Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Beszoptam! 2 fajta adagoló van a kicsikéhez! Én meg megvettem a másik fajtát!
Úgyan úgy méz ki mind a kettő,csak akkor láttod hogy milyen kell ha leveszed a gépröl!
Hali! A hidraulika vez. tömbben csak az a két papírtömítés van amit a javítókészletben is adnak, vagy rejtőzik még valami a belsejében is? A papír tömítést már kicseréltem de még mindig szépen nyomja ki az olajat a tetején az egyik csavar mellett.
Válasz #9275. hozzászólásra
Patent!Ezért használják az UE28-asokat az erdőn.Talán a régebbi tipusu LKT az ellenfele,mert az ujabbak a dupláját fogyasztják majdnem.
Válasz #9272. hozzászólásra
Hali!Nekem a szegecs feje a motor fele nézett.Ma felhívtam az INTERUSZT és azt mondták,hogy az agy nagyobbik felének a lendkerék fele kell nézni.Így passzol.Fordítva eléri a csőtengelyt és a szegecsek elérik a nyomólapot ami koptatta őket.
Válasz #9251. hozzászólásra
Hali! mérjétek ki,ezt a helyszinen látni igazán,azt irod beleért a cső,de az elözményekben meg azt irtad ,hogy mozgott a cső,volt már ez elött szétszedve? ha nem akkor jó volt benne.Az 50-80 mtz nél a váltó felé van.Ki szoktuk esztergálni kuposra a furatot ,hogy jobban összekapjon.A 25-ös nél most nem ugrik be ,hogyan van.De a szegecs feje van a váltó felé.
Sajnos nem sikerült! Egy nagyobb szőlészet is fülest kapott erről a szőlőről és még előttünk lecsapott rá! Mire oda jutottunk hogy tárgyalhatunk addigra a másikkal már megállapodtak! Sajnos ez van, pedig szívesen csináltuk volna!
Most jutott eszembe hogy még létezik egy olyan magyar csoda hogy Dutra UE28! Igaz hogy öregebb a vlagyiknál de a terepjáró képessége az nagyon jó! AZ MTZ 50 - eket alázza!
Erdőre a legideálisabb egy VTZ 3 hengeres lenne, kis fordulaton is nagy nyomatéka van. Üresen még könnyű a gép, ilyenkor oda kell figyelni, hogy hol és hogyan megy vele a sofőr, de megterhelve pl. sárban szerintem megállíthatatlan ..T30-ből kiindulva.
Ugyebár terhelve meg lesz a súly és a más gépekhez képest e traktorok vékonyabb kereke sárban jobban fog.
Persze a sebességi fokozatokra oda kell figyelni, jó sebességi fokozattal nagyon sokat el tudna ezekkel a kis gépekkel húzni!
Én pl. sárban 20-24 q fával 3. sebességi fokozatban haladok. Persze ismert terepen, minimális emelkedőkön.
2 tonnát még a T25 is simán elhúz! És 2-2,5 tonnákkal járok az erdőn vele hegyre le hegyre fel! És még 3 év alatt egyszer nem kellet kihúzni sehonnan pedig aztán vannak hegyek-völgyek felénk! Japánt vagy kínait ne vegyél hiába erősek nincs meg a súlyuk hozzá, erdőn nem hasznuk van! De ha minden áron ragaszkodsz a 4×4 hez akkor ahogy előttem is írták T30 vagy VTZ, de akkor meg már ha az árakat nézem akkor inkább VTZ!
Hallihó!Köszönöm a válaszokat.Nekem erdőre kellene.Tehát egy utánfutót kellene elhúznia kb. 2000 kiló fával megrakva és a 4x4 elengedhetetlen.Napi munkára kell.A válaszokat köszönöm tisztelettel:Pedro
Halliho üdvözlök mindenkit.Mint kezdő traktoros (traktor vásárló)érdeklődnék hogy a T25-öst meg lehet-e csinálni 4x4-esre?Ha nagy lenne a költség helyette milyen tipusú 4x4-est érdemes venni? A tz4k nem eredeti hanem erősebb motorral és széles vagy dupla (azaz 8)kerékkel nem esne szét?Válaszokat tisztelettel megköszönöm:Pedropeti
Válasz #9247. hozzászólásra
Szia!
Igen kb 1000-es fordulat felet nem volt gond. Alatta össze vissza járt!
Soros jobb lett volna, de nem volt. Akor gondoltam jó lesz ez is!
Írtad hogy mikora telt meg gázolajal. Azt nem igazán értem! Nekem csak az alapjárat járt össze visza!
