Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #4971. hozzászólásra
A feszultseg szerintem rendben lenne... Amugy az apam trakija sem bir a tompitott-helyzetjelzo-munkalampa harmassal:-( Csak fordulaton gyoz ra a toltesre... Lesz idom, majd felteszem az uj generatort...
Hali T25re keresnék papírokat . Tudna valaki segíteni ?
Nem lopott a gép csak elvileg nincsenek meg a papírjai az előttem lévő tulaj egy cégtől vette és nem lett átíratva,de időközben a cég megszűnt és nem tud nekem senki semmilyen papírt adni.
Tudna valaki segíteni hogy ilyen kor mit kellene tennem azonkívül hogy felkötöm magam ?
Köszi a segítséget, bár már lehet, hogy akkut kell cserélni.Töltöttem 5-6 órát, elsőre indult. Leállítottam, másnap újra próba. Két - három nyik-nyek és megse hajtja.
Most feltettem legalább 12 órára, kiváncsi leszek mit művel.
Lehet, hogy az akksim is cellazárlatos?
Nektek milyen akkutok van, ha vennem kellene, mit javasoltok?
Szép napopt mindenkinek.
Válasz #4963. hozzászólásra
Esetleg generator csere? Mert nem nagyon bir a lampakkal... pl, ha eg a munkalampa is, akkor nehezen gyoz ra...csak magas fordulaton... Egyebkent a traki oldalan van... Deszka dobozban...ez nem gond? Az akksi eleg uj...vagyis mar ujkoraban ezt csinalta a gep...
Kimaradt az előzőböl.A bendix is csúszhat, vagy nem mindig húz be ,de a leirtak nem erre utalnak. a vill szerelő már látja a hibát ha el viszed neki az önindítót!
Általában ,ha az aksi jó, akkor az öninditó áram felvétele a nagy, ez minden járműnél általánosságokban igaz. Lehet még nem megfelelő test is a hiba okozója. szerintem csak felújítaní!/pénz/
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Indítási gondjaim vannak.
1. Az aksi jó
2. A dekomresszor kihuzása esetén rendesen pörög a motor, de ha visszatolom csak nyög, illetve néha érdekes kattorgást hallok az önindító felöl, mintha nem huzna be.
Kérdésem:
- önindító gond lehet
.- ha igen, érdemes felújítani, vagy új kell bele.
- midegyik t-25 egyforma önindítója van
- milyen öninditót vegyek , kinek mi a tapasztalata? Mennyire fog ez nekem fájni?
Hello ! Amit én vettem permetezőt abban 1,5ös fúvókák voltak és az nekem sok volt a szőlőhöz. Én elvileg azt az infót kaptam hogy 1,5 - 2,0 való a gyümölcsösbe.
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy AXIÁL permetezön hányas fúvokát használtok gyümölcsfához(alma).
Mert a mienkéban 1mm es van és kicsit kevésnek bizonyult. Elöre is kösz!
még én sem tom pontosan nehéz betenni sebbeségbe ha ráállitok ideig oráig jó aztán ujra ugyanaz a szitu kompletten kicserélnék mindent ha nem tul drága/szerkezet+tárcsa/
Válasz #4945. hozzászólásra
Még egyről elfeledkeztem megírni a fő munkahengeren lassító szelep van beépítve gyárilag .A hidraulikát lassan tudod leengedni (vetőgép ,tárcsa kultivátornál) pl ilyen eszközöket használsz jó dolog. üdv.
Én már jártam igy nem nem öntöttem elég olajat. Párszor át kell járatni hidraulika kart nyomásnak kell levágni ugy emlékszem 125 bar.Nem lesz jó, szivattyú csere új hidraulika folyadéknak a viszkozitása nagyobb .5-6000FT egy új szivattyú. Ha nem javul a szivattyút szét szedni a szivattyú oldalfalálából ki kell köszörüni (gépi)pár tizedet hogy szorosabb legyen. Új szimeringet bele és indulhat is vissza. Ha kell megcsináltatom imél telefon számot kérek. Üdv.
Hát nem tudom pontosan menni van benne de a szintjelző majdnem max.-nál van úgyhogy gondolom annyi van benne. A szivattyú be van kapcsolva. A légzőszelep tiszta. Most már nagyjából jó, csak olyan mintha nem menne le rendesen . Csak akkor megy le teljesen ha felpörgetem nagyon.
Válasz #4944. hozzászólásra
Szia! Az olaj tartályon kell lenni légzőszelepnek ami levegőzteti a rendszert . Légző szelep tiszta? Biztos hogy 7-liter olaj van a tartályban. szivattyú be van kapcsolva.
Sziasztok ! Kis segítséget szeretnék kérni . Kicseréltem a hidraulika olajat és azóta nem emel rendesen . Lehetséges hogy lelevegősödött ? A szintet már többször megnéztem . Előre is köszi .
