Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Kombinátoroztam, az irányváltót előre menetbe raktam, sebességi fokozat országúti egyesben volt, majd a kuplung felengedése közben erős recsegő hang hallatszott. A traki pedig nem indult meg.
Kipróbáltam minden fokozatban, ugyanaz a jelenség.
Saját megérzésem, hogy a nyeles tengely lehet a bűnös, a hang is arról az irányból jön.
Kérlek titeket, hogy erősítsétek vagy cáfoljátok meg az állításomat, vagy minden okos tanácsot, infót elfogadok!!!
KÖSZÖNÖM!
Alex, elsősorban hozzád írok, lenne egy olyan kérdésem, hogy a tárcsafékek fékező erejét tudom állítani valahol?
Az a gondom, hogy a jobb oldali jóval nagyobbat fog, mint a bal, ráadásul hátrafelé le blokkolja a kereket.
Ha lehet állítani, lehet, hogy csak állítani kellene rajta. (?)
Úgy nézem, a bal oldali hajtás kapcsolókörme nem reteszeli a féltengelyt. Úgy látom, hogy a golyó és a rugó jó állapotban van.
De.. a bal oldalinál az a tengely, amiben a rugó és a golyó van, vagy amit mozgat a rugó az be van szorulva.
Elvileg egyértelmű a hiba, majd csinálok fotót róla, mielőtt nekiállok. Ha minden igaz csak picit köszörülnöm kell.
A kapcsolókörmökkel meg a féltengelyen lévő bordákkal semmi gond. Mindössze a kapcsolóköröm tengelye szorulása utal a hibára. De ha minden igaz meg van , hogy miért szorul.
Át küldenéd nekem is az ábrát a leírással? darkranma@freemail.hu Lötyög a bal oldalon a tengely és nem tudom mit hagyhattak ki belőle. Egyre biztosabb vagyok benne, hogy Ivánék vodkázás közben rakták össze fogadásból, hogy sikerül-e még nekik.
A bazár és az express honlapján is érdemes szétnézni. De van más honlap is ahol hirdetnek használt alkatrészeket. Most nem tudok ilyent mondani, de nemrég láttam váltót, fülkét, hídat is.
Helló! nagyon szívesen! Igen, úgy kell neki kinézni Könyvből szkenneltem be, első oldal a robbantott ábra és + két oldal a darabjegyzék (értelem szerűen a 2.kép (elsohajtas1.jpg) 1-es számtól tartozik az ábrához)
Végül csak sikerült rájönnöm hogyan kell szétszedni. A 35-ösből kiszedtem a 4 csavart és megfeszegettem a tengejt.
Amit meg az öntvény alján találtam az a 31-esből volt egy tartalék.
Most ott tartok hogy az ábra szerinti 8-as alkatrészt valahogyan ki kéne húznom, hogy ki tudjam szedni a 16-os alkatrészt. A hajtásház alján pedig találtam egy a 37-eshez hasonlító alkatrész.
Köszi a választ, mégse próbálkozok, mert akadályba ütköznék. A sonkákhoz van megerősítve (házilag) az emelő rész tartószerkezete.
Lenne egy kérdésem, a következő:
Ugyebár van az olajnyomás szabályzó. A hűtőradiátorral egy gumitömlő köti össze. A tömlő, ami a nyomásszabályzóra megy rá, annál ereszti picit az olajat.
Úgy veszem észre, hogy az a cső, amire ráhúzom a tömlőt picit lötyög. Így biztos, hogy tövéből szivároghat az olaj. Vajon mi lehet a probléma?
A képen nyíllal mutatom, hogy honnét szivárog:
Igen szét lehet úgy szedni, de a napkerékház öntvényébe vannak préselve olyan biztosító csapok amik miatt nem biztos hogy passzolni fog a furatoknál. Magas beállítást még nem próbáltam, az alacsonyt megnéztem és nem passzolt.
Alex! Köszönöm a magassági beállításokat a T-25 fórumban!
Úgy látom, hogy a közepes és a magas beállítás között nincs túl nagy különbség. Talán 7 cm.
Végülis ha megnézzük, akkor a legnagyobb emelés akkor van , ha az alacsonyból emeljük közepesre a hasmagasságot. Magas beállításnál inkább az a szembeötlőbb, hogy a hátsó kerekek előrébb kerülnek.
Végülis úgy látom, a T30A80 akkor van teljesen vízszintben, ha meg van emelve teljesen a hátulja.
Előfordulhat, hogy teszek egy próbát, megemelem a legmagasabb hasmagasságra. Végülis azzal kell számolnom, hogy a fordulókör kisebb lesz a traktornál, mert a tengelytávolság csökken. Természetesen a kerekek nyomtávolságát kijjebb hozom.
