Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.25 FtUSD395.1 FtCHF445.24 FtGBP500.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #6922. hozzászólásra
Igen van számsor.
Hátul az elektromos dugalj mellett az öntvényház síkra mart részébe van ütve.
Műszakin nem foglalkoztak vele,elegendő volt a fülke jobb alján lévő adattábla nekik.
Hali. Én 3 hónapja helyeztem forgalomba a vlagyimat és nekem is csak a fülkén van az alvázszám. adtak egy határozatot a közlekedési hatóságnál és beleírták hogy alvázszám csak a fülkén található. Egyébként örülj neki hisz ha véletlen letöröd a munkahenger alsó fülét nem kerül plusz százezerbe.
Én ugy tudom hogy a műszakin csak a kampót vagy vonófejet fogadnak el Bár az szerintem is változik. Fénykép ereéig felteszed amit kérnek azt kész! Szerintem utánna meg jobban jársz egy vonópaddal mert azzal sokkal jobb tolatni mit a kampóval
elfelejtettem írni hogy ad hozzá egy nagyon jó állapotban lévő gyári kétfejes váltva forgató ekét is én szántásra nem szeretném használni ha valakit érdekel akkor eladom az ekét.
Köszönöm szépen a segítséget. ha stimmel az alvázszám és az okmányiródában is elfogadják az igazolólapot az üzembe helyezéshez akkor belemegyek a cserébe.
Az alvázszám hátul a hidraulika tartályba is bele van ütve. Vonópadot tudtom szerint gyárilag nem adtak a vlagyihoz, helyette a horgot adták amit te is írtál. Szerintem ezt elfogadják műszakin is.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Ma néztem meg egy t25-ös traktort. 1200 üzemórával rendszám nélkül de a hatósági igazoló lapja megvan elvileg le lehet műszakiztatni és forgalomba helyezni ennek már utána jártam csak az nem tetszik benne, hogy az alvázszám csak a fülke előtti lemezen van meg egy táblán a tulaj azt állítja, hogy valahol még bele van ütve a kaszniba de nem tudja hogy hol. Amibe még bizonytalan vagyok, hogy nincs meg a vonopadja, csak az alsó vonószem az egytengelyes pótkocsihoz, műszaki vizsgán ezt elfogadják?
Én most vettem egy 2fejes ekét a Vlagyi után de ha ezt megtaláltam volna biztos elhoztam volna!! GYengébb látszik de én szerintem jol eldolgozna vele a VLAGYI! ha meg nem el kell adni drágaban!Kicsi festék fényes kormánylemezek máris a duplája....!
Én arra gondoltam hogy elhozom és 1 probát megér! Ha meg nem jó akkor tovább adok rajta.
Mert most egy ketes ekém van ahogy montad, de kíváncsi vagyok hogy mire megy a t25 evvel
Inkább a 2 fejeset ajánlanám, mert azt biztosra elhúzza és mélyebbre is leteheted, mint ezt a 3-as ekét. Meg számolni kell azzal is, hogy sebesség is kell.
Ezt egy VTZ 3 hengereshez tudnám elképzelni, de azt is súlyozni kellene hozzá.
Persze ennyi pénzért megérné, de szerintem nem vlagyihoz! Vagy ha nem bírná, akkor le kell venni a hátsó ekefejet!
Mit szoltok ehhez az ekéhez? Elhúza a vlagyi? A gazdája azt monta hogy 30le traktorral húzta, szerintem nagyon megéri
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/EKE/20110123-1011218/
Egyet értek!szerintem is jobb ha tal közelben van a kötél. De ha az ember észel dolgozik meg van an csörlőn príma röntámasz akkor nem borítja fel! Szerintem!!!
Válasz #6899. hozzászólásra
Egy kis OFF...En az mtz-hez majdan ugy tervezem, hogy a csorlo keretet le tudja nyomni a traki 1-2 sarkantyuval a foldbe. Esetleg a traktort is megemelve. Ha a kerek a levegoben, akkor a kardant a kerekrol hajtott fokozatba kapcsolva mar a sebvaltoval vezerelnem a csorlo sebesseget(elvileg). A drotkotel felul torteno bevezeteset nem tartom jo otletnek, mert boritja fel a trakit, talajkozelben jobb lenne...
A KARDÁN AZ 100% ,hogy elbírja a hidró az passz.ÉN sokat jártam erdőre fáért és felakartam szerelni az or súlyra csak közben elfogytak az erdők ,meg vettem azóta másik traktort is és így kettővel mentem.Viszont míg egyedül jártam addig sok volt a rizikó.
Válasz #6895. hozzászólásra
:-) Azt elsore lattam, hogy honvedsegi importaru:-))) Mit gondolsz, a hidromotort(a csorlore kotve) egy mtz szivattyu eltekeri? Esetleg hidromotor nelkul a csorlot az mtz kardan?
Csácsumicsá!!!Ezen a hídon szoktál átkelni a vlagyival he???Ejj a 460ast hogy beleengedném abba a nagy rönkbe!!!Elhiszem hogx nem pössentettél bele,hisz nm sárga..
