Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.67 Ft USD 390.93 Ft CHF 432.71 Ft GBP 500 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
Nincs profilkép
#22086 ND
2017-12-07 13:38:15

Válasz tiboca69 #22089. hozzászólásáraTalán. Mi is itt akadtunk el

#22085 tiboca69
2017-12-07 12:45:37

Válasz ND #22087. hozzászólására...hát gondolom a Wlagyi saját meglévő rendszere kevés hozzá, ezért esetleg egy külön hidrópumpa (és tartály) kellene hozzá.

Persze ez is barkácsolós lehet, de talán egyszerűbben (és olcsóbban?)kivitelezhető...

Nincs profilkép
#22084 .Richard.
2017-12-07 11:23:54

Válasz tiboca69 #22085. hozzászólásáraPl. egy Niva osztòmű. Àttètelt làtni rajt. Szerintem jò. Talán el is fèr. Talajmaròt csak nem kell hajtania.meg lehetne csinálni levehetőre. Azt a vonòszàrakhoz fabrikàlni. Mehet előre a kardàn. Többi elöl barkàcsolàs. Csak egy ötlet volt.

Nincs profilkép
#22083 ND
2017-12-07 11:22:03

Válasz tiboca69 #22085. hozzászólásáraCsak honnan legyen hozzá olaj ami hajtja?

#22081 tiboca69
2017-12-07 10:19:42

Válasz a2457 #22082. hozzászólásáraNem lenne "egyszerűbb" egy TLT meghajtást, hidraulika-motorral meghajtani?

Nincs profilkép
#22080 papp.janos
2017-12-06 20:55:55

Válasz dani 1980 #22074. hozzászólásáraOlyat láttam régebben valahol, hogy az oldaláról szöghajtással vitték előre az első híd fölé. Majd elöl még használtak egy egyenes hajtásházat. Eléggé furán nézett ki a sok konzol végett. Ha jól emlékszem, hómarót használtak vele.

Nincs profilkép
#22079 papp.janos
2017-12-06 20:52:16

Válasz dani 1980 #22071. hozzászólásáraHúzólapot csináltam, az érdekel esetleg?

Nincs profilkép
#22078 a2457
2017-12-06 18:44:46

Válasz ND #22081. hozzászólásáraház ezt már csak szerintem házi megoldásba lehet legyártani.
nem hiszem hogy beszerezhető volna.
4 fogaskerék, 2 kardán csonk , egy jó esztergályos meg egy jó lakatos, egy hoszabb cső, és egy Z kardán elvileg elég hozzá. meg némi vas, és csavarok. meg egy marógépes...
meg 8 csapágy, és csapágyházak.
van hátulütő mert a hasmagasság csökkenne..
ami elöl lenne kardáncsonk azt rendkívül központosan rá kéne hegeszteni a fogaskerékre.
akkora csapágy kéne amit rá lehet húzni a kardánra. ami hátul a gépre megy és levesi a hajtást az már bonyolultabb, illeszkednie kéne a traki csonkjára a fogaskerék közepének. ki kéne maratni hogy a bordákhoz passzoljon. aztán lehetséges hogy kiemelő gyűrű is kéne, és persze rá kéne hegeszteni az "új" hátsó csonkot. szintén kérne 2 nagy csapágyat házastul.
ráadásul hátul ezt a hajtóművet fel is kéne fogatni úgy hogy útban se legyen, de jól álljon.
nem lenne olcsó mulattság. szerintem bőven 150 ben állna meg a végeredmény.
és el kéne dönteni milyen irányú legyen az első kardán forgása. vagy egy kis extra munkával lehetne olyat is hogy 2 csonk, ellentétes forgásiránnyal. de akkor meg egyforma fogaskerekek kellenek hogy a sebességből ne legyen gond.
Z kardánt is illene csonkkal kapcsolni, akárhonnan nézzem nem kis összeg ennyi kardán csonkot összevásárolni.
a többiről nem is beszélve.kenést is meg kéne oldani, szimmeringnek helyet csinálni. olaj feltöltő és leeresztő csavar, szint pálca, kétirányú szuszogó.

természetesen nem lehetetlen.
fogakerekek horror áron mennek sajna.
az se volna olcsó mulattság.

