Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD390.47 FtCHF443.26 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szia
Sanyi nem tudom,hogy át lehet-e alakítani mert az egy karosban van a váltó fedélben egy vezető amibe a váltókar megy bele.Ezért gondoltam,hogy a fedelet is ki kéne cserélni de nem tudom még csak ismerkedek a kicsikével mtz-nél nem lenne probléma azt ismerem mint a rossz pénzt... De köszi minden jó tanácsot ill.segítséget el kell fogadni
Az első gyűrű passzol, a 2. és 3. jelenleg belső vállas (szerintem ezért rossz) de előtte külső vállas volt, az ábrán meg kúpos van, a 4. és 5. meg fordítva van az ábrához képest. Kompletten vettem, akkor ez valami maszek gyártmány? Az egyik henger pedig elrepedt, ezért fúj ki.
Szia Sanyi az a baj,hogy már vettem hozzá váltókulisszát de nem jó mert az egykaroson a váltófedélben egy bemarás van a kétkaroson meg kettő ezért kértem segítséget mert szerintem a fedelet is ki kell cserélni.. de lehet hogy én néztem fére valamit
Ez is hülyeség! A gyürük talán fordítva lehetnek. Talán egyszerűbb lenne venni két dugattyút, gyürüvel az eredetivel megegyezőt! A másik: a henger sem mind egyforma. Legjobb az öntvény. Az aluminium hütőbordást építse be más! Ha lenne fénykép a dugattyutól, hengerekről, több segítséget is kapsz!
Sziasztok.
Az alábbi problémám van a gépemmel:
Cserélve lett a henger, dugattyú (és csapszeg), gyűrű és azóta eszi a motorolajat (a dugattyú tetején áll az olaj). Hajtókar ki lett perselyezve, főtengely kihézagolva, hengerfejhez nem nyúltunk, gyűrűk jól állnak. Régi és új között annyi a különbség, hogy az új dugattyún kettő olajáteresztő gyűrű van. Van aki szerint ez a baj, mert a kettő között meg
reked az olaj és felfele nyomódik, tehát le kell venni az alsót és a probléma megoldva (szerintem h*ly*ség). Szerintetek?
Én nem azt mondtam, lehetetlen felrakni. Van néhány t 25-ösön. A kuplungharang elég gyenge. Ha meg lesz erősítve, jó. A hídtest sem bír sok terhelést. A hátsó felfüggesztés sem bír nagy terhet. Itt van egy kép kicsivel lejjebb, amin ki van cserélve a hidraulika munkahenger tartója. Ami egyben a hidraulikatartály is. Elég drága!
Segítek szívesen pár képpel, hogy hogyan célszerű a homlokrakodódat felszerelni a trakira. Nekem már lassan egy éve rajta van, felpakolt 100 tonna almát, 3-4 mázsájával. Nem olyan gyenge gép ez mint sokan azt hiszik, eleinte nekem is voltak kételyeim, hogy lehet kitöröm az elejét, de ez nem olyan egyszerű, ruszki vas...csak tehermentesíteni kell a kritikus pontjait a gépnek.
Szólj ha érdekelnek képek!
Válasz #7630. hozzászólásra
Ha az adagolóval továbbra is van kérdésed, keress meg! 50- 60 üzemóránként le kell cserélni az olajat! Ez a legfontosabb!Csavarokkal vigyázni kell! Könnyen meg lehet szakítani az aluminium házban.
A homlokrakodóval még egy probléma felmerül. A kuplungharang elég gyenge.Az alvázfélkeret szintén. Ha lehetőség van rá, inkább a függesztőszerkezetre lenne jó valamilyen rakodó. Azt sem lehet nagyon terhelni! Könnyen letörhet a munkahenger tartója.
Kaszát az Orosz alternálót, vagy használt nyugati gépét. De vannak rotációs kaszák is. 1- 1,2 méteresnél nagyobb nem kellene! Rotációs kaszához feltétlenül szabadonfutós( racsnis) kardánt kell használni!
Lesz egy tartó, egy kis kar és pár csavar.Egyszerü szerkezet. Könnyen felszerelhető és elfogadják a műszaki vizsgán! Ha jól tudom, adnak hozzá tanusítványt. Lehet, nem ennek hívják. Jó, ha van vizsgakor.
