Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sanyi! Érdemes lenne venned a traktorra különböző fényvisszaverő matricákat, azok szerintem nagyon hatásosak lennének! Jól is nézne ki a traki tőle!
A munkagépet is érdemes lenne felmatricázni! http://www.aczelauto.hu/index.php?l=&kat=810
Vagy venni kis helyzetjelző lámpákat, azzal körbeszerelni.
Válasz #7931. hozzászólásra
Ez igaz amit irtok!Közlekedési fel.beszéltem velük és azt mondták a rendőr nem büntet csak szól hogy vegyem le.A gépemet nem lehet levizsgáztatni sajnos,szabály az szabály.
Bekötöttem a ventilátort is a fűtésnél..őszintén szólva nem hittem volna, hogy ilyen nagy ereje van! Hatalmas szívóerő és fújás! Mint valami hajszárító. Ajánlani tudom mindenkinek! (Mármint nem hajszárítóként , hanem fűtésként! )
Azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy gyártok valami hasonló mellső felfüggesztést a T30-asra..Utána hozzáalakítanám a tolólapot.
Bár ezek még nagyon későbbi tervek, csak filózgatok rajta, hogy hogyan lehetne a legpraktikusabban megcsinálni. De ez a gyári szerkezet kiváló ötlet. Bár az alsó emelőkarokat nem lehet szét illetve össze állítani, hanem ezek fixen vannak.
Üdv.!
Elkészültem a felfogató szerkezettel is, így már csak az elektromos része és a lefestésük van már csak vissza.
Úgy oldottam meg, hogy a tartó szerkezetet fent hagyom, csak a fűtőmotort veszem le télig. Bár elég stabilan sikerült megcsinálni a tartószerkezetét, de lehet, hogy még valahonnan majd még megfogatom. De szerintem elég lesz ez így is.
Rakok fel pár képet a munkámról:
Üdv nektek!
Azoktól szeretném megkérdezni akik nyithatóra csinálták a hátsó ablakot hogy kb menyibe jönne ki ugy hogy mindenből ujjat kell vegyek! (ablak keret ,üveg, gumi, ablakteleszkóp, alsó kisablak üveg)
Ezzel a gémmel olyan 3-4 mázsát lehet vinni nyugodtan, olyan talajon amilyenen a géppel el bírsz menni.
Inkább akkor nyekken majd a gém, ha földet tursz vele, vagy villázol és tolod mint őrült, és oldalirányú terhelést fog kapni. De megoldható ez is !
Egy mtz re én azért erősebb gémet tennék.
Ez 90x50x4 es zártszelvényből van.
Emeltem már vele 10 mázsát, de akkor már meg sem tudtam moccanni a kisgéppel, mert éppencsakhogy érte a földet a hátsókerék.
Arra gondoltam, hogy a legjobban az akkumulátor doboz bal oldali elejére fel tudnék rögzíteni egy tartót, bár lehet, hogy gumibakkal lenne jó, hogy enyhítse a rázkódást. Na majd kiagyalom
Már megcsináltam mindent, de most a fűtőmotor felrögzítését nem sikerül praktikusan kitalálni..Pedig már csak az lenne vissza. Olyan tartó konzolt szeretnék, ami stabilan fogja tartani és nem lesz nagy a rezgése. Szeretném úgy megoldani, hogy a tartókonzolt le lehessen venni, vagy ha olyan helyre fel tudom hegeszteni a konzolt, hogy nem túl kirívó, akkor fix-en is felraknám.
Válasz #7908. hozzászólásra
Hali! Mekkora sulyt tudsz emelni ezzel a gemmel? Ha egyenetlen terepen mesz sullyal, akkor nem csavarodik ide-oda a gem??? Csak azert erdeklodok, mert egy ilyesmi rakodo lesz az mtz-re rafaragva nalam. Haver meg aggodalmaskodik , hogy 10q-nal csavarodni fog. Mivel a gem oldalankent 20-25 centivel kijjebb all, mint a traki oldalmerevitese.
Télre felkészülve (bár hol van az még..) megcsináltam előre a fűtést, hogy ne akkor kelljen csinálgatni. Még nem vagyok teljesen kész, de pár kép a tervről: Akár lehetne ez a módszer is, hogy simán a csövet vezetem be a fülkébe, viszont télen fel szoktam rakni a fojtó tárcsát a ventilátorhoz, így nem fújja olyan sebesen a levegőt. Ezért közbe építem a kabin gyári fűtőventilátorát, aminek jó lökete van. A gégecső szívó részét így ott helyezem ez , ahol a legforróbb levegőt tudja szívni. (Szerintem a kipufogó csonk és a hengerek közötti részen a legmelegebb a levegő) A fülkében felhozom a műszerfalig a bejövő ágat, onnét mehet a levegő.