Üdv!Szerintetek T30-ason a kuplungtárcsa magasabbik agyrészének a motor vagy a sebválltó fele kell állni?Amit szétszedtünk a váltó fele állt,de a csőtengely belemart és a szerkezet is koptatta az agy felfogató szegecseket.Köszi!
Válasz #9247. hozzászólásra
Hali! Igy szolott bejelezni az adagoló. kb:1000-es fordulaton és feljebb,szépen jár . Ha meg alacsonyabra rakod sétál,képes még 500-fordulatot is ingadozni. Van hogy az olaj helyre hozza, de ha már nagyon kopott nem bírja, ez az átka a kör adagolónak. Ha hosszú távra van nálad a gép ,jobban jártál volna a sorossal.FÖLEG az utángyártott még anyit sem fog kibirni mint az eredeti.Mennyi üzemoránként telt meg az adagolód gázolajal, ugy hogy nyomta ki a tetején az anyagot?
Az előző tulaj soha nem rakott bele olajat( pedig nagy traktoros család volt). Mi amikor megvettük ezt pótoltuk, de szerintem már elkopot benne valami! Amúgy folyamatosan felpörög majd leesik az alapjárat. Lehet így is használni de zavart hogy ha nem adtam neki meg egy bizonyos fordulatót akor fel le járt az alapjárat!
Szeretnék hozzá vásárolni eszközöket(eke-2-es,1-tengelyes potkocsi) ha valaki tudna segiteni milyet és hol érdemes nézegetni ill tud eladot azt nagyon megköszöném,vagy az uj géphez jótanácsot adni azt is ! :)
Nagyon jónak tünik egyébként jo motor uj gumik,és nem tetszet az indulása vettem rá egy cseh áttátes öninditot ne tudjátok meg hogy indul még izzitani sem kell pedig olyan hengerfej van rajta amiben benne van az izzito gyertya! Jobban indul mint egy személy auto!
Válasz #9234. hozzászólásra
Sajnos még nem tudtuk összetolni,mert nem engedtek el szabira.Pedig meg van hozzá minden.Van olyan alkatrész amiből több is van.A benne lévő seegergyűrűket cserélni kell, erősebbre mert egyszer használatosak.
Eladásra kínálok T-25 főtengelyt, 2db hajtókart, és hozzá tartozó hengerhüvelyt párban dugókkal. A motor megszorult, én komplett felújítottam, főtengelyt köszörülni kell véleményem szerint ennyi baja lehetett.
Fel kell bakolni! Kereket levenni. A fékházat a véglehajtással levenni. Külön, természetesen! Féknél a fedél levétele után lehet lecsavarni az anyákat. Féktengelynél egy kupos csavar van.Ha olaj is van a házban, szimmering csere is lesz!
25336 hozzászólás
Válasz #9287. hozzászólásra
Nagy franc kandúr
Válasz #9286. hozzászólásra
Bízok benne Már szívesen ma felszereltem volna, de hátha elijesztem a havat
Válasz #9286. hozzászólásra
kiköpött ugyanijen az én macskámis
Üdv.Most a hétvégén kilehet próbálni a tolólapot akinek van a gépéhez.
Válasz #9279. hozzászólásra
Köradagolóból is két fajta van, az egyik alá kell egy kb. 1-1,5 centi vastag közdarab.
Válasz #9279. hozzászólásra
Mi nem egyezik meg
Válasz #9198. hozzászólásra
Üdv Sajnos a váltóhoz nem tudok hozzá szólni
És most.
Így nézet ki.
Beszoptam! 2 fajta adagoló van a kicsikéhez! Én meg megvettem a másik fajtát!
Úgyan úgy méz ki mind a kettő,csak akkor láttod hogy milyen kell ha leveszed a gépröl!
Válasz #9277. hozzászólásra
Van benne 1-1 gumigyűrű a vezérlő karoknál.
Hali! A hidraulika vez. tömbben csak az a két papírtömítés van amit a javítókészletben is adnak, vagy rejtőzik még valami a belsejében is? A papír tömítést már kicseréltem de még mindig szépen nyomja ki az olajat a tetején az egyik csavar mellett.
Válasz #9275. hozzászólásra
Patent!Ezért használják az UE28-asokat az erdőn.Talán a régebbi tipusu LKT az ellenfele,mert az ujabbak a dupláját fogyasztják majdnem.
MTZ82 --UE.28 ERŐPROBA !!!!http://youtu.be/XHKQEhYBaMY
Kész lett ma a gép! Sebválltó,kuplung patentul működik.Köszi a segítségeket!!
Válasz #9272. hozzászólásra
Hali!Nekem a szegecs feje a motor fele nézett.Ma felhívtam az INTERUSZT és azt mondták,hogy az agy nagyobbik felének a lendkerék fele kell nézni.Így passzol.Fordítva eléri a csőtengelyt és a szegecsek elérik a nyomólapot ami koptatta őket.
