Hirdetés
Fórum
Traktorválasztás: John Deere vagy Fendt
Létrehozta: Vendég , 2008-02-17 09:54:05
Kedvencekhez
Segítség
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Kukorica vetőmagok új
- Poénok új
955 hozzászólás
Válasz Sötét Paraszt #704. hozzászólásáraNem csúnya...Ha valós az óra akkor valahogy most van-volt, főtengely rezgéscsillapító csere. Ha minden igaz 8ezer óra után a porlasztók is cserélve lettek. Ha nem akkor cserés(nem csak a csúcs...mivel elfárad a rugó is. Ha külön lehet kapni rugót és csúcsot akkor már javítható olcsóbban.)Mivel ha be spriccel átégett már dugó hüvely ennyi óra környékén(8300-asnál eljátszottuk)Nem irány váltós. Viszont ha előre menetből váltasz hátra menetbe akkor előbb megáll majd aztán indul hátra,ugyanez előre(vigyáz magára). Ha 13-dik nál nagyobbat ugrik a kelleténél (onnan nagyobb a lépésben vált szinte már országúti fokozatok. Egy váltókalibrálást megér. De gondolom a Kite ezt megtette. Gyakorlatilag a képek alapján lehetett gazdája. 15 ezer óránál ha gyengének találtatik(rövidmotor)ez azért nem szentírás hogy addigra megdöglődik. 30 ezer óráig ha normális szerszámokkal volt nyúzva a hajtásláncot sem kell bontani. Valamikor ezeket a vasakat így reklámozták. De ez fedte is a valóságot. 150 órára egy 90-es évekbeli még utolsó darabos 4755-is jó vétel. Ott max a világítás mi nagyban kiteszi az elektronikát. Tavaly került ide egy 94-es 7 ezer órás Francia import (nem néz ki rosszul...az órát még valósnak is mondanám.)paripa 5 misibe fájt. A klímája szétrohadt (ennyi idő alatt nem csodálom) A vízszivattyú lett javítva....kb ennyi.140ha gazdaságban igavonó. Gyakorlatilag az árát megkereste.
Válasz Vinkó75 #703. hozzászólására Mester egy fostalicska 8100 -bó pl.:( https://www.kite.hu/hasznaltgep/John_Deere_8100_Ikerkerekkel/3015 ) egy 5 misit ráköltve lehet szerinted traktort csinálni aminek évi 150 órát kell mennie?
Ezeknél csak az ember jobb kezénél a kis karra lehet menetirányt váltani?
Válasz Mf-es? #701. hozzászólásáraA 936-osnál voltak gondok a motor terén az elején. De őzikéből is ugrott már ki motor 4000 óránál és váltó is 2000 óránál. Efendinél 10000 óra és váltó csere alap esetben. Egy 8310r őzike is benézett a javítandó vasak közé. Független első kerék felfüggesztés...1500 óra környékén szétmegy a dupla csuklós kardán. Természetesen a párja is követi.750000/oldal. És ez nem egyedi a környéken. Vagy 10000 óránál széthulló difi 8120. A 8100... 15000 órával hagyta el a nagykaput. Azt sem tudtuk mi az a fődarab javítás.
Miért-miért,mert a Fendt már kétszer kitermelte az árát a régi tulajnál
Viszont az irodai kényelem és tágasság mindent pénzt megér de csakis "szökellve"!Nem peddig váltókat szögelve!
Ahogy nézem,a használt fendt olcsóbb,mint a JD.Miért is?