Nemláttam hogy néz ki a szerkezet nemvolt raktáron nekik.Elkészül lefényképezem és valahogy felrakom ide.Kb 10 000 ft körül lesz.Söjtörön lakom,zalaegerszegtöl 20 km er.Nemhivtam fel az úriembert,mert megrendeltem bagodba,utánna voltam csak a fórumon.
Mihez kell a rakodó? Mire akarod használni? Talán jobb lenne egy olyan szerkezet, amit a hidraulikára( 3 pontra) Tudnál felrakni! Könnyű és gyenge a T 25-ös első része. Az alvázfélkeretre nehéz felrakni hegesztés nélkül. Talán egy bálarakó, vagy egy Big-bag zsákemelő szerkezet megoldaná a gondot.
Szevasztok Lala megelőzött a kapcsolási rajzzal, de ha ennek ellenére valakinek mégis kellene az email-emre írjon, de posta címet ha lehet, mert valami oknál fogva mailben nem tudom elküldeni. gyakovacz.balazs@freemail.hu
Mászó fokozat elég lesz. Sebességbe tenni, bekapcsolni a TLT-t és felengedni a kuplungot. Utána kellene leengedni a talajmarót. Ez azt jelenti, marad egy kicsi müveletlen terület. Úgy kell indulni, hogy ez a terület minél kisebb legyen. Kiérve jobb kezdeni emelni, aztán kuplung. Utána kikapcsolni a TLT-t, majd mefordulni, vagy továbbmenni.
25322 hozzászólás
Szia
Sanyi nem tudom,hogy át lehet-e alakítani mert az egy karosban van a váltó fedélben egy vezető amibe a váltókar megy bele.Ezért gondoltam,hogy a fedelet is ki kéne cserélni de nem tudom még csak ismerkedek a kicsikével mtz-nél nem lenne probléma azt ismerem mint a rossz pénzt... De köszi minden jó tanácsot ill.segítséget el kell fogadni
Válasz #7673. hozzászólásra
Szívesen hajrá.
Válasz #7672. hozzászólásra
Köszönöm.
Megpróbálok ilyen kúpos kompresszió gyűrűket szerezni.
Válasz #7671. hozzászólásra
Ez gyári rajz.Én e szerint raktam össze a dugattyút.
Válasz #7666. hozzászólásra
Az első gyűrű passzol, a 2. és 3. jelenleg belső vállas (szerintem ezért rossz) de előtte külső vállas volt, az ábrán meg kúpos van, a 4. és 5. meg fordítva van az ábrához képest. Kompletten vettem, akkor ez valami maszek gyártmány? Az egyik henger pedig elrepedt, ezért fúj ki.
Valaki nem tudja hol lehet T-30hoz orrsúlyt és olyan gyorskapcsolós vonófejet venni mint ami az mtz-n van?
Válasz #7667. hozzászólásra
A váltó karnál a házat szerintem átlehet alakítani vagy nem?
Válasz #7667. hozzászólásra
Most néztem HABINÁL komplett sebesség váltóházat karral kell venni.
Szia Sanyi az a baj,hogy már vettem hozzá váltókulisszát de nem jó mert az egykaroson a váltófedélben egy bemarás van a kétkaroson meg kettő ezért kértem segítséget mert szerintem a fedelet is ki kell cserélni.. de lehet hogy én néztem fére valamit
Válasz #7663. hozzászólásra
Talán segít!
Válasz #7664. hozzászólásra
Szeva.Egyszerű a megoldás kell venni egy másik kulissza házat és kész.Van neki ára.
Sziasztok érdekelne,hogy mit kell a váltón átalakitani,hogy kétkaros legyen.....Előre is köszi
Válasz #7661. hozzászólásra
Most félig szétszedve látszik, hogy a szívótorkok olajosak, a kipufogó torkok csak kormosak. A levegőszűrőben ugyanannyi olaj van mint feltöltéskor, tehát onnan nem szívhatja. Gyűrűk jól állnak, a henger öntvény. Tovább szedjük és majd meglátjuk.
