Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Anno a 80-as évek közepén , mi csak simson motorokkal 2-3 an járattuk a gépeket az ilyen szépen el gréderezett úton ,hasonló körülmények között. Bizony az akkori mező őrök kinyomozták ,hogy kik vagánykodtak . Szóltak a szülőknek ,hogy kicsit tegyék helyre a fejünket . 1 hónapig nem kellett motorozni. Azért a videón jól látszik, a manőverezések nem a gödrök és a víz elkerülése miatt volt ! Csak a nyomokat figyelte a fiatal versenyző . És hogyan farol a gép . Bár az nem igen történt meg, mert még jó kemény volt az út. De ez nem a versenyző jó akaratán múlt. Meg hát a vetés szemrevételezése is biztosan várhatott volna 1-néhány napot. Inkább a rossz időben a kormány holtjátékát tenné helyre, hogy ne 20-30 perc körül legyen a holtjáték ,ami azért már igencsak balesetveszélyes is. Nem beszélve a jobbra –ballra való kapkodásról . NAGY NAGY DICSÉRET az út fenntartónak ! Szép munkát végeztek .
Válasz 44claasgarantos #23536. hozzászólásáraMert terdig érő vágó lett :p
Egy nagy jdse tett volna kárt abban az útban ha végig megy rajta... amit evvel h rá mentem meg mozgattam az a kb 2 3 centi taknyos sár amit a következő eső már szét is mos.. csak a berögzött okoskodok magyarázkodnak mint te h szét let baszva... az akkor történne h fát hordanák azon az uton vagy valami nem az h üresen vègig megyek nevetni tudok csak az ilyenen jah ès nyugi ha meg szikkad h a "szántó földekre" rá tudnak menni ak meg lehetne nézni majd az utat ak lesz rá eséj h szét lesz barmolva de azt helyre is hozzák amit meg én csináltam nincs mit helyre hozni szevassz
Válasz Masina93 #23535. hozzászólásáraMert olyan fontos a határba kimeni eső után ősze baszni a dulőt a trakit sározni jó dolog ügyes főldmüves vagy gratulálok
Ezen a fórumon van nekik egy topikuk a traki festegetésről
A link
1. kép a napszítta itt-ott rozsdás eredeti állapot
2.-3. kép a már lefestett traki
4.-5. kép a kilincs takaró és a festék összehasonlítása és maga festék
kb erre gondolnak a többiek, amikor azt mondják, hogy egy napfénytől védett helyen lévő festett alkatrészt kell keresni, ezen lévő szín áll a legközelebb az eredeti színhez.
Ha leszerelhető akkor egy autó festékboltban betudják azonosítani a színkódját.
--------------------------------------------------------------------------------------
Kíváncsiságból rákerestem arra színre amit a fórumozó használt
165 Темная красно-оранжевая (165 Sötétvörös-narancssárga) link
ez nem tudom, hogy a gyári szín e, amúgy a gyártó oldalán ez egy Lada szín link
Miért kel széttaposni a dülőtt nem jobb lett volna meg várni mig fel szikad utána meg panasz kodtok hogy járhatatlanok az főld útak de helyre hozni már nics időtők
Válasz stefi69 #23524. hozzászólásáraNem, nem neked írtam mert nem értem, hogy hogyan lehet ilyet kérdezni a gép festéséről. választ nem várok erről hiszen már máshol is kérdezte.
Válasz Maszek Zs #23522. hozzászólásáraTalán nemsokára kicsit fel lazul a dolog. Nincs elfelejtve.Meg hát kiváncsi voltam,hogy érdekel-e még . ezek szerint igen.
Válasz stefi69 #23520. hozzászólásáraKellene keresni egy eredeti minta darabot pl műszerfalnál ami megfelelne vagy nem pont azon a helyen, elballagni a legközelebbi festő műhelybe és ott kikeverik.
Válasz veszelka #23517. hozzászólásáraPontosan így van, ezért vannak eltérések a vontatható légfékes pótkocsi össztömegében, tehát amit a forgalmiba beírnak.
A kézikönyvben az van, hogy a vontatási osztály 6 kN, de a neten talált kalkulátor így kicsit kevés össztömegű pótkocsit ad ki.
Válasz Wendelke #23499. hozzászólásáraÜdv Kollégák!
Az átmenő fékes vontatmánynál,a megengedett vontatás maximum a traktor tömegének a négyszerese,de ha a vonófej adattábláján kevesebb adat szerepel,akkor annyit engedélyeznek.
