Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

Traktorválasztás: John Deere vagy Fendt

Létrehozta: Vendég , 2008-02-17 09:54:05

Kedvencekhez Segítség

955 hozzászólás
#705 Vinkó75
2017-08-09 19:31:35

Válasz Sötét Paraszt #704. hozzászólásáraNem csúnya...Ha valós az óra akkor valahogy most van-volt, főtengely rezgéscsillapító csere. Ha minden igaz 8ezer óra után a porlasztók is cserélve lettek. Ha nem akkor cserés(nem csak a csúcs...mivel elfárad a rugó is. Ha külön lehet kapni rugót és csúcsot akkor már javítható olcsóbban.)Mivel ha be spriccel átégett már dugó hüvely ennyi óra környékén(8300-asnál eljátszottuk)Nem irány váltós. Viszont ha előre menetből váltasz hátra menetbe akkor előbb megáll majd aztán indul hátra,ugyanez előre(vigyáz magára). Ha 13-dik nál nagyobbat ugrik a kelleténél (onnan nagyobb a lépésben vált szinte már országúti fokozatok. Egy váltókalibrálást megér. De gondolom a Kite ezt megtette. Gyakorlatilag a képek alapján lehetett gazdája. 15 ezer óránál ha gyengének találtatik(rövidmotor)ez azért nem szentírás hogy addigra megdöglődik. 30 ezer óráig ha normális szerszámokkal volt nyúzva a hajtásláncot sem kell bontani. Valamikor ezeket a vasakat így reklámozták. De ez fedte is a valóságot. 150 órára egy 90-es évekbeli még utolsó darabos 4755-is jó vétel. Ott max a világítás mi nagyban kiteszi az elektronikát. Tavaly került ide egy 94-es 7 ezer órás Francia import (nem néz ki rosszul...az órát még valósnak is mondanám.)paripa 5 misibe fájt. A klímája szétrohadt (ennyi idő alatt nem csodálom) A vízszivattyú lett javítva....kb ennyi.140ha gazdaságban igavonó. Gyakorlatilag az árát megkereste.

#704 Sötét Paraszt
2017-08-09 18:55:16

Válasz Vinkó75 #703. hozzászólására Mester egy fostalicska 8100 -bó pl.:( https://www.kite.hu/hasznaltgep/John_Deere_8100_Ikerkerekkel/3015 ) egy 5 misit ráköltve lehet szerinted traktort csinálni aminek évi 150 órát kell mennie?
Ezeknél csak az ember jobb kezénél a kis karra lehet menetirányt váltani?

#703 Vinkó75
2017-08-09 17:36:33

Válasz Mf-es? #701. hozzászólásáraA 936-osnál voltak gondok a motor terén az elején. De őzikéből is ugrott már ki motor 4000 óránál és váltó is 2000 óránál. Efendinél 10000 óra és váltó csere alap esetben. Egy 8310r őzike is benézett a javítandó vasak közé. Független első kerék felfüggesztés...1500 óra környékén szétmegy a dupla csuklós kardán. Természetesen a párja is követi.750000/oldal.smile wink És ez nem egyedi a környéken. Vagy 10000 óránál széthulló difi 8120. A 8100... 15000 órával hagyta el a nagykaput. Azt sem tudtuk mi az a fődarab javítás.

Nincs profilkép
#702 Pilátus
2017-08-09 16:55:27

Miért-miért,mert a Fendt már kétszer kitermelte az árát a régi tulajnálsmile whistling
Viszont az irodai kényelem és tágasság mindent pénzt megérsmile cool de csakis "szökellve"!Nem peddig váltókat szögelve!

#701 Mf-es?
2017-08-09 16:49:41

Ahogy nézem,a használt fendt olcsóbb,mint a JD.Miért is?
Ha nincs pénz JD-re,vegyünk fendt-et?smile lol

Nincs profilkép
#700 noi
2013-07-04 16:50:17

http://www.youtube.com/watch?v=5xu7aA178D8

Nincs profilkép
#699 noi
2013-07-04 16:47:48

http://www.youtube.com/watch?v=5xu7aA178D8http://www.youtube.com/watch?v=5xu7aA178D8

#698 papa maci
2013-06-22 20:56:36

Nem sírni smile lol

#697 .Man
2013-05-16 08:25:36

Válasz #695. hozzászólásra

Te sem láttál manapság 8000-es JD-t szerintem. A 900 Fendt pedig addig szép és jó, amíg nem saját pénzen kell szervizelni, mondjuk váltót cserélni 4000 óránál, vagy szét kapni a motort vezérmű felújításra. Valóban nincs párja, de hogy milyen értelemben az mindenkire rá van bízva, hogyan érti smile lol

