Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
Nincs profilkép
#22686 Bubi_
2018-06-05 21:20:04

Válasz zozobp #22687. hozzászólásáraNem pont a kérdésedre lesz válasz,de nekem 175-ös kalapácsos van - ebből a fajtából ez pont a maximum amit elbír.

#22685 Gepi
2018-06-05 07:57:51

Válasz ..MZ/X.. #22686. hozzászólásáraAzt se felejtsd el megírni, hogy az mtz tízszer körbe h*gyozza olajjal ezt a pici gépetsmile laugh

Nincs profilkép
#22684 ND
2018-06-05 06:55:58

Válasz Viktorius1 #22685. hozzászólásáraSzia. Sztem az elég sok érte. Ha nem kell h keskeny legyen a leírt munkákra talán tényleg jobb egy MTZ.

Nincs profilkép
#22683 zozobp
2018-06-05 06:44:47

Üdv!

Most vásároltam egy T25-öst és az lenne a kérdésem hogy 160-as lengőkéses szárzúzót vehetek-e rá. Nagy gazban is elbírja a gép? Vagy vegyek inkább 150-eset azzal kényelmesebb neki? Előző tulajdonos 130-assal használta. Ő csipkebokortól kezdve lapátnyél vastagságot is írtott vele.

Én ezt a fajtát néztem rá:

https://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Uj_szarzuzo_kozvetlen_a_gyartotol_20011733.htm

#22682 ..MZ/X..
2018-06-05 00:25:32

Válasz Viktorius1 #22684. hozzászólásárasmile scared
Majd jól megköveznek a t25 tulajok, de ha ennyi pénzed van vegyél inkább egy 80-as MTZ-t. Tízszer körbedolgozza ezt a picit és nagyobb dolgokat is rá bírsz aggatni.

#22681 Viktorius1
2018-06-04 23:30:11

Sziasztok. Vennem kell egy traktort, mert minden évben szopok a kaszáltatással. A szomszédban van egy eladó tip-top t25. Az ára 1.3 milla.
Nem sok az?
15 hektárt kaszálnék, sodornék rz-znék vele. Bírja majd?
Köszi a válaszokat!

#22680 Viktorius1
2018-06-04 23:30:10

Sziasztok. Vennem kell egy traktort, mert minden évben szopok a kaszáltatással. A szomszédban van egy eladó tip-top t25. Az ára 1.3 milla.
Nem sok az?
15 hektárt kaszálnék, sodornék rz-znék vele. Bírja majd?
Köszi a válaszokat!

#22679 Masina93
2018-05-28 22:15:13

Mai meló kis rendterítőzés!



Nincs profilkép
#22678 cb_kicsiogre
2018-05-28 14:56:17

Válasz Béla66 #22680. hozzászólásáraKöszönöm, megpróbálom őket. Remélem valamelyik elvállalja a vtz-m adagolóját.

Nincs profilkép
#22677 cb_kicsiogre
2018-05-28 14:54:37

Válasz Maszek Zs #22676. hozzászólásáraHello!
Nem 25-re, hanem a vtz-em akarom az adagolót megnézetni. A porlasztók jók, azt bemérettem, az adagolót kellene megnézetnem mert erőtlen a gép.

#22676 Béla66
2018-05-27 22:01:30

Válasz cb_kicsiogre #22672. hozzászólásáraTapolcafő Domonkos József nekem a VTZ adagolót tavaly megcsinálta.30/9105597

Nagy Győző Ajka-Bakonygyepes 06/302276770 talán?

Nincs profilkép
#22675 pannoncondor
2018-05-27 12:02:53

A végén visszatérhetünk a lóhoz,mert a nyugati új csodák nekem megfizethetetlenek,más meg nagyon van ebben a kategóriában. Még jó hogy igazából inkább hobbi,mint munka miatt tartom,hiszen földem csak egy csöppnyi van.