Sziasztok biztos lerágott csont de hol tudook beszerezni t-25-ös eredeti festéket 1 litert? De ha lehet nem a rikító pirosra gondolok hanem ami kicsit bordóbb.
Sziasztok!
Lett egy "kis" problémám amihez a segítő ötleteiteket kérném.
Tegnap dolgoztam a Vlagyival (Semmi komoly csak farvillával 4 bálát raktam arrébb) és egyszer csak elment a kuplung!
A pedál könnyedén benyomható, de nem old ki a tengelykapcsoló... :-(
A pedál rudazatát végigkövettem a váltóba bemenő tengelyig, addig minden műkszik.
Mi a tippetek? Volt már ilyen problémája Valakinek?
Mi mehetett tönkre? Megcsinálható a szerelőablakon keresuztül vagy széthúzás lesz a vége...?
Válasz kamus #23502. hozzászólásáraNekem konkrétan ilyen utánfutóm van, fekete rendszámos. 4x2 m a rakfelülete, hivatalosan 1.5 tonnás, de szerencsére kicsit többet bír {:wink:,"
Lassú járművel minden további nélkül húzhatod a fekete rendszámos futót, csak a súlykorlátoknak kell megfelelnie. Esetemben ráfutófékes a futó, így pont jó a T-25-höz. A piros rendszámos annyiból szerencsésebb, hogy nem kell adóznod a Hivatal felé, viszont a fekete rendszámosnál, minél nagyobb az össztömeg annál drágább
A vonószerkezetnek hivatalosan műbizonylatosnak kéne lennie, de ez a hétköznapokban nem annyira problémás......
Válasz kamus #23502. hozzászólásáramax abba köthet bele a rend éber őre, hogy van-e műbizonylatod a gömbfejről és a felfogatásáról, amire a futót akasztod
egyébként hogy az amúgy autóutánfutó, nem kizáró ok, ha belefér a forgalmi szerinti súlykorlátba
Válasz 44claasgarantos #23501. hozzászólásáraHa már utanfutó... Lehet szerintetek vontatni vele nem "piros rendszámos" utánfutót? Értemez a latta normál közúti forgalomban lévő kék rendszámos futókat?
Válasz Wendelke #23499. hozzászólására8t pótot vontathat? Háát kicsit nekem ez soknak tűnik.... Nah megnézem a forgalmit, mennyi is van beleírva :)
Egyébként a légfék dolog érdekes. Mert sztem utólagosan lettek ezen traktorokra felszerelve? Úgyértem nem kéne lennie vmi műbizonylat-félének? Mi még nagyon régen újként vettük a trakit, légfékkel, de a könyvében semmi írás nincs légfékről, felszereléséről stb....
Ami miatt esetleg sokan az egytengelyest húzták,
az az, hogy a hasznos terhelhetőség csökken a plusz egy tengely és forgózsámoly miatt a másik, hogy a legtöbb kis traktoron nincs átmenő fék, így a pótkocsi, vagy fék nélküli, vagy ráfutófékes lehet csak ami befolyásolja a vontatható tömeget lásd lejjebb.
Ha neked hivatalosan be van jegyezve a légfék, akkor ahhoz a forgalmiban adtak meg pótkocsi össztömeget.
Ha meg kertekalatti a paripa akkor meg a józan ész a határ.
A KöHÉM rendelet egyrészt az irányadó, másrészt a gyártó.
-----------------------------------------------------------------------------
Vontatásra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
21. § (1) Arra nézve, hogy a jármű vontathat-e és ha igen, hány darab és milyen pótkocsit, a hatósági engedélyben foglaltak az irányadók.
(2) A pótkocsi (pótkocsik) össztömege nem haladhatja meg a vontatásra használt
........
d) vontató, mezőgazdasági vontató és lassú jármű össztömegének a négyszeresét,
(3) Üzemi fék nélküli könnyű pótkocsi gépjárművel, mezőgazdasági vontatóval és lassú járművel abban az esetben vontatható, ha a pótkocsi össztömege nem haladja meg a vonó jármű 68 kilogrammal növelt saját tömegének a felét.
(4) Ráfutó fékkel felszerelt pótkocsi abban az esetben vontatható, ha a pótkocsi össztömege nem haladja meg a vonó jármű össztömegének a háromnegyedét.
