Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.35 FtUSD392.31 FtCHF431.22 FtGBP486.62 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #628. hozzászólásra
Te hogycsináltad hogy elől a lámpák bentvannak nem óldalt nint az enyémen? Pedig az enyém fiatalebb,azonmeg óldaltvannak.Vagy motórházcserevólt?
Akkor azért van csak egy kivezetés. Egy kivezetéssel is működik.
Azt akart amelyiket nem használjátok azt letudod húzni,hogy ott maradjon, ahogy a múltkor beszéltük?
Jameg akkor olaj a tárcsa rendszerében mindig van és nem olyan mint pl a légfék a poton h ha lekötök aztán benyomom a szelepet akkor kiengedi..
Bocs de csak a légfékhez tok hasonlítani mert az már láttam sokszor
Nekünk csak 1 cső van hátra fele... De hnap megnézem de nekünk csak 1db csö van ottan hátúúú
akkor a tied fullosabb volt mint a mienk ha 2 volt rajta:))))
a következő kérdésem hogy az emelés süllyesztés a 25 ösnél akkor a másik hidraulika karral megy ugyi????
Meg a hidraulika csatlakozó az az a cső ami ott hátul van nekünk le vakítva a kardán kihajtás felett picivel?????
És akkor arra milyen csatlakzót kell tekerni???
Hasonlót mint amilyen a pótkocsik légfékjéhez való????
Vagy rosszul gondolom???
Szaporátlan felénk olyan h igen igen sokat kell vele fordulni...Olyan mintha 200 lovas gépre kettes ekét tennél...
A lényeg h azért nem vinne el nagyobbat is a t25????
De látom a képedet és szerintem elég neki ez is
Szóval mondhatjuk h az elejét feleslegesen irtam le:)))))
Válasz #594. hozzászólásra
Ilyen IH ekém voltt,csak 1 számmal nagyobb,csak nyáron eladtam.Nemnagyon használtam semmire,mindég csak kőlcsönkérték és meguntam.120-ért odattam a csapágyak kivóltak benne,de a levelek még jókvóltak.
Jó mind a kettő hozzá. Nekem 180cm széles vontatott volt utánna, amit mai napig is az mtz-vel húzok. Jobb a vontatott mert szállításkor nem emelgeti a traktor elejét. A fügesztetből ami nem emeli a T-25 elejtét szállításkor az nagyon könnyű és nehezen meg bele a földbe.
Értem. Azt hittem, hogy kompletten kivettétek a motort és újjat raktatok bele. Érdekelt volna a motor, vagyis a hengerfej, szelepház, szelepfedél, szívócsövek porlasztók. Ezeket megvettem volna.
A főtengely meg a vezérmű maradt, de csapágyak és szelepek ott is cserélve. Blokk ment a vasátvevőhöz, a többi meg el lett raktározva, hátha jó lesz még.
Hibás volt a blokk két helyen, szivárgott a víz. Már mindenfélét kipróbáltunk, de sose lett végleges, aztán egyszer csak még tovább nőtt a repedés, és csere lett.
Az tuti, hogy ez a motor fogyasztott a legkevesebbet és a legmegbizhatóbb az egész mtz motorok közül. Én az E betüt exportnak tudtam.
Az egyik haveromnak 5150üzemórát ment el mikor a motort meg kellett hűvelyezni, erő volt benne csak ette az olajat az olajlehúzó gyűrűk koptak el. Meg az adagolóját kellet feljavítani vagyis elemeket kelett cserélni benne. A váltója meg a kuplungja még eredeti. Pedig nem volt kimélve talajmunkzik állandóan és nem kicsi munkagépekkel.
25336 hozzászólás
Válasz #628. hozzászólásra
Te hogycsináltad hogy elől a lámpák bentvannak nem óldalt nint az enyémen? Pedig az enyém fiatalebb,azonmeg óldaltvannak.Vagy motórházcserevólt?
Válasz #633. hozzászólásra
hát ezt most passzolom mert nem emlékszem rá.
Mert munka közben lenn kell lennie folyamatosan???