Nincs profilkép
#22674 pannoncondor
2018-05-27 11:58:10

Köszönöm a válaszokat . Akkor remélem a tárcsa lesz elkopva,mert azt fel lehet újítani. Inkább mint valami utánrontott szar. Azért elég szomorú,hogy 60 éves nyugati traktorokhoz,még szinte minden van( ha kell egyáltalán valami),egy ilyen szinte szomszédban gyártotthoz meg csak szart lehet kapni,vagy semmit. A japán trakimat azért adtam el,mert semmi nincs hozzá(na jó nem is jött be igazán),erre most majd ezzel is szívni fogok ! :( Holott százezer szám használják még mindig.

#22673 Maszek Zs
2018-05-26 22:22:48

Válasz pannoncondor #22674. hozzászólásáraNem biztos de mintha az rémlene 8mm vagy az alatt kell cserélni.

#22672 Maszek Zs
2018-05-26 22:20:22

Válasz cb_kicsiogre #22672. hozzászólásáraIgaz nem Fejér-Veszprém hanem Tolna itt a Gép szolg Kft. De 25-re akarsz adagolót javítgatni?

#22671 atti212.
2018-05-26 22:08:27

Válasz pannoncondor #22674. hozzászólásáraÉn annyit tudok hozzászólni, hogy a gyári kuplungszerkezetet nehogy kicseréld. A tárcsa nem tudom milyen volt benne, de azzal nem volt baj, de az új szerkezet egy moslék volt. Minél több gyári cucc bent maradjon, amennyire ez lehetséges.

Nincs profilkép
#22670 pannoncondor
2018-05-26 21:53:38

Üdv. Úgy néz ki,hogy kuplungoznom kell a gépet,mert csúszik,és állítani már nem tudunk rajta. Olvastam,hogy sokan szívtak az új kuplunggal, tárcsával,ezért kérdezem: Honnan érdemes venni,mert ha sehonnan, akkor felújíttatom a tárcsát ( ha az baja,és nem a rugók gyengék benne).
Ha a felújítás marad,mennyi a tárcsa gyári vastagsága ? Bármilyen tanácsot szívesen fogadok .

#22669 sanislo90
2018-05-25 09:18:13

Válasz a2457 #22653. hozzászólásáraMegnéztem a ventilátort, hát olyan fél milliméter lehet a hézag a lapátok és a búra között, van amelyiknél picit nagyobb, nem tudom mennyinek kéne lennie. Levettem az ékszíjat és kézzel megforgatva mintha elég zörgős hangja lenne, és van egy hajszálnyi kotyogása is. Nincs kizárva, hogy csapágy cserére szorul.

Nincs profilkép
#22668 cb_kicsiogre
2018-05-25 09:13:04

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Keresek olyan adagolóst Fejér- és Veszprém megyében aki foglalkozik még köradagolóval. Ha vki tud közületek ajánlani azt megköszönném.smile surrender

#22667 sanislo90
2018-05-25 09:09:52

Válasz tiboca69 #22667. hozzászólásáraA gépkönyv szerinti egyfokozatú М-10G2 SAE 30-as olaj viszkozitási indexe és teljesítmény szintje a mostani olajokhoz képest a béka segge alatt van. Egyszer kíváncsiságból kipróbáltam, egy fél évet volt benne. Hát némileg megnőtt az olajfogyasztásom, ez idő alatt még kb 3,5 litert kellett utána tölteni, terhelés alatt nyáron 90-95 fok körül járt a mutató, vérszegény 1 báros nyomás mellett. Ha a gyártó szerint ezek a normális adatok ilyen olajnál, akkor én köszönöm nem kérek belőle.

Most 25 éves a traki, második gazdája vagyok (6 éve), és legjobb tudomásom szerint sosem volt ilyen olajjal használva. Mindig 10, 15, 20w-40-es olajok voltak benne.

#22666 sanislo90
2018-05-25 08:59:42

Válasz a2457 #22653. hozzászólásáraEgyébként a csapágyat nem csak a nagy fordulat eszi meg, hanem a túl szorosra húzott ékszíj is. Azért meg fogom nézni hogy van-e jelentősebb kopás a ventilátor lapátoknál. Viszont, szerintem is a fő oka valószínűleg a kopott gyűrűknél keresendő, mert bőséges a kartergáz nálam is, 80 fok fölött már vetekszik a kipufogóval.