Szevasztok!!!!
Valaki használ csörlot a vlagyihoz? Mert most gondolkodok hogy kéne csinálni egyet hogy, könyebb legyen az erdőben Csak foggalmam nincs h mien csörlöt vegyek hozzá és hgyan áljak neki.
25322 hozzászólás
AJAJ
Válasz #6922. hozzászólásra
Igen van számsor.
Hátul az elektromos dugalj mellett az öntvényház síkra mart részébe van ütve.
Műszakin nem foglalkoztak vele,elegendő volt a fülke jobb alján lévő adattábla nekik.
Válasz #6922. hozzászólásra
az alvázszám van beütve és ha nincs határozatod baj lesz műszakin.
Válasz #6921. hozzászólásra
Hogy érted?Mert nekem letört és vetem egy új tömböt.Miért van valami számsor?
Válasz #6911. hozzászólásra
Hali. Én 3 hónapja helyeztem forgalomba a vlagyimat és nekem is csak a fülkén van az alvázszám. adtak egy határozatot a közlekedési hatóságnál és beleírták hogy alvázszám csak a fülkén található. Egyébként örülj neki hisz ha véletlen letöröd a munkahenger alsó fülét nem kerül plusz százezerbe.
Válasz #6915. hozzászólásra
Szeva.Ez igaz mert felénk,a gyári kampót fogatyák el.Én is vonó paddal dolgozóm gyári t25 pad.
Köszi a segítséget.
Egyébként én is vonópadot szoktam használni mtzvel.
ezen a t25-ön mtz hidroulikakarok vannak meg mtz vonolap.
Válasz #6911. hozzászólásra
Én ugy tudom hogy a műszakin csak a kampót vagy vonófejet fogadnak el Bár az szerintem is változik. Fénykép ereéig felteszed amit kérnek azt kész! Szerintem utánna meg jobban jársz egy vonópaddal mert azzal sokkal jobb tolatni mit a kampóval
Válasz #6916. hozzászólásra
Csak a fénykép miatt kellett rá.
műbizonylatot kértek a gömbfejről?
mert van egy régi trabant vonohorgom azt rátudom tenni.
Válasz #6912. hozzászólásra
Ez szerintem területileg változó. Nekünk forgalomba állításkor csak a gömbfejes vonóhorgot fogadták el, a gyárit kampót nem.
elfelejtettem írni hogy ad hozzá egy nagyon jó állapotban lévő gyári kétfejes váltva forgató ekét is én szántásra nem szeretném használni ha valakit érdekel akkor eladom az ekét.
Köszönöm szépen a segítséget. ha stimmel az alvázszám és az okmányiródában is elfogadják az igazolólapot az üzembe helyezéshez akkor belemegyek a cserébe.
Válasz #6911. hozzászólásra
Üdv!
Az alvázszám hátul a hidraulika tartályba is bele van ütve. Vonópadot tudtom szerint gyárilag nem adtak a vlagyihoz, helyette a horgot adták amit te is írtál. Szerintem ezt elfogadják műszakin is.
Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Ma néztem meg egy t25-ös traktort. 1200 üzemórával rendszám nélkül de a hatósági igazoló lapja megvan elvileg le lehet műszakiztatni és forgalomba helyezni ennek már utána jártam csak az nem tetszik benne, hogy az alvázszám csak a fülke előtti lemezen van meg egy táblán a tulaj azt állítja, hogy valahol még bele van ütve a kaszniba de nem tudja hogy hol. Amibe még bizonytalan vagyok, hogy nincs meg a vonopadja, csak az alsó vonószem az egytengelyes pótkocsihoz, műszaki vizsgán ezt elfogadják?
Előre is köszi a segítséget?
Válasz #6909. hozzászólásra
Hogy lehet megnézni az ekét?
Válasz #6908. hozzászólásra
Erre rátapintotál Pont ez a célom! Ha nem tudom használni, megy a háztol, csak drágábban
Sziasztok!
Én most vettem egy 2fejes ekét a Vlagyi után de ha ezt megtaláltam volna biztos elhoztam volna!! GYengébb látszik de én szerintem jol eldolgozna vele a VLAGYI! ha meg nem el kell adni drágaban!Kicsi festék fényes kormánylemezek máris a duplája....!
Válasz #6906. hozzászólásra
Én arra gondoltam hogy elhozom és 1 probát megér! Ha meg nem jó akkor tovább adok rajta.
Mert most egy ketes ekém van ahogy montad, de kíváncsi vagyok hogy mire megy a t25 evvel
Válasz #6904. hozzászólásra
Inkább a 2 fejeset ajánlanám, mert azt biztosra elhúzza és mélyebbre is leteheted, mint ezt a 3-as ekét. Meg számolni kell azzal is, hogy sebesség is kell.
Ezt egy VTZ 3 hengereshez tudnám elképzelni, de azt is súlyozni kellene hozzá.
Persze ennyi pénzért megérné, de szerintem nem vlagyihoz! Vagy ha nem bírná, akkor le kell venni a hátsó ekefejet!
