Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Olyan gondom van, hogy gázadáskor füstöl a fülkéhez közelebbi hengerfej a felső részen mindkét oldalon, illetve a robbanás hangja is rendkívül hangos, éles, nem tompított. A hiba érdekessége, hogy csak az említett hengernél áll fenn és nem szűnt meg hengerfej csere után. A hengerfej csere során csak az öntvény lett cserélve (repedésre gyanakodva) a szelepek - tisztítás után - és az injektor is visszakerült. Az öntvényen úgy láttam, hogy abba a hűtőcsatornába ahonnan a füst jön, csak az injektor furatán keresztül juthat ki az égéstérből. Elképzelhető, hogy az injektor mellett jön ki?
Ha bármi egyéb ötlet javaslat van a hiba okára, megoldására azt megköszönöm!
Válasz bs80.td #23388. hozzászólásáraEbben nem vagyok otthon igazán. Az ábra szerint alap esetben visszaküldi az olajat. A "D" csonkon be, az "A" csonkon vissza, a két végállásban meg oda-vissza megy az olaj, tehát emel, vagy sül1yeszt.
Ha nem így működik, akkor lehet, hogy rossz a vezérlő szelep, és ezért nehéz működtetni a karját. Ez csak egy tipp a részemről.
Az alabb leirt problemak megoldodtak. Viszont van egy uj. A kepen szereplo tomb van bekotve elsonek egybol a szivattyu es egy nyomashatarolo utan. Amikor elinditom a traktort kinyomja a vezerlo tengelyét ( nem tudom hogy hivjak a pockot amit bizgetni kell hogy emeljen vagy sullyesszen) es nagyon nehez benyomni, pedig még nincs is teljes nyomas a rendszerben. Ez mitol lehet? Felcsereltem a nyomo es a vissza folyo agat, vagy az a baja hogy van utana kotve egy masik? De az meg kozep allasban van, es atengedi magan az olajat. Esetleg egy resolaj csovel tehermentesitenem kellene a dugattyu veget? Koszi elore is a segitseget.
Nyáron nem gond télen kel ráfigyelni egy kicsit jár üresen és utána munka nekem ez vált be motor olajal is probáltam de hidegen sürü mikor melegszik akkor meg hig én a t25 be mtz be is ezt használok at 25 ős alsó fugesztő karon van három furat amin a fugesztő orso emel én furtam egy plusz furatot rá vonolap munka gép felé ezeltal még kőnyeben emel igy van rola felvétel ez tapasztalat gyakorlat a tudományos dolgok az más világ
Válasz tiboca69 #23384. hozzászólásáraKoszonom! Beszeltem nehany emberrel, es ma voltam hidraulika boltban venni nehany cuccot az atalakitashoz. Remelem estere ossze all.
Ha nem jó a szivattyú tehetsz bele bármit. Amíg nem kap újat csak rész megoldás lesz. Sokan használunk sok félét és láss csadát mindekié müködik
Pedig van aki csak motorolajat használ és ő arra esküdik. Van aki váltóolajat,neke az vált be,van akinek a kettő elegye. Személy szerint én 68-ast használok közel 15 éve nekem meg ez vált be. Szóval ha a pumpa jó,szinte megy bármilyen olajjal
Válasz Titán76 #23378. hozzászólásáraAz enyém félig gyári tárcsa, mert a tárcsasor, valamilyen nagyobb gyári tárcsáról került le, és ahhoz csinált még az előző tulaj egy vázat. Bár a majd kell egy kis megerősítést csinálni az első tárcsánál. Dobok majd fel róla egy képet valamikor.