„üres tömeg”: a rendeltetésszerű használatra alkalmas jármű tömege, amely magába foglalja a jármű, annak alkatrészei és önálló műszaki egységei (ideértve a gyártó által biztosított világító és fényjelző berendezéseket is) tökéletes működését biztosító mennyiségű folyadékokat (pl. akkumulátorsav, hidraulikafolyadék, motorolaj) is, - az üzemanyag, illetve az üzemanyag-olaj keverék tömege azonban nem számít az „üres tömeg”-be,
d) „saját tömeg”: a jármű üres tömege, amelyhez hozzá kell adni az üzemanyag, illetve az üzemanyag-olaj keverék tömegét az üzemanyagtartálynak a gyártó által megadott kapacitása legalább 90%-áig feltöltve, valamint azokat a tartozékokat, amelyeket a gyártó a rendes működtetéshez szükséges eszközökön kívül a járműhöz adott (szerszámkészlet, csomagtartó, szélvédő, védőeszközök stb.),
e) „műszakilag megengedett össztömeg”: a gyártó által meghatározott tömeg, amelyet a jármű saját tömege és a járművön szállított személyek és áru tömege - együttesen - nem haladhat meg,
f) „műszakilag megengedett legnagyobb terhelés”: az a tömeg, amely a műszakilag megengedett össztömeg és a - 75 kg-mal figyelembe vett - menetkész tömeg különbözete,
g) „menetkész tömeg”: a jármű saját tömege, valamint - 75 kg-mal figyelembe véve - a vezető tömege,
Üdv minden Tisztelt tagnak és géptársnak!
Keresnék üzemképes T-25 motort az enyém egy felelötlen kölcsönadás miatt feladta a harcot és talán gazdaságosabb és persze gyorsabb lenne egy csere mint a teljes felujitás.Felujitom az eredetit viszont az sok időt vesz igénybe mert várnom kell az alkatrészekre.Akinek van vagy tud akár ujat is kérem jelezze nekem. Helyileg Szabolcs megyében vagyok.
Előre is köszönöm!
Lehet vontatni 2 tengeyles pótot T25-tel? Ne kérdezzétek honnét tudom, de én úgy tudtam csak 1 tengelyes pótot lehet...
Amúgy nekem 950Kg-os önsúlyos, 3950 összsúlyos 1 tengelyes pót van hozzá, a forgalmi szerint mehet...
25336 hozzászólás
Anno a 80-as évek közepén , mi csak simson motorokkal 2-3 an járattuk a gépeket az ilyen szépen el gréderezett úton ,hasonló körülmények között. Bizony az akkori mező őrök kinyomozták ,hogy kik vagánykodtak . Szóltak a szülőknek ,hogy kicsit tegyék helyre a fejünket .
1 hónapig nem kellett motorozni.
Azért a videón jól látszik, a manőverezések nem a gödrök és a víz elkerülése miatt volt !
Csak a nyomokat figyelte a fiatal versenyző . És hogyan farol a gép . Bár az nem igen történt meg, mert még jó kemény volt az út. De ez nem a versenyző jó akaratán múlt. Meg hát a vetés szemrevételezése is biztosan várhatott volna 1-néhány napot. Inkább a rossz időben a kormány holtjátékát tenné helyre, hogy ne 20-30 perc körül legyen a holtjáték ,ami azért már igencsak balesetveszélyes is. Nem beszélve a jobbra –ballra való kapkodásról . NAGY NAGY DICSÉRET az út fenntartónak ! Szép munkát végeztek .![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz 44claasgarantos #23536. hozzászólásáraMert terdig érő vágó lett :p
Egy nagy jdse tett volna kárt abban az útban ha végig megy rajta... amit evvel h rá mentem meg mozgattam az a kb 2 3 centi taknyos sár amit a következő eső már szét is mos.. csak a berögzött okoskodok magyarázkodnak mint te h szét let baszva... az akkor történne h fát hordanák azon az uton vagy valami nem az h üresen vègig megyek nevetni tudok csak az ilyenen jah ès nyugi ha meg szikkad h a "szántó földekre" rá tudnak menni ak meg lehetne nézni majd az utat ak lesz rá eséj h szét lesz barmolva de azt helyre is hozzák amit meg én csináltam nincs mit helyre hozni szevassz
Válasz Gepi #23537. hozzászólásáraHa nem muszáj nem megyek ki nem kel gépet mosni
Válasz 44claasgarantos #23536. hozzászólásáraAzért egy zöld-sárga gép pl jobban össze tudja turmixolni az utat mint ez a traki.