Nincs profilkép
#22077 ND
2017-12-06 05:57:26

Válasz dani 1980 #22080. hozzászólásáraEz az első tlt engem is érdekelne. Ha vtzre volt gyári lehet külön utólag is venni és rászabni a 25re?

Nincs profilkép
#22076 dani 1980
2017-12-06 05:25:42

Válasz a2457 #22078. hozzászólásáraValami ilyesmi de csinált már valaki ilyet?
Pop

#22075 atti212.
2017-12-05 23:04:52

Válasz a2457 #22077. hozzászólásáraHiába van nyomásod ha a sűrű anyag csak lassan tud kijönni.

Nincs profilkép
#22074 a2457
2017-12-05 22:02:30

Válasz tiboca69 #22076. hozzászólásáraúgy szokták hogy kap egy hajtúmvet a tlt, ez egyben áthajtómű is.
tehát megmarad hátul a kardáncsonk.
a fogaskerék hajtás meg a traki hasa alatt visz előre , ott megint fogaskerék áttétel, s máris van elölis egy tlt.
vtz ből volt így gyári, hó eltakarító cuccot mőködtetett.

Nincs profilkép
#22073 a2457
2017-12-05 21:50:40

Válasz atti212. #22075. hozzászólásáraadott keresztmettszeten híg meg sűrű olajjal is , ha nagyobb a nyomás akkor van nagyobb átfolyás.
adott keresztmettszeten , ugyanazzal a nyomással természetesen a hígabb olajjal van nagyobb átfolyás.

mi a gond ? a szűrőt nem a mennyiség hanem a nyomás hajszolja.

#22072 tiboca69
2017-12-05 20:37:11

Válasz dani 1980 #22074. hozzászólásáraÉrdekes téma...
Talán egy hidraulikus tlt-kimenettel???

smile cool

#22071 atti212.
2017-12-05 19:57:47

Válasz a2457 #22067. hozzászólásáraRendben ! De akkor te pedig próbáld ki ugyanezt egy híg aztán egy sűrű olajjal. smile thumbupcool

Nincs profilkép
#22070 dani 1980
2017-12-05 16:33:26

Éhes vagyok a tudásra...hogy lehetne a kardán hajtást előre hozni?????

Nincs profilkép
#22069 Güzü
2017-12-05 13:28:43

Gondolom nem én találtam fel a spanyol viaszt, de hátha jól jön valakinek.
Eléggé gyenge az aksi a t25be, nehézkes az indítás, viszont! A levegőcsövet széthúztam, hőlégfúvót 2fokozatba kapcsolva a motorfele fordítva fujatom a levegőt (550°c ) kb. 15 mp-ig majd inditok, 2. Fordulásra indul bikázás, rátöltés nélkül. Nekem besmile thumbupvált!

Nincs profilkép
#22068 Güzü
2017-12-05 13:23:35

Válasz dani 1980 #22071. hozzászólásárahttps://youtu.be/CA9PYVA79j8

Eléggé primitív de frankó kis gép, nézd meg remélem látsz benne fantáziát

Nincs profilkép
#22067 dani 1980
2017-12-05 05:52:46

Hotolot epitenek pár képpel tud valaki segíteni?

#22066 csoppika
2017-12-05 04:44:39

Válasz papp.janos #22068. hozzászólására11.2-28 60e párszáz huf. Habi...

Nincs profilkép
#22065 Tomszi
2017-12-05 00:48:40

Válasz Wendelke #22047. hozzászólásáraTeljesen felesleges lecserélni! Forogjon ha üzemmelegen leállítod, legalább fél percig hallatszik. Ha épp olyan munkát csinálsz vele hogy nem melegszik be rendesen a motor és csak ketyereg akkor nem hallatszik leállításkor a forgás.