#696 korzo
2013-05-15 18:21:02

Válasz #695. hozzászólásra

John Deere 8360R

névleges, ECE R24 szerint: 346 LE
max-max boost-tal, 97/68EC szerint 409 LE
(kettő között szabványtól, és mérési/üzem-módtól függően szinte bármi)

Önsúly (pótsúlyok és súlytartó nélkül!): 11.600 kg
megengedett össztömeg: 18.000 kg

van még kérdés?
http://www.deere.com/common/docs/products/equipment/tractors/8r_2011_series/specs/8r_2011_specs.pdf

Nincs profilkép
#695 ernocy
2013-05-15 16:52:24

azt meg nézném h a 2955-ös Johni mikor fogja meg a 900-as Fendt-et,ember a 2955-ös Johniban max 130 paci van,egy Fendt-ben 360,ti magatoknál vagytok h miket irkáltok,Johniban a 8 ezres széria sem éri el a 300 pacit,mért irtok hülyeségeket,hát a Fendt 900-as széria motra 6 hengeres 7,8 Literes,fogyasztás 25 liter óránként,és az össztömege a trakesznak majdnem 11 tonna,én biztositlak titeket h a Fendt 900-as szériának párja nincs

#694 Holczy
2012-08-07 09:14:03

Ezzel egyetértek veled ln dpf el szoptam haver adblue-val(ő buszon én teherautón kinlódtam,)A legszebb hogy a környezetszenyezés 2%-át teszi ki a közlekedésben résztvevő járművek, a többit a gyárak,ipartelepek.DE mivel közlekedni kell, valakik nagy lóvét akasztanak lesmile censored.

#693 korzo
2012-08-07 07:08:19

Válasz #692. hozzászólásra

Maradjunk annyiban (mert ez aztán már tényleg hosszú lenne), hogy mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya, de a lényeg csak annyi:
Egyik szarabb, mint a másik...

#692 Holczy
2012-08-06 22:31:09

Szerintme nem azzal lesznek a bajok hanem inkább a részecskeszűrővel.MErt az szemét egy holmi meg még fogyasztást is megdobj.Hogy traktornál milyen mértékben azt ne mtudom,De inkább az adblue mint a dpf.

#691 .Man
2012-08-06 22:27:03

Válasz #690. hozzászólásra

Mióta a 2000-es dízelek vannak azóta eléggé plötty lett a dolog.

Nah de JD-ék szerintem nem ilyen alapon fognak dolgozni vele. Arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy Fokozat mentes és Dupla kuplungos között milyen különbségek lesznek mármint munkában.

#690 Holczy
2012-08-06 22:16:32

Válasz #689. hozzászólásra

hagyjuk az uj passatot inkább a beregadó autómata kézifékkel, meg a szériahibás injectorokkal amire 7 év garancia van de leszarom ha épp külhonba hagyna cserben, meg a hirtelen kettétörő hátsó stabilkarral.Inkább ne beszéljünk róluk.Ezzel melléfogtak egy kicsit.

#689 korzo
2012-08-06 22:14:48

Válasz #688. hozzászólásra

Ja. Az elég xar lett. Cimborám három trélerezés után már nem mert elindulni Németországba az újonnan kapott céges Passatjával. pedig akkor még csak valami 40ezer km volt benne...

#688 .Man
2012-08-06 22:10:05

Válasz #683. hozzászólásra

Én mondjuk VW DSG láttam nem egyet szétrobbanva.. konkrétan kettőt. Valami gikszer volt az elektronikával és egyszerre kapcsolta a páros és páratlan fokozatot. Azt mondjuk nem tudtam hogy porschéék is elég régen használják. smile whistling

#687 Gábor0(Claastra)
2012-08-06 22:10:02

Válasz #664. hozzászólásra

annak nem hiszünk leégette magát a multhéten,apuci ad 500 hekit igy könnyű más farkával jáccanismile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

#686 korzo
2012-08-06 22:09:30

Válasz #684. hozzászólásra

Mire van tervezve?
Mert ahogy az öreg Colin Chapman mondotta volt: ami nem megy tönkre közvetlenül a leintés után, az feleslegesen túlméretezett, tehát csak felesleges ballasztot jelent.

#685 *** HM ***
2012-08-06 22:06:04

Válasz #682. hozzászólásra

nem vlm cse csávó ötlötte?