Váltó olajat tegyél a hidralikába és birni fogja tedd le a gépet alapra hogy ne ágaskogyon nekem egy 660 as permetező van és gyári vonokar de eszem ágába sincs lecseréni
Válasz Wendelke #23376. hozzászólásáraKöszi
Ilyen megoldást kerestem volna én is. Csak nálunk nem igazán lehet 20 cm távtartót találni(mármint bontottat). Mert úgy gondoltam már akkor is hogy jobb lenne a kevesebb lap már csak az 1lapra jutó súly miatt is. És persze húzásra is könnyebb ,gondolom
Válasz schongabor #23374. hozzászólására"Több felől hallottam, hogy a le tud törni az olajdekniről a munkahenger rögzítőpontja, ha az ember túlterheli, ez a másik oka amiért ennyire körbejárom a témát és köszi még egyszer, hogy ennyire segítőkészek vagytok."
Ez így van, ha visszakeresel a fórumban, pár ember már járt így, ezért ésszel kell terhelni a hátulját. De csináltak rá megerősítést is, ezt is vissza tudod keresni.
Nincs mit, ha tudunk segítünk, mert nekünk is segítettek itt.
Válasz Titán76 #23373. hozzászólására8 lap van rajta, elől csipkés hátul sima. A közlő, amennyiben a távtartóra gondolsz, 20 cm-s. Most kíváncsiságból megmértem, olyan 155 cm szélességben dolgozik, a keret hosszirányban 150 cm hosszú, igaz, hogy a hátsó tárcsatag, hátsó része túlnyúlik a kereten.
Válasz Wendelke #23370. hozzászólására"A gyári vonórúd hajlik, alap kialakításban szart sem ér." - ezt értem, de nem is értem miért szerelik fel ilyennel, ha 5-600 kg-t bírnia kellene a hátuljának...
Intő jelnek tekintettem a vonórudak hajlásátés a szervósodást és azt is, hogy csak 20 centire tudja megemelni a tárcsát (alapjáratnál valamivel nagyobb fordulaton), azt hittem a teherbírás határán van a traki.
Több felől hallottam, hogy a le tud törni az olajdekniről a munkahenger rögzítőpontja, ha az ember túlterheli, ez a másik oka amiért ennyire körbejárom a témát és köszi még egyszer, hogy ennyire segítőkészek vagytok.
Válasz Titán76 #23368. hozzászólásáraLeginkább homokos a talaj felső 20-30 centije a szőlő esetén (0,8ha), az erdő (0,2 ha) pedig kötöttebb keményebb).
A fordulás eszembe sem jutott, de sztem nem lesz gond, eddig egy 80-assal műveltettem, megkérdezem a gazdáját az milyen hosszú. Szőlőknél van hely egyébként, az erdő lehet szűkösebb.
Válasz schongabor #23363. hozzászólásáraA gyári vonórúd hajlik, alap kialakításban szart sem ér, ezért cserélik ki MTZ-re, vagy erősítik meg. A szervósodás meg természetes, ha nincs pluszban lesúlyozva az eleje.
Nekem a tárcsám 160 cm széles,51 cm-s tárcsalevelek vannak rajta, és kb. 300 kg körül lehet, vidáman viszi a traki, de pld. amikor domboldalon felfelé indultam el vele, akkor már fel is szokta kapni a levegőbe az elejét úgy hogy a gyári súlyok még +40 kg-al ki vannak egészítve.
Válasz schongabor #23366. hozzászólásáraMilyen talajra kellene az a tárcsa? Illetve sorok közti távolság? A végén mennyi hely van megforogni? Mivel a képen látható tárcsa elég hosszú,nagy hely igénye van forduláskor
Válasz schongabor #23366. hozzászólásáraIgen arra gondoltam,főleg azért mert a szélesebb felén fekszik. A tárcsasor valóban állítható,báris a képen így látszik. A csapágyakat érdemesbb lenne bejjeb tetetni egy-egy lappal,ha csak szölőt szeretnél vele megmunkálni. Talán nem vetemülne meg
A tárcsasorokat ha jól látom lehet állítani, így akár tökig is előre hozhatnám a kép alapján igaz?
