Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ha valamire nem vigyáz az ember az hamar elromlik!
Megpobálok én is vigyázni az enyémre. Az első tulaj is vigyázot rá( 500üzemóra és csak egy 3soros sorközmüvelöt huzatak vele).
Szeretném megkérni tisztelt Vladimirec gépkönyvvel ellátott tulajdonosok valamelyikét, nézze meg nekem, hogy milyen magasságokat írnak a traktor Alsó, Középső és Felső magasságára.
Úgy emlékszem, a T-25 gépkönyvben leírták a magasságokat.
Válasz #7225. hozzászólásra
Hali.
Igen Vlagyim van...6 éve.
900 órát tettem bele ezidő alatt,különösebb meghibásodás nélkül.
A tank alja lyukadt ki 2x,meg az "összekötő karmantyút"kellett cserélnem,mert elnyíródtak a reteszek.
Sűrün zsirzom a mankóstengelyeket,200 óránként cserélek olajat a mociban,40-50 óránként az adagoló hajtásházában.
Ja, és a lényeg....vigyázok rá!
Válasz #7207. hozzászólásra
3bár hátul 2bár elől szezonban.Mert fűgesztet permetezőm van,én úgy jártam hogy köröm alatt ki tört mikor puha gumival jártam.Most Taurus front speciál van rajta,91 óta na ez bírja.
Nekedi T-25-van?
Nem igazán ismerem ezt a fajta taktort. mikre kell figyelnem!
Mindig Zetorunk volt, csak felszámoltuk a gazdaságot.
de rájötunk hogy traktor nélkül meghalunk igy lett Ő!
Fater az volt! intéz mindent!
Csináltam már egy pár érdekeséget, éjszaka 2 potkocsi a Zetor után kisbálás szalmával kirakva úgy hogy a csilagokat is huztam magam után. Kékvilogó 5km en át mig hazaértem!
!Akkor a 4,5 tonás pótomat nyugodtan huzgálhatom(csak észel pakoljak),mondjuk visszi elég szépen. Meg tuskoval nem is lehet nagyon megpakolni kb30-35q-t.
Meg van egy régi gulyáságyú alvázam,azt megcsinálom még után aztán mehet a fuvarozás
Én az mtz 82-őn 2-2,5 bárt szoktam használni, a vlagyi elsőjén pedig 2,5 bárt, mondjuk a vlagyinál szokott szerepet játszani, hogy milyen munkát végzek. Itt ugyanis nekem nincs szervóm és minél optimálisabb legyen a kormányzásom.
Köszi a sok választ!
A sebeségeket nem dobálja. Egyszer tetem egy probát és kész( szerencsésen sikerült)!
Többet nem csinálom, túl jó gép ez ahoz hogy szét szagasak valamit a váltóban.
Ti milyen potkocsikat huzgáltok a trakival?
Milyen súlyak?
Válasz #7177. hozzászólásra
Hali Bero.
Kell a kuplunk,legalábbis az enyémen...más külömben nem veszi be.
A legtutibb az,ha 1 kicsit még mozgásban is van a gép,és úgy váltok országutiból terepbe.
25336 hozzászólás
Válasz #7238. hozzászólásra
Nekem azt mondták hogy a gép van az emberért,szerintem fordítva és a gép azt meg hálája.
Válasz #7230. hozzászólásra
Szia!
Ha valamire nem vigyáz az ember az hamar elromlik!
Megpobálok én is vigyázni az enyémre. Az első tulaj is vigyázot rá( 500üzemóra és csak egy 3soros sorközmüvelöt huzatak vele).
Válasz #7228. hozzászólásra
Nem egy kategoria a kettő! De mind a kettő nagyon jó gép!
Azért a Vlagyival nem mennék ki 10ha szántani!
De a kertekbe csak Ő az igazi!
Válasz #7232. hozzászólásra
Válasz #7234. hozzászólásra
Rendben, köszönöm!
Válasz #7232. hozzászólásra
Na ezek vannak.
Válasz #7232. hozzászólásra
Szeretném megkérni tisztelt Vladimirec gépkönyvvel ellátott tulajdonosok valamelyikét, nézze meg nekem, hogy milyen magasságokat írnak a traktor Alsó, Középső és Felső magasságára.
Úgy emlékszem, a T-25 gépkönyvben leírták a magasságokat.
Köszönet
Válasz #7228. hozzászólásra
Üdv LGW.
Abból főzünk amink van.
Válasz #7225. hozzászólásra
Hali.
Igen Vlagyim van...6 éve.
900 órát tettem bele ezidő alatt,különösebb meghibásodás nélkül.
A tank alja lyukadt ki 2x,meg az "összekötő karmantyút"kellett cserélnem,mert elnyíródtak a reteszek.
Sűrün zsirzom a mankóstengelyeket,200 óránként cserélek olajat a mociban,40-50 óránként az adagoló hajtásházában.
Ja, és a lényeg....vigyázok rá!
nekünk 1.4 elöl 2 hátul aszonta az eladó anno ez a legjobb
Válasz #7225. hozzászólásra
Életre szóló élmény a Zetor után.
Válasz #7207. hozzászólásra
3bár hátul 2bár elől szezonban.Mert fűgesztet permetezőm van,én úgy jártam hogy köröm alatt ki tört mikor puha gumival jártam.Most Taurus front speciál van rajta,91 óta na ez bírja.
Válasz #7207. hozzászólásra
Elöl 1 bar, hátul 1,5 bar és akkor nem pattog a gép mint kecske.... a deszkán. Függesztett szállítóládában így 7-8q pakolok olykor rá.
Válasz #7224. hozzászólásra
hahaha! ez jó! még nem halotam4
Nekedi T-25-van?
