Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Claas traktorok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
- Karácsony új
- Haszonbérleti szerződés új
1370 hozzászólás
Válasz .Ropi #1118. hozzászólásáraCégben 2009-es 9040 scorpiok dolgoznak, mindegyikben 7-8000 üzemóra van. Több gazdásak, de mondjuk mi állattartással nem foglalkozunk, ennek ellenére mindent rakodtunk már velük. Hihetetlenül jól eltalált és összerakott gépek. Előfordul hogy a gémben a hosszú hidraulika csövek kidörzsölődnek. Mindhárom gépen az első híd fel lett újítva (axiál által). Most féket javítottak legutóbb, függő csapokat cseréltek, klíma rakoncátlankodik közbe. Annak ellenére, hogy nyáron bálázási szezonba nem én szoktam dolgozni a rám bízottal és eléggé leamortizálják az igénytelen melósok... Ennek ellenére és miután újra formába hoznám valamint jó áron eladná a cég, én bizony megvenném azt amivel dolgozok.
Válasz .Ropi #1118. hozzászólásáranag yon sok dologtól függ, pontosan melyik típus? Varipower-es? Az a 6000 óra hogyan és hol ment bele? nem mindegy hogy egy disznótelepen minden nap másik kondás mászott fel bele vagy egy egygazdás megkímált farmergép! Van egy-két gyerekbetegsége, amik ennyi idő után már valószínű kijöhettek, ha azt szakszerűen kijavították akkor nem kell már tőle félni! Főleg hogy árban ennyi idősen már valószínűleg versenyképes lesz! Egy Manitou-t vagy JCB-t akkor is megeszik reggelire ha ilyen:
Sziasztok!
2008-as, 6000 órás Claas Scorpiont meg szabad még venni? Azt mondják, hogy elég sok baj jön elő a Scorpion-nál ahogy öregszik, kinek mi a tapasztalata?
Hali claas targo k70 van valakinek?
Ha valaki ad el teleszkóposat ne tartsa magába érdekelhet előre is köszi
Válasz Sk Laci #1113. hozzászólásáraCsak villa. 2003 as volt 10000 óra felett. Nullás gumik, amúgy egyben volt ennyiért számoltak be újba. 630as volt.
Válasz .Feco. #1106. hozzászólására
Amúgy régiek ugye kramerek voltak, csak claas szinben. Az újak azok már libherr konstrukció.
Válasz Drisa #1103. hozzászólásáraSzia. Mennyi üzemórás volt a manitu amit 3,5-ért adtatok el, mi volt hozzá, esetleg volt e valami komolyab javítanivaló, amiért nem ment el drágában?
Sajnos mifelénk elég jó árban tartják magukat a teleszkópos rakók.
Merlot mennyivel szarabb életben meg bevetéskészen tartani manituhoz képest?
Válasz .Feco. #1105. hozzászólásáraGyorsan kellett egy kicsi ,a naggyal szenvedtünk.
Válasz Drisa #1109. hozzászólásáraVolt már egy 7045-osunk de az különböző okok miatt elkerült tőlünk... elképesztő gép!
Közben vettünk egy JCB-t, hat az egy kalap xar... most megint vásárlás következik, fel sem merült más típus...
Válasz .Feco. #1106. hozzászólásáraA szomszédban volt 2 db 9040. Nem győztek járni javítani, annyit jártunk segíteni rakodni nekik az öreg 630 assal... valami mindig szétment rajtuk, volt hogy mire kiért a szerviz a beteghez a másik is elromlott.
De jó hallani az ellenkezőjét.
Válasz Drisa #1107. hozzászólásáraLásd egyel lejjebb...
De azért az új mert ha valamiből jön ki új akkor már nem veszem meg soha a régit...
Válasz .Feco. #1105. hozzászólásáraEnnyire jó az új modell? Miért claasra esett a választás?
Válasz Drisa #1103. hozzászólásáraA scorpio a valaha volt legjobb rakodó ami valaha volt a kezem alatt... egyetlen konkurens nem jár a közelében sem...
Válasz Diesel Tibor #1104. hozzászólásáraMiért veszed a régi modellt? Én most rendelek 746-ost...