Ha nincs pénz JD-re,vegyünk fendt-et?
http://www.youtube.com/watch?v=5xu7aA178D8
http://www.youtube.com/watch?v=5xu7aA178D8http://www.youtube.com/watch?v=5xu7aA178D8
Nem sírni
Válasz #695. hozzászólásra
Te sem láttál manapság 8000-es JD-t szerintem. A 900 Fendt pedig addig szép és jó, amíg nem saját pénzen kell szervizelni, mondjuk váltót cserélni 4000 óránál, vagy szét kapni a motort vezérmű felújításra. Valóban nincs párja, de hogy milyen értelemben az mindenkire rá van bízva, hogyan érti
Válasz #695. hozzászólásra
John Deere 8360R
névleges, ECE R24 szerint: 346 LE
max-max boost-tal, 97/68EC szerint 409 LE
(kettő között szabványtól, és mérési/üzem-módtól függően szinte bármi)
Önsúly (pótsúlyok és súlytartó nélkül!): 11.600 kg
megengedett össztömeg: 18.000 kg
van még kérdés?
http://www.deere.com/common/docs/products/equipment/tractors/8r_2011_series/specs/8r_2011_specs.pdf
azt meg nézném h a 2955-ös Johni mikor fogja meg a 900-as Fendt-et,ember a 2955-ös Johniban max 130 paci van,egy Fendt-ben 360,ti magatoknál vagytok h miket irkáltok,Johniban a 8 ezres széria sem éri el a 300 pacit,mért irtok hülyeségeket,hát a Fendt 900-as széria motra 6 hengeres 7,8 Literes,fogyasztás 25 liter óránként,és az össztömege a trakesznak majdnem 11 tonna,én biztositlak titeket h a Fendt 900-as szériának párja nincs
Ezzel egyetértek veled ln dpf el szoptam haver adblue-val(ő buszon én teherautón kinlódtam,)A legszebb hogy a környezetszenyezés 2%-át teszi ki a közlekedésben résztvevő járművek, a többit a gyárak,ipartelepek.DE mivel közlekedni kell, valakik nagy lóvét akasztanak le.
Válasz #692. hozzászólásra
Maradjunk annyiban (mert ez aztán már tényleg hosszú lenne), hogy mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya, de a lényeg csak annyi:
Egyik szarabb, mint a másik...
Szerintme nem azzal lesznek a bajok hanem inkább a részecskeszűrővel.MErt az szemét egy holmi meg még fogyasztást is megdobj.Hogy traktornál milyen mértékben azt ne mtudom,De inkább az adblue mint a dpf.
Válasz #690. hozzászólásra
Mióta a 2000-es dízelek vannak azóta eléggé plötty lett a dolog.
Nah de JD-ék szerintem nem ilyen alapon fognak dolgozni vele. Arra mondjuk kíváncsi leszek, hogy Fokozat mentes és Dupla kuplungos között milyen különbségek lesznek mármint munkában.
Válasz #689. hozzászólásra
hagyjuk az uj passatot inkább a beregadó autómata kézifékkel, meg a szériahibás injectorokkal amire 7 év garancia van de leszarom ha épp külhonba hagyna cserben, meg a hirtelen kettétörő hátsó stabilkarral.Inkább ne beszéljünk róluk.Ezzel melléfogtak egy kicsit.
Válasz #688. hozzászólásra
Ja. Az elég xar lett. Cimborám három trélerezés után már nem mert elindulni Németországba az újonnan kapott céges Passatjával. pedig akkor még csak valami 40ezer km volt benne...
Válasz #683. hozzászólásra
Én mondjuk VW DSG láttam nem egyet szétrobbanva.. konkrétan kettőt. Valami gikszer volt az elektronikával és egyszerre kapcsolta a páros és páratlan fokozatot. Azt mondjuk nem tudtam hogy porschéék is elég régen használják.
Válasz #664. hozzászólásra
annak nem hiszünk leégette magát a multhéten,apuci ad 500 hekit igy könnyű más farkával jáccani
Válasz #684. hozzászólásra
Mire van tervezve?
Mert ahogy az öreg Colin Chapman mondotta volt: ami nem megy tönkre közvetlenül a leintés után, az feleslegesen túlméretezett, tehát csak felesleges ballasztot jelent.