"Nem kötekedni akartam,csak az észrevételeimet tettem közzé" - pont erre van szükségem, teljesen új nekem minden a trakival kapcsolatban, alapvetően irodai munkás vagyok és emellett van egy apró borászatom amihez tartozik 0,8 ha szőlő, amit az idei évtől én szeretnék művelni.
Ehhez a T25 édesapám után adott, csak ő sincs képben a teherbírásával, mert eddig csak pótot húztunk vele és ő 15 évvel ez előtt szántott ritkán.
A tárcsasorokat ha jól látom lehet állítani, így akár tökig is előre hozhatnám a kép alapján igaz?
"Nem kötekedni akartam,csak az észrevételeimet tettem közzé" - pont erre van szükségem, teljesen új nekem minden a trakival kapcsolatban, alapvetően irodai munkás vagyok és emellett van egy apró borászatom amihez tartozik 0,8 ha szőlő, amit az idei évtől én szeretnék művelni.
Ehhez a T25 édesapám után adott, csak ő sincs képben a teherbírásával, mert eddig csak pótot húztunk vele és ő 15 évvel ez előtt szántott ritkán.
Válasz Wendelke #23357. hozzászólásáraAzért kérdeztem rá erre, mert arra gondoltam, hogy ha már hajlik, akkor lehet nem is kellene erőltetnem a T25össel, nehogy leszakadjon a hátulján az a felfogatás.
Ezért is gondoltam, hogy nehéz neki a korábbi képen látható tákolmány.
Egyébként nem csak az hajlott, hanem a traki is szervósodott.
Ha már szervósodik (elöl gyári súlyokkal) akkor nehéz neki, jól gondolom?
Segítségre lenne szükségem. Tegnap kipróbáltam a homlokrakodóm. Mechanikailag jól működik minden és így üresen legalább is elég gyorsan is, de a hidraulikát elb@..tam. Nincs nagy tapasztalatom e téren, nem is jól kötöttem be. A szivattyú után egyből csináltam egy elágazást, nem gondoltam rá, hogy a gyári tömb alaphelyzetben nem tartja nyomás alatt a rendszert. Így csak akkor működik, ha valamelyik gyári kart emelésbe vagy süllyesztésbe állítom. Ráadásul két darab egy utas tömböt építettem be pluszba (kép mellékelve). Tehát mind hármat sorba kellene kötnöm. Az elképzelésem a sorrendre a következő: szivattyú -> egy nyomásszabályzó -> a négy kivezetéses tömb bemenete -> a négy kivezetéses tömb visszafolyó ága az öt kivezetéses tömb bemenetére -> az öt kivezetéses tömb két visszafolyó ágát közösítés után a gyári tömb bemenetére. Jó lesz ez így? Ha nem muszáj nem vennék másik tömböt a kettő helyett. Köszi előre is!
Válasz schongabor #23356. hozzászólásáraMég pár dolog. Tudni kellene,hogy miből van a vázszerkezet? Az az alsó felfüggesztés nem valami bizalomgerjesztő. Ha van rá mód,vétel előtt mindenképp próbáld ki. Az első tárcsasort érdemes volna előrébb hozni,mert így a teher még hátrébb esik,a vlagyinak még nehezebb lesz és azért ez is van vagy 2m hosszú.
Az enyémet így nem mertem volna megcsinálni hogy a váz zártszelvénye fekteve legyen. Pedig megcsinálni könnyebb lett volna.És ezen sincs sárkaparó
Nem kötekedni akartam,csak az észrevételeimet tettem közzé
Válasz schongabor #23356. hozzászólásáraMondjuk ami nem túl jó,hogy nincs a közepén meg egy csapágy. Így nagy a fesztávolság a csapágyak között,görbülésveszélyes. De amúgy jónak tűnik
Válasz schongabor #23356. hozzászólásáraNekem van hasonló. És ez még vascsapágyas is,sokkal könnyebben gurul
160cm meg kell hogy elfedje a keréknyomakat. Nekem 46 lapok vannak fenn,ezen lehet kissebbek vannak,bár lehet a látszat csal
Válasz schongabor #23349. hozzászólásáraHa esetleg nem akarod kicserélni a vonórudakat, akkor van egy egyszerű megoldás. Le kell venni a helyükről, és mindkét oldalon meg kell erősíteni, mondjuk egy 10-s laposvassal. A szélességét szerintem kitalálod. Szóval fel kell hegeszteni ezeket a laposvasakat a vonórúdra, és onnét többet nem fog görbülni.