Kérdezném T30-asoktól, hogy a hátsó sonkát itt is ki lehet húzni a helyéről, anélkül, hogy a tárcsafék résznél elgubancolódjon valami?
Üdv! Valaki tudna küldeni a T-30-as első hídról és véglehajtásról robbantott ábrát? Úgy néz ki szét kell szednem szimeringcsere miatt és nem tudom hol kezdjem bontani. címem: darkranma kukac freemail pont hu
Beszéltem az elsőhajtásomról szakemberrel és elmondta az eshetőségeket, hogy miért nem hajthat a bal oldali kerék:
Külön kapcsolódik a jobb és külön a bal hajtás.
-Vagy a kilincsműnél van a probléma vagy a féltengelynél,
-Csap működteti a kapcsolókörmöt, így lehetséges, hogy a csapnak a rugója vagy a golyója nem megy az "akció" helyére.
Hamarosan szétszedjük, belelesünk, hogy mi a helyzet, készítek fotókat róla, majd megosztom veletek.
Üdv!
Nekem volt de odaadtam a traktorral mikor eladtuk a gépkönyves mukitól vettük mert az tudott magyar nyelvüt szerezni van alkatrészkatalógusa is a telefonszámára már nem emlékszem de a hirdetése fent van.
Válasz #538. hozzászólásra
Mivel a hid hasonlo, mint a 82-ese...jo esely van, hogy a valto oldalan levo bunkoban van... Az mtz-ben valamifele hezagolokkal van meghatarozva, hogy ures-szabadonfuto-kenyszer kozul melyiket tudod kapcsolni...
aha vágom csak érdekelt volna..mert nekem tökéletesen működik csak 1 nagy bajom van vele.. az hogy automata... én elég hegyvidékes helyen lakom és jó lenne ha kapcsolható lenne, mert akkor rásegítene a fékezésre is...
Hát..nagyon izgat, hogy nálam csakis a jobb oldali forog aktívan, a baloldali meg se mozdul...semmikor..pedig ma is havas, jeges részen tolattam, dombnak mentem felfelé, de csakis a jobb oldali hajtott. A bal oldali gumi alig van megkopva, a jobb oldali meg már majdnem cserés..
1086 hozzászólás
Üdvözlet mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni!
A traktorom a következőket művelte:
Kombinátoroztam, az irányváltót előre menetbe raktam, sebességi fokozat országúti egyesben volt, majd a kuplung felengedése közben erős recsegő hang hallatszott. A traki pedig nem indult meg.
Kipróbáltam minden fokozatban, ugyanaz a jelenség.
Saját megérzésem, hogy a nyeles tengely lehet a bűnös, a hang is arról az irányból jön.
Kérlek titeket, hogy erősítsétek vagy cáfoljátok meg az állításomat, vagy minden okos tanácsot, infót elfogadok!!!
KÖSZÖNÖM!
Alex, elsősorban hozzád írok, lenne egy olyan kérdésem, hogy a tárcsafékek fékező erejét tudom állítani valahol?
Az a gondom, hogy a jobb oldali jóval nagyobbat fog, mint a bal, ráadásul hátrafelé le blokkolja a kereket.
Ha lehet állítani, lehet, hogy csak állítani kellene rajta. (?)
T30A80 első kerekeinek az összetartását hogyan tudom ellenőrizni?
Értékekre gondolok elsősorban.
Válasz #582. hozzászólásra
Örülök, hogy segíthettem! Nem kell félni tőle! A hibák szemmel láthatóak. Egyszerüen javítható.
Így, hogy a kezemben lejátszhattam a kapcsolási folyamatot a szerkezettel, rögtön világossá vált, hogy mi hogyan működik, mikor és miért kapcsol be.
Válasz #580. hozzászólásra
Ahogy írtam, köszörüléssel megoldható a hiba általában. A vezérlőtárcsa és a két tengely ne legyen megkopva! Egyszerü szerkezet.
Válasz #579. hozzászólásra
Úgy nézem, a bal oldali hajtás kapcsolókörme nem reteszeli a féltengelyt. Úgy látom, hogy a golyó és a rugó jó állapotban van.
De.. a bal oldalinál az a tengely, amiben a rugó és a golyó van, vagy amit mozgat a rugó az be van szorulva.
Elvileg egyértelmű a hiba, majd csinálok fotót róla, mielőtt nekiállok. Ha minden igaz csak picit köszörülnöm kell.
A kapcsolókörmökkel meg a féltengelyen lévő bordákkal semmi gond. Mindössze a kapcsolóköröm tengelye szorulása utal a hibára. De ha minden igaz meg van , hogy miért szorul.