Válasz #682. hozzászólásra
nem vlm cse csávó ötlötte?
de kérdés hogy hány futamonként cserélik.(ha csak akkor amikor megdöglik nemszóltam)
Válasz #681. hozzászólásra
Minden csak a kivitelezésen múlik. A Porsche nem panaszkodik a PDK-ra, pedig már több mint 10 éve nyúzzák ;)
Arról nem is beszélve, hogy a versenyautókban már majd 30 éve használják (pl. Audi S1)
1976 ban született meg a vario váltó csak papírról nemtudták átvinni gyártásba technikai hiányosság miatt.De mire oda kerültek hogy megcsinálják a tervezősrác meghalt szívrohamban.Nagyot alkotott de nem lett tőle gazag a csóri.
Válasz #679. hozzászólásra
Amit autóknál láttam duplakuplungosból, azok alapján én kicsit ödzkodnék tőle
Válasz #678. hozzászólásra
És Kína az már smafu? :-D
Válasz #676. hozzászólásra
Mire gondolsz? Mindig is volt 5-6 féle váltó a kisebb traktorokhoz (200 LE alatt), meg 2-3 féle a nagyoknál (200 LE fölött)
A JD 10 éve kezdte el árulni a fokozatmentest, ami a Fendtnek már akkor is vagy 10 éve megvolt. Nincs itt semmi különös ugrás, csak szép lassú fejlődés. A következő újdonság a JD-től jön - a duplakuplungos váltó - de ki tudja, hogy beválik-é. Én mondjuk bevállalnám (c:
ettől függetlenül ez akkor is tény marad.Ha megnézem a kombájnunkat kb 3 ország de lehet hogy több is van benne ahonnan az alkatrész jön usa motor spanyol ékszíjtárcsák németbe nemtudom mit adnak elő elektronikát megint nemtudom.
Válasz #674. hozzászólásra
Halkan megsúgom, hogy 7610/20/30 fölött mind az USA-ban készül ;)
(a 8020-asból volt egy pár darab, ami európai származást kapott csak a mi kedvünkért, hogy lehessen rá pályázni, de az is Amerikában készült, csak a végszerelés történt az EU-ban)
korzó!megtudnád mondani te mint ex gépkereskedő hogy kb mióta indult be ennyire ez a váltó program?2002 környékén még nem volt ennyi féle fajta.Te tuti többet tudsz mint mi.Meg valami okot is ha van rá lehetőség.
Válasz #672. hozzászólásra
Kényelmesebb, haladósabb, programozható, és aki tudja használni, annak az élettartamával sem lesz gond.
egyértelmű hogy egyedi eset.Csak gondoltam megosztom ezt is.A Motorkérdést szerintem tök körrekten leírtam akár be is kajlizhattam volna valamit.De most visszakanyarodok kicsit korzó korábbi hsz éhez a régi jd-kről meg az újakról.Szomszéd faluban a németnek volt egy 8310 es jd-je.Made in usa.ölték gyilkolták azt a traktort féket nem használtak csak ha finoman akartak megállni csak váltóval fékeztek csúsztak a gumik az aszfalton, de még ma is megy.Hozták a 8430 ast made in germany problémák nem voltak,de amit a 8430 nem húzott el azt a 8310 igen.És ez volt a furcsa mindenkinek.EZ a külömbség hogy mit és hol gyártanak.
Válasz #667. hozzászólásra
Gyanítom ez is inkább egy egyedi eset mint a tiétek is a motorral.
Ezek alapján nem lehet általánosítani...
Válasz #668. hozzászólásra
Miért van neki auto power amikor arről beszéltetek,hogy az atoquad a jóbb...mert azzal nincs gond...?
