Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR413.39 FtUSD393.08 FtCHF444.84 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
aham.
én 1 picit átmódosítottam a hézagolást hogy mind teljesen egybe legyen. de csak azért mert pont ezek a fogaskerekek voltak ledarálva. remélem nem lesz ez gond a későbbiekben
Vettem egy új hidraulika szivattyút, működik szépen, minden rendben. Viszont van egy jellegzetes hangja, kicsit morgó, zümmögő, de sima hang, nem darálós.
Válasz #4366. hozzászólásra
persze hogy működnie kell bár odáig nem jutottam hogy meghúzzam a kart mert annyira fölbosszantott ez a hang hogy ki be ugráltam a gépbe, és a hidralikát nem néztem.
a TLT csapágy is rendbe volt és a nyeles tengely csapágy is. hát nem tudok mit tenni, holnap ujból nekiesek és benézek a kuplungharangba is
azt nem tudom hogy mindig hajt....
de még amikor nem volt rajta a váltó trepni, úgy csináltam ahogy mondtad... szépen végigpróbálgattam a fokozatokat, eközben áthajtottam a váltó tengelyeket kerekeket elég sokszor, akkor nem jelentkezett ez a hang.
sőt nem is éreztem hogy darálna valamelyik csapágy.
most aztán tanácstalan vagyok
igen néztem azt is... ott sem volt gond.
de a kuplung harang felől jön a hang...
azon agyalok hogy mivel ezen két pedál van, hogy nem e ott van valami gond a kinyomóknál...
A szivattyú mögött találsz egy kis fedelet...4darab 8as csavar fogja...Ott találsz egy nyeles,és egy előtétengelyt..Azt összefogja egy kapcsoló hüvely..azt nézd meg hogy nem e lötyög a tengelyen..Majd ha az jó szed le és mozgazsd meg a nyelestengelyt...
Válasz #4357. hozzászólásra
hát kössz
most raktam össze de a váltóba nem találtam semmi rendellenest. egyébként igazad van. nincs valami tipped? nem gondolkoztál el rajta?
tudod a múltkor is említettem
Válasz #4355. hozzászólásra
ez az de akkor nem tudom hogy mi lehet mert a váltó most volt szétszedve, és ott nem találtam csapágy problémát. csak fogaskerekeket kellett cserélnem
Sziasztok! mitől van az hogy fölengedett kuplungnál van ez a daráló hang, ha lenyomom a kuplungot akkor megszűnik. deviszont a váltóban semmi nem lógott, minden csapágy rendben volt. lehet hogy a kinyomó csapágyam is xar? mert most a kuplungharang felől jött volna ez a zaj.... ahogy kiszáltam a gépből és halgatóztam.
jah és azért szerintem nincs olyan irányú terhelés ezen a tengelyecskén hogy eltörjön, legalábbis remélem
és nagyon minimálisat kellett rajta hegeszteni,ezért is remélem hogy nem változott túlságosan az anyag szerkezete
Üdv!
hát úgy döntöttem hogy fölhegesztem.
meg is csináltam, ív hegesztővel,szépen becsiszoltam,
mintha uj lenne
régebben már hegesztettem föl léptető villát is, és azzal sem volt gond, bár azt Co-val csináltam.
úgy tudom hogy az ív hegesztés az még ridegebb, keményebb szerkezetű, ezért gondolom hogy így jó lesz.
azért köszönöm a tippeket
Válasz #4348. hozzászólásra
Nem tudom mi az ára az új tengelynek.
Párban 16ért szórja+esztergálja 1 ismerősöm az MTZ féltengely csapágy és szimering részét.
Válasz #4343. hozzászólásra
Szeva Jasi.
Szerintem inkább fémszórás,majd esztergálás lenne a járhatóbb út.
Pl MTZ féltengely felszórva olyan mint az új(szinte),míg felheggesztve leesztergálva rideggé válik és eltörik.
reteszelő tengelyt szabad fölhegeszteni?
mert ugyanis az történt vele, hogy a bemarásoknál, ahol már ívelt,ilyen szilánkos szerű kitörések voltak.
szerintem ez akkor keletkezhetett, amikor a traki dobálta a sebességet, és a reteszelő tengelyecske megpróbálta megakadályozni csak nem sok sikerrel
és letöredezett belőle.