ha ez segítség, én 2 éve vettem 600l-es G-Jet permetezőt 320ezerért, illetve 3 éve 150es tárcsát 150ezerért. Persze mindennél meg kell nézni az állapotát is. Ezek jó állapotban voltak azóta is gond nélkül használom őket.
Üdv.
Szeretnék egy kis segítséget kérni !
Faternak van egy T-25 kevés üzemórával és elkezdet neki nagyobb fordulaton (mindegy melyik sebbeségben) valami rágni menet közben !Ülésen lehet érezni inkább már nagyobb fordulatnál. Valakinek valami ötlet??
Talán kerékcsapágy lenne ???
Megköszöném nagyon ha valakinek valami ötlete lenne !
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem, hogy a tegnap fel rakott videóban mikor fogasoltam a lucernán a pocok túrásokat ahogy keringőztem a villanyoszlop körül egyszer csak az érződött h nehezebb kormányozni és azóta is ez van mi lehet a gond???
Válasz Titán76 #23335. hozzászólásáraNem szükséges orronjárás! Stefi sem járatja orron.
Engem nem kell meggyőzni
Csak segíteni szerettem volna. Mert tud valami jó munkát végezni mélyen,ha könnyűhúzásu. De amiket linkeltél azok nem.
25336 hozzászólás
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy gázadáskor füstöl a fülkéhez közelebbi hengerfej a felső részen mindkét oldalon, illetve a robbanás hangja is rendkívül hangos, éles, nem tompított. A hiba érdekessége, hogy csak az említett hengernél áll fenn és nem szűnt meg hengerfej csere után. A hengerfej csere során csak az öntvény lett cserélve (repedésre gyanakodva) a szelepek - tisztítás után - és az injektor is visszakerült. Az öntvényen úgy láttam, hogy abba a hűtőcsatornába ahonnan a füst jön, csak az injektor furatán keresztül juthat ki az égéstérből. Elképzelhető, hogy az injektor mellett jön ki?
Ha bármi egyéb ötlet javaslat van a hiba okára, megoldására azt megköszönöm!
Üdv
Ádám
Válasz bs80.td #23388. hozzászólásáraEbben nem vagyok otthon igazán. Az ábra szerint alap esetben visszaküldi az olajat. A "D" csonkon be, az "A" csonkon vissza, a két végállásban meg oda-vissza megy az olaj, tehát emel, vagy sül1yeszt.
Ha nem így működik, akkor lehet, hogy rossz a vezérlő szelep, és ezért nehéz működtetni a karját. Ez csak egy tipp a részemről.
Válasz Wendelke #23386. hozzászólásáraRendben!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190314174328_20190214_172219.jpg)
Az alabb leirt problemak megoldodtak. Viszont van egy uj. A kepen szereplo tomb van bekotve elsonek egybol a szivattyu es egy nyomashatarolo utan. Amikor elinditom a traktort kinyomja a vezerlo tengelyét ( nem tudom hogy hivjak a pockot amit bizgetni kell hogy emeljen vagy sullyesszen) es nagyon nehez benyomni, pedig még nincs is teljes nyomas a rendszerben. Ez mitol lehet? Felcsereltem a nyomo es a vissza folyo agat, vagy az a baja hogy van utana kotve egy masik? De az meg kozep allasban van, es atengedi magan az olajat. Esetleg egy resolaj csovel tehermentesitenem kellene a dugattyu veget? Koszi elore is a segitseget.
