Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak640 FtBenzin árak632 FtEUR403.88 FtUSD387.45 FtCHF426.08 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Jó tárcsa, de ez a modell amelyet a Csaba gyárt közép könnyű tárcsa.
Attól függ, h mire akarja a gazdálkodó használni.
Laza homokos talajokra tökéletes, olyan helyekre nem érdemes középnehéz-nehéz gépet vinni.
Annyiszor lehurrogtak, h Békés megyébe ne ajánljam a gépeket, de a vevő dönt, mégis szívesen viszik.
olcsóbb, ez a lényege, ezért vok naon dühi egyik-másik nagy utángyártóra, mert a kisfelhasználók utángyártási igényét már több hónapra pronosztizálják, mert csak a nagy gyáraknak szállitják a tuti cuccot
már rájöttek a nyugati gyártók, h bizonyos dolgokat nincs értelme keritésen belül gyártani, mert vannak rá megfelelő gyártók akik nékik letudják gyártani a tárcsalapot, ekevasat, kormánylemezt...
a Franciák elvből Niaux-ot használnak, nem gyártatnak külföldiekkel.
De a Rau tárcsa is francia(Jean de Brue), a Kverneland (Silo Wolff)meg a testvére (volt),
a különleges lapokat mindig megkell rendelni, előre sosem rendelek, mert óriási pénz áll benne, a másik meg mibe fogadjunk, h vagy nagyobb lappal, vagy több lappal akarják a gépet gyártatni.
odaát nyugaton nem is ismerik a katalógusok ezen nagy átmérőjű lapokat.
5046 hozzászólás
Válasz #1537. hozzászólásra
A TAGOK szöge volt a Tma.
Válasz #1544. hozzászólásra
Brazil gyártmányúak voltak.
Kép:
http://www.farmphoto.com/fpv2/thread.aspx?mid=179424#179424
Válasz #1534. hozzászólásra
a ROME tárcsa volt a 80-as évek királya !!!jó kép josy!)
Válasz #1542. hozzászólásra
Jó tárcsa, de ez a modell amelyet a Csaba gyárt közép könnyű tárcsa.
Attól függ, h mire akarja a gazdálkodó használni.
Laza homokos talajokra tökéletes, olyan helyekre nem érdemes középnehéz-nehéz gépet vinni.
Annyiszor lehurrogtak, h Békés megyébe ne ajánljam a gépeket, de a vevő dönt, mégis szívesen viszik.
Válasz #1541. hozzászólásra
Akkor a lényeg, hogy jó vagy nem az a tárcsa szerinted?
Válasz #1540. hozzászólásra
A francokat nagy tudás.
A lap(ok)rádiusza képen:
R= rádiusz ( iveltség)
D= felfekvési átmérő
F= iveltség mélysége
E= tárcsalap lemez vastagsági értéke
Válasz #1539. hozzászólásra
Köszi de ettől sokkal nem lettünk okosabbak, a nagy tudásod mellett
Válasz #1537. hozzászólásra
a tárcsalapoknak nem szöge van hanem rádiusza
általában ugy R=650-750mm közötti tartományban vannak
Válasz #1537. hozzászólásra
az mit jelent, h nem jó a szöge?
Mit is mondtatok a multkor a törő-féle tárcsa lapjára, hogy nem jó a szöge? Ki-mit tud?
Válasz #1535. hozzászólásra
Egy közeli fotó:
Válasz #1534. hozzászólásra
de szerintem ez a modell tömege nem haladja meg a 30q-t
ROME TACW 16-28 vontatott tárcsás borona Debrecen alatt az M35-ös autópálya épitkezés végénél
Lapátmérő: 710mm
Müvelési mélység: 230mm
Tömeg:( ha 32"-os lapokkal lenne szerelve) akkor 44q
Agrorepuestos Loni 16-36-os(910-es) tárcsás borona
Müvelési szélesség: 343cm,
Teljesítmény igény: 280-330LE
Tömeg: 5500kg
Lapterhelés: 340kg
Agrorepestos Loni 16-36-os(910-es) tárcsás borona
Müvelési szélesség: 343cm,
Teljesítmény igény: 280-330LE
Tömeg: 5500kg
Lapterhelés: 340kg
Kverneland DXH 50
Válasz #1529. hozzászólásra
csak óvatosan szabad megbontani a fotós befősztesüveget, nehogy mögromoljon benne valami :-)
Válasz #1528. hozzászólásra
Fincsi színes képeket, azok jobbak.
Válasz #1526. hozzászólásra
igen ez egy V (offset) tárcsa, amelyet összelehet csukni kézzel, de van belőle hidraulikus változat is.
és most következzen egy Kverneland X ( tandem ) tárcsa rajz
Válasz #1524. hozzászólásra
Grrrrr!
Siló farkas!
Az 1. farkas aki ...
( siloot zabál!)