Nincs profilkép
#22665 ND
2018-05-24 11:02:24

Válasz tiboca69 #22668. hozzászólásáraSzia,

nem megoldás, csak ideiglenes tüneti kezelés smile whistling
Ha van idő, szét kell borítani rendesen, hüvely, dugó, gyűrű szettben, mint ahogy írták.
Úgy profi
Meg akkor már a főtengelyre, csapágyakra is rá lehet (kell) nézni, és akkor az olajozás/olajnyomás probléma is orvosolódik.

Csak erre nálunk eddig nem volt idő smile sad

#22664 tiboca69
2018-05-24 10:08:02

Válasz ND #22656. hozzászólásáraHúúú... Ennek nekem is utána kell járnom, melegen(?) az enyémből is elég sok kartergáz távozik...
Gyűrű csere a megoldás? smile huh

#22663 tiboca69
2018-05-24 10:04:44

Válasz sanislo90 #22648. hozzászólására...nem pont az előírt olaj van benne. :-)
Nem lehet, hogy ez is rásegít a melegedésre?

Nincs profilkép
#22662 ND
2018-05-23 21:21:18

Válasz ND #22665. hozzászólásáraVagy vonalzó alatt néztük a hézagot / átszűrődő fényt. Már nem tudom

Nincs profilkép
#22661 ND
2018-05-23 21:15:46

Válasz a2457 #22664. hozzászólásáraApós öreg róka 3D scannet a szembe, mikrométer az ujjban ☺
Viccet félretéve ha jól emkéxek gyűrűt rakosgattunk végig benne és a hézagot néztük mennyire nyílik. Talán...

Nincs profilkép
#22660 a2457
2018-05-23 20:36:28

Válasz ND #22663. hozzászólásáranem fogod kézzel kitapintani a hordósodást.
de mindegy, a lényeg ha telifujja magát a többszéz fokos gázzal akkor természetesen felforr az olaj benne.

Nincs profilkép
#22659 ND
2018-05-23 20:26:47

Válasz a2457 #22662. hozzászólásáraNéztük, nem tűnt hordósnak.
Gyűrűzés után csökkent a kartergáz.
Mióta csináltuk nem dolgozott igazi hőségben, így nincs igazi összehasonlítás, de mintha már nem melegedne annyira.

Nincs profilkép
#22658 a2457
2018-05-23 19:52:28

Válasz ND #22661. hozzászólásárakétségtelen, végnyomást rendbe is teszi. kérdés hogy mondjuk egy harmad lökethosszal lejjebb mi van. vagy épp mi nincs.

Nincs profilkép
#22657 ND
2018-05-23 06:56:30

Válasz a2457 #22660. hozzászólásáraLehet h nem profi de volthatása...

Nincs profilkép
#22656 a2457
2018-05-22 23:41:44

Válasz ND #22659. hozzászólásáragyűrűzni hüvelyezés nélkül szerintem nem érdemes..

Nincs profilkép
#22655 ND
2018-05-22 22:12:27

Válasz Gepi #22658. hozzászólásáraNem. Lealábbis nálunk nem. Előélete ismeretlen.
Henger szemre ill tapintásra rendben, se karc se váll.
217üzemórával ezelőtt volt szétbontva, váltó kasztni felújítva, motorhoz nem nyúltunk, nem igényelte. Lehet akkor nem pont úgy lett összerakva mint előtte mert eszegette az olajat, annyira h a kipufogón is jött egy darabig míg összekopott.
Tavaly kapott új gyűrűsort, semmi mást. Azzal is fogyott az olaj egy darabig, de megszűnt miután összekopott.
Az éven már nem melegszik annyira, igaz meleg sincs...