Válasz .Feco. #1102. hozzászólásáraMit lehet erre mondani ,10éve még vettem használt class rangert,most 9200üó val beszámoltattam egy új 6030-as skorpioba,(3hete)mert a 9040-est nem bírja meg az alom (10tonna) a bocik alatt.Valahol mindenkinek el kell kezdeni,amúgy itt a környéken van szinte minden típus ez a kis 6030-as veri mindet tudásban,sebességben,alapjáraton úgy emel mint a manitu fél gázon,de sorolhatnám,igaz az egyik legdrágább típus.
Válasz .Feco. #1102. hozzászólásáraMikor kijött a skorpió axial mindenkit próbált rábeszélni a manitou helyett, akkor egy 9 méteres 2 millaval volt drágább mint a mani. Ma már nem emlegetik.... gyenge muzsika, a szomszéd 8000 üzem óra után 4,5 ért tudta eladni mi a 6 os manitou ért 3,5 et kaptunk pedig abban több volt és öregebb is volt vagy 5 évvel. Milliókat költöttek rá, mi max 1,5et 10 év alatt.
Válasz Diesel Tibor #1101. hozzászólásáraAmelyik skorpió-t 7 m-ért adják az után nem biztos hogy nagyon törnem magam...
Válasz *** HM *** #1093. hozzászólásáraSkorpió
Válasz rilex #1099. hozzászólására535-95 van nekünk, szívó, 2002 körüli talán. Motorja nagyon harmat, pedig klíma sincs, ami fogná.
Válasz *** HM *** #1093. hozzászólásáraJCB...
Válasz J.D. Borda #1096. hozzászólásáraKarácsony előtt vettem,731lsu 2009-s 3400órával,alapgép kevés elektronikával,adagolos perkins matorral,raklapvilla,2m3-s kanál,új gumik,mishlen terepes=9mihály.
Egy jó rakodó szerintem.
Válasz *** HM *** #1093. hozzászólására735-120 LSU van nekem tökéletes gép szerintem 7 milla körül már tudsz venni bőven belőle...
Válasz *** HM *** #1093. hozzászólásáraAnnyiért már ki tudsz egy jót hozni..
Válasz *** HM *** #1093. hozzászólásáraCsak is MAnitou!!!!
Mutassatok mán vlm fasza gépet 7milla körül.
New holland lm 732! Van valakinek tapasztalat
Válasz .Feco. #1090. hozzászólásáraFeco, kukkants be kombinátoros topicba kérlek.
Válasz Sk Laci #1088. hozzászólásáramondjuk azt csak halkan jegyzem meg hogy amilyen kabinod van a 6M-es jd-n nekünk ugyanaz a kabin volt 2002-ben a 6920S-en.... egy 6R-el hasonlítsd össze, és ott más lesz a leányzó fekvése...
vannak márkák amik egyszerűen nem szimpatikusak, pl. ilyen nálam a nyuszi is... még soha nem volt semmilyen gépünk, nem is hiszem hogy lesz.
Válasz szanberg #1087. hozzászólásáraMifelénk a Manituk vannak a legjobban elterjedve, és aki újat vesz piros színben folytatja továb. Voltak CATERPILÁROK is, de valahogyan nem jöttek be a tulajoknak, majd Manituk kerültek a helyükbe, 1 JCB volt, de 1-2 hónapon belül Caterpilára váltoták. Dolgoznak vele, eddig megy a CAT. Merlókot nem is látni.
Meglehet az eladó közelsége sokat játszik abban, hogy úgymond 90%-ban Manitu dominál.
Válasz .Feco. #1086. hozzászólásáraÍgy nem fogod tudni, mitől "estél el"
Nekem van, úgy mint JD, meg Zetor is. Mindegyikben van valami, amiben jobb, és amiben roszab. De egyet nyugodtan kijelenthetek: 2008-ban legyártot NH a kezelőt illetően sokkal magasab konfortot kínál mint a 2018-ban legyártot JD m sorozat.
Válasz .Feco. #1082. hozzászólásáraNekünk is régi JCB 530-70 van tízezer üzemóra felett futott már de nagyon jól teszi a dolgát.