Ja és két napja elkezdett a henger és hengerfej között kifújni az egyik. http://kepfeltoltes.hu/110404/DSCF2403_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/110404/DSCF2404_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Válasz #7659. hozzászólásra
Ezt így kell csinálni! A fékbeállításra oda kell figyelni! A könyvben le van írva részletesen. Utalok a két állítócsavarra.
Válasz #7660. hozzászólásra
Ez is hülyeség! A gyürük talán fordítva lehetnek. Talán egyszerűbb lenne venni két dugattyút, gyürüvel az eredetivel megegyezőt! A másik: a henger sem mind egyforma. Legjobb az öntvény. Az aluminium hütőbordást építse be más! Ha lenne fénykép a dugattyutól, hengerekről, több segítséget is kapsz!
Sziasztok.
Az alábbi problémám van a gépemmel:
Cserélve lett a henger, dugattyú (és csapszeg), gyűrű és azóta eszi a motorolajat (a dugattyú tetején áll az olaj). Hajtókar ki lett perselyezve, főtengely kihézagolva, hengerfejhez nem nyúltunk, gyűrűk jól állnak. Régi és új között annyi a különbség, hogy az új dugattyún kettő olajáteresztő gyűrű van. Van aki szerint ez a baj, mert a kettő között meg
reked az olaj és felfele nyomódik, tehát le kell venni az alsót és a probléma megoldva (szerintem h*ly*ség). Szerintetek?
Válasz #7657. hozzászólásra
Szeva.Csináltam féket nem nehéz,meg csinálni.Sonka hajtás le féltengelyház le.
Válasz #7657. hozzászólásra
Én még nem csináltam, de tudom hogy szallagfékes és elég macerás a csere Az alkatrész sem drága.
.
sziasztok vaklaki már cserélte féket a gépen vagy miylen fékje van valakine nicsen képe rola?
Válasz #7651. hozzászólásra
engem érdekelnének a képek én is
szerelnék fel homlokrakodót valahogyan
dancsrobert@citromail.hu
Válasz #7654. hozzászólásra
84-es a gép és tavaly tört le a fül.Anyag fáradás miatt.
Válasz #7653. hozzászólásra
Gondoltam! Nekünk még bírja. Jó gép, de a határokat nem szabad feszegetni!
Válasz #7652. hozzászólásra
Ez miatt erősítettem meg a fület.
Válasz #7651. hozzászólásra
Én nem azt mondtam, lehetetlen felrakni. Van néhány t 25-ösön. A kuplungharang elég gyenge. Ha meg lesz erősítve, jó. A hídtest sem bír sok terhelést. A hátsó felfüggesztés sem bír nagy terhet. Itt van egy kép kicsivel lejjebb, amin ki van cserélve a hidraulika munkahenger tartója. Ami egyben a hidraulikatartály is. Elég drága!
Válasz #7635. hozzászólásra
Szia!
Segítek szívesen pár képpel, hogy hogyan célszerű a homlokrakodódat felszerelni a trakira. Nekem már lassan egy éve rajta van, felpakolt 100 tonna almát, 3-4 mázsájával. Nem olyan gyenge gép ez mint sokan azt hiszik, eleinte nekem is voltak kételyeim, hogy lehet kitöröm az elejét, de ez nem olyan egyszerű, ruszki vas...csak tehermentesíteni kell a kritikus pontjait a gépnek.
Szólj ha érdekelnek képek!
Válasz #7644. hozzászólásra
Szeva. Ehhez mit szólsz.
Válasz #7647. hozzászólásra
az ilyen önkormányzati munkákat jobb órabérben (üzemórára) elvállalni,mert a sok apró darab végett nem tellik a hektár
Válasz #7647. hozzászólásra
Elnézést! Igazatok van! 4- 8 ezer forint közt jó lehet az ár. Ha nagyon gazos, bozótos, építési törmelékkel teli, talán a magasabb felé érdemes kérni!
Válasz #7646. hozzászólásra
Kicsit sok lett a nulla Amúgy köszi az árat, úgy néz ki sikerül leszerződni az önkormányzattal gaz írtásra.
Válasz #7643. hozzászólásra
Ez nagyon jó ár,milliárdossá akarod tenni?
