakorlatom, kicsit kezdetleges a számozás. Köszönöm a segítséget!
Túl vagyok életem első aratásán, levágtuk az árpát!
Akartam videót is csinálni az aratásról de sajna későn jutott eszembe így csak ez a pár kép született a végén!
Válasz #10633. hozzászólásra
Üdv.ott van az oldalán egy csavar.jol látszik a képen.az a ellenörzö nivója.olaj csere.mikor eszedbe jut.érdemes meg nézni,mert hajlamos gázolajjal higulni.
Válasz #10650. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Hát igen! De ők tudják h mikor akarnak permetezni!
Vagy lehet megcsinálják kézzel, de akkor jó kis munka elébe néznek!
Válasz #10649. hozzászólásra![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
Szia.
Pedig már szezon van a javából.
Válasz #10639. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Sziasztok! Köszi a válaszokat! Permetezés miatt eddig még nem szólta! A szárzúzást meg már megcsináltam, 8000Ft/ha szerintem nagyjából jó ár volt a szárzúzásért!
Válasz #10647. hozzászólásra
Szia sanyi74!
Fűtés csap?
Na erre nem gondoltunk :)
Gumigyűrűt állítólag cserélt benne az eladó, de azt mondta nem tudja milyen csap.
Akkor közcsavar lesz ha időnk engedi.
Köszönöm a felhomályosítást! :)
Válasz #10646. hozzászólásra
Szia Pakesz!
Az a gépnek a fűtéscsap gumigyűrűt kell cserélni vagy rakjál helyette közcsavart.
Sziasztok!
Mezőgazdasági és erdészeti gépkezelői jogosítvány.
Van valakinek?
Ki kéri számon?
Ok. Köszönöm!
Válasz #10643. hozzászólásra
Adásvételivel igen.
Szia Gábor Gábor!
Szálára is megoldható?
/céges a Vlagyi, és jövő évben lehet hogy kellene./
T 25 ös tárcsa elado.160 cm széles 46 os lapokkal. 175 E ft. Érd:70 3736221 Egydi méretben is.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120627152445_P1010536.JPG)
Válasz #10640. hozzászólásra
Szia!
Igen meg van az is, csak most levettük :)
Meg lett mozgatva a tolólap, levettük.
A hidraulika cső megtelt olajjal, és utána kellett önteni 1,5L olajat a gépbe.
Szuper helyen van a hidraulika nívópálca :)
Na meg az utántöltés is nagyon jó.