#22654 Gepi
2018-05-22 22:01:51

Válasz ND #22656. hozzászólásáraAz a motor nem lett véletlenül megfőzve de úgy hogy megállt a motor? Van kartergáz rendesensmile surrendersmile scaredsmile cursing Akkor apósodnak igaza van.

Nincs profilkép
#22653 ND
2018-05-22 21:46:19

Válasz LehelLehel #22654. hozzászólásáraEsetleg az egyenes fogazású fogaskerekek miatt.

Nincs profilkép
#22652 ND
2018-05-22 21:40:57

Válasz a2457 #22653. hozzászólásáraenyémben a venticsapágy lehet h még a gyári, viszont szele sztem van rendesen. Mellé állva belebegteti rajtam az inget, meg menwt közben látom h a rinizli bokrokat is.
Após szerint azért melegszik mert kopott a motor és leszökik a gyűrűk mellett a forró égéstermék. van kartergáz rendesen. Tavalyelőtt aratáskor mikor melegben volt űzve láttam h pipál a szellőzőn istenesen. Majdnem többet mint a kipufogón ☺

#22651 atti212.
2018-05-22 21:37:23

Válasz ludwig #22652. hozzászólásáraKüldtem egy e-mailt. Lesd meg!

Nincs profilkép
#22650 LehelLehel
2018-05-22 21:32:21

Jóestét!Szeretném kérdezni,hogy nálatok is morog sír a váltó gyors 6 ban?Amugy mitől van a t25 nek ez a morgo hangja?

Nincs profilkép
#22649 a2457
2018-05-22 21:28:21

Válasz sanislo90 #22650. hozzászólásáraa helyzet az hogy az óra biztosan jó, mert ha nagyon eltömődötek a lamellák akkor felment akár 90 fokra is. de ahhoz a lelket ki kellett nyomni a vtz ből, meg a t-25 ből is.
melegen nyélgázon a t-25 ön volt 3-3.5 BAR közt olajnyomásom, hidegen 4. gondolom 4 nél szabályoz le.

amúgy tényleg érdekes, vannak akik arra panaszkodnak hogy durván melegszik, s van aki szűkítőt kell használjon nyáron is hogy legalább üzemmeleg közelébe legyen a motor.

nemtudom miért van.ugyanakkor azt tudom hogyha sokat ment nyélgázon a léghűtő zabálta a csapágyakat.
össze kéne nézni mekkorák a szíjtárcsák, lehet ott lesz a kutya elásva. vag ment sokat csapágyasan aztán a turbina lapátok lekoptak, nagy a hézag és nem visz annyi levegőt. a bánat tudja.

#22648 ludwig
2018-05-22 20:46:07

Válasz atti212. #22647. hozzászólásáraköszi a tippet! na nálam ugyan ez a jelenség. talán most választ kaptam arra is hogy miért szivtam ilyen sokat a szivattyú és a tömb közti tömitésekkel... viszont a tömböt sose piszkáltam még, ismeretlen terület számomra. hol is helyezkedik el pontosan ez a kúpos szelep? megnézném mi a helyzet vele.

#22647 Gepi
2018-05-22 16:10:42

Válasz ND #22649. hozzászólásáraAkkor nem is nagyon foglalkoztál a géppel?smile surrender
Lehetséges okok:
-henger és hengerfej hűtőbordák eltömődtek
-szelephézag /amit írtak/
-ventilátor eltömődött
-ékszíj
-előbefecskendezésiszög
-levegőszűrő
-adagoló
-porlasztó
- plusz amit még a kollégák írnak

A könyv 50 °C-105 °C ír motor hőmérsékletnek de nehéz munka esetén 120 °C is lehet.

#22646 sanislo90
2018-05-22 14:40:51

Válasz ND #22649. hozzászólásáraDe jó nekik, pláne ha kevesebbet mutat az óra mint kéne smile glare

Nekem a befecskendezési szög nincs piszkálva, a gyári középső értéken van. Miben befolyásolná ez a hőmérsékletet?

Vagy pl lehet a szelephézagnak is van köze hozzá?

És ha kopottak gyűrűk a dugattyún? Az is lehet rá ilyen hatással?