Nincs profilkép
#22064 papp.janos
2017-12-04 23:54:18

Válasz stefi69 #22056. hozzászólásáraKöszönöm az észrevételed! Hidd el, én nem az az ember vagyok aki spórol ilyenen. Ha láttad volna a videóm a T25 felújításról... akkor ez fel sem merül. De nem is ez a lényeg, hanem hogy jelenleg nem fér bele a költségvetésbe!120-ért hol is lehet venni 2db gumit? smile cool

Nincs profilkép
#22063 a2457
2017-12-04 23:09:52

Válasz atti212. #22066. hozzászólásáraegy adott keresztmettszeten szerinted mikor jön több? próbáld ki egy szívószállal.
ha gyengén fújod, kicsi a nyomás.
szerinted, ha erősen fújod, akkor több vagy kevesebb jön ki belőle ?

#22062 atti212.
2017-12-04 18:40:22

Válasz a2457 #22065. hozzászólásáraDe a nyomás nem egyenlő a kiáramló olaj mennyiségével.

Nincs profilkép
#22061 a2457
2017-12-03 23:16:28

Válasz atti212. #22063. hozzászólásárahideg olajjal nagyobb a nyomás.
nekem most mtz-n amikor beindítom olyan mintha be nyomnám a fűtő motort, hallom a fülkében.
hideg nyomásom kicsivel 4 BAR felett van mondjuk.

#22060 bs80.td
2017-12-03 15:20:22

Válasz Maszek Zs #22062. hozzászólásáraJo otlet! Meg is csinaltam, es latni hogy porog. De nekem tul lassunak tunik. Az jutott eszembe, hogy a forgo reszben levo nagy o gyurunel elszokik az olaj es igy keves jut a fuvokakhoz. Elegge ki van mar kemenyedve az a gumi. A heten veszek egyet es megprobalom. Koszonom a hozza szolasokat!

#22059 atti212.
2017-12-03 12:56:26

Válasz bs80.td #22060. hozzászólásáraHa volt kicsapódva cucc akkor csak pörög. Már most lehet a hideg olaj sem megy úgy kifelé a két fuvókán mint nyáron és nem tud annyira pörögni.

#22058 Maszek Zs
2017-12-03 08:03:07

Válasz a2457 #22061. hozzászólásáraHa kiveszi a leszorító csavart be is látni. De ha nem leállítás után rögtön óvatosan levenni a fedelét.

Nincs profilkép
#22057 a2457
2017-12-03 00:09:36

Válasz bs80.td #22060. hozzászólásáraaz a helyzet hogy lehet hogy semmi. mert megeshet hogy minden frankó és egyszerűen hangtalan pörög.
de nem valószínű. valamivel megkéne nyomatni a centrigugálszűrőt magát és megnézni hogy teszi e a dolgát.
mondjuk 4 bar nál kevesebbel nyilván.
esetleg kompresszor, szétszedett szűrővel, hátha mutat valamit hogy a fúvókákon kijön e a cucc vagy sem.

vagy venni egy másikat.

#22056 bs80.td
2017-12-02 17:27:14

Válasz a2457 #22059. hozzászólásáraIgen igazad van, bar azert a jarmu ipar mar meghaladta a centrifugal szurot. Sokkal sokkal precizebb illesztesek eseten is. Gondolok itt peldaul a modern dizel befecskendezo rendszerekre is. Ma ismet szet szedtem az olajszurot. Az egyik rez "fuvoka" reszben el volt tomodve. De egyebkent minden rendben levonek tunt. Konnyen forog a belso resz. Mindent ismet kipucoltam alaposan. Volt benne nemi kosz kicsapodva. Osszeraktam, de egyaltalan nem hallani a hangjat leallitas utan! Mi lehet a problema?