Nyáron nem gond télen kel ráfigyelni egy kicsit jár üresen és utána munka nekem ez vált be motor olajal is probáltam de hidegen sürü mikor melegszik akkor meg hig én a t25 be mtz be is ezt használok at 25 ős alsó fugesztő karon van három furat amin a fugesztő orso emel én furtam egy plusz furatot rá vonolap munka gép felé ezeltal még kőnyeben emel igy van rola felvétel ez tapasztalat gyakorlat a tudományos dolgok az más világ
Válasz bs80.td #23385. hozzászólásáraHa kész lesz, esetleg egy videóval megörvendeztethetnél (de nehéz szó
) bennünket.
Válasz tiboca69 #23384. hozzászólásáraKoszonom! Beszeltem nehany emberrel, es ma voltam hidraulika boltban venni nehany cuccot az atalakitashoz. Remelem estere ossze all.
Válasz bs80.td #23362. hozzászólásáraA rakodód nagyon szuperül néz ki!!!
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
)
(kicsit irigykedem is...
Ha nem jó a szivattyú tehetsz bele bármit. Amíg nem kap újat csak rész megoldás lesz. Sokan használunk sok félét és láss csadát mindekié müködik![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Pedig van aki csak motorolajat használ és ő arra esküdik. Van aki váltóolajat,neke az vált be,van akinek a kettő elegye. Személy szerint én 68-ast használok közel 15 éve nekem meg ez vált be. Szóval ha a pumpa jó,szinte megy bármilyen olajjal
Válasz 44claasgarantos #23380. hozzászólásáraVáltó olaj nem túl sűrű bele?
Nem nyírja ki a szivattyút?
Válasz Titán76 #23378. hozzászólásáraAz enyém félig gyári tárcsa, mert a tárcsasor, valamilyen nagyobb gyári tárcsáról került le, és ahhoz csinált még az előző tulaj egy vázat. Bár a majd kell egy kis megerősítést csinálni az első tárcsánál. Dobok majd fel róla egy képet valamikor.
Váltó olajat tegyél a hidralikába és birni fogja tedd le a gépet alapra hogy ne ágaskogyon nekem egy 660 as permetező van és gyári vonokar de eszem ágába sincs lecseréni
Alsó karoknál fűrd kijeb a fúratokat a munka gépfelé igy kőnyeben fog emelni
Válasz Wendelke #23376. hozzászólásáraKöszi![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Ilyen megoldást kerestem volna én is. Csak nálunk nem igazán lehet 20 cm távtartót találni(mármint bontottat). Mert úgy gondoltam már akkor is hogy jobb lenne a kevesebb lap már csak az 1lapra jutó súly miatt is. És persze húzásra is könnyebb ,gondolom
Válasz schongabor #23374. hozzászólására"Több felől hallottam, hogy a le tud törni az olajdekniről a munkahenger rögzítőpontja, ha az ember túlterheli, ez a másik oka amiért ennyire körbejárom a témát és köszi még egyszer, hogy ennyire segítőkészek vagytok."
, ha tudunk segítünk, mert nekünk is segítettek itt.
Ez így van, ha visszakeresel a fórumban, pár ember már járt így, ezért ésszel kell terhelni a hátulját. De csináltak rá megerősítést is, ezt is vissza tudod keresni.
Nincs mit
Válasz Titán76 #23373. hozzászólására8 lap van rajta, elől csipkés hátul sima. A közlő, amennyiben a távtartóra gondolsz, 20 cm-s. Most kíváncsiságból megmértem, olyan 155 cm szélességben dolgozik, a keret hosszirányban 150 cm hosszú, igaz, hogy a hátsó tárcsatag, hátsó része túlnyúlik a kereten.
Válasz Titán76 #23372. hozzászólásáraKeresztben is![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz Wendelke #23370. hozzászólására"A gyári vonórúd hajlik, alap kialakításban szart sem ér." - ezt értem, de nem is értem miért szerelik fel ilyennel, ha 5-600 kg-t bírnia kellene a hátuljának...