Válasz #6904. hozzászólásra
Ennyi pénzért biztos hogy megéri
Mit szoltok ehhez az ekéhez? Elhúza a vlagyi? A gazdája azt monta hogy 30le traktorral húzta, szerintem nagyon megéri
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/EKE/20110123-1011218/
Válasz #6902. hozzászólásra
Azt tudom és éppen ezért nem is akarok ilyen "karos" csörlőt csinálni
Válasz #6901. hozzászólásra
Azert, ha a huzasi pont a gep sulypontja felett van, kell az ellensuly...
Válasz #6900. hozzászólásra
Egyet értek!szerintem is jobb ha tal közelben van a kötél. De ha az ember észel dolgozik meg van an csörlőn príma röntámasz akkor nem borítja fel! Szerintem!!!
Válasz #6899. hozzászólásra
Egy kis OFF...En az mtz-hez majdan ugy tervezem, hogy a csorlo keretet le tudja nyomni a traki 1-2 sarkantyuval a foldbe. Esetleg a traktort is megemelve. Ha a kerek a levegoben, akkor a kardant a kerekrol hajtott fokozatba kapcsolva mar a sebvaltoval vezerelnem a csorlo sebesseget(elvileg). A drotkotel felul torteno bevezeteset nem tartom jo otletnek, mert boritja fel a trakit, talajkozelben jobb lenne...
Válasz #6898. hozzászólásra
Már bocs hogy beleszólok,de ez simán felboritja(hanyatt) a25-öst,marha nagy az erőkar
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/csorlo/20110123-1011344/# ez se lehet rossz választás.
Válasz #6896. hozzászólásra
A KARDÁN AZ 100% ,hogy elbírja a hidró az passz.ÉN sokat jártam erdőre fáért és felakartam szerelni az or súlyra csak közben elfogytak az erdők ,meg vettem azóta másik traktort is és így kettővel mentem.Viszont míg egyedül jártam addig sok volt a rizikó.
Válasz #6895. hozzászólásra
:-) Azt elsore lattam, hogy honvedsegi importaru:-))) Mit gondolsz, a hidromotort(a csorlore kotve) egy mtz szivattyu eltekeri? Esetleg hidromotor nelkul a csorlot az mtz kardan?
Válasz #6893. hozzászólásra
Alku nélkül 70 ropi a csörlő,, 40ropi a hidró szivattyú,,,,,,,1/24 áttétel.KB:70kg a csörlő,valamilyen katonai autó-é volt.
Válasz #6890. hozzászólásra
Korulbelul milyen attetelezese van?
Válasz #6892. hozzászólásra
Nagysagrendileg? 100-200e kozott?
Válasz #6891. hozzászólásra
Eladó,,,,,de nem ocóVan hozzá egy hidró szivattyú is csak még nem volt időm össze illeszteni.
Válasz #6890. hozzászólásra
Köszi a képeket!
Jó kis csörlönek tűnik. Nem akarod esetleg eladni?
Válasz #6886. hozzászólásra
Ehin vannak-e.
Sziasztok!
Le szeretném venni az adagolót a vlagyiról, van valami trükje, mire kell figyelni?
Válasz #6887. hozzászólásra
Szeva.
Igen itt hasítok.
Válasz #6883. hozzászólásra
Csácsumicsá!!!Ezen a hídon szoktál átkelni a vlagyival he???Ejj a 460ast hogy beleengedném abba a nagy rönkbe!!!Elhiszem hogx nem pössentettél bele,hisz nm sárga..
Válasz #6885. hozzászólásra
Azt megköszönném
Válasz #6877. hozzászólásra
Nekem van egy jó csörlőm KB:20m drótkötéllel.Kardánnal is hajthatod vagy hidró motorral.Ha érdekel lefotózom és felteszem ide,,,,holnap.
Válasz #6880. hozzászólásra
Tudom! De ezt már elkezték át alakítani hogy a traktor 3 pontjára lehesen rakni. Csak nem kell nekik és el akarják paszolni, csak be kéne fejezni
Prego Jancsi.
Kb most ér hozzátok ez a vizecske.
Ne aggódj nem pössentettem bele.
A WWW.szerszámpiac.hu oldalon láttam egy húzókampót ha valakit érdekel
Üdv Nektek!
Jelentem fék összerakva és hibátlanul működik!
Válasz #6879. hozzászólásra
jó de utána néztél a felszerelésének,Csepel teherautón a plató alatt van felszerelve.
Válasz #6878. hozzászólásra
Ugynézki hogy csepel csörlöt tudok szerezni! Mi a véleményed rolla?
Válasz #6877. hozzászólásra
Szeva Keressél katonai csörlőt
Szevasztok!!!!
Valaki használ csörlot a vlagyihoz? Mert most gondolkodok hogy kéne csinálni egyet hogy, könyebb legyen az erdőben Csak foggalmam nincs h mien csörlöt vegyek hozzá és hgyan áljak neki.
Válasz #6875. hozzászólásra
Szeva Na erre nem gondoltam ezt is megnézem köszi