Válasz #4335. hozzászólásra
Üdv! Vezér!
a számlán úgy szerepel hogy T-25 fogaskerék,
de amikor először érdeklődtem a Habinál,
akkor a srác úgy mondta nekem hogy inkább vigyem be a kiszedett fogaskerekeket hogy össze tudjuk nézni, mert ő azt állítja hogy ebből a T30 trakiból létezik vagy 3-4 fajta, és nem mindel egyezik a T25 alkatrész.
de én szerencsés voltam mert az enyémmel egyezett
szerintem az a súly annak a traktornak nagyon nagy azzal mozdulna egy tapotat is szerintem az öszes csapágynak lőtek. lehet hogy egyesével oda vitte majd felszurta és felemelte lassan ez a súly még az mtz-nek is nagy nem lehet vele eszetlenül járkálni mint 1 bálával
Lényegében amennyit felveszel a rakodóval, az még annyit "hozzávesz" a traktor hátsó részének súlyából, mert próbálja emelni. Nem? Ez mind az első hídon csappan.
Azt én elhiszem, hogy vittél vele 2 tonnát, ezt nem is kérdőjeleztem meg.
De azért másként esik amikor előre kinyúlik sztem.
Bár fene tudja mennyit bír.
Ellensúly biztosan van hátul, anélkül csak kapirgálna a hátulja 1 bálával is sztem, na meg annyival kevesebb jut az első kerekekre.
Annyit tudok, h a derekát tehermentesíteni szokták 2 vasdarabbal, ami összeköti a rakodó tartókonzolát a hátsó függesztőszerkezettel.
De mondjuk ha 2 ilyen bálával rohangálni kezd, a döccenők tuti lerendezik az elejét a gépnek, szerintem.
Mennyivel vastagabb az első híd anyaga mint a 80 as mtz-é?
Én is kiváncsi lennék rá, h mennyit bír a t25, mert nekem is tervben van egy rakodó. Ezért is kezdtem bele a szervósításba ennyire
Helo.Abban igazad van hogy egy erökar meg kinyulik de annyira nemmenne szét.Elhiheted hogy a t-16ossal 2tonna eperfát vittem.A T-25-ösnek nincs valami gyenge pontja am megadná magát ilyen nagy sulynál.Pl: a dereka,vagy valami?De lehet hogy a képen a hátsó felfüggesztésen van egy kiegyenlitő súj?Amugy én is ruszki soda párti vagyok.
akkor ezt kiveséztük
én csak tippeltem hogy milyen súlya lehet ...
mert nem nagyon értek hozzá.
de ha kukurica bála lenne, annak lenne tömege szerintem, azzal már nem bisztos hogy elbírna.
vagy igen?
Jól beszélsz. Az a baj h az első tengelytől még nagyon kinyúlik.
A platón megoszlik a súly, bőven jut a hátsó kerekekre is.
De ha nem is oszlana, akkor is jobb a helyzet.
8 mázsa biztos nincs, szalmabálának nézem. Zöld lucernából viszont lenne annyi.
Talán olyan 3 mázsa lehet, annyira ebben nem vagyok benne
Üdv!
hátőőő
nem is tudom, az hihető hogy te elvitted azt a bizonyos 2t, de szerintem itt a súlyelosztás nem egészen ugyan az, merthát a homlokrakodó egy óriási erőkar...
javíts ki ha tévedek...
25322 hozzászólás
Válasz #4372. hozzászólásra
aham.
én 1 picit átmódosítottam a hézagolást hogy mind teljesen egybe legyen. de csak azért mert pont ezek a fogaskerekek voltak ledarálva. remélem nem lesz ez gond a későbbiekben
Válasz #4371. hozzászólásra
minél több extra annál több hibalehetőség
Válasz #4370. hozzászólásra
Nem...
Válasz #4367. hozzászólásra
Hát a dupla kuplungos verzióhoz még nem volt szerencsém..Nem tudom milyen extrákat rakott még bele az orosz...
ja és te amikor csináltad a vátót....minden sebességi fokozatban minden egyes fogaskerék 100 százalékban egymásba csúszott amikor sebességbe raktad?
Válasz #4368. hozzászólásra
Nyári olaj van a hidrolikádban???
Sziasztok!
Vettem egy új hidraulika szivattyút, működik szépen, minden rendben. Viszont van egy jellegzetes hangja, kicsit morgó, zümmögő, de sima hang, nem darálós.
Ez normális? Vagy még össze kell kopnia kicsit?
Melegedés sincs.
köszi
Válasz #4366. hozzászólásra
persze hogy működnie kell bár odáig nem jutottam hogy meghúzzam a kart mert annyira fölbosszantott ez a hang hogy ki be ugráltam a gépbe, és a hidralikát nem néztem.
a TLT csapágy is rendbe volt és a nyeles tengely csapágy is. hát nem tudok mit tenni, holnap ujból nekiesek és benézek a kuplungharangba is
Válasz #4364. hozzászólásra
az mindig hajt..Hisz benyomott kuplungal is működik a hidrolikád nem???
Válasz #4363. hozzászólásra
A nyelestengely csapágyát nézted???