Válasz #632. hozzászólásra
A traktor munkahengerét láttad már müködni??? :)))
Válasz #631. hozzászólásra
Akkor azért van csak egy kivezetés. Egy kivezetéssel is működik.
Azt akart amelyiket nem használjátok azt letudod húzni,hogy ott maradjon, ahogy a múltkor beszéltük?
Válasz #630. hozzászólásra
nem még csak sima kétkörös légfékeset teher autó után
Válasz #628. hozzászólásra
hehehehehehe
azt multko a segítségeddel derítettük ki h nincs
az kell hozzá mindenképpen vagy mi???
Válasz #627. hozzászólásra
Billenős pótot láttál már?
Válasz #626. hozzászólásra
Elsőkerékre vagy az orrára akarsz súlyt?
Válasz #625. hozzászólásra
Nekem kettő volt rajta. A tieden van úszóhelyzet?
Válasz #624. hozzászólásra
Jameg akkor olaj a tárcsa rendszerében mindig van és nem olyan mint pl a légfék a poton h ha lekötök aztán benyomom a szelepet akkor kiengedi..
Bocs de csak a légfékhez tok hasonlítani mert az már láttam sokszor
Gyári elsőkerék súly mennyibe kerűl az 550-eshez?
Válasz #623. hozzászólásra
Nekünk csak 1 cső van hátra fele... De hnap megnézem de nekünk csak 1db csö van ottan hátúúú
akkor a tied fullosabb volt mint a mienk ha 2 volt rajta:))))
Válasz #622. hozzászólásra
Máshogy néz ki a hidraulika gyorscsatlakozó mint a légfék csatlakozója!
Válasz #622. hozzászólásra
Igen a másik karral működik. Azon a két csövön megy ami levan vakdugózva. Egyszerű hidraulika gyorscsatlakozó kell hozzá. mtz boltban 2000Ft-egy pár.
a következő kérdésem hogy az emelés süllyesztés a 25 ösnél akkor a másik hidraulika karral megy ugyi????
Meg a hidraulika csatlakozó az az a cső ami ott hátul van nekünk le vakítva a kardán kihajtás felett picivel?????
És akkor arra milyen csatlakzót kell tekerni???
Hasonlót mint amilyen a pótkocsik légfékjéhez való????
Vagy rosszul gondolom???
Válasz #619. hozzászólásra
Két gumigyűrű van ott csak az a baj, hogy a kar a tengellyel együtt jön ki. vagyis a szabályzót szét kell szedni érte.
Válasz #616. hozzászólásra
Gyárilag 130cm széles 40cm lapátmérőjű tárcsát ajánlanak hozzá.
Ez a tárcsa 180cm széles 46-os lapkokkal.
Válasz #618. hozzászólásra
Aha! Akkór csak szimering és fasza!
Válasz #617. hozzászólásra
Motorolajnak kell benne lenni. Elméletileg olyan sűrűnek kell folyni ott amilyen a motorban van.
Válasz #615. hozzászólásra
Elég sűrű fáradtolaj jellegű 2-óra fél deci,mia franc ez és hogykerűl oda.
Válasz #613. hozzászólásra
Szaporátlan felénk olyan h igen igen sokat kell vele fordulni...Olyan mintha 200 lovas gépre kettes ekét tennél...
A lényeg h azért nem vinne el nagyobbat is a t25????
De látom a képedet és szerintem elég neki ez is
Szóval mondhatjuk h az elejét feleslegesen irtam le:)))))
Válasz #614. hozzászólásra
Ha egy picit folyik akkor ne foglakozz vele. Ha jól emlékszem akkor adagolós tudja megcsinálni, mert a szabályzót szét kell szedni.
Vanitt egykis olaj szivárgás,bejelőltem a helyét.Az adagolón a kis gázhúzó pöcök szimeringlye talán.Meglehet ezt szüntetni? komolyabb szervíz nélkűl.
Válasz #610. hozzászólásra
Mit értesz szaporátlannak? Ezt a tárcsát húzta a T-25 is. Eladó a tárcsa.