Nincs profilkép
#22645 ND
2018-05-22 14:14:37

Válasz sanislo90 #22648. hozzászólásáranekem is ez a tapasztalatom, sőt.
ha a hőmérsékle 25-30fok, akkor még drasztikuszabb, beugrik a 100fokba is.

Nemrég a kollégák erre azt írták, nem lehet, mert az ő gépüket akár hogy űzik, nem tudják 80-ig sem megmelegíteni.
Diagnózisnak a rossz befecskendezési szöget kaptam, de Te is visszaolvashatod

#22644 sanislo90
2018-05-22 14:01:18

Hali, szerintetek ezek normális adatok?

135-ös kaszával, olyan 20-22 fok melegben, frissen cserélt olajjal (15w40 turbós) 30 perc kaszálás után a hőmérő hajszál híján elérte a 80 fokot, az olajnyomás pedig 2 - 2,5 bár között mozgott, hidegen 4 bár volt egyébként. A hűtőbordák viszonylag tiszták, de azért nem patyolat.

Oké hogy léghűtéses, meg nem mai gyerek, de nem sok ez a hőemelkedés ilyen rövid idejű terhelés után?

#22643 atti212.
2018-05-22 08:55:25

Válasz ludwig #22646. hozzászólásáraLáttam olyat régen, hogy a kúpos szelep leragadt, mindig zárt állapotban volt. Messziről hallatszott (erős sistergős hangja volt), hogy be van kapcsolva a szivattyú, mert az összes olaj a nyomáshatárolón ment vissza. Többször a tömitést is kinyomta a szivattyúnál, meg persze az összes olajat. Viszont túl is melegedett mindig emiatt, 1 óra alatt úgy felnyomta, hogy már alig tudott emelni. Természetesen a szivattyút is megölte lassan.
Vetted már ki a szelepet?

#22642 ludwig
2018-05-21 22:21:48

Válasz a2457 #22645. hozzászólásáraBiztos vagyok hogy van benne elég olaj. Ha levegős lenne akkoris minden müködne rajta rendesen? Hogyan tudom, megnézni hogy habos e az olaj? Csak úgy hogy leersztem a meleg olajat? Én esetleg inkább arra gyanakszom hogy valami kosz van a tömbben. De nemtudom hogy ez egyáltalán okozhatja ezt? Vagy csak simán elfáradt a 24 év alatt, és cserével orvosolható.

Nincs profilkép
#22641 a2457
2018-05-21 18:40:33

Válasz ludwig #22644. hozzászólásáralehet levegős. olajod nem fehér/habos ?
van benne elég egyáltalán ?

#22640 ludwig
2018-05-21 14:55:58

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy erősen zúgó hangot hallok a vezértömb felől.. eleinte azt hittem hogy a szivattyúval van a baj, de mivel azt nemrégen cseréltem ezért most már biztos vagyok benne hogy vezértömböl jön a hang. Csak akkor szűnik meg ha éppen emelek, vagy leengedek. De ennek ellenére teljesen jól működik csak hát nagyon idegesítő.. Esetleg valakinek valami tipp?smile confusedsmile confused

#22639 atti212.
2018-05-19 19:41:30

Válasz dritta87 #22641. hozzászólásáraA nyomáshatárolót nézted már, hogy nincs e benne valami ? A generátor mögött bújik.

Egyszer láttam olyat, hogy valami szimering rugó féleség darabja aláakadt. Akkor volt egy kis nyomás, de sehogysem ment fel normális értékekre.

Nem azt mondom, hogy ez a baja, de nem nagy ügy megnézni.

#22638 Masina93
2018-05-19 19:13:15

Válasz dritta87 #22632. hozzászólásáraNagyon nem!! nekem 4esen van hidegen 100 foknál is 3ason!!

Nincs profilkép
#22637 dritta87
2018-05-18 20:38:19

Válasz Gepi #22635. hozzászólásáraHidegen fordulaton eléri a 3-at is.
15w40 van benne.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]