Válasz #7899. hozzászólásra
Steva.Én 450-es teleszkópot raktam.De nem volt benne gyárilag,Habinál vettem van nekik még 610-es is.Ablak üveg van nekik és hozzá való gumi is.
Sziasztok. Mekkora, vagy minek a teleszkópját tettétek be a hátsó ablak kitámasztásához? Most vettem egy T-25A-t, csak hiányzik a hátsó üveg, ezért nem tudom milyen erős teló kell hozzá. Zötyögős úton, nem csapódik le, mert gondolkozok kitámasztósra, szárnyas anyával. Nem vagyok maximalista, csak épp egy üveg nélküli ablakot, csinálok meg nyithatóra.
Üdvözlöm az urakat..A vlagyit úgy kell széjjelhúzni hogy a kis nyíláson oldalról azt a lemezt amin a rugótányérok vannak le kell csavarozni a nyomólapról.Aztán pikk-pakk széjjeljön.Összefelé ugyanígy..Központosító használata nélkül.. Kipufogó sípot meg elég ha egy hármas lemezt megfúrkálunk pár helyen 3,5ös fúróval és beleütjük a végébe..Kb egy 15centi hosszú lemezt...
Még én se próbáltam, de már gondoltam rá, hogy lehetne kíváncsiságból csinálni valami egyszerűt, valami levehetőt természetesen. Mert jobb az , ha minél csendesebb
Bár nálam a difi szól sajnos, így nekem elég az a fütty szó.
Csak figyelj az összerakásnál,mert a szerkezet bordamérete egyforma a tárcsáéval.ha nincs bordás központosítod könnyen elgörbítheted a tárcsát,(az enyém is a kukában végezte)ezért írtam hogy a nyeles tengelyt tedd bele a kuplungba és úgy told össze.
Köszi szépen, sikerűlt mgoldanom,igaz hogy nem így hanem az adagoló oldalon a szerelőnyíláson keresztűl megbontottam a kuplung szerkezetett -lendkerék(6db)csavar eltávolítása után szét tudtam húzni.
25336 hozzászólás
Sanyi! Érdemes lenne venned a traktorra különböző fényvisszaverő matricákat, azok szerintem nagyon hatásosak lennének! Jól is nézne ki a traki tőle!
A munkagépet is érdemes lenne felmatricázni!
http://www.aczelauto.hu/index.php?l=&kat=810
Vagy venni kis helyzetjelző lámpákat, azzal körbeszerelni.
12/2007IRM.Villogó használata.
Vagy nem villogna ha nem folyamatosan világítana ehhez mit szóltok ?
Legszívesebben csinálnák egy felvételt,hogy mi történik a főúton este.
Válasz #7932. hozzászólásra
Azért félek egy kicsit,de az autósok nem veszik figyelembe a lassú járművet a főúton.Vagy kapcsolgassam a munkalámpát?
Válasz #7931. hozzászólásra
Ez igaz amit irtok!Közlekedési fel.beszéltem velük és azt mondták a rendőr nem büntet csak szól hogy vegyem le.A gépemet nem lehet levizsgáztatni sajnos,szabály az szabály.
Ez engem is érdekelne bár én is úgy tudom hogy engedélyköteles .
Válasz #7930. hozzászólásra
Police biztos.
Válasz #7930. hozzászólásra
Ezért nem büntetnek a rend őrei?? Ugytudom hogy ha nincs beleírva a forgalmiba akkor bünti jár érte!
Most már észre vesznek szürkületbe és este!Talán?
Bekötöttem a ventilátort is a fűtésnél..őszintén szólva nem hittem volna, hogy ilyen nagy ereje van! Hatalmas szívóerő és fújás! Mint valami hajszárító. Ajánlani tudom mindenkinek! (Mármint nem hajszárítóként , hanem fűtésként! )
Azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy gyártok valami hasonló mellső felfüggesztést a T30-asra..Utána hozzáalakítanám a tolólapot.
Bár ezek még nagyon későbbi tervek, csak filózgatok rajta, hogy hogyan lehetne a legpraktikusabban megcsinálni. De ez a gyári szerkezet kiváló ötlet. Bár az alsó emelőkarokat nem lehet szét illetve össze állítani, hanem ezek fixen vannak.