Válasz #9251. hozzászólásra
Hali! mérjétek ki,ezt a helyszinen látni igazán,azt irod beleért a cső,de az elözményekben meg azt irtad ,hogy mozgott a cső,volt már ez elött szétszedve? ha nem akkor jó volt benne.Az 50-80 mtz nél a váltó felé van.Ki szoktuk esztergálni kuposra a furatot ,hogy jobban összekapjon.A 25-ös nél most nem ugrik be ,hogyan van.De a szegecs feje van a váltó felé.
Válasz #9270. hozzászólásra
Sajnos nem sikerült! Egy nagyobb szőlészet is fülest kapott erről a szőlőről és még előttünk lecsapott rá! Mire oda jutottunk hogy tárgyalhatunk addigra a másikkal már megállapodtak! Sajnos ez van, pedig szívesen csináltuk volna!
ÖSzabi na hogyan sikerült a tárgyalás?
Valakinek esetleg nincs javításija T-25--höz?
Járt már úgy valaki, hogy elkopott az önindítóban a mágneskapcsoló axiális tengelye?
Válasz #9256. hozzászólásra
De a javitás majdnem hogy úgyan ott van! ezért inkább egy újat vettem!
Válasz #9260. hozzászólásra
Most jutott eszembe hogy még létezik egy olyan magyar csoda hogy Dutra UE28! Igaz hogy öregebb a vlagyiknál de a terepjáró képessége az nagyon jó! AZ MTZ 50 - eket alázza!
Erdőre a legideálisabb egy VTZ 3 hengeres lenne, kis fordulaton is nagy nyomatéka van. Üresen még könnyű a gép, ilyenkor oda kell figyelni, hogy hol és hogyan megy vele a sofőr, de megterhelve pl. sárban szerintem megállíthatatlan ..T30-ből kiindulva.
Ugyebár terhelve meg lesz a súly és a más gépekhez képest e traktorok vékonyabb kereke sárban jobban fog.
Persze a sebességi fokozatokra oda kell figyelni, jó sebességi fokozattal nagyon sokat el tudna ezekkel a kis gépekkel húzni!
Én pl. sárban 20-24 q fával 3. sebességi fokozatban haladok. Persze ismert terepen, minimális emelkedőkön.
Válasz #9265. hozzászólásra
Pótkocsin a 2 tonna az meg se kottyan a Vlagyinak. Apám már hozott haza függesztett szállítóládán is 9q szenet a T-30-as-al.
Válasz #9260. hozzászólásra
http://youtu.be/WLRifTOUoyc
Én ezt a kocsit húzgálom! Erre kb 2-2,5 m3 fa fér fel és eddig gondom még nem volt vele!
Válasz #9260. hozzászólásra
2 tonnát még a T25 is simán elhúz! És 2-2,5 tonnákkal járok az erdőn vele hegyre le hegyre fel! És még 3 év alatt egyszer nem kellet kihúzni sehonnan pedig aztán vannak hegyek-völgyek felénk! Japánt vagy kínait ne vegyél hiába erősek nincs meg a súlyuk hozzá, erdőn nem hasznuk van! De ha minden áron ragaszkodsz a 4×4 hez akkor ahogy előttem is írták T30 vagy VTZ, de akkor meg már ha az árakat nézem akkor inkább VTZ!
szerintem meg egy 50 mtz az megoldaná a problémát árase tul nagy és lehet hogy töbetis elbirna.
Válasz #9260. hozzászólásra
Hali! semmi esetre se vegyél japit vagy kínait!!! Szerintem T-30as vagy vtz a megoldás a munkádra.ezekhez olcsó az alkatrész,és VAN!
Válasz #9257. hozzászólásra
Esetleg valami japánt? Persze attól is függ hogy mennyi a kereted.
Hallihó!Köszönöm a válaszokat.Nekem erdőre kellene.Tehát egy utánfutót kellene elhúznia kb. 2000 kiló fával megrakva és a 4x4 elengedhetetlen.Napi munkára kell.A válaszokat köszönöm tisztelettel:Pedro
Válasz #9257. hozzászólásra
Hello! Nem mindegy hogy neked mire kell a gép!)Szántóra vagy kiskertbe vagy gyümölcsösbe)
Válasz #9257. hozzászólásra
a T25 erösebb mint t4k méghanem öszkerekesis számit a felhaszálás mert iciripiciri kertre a t4 a nyerö
Halliho üdvözlök mindenkit.Mint kezdő traktoros (traktor vásárló)érdeklődnék hogy a T25-öst meg lehet-e csinálni 4x4-esre?Ha nagy lenne a költség helyette milyen tipusú 4x4-est érdemes venni? A tz4k nem eredeti hanem erősebb motorral és széles vagy dupla (azaz 8)kerékkel nem esne szét?Válaszokat tisztelettel megköszönöm:Pedropeti
Válasz #9253. hozzászólásra
Ha ez volt a gond akkor lehet h elég lett volna csak adagoló elemet cserélni és feltenni egy padra!