Válasz #578. hozzászólásra
Árpy! A másik oldalról is kijön. Bal oldali féltengelyházból. Utána ott lesz a vezérlőtárcsa. Meg kell nézni, mennyire kopott! Ha gond van, kérdezz!
Folytatása következik, mert úgy néz ki, hogy meg van a hiba is, hogy miért nem hajtott a bal eleje.
A képek:
Tisztelt urak!
Sikeresen szétszedtem az első hajtást, vagyis kihúztam egyenlőre a házból a hajtóművet!
Képeket hamarosan rakok fel!
Válasz #574. hozzászólásra
Köszi megkaptam őket.
Válasz #573. hozzászólásra
Elküldtem
Válasz #566. hozzászólásra
Át küldenéd nekem is az ábrát a leírással? darkranma@freemail.hu Lötyög a bal oldalon a tengely és nem tudom mit hagyhattak ki belőle. Egyre biztosabb vagyok benne, hogy Ivánék vodkázás közben rakták össze fogadásból, hogy sikerül-e még nekik.
Válasz #571. hozzászólásra
A bazár és az express honlapján is érdemes szétnézni. De van más honlap is ahol hirdetnek használt alkatrészeket. Most nem tudok ilyent mondani, de nemrég láttam váltót, fülkét, hídat is.
sziasztok. köszönöm a segítséget!!!!
Válasz #569. hozzászólásra
dorker, agroalfa ,agrobékés ,habi!
Válasz #568. hozzászólásra
Keletagro, de van több is. Keresek.
Válasz #567. hozzászólásra
tudnál néhány címet? használt is érdekel!!!!!! Köszi.
Válasz #566. hozzászólásra
Jó cím, de drága. Nézzetek körül, lesz más is.
Válasz #565. hozzászólásra
Szia! Mi Tatáról az Interusz Kft.-től rendeltük az alkatrészeket, elvileg mindent be tudnak szerezni, igaz nem olcsón... http://www.interusz.hu
sziasztok 30asok kellene egy kis segítség. hol lehet egy komplett hidraulika hajtásházat venni a t-30-hoz????
Válasz #561. hozzászólásra
Helló! nagyon szívesen! Igen, úgy kell neki kinézni Könyvből szkenneltem be, első oldal a robbantott ábra és + két oldal a darabjegyzék (értelem szerűen a 2.kép (elsohajtas1.jpg) 1-es számtól tartozik az ábrához)
Válasz #562. hozzászólásra
A képek nagyobb méretben: http://img849.imageshack.us/g/kp036.jpg/
Egyik szimering már kint van, már csak a hidat kell széthúzni a másikért.
Válasz #556. hozzászólásra
úgy kell kinéznie amit küldtél h 3 lap és abból 1 lapon van a robbantott ábra a másik 2 lapon iromány?
Válasz #556. hozzászólásra
Köszi Zoli!!!
Válasz #558. hozzászólásra
Végül csak sikerült rájönnöm hogyan kell szétszedni. A 35-ösből kiszedtem a 4 csavart és megfeszegettem a tengejt.
Amit meg az öntvény alján találtam az a 31-esből volt egy tartalék.
Most ott tartok hogy az ábra szerinti 8-as alkatrészt valahogyan ki kéne húznom, hogy ki tudjam szedni a 16-os alkatrészt. A hajtásház alján pedig találtam egy a 37-eshez hasonlító alkatrész.
Válasz #553. hozzászólásra
Nem a bilincs meghúzásával van a gond.
Válasz #555. hozzászólásra
Helló! Elküldtem!
Válasz #554. hozzászólásra
Szia Zoli! első hajtásról van rajzod?
mert az engem is érdekelne
megköszönném ha nekem is elküldenéd
email : bensi350@freemail .hu
köszi
Válasz #551. hozzászólásra
Szia!
Ha kell még robbantott ábra én tudok küldeni. Cserébe jó lenne ha csinálnál pár képet a szimmering cseréről, mert nálunk is esedékes lenne
Válasz #552. hozzászólásra
Hali
húzd meg a bilincset!!!
Válasz #550. hozzászólásra
Köszi a választ, mégse próbálkozok, mert akadályba ütköznék. A sonkákhoz van megerősítve (házilag) az emelő rész tartószerkezete.
Lenne egy kérdésem, a következő:
Ugyebár van az olajnyomás szabályzó. A hűtőradiátorral egy gumitömlő köti össze. A tömlő, ami a nyomásszabályzóra megy rá, annál ereszti picit az olajat.
Úgy veszem észre, hogy az a cső, amire ráhúzom a tömlőt picit lötyög. Így biztos, hogy tövéből szivároghat az olaj. Vajon mi lehet a probléma?