Intő jelnek tekintettem a vonórudak hajlásátés a szervósodást és azt is, hogy csak 20 centire tudja megemelni a tárcsát (alapjáratnál valamivel nagyobb fordulaton), azt hittem a teherbírás határán van a traki.
Több felől hallottam, hogy a le tud törni az olajdekniről a munkahenger rögzítőpontja, ha az ember túlterheli, ez a másik oka amiért ennyire körbejárom a témát és köszi még egyszer, hogy ennyire segítőkészek vagytok.
Válasz Wendelke #23370. hozzászólásáraA te tárcsád hány lapos? Közlők mérete ?
Válasz schongabor #23371. hozzászólásáraHa a 80-as elfért akkor ez el fog férni![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Válasz Titán76 #23368. hozzászólásáraLeginkább homokos a talaj felső 20-30 centije a szőlő esetén (0,8ha), az erdő (0,2 ha) pedig kötöttebb keményebb).
A fordulás eszembe sem jutott, de sztem nem lesz gond, eddig egy 80-assal műveltettem, megkérdezem a gazdáját az milyen hosszú. Szőlőknél van hely egyébként, az erdő lehet szűkösebb.
Válasz schongabor #23363. hozzászólásáraA gyári vonórúd hajlik, alap kialakításban szart sem ér, ezért cserélik ki MTZ-re, vagy erősítik meg. A szervósodás meg természetes, ha nincs pluszban lesúlyozva az eleje.
úgy hogy a gyári súlyok még +40 kg-al ki vannak egészítve.
Nekem a tárcsám 160 cm széles,51 cm-s tárcsalevelek vannak rajta, és kb. 300 kg körül lehet, vidáman viszi a traki, de pld. amikor domboldalon felfelé indultam el vele, akkor már fel is szokta kapni a levegőbe az elejét
Válasz Titán76 #23367. hozzászólásáraMegkérdezem azt is, hogy van-e rá lehetőség.
Válasz schongabor #23366. hozzászólásáraMilyen talajra kellene az a tárcsa? Illetve sorok közti távolság? A végén mennyi hely van megforogni? Mivel a képen látható tárcsa elég hosszú,nagy hely igénye van forduláskor
Válasz schongabor #23366. hozzászólásáraIgen arra gondoltam,főleg azért mert a szélesebb felén fekszik. A tárcsasor valóban állítható,báris a képen így látszik. A csapágyakat érdemesbb lenne bejjeb tetetni egy-egy lappal,ha csak szölőt szeretnél vele megmunkálni. Talán nem vetemülne meg
Válasz Titán76 #23361. hozzászólásáraMa megkérdezem, hogy milyen falvastagságú és hányszor hányas zártszelvényből készült. Erre gondolsz igaz?
Kipróbálni sajnos nem tudom, 80 km-re van tőlem.
A tárcsasorokat ha jól látom lehet állítani, így akár tökig is előre hozhatnám a kép alapján igaz?
"Nem kötekedni akartam,csak az észrevételeimet tettem közzé" - pont erre van szükségem, teljesen új nekem minden a trakival kapcsolatban, alapvetően irodai munkás vagyok és emellett van egy apró borászatom amihez tartozik 0,8 ha szőlő, amit az idei évtől én szeretnék művelni.
Ehhez a T25 édesapám után adott, csak ő sincs képben a teherbírásával, mert eddig csak pótot húztunk vele és ő 15 évvel ez előtt szántott ritkán.
Válasz Titán76 #23361. hozzászólásáraMa megkérdezem, hogy milyen falvastagságú és hányszor hányas zártszelvényből készült. Erre gondolsz igaz?
Kipróbálni sajnos nem tudom, 80 km-re van tőlem.
A tárcsasorokat ha jól látom lehet állítani, így akár tökig is előre hozhatnám a kép alapján igaz?