Válasz #9245. hozzászólásra
Az új áttételes önindítót nemárt bezsírozni felrakás előtt.:)
Süt a nap ma nem szerelünk! Irány horgászni!
:-)
Válasz #9247. hozzászólásra
Szia!
Igen kb 1000-es fordulat felet nem volt gond. Alatta össze vissza járt!
Soros jobb lett volna, de nem volt. Akor gondoltam jó lesz ez is!
Írtad hogy mikora telt meg gázolajal. Azt nem igazán értem! Nekem csak az alapjárat járt össze visza!
Válasz #9249. hozzászólásra
Igen a régi adagolómmal voltak ilyen gondok! Remélem az újal nem lesz!
Üdv!Szerintetek T30-ason a kuplungtárcsa magasabbik agyrészének a motor vagy a sebválltó fele kell állni?Amit szétszedtünk a váltó fele állt,de a csőtengely belemart és a szerkezet is koptatta az agy felfogató szegecseket.Köszi!
Válasz #9247. hozzászólásra
Hali! Igy szolott bejelezni az adagoló. kb:1000-es fordulaton és feljebb,szépen jár . Ha meg alacsonyabra rakod sétál,képes még 500-fordulatot is ingadozni. Van hogy az olaj helyre hozza, de ha már nagyon kopott nem bírja, ez az átka a kör adagolónak. Ha hosszú távra van nálad a gép ,jobban jártál volna a sorossal.FÖLEG az utángyártott még anyit sem fog kibirni mint az eredeti.Mennyi üzemoránként telt meg az adagolód gázolajal, ugy hogy nyomta ki a tetején az anyagot?
Válasz #9247. hozzászólásra
Bocs! Gondolom a régi adagolónál volt.
Válasz #9247. hozzászólásra
Hali!Ez a jelenség az új adagolónál van vagy a réginél?
Válasz #9237. hozzászólásra
Szia!
Az előző tulaj soha nem rakott bele olajat( pedig nagy traktoros család volt). Mi amikor megvettük ezt pótoltuk, de szerintem már elkopot benne valami! Amúgy folyamatosan felpörög majd leesik az alapjárat. Lehet így is használni de zavart hogy ha nem adtam neki meg egy bizonyos fordulatót akor fel le járt az alapjárat!
Szeretnék hozzá vásárolni eszközöket(eke-2-es,1-tengelyes potkocsi) ha valaki tudna segiteni milyet és hol érdemes nézegetni ill tud eladot azt nagyon megköszöném,vagy az uj géphez jótanácsot adni azt is ! :)
Nagyon jónak tünik egyébként jo motor uj gumik,és nem tetszet az indulása vettem rá egy cseh áttátes öninditot ne tudjátok meg hogy indul még izzitani sem kell pedig olyan hengerfej van rajta amiben benne van az izzito gyertya! Jobban indul mint egy személy auto!
Válasz #9242. hozzászólásra
Köszönöm!!!!
Ismerkedek vele
Válasz #9234. hozzászólásra
Sajnos még nem tudtuk összetolni,mert nem engedtek el szabira.Pedig meg van hozzá minden.Van olyan alkatrész amiből több is van.A benne lévő seegergyűrűket cserélni kell, erősebbre mert egyszer használatosak.
Válasz #9238. hozzászólásra
Hali.
Motorba: 7 liter 15w-40w motorolaj.
Légszűrőházba: 1 liter motorolaj.
Váltóba: 10 liter hajtóműolaj.
Lehajtásokba hátul oldalanként: 1,5 liter hajtóműolaj.
Hidraulika szivattyú hajtásházába: 3deciliter hajtóműolaj.
Adagoló hajtásháza: 1deci motorolaj.
Eladásra kínálok T-25 főtengelyt, 2db hajtókart, és hozzá tartozó hengerhüvelyt párban dugókkal. A motor megszorult, én komplett felújítottam, főtengelyt köszörülni kell véleményem szerint ennyi baja lehetett.
Válasz #9239. hozzászólásra
Fel kell bakolni! Kereket levenni. A fékházat a véglehajtással levenni. Külön, természetesen! Féknél a fedél levétele után lehet lecsavarni az anyákat. Féktengelynél egy kupos csavar van.Ha olaj is van a házban, szimmering csere is lesz!