#684 Holczy
2012-08-06 22:04:28

de kérdés hogy hány futamonként cserélik.(ha csak akkor amikor megdöglik nemszóltam)

#683 korzo
2012-08-06 22:02:18

Válasz #681. hozzászólásra

Minden csak a kivitelezésen múlik. A Porsche nem panaszkodik a PDK-ra, pedig már több mint 10 éve nyúzzák ;)
Arról nem is beszélve, hogy a versenyautókban már majd 30 éve használják (pl. Audi S1)

#682 Holczy
2012-08-06 21:56:53

1976 ban született meg a vario váltó csak papírról nemtudták átvinni gyártásba technikai hiányosság miatt.De mire oda kerültek hogy megcsinálják a tervezősrác meghalt szívrohamban.Nagyot alkotott de nem lett tőle gazag a csóri.

#681 .Man
2012-08-06 21:53:43

Válasz #679. hozzászólásra

Amit autóknál láttam duplakuplungosból, azok alapján én kicsit ödzkodnék tőle smile biggrin

#680 korzo
2012-08-06 21:53:23

Válasz #678. hozzászólásra

És Kína az már smafu? :-D

#679 korzo
2012-08-06 21:52:03

Válasz #676. hozzászólásra

Mire gondolsz? Mindig is volt 5-6 féle váltó a kisebb traktorokhoz (200 LE alatt), meg 2-3 féle a nagyoknál (200 LE fölött)

A JD 10 éve kezdte el árulni a fokozatmentest, ami a Fendtnek már akkor is vagy 10 éve megvolt. Nincs itt semmi különös ugrás, csak szép lassú fejlődés. A következő újdonság a JD-től jön - a duplakuplungos váltó - de ki tudja, hogy beválik-é. Én mondjuk bevállalnám (c:

#678 Holczy
2012-08-06 21:47:14

ettől függetlenül ez akkor is tény marad.Ha megnézem a kombájnunkat kb 3 ország de lehet hogy több is van benne ahonnan az alkatrész jön usa motor spanyol ékszíjtárcsák németbe nemtudom mit adnak elő elektronikát megint nemtudom.

#677 korzo
2012-08-06 21:44:51

Válasz #674. hozzászólásra

Halkan megsúgom, hogy 7610/20/30 fölött mind az USA-ban készül ;)

(a 8020-asból volt egy pár darab, ami európai származást kapott csak a mi kedvünkért, hogy lehessen rá pályázni, de az is Amerikában készült, csak a végszerelés történt az EU-ban)

#676 Holczy
2012-08-06 21:39:59

korzó!megtudnád mondani te mint ex gépkereskedő hogy kb mióta indult be ennyire ez a váltó program?2002 környékén még nem volt ennyi féle fajta.Te tuti többet tudsz mint mi.Meg valami okot is ha van rá lehetőség.

#675 korzo
2012-08-06 21:38:11

Válasz #672. hozzászólásra

Kényelmesebb, haladósabb, programozható, és aki tudja használni, annak az élettartamával sem lesz gond.

#674 Holczy
2012-08-06 21:34:59

egyértelmű hogy egyedi eset.Csak gondoltam megosztom ezt is.A Motorkérdést szerintem tök körrekten leírtam akár be is kajlizhattam volna valamit.De most visszakanyarodok kicsit korzó korábbi hsz éhez a régi jd-kről meg az újakról.Szomszéd faluban a németnek volt egy 8310 es jd-je.Made in usa.ölték gyilkolták azt a traktort féket nem használtak csak ha finoman akartak megállni csak váltóval fékeztek csúsztak a gumik az aszfalton, de még ma is megy.Hozták a 8430 ast made in germany problémák nem voltak,de amit a 8430 nem húzott el azt a 8310 igen.És ez volt a furcsa mindenkinek.EZ a külömbség hogy mit és hol gyártanak.

#673 drenthe evo
2012-08-06 21:31:25

Válasz #667. hozzászólásra

Gyanítom ez is inkább egy egyedi eset mint a tiétek is a motorral.

Ezek alapján nem lehet általánosítani...

Nincs profilkép
#672 Pilátus
2012-08-06 21:30:39

Válasz #668. hozzászólásra

Miért van neki auto power amikor arről beszéltetek,hogy az atoquad a jóbb...mert azzal nincs gond...?smile confused

#671 Holczy
2012-08-06 21:23:05

Válasz #665. hozzászólásra

Talajmarást végeztem kohósalakban szegeden óránként 40-45 liter gázolajjal.936-tal Ugyan ezt a munkát a jd 5 literből oldotta meg.Lóerő azonos.És itt nem lehet rohanni ha 400 méter/órát elértem már boldog voltam.3 menetben fogtuk el az útgerincet, és utána még egyszer kezdtük elölről hogy meglegyen a mélység.volt ahol 70 centire lekellett menni.300 komplett méter volt a napi rekordom reggel 7 től este 6ig.Kajaszünet 30 perc alkatrészcsere 1 óra/nap