Válasz Masina93 #23535. hozzászólásáraMert olyan fontos a határba kimeni eső után ősze baszni a dulőt a trakit sározni jó dolog ügyes főldmüves vagy gratulálok
Válasz 44claasgarantos #23532. hozzászólására:p ez nincs össze ba***.. jön megint eső és már meg-sem látszik...![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Válasz _NB_ #23533. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm.
Válasz vidimazsi #23516. hozzászólásáraVan egy elég jó orosz fóruma a T-25 nek
link
Ezen a fórumon van nekik egy topikuk a traki festegetésről
A link
1. kép a napszítta itt-ott rozsdás eredeti állapot
2.-3. kép a már lefestett traki
4.-5. kép a kilincs takaró és a festék összehasonlítása és maga festék
kb erre gondolnak a többiek, amikor azt mondják, hogy egy napfénytől védett helyen lévő festett alkatrészt kell keresni, ezen lévő szín áll a legközelebb az eredeti színhez.
Ha leszerelhető akkor egy autó festékboltban betudják azonosítani a színkódját.
--------------------------------------------------------------------------------------
Kíváncsiságból rákerestem arra színre amit a fórumozó használt
165 Темная красно-оранжевая (165 Sötétvörös-narancssárga)
link
ez nem tudom, hogy a gyári szín e, amúgy a gyártó oldalán ez egy Lada szín link
Miért kel széttaposni a dülőtt nem jobb lett volna meg várni mig fel szikad utána meg panasz kodtok hogy járhatatlanok az főld útak de helyre hozni már nics időtők
l mentem meg néztem h sikerült-e el vetni a szóját...... :)
Válasz stefi69 #23520. hozzászólására Köszönöm a választ. Nem is konkrét bordóra gondoltam hanem egyszerűen kicsit sötéteb pirosra nem olyan rikítóra.
Válasz stefi69 #23524. hozzászólásáraNem, nem neked írtam mert nem értem, hogy hogyan lehet ilyet kérdezni a gép festéséről. választ nem várok erről hiszen már máshol is kérdezte.
Válasz stefi69 #23523. hozzászólásáraJó! Nem sürgős. De telefonszámot küldj mellé légyszíves.
Válasz Gepi #23521. hozzászólásáraFórum használattal,és a szöveg értésel van némi problémád .![smile sneaky](/oldforum/images/smiles/sneaky.gif)
Válasz Gepi #23521. hozzászólásáraEzt nekem írtad ????????
Válasz Maszek Zs #23522. hozzászólásáraTalán nemsokára kicsit fel lazul a dolog. Nincs elfelejtve.Meg hát kiváncsi voltam,hogy érdekel-e még .
ezek szerint igen.
Válasz stefi69 #23520. hozzászólásáraNa mivan a képekkel? Nem volt még időd??
Válasz stefi69 #23520. hozzászólásáraKellene keresni egy eredeti minta darabot pl műszerfalnál ami megfelelne vagy nem pont azon a helyen, elballagni a legközelebbi festő műhelybe és ott kikeverik.
Válasz vidimazsi #23516. hozzászólásáraLehet ,hogy én vagyok tájékozatlan
,de eredetiben "bórdó" T-25?
nincs ,és nem is volt !
Válasz veszelka #23517. hozzászólásáraPontosan így van, ezért vannak eltérések a vontatható légfékes pótkocsi össztömegében, tehát amit a forgalmiba beírnak.
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
A kézikönyvben az van, hogy a vontatási osztály 6 kN, de a neten talált kalkulátor így kicsit kevés össztömegű pótkocsit ad ki.
Válasz veszelka #23517. hozzászólásáraA lóerő/tonna miatt a gyártói ajánlás is beleszólhat...(asszem)
Válasz Wendelke #23499. hozzászólásáraÜdv Kollégák!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Az átmenő fékes vontatmánynál,a megengedett vontatás maximum a traktor tömegének a négyszerese,de ha a vonófej adattábláján kevesebb adat szerepel,akkor annyit engedélyeznek.
Sziasztok biztos lerágott csont de hol tudook beszerezni t-25-ös eredeti festéket 1 litert? De ha lehet nem a rikító pirosra gondolok hanem ami kicsit bordóbb.
Köszönöm.
Válasz Wendelke #23514. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Titán76 #23511. hozzászólásáraIgen, bár elég hülye névre hallgat![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Sziasztok!