Válasz #665. hozzászólásra
Talajmarást végeztem kohósalakban szegeden óránként 40-45 liter gázolajjal.936-tal Ugyan ezt a munkát a jd 5 literből oldotta meg.Lóerő azonos.És itt nem lehet rohanni ha 400 méter/órát elértem már boldog voltam.3 menetben fogtuk el az útgerincet, és utána még egyszer kezdtük elölről hogy meglegyen a mélység.volt ahol 70 centire lekellett menni.300 komplett méter volt a napi rekordom reggel 7 től este 6ig.Kajaszünet 30 perc alkatrészcsere 1 óra/nap
Válasz #665. hozzászólásra
Talajmarást végeztem kohósalakban szegeden óránként 40-45 liter gázolajjal.936-tal Ugyan ezt a munkát a jd 5 literből oldotta meg.Lóerő azonos.És itt nem lehet rohanni ha 400 méter/órát elértem már boldog voltam.3 menetben fogtuk el az útgerincet, és utána még egyszer kezdtük elölről hogy meglegyen a mélység.volt ahol 70 centire lekellett menni.300 komplett méter volt a napi rekordom reggel 7 től este 6ig.Kajaszünet 30 perc alkatrészcsere 1 óra/nap
Válasz #666. hozzászólásra
ez má beton
Válasz #664. hozzászólásra
Meg 7530-asa AutoPower-rel ;)
Válasz #664. hozzászólásra
Nemesszalók mgtsz 8530 ivt-vel szerelve.Váltóval semmi gond véglehajtás annál inkább.Vagy nem adja le a motor a lóerőt, vagy leadja de akkor összetöri a véglehajást az elsőhídnál.15misu eddig az összes javíttatás garanciaidőben és azután.2X húzta be a challanger 2X a rába mert nem lehetett vele hazjönni sem.Utána lehet érdeklődni az Orosnál szalókon.Jah és ott nagyon sok a sötétzöld traktor.
Válasz #665. hozzászólásra
korzó írta hogy a gépkezelőn sok múlik.Ha 2 ugyanolyan traktort egymás mellé raksz ugyanazzal a munkaeszközzel és az egyikre egy traktrost a másikra eg egy hozzáértő traktorost raksz lehet medöbbennél a külömbségen vagy fogyasztásban, vagy területteljesítményben.Vagy mindkettőben föleg a fendt-nél.Az jobban kényes a pilótára.
Válasz #644. hozzászólásra
Nálunk a 6920s-es Jympa 5 késest húzott 7-8 km/h-val szépen vitte,ugyanazt a 820-as Fendt,csak 4-5-tel nem volt kraft.Ennyi.
Válasz #656. hozzászólásra
Na azért ehhez Hajdúböszi Feco-nak lenne néhány szava...
Ha itt lenne , de nincs itt...(mert a múltkor leoltotta itt a parasztokat , és most biztos bűnbocsánatér esedezik a helyi templomban )
Neki 8530 van IVT-vel és amennyire tudom megy már egy jó ideje...
Válasz #656. hozzászólásra
Ugyanakkor, mint mindegyiknek.
A JD azért favorizálja a PS-t, mert agyonverhetetlen, és jobb a hatásfoka, mint az IVT-nek.
Válasz #660. hozzászólásra
ha tényleg beüt, keress meg segítek választani
Válasz #659. hozzászólásra
A Dutra, Rába, meg a Super Zetor arra gondoltam.
A Qanyját még mindig nem világosodtam meg......... h. ha beüt a fejvesztett eszetlen fejlődés a házba minő ragyára lea szingeljünk be?
Válasz #658. hozzászólásra
kezdem belátni,MTZ
Válasz #657. hozzászólásra
Válogatnak jó dolgukba, bezzeg régen.
1 a kérdés mindig
HÁT MIBE ÖLNI AZ EURÓT ÉS TÁRSAIT???????
deutz se jó ivt se jó.........
MIAJÓÓÓÓÓ??????
Válasz #655. hozzászólásra
Mert az ivt-je széthullik nehéztalajmunkán.