Nincs profilkép
#22055 a2457
2017-12-01 17:39:40

Válasz bs80.td #22058. hozzászólásárahát igazából a legjobb az lenne ha lenne egy cserélhető betétes szűrő a centrifugál előtt..
mindkét megoldás jó, jól tudnak szűrni. mindkettőnek megvan az előnye, de ugyanakkor a hátránya is. kombináltan adják a legjobb szűrést.

a papírszűrő gondja az hogy adott részecske méret alatt nem szűr. ami kisebb azt átengedi.
centrifugál gondja az, hogy ott mindegy mekkora fizikailag a részecske, ki tudná szűrni de a kis fajsúlyú szennyeződéssel nem boldogul, mivel a szűrést végző erő centrifugális erő, értelemszerűen a könnyebb szennyeződést nem szorítja kifele olyan erősen. ami nagyon könnyű, azt nem tudja kipaszírozni a rotor falára, s ezért át is engedi illetve bemossa az olaj magával.

ha tényleg a tisztább olaj a cél, akkor a centrifugális elé kell egy betétes szűrő.

azontúl nekem van minden masinán az olajleresztő csavarra ragasztva bazi erős mágnes. cserekor csodaszépen ott van rajta a fényes fémrészecskék, régen gyári állapotban is ilyenek voltak a leeresztő csavarok. nem jó hogy leszoktak róla. persze csak erősen mágnesezhető cuccot fog meg, de az is valami.

#22054 bs80.td
2017-12-01 13:11:44

Válasz Wendelke #22046. hozzászólásáraMikor megvettem természetesen én is kipucoltam és átnéztem, minden jónak tűnt. Hétvégén szétszedem megint. Nyilván anyagi oldalról nézve rosszabbul jár az ember egy cserélős szűrővel, de ha tisztább az olaj akkor nem kérdés hogy megéri.

#22053 Masina93
2017-12-01 13:00:14

http://www.youtube.com/watch?v=ksjg6M5LFjg&t=322s

Barátnőm rendsodrózik T25el!! :)

#22052 stefi69
2017-11-30 23:20:37

Válasz papp.janos #22049. hozzászólására120e ft a két nagy gumiért az húzós ? 20-évere veszed! smile confused Ne azon spórolj ami helyetted dolgozik,óránként 2L anyaggal .Sok ember "köztük lehet hogy te is "elszív 1-hónapban 30-60e ft ot.+ a kávé,+ a pia,stb.

#22051 stefi69
2017-11-30 23:09:00

Válasz Magister #22048. hozzászólásáraBele illő lapos alátét . Már 30-éve is azt raktak oda. smile sneaky

Nincs profilkép
#22050 papp.janos
2017-11-30 22:09:57

Válasz a2457 #22053. hozzászólásáraIgen-igen,köszi, már megszületett a terv... holnap megyek bevásárolok hozzá és összerakom!Sokat segítettél!

Nincs profilkép
#22049 a2457
2017-11-29 23:23:19

Válasz papp.janos #22052. hozzászólásáraláncot tudsz venni, nem kell minősítettnek lennie, elég a sima teherlánc.
az elv egyszerű, a vastagabb jobb. mert jobb.
és mert nehezebb. egy kis keréksúly amúgyse árt a t-25 szörnynek.
karikát le tudod hajtatni, a mászóköröm egy másik karika szétvágva. a képen látható minta a leghatásosabb. gyakorlatilag 6 fele kell vági egy karikát, aztán minden másodikat kihagyni. remélem érted. akkor kapsz 3 körmöt, oldalirányban is jól tart.

Nincs profilkép
#22048 papp.janos
2017-11-29 22:44:56

Válasz a2457 #22051. hozzászólásáraWaowww...smile thumbupcool Sokat segítettél az elképzeléseben, hát még a kivitelezésben. Úgy néz ki, marad a házi megvalósítás. Nagyon szépen köszönöm!!!!!

Nincs profilkép
#22047 a2457
2017-11-29 22:20:41

Válasz papp.janos #22049. hozzászólásáramajdnem 300 ezer pénz mtz méretben a gyári lánc.
annyiból szerintem magad is megcsinálod bőven.

a lánc akkor eszi a gumit ha nem feszes, és nem csavartszemű láncból van.

ha van rajta lánc akkor a minta nem számít, ha csak ezért akarnád cserélni akkor fölösleges. tükörsimára kopott gumi lánccal nagyobbat fog mint a zsírúj. főleg ha teszel rá mászókörmöt.

katt ide

ilyen a mászóköröm. láncot úgy méretezd, hogy azt szeressük ha leeresztett gumira lehet feltenni, és utánna amikor felfujatod akkor feszül ki rendesen. ha nem tud mozogni a gumin akkor nem koptat semennyit.