Válasz #611. hozzászólásra
Bocsi nem eke TÁRCSA!!!:)))))
Válasz #594. hozzászólásra
Ilyen IH ekém voltt,csak 1 számmal nagyobb,csak nyáron eladtam.Nemnagyon használtam semmire,mindég csak kőlcsönkérték és meguntam.120-ért odattam a csapágyak kivóltak benne,de a levelek még jókvóltak.
Válasz #609. hozzászólásra
aha.de nem szaporátlan a 180 as??? meg mekkora lapja legyen kb????
Válasz #608. hozzászólásra
Jó mind a kettő hozzá. Nekem 180cm széles vontatott volt utánna, amit mai napig is az mtz-vel húzok. Jobb a vontatott mert szállításkor nem emelgeti a traktor elejét. A fügesztetből ami nem emeli a T-25 elejtét szállításkor az nagyon könnyű és nehezen meg bele a földbe.
azt meg el is felejtettem kérdezni tegnap h sztetek mekkora tárcsát bír el a t25??? Meg hogy vontatott v függesztett jobb neki??
Válasz #606. hozzászólásra
Én 80ezerre számoltam ki ha az enyémet átalakítom 80-as fajtára. Kompresszort és pajzsot nem számoltam az +30ezer.
Válasz #605. hozzászólásra
Kb. 100-110ezer Ft volt a csere.
Válasz #603. hozzászólásra
Nem baj, az enyémet gondolkodom, hogy átalakítom ilyen motorra ami a tiedben van.
Válasz #600. hozzászólásra
604!!! Én nyertem!!!
Válasz #601. hozzászólásra
Hát ez van...
Válasz #600. hozzászólásra
megelőztél! :)))
Válasz #599. hozzászólásra
Értem. Azt hittem, hogy kompletten kivettétek a motort és újjat raktatok bele. Érdekelt volna a motor, vagyis a hengerfej, szelepház, szelepfedél, szívócsövek porlasztók. Ezeket megvettem volna.
Ha ccáz!
Válasz #598. hozzászólásra
A főtengely meg a vezérmű maradt, de csapágyak és szelepek ott is cserélve. Blokk ment a vasátvevőhöz, a többi meg el lett raktározva, hátha jó lesz még.
Válasz #597. hozzászólásra
És komplett motort kapott? A réginek mi lett a sorsa?
Válasz #596. hozzászólásra
Ugyanolyan 80-ast. D242 vagy mi? Most nem vagyok biztos a kódban.
Válasz #595. hozzászólásra
És milyen motort kapott?
Válasz #592. hozzászólásra
Hibás volt a blokk két helyen, szivárgott a víz. Már mindenfélét kipróbáltunk, de sose lett végleges, aztán egyszer csak még tovább nőtt a repedés, és csere lett.
Válasz #588. hozzászólásra
Freddy!
Az mtz után van tárcsád? Ha van milyen?
Válasz #590. hozzászólásra
Miért cseréltetek benne motort?
Válasz #589. hozzászólásra
Ja, de a képen egy másik gép van, csak tök ugyanolyan.
Válasz #585. hozzászólásra
Az tuti, hogy ez a motor fogyasztott a legkevesebbet és a legmegbizhatóbb az egész mtz motorok közül. Én az E betüt exportnak tudtam.
Az egyik haveromnak 5150üzemórát ment el mikor a motort meg kellett hűvelyezni, erő volt benne csak ette az olajat az olajlehúzó gyűrűk koptak el. Meg az adagolóját kellet feljavítani vagyis elemeket kelett cserélni benne. A váltója meg a kuplungja még eredeti. Pedig nem volt kimélve talajmunkzik állandóan és nem kicsi munkagépekkel.
Válasz #589. hozzászólásra
'93-ban lett véve. 2500 üó-nál motorcsere, azóta kb. 400 üó van benne. Jó ideje már csak könnyebb munkákat csinál. Lelke van neki! :)))
Válasz #584. hozzászólásra
Mióta van meg? Újjonan vettéket? Áprilisban volt hirdetve.
Válasz #587. hozzászólásra
Nekem van hát!
Válasz #586. hozzászólásra
ILYEN VAN????!!!!