Válasz #7925. hozzászólásra
Az gáz!
Válasz #7924. hozzászólásra
Nem semmi vagy!
Válasz #7923. hozzászólásra
Hát nem sok jó! Bent voltam! Nincs nekik csak a hátsó nagy szélvéddő! A kicsi meg a hátsó keret nincs nekik! ugyhogy valamit ki kell találjak.
Üdv.!
Elkészültem a felfogató szerkezettel is, így már csak az elektromos része és a lefestésük van már csak vissza.
Úgy oldottam meg, hogy a tartó szerkezetet fent hagyom, csak a fűtőmotort veszem le télig. Bár elég stabilan sikerült megcsinálni a tartószerkezetét, de lehet, hogy még valahonnan majd még megfogatom. De szerintem elég lesz ez így is.
Rakok fel pár képet a munkámról:
Válasz #7922. hozzászólásra
Szeva.Valami eredmény?
Válasz #7919. hozzászólásra
Igen igazad van! Viszonyitásnak jó! Néztem a habinál is de ott nem igazán találtam! Lehet hogy ma beugrok hozájuk és megkérdezem!
Válasz #7919. hozzászólásra
21:30.Nyomtam a traktornak a szőlőben,permeteztem csak most néztem meg a fórumot.
Válasz #7919. hozzászólásra
Ez igaz!Már nézegetem ezt a listát kb 1 hete.
Válasz #7918. hozzászólásra
Hú teljes mértékben igazad van, nem figyeltem a dátumra.
De viszonyítás képpen jó!
Válasz #7917. hozzászólásra
Ez 2010-es ár!Azóta változtak.
Válasz #7916. hozzászólásra
Üdv.!
A Hanki-ker alkatrész listáján van pár ár, pl. a Hátsó üveg NAGY kiskerárban 8500 ft, az ablakteleszkóp 1450 ft, de itt megnézheted ezeket:
http://www.hanki-ker.hu/alkatreszek/pdf/t-25_alkatreszek.pdf
Üdv nektek!
Azoktól szeretném megkérdezni akik nyithatóra csinálták a hátsó ablakot hogy kb menyibe jönne ki ugy hogy mindenből ujjat kell vegyek! (ablak keret ,üveg, gumi, ablakteleszkóp, alsó kisablak üveg)
Válasz #7914. hozzászólásra
Nekem ilyen lesz a gepen, csak 20 evesbe...
Válasz #7909. hozzászólásra
Szia!
Ezzel a gémmel olyan 3-4 mázsát lehet vinni nyugodtan, olyan talajon amilyenen a géppel el bírsz menni.
Inkább akkor nyekken majd a gém, ha földet tursz vele, vagy villázol és tolod mint őrült, és oldalirányú terhelést fog kapni. De megoldható ez is !
Egy mtz re én azért erősebb gémet tennék.
Ez 90x50x4 es zártszelvényből van.
Emeltem már vele 10 mázsát, de akkor már meg sem tudtam moccanni a kisgéppel, mert éppencsakhogy érte a földet a hátsókerék.
Válasz #7912. hozzászólásra
Arra gondoltam, hogy a legjobban az akkumulátor doboz bal oldali elejére fel tudnék rögzíteni egy tartót, bár lehet, hogy gumibakkal lenne jó, hogy enyhítse a rázkódást. Na majd kiagyalom
Válasz #7911. hozzászólásra
Gumibak az lenne a megoldás nem?
Válasz #7910. hozzászólásra
Már megcsináltam mindent, de most a fűtőmotor felrögzítését nem sikerül praktikusan kitalálni..Pedig már csak az lenne vissza. Olyan tartó konzolt szeretnék, ami stabilan fogja tartani és nem lesz nagy a rezgése. Szeretném úgy megoldani, hogy a tartókonzolt le lehessen venni, vagy ha olyan helyre fel tudom hegeszteni a konzolt, hogy nem túl kirívó, akkor fix-en is felraknám.
Válasz #7906. hozzászólásra
Ez a megoldás nagyon jó lesz!:)
Válasz #7908. hozzászólásra
Hali! Mekkora sulyt tudsz emelni ezzel a gemmel? Ha egyenetlen terepen mesz sullyal, akkor nem csavarodik ide-oda a gem??? Csak azert erdeklodok, mert egy ilyesmi rakodo lesz az mtz-re rafaragva nalam. Haver meg aggodalmaskodik , hogy 10q-nal csavarodni fog. Mivel a gem oldalankent 20-25 centivel kijjebb all, mint a traki oldalmerevitese.