Válasz #4942 hozzászól Gyula! Köszönöm!! A szimering méreteket nem tudom. A szimering mind a két oldalon van?A lehajtás miatt igy gondolom.Az ellenörző csavar ezért van hogy az olaj folyást észre lehessen venni.(ami alul van)Mégegyszer kösz.
A fülketartó csavarokat kiszeded hébérrel megemeled levenni nem kell a fülkét.
Leszeded a lehajtást a difibőlkijön azzal nincs gond
kicseréled a szalagot és mehet vissza, a szimeringeket is érdemes kicserélni nehogy befolyon utána az olaj a fékez.
Ezzel én is tisztába vagyok hogy a lehajtást le kell szerelni. Ami fejtörést okoz nekem: A fülkét le kell bontani? ( a lehajtásra van rögzitve)A lehajtás kicsuszik a diferenciálmúböl vagy a váltot is szét kell szedni. Ezekre kérnék választ. Köszi.
Válasz #4531. hozzászólásra
Remélem te már túl vagy ezen a szerelésen én lassan kezdeném de még tanácstalan vagyok. Sikerült-e fék cser? Sikerült a meló a mit hogyancsináltál
érdekelnének ha megosztanád velem, Köszi.
Ti olyan gépeket amik vontatottak és kardán meghajtásosak (permetező, trágyaszóró ) mire szoktátok akasztani ? Hashúzúra v. van vmi profibb megoldás h. kevesebbet kelljen szerelni ?
Sziasztok!
Működőképes T 25 motort keresek (legalább ne legyen eltörve a főtengelye) Ha valaki tud ilyen motort írjon itt vagy e-mail: juhaszz@freemail.hu
Köszi, üdv: Zoli!
Üdv mindenkinek!
Keresnék 9,5-32 es gumit a trakira müszakira alkalmas állapotban.Ha valaki tudna véletlen nagyo megköszönném mert sajnos az uj aranyáron van.Elöre is köszi
Sziasztok!Túl nagy a holtjáték a T-25-ös trakimon,kb(45 fok)és szerettem volna rajta állítani,de az állító csavar ami a kormánymű oldalán van,már nem tudok csavarni kifelé!Jól tudom?Kifelé kell tekernem,hogy csökkenjen a mozgása?Megpróbáltam befelé is,de csak nagyobb lett!Aki tudja,hogy mi lehet a baj,kérem segítsen!Előre is köszi!
De tudom,hogy néz ki!Én azt úgy értettem,hogy milyen csatlakozót lehetne venni a vlagyihoz hogy néz ki.Milyen illik rá,hogy birjak kocsit billenteni?Vagy mindegy.
25322 hozzászólás
Harmadikban közepes fordulaton mennyivel megy?/9.5R32/ a gumi.Pontos adat kellene.Köszönöm
Válasz #4971. hozzászólásra
A feszultseg szerintem rendben lenne... Amugy az apam trakija sem bir a tompitott-helyzetjelzo-munkalampa harmassal:-( Csak fordulaton gyoz ra a toltesre... Lesz idom, majd felteszem az uj generatort...
Hali T25re keresnék papírokat . Tudna valaki segíteni ?
Nem lopott a gép csak elvileg nincsenek meg a papírjai az előttem lévő tulaj egy cégtől vette és nem lett átíratva,de időközben a cég megszűnt és nem tud nekem senki semmilyen papírt adni.
Tudna valaki segíteni hogy ilyen kor mit kellene tennem azonkívül hogy felkötöm magam ?
Válasz #4964. hozzászólásra
Az nem érdekes.
Mérd meg a töltőáramot egy 500forintos multiméterrel!
Válasz #4968. hozzászólásra
Buszakksi...aztan a kutig elmehetsz oninditoval:-)))
Nekem most jász-aku van, legalapabb. Tehát néha víz utántöltés stb... 3 éve van meg eddig nincs baj vele.
Köszi a segítséget, bár már lehet, hogy akkut kell cserélni.Töltöttem 5-6 órát, elsőre indult. Leállítottam, másnap újra próba. Két - három nyik-nyek és megse hajtja.
Most feltettem legalább 12 órára, kiváncsi leszek mit művel.
Lehet, hogy az akksim is cellazárlatos?
Nektek milyen akkutok van, ha vennem kellene, mit javasoltok?
Szép napopt mindenkinek.
Sztem áttekercselni, v. csere egy MTZ generátorra, esetleg megnézni nem-e vmi kontakt hiba.
Hali !
Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Nem tölt a generátorom .
Mihez kezdjek ?
Előre is köszi !!!
Válasz #4963. hozzászólásra
Amugy szinte mindig megvarom, hogy visszatoltson, mielott leallitom...