Válasz #4362. hozzászólásra
azt nem tudom hogy mindig hajt....
de még amikor nem volt rajta a váltó trepni, úgy csináltam ahogy mondtad... szépen végigpróbálgattam a fokozatokat, eközben áthajtottam a váltó tengelyeket kerekeket elég sokszor, akkor nem jelentkezett ez a hang.
sőt nem is éreztem hogy darálna valamelyik csapágy.
most aztán tanácstalan vagyok
Válasz #4358. hozzászólásra
igen néztem azt is... ott sem volt gond.
de a kuplung harang felől jön a hang...
azon agyalok hogy mivel ezen két pedál van, hogy nem e ott van valami gond a kinyomóknál...
Válasz #4360. hozzászólásra
de az mindighajt...annak egyfolytában kéne zörögnije..
Válasz #4356. hozzászólásra
A szivattyú mögött találsz egy kis fedelet...4darab 8as csavar fogja...Ott találsz egy nyeles,és egy előtétengelyt..Azt összefogja egy kapcsoló hüvely..azt nézd meg hogy nem e lötyög a tengelyen..Majd ha az jó szed le és mozgazsd meg a nyelestengelyt...
Válasz #4356. hozzászólásra
A szivattyú hajtása nem zöröghet?
Válasz #4357. hozzászólásra
hát kössz
most raktam össze de a váltóba nem találtam semmi rendellenest. egyébként igazad van. nincs valami tipped? nem gondolkoztál el rajta?
tudod a múltkor is említettem
Válasz #4356. hozzászólásra
Az alsó tengelyt nézted ami átviszi a TLT hajtást???Ott jó volt a csapágy???
Válasz #4354. hozzászólásra
Benyomott kuplungnál nem forognak a váltóban a kerekek...
Válasz #4355. hozzászólásra
ez az de akkor nem tudom hogy mi lehet mert a váltó most volt szétszedve, és ott nem találtam csapágy problémát. csak fogaskerekeket kellett cserélnem
Válasz #4354. hozzászólásra
A kinyomócsapágy nem érhet a villákhoz,ezért felengedett kuplungnál nem zöröghet.
Sziasztok! mitől van az hogy fölengedett kuplungnál van ez a daráló hang, ha lenyomom a kuplungot akkor megszűnik. deviszont a váltóban semmi nem lógott, minden csapágy rendben volt. lehet hogy a kinyomó csapágyam is xar? mert most a kuplungharang felől jött volna ez a zaj.... ahogy kiszáltam a gépből és halgatóztam.
Elvileg én ugy tudom, hogy az ivhegesztés nem annyira rideg mint a co, a szakitoszilárdságra is erössebb az ivhegesztés
jah és azért szerintem nincs olyan irányú terhelés ezen a tengelyecskén hogy eltörjön, legalábbis remélem
és nagyon minimálisat kellett rajta hegeszteni,ezért is remélem hogy nem változott túlságosan az anyag szerkezete
Üdv!
hát úgy döntöttem hogy fölhegesztem.
meg is csináltam, ív hegesztővel,szépen becsiszoltam,
mintha uj lenne
régebben már hegesztettem föl léptető villát is, és azzal sem volt gond, bár azt Co-val csináltam.
úgy tudom hogy az ív hegesztés az még ridegebb, keményebb szerkezetű, ezért gondolom hogy így jó lesz.
azért köszönöm a tippeket
Válasz #4348. hozzászólásra
Nem tudom mi az ára az új tengelynek.
Párban 16ért szórja+esztergálja 1 ismerősöm az MTZ féltengely csapágy és szimering részét.
Válasz #4348. hozzászólásra
Ez a legjobb érv
Válasz #4344. hozzászólásra
Fémszórás,meg esztergálás....Ez már annyi péz hogy kettő újjat tudsz venni az árán........
Válasz #4344. hozzászólásra
nagy frekvenciás szikra hegesztés jobb az ilyen alkatrészeknek
Válasz #4344. hozzászólásra
a 4345-öst neked akartam bocs
Válasz #4343. hozzászólásra
Nem tom milyen tengelyről van szó, de amennyire én tudom, kopásnak kitett felületre nem jó a fémszórás.
Válasz #4343. hozzászólásra
Szeva Jasi.
Szerintem inkább fémszórás,majd esztergálás lenne a járhatóbb út.
Pl MTZ féltengely felszórva olyan mint az új(szinte),míg felheggesztve leesztergálva rideggé válik és eltörik.
reteszelő tengelyt szabad fölhegeszteni?
mert ugyanis az történt vele, hogy a bemarásoknál, ahol már ívelt,ilyen szilánkos szerű kitörések voltak.
szerintem ez akkor keletkezhetett, amikor a traki dobálta a sebességet, és a reteszelő tengelyecske megpróbálta megakadályozni csak nem sok sikerrel
és letöredezett belőle.