#670 Holczy
2012-08-06 21:23:01

Válasz #665. hozzászólásra

Talajmarást végeztem kohósalakban szegeden óránként 40-45 liter gázolajjal.936-tal Ugyan ezt a munkát a jd 5 literből oldotta meg.Lóerő azonos.És itt nem lehet rohanni ha 400 méter/órát elértem már boldog voltam.3 menetben fogtuk el az útgerincet, és utána még egyszer kezdtük elölről hogy meglegyen a mélység.volt ahol 70 centire lekellett menni.300 komplett méter volt a napi rekordom reggel 7 től este 6ig.Kajaszünet 30 perc alkatrészcsere 1 óra/nap

#668 korzo
2012-08-06 21:20:04

Válasz #664. hozzászólásra

Meg 7530-asa AutoPower-rel ;)

#667 Holczy
2012-08-06 21:19:49

Válasz #664. hozzászólásra

Nemesszalók mgtsz 8530 ivt-vel szerelve.Váltóval semmi gond véglehajtás annál inkább.Vagy nem adja le a motor a lóerőt, vagy leadja de akkor összetöri a véglehajást az elsőhídnál.15misu eddig az összes javíttatás garanciaidőben és azután.2X húzta be a challanger 2X a rába mert nem lehetett vele hazjönni sem.Utána lehet érdeklődni az Orosnál szalókon.Jah és ott nagyon sok a sötétzöld traktor.

#666 Holczy
2012-08-06 21:17:05

Válasz #665. hozzászólásra

korzó írta hogy a gépkezelőn sok múlik.Ha 2 ugyanolyan traktort egymás mellé raksz ugyanazzal a munkaeszközzel és az egyikre egy traktrost a másikra eg egy hozzáértő traktorost raksz lehet medöbbennél a külömbségen vagy fogyasztásban, vagy területteljesítményben.Vagy mindkettőben föleg a fendt-nél.Az jobban kényes a pilótára.

Nincs profilkép
#665 Tibite
2012-08-06 21:11:14

Válasz #644. hozzászólásra

Nálunk a 6920s-es Jympa 5 késest húzott 7-8 km/h-val szépen vitte,ugyanazt a 820-as Fendt,csak 4-5-tel nem volt kraft.Ennyi.

#664 drenthe evo
2012-08-06 21:06:51

Válasz #656. hozzászólásra

Na azért ehhez Hajdúböszi Feco-nak lenne néhány szava...smile rolleyes


Ha itt lenne , de nincs itt...(mert a múltkor leoltotta itt a parasztokat , és most biztos bűnbocsánatér esedezik a helyi templombansmile lolsmile lolsmile lol )


Neki 8530 van IVT-vel és amennyire tudom megy már egy jó ideje...

#663 korzo
2012-08-06 16:59:33

Válasz #656. hozzászólásra

Ugyanakkor, mint mindegyiknek.
A JD azért favorizálja a PS-t, mert agyonverhetetlen, és jobb a hatásfoka, mint az IVT-nek.

#662 Gábor0(Claastra)
2012-08-06 16:10:39

Válasz #660. hozzászólásra

ha tényleg beüt, keress meg segítek választanismile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#661 Czanik Sanyi
2012-08-06 14:51:55

Válasz #659. hozzászólásra

A Dutra, Rába, meg a Super Zetor arra gondoltam.smile biggrin

#660 *** HM ***
2012-08-06 14:44:50

A Qanyját még mindig nem világosodtam meg......... h. ha beüt a fejvesztett eszetlen fejlődés a házba minő ragyára lea szingeljünk be?smile w00tsmile w00tsmile lolsmile lolsmile lol

#658 Czanik Sanyi
2012-08-06 14:35:30

Válasz #657. hozzászólásra

Válogatnak jó dolgukba,smile lol bezzeg régen.smile biggrin

#657 *** HM ***
2012-08-06 14:28:15

1 a kérdés mindig
HÁT MIBE ÖLNI AZ EURÓT ÉS TÁRSAIT???????
deutz se jó ivt se jó.........
MIAJÓÓÓÓÓ?????? smile w00t

#656 Holczy
2012-08-06 14:08:51

Válasz #655. hozzászólásra

Mert az ivt-je széthullik nehéztalajmunkán.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Élmezőnyben Magyarország!
Élmezőnyben Magyarország!
Tavaly a napelemes rendszerek itthoni aránya az áramtermelésben Európában a...
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
TCM FGE-E1 1, 5t gázüzemű homlokvillás targonca
TCM FGE-E1 1, 5t gázüzemű homlokvillás...

6.000.000 Ft

Axial permetező gyümölcsösbe új szivattyúval
Axial permetező gyümölcsösbe új...

565.000 Ft

Sarjú széna
Sarjú széna

12.000 Ft

Malac eladó
Malac eladó

160.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]