Válasz #4963. hozzászólásra
Esetleg generator csere? Mert nem nagyon bir a lampakkal... pl, ha eg a munkalampa is, akkor nehezen gyoz ra...csak magas fordulaton... Egyebkent a traki oldalan van... Deszka dobozban...ez nem gond? Az akksi eleg uj...vagyis mar ujkoraban ezt csinalta a gep...
Válasz #4962. hozzászólásra
Üdv!
Savsűrűség ellenőrzés\beállítás és az akku teljes feltöltése.
A generátormeghajtó ékszíj feszességének ellenőrzése\beállítása.
Üdv.:Márk
Válasz #4961. hozzászólásra
Sarukkal mit lehet elkovetni, hogy ne verje ki a so??? Nekem 1-2 havonta visszatero gond...
Válasz #4957. hozzászólásra
Szerintem először nézd meg az akku sarukat milyen állapotban vannak. Ha szulfátos akkor takarítás, vagy csere.
Nekünk is volt hasonló gond az indítással, de csak a sarukkal volt probléma.
T.: Márk
Kösz az infot adrenalin
Válasz #4958. hozzászólásra
Kimaradt az előzőböl.A bendix is csúszhat, vagy nem mindig húz be ,de a leirtak nem erre utalnak. a vill szerelő már látja a hibát ha el viszed neki az önindítót!
Válasz #4957. hozzászólásra
Általában ,ha az aksi jó, akkor az öninditó áram felvétele a nagy, ez minden járműnél általánosságokban igaz. Lehet még nem megfelelő test is a hiba okozója. szerintem csak felújítaní!/pénz/
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Indítási gondjaim vannak.
1. Az aksi jó
2. A dekomresszor kihuzása esetén rendesen pörög a motor, de ha visszatolom csak nyög, illetve néha érdekes kattorgást hallok az önindító felöl, mintha nem huzna be.
Kérdésem:
- önindító gond lehet
.- ha igen, érdemes felújítani, vagy új kell bele.
- midegyik t-25 egyforma önindítója van
- milyen öninditót vegyek , kinek mi a tapasztalata? Mennyire fog ez nekem fájni?
Köszi a segítséget.
Hello ! Amit én vettem permetezőt abban 1,5ös fúvókák voltak és az nekem sok volt a szőlőhöz. Én elvileg azt az infót kaptam hogy 1,5 - 2,0 való a gyümölcsösbe.
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy AXIÁL permetezön hányas fúvokát használtok gyümölcsfához(alma).
Mert a mienkéban 1mm es van és kicsit kevésnek bizonyult. Elöre is kösz!
Válasz #4953. hozzászólásra
Szerintem egy tárcsa és egy kinyomócsapágy elég lesz...10esből megvagy...+a szerelés.......
még én sem tom pontosan nehéz betenni sebbeségbe ha ráállitok ideig oráig jó aztán ujra ugyanaz a szitu kompletten kicserélnék mindent ha nem tul drága/szerkezet+tárcsa/
Válasz #4951. hozzászólásra
Az attóL függ mit kell rajta cserélni......
Érdeklödni szeretnék tudja e valaki mennyibe fáj egy T-25 kuplungfelujitás???Köszönöm!
Válasz #4949. hozzászólásra
hali
ha uj olajat kapott akkor az olajszűrőt is kitakarítottad ugye..
Válasz #4948. hozzászólásra
Köszike szerintem akkor csak annyi hogy lassabb, mert az előbb felraktam a fogast és azt simán felemelte .
Kösz a segítséget !
Válasz #4945. hozzászólásra
Még egyről elfeledkeztem megírni a fő munkahengeren lassító szelep van beépítve gyárilag .A hidraulikát lassan tudod leengedni (vetőgép ,tárcsa kultivátornál) pl ilyen eszközöket használsz jó dolog. üdv.
Válasz #4945. hozzászólásra
Én már jártam igy nem nem öntöttem elég olajat. Párszor át kell járatni hidraulika kart nyomásnak kell levágni ugy emlékszem 125 bar.Nem lesz jó, szivattyú csere új hidraulika folyadéknak a viszkozitása nagyobb .5-6000FT egy új szivattyú. Ha nem javul a szivattyút szét szedni a szivattyú oldalfalálából ki kell köszörüni (gépi)pár tizedet hogy szorosabb legyen. Új szimeringet bele és indulhat is vissza. Ha kell megcsináltatom imél telefon számot kérek. Üdv.
Hát nem tudom pontosan menni van benne de a szintjelző majdnem max.-nál van úgyhogy gondolom annyi van benne. A szivattyú be van kapcsolva. A légzőszelep tiszta. Most már nagyjából jó, csak olyan mintha nem menne le rendesen . Csak akkor megy le teljesen ha felpörgetem nagyon.