Válasz #1525. hozzászólásra
Na ilyet kell venni parasztok, jókis csukós...
Kverneland DVB offset tárcsa, ennek is a Jean de Brue tárcsa az alapja
Válasz #1523. hozzászólásra
a Silo Wolff-ot ki ne hagyd
teljesen összekuszálódtak az egybefonódás által a cégek termékei.
Válasz #1519. hozzászólásra
Ez a Raura! :-)))
Kv.ra természetesen.
Válasz #1517. hozzászólásra
olcsóbb, ez a lényege, ezért vok naon dühi egyik-másik nagy utángyártóra, mert a kisfelhasználók utángyártási igényét már több hónapra pronosztizálják, mert csak a nagy gyáraknak szállitják a tuti cuccot
Válasz #1520. hozzászólásra
Kivette meg?
Vlm. rémlik...
Mostanában volt vlm.
Válasz #1518. hozzászólásra
ha felmégy a Kverneland csoport lapjára, akkor már nem láthatod a Rau termékeket rajta
Válasz #1516. hozzászólásra
Jean de Brue.. nos melyik modellre hasonlit?
Válasz #1514. hozzászólásra
Miért volt?
Most nem része a Kv.nak a Rau?
Válasz #1515. hozzászólásra
Ja!
Minek lapátoljak, ha van aki fellapátol helyettem sportosan.
Válasz #1514. hozzászólásra
Mi az a JdB?
Válasz #1513. hozzászólásra
már rájöttek a nyugati gyártók, h bizonyos dolgokat nincs értelme keritésen belül gyártani, mert vannak rá megfelelő gyártók akik nékik letudják gyártani a tárcsalapot, ekevasat, kormánylemezt...
Válasz #1510. hozzászólásra
a Franciák elvből Niaux-ot használnak, nem gyártatnak külföldiekkel.
De a Rau tárcsa is francia(Jean de Brue), a Kverneland (Silo Wolff)meg a testvére (volt),
Válasz #1512. hozzászólásra
Ahha!
De a Kuhnnak van öntödéje meg ...
Az talán felvan vértezve ilyen dolgokkal...
Válasz #1510. hozzászólásra
nem, nékik is ugyanugy beszállitanak a nagy gyártók, csak azokba a lapokba belekerül a gyártott tárcsa bélyegszáma és logoja
Válasz #1509. hozzászólásra
Na ilyet rakjál rájuk!!!!!!!!!!!
Válasz #1508. hozzászólásra
a portugál La Pina-t ki ne hagyjam :-) ( nem punci :-))
Válasz #1508. hozzászólásra
Ált.ban a komolyabb gyártók saját lapokat tesznek nem?
Gondolom Kuhn, Lemken, Kverne., Rau, Razol....
Válasz #1506. hozzászólásra
prillinger, bellota, niaux, ofas, általában mind megfelelő
a hazai lapok közül valamikor mikor még Salgótarjánban gyártottak a Kühnének, abba belevolt bélyegezve a keménységi szám
Válasz #1506 hozzás
Mi BELLOTA-t használunk,jónak tűnik.
Válasz #1505. hozzászólásra
Szám nincs belenyomva pl. 44, 48?
Sorold fel a jókat nehogy trutyit v1ünk.
Válasz #1504. hozzászólásra
Európában a jobb nevű gyártók bóracélból készitik a tárcsalapokat, keménységük általában HRC 44 HRC48 keménységű finomötvözésű acélok.
ahol nagyon olcsók a lapok noname márkák: C45, vagy C60-as acélminőséget használnak, de a tartósságuk kétséges.
Válasz #1503. hozzászólásra
És a lapoknál van vlm. jelölés, szám vagy nemtom mi ami a minőségre utal...?
Vagy név szerint venni?
Válasz #1501. hozzászólásra
odaát egy 660-as lapért elkérhetnek akár a dupláját is, mint idehaza, jobbak a jövedelmek, nagyobbak a haszonkulcsok
Válasz #1500. hozzászólásra
a különleges lapokat mindig megkell rendelni, előre sosem rendelek, mert óriási pénz áll benne, a másik meg mibe fogadjunk, h vagy nagyobb lappal, vagy több lappal akarják a gépet gyártatni.
odaát nyugaton nem is ismerik a katalógusok ezen nagy átmérőjű lapokat.
Válasz #1499. hozzászólásra
Milyen árak vannak a kül. márkáknál?
Pl. 610-es lapnál?
Válasz #1497. hozzászólásra
Rendelsz aztán jönnek a lapok, nem?
Vagy csak akkor mennek be dolgozni ha vlk. rendel???
Válasz #1498. hozzászólásra
akartam Kvernelandot, de azt tényleg aranyárban mérik
prillinger.... niaux...
Válasz #1497. hozzászólásra
Mindre ezek?
Válasz #1496. hozzászólásra
Niaux..... csak jó előre köll rendölni, mert nem gyártják egész évben :-(((