Válasz #7630. hozzászólásra
Ha az adagolóval továbbra is van kérdésed, keress meg! 50- 60 üzemóránként le kell cserélni az olajat! Ez a legfontosabb!Csavarokkal vigyázni kell! Könnyen meg lehet szakítani az aluminium házban.
Válasz #7635. hozzászólásra
A homlokrakodóval még egy probléma felmerül. A kuplungharang elég gyenge.Az alvázfélkeret szintén. Ha lehetőség van rá, inkább a függesztőszerkezetre lenne jó valamilyen rakodó. Azt sem lehet nagyon terhelni! Könnyen letörhet a munkahenger tartója.
Válasz #7642. hozzászólásra
A terület és a szártépőzésre kerülő növények függvénye. 40000- 80000 forintig van esély.
Valaki tudna mondani egy nettó árat szártépőzésre, hogy hektáranként mégis mennyiért lehetne vállalni? Köszi!
Válasz #7640. hozzászólásra
Válasz #7638. hozzászólásra
Kaszát az Orosz alternálót, vagy használt nyugati gépét. De vannak rotációs kaszák is. 1- 1,2 méteresnél nagyobb nem kellene! Rotációs kaszához feltétlenül szabadonfutós( racsnis) kardánt kell használni!
Válasz #7637. hozzászólásra
Lesz egy tartó, egy kis kar és pár csavar.Egyszerü szerkezet. Könnyen felszerelhető és elfogadják a műszaki vizsgán! Ha jól tudom, adnak hozzá tanusítványt. Lehet, nem ennek hívják. Jó, ha van vizsgakor.
t25höz keresek kaszát mekkorát volna érdemes
venni és milyet
Nemláttam hogy néz ki a szerkezet nemvolt raktáron nekik.Elkészül lefényképezem és valahogy felrakom ide.Kb 10 000 ft körül lesz.Söjtörön lakom,zalaegerszegtöl 20 km er.Nemhivtam fel az úriembert,mert megrendeltem bagodba,utánna voltam csak a fórumon.
Válasz #7635. hozzászólásra
Mihez kell a rakodó? Mire akarod használni? Talán jobb lenne egy olyan szerkezet, amit a hidraulikára( 3 pontra) Tudnál felrakni! Könnyű és gyenge a T 25-ös első része. Az alvázfélkeretre nehéz felrakni hegesztés nélkül. Talán egy bálarakó, vagy egy Big-bag zsákemelő szerkezet megoldaná a gondot.
valaki segít nekem t25 re homlokrakodót szerelni
rakodó már lenne csak valahogyan rákén szerelni
dancsrobert@citromail.hu
T25 ös traktorra keresek könnyű szerkezetű homlokrakodót
valaki tud nekem segíteni.
dancsrobert@citromail.hu
Válasz #7631. hozzászólásra
Melyik faluban élsz? Láttam már ezt a traktort!
Válasz #7631. hozzászólásra
Mennyit kérnek érte? Mutatták, hogy néz ki? Nem nehéz elkészíteni. A Héder Miki segített?
Sziasztok!Ma voltam bagodba a mezőgépnél pótkocsifékezö szerkezet ügyben.Tudnak csinálni minden szerkezetet a t25 höz.Hétföre el is készül.
Szevasztok Lala megelőzött a kapcsolási rajzzal, de ha ennek ellenére valakinek mégis kellene az email-emre írjon, de posta címet ha lehet, mert valami oknál fogva mailben nem tudom elküldeni. gyakovacz.balazs@freemail.hu
Válasz #7628. hozzászólásra
Nekem van egy eladó,lejjebb látható egy t30-ason ,egy hasonló
T25 ös traktorra keresek könnyű szerkezetű homlokrakodót
valaki tud nekem segíteni.
Válasz #7626. hozzászólásra
Nagyon szépen köszönöm
Válasz #7625. hozzászólásra
Mászó fokozat elég lesz. Sebességbe tenni, bekapcsolni a TLT-t és felengedni a kuplungot. Utána kellene leengedni a talajmarót. Ez azt jelenti, marad egy kicsi müveletlen terület. Úgy kell indulni, hogy ez a terület minél kisebb legyen. Kiérve jobb kezdeni emelni, aztán kuplung. Utána kikapcsolni a TLT-t, majd mefordulni, vagy továbbmenni.