Válasz #4335. hozzászólásra
Üdv! Vezér!
a számlán úgy szerepel hogy T-25 fogaskerék,
de amikor először érdeklődtem a Habinál,
akkor a srác úgy mondta nekem hogy inkább vigyem be a kiszedett fogaskerekeket hogy össze tudjuk nézni, mert ő azt állítja hogy ebből a T30 trakiból létezik vagy 3-4 fajta, és nem mindel egyezik a T25 alkatrész.
de én szerencsés voltam mert az enyémmel egyezett
szerintem az a súly annak a traktornak nagyon nagy azzal mozdulna egy tapotat is szerintem az öszes csapágynak lőtek. lehet hogy egyesével oda vitte majd felszurta és felemelte lassan ez a súly még az mtz-nek is nagy nem lehet vele eszetlenül járkálni mint 1 bálával
Válasz #4339. hozzászólásra
Így van, kétkarú emelő...
Válasz #4338. hozzászólásra
Lényegében amennyit felveszel a rakodóval, az még annyit "hozzávesz" a traktor hátsó részének súlyából, mert próbálja emelni. Nem? Ez mind az első hídon csappan.
Ha hülyeséget írok szólj.
Válasz #4336. hozzászólásra
2 tonna a traktor előtt, és 2tonna durván a két tengely között, az sac/kb 4Xkőlömbség!!!!
Válasz #4336. hozzászólásra
Hello!
Azt én elhiszem, hogy vittél vele 2 tonnát, ezt nem is kérdőjeleztem meg.
De azért másként esik amikor előre kinyúlik sztem.
Bár fene tudja mennyit bír.
Ellensúly biztosan van hátul, anélkül csak kapirgálna a hátulja 1 bálával is sztem, na meg annyival kevesebb jut az első kerekekre.
Annyit tudok, h a derekát tehermentesíteni szokták 2 vasdarabbal, ami összeköti a rakodó tartókonzolát a hátsó függesztőszerkezettel.
De mondjuk ha 2 ilyen bálával rohangálni kezd, a döccenők tuti lerendezik az elejét a gépnek, szerintem.
Mennyivel vastagabb az első híd anyaga mint a 80 as mtz-é?
Én is kiváncsi lennék rá, h mennyit bír a t25, mert nekem is tervben van egy rakodó. Ezért is kezdtem bele a szervósításba ennyire
Válasz #4331. hozzászólásra
Helo.Abban igazad van hogy egy erökar meg kinyulik de annyira nemmenne szét.Elhiheted hogy a t-16ossal 2tonna eperfát vittem.A T-25-ösnek nincs valami gyenge pontja am megadná magát ilyen nagy sulynál.Pl: a dereka,vagy valami?De lehet hogy a képen a hátsó felfüggesztésen van egy kiegyenlitő súj?Amugy én is ruszki soda párti vagyok.
Válasz #4321. hozzászólásra
Szeva Jasi.
Nem olyan borzasztó drága...szerintem.
Csereszabatosak a 25-ös kerekei a te 30-asodba?
Válasz #4333. hozzászólásra
akkor ezt kiveséztük
én csak tippeltem hogy milyen súlya lehet ...
mert nem nagyon értek hozzá.
de ha kukurica bála lenne, annak lenne tömege szerintem, azzal már nem bisztos hogy elbírna.
vagy igen?
Válasz #4331. hozzászólásra
Jól beszélsz. Az a baj h az első tengelytől még nagyon kinyúlik.
A platón megoszlik a súly, bőven jut a hátsó kerekekre is.
De ha nem is oszlana, akkor is jobb a helyzet.
8 mázsa biztos nincs, szalmabálának nézem. Zöld lucernából viszont lenne annyi.
Talán olyan 3 mázsa lehet, annyira ebben nem vagyok benne
Válasz #4329. hozzászólásra
Ezt szalmának nézem ,ilyen méret kb 200-250kg/db
Válasz #4330. hozzászólásra
Üdv!
hátőőő
nem is tudom, az hihető hogy te elvitted azt a bizonyos 2t, de szerintem itt a súlyelosztás nem egészen ugyan az, merthát a homlokrakodó egy óriási erőkar...
javíts ki ha tévedek...
Válasz #4323. hozzászólásra
Helo hát nekünk a t-16m alatt ugyan az a tengely van és 2 tonna fát már vittem vele babszervoval.Meg se kottyant neki.
Válasz #4328. hozzászólásra
hát igen, milyen súlyba lehet 1 ilyen bála? szerinted? van 800 kg?
Válasz #4327. hozzászólásra
Lehet h igazi, de nekem ezt elég nehéz elképzelni
Válasz #4326. hozzászólásra
lehet!
illusztráció
Lehet csak Photoshop
Válasz #4324. hozzászólásra
És mit szól vajon mindehhez az első híd? stb