Válasz #4944. hozzászólásra
Szia! Az olaj tartályon kell lenni légzőszelepnek ami levegőzteti a rendszert . Légző szelep tiszta? Biztos hogy 7-liter olaj van a tartályban. szivattyú be van kapcsolva.
Sziasztok ! Kis segítséget szeretnék kérni . Kicseréltem a hidraulika olajat és azóta nem emel rendesen . Lehetséges hogy lelevegősödött ? A szintet már többször megnéztem . Előre is köszi .
Válasz #4942 hozzászól Gyula! Köszönöm!! A szimering méreteket nem tudom. A szimering mind a két oldalon van?A lehajtás miatt igy gondolom.Az ellenörző csavar ezért van hogy az olaj folyást észre lehessen venni.(ami alul van)Mégegyszer kösz.
Válasz #4941. hozzászólásra
A fülketartó csavarokat kiszeded hébérrel megemeled levenni nem kell a fülkét.
Leszeded a lehajtást a difibőlkijön azzal nincs gond
kicseréled a szalagot és mehet vissza, a szimeringeket is érdemes kicserélni nehogy befolyon utána az olaj a fékez.
Válasz #4940. hozzászólásra
Ezzel én is tisztába vagyok hogy a lehajtást le kell szerelni. Ami fejtörést okoz nekem: A fülkét le kell bontani? ( a lehajtásra van rögzitve)A lehajtás kicsuszik a diferenciálmúböl vagy a váltot is szét kell szedni. Ezekre kérnék választ. Köszi.
Válasz #4937. hozzászólásra
Az nem lesz egyszerű az egész lehajtást le kell venni hogy kicseréld azt a szaros fékszalagot nagy marha volt aki ezt igy megtervezte.
Válasz #4531. hozzászólásra
Remélem te már túl vagy ezen a szerelésen én lassan kezdeném de még tanácstalan vagyok. Sikerült-e fék cser? Sikerült a meló a mit hogyancsináltál
érdekelnének ha megosztanád velem, Köszi.
Válasz #4936. hozzászólásra
Szia én a emelő karokra készítettem egy vonófejet amit feltudok szerelni könnyedén.
Sziasztok!
Szeretnék a T/25-ön fékszalagot cserélni.Ebben kérek segítséget főbb szerelési fogásokat valaki leírná. Köszönöm előre is.
Ti olyan gépeket amik vontatottak és kardán meghajtásosak (permetező, trágyaszóró ) mire szoktátok akasztani ? Hashúzúra v. van vmi profibb megoldás h. kevesebbet kelljen szerelni ?
Sziasztok!
Működőképes T 25 motort keresek (legalább ne legyen eltörve a főtengelye) Ha valaki tud ilyen motort írjon itt vagy e-mail: juhaszz@freemail.hu
Köszi, üdv: Zoli!
Üdv mindenkinek!
Keresnék 9,5-32 es gumit a trakira müszakira alkalmas állapotban.Ha valaki tudna véletlen nagyo megköszönném mert sajnos az uj aranyáron van.Elöre is köszi
Sziasztok!Túl nagy a holtjáték a T-25-ös trakimon,kb(45 fok)és szerettem volna rajta állítani,de az állító csavar ami a kormánymű oldalán van,már nem tudok csavarni kifelé!Jól tudom?Kifelé kell tekernem,hogy csökkenjen a mozgása?Megpróbáltam befelé is,de csak nagyobb lett!Aki tudja,hogy mi lehet a baj,kérem segítsen!Előre is köszi!
Válasz #4931. hozzászólásra
én a habinál vettem osztrák gyorscsatit
2050 Ft volt darabja. majd lefényképezem neked
Válasz #4927. hozzászólásra
De tudom,hogy néz ki!Én azt úgy értettem,hogy milyen csatlakozót lehetne venni a vlagyihoz hogy néz ki.Milyen illik rá,hogy birjak kocsit billenteni?Vagy mindegy.
Régi lengyel permetező alkatrészt nem tud valaki ???
Hát passzolni kellene neki csak olyan mintha nagyobb lenne a kerék ? Az lehet ? Ha nem lenne gumi a felnin akkor jó lenne ! Azért kössssz.
Válasz #4926. hozzászólásra
Azt nemtoom..Pedig ez 100%hogy vlagyié..És ahova fel akarod tenni onnan nem hiányzik semmi???
Válasz #4912. hozzászólásra
Ati! ne csináld már hogy nem tudod hogy néz ki egy olaj gyorscsatlakozó
Akko mé nem tudom feltenni ?
Válasz #4924. hozzászólásra
Ennek semmi baja!!!Ez egy balos sárvédő!!!Az enyém is ilyen!!!