"Nem kötekedni akartam,csak az észrevételeimet tettem közzé" - pont erre van szükségem, teljesen új nekem minden a trakival kapcsolatban, alapvetően irodai munkás vagyok és emellett van egy apró borászatom amihez tartozik 0,8 ha szőlő, amit az idei évtől én szeretnék művelni.
Ehhez a T25 édesapám után adott, csak ő sincs képben a teherbírásával, mert eddig csak pótot húztunk vele és ő 15 évvel ez előtt szántott ritkán.
Válasz Wendelke #23358. hozzászólásáraHarmincvalamennyi :) Nem tudom milyen létezik, mintha 33-mat mondott volna.
Az jó lehet?
Szőlőt tárcsáznék vele, illetve a kertemben akácos van, ott kötöttebb a talaj is.
Válasz Wendelke #23357. hozzászólásáraAzért kérdeztem rá erre, mert arra gondoltam, hogy ha már hajlik, akkor lehet nem is kellene erőltetnem a T25össel, nehogy leszakadjon a hátulján az a felfogatás.
Ezért is gondoltam, hogy nehéz neki a korábbi képen látható tákolmány.
Egyébként nem csak az hajlott, hanem a traki is szervósodott.
Ha már szervósodik (elöl gyári súlyokkal) akkor nehéz neki, jól gondolom?
Segítségre lenne szükségem. Tegnap kipróbáltam a homlokrakodóm. Mechanikailag jól működik minden és így üresen legalább is elég gyorsan is, de a hidraulikát elb@..tam. Nincs nagy tapasztalatom e téren, nem is jól kötöttem be. A szivattyú után egyből csináltam egy elágazást, nem gondoltam rá, hogy a gyári tömb alaphelyzetben nem tartja nyomás alatt a rendszert. Így csak akkor működik, ha valamelyik gyári kart emelésbe vagy süllyesztésbe állítom. Ráadásul két darab egy utas tömböt építettem be pluszba (kép mellékelve). Tehát mind hármat sorba kellene kötnöm. Az elképzelésem a sorrendre a következő: szivattyú -> egy nyomásszabályzó -> a négy kivezetéses tömb bemenete -> a négy kivezetéses tömb visszafolyó ága az öt kivezetéses tömb bemenetére -> az öt kivezetéses tömb két visszafolyó ágát közösítés után a gyári tömb bemenetére. Jó lesz ez így? Ha nem muszáj nem vennék másik tömböt a kettő helyett. Köszi előre is!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190313075950_20190312_163635.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190313080002_20190312_163700.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190313080018_20190214_172138.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190313080030_20190214_172157.jpg)
Válasz schongabor #23356. hozzászólásáraMég pár dolog. Tudni kellene,hogy miből van a vázszerkezet? Az az alsó felfüggesztés nem valami bizalomgerjesztő. Ha van rá mód,vétel előtt mindenképp próbáld ki. Az első tárcsasort érdemes volna előrébb hozni,mert így a teher még hátrébb esik,a vlagyinak még nehezebb lesz és azért ez is van vagy 2m hosszú.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Az enyémet így nem mertem volna megcsinálni hogy a váz zártszelvénye fekteve legyen. Pedig megcsinálni könnyebb lett volna.És ezen sincs sárkaparó
Nem kötekedni akartam,csak az észrevételeimet tettem közzé
Válasz schongabor #23356. hozzászólásáraMondjuk ami nem túl jó,hogy nincs a közepén meg egy csapágy. Így nagy a fesztávolság a csapágyak között,görbülésveszélyes. De amúgy jónak tűnik![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz schongabor #23356. hozzászólásáraNekem van hasonló. És ez még vascsapágyas is,sokkal könnyebben gurul![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
160cm meg kell hogy elfedje a keréknyomakat. Nekem 46 lapok vannak fenn,ezen lehet kissebbek vannak,bár lehet a látszat csal
Válasz schongabor #23356. hozzászólásáraA szélesség jó, mekkorák a tárcsalevelek?