A képen nyíllal mutatom, hogy honnét szivárog:
Valaki cserélt már szimeringet az első véglehajtás kardánjánál? Elkezdtem bontani de úgy tűnik az egészet szét kell szedni hozzá.
Válasz #549. hozzászólásra
Igen szét lehet úgy szedni, de a napkerékház öntvényébe vannak préselve olyan biztosító csapok amik miatt nem biztos hogy passzolni fog a furatoknál. Magas beállítást még nem próbáltam, az alacsonyt megnéztem és nem passzolt.
Alex! Köszönöm a magassági beállításokat a T-25 fórumban!
Úgy látom, hogy a közepes és a magas beállítás között nincs túl nagy különbség. Talán 7 cm.
Végülis ha megnézzük, akkor a legnagyobb emelés akkor van , ha az alacsonyból emeljük közepesre a hasmagasságot. Magas beállításnál inkább az a szembeötlőbb, hogy a hátsó kerekek előrébb kerülnek.
Végülis úgy látom, a T30A80 akkor van teljesen vízszintben, ha meg van emelve teljesen a hátulja.
Előfordulhat, hogy teszek egy próbát, megemelem a legmagasabb hasmagasságra. Végülis azzal kell számolnom, hogy a fordulókör kisebb lesz a traktornál, mert a tengelytávolság csökken. Természetesen a kerekek nyomtávolságát kijjebb hozom.
Kérdezném T30-asoktól, hogy a hátsó sonkát itt is ki lehet húzni a helyéről, anélkül, hogy a tárcsafék résznél elgubancolódjon valami?
Üdv! Valaki tudna küldeni a T-30-as első hídról és véglehajtásról robbantott ábrát? Úgy néz ki szét kell szednem szimeringcsere miatt és nem tudom hol kezdjem bontani. címem: darkranma kukac freemail pont hu
Beszéltem az elsőhajtásomról szakemberrel és elmondta az eshetőségeket, hogy miért nem hajthat a bal oldali kerék:
Külön kapcsolódik a jobb és külön a bal hajtás.
-Vagy a kilincsműnél van a probléma vagy a féltengelynél,
-Csap működteti a kapcsolókörmöt, így lehetséges, hogy a csapnak a rugója vagy a golyója nem megy az "akció" helyére.
Hamarosan szétszedjük, belelesünk, hogy mi a helyzet, készítek fotókat róla, majd megosztom veletek.
Üdv!
Nekem volt de odaadtam a traktorral mikor eladtuk a gépkönyves mukitól vettük mert az tudott magyar nyelvüt szerezni van alkatrészkatalógusa is a telefonszámára már nem emlékszem de a hirdetése fent van.
Sziasztok!
Valaki nem tud nekem küldeni egy T-30-as traktorhoz tartozó gépkönyvet? Vagy nem tud esetleg a neten letölthető formában?
Fontos lenne!
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv: Ferenc
Válasz #538. hozzászólásra
Mivel a hid hasonlo, mint a 82-ese...jo esely van, hogy a valto oldalan levo bunkoban van... Az mtz-ben valamifele hezagolokkal van meghatarozva, hogy ures-szabadonfuto-kenyszer kozul melyiket tudod kapcsolni...
Válasz #542. hozzászólásra
nekem jól műkszik...
egyenesbe hajt mindkettő aztán kanyarodásnál épp amelyiknek kell...
Válasz #541. hozzászólásra
jasi! Neked hajt mind a kettő aktívan, vagy ledifferál egyszer erre , egyszer arra?
Válasz #539. hozzászólásra
aha vágom csak érdekelt volna..mert nekem tökéletesen működik csak 1 nagy bajom van vele.. az hogy automata... én elég hegyvidékes helyen lakom és jó lenne ha kapcsolható lenne, mert akkor rásegítene a fékezésre is...
Nyáron majd szakemberrel belenézünk, hogy mit is rejt, majd csinálok róla fotókat. ...meg kell keresnünk a hiba okát..
Válasz #538. hozzászólásra
Szerintem az első hídban kell lennie, de még nem láttam róla robbantott ábrát. Szét meg nem szedem amíg aránylag jól működik.
Válasz #536. hozzászólásra
Üdv Alex! azt meg tudod mondani nekem hogy ez a szabadonfutó része hol helyezkedik el? az első hídban van vagy hol?
Válasz #536. hozzászólásra
Értem, köszönöm a választ!
Hát..nagyon izgat, hogy nálam csakis a jobb oldali forog aktívan, a baloldali meg se mozdul...semmikor..pedig ma is havas, jeges részen tolattam, dombnak mentem felfelé, de csakis a jobb oldali hajtott. A bal oldali gumi alig van megkopva, a jobb oldali meg már majdnem cserés..