#22046 csoppika
2017-11-29 21:53:37

Válasz papp.janos #22049. hozzászólásáraA lánc megeszi a külsőt...

Nincs profilkép
#22045 papp.janos
2017-11-29 21:30:06

Sziasztok!

Kettő kérdésben kérném ki a véleményetek:
1.Meg szeretném láncolni a hátsó kerekeket a T25-ön, valami javaslatotok van, hogy hol tudnék venni viszonylag elérhető áron láncot? Még azon gondolkodtam, hogy veszek méterben láncot és házilag összerakom... mi a véleményetek? esetleg vett, vagy csinált már valaki?
2. Hátsó gumikat hol érdemes venni újonnan? Esetleg valaki tud használtat? ( HABI-nál nézegettem, de eléggé húzós az ára. smile pinch )

Köszi előre is, további szép estét!

Nincs profilkép
#22044 Magister
2017-11-28 14:25:23

Sziasztok!
Kuplung javítás van folyamatban és megakadtam..Alátétet keresek a spirál rugók alá..anyaga valamilyen acélbetétes kringelit.
Hol tudnék hozzá venni??

Nincs profilkép
#22043 Wendelke
2017-11-28 11:45:18

Válasz Wendelke #22046. hozzászólásáraEgyébként egy jól működő centrifugál olajszűrőt vajon érdemes lecserélni filteresre? Anyagilag nyilván nemsmile lol

Nincs profilkép
#22042 Wendelke
2017-11-28 11:43:28

Válasz bs80.td #22042. hozzászólásáraHa nem hallod, akkor nem úgy pörög ahogy kéne. Amikor hozzám került a traktor, kipucoltam a centrifugál szűrőt az olajcsere alkalmával, és utána már leállításkor jól lehetett hallani, hogy még pörög egy kis ideig a szűrő. Hozzáteszem, elég jól el volt tömődve előtte, szóval volt mit kipucolni.

Nincs profilkép
#22041 dávidka234567
2017-11-28 11:41:03

Válasz bs80.td #22043. hozzászólásáraNekem is az a bajom hogy nem hallani a megálitom de viszont a t16on hallom hogy kell megrendelni?

#22040 atti212.
2017-11-28 11:37:41

Válasz bs80.td #22043. hozzászólásáraMindig hallatszik ha nem csak szöszmötölök vele. Mikor leállítom még messzebbről is hallani ahogyan morrog.

#22039 bs80.td
2017-11-28 05:30:14

Válasz bs80.td #22042. hozzászólásáraBocs, hallani es leallitjuk.

A lenyeg hogy nem nagyon bizom benne, hogy rendesen centrifugaz. Es vajon milyen patron kell hozza?

#22038 bs80.td
2017-11-28 05:12:14

Válasz Gepi #22036. hozzászólásáraEngem is! A konyv szerint halani kellene a szurot ha gazfroccs utan lealotjuk a motort. En nem hallom. Ti halljatok?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mit kell tudni az adósság miatti termőföld árverésekről?
Mit kell tudni az adósság miatti termőföld árverésekről?
Mutatjuk, mi vonatkozik az elővásárlási jogra.
Csütörtöktől emelkednek az üzemanyagárak
Csütörtöktől emelkednek az üzemanyagárak
A benzin és a gázolaj ára is növekszik.
Mbp 9, HW 8011 pótkocsi
Mbp 9, HW 8011 pótkocsi

2.590.000 Ft

Case Ih öntvény súlytartó
Case Ih öntvény súlytartó

260.000 Ft

Lucernamag eladó
Lucernamag eladó

1.400 Ft

JCB 535-95 teleszkópos rakodó / 2019 / 2 356 üzemóra / Lízing 20%-tól
JCB 535-95 teleszkópos rakodó / 2019 / 2...

42.900 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]