Szerintem műszakilag a leg masszívabb szerkezet, a borulékonyságot meg nem is értem, kb egyforma külméretekkel rendelkeznek ezek a gépek. Nyilván az újak elektronikája biztosan problémásabb, én viszont azt gondolom megint ezt venném újként is.
Van nem messze egy nagy cég, ott volt kettő egyik nagyon jó volt másik nagyon beteges. Ez utóbbi 9méteres és 4 tonnás gép volt, számát nem tudom megmondani talán 540-90 de nem biztos. Az 535-70-esük viszont kegyetlenül jól szuperál, z fiatal gép de abban is ilyen óraszám mint a miénkben, vettek is mellé még egy ugyanilyet újonnan tavaly, csak dolgoznak velük, annyira jók.
Válasz Mf-es? #1083. hozzászólásáraNálam az olyan mint a nem holland traktor... nem gondolom 100%-ban hogy nem jó, de sosem fogok olyat venni....
Nálam volt demoban jcb,cat, új manitout próbáltam,de merlo lett.Mindegyiknél jobb ,gyorsabb kezelhetőbb.Igaz csak 500 üó van még benne meg csak gabonázni használjuk,de eddig megvagyunk elégedve.
Válasz .Feco. #1082. hozzászólásárahaver vett egy új skorpiót. néhány hónaposan motorcsere, kicserélték az egész gépet. lehet veszek még egy öreget. egyszerre csak nem szarik be 2
Válasz .Feco. #1082. hozzászólásáraMerlo?
Válasz Mézga #1081. hozzászólásáraNem vagyok biztos abban, hogy egy újabb JCB üzembiztosan lesz, de hogy drágább lesz fenntartani az egészen biztos...
Felénk ha keveset kell dolgozniuk akkor a Manitou-k jók, ahol sokat kell menniük akkor nagyon kopnak... Claas új korában nagyon jó, használtan tud lenni olyan baja ami penznyelove teszi...CAT jó választás lehet, nem sok van körülöttünk de azok mennek sokáig...
Válasz .Feco. #1080. hozzászólásáravan egy öreg 530-70-em, 98-as. toldozgatjuk, de teszi a dolgát. akarok mellé egy tesót mert remeg a gyomrom, mikor beáll egy kamion.
Válasz Mézga #1079. hozzászólására535-70, 2013-as.
Minden, kezdve azzal hogy a márka szerviz legjobban számlát írni tud... kopik szét mindenhol, kétéves kora óta xar a fék, ha 25 percig dolgozol vele már kúszik akkor is ha meg kellene állnia, tavaly 2500 üzemora után olyan szinten feküdt meg a motorja hogy egész szezonban sakkoztak vele, végig bergep dolgozott a telepen... folyamatosan vacakol az elektronika, hol ezt hol azt tilt le... a kutya-kormányzás kétéves kora óta nem megy...
Ezek csak a műszaki hibák, meg szó sem volt a gép műszaki színvonaláról... gyenge, lassú, borulekony, csupa gagyi műanyag...előtte a scorpion fényévekkel jobb volt...
Válasz .Feco. #1078. hozzászólásáramilyen jcb volt és mi volt a gond vele?
Válasz Drisa #1076. hozzászólásáraHát nemtudom… Manitu mondjuk nem volt sosem, de volt John deere JCB és a Cat, meg ezektől fényévekkel jobb volt, visszasírjuk azóta is! Szerintem toronymagasan a legjobb gép a piacon!
Válasz Mf-es? #1075. hozzászólására Szerintem igen itt New Holland,JCB,Kramer típusú is van szerelve légfélkel.
Válasz Domi.106 #1074. hozzászólásáraDrága és semmivel nem tud vagy ér többet mint pl egy mani.
Minden teleszkópos felszerelhető légfékkel?
Hello
Claas Scorpion 7044rol van velemenyetek? Mindenre kivancsi vagyok ami ezzel a geppel kapcsolatos!
Koszi
Válasz -4 #1072. hozzászólásáraLáttal valakinek olyan hogy használ? En nem es nem gondom hogy 10 millaval olcsób. Lenne vagy 5el...jcb manitou stb..
Válasz Johny B. #1071. hozzászólásáraÁrulja azt más is meg a rakodó gép érdekel
Válasz -4 #1070. hozzászólásáraAzt hogy dorkertől semmit...