Sziasztok!
Hoztam nektek újabb vlagyis képet!
Köszi az infót Sanyi. Majd teszek fel képet.
Télre felkészülve (bár hol van az még..) megcsináltam előre a fűtést, hogy ne akkor kelljen csinálgatni. Még nem vagyok teljesen kész, de pár kép a tervről:
Akár lehetne ez a módszer is, hogy simán a csövet vezetem be a fülkébe, viszont télen fel szoktam rakni a fojtó tárcsát a ventilátorhoz, így nem fújja olyan sebesen a levegőt. Ezért közbe építem a kabin gyári fűtőventilátorát, aminek jó lökete van. A gégecső szívó részét így ott helyezem ez , ahol a legforróbb levegőt tudja szívni. (Szerintem a kipufogó csonk és a hengerek közötti részen a legmelegebb a levegő)
A fülkében felhozom a műszerfalig a bejövő ágat, onnét mehet a levegő.
Válasz #7903. hozzászólásra
450 teleszkóp ára 1788ft/db
Válasz #7903. hozzászólásra
Habi kft központ Kiskunhalas 0677 426-365,0677 426-335 Orosháza 0668 412-301 www.habi.hu MTZ és T25 traktor alkatrészek megfelelő árakon.
Köszönöm az infókat. Ki az a Habi, hol lakik, mennyi az üveg??????????
Válasz #7899. hozzászólásra
Nézd meg a 7863 képet az utólagos szerelés, 7811 kép gyári.Nem csapódik vissza!
Válasz #7899. hozzászólásra
Steva.Én 450-es teleszkópot raktam.De nem volt benne gyárilag,Habinál vettem van nekik még 610-es is.Ablak üveg van nekik és hozzá való gumi is.
Válasz #7899. hozzászólásra
Üdv.!
Nem csapódik le, szinte behúzni is alig tudom az ablakot!
Megnézem a gázrugómnak az adatait, majd leírom.
Sziasztok. Mekkora, vagy minek a teleszkópját tettétek be a hátsó ablak kitámasztásához? Most vettem egy T-25A-t, csak hiányzik a hátsó üveg, ezért nem tudom milyen erős teló kell hozzá. Zötyögős úton, nem csapódik le, mert gondolkozok kitámasztósra, szárnyas anyával. Nem vagyok maximalista, csak épp egy üveg nélküli ablakot, csinálok meg nyithatóra.
Válasz #7896. hozzászólásra
Te ez nagyon fütyül?
Válasz #7889. hozzászólásra
Ja de ezt a kolega már leírta..Most olvasom..
Üdvözlöm az urakat..A vlagyit úgy kell széjjelhúzni hogy a kis nyíláson oldalról azt a lemezt amin a rugótányérok vannak le kell csavarozni a nyomólapról.Aztán pikk-pakk széjjeljön.Összefelé ugyanígy..Központosító használata nélkül.. Kipufogó sípot meg elég ha egy hármas lemezt megfúrkálunk pár helyen 3,5ös fúróval és beleütjük a végébe..Kb egy 15centi hosszú lemezt...
Válasz #7885. hozzászólásra
Még én se próbáltam, de már gondoltam rá, hogy lehetne kíváncsiságból csinálni valami egyszerűt, valami levehetőt természetesen. Mert jobb az , ha minél csendesebb
Bár nálam a difi szól sajnos, így nekem elég az a fütty szó.
Válasz #7885. hozzászólásra
Én nem!
Válasz #7891. hozzászólásra
Csak figyelj az összerakásnál,mert a szerkezet bordamérete egyforma a tárcsáéval.ha nincs bordás központosítod könnyen elgörbítheted a tárcsát,(az enyém is a kukában végezte)ezért írtam hogy a nyeles tengelyt tedd bele a kuplungba és úgy told össze.
Válasz #7891. hozzászólásra
Na ezt írtam.
Válasz #7887. hozzászólásra
Köszi szépen, sikerűlt mgoldanom,igaz hogy nem így hanem az adagoló oldalon a szerelőnyíláson keresztűl megbontottam a kuplung szerkezetett -lendkerék(6db)csavar eltávolítása után szét tudtam húzni.
Válasz #7884. hozzászólásra
Gyűjtőtől egy csőre gondoltam dob nélkül.