Nem igazán ismerem ezt a fajta taktort. mikre kell figyelnem!
Mindig Zetorunk volt, csak felszámoltuk a gazdaságot.
de rájötunk hogy traktor nélkül meghalunk igy lett Ő!
Válasz #7223. hozzászólásra
Akkor ez valami hasonló,mint a viccben van.
Csávó teker haza éjszaka biciklivel,rendőr +állítja.
-Jó estét, személyit,kerékpár papírjait kérném.
-Fater én vagyok szia.
-Azt bárki mondhassa.
Válasz #7222. hozzászólásra
De az unokat testvérem képes volt azért megbuntetni mert nem volt világitás a biciglin!
Most gondolok bele hogy se a póton se a biciglin nincs világitás. Lehet velem van a baj!
Válasz #7221. hozzászólásra
Mázli.
Válasz #7220. hozzászólásra
Fater az volt! intéz mindent!
Csináltam már egy pár érdekeséget, éjszaka 2 potkocsi a Zetor után kisbálás szalmával kirakva úgy hogy a csilagokat is huztam magam után. Kékvilogó 5km en át mig hazaértem!
A szomszéd vigyázot rám!!!!!
Válasz #7219. hozzászólásra
Csak kerüld a rendőri kíséretet.
!Akkor a 4,5 tonás pótomat nyugodtan huzgálhatom(csak észel pakoljak),mondjuk visszi elég szépen. Meg tuskoval nem is lehet nagyon megpakolni kb30-35q-t.
Meg van egy régi gulyáságyú alvázam,azt megcsinálom még után aztán mehet a fuvarozás
Válasz #7207. hozzászólásra
Üdv!
Én az mtz 82-őn 2-2,5 bárt szoktam használni, a vlagyi elsőjén pedig 2,5 bárt, mondjuk a vlagyinál szokott szerepet játszani, hogy milyen munkát végzek. Itt ugyanis nekem nincs szervóm és minél optimálisabb legyen a kormányzásom.
Válasz #7215. hozzászólásra
Az nagyon jó,én ráérek még.
Válasz #7212. hozzászólásra
Válasz #7202. hozzászólásra
igen kész.
Válasz #7211. hozzászólásra
Üdv!
Az én forgalmim szerint egytengelyes pótot húzhatok átmenőfékkel össztömeg 4t.
Válasz #7210. hozzászólásra
Jó a géped.
Mondjuk én nem gázolajat használok, hanem kerozint lehet azért.
Válasz #7208. hozzászólásra
Kéttengelyes pótkocsit max3t+kocsi súlya.De néha kettő is megy csak mű úton húzok.
Ma reggel indítottam a vlagyit izzítás és dekompresszor nélkül, elsőre beindult.
Üdv fórumozók!
De sok jó téma van itt mióta nem voltam.
Köszi a sok választ!
A sebeségeket nem dobálja. Egyszer tetem egy probát és kész( szerencsésen sikerült)!
Többet nem csinálom, túl jó gép ez ahoz hogy szét szagasak valamit a váltóban.
Ti milyen potkocsikat huzgáltok a trakival?
Milyen súlyak?
Köszi mindent!
A Vlagyiknál milyen keréknyomási értéket szoktatok alkalmazni?
Engem konkrétan az ideális keréknyomás érdekelne
11.2 x R28-as
és
8.3 x R20-as(MTZ első kerék, és T30-nál) kerék esetén? (Bar-ban)
Válasz #7205. hozzászólásra
Erre választ nem tudok,azt hitem van szecskázó csak nincs felrakva.
Válasz #7201. hozzászólásra
sajnos szecskázó nincs ezért is keresek valami zúzó félét. A vizszintes tengelyű zúzó miért jobb ,mivel tud többet?
Válasz #7165. hozzászólásra
Üdv.
Köszönöm a válaszaitokat. Ha esetleg tudtok eladó kis traktort 400e-ig érdekelne. Nem sűrűn nézem a fórumot, ide írhattok. pimpaa2@gmail.com
Válasz #7196. hozzászólásra
Ez olyannál is jó taktika ahol még jó a kuplung
Válasz #7192. hozzászólásra
Hengerfej cseréd készen lett?
Válasz #7195. hozzászólásra Szalma szecskázó nincs a kombájnon? Mert avval el lehet teríteni a szalmát.
Válasz #7198. hozzászólásra
Itt a plussz pont!
Válasz #7195. hozzászólásra
Erre zúzó! Sőőt erre inkább vizszintes tengelyüt ajánlanék.
Válasz #7173. hozzászólásra
Ha kuplungolás nélkül sikerült váltanod akkor valószínűleg rosszul van beállítva a retesz. A sebességeket nem dobálja?
Válasz #7195. hozzászólásra
Zúzó
Válasz #7177. hozzászólásra
Hali Bero.
Kell a kuplunk,legalábbis az enyémen...más külömben nem veszi be.
A legtutibb az,ha 1 kicsit még mozgásban is van a gép,és úgy váltok országutiból terepbe.
Válasz #7175. hozzászólásra
Már értem. Nekem olyanra lenne szükségem amivel aratás után le tudnám daráltatni az árpa szalmát és elteríte kicsit. Erre szárzúzó vagy fűnyíró kell?
Válasz #7192. hozzászólásra
Minden hétfőn azon a részen vagyokSajnos vagyok informálva kösz.
Válasz #7177. hozzászólásra
Talán ne próbáld meg még egyszer jobban jársz.
Válasz #7190. hozzászólásra
30 km.
Válasz #7190. hozzászólásra
Sok szerencsét!!!!!!
Válasz #7188. hozzászólásra
Akkor hétfőn nem leszek mesze tőled.Békéscsabára megyek
Bács-Kiskun megye Kiskőrös.