Lett egy "kis" problémám amihez a segítő ötleteiteket kérném.
Tegnap dolgoztam a Vlagyival (Semmi komoly csak farvillával 4 bálát raktam arrébb) és egyszer csak elment a kuplung!
A pedál könnyedén benyomható, de nem old ki a tengelykapcsoló... :-(
A pedál rudazatát végigkövettem a váltóba bemenő tengelyig, addig minden műkszik.
Mi a tippetek? Volt már ilyen problémája Valakinek?
Mi mehetett tönkre? Megcsinálható a szerelőablakon keresuztül vagy széthúzás lesz a vége...?
Segítségeteket előre is köszönöm!
T.
Válasz stefi69 #23509. hozzászólásáraAzért köszi!
Ha jól értelmezem az átmenő fék az a légfék,ugye ?
Két csavar 19 es kulcs
Válasz bs80.td #23504. hozzászólásáraNincs . 2db is volt .![smile mellow](/oldforum/images/smiles/mellow.gif)
Válasz kamus #23502. hozzászólásáraNekem konkrétan ilyen utánfutóm van, fekete rendszámos. 4x2 m a rakfelülete, hivatalosan 1.5 tonnás, de szerencsére kicsit többet bír {:wink:,"
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Lassú járművel minden további nélkül húzhatod a fekete rendszámos futót, csak a súlykorlátoknak kell megfelelnie. Esetemben ráfutófékes a futó, így pont jó a T-25-höz. A piros rendszámos annyiból szerencsésebb, hogy nem kell adóznod a Hivatal felé, viszont a fekete rendszámosnál, minél nagyobb az össztömeg annál drágább
A vonószerkezetnek hivatalosan műbizonylatosnak kéne lennie, de ez a hétköznapokban nem annyira problémás......
Válasz 44claasgarantos #23506. hozzászólásáraCsak általában nem célzottan traktorhoz tartják az emberek az autóutánfutót, ha meg van, kocsival is húzná, ahhoz meg nem jó a lyukas
Bemész egy utánfuto alkatrész boltba és kérsz lukas huzot és ennyi a forgalmiba nincsen bele irva hogy gőmfelyes vagy csapos guzovan rajta
Válasz kamus #23502. hozzászólásáramax abba köthet bele a rend éber őre, hogy van-e műbizonylatod a gömbfejről és a felfogatásáról, amire a futót akasztod
egyébként hogy az amúgy autóutánfutó, nem kizáró ok, ha belefér a forgalmi szerinti súlykorlátba
stefi69 küldtem egy emailt, nézz rá légyszíves, köszönöm!
Miért nem lehetne
Válasz 44claasgarantos #23501. hozzászólásáraHa már utanfutó... Lehet szerintetek vontatni vele nem "piros rendszámos" utánfutót? Értemez a latta normál közúti forgalomban lévő kék rendszámos futókat?
Köszi!
Haguk már a hulyeséget mit akartok egy 25 lovas géptől elég neki bőven a ráfuto fékes utánfuto vagy egy egy tengelyes 1.5 2 t pot minek megszakitani
Válasz Wendelke #23499. hozzászólására8t pótot vontathat? Háát kicsit nekem ez soknak tűnik.... Nah megnézem a forgalmit, mennyi is van beleírva :)
Egyébként a légfék dolog érdekes. Mert sztem utólagosan lettek ezen traktorokra felszerelve? Úgyértem nem kéne lennie vmi műbizonylat-félének? Mi még nagyon régen újként vettük a trakit, légfékkel, de a könyvében semmi írás nincs légfékről, felszereléséről stb....
Válasz _NB_ #23498. hozzászólásáraA lényeg ebből annyi, hogy:
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
fékezetlen: 750 kg
ráfutófékes: 1500 kg
átmenő fékes: 7990 kg
össztömegű pótkocsit vontathat,
az átmenő fékesnél több verziót is megállapítottak már, megyénként/hivatalonként lehet eltérés
Válasz kamus #23493. hozzászólásáraA forgalmiban beírt súly adatok a mérvadóak nem az, hogy egy vagy két tengelyes.
Ami miatt esetleg sokan az egytengelyest húzták,
az az, hogy a hasznos terhelhetőség csökken a plusz egy tengely és forgózsámoly miatt a másik, hogy a legtöbb kis traktoron nincs átmenő fék, így a pótkocsi, vagy fék nélküli, vagy ráfutófékes lehet csak ami befolyásolja a vontatható tömeget lásd lejjebb.