Válasz schongabor #23349. hozzászólásáraHa esetleg nem akarod kicserélni a vonórudakat, akkor van egy egyszerű megoldás. Le kell venni a helyükről, és mindkét oldalon meg kell erősíteni, mondjuk egy 10-s laposvassal. A szélességét szerintem kitalálod. Szóval fel kell hegeszteni ezeket a laposvasakat a vonórúdra, és onnét többet nem fog görbülni.![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Ezt a tárcsát találtam most neten, a tulaj elmondása aéapján 160 munkaszélességű.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190312155634_elado_tz4k_raba_15_mt8_agt_mtz_t25_iseki_yanmar_tarcsa_6_7_8_9_10_lev_610391360532869.jpg)
Lehet megvenném a T25öshöz, van valakinek hasonló?
Válasz Attikaa #23353. hozzászólására150-es tárcsa esetén keskenyebbre van állítva a gép?
Válasz Attikaa #23353. hozzászólásáraNaná, hogy segít :) Köszi!
Válasz schongabor #23352. hozzászólásáraSzia,
ha ez segítség, én 2 éve vettem 600l-es G-Jet permetezőt 320ezerért, illetve 3 éve 150es tárcsát 150ezerért. Persze mindennél meg kell nézni az állapotát is. Ezek jó állapotban voltak azóta is gond nélkül használom őket.
Válasz Gepi #23351. hozzászólásáraVan tippetek arra, hogy mi a reális ár egy 300as függesztett axiálpermetezőért és egy t25höz illő tárcsáért?
Esetleg, hogy hol érdemes nézni/venni?
Baja környéki vagyok egyébként.
Válasz schongabor #23349. hozzászólására
gondolom félre kattintottál.
Cseréld le mtz karokra az alsókat az nem fog hajolni.
Nem ez nem az
Válasz schongabor #23349. hozzászólására![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190312140404_img_20190308_064433.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20190312140416_img_20190308_064448.jpg)
Válasz Gepi #23320. hozzászólásáraA képfeltöltés nekem sem ment :D:D
A tiéd jól néz ki, az enyém meg egy tákolmány..
A hárompont alsó két pontja neked nem hajlik? Gyári laposvas van ott és látható a tárcsa emelésénél, hogy görbül :(
Üdv.
Szeretnék egy kis segítséget kérni !
Faternak van egy T-25 kevés üzemórával és elkezdet neki nagyobb fordulaton (mindegy melyik sebbeségben) valami rágni menet közben !Ülésen lehet érezni inkább már nagyobb fordulatnál. Valakinek valami ötlet??
Talán kerékcsapágy lenne ???
Megköszöném nagyon ha valakinek valami ötlete lenne !
Kormány kerék alatt van van egy anya és magátol rá állitott próbáld meg hogy viszáb álitas rajta
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem, hogy a tegnap fel rakott videóban mikor fogasoltam a lucernán a pocok túrásokat ahogy keringőztem a villanyoszlop körül egyszer csak az érződött h nehezebb kormányozni és azóta is ez van mi lehet a gond???
t 25 lucerna fogasolás...
Válasz Maszek Zs #23342. hozzászólásáraAzok valóban nem azok. Csak azért linkeltem őket mert onnét jött az alapötlet![smile closedeyes](/oldforum/images/smiles/closedeyes.gif)
Válasz Gepi #23340. hozzászólásáraNem felejtem el,meg is van hozzá majdnem minden,de az aszály miatt nem került még fel rá
Válasz Titán76 #23335. hozzászólására
Nem szükséges orronjárás! Stefi sem járatja orron.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Engem nem kell meggyőzni
Csak segíteni szerettem volna. Mert tud valami jó munkát végezni mélyen,ha könnyűhúzásu. De amiket linkeltél azok nem.
Válasz stefi69 #23326. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)