Ha neked hivatalosan be van jegyezve a légfék, akkor ahhoz a forgalmiban adtak meg pótkocsi össztömeget.
Ha meg kertekalatti a paripa akkor meg a józan ész a határ.
A KöHÉM rendelet egyrészt az irányadó, másrészt a gyártó.
-----------------------------------------------------------------------------
Vontatásra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
21. § (1) Arra nézve, hogy a jármű vontathat-e és ha igen, hány darab és milyen pótkocsit, a hatósági engedélyben foglaltak az irányadók.
(2) A pótkocsi (pótkocsik) össztömege nem haladhatja meg a vontatásra használt
........
d) vontató, mezőgazdasági vontató és lassú jármű össztömegének a négyszeresét,
(3) Üzemi fék nélküli könnyű pótkocsi gépjárművel, mezőgazdasági vontatóval és lassú járművel abban az esetben vontatható, ha a pótkocsi össztömege nem haladja meg a vonó jármű 68 kilogrammal növelt saját tömegének a felét.
(4) Ráfutó fékkel felszerelt pótkocsi abban az esetben vontatható, ha a pótkocsi össztömege nem haladja meg a vonó jármű össztömegének a háromnegyedét.
-----------------------------------------------------------------------------
fogalmak
„üres tömeg”: a rendeltetésszerű használatra alkalmas jármű tömege, amely magába foglalja a jármű, annak alkatrészei és önálló műszaki egységei (ideértve a gyártó által biztosított világító és fényjelző berendezéseket is) tökéletes működését biztosító mennyiségű folyadékokat (pl. akkumulátorsav, hidraulikafolyadék, motorolaj) is, - az üzemanyag, illetve az üzemanyag-olaj keverék tömege azonban nem számít az „üres tömeg”-be,
d) „saját tömeg”: a jármű üres tömege, amelyhez hozzá kell adni az üzemanyag, illetve az üzemanyag-olaj keverék tömegét az üzemanyagtartálynak a gyártó által megadott kapacitása legalább 90%-áig feltöltve, valamint azokat a tartozékokat, amelyeket a gyártó a rendes működtetéshez szükséges eszközökön kívül a járműhöz adott (szerszámkészlet, csomagtartó, szélvédő, védőeszközök stb.),
e) „műszakilag megengedett össztömeg”: a gyártó által meghatározott tömeg, amelyet a jármű saját tömege és a járművön szállított személyek és áru tömege - együttesen - nem haladhat meg,
f) „műszakilag megengedett legnagyobb terhelés”: az a tömeg, amely a műszakilag megengedett össztömeg és a - 75 kg-mal figyelembe vett - menetkész tömeg különbözete,
g) „menetkész tömeg”: a jármű saját tömege, valamint - 75 kg-mal figyelembe véve - a vezető tömege,
Válasz kamus #23493. hozzászólásáraNálunk,még lehet(hogy meddig az más tészta) Szerbia (Vajdaság)
Üdv minden Tisztelt tagnak és géptársnak!
Keresnék üzemképes T-25 motort az enyém egy felelötlen kölcsönadás miatt feladta a harcot és talán gazdaságosabb és persze gyorsabb lenne egy csere mint a teljes felujitás.Felujitom az eredetit viszont az sok időt vesz igénybe mert várnom kell az alkatrészekre.Akinek van vagy tud akár ujat is kérem jelezze nekem. Helyileg Szabolcs megyében vagyok.
Előre is köszönöm!
Válasz kamus #23493. hozzászólásáraVontatásnál az össz súly a lényeg és a fékrendszer ami be van írva a forgalmikba
Válasz kamus #23493. hozzászólásáraBocsi persze légfékkkel :)
Válasz Titán76 #23490. hozzászólásáraSziasztok,
Lehet vontatni 2 tengeyles pótot T25-tel? Ne kérdezzétek honnét tudom, de én úgy tudtam csak 1 tengelyes pótot lehet...
Amúgy nekem 950Kg-os önsúlyos, 3950 összsúlyos 1 tengelyes pót van hozzá, a forgalmi szerint mehet...
Válasz ND #23491. hozzászólásáraHiszek én neked. Csak így a vlagyi babakocsinak van minősítve![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
Válasz Titán76 #23489. hozzászólásáraHa gondolod lefényképezem a forgalmit![smile sad](/